Mäklarhuset Bromma

Mäklarhuset Bromma

570 omdömen om Mäklarhuset Bromma

Alexander K
Skrev om Mäklarhuset Bromma

Jag köpte en annan lägenhet och sålde min med Linn Johansson, men tyvärr är missnöjd med hennes jobb. Det var mycket som gått snett. Skulle inte rekomendera henne.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1106 omdömen 4.8 av 1106 omdömen

James R
Bromma / Minneberg

He was very helpful and went above and beyond selling our apartment.

Oscar T
Bromma / Alvik

Tim gjorde ett mycket bra jobb, allt gick smidigt och det blev en snabb affär. Vi är väldigt nöjda med Tims jobb i vårt köp av ny lägenhet.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Johan W
Bromma / Johannesfred

Sålde min 4:a u Ulvsunda. Allt gick smidigt och lägenheten såldes före visning.

Lilian W
Bromma / Traneberg

Jag sålde min bostadsrätt via Tim på Svenska Mäklarhuset. Jag tyckte han var engagerad, transparent och presenterade ett bra och tydligt upplägg på hur försäljningsprocessen skulle se ut för just min lägenhet. Tim var också kommunikativ och hjälpsam samt återkopplade hela tiden om det var något. Jag hade tidigare försökt sälja min lägenhet med en mäklare som ville få mig att sälja lägenheten till ett bud jag inte var nöjd med. När jag träffade Tim överträffade han mina förväntningar då han lyckades hitta några köpare innan...

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1667 omdömen 4.8 av 1667 omdömen

Carl Gustaf Erik N
Bromma / Abrahamsberg

Bostaden jag köpt är en lägenhet, bostadsrätt. Jag anser att bemötandet av mäklaren har varit bra och har präglats av en öppen och god dialog. Informationen har varit bra och kommunikationen anser jag har varit transparent.

Emelie S
Bromma / Mariehäll

Hevre har på ett exemplariskt sätt skött våran försäljning av lägenheten. I början ville vi ta det lite lugnare och det respekterade han. Sen när det väl blev dags att fotografera och lägga ut lägenheten skötte han det mycket professionellt och så snabbt som det behövdes. Han har alltid varit lättillgänglig och svarat på våra funderingar och frågor. Väldigt ihärdig där det behövdes och lugnare när vi önskade det. Vi kan verkligen rekommendera Hevre för andra säljare.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2936 omdömen 4.8 av 2936 omdömen

Mycket trevlig och proffesionell!

Mikael M
Bromma / Blackeberg

trevlig rask och pålitlig han hjälpte mig få en snabb affär på en bostad jag var intresserad av!

Svar från Tim Prasertsri

Hej Micke! Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb. Jag tror verkligen att du kommer att stortrivas i den härliga lägenheten!

Lena R
Bromma / Norra Ängby

Sålt lägenheten, jag har fått mycket bra och mycket trovärdig bemötande, vilket gjorde att jag var inte alls orolig av att jag skulle inte kunna sälja min lägenhet. Jag hade stort förtroende för Herve just det gjorde att det gick så bra som jag har tänkt. Mvh Lena Radehorn

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Martin S
Bromma / Mariehäll

Vi rekommenderar starkt att anlita Hevré om ni ska sälja er bostad!

Ali A
Bromma / Bromma Kyrka

I am buying and selling both through Alexander SMH Alvik

Peter S
Bromma / Mariehäll

Köp av bostad Mycket snabb kontakt, bra engagemang, lyhörd och flexibel. Anpassade sig helt efter våra önskemål. Mycket bra kännedom om objektet och området. Inget mer att önska! Vi rekommenderar Hevrê till alla!

Lovisa L
Bromma / Beckomberga

Vid köp av min bostadsrätt fick jag utmärkt hjälp av Hevrê! Han hjälpte mig snabbt att hitta rätt lägenhet. Han var lätt att få tag på och hörde av sig löpande och berättade vad som hände vilket kändes tryggt. Ett trevligt, och kunnigt bemötande. Jag ger Hevrê mina bästa rekommendationer!

Elhamddin N
Bromma / Brommaplan

Jätte trevlig person. Gör sina uppdrag på bästa sätt. Är tydligt med allt. Man önskar att köpa från honom.

Gustav M
Bromma / Ulvsunda

Köpte lägenhet i Ulvsunda där Tim var mäklare - allting fungerade väldigt smidigt och sköttes professionelt.

Svar från Tim Prasertsri

Hej Gustav! Tack för de fina orden. Det är verkligen en bostad som jag hoppas och tror att ni kommer att trivas bra i! Vi hörs framöver.

