Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

En del av Mäklarhuset www.maklarhuset.se
  • BadgeElevenYears

Välkommen till Sigtuna kommuns marknadsledande fastighetsmäklare - Mäklarhuset! Under 2000-talet förmedlade Mäklarhuset flest villor i hela Sigtuna kommun (Källa: Värderingsdata) och vi kan stolt säga att vi är ett välkänt begrepp i området. Vi har förmedlat bostäder i Sigtuna, Märsta och Rosersberg med omnejd sedan 1940-talet...

845 omdömen om Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Sedan starten hos Reco 2014

Thomas G
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Til

Excellent knowledge of the market in Sigtