Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands-Bro Mäklarhuset Kungsängen

Mäklarhuset Kungsängen

Torget 9, 196 30 Kungsängen — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.
Kungsgatan 18, 18534, Vaxholm
ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
Rebecca C:
Min erfarenhet av att ha Björn Westerberg som mäklare har varit mycket bra. Han har skött sitt jobb mycket väl genom att ständigt hålla oss ...

Mäklare nära Mäklarhuset Kungsängen:

Torget 1A, KUNGSÄNGEN
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Dila B:
Bästa service, mån om mig som kund, lyssnar på mina behov och tankar, vi är super nöjda!!!

Torget 2 A, KUNGSÄNGEN
Välkomna till Svenska Mäklarhuset Kungsängen! Läs mer ›
Åke H:
Föredömligt bemötande, bra service, kompetent och kunnig

Riddarplatsen 5, Järfälla
Välkomna till Svenska Mäklarhuset Järfälla! Läs mer ›
Malin L:
Malin Westermark är proffsig, noggran, tillmötesgående, trevlig, glad, lätt att prata med. Mycket nöjd med min mäklare, skulle varmt rekom...

Allmogevägen 5, JÄRFÄLLA
Leif L:
Kort sammanfattning vi kände oss trygga och lugna Jörgen va jävligt bra :) Med vänlig hälsning, Leif och Mikaela

Läs vad 39 kunder tycker om Mäklarhuset Kungsängen

• Rose-marie M
    Rose-marie M skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Otroligt proffsiga och kunniga mäklare!
  • Björn H
    Björn H skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Köpte vårat hus genom dem och håller nu på att sälja samma hus. Både som köpare och säljare har vi blivit bemötta på ett professionellt och engagerat sätt som har gett oss känslan att vi är i trygga händer. Kunde inte vara nöjdare.
  • David E
    David E skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Bra och proffisionellt bemötande. Har dock inte sålt utan bara köpt hus så ve ju ej riktigt vad ni går för.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Har köpt bostadsrätt genom Mäklarhuset är 2013. Har som kund känt stort förtroende och trygghet. Alltid vänligt bemötande och tillgänglighet. Varmt rekommenderad som mäklare.
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    proffesionellt, sakkunnigt. svar på frågorna
  • Garnik M
    Garnik M skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Jag är mycket nöjd !
    Mvh garnik
  • Inez K
    Inez K skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    fem alldeles utmärkt - kunde inte fått bättre hjälp!
  • Evyline Ä
    Evyline Ä skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Bra mäklare som följer upp på ett bra sätt.
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Trevliga, kunniga, professionella. Mäklarhuset var hjälpsamma från början till slut.
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket bra bilder och fin folder. Snabb affär och trevlig mäklare.
  • Britt N
    Britt N skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Köpte bostad i Bro. Vänligt och trevligt bemötande.
    Fick all den information jag behövde och kontakten med banken sköttes helt perfekt.
  • Petra Cornelia Zophie W
    Petra Cornelia Zophie W skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Trevlig personal som är lätta att nå. Proffesionella genom både köp och försäljning.
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Vi har köpt och sålt alla våra boenden (4st) mer hjälp av Mäklarhuset i Kungsängen, och vi är jättenöjda, både som köpare och säljare! Enkelhet, stor lokalkännedom, och en vilja att göra kunden nöjd är några av den egenskaper som vi premierar, och det gör att vi kommer anlita dem vid nästa försäljning.
    //Rickard och josephine
  • Azarina B
    Azarina B skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Professionellt men personligt bemötande.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Mäklarens bemötande var otroligt bra. Vi kände han sedan tidigare visningar. Vi köpte 1st bostadsrättslägenhet. Processen löpte smidigt och vi fick svar på de frågor vi hade. God Jul & Gott Nytt År.
  • Britt-mari H
    Britt-mari H skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Kan varmt rekommendera Mäklarhuset ,
    Fick bra information vid köpet.
    Kommer anlita dem när det är tid att sälja.
  • Britt T
    Britt T skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Vi var mycket nöjda med den hjälp vi fick både vid försäljning av vår villa och vi köp av vår bostadsrätt. Alla var proffsiga och ställde snällt upp vid våra frågor.
  • Madeleine Å
    Madeleine Å skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Min familj har anlitat Mäklarhuset tre gånger, och fått förstklassig service varje gång. Personalen är mycket kunnig, trevlig och ger snabb och perfekt service.
  • Tomas C
    Tomas C skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Ett mycket positivt bemötande av hjälpsamma, kunniga och trevliga mäklare. Rekomenderas!
  • Anna B
    Anna B skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Vi har varit fantastiskt bemötta av personalen både vid försäljning av vårt hus och köp av lägenhet. Vi kan varmt rekommendera Mäklarhuset i Kungsängen till alla som går i
    sälj/köp tankar!
  • Marilois S
    Marilois S skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Tycker att Mäklarhuset gör ett proffsigt
    arbete,man känner sig väl och personligt
    Bemött.rekomenderar dem gärna till andra
    Kunder.vänligen Marilois Sturell
  • Richard L
    Richard L skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Tydliga från första kontakt till avslutad försäljning. Rekommenderar starkt!
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket kompetenta mäklare och medarbetare som levererar hög kvalitet.
  • Benny Ä
    Benny Ä skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Rekomenderar Mäklarhuset Kungsängen fullt ut! har anlitat Mäklarhuset flera gånger, har fungerat klockrent //Benny Älvenstrand
  • Britt H
    Britt H skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Försäljning av fastighet, toppen service genom hela processen
  • Salar S
    Salar S skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Hej,vi tycker att ni har bra bemötande mot kunderna,utmärkt