Maria K
Bromma / Ulvsunda

Jag har köpt en 2:a i Bromma. Budgivningen gick snabbt och smidigt . Fick ett snabbt avslut👍🏻😃 Jätte trevlig mäklare som uppdaterade både säljare och köpare under hela processen. Jag rekommenderar starkt Tim!👏🏻🤩

Matilda R
Bromma / Ulvsunda

Tim hjälpte mig att sälja min pärla i Bromma. Han var fantastiskt engagerad, positiv och kanon som bollplank. Jag rekommenderar Tim varmt!

Josefin B
Bromma / Mariehäll

Superbra kommunikation, med bra slutresultat!

Anton W
Ekerö/Stenhamra

Mose är en professionell mäklare, som är lyhörd och ständigt återkommande med aktuell information om affären. Mose tar sig an uppgiften att förmedla bostäder med entusiasm och går in till 100% Helhetsuppfattningen om Mose Sundlöv och Svenska mäklarhuset (Bromma) är över förväntan. Jag rekommenderar varmt Mose Sundlöv som mäklare.

Irma K
Bromma / Mariehäll

Jonas sålde min lägenhet i Mariehäll över förväntan. Proffsig och tydlig i sin roll och lättillgänglig. Rekommenderas varmt.

Nancy M
Träkvista

Vi sålde vår villa mha Jonas. En supertrevlig mäklare med professionellt bemötande redan från start (vilket vi upskattade). Han var pedagogisk och metodisk hela vägen, fanns tillgänglig när vi hade frågor. Hade djup kunskap om branschen vilket i slutändan var viktigt för vår husförsäljning. En väldigt bra mäklare och skulle helt klart rekommendera honom till alla som letar!

Sofia L
Bromma / Mariehäll

Pålitlig och proffsig med ett varmt och inkännande bemötande. Högsta betyg. Jag skulle rekommendera Jonas till alla jag känner!

Anders L
Bromma / Abrahamsberg

Sålde min lgh i Abrahamsberg och upplevde ett bra bemötande med mäklaren under de initiala samtalen. Efter att jag bestämt mig kändes det som att intresset inte var lika stort. Efter visningen fick jag gå runt och samla ihop mäklarens material och köra till återvinningen.

Svar från Tim Prasertsri

Hej Anders, Tack för feedback! Jag blir glad över att du upplever att jag har ett bra kundbemötande! Självklart skulle du inte behövt samla ihop mitt material efter försäljningen. Jag ber om ursäkt för det! Jag hoppas att ni får trivas i ert nya boende. Önskar er ett stort lycka till med allting framöver!

Rosanna L

Daniel G
Bromma / Riksby

- Sålt en lägenhet på 60 kvm - Tim är en mäklare med bra energi, vågar ifrågasätta och komma med förslag, lyssnade på vad som var viktigt för mig som säljare, hörde av sig när det fanns information som var viktig och relevant för mig samt att han har ett förtroendeingivande sätt vilket gjorde mig trygg i denna affär. - Hade höga förväntningar på Tim vilket jag talade om för honom vilket gjorde honom laddad och han infriade dessa förväntningar. Han har även humor och är rak vilket jag uppskattade. - Jag kan verkligen rekommenderar Tim!

Svar från Tim Prasertsri

Hej Daniel! Stort tack för denna varma rekommendation och för det fina samarbetet. Jag hoppas att du får trivas i ditt nya boende! /Tim

Veronica B
Bromma / Traneberg

Tim var utmärkt från start till slut då han sålde min lägenhet. Genuin och hårt arbetande. Kan varmt rekommendera!

Svar från Tim Prasertsri

Hej Veronica! Tack för dom fina orden! Jag önskar er lycka till med allting framöver. Det är bara att lyfta på luren om ni skulle ha ytterligare frågor/funderingar kring marknaden i Bromma. Ha det fint! /Tim

Charlotta S
Bromma / Riksby

Ärlig, lätt att jobba med, effektiv, tydlig, trevlig

Svar från Tim Prasertsri

Hej vad glad jag blir och vad kul att ni tyckte om mitt sätt att arbeta på. Det var en ära att få hjälpa er med att både köpa och sälja! /Tim

Pendar K
Bromma / Traneberg

Engagerad! Ambitiös och driven. Tar sig an varje objekt helhjärtat. Ger bra tips och råd under hela processen.

Svar från Tim Prasertsri

Hej Pendar och tack för dom fina orden! Jag hoppas att allting gått bra sedan sist. Jag önskar dig det bästa och hoppas att vi stöter på varandra i framtiden. /Tim

Leo Kristoffer L
Bromma / Annedal

Bra kille! Rak, ärlig och effektiv. Ungefär som en mäklar-Terminator.

Emeli H
Bromma / Traneberg

Alexander sålde vår lägenhet i Traneberg. Vi anlitade honom eftersom vi ansåg att han hade de kvalifikationer vi var på jakt efter inför vår försäljning - Strategisk, förtroendeingivande, ordningsam, stresstålig och lätt att ha och göra med. Från första mötet till försäljningen har vi bara positiva upplevelser och kan varmt rekommendera honom!