God jul och gott nytt år
  • Britt-inger J
    Britt-inger J skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Det gällde köp av en trerums lägenhet och försäljning av en enrummare i Kungsängen,Upplands-bro kommun.Vi upplevde att bemötandet var helt professionellt och att mäklaren förstod våra önskemål och genomförde köp och försäljning på för oss, och också för våra säljare och köpare, på bästa möjliga sätt.Allt löpte problemfritt helt enkelt.
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    har köpt lägenhet via Mäklarhuset. Men snart för två år sedan. Och jag har redan svarat på en enkät för över ett år sedan. Förvånad att få frågan igen. Sänker definitvt förtroendet för Mäklarhuset som inte verkar ha kontroll på sitt kundregister.....
  • Johan Thomas S
    Johan Thomas S skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Familjärt ock varmt gäng, förtroendeingivande proffsiga, bättre kan en husförsäljning inte upplevas . Varma rekommendationer ger vi Mäklarhuset ,God Jul önskar Thomas & Barbro Smedborn.
  • Anders N
    Anders N skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Hej Bemötandet var alldeles utmärkt. Väldigt bra service och försäljningen gick mycket bra
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Engagemang försvann väldigt fort efter kontrakt var skrivet. Text om huset skrevs av någon som aldrig sätt huset osv
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Har vid kontakt med Mäklarhuset fått mycket bra persoligservice och support gällande fastighetsköp
  • Agneta U
    Agneta U skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Bra att ha och göra med. Raka besked. Inga konstigheter. Snabbt avslut. Rekommenderas
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Allt gick jätte bra inga problem alls, mycket trevliga mäklare
  • Karin S
    Karin S skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Strålande mäklare! Hjälpsamma, kunniga och bra på alla sätt. Högsta betyg!
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Bäst på allt, seriösa och levererar högsta kvalitet.
  • Peter J
    Peter J skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Personligt och tillmötesgående Mäklarkontor
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Fantastiska mäklare, efter avslutat köp så är de precis lika hjälpsamma! Inga problem att få tag i dem, om de inte svarar så ringer de upp, vi både sålde och köpte med Mäklarhuset och vi har inget negativt att säga om dessa.
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Mäklarhuset Kungsängen
    Jag fick både proffigt och vänligt bemötande i samband med att min lägenhet såldes både före och efter affären.

Torget 9, 196 30 Kungsängen