Polihronis M
Bromma / Söderberga Park

Har sålt min lägenhet, bra bemötande och väldigt fokuserad mäklare, lyssnade på mina önskemål och arbetade på ett bra och smidigt sätt.

Kristina S
Bromma / Beckomberga

Alexander Andersson gjorde ett jättebra vid försäljningen av min bostadsrätt. Kan rekommendera honom.

Peter O
Bromma / Beckomberga

Sålt en bostadsrätt i Bromma. Rakt igenom väldigt nöjda med Alexander!

Isara S
Bromma / Mariehäll

Rekommenderar Hevrê Yildiz varmt som mäklare att sälja bostäder. Riktigt proffsigt.

Anna Lindahl C
Bromma - Blackeberg

2:a i Bromma (mellan Islandstorget o Blackeberg) Hevre har skött affären exemplariskt. Han är en mycket driven, kunnig, samarbetsvillig, förstående, empatisk och vill göra båda parter nöjda. Han fick nycklarna o skötte allt, behövde inte bry mig alls... Kan varmt rekommendera honom till andra för en bra o trygg försäljning. Jag ger honom betyg 5/5!!!

Daniel Peter W
Bromma / Annedal

Allt var perfekt. Trevlig och proffsig mäklare.

Swagoto C
Bromma / Annedal

Hevre är pålitlig och flexibel. Sålde en 5 rok i Annedal. Bra bemötande rakt igenom och lyhörd gällande våra önskemål. Mycket hjälpsam i övrigt.

Göran L
Bromma / Nockeby

Mose var synnerligen engagerad i försäljningen av min lägenhet och mån om att både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Som säljare uppskattade jag särskilt Moses uppläggning av försäljningsprocessen, vilken troligen ledde till flera budgivare och därmed till ett högre slutpris, vilket hamnade långt över mina egna förväntningar. Som kund kände jag att jag hela tiden hade en fungerande dialog med Mose och aldrig att han som mäklare försökte köra över mina önskemål. Däremot kunde han ge mig information och råd som...

Svar från Mose Sundlöv

Tack för dina fina ord Göran! Det har varit en fröjd att få samarbeta med dig och sälja din fina lägenhet i Nockeby!

Simon H
Bromma / Brommaplan

Smidig och enkel försäljning av min lägenhet i Bromma.

Anita K
Bromma / Beckomberga

Proffesionellt och trevligt bemötande. Bra feedback och kontinuerlig kontakt. Anpassade hela processen efter min personliga situation (höggravid och nyförlöst) Gjorde helt enkelt ett toppenjobb!

Anna L
Bromma / Traneberg

Väldigt bra och proffsigt bemötande av mäklaren! Kommer absolut rekommendera honom till andra som ska köpa eller sälja!

Tom Fredrik S
Bromma / Brommaplan

Väldigt hjälpsam och trevlig under hela processen vid köpet.

Emma S
Bromma / Annedal

Vi sålde vår bostadsrätt innan visning, hels processen var väldigt smidig, allt från fotografering och försäljning och vi upplevde att vi hela tiden blev informerade om vad som hände i processen. Rekommenderas varmt.

Per Å
Bromma / Traneberg

Hevre Yildiz har agerat på ett professionellt transparent sätt. Vi är nöjda så här långt i processen.

Bardia S
Bromma / Traneberg

Bra bemötande och alltid tillgängligt. Följde enligt mina önskningar.

Andreas B
Bromma - Beckomberga

Hevrê is super engaged and really met my expectations on a professional real estate agent. Besides being on top of all relevant information Hevrê walks the extra mile to share information proactively and he got back to all of my questions swiftly. I can warmly recommend Hevrê.

Mats K
Bromma / Annedal

Sålt brf-lgh Mkt bra bemötande av mäklaren Förväntningarna överstegs med råge. Hevré har allt en superproffsig mäklaren ska vara: Ödmjuk-trygg-förtroende-driven-tillmötesgående-trevlig-kunnig-rak-öppen-BÄST

Magnus L
Bromma / Abrahamsberg

En riktigt bra och sympatisk kille som tar sitt yrke och uppdrag på fullaste allvar. Säljer mer än gärna med Hevrê igen. 5 av 5!

Joacim L
Bromma / Abrahamsberg

Fick ett väldigt professionellt bemötande av Hevre och kände mig trygg i processen. Han var välkomnande på visningen, hade svar på våra frågor och höll oss uppdaterade under budgivningen. Kontraktsskrivningen gick väldigt smidigt och framförallt är jag imponerad över hur snabbt han kunde få till en träff med säljaren och oss köpare.

Erik Gustav Rikard Runesson N
Bromma / Mariehäll

För att vara en bra mäklare räcker det enligt min mening inte bara med utbildning och erfarenhet. Man ska ha ha en naturlig fallenhet för sitt yrkesval. Det bevisade Mose genom att sälja min villa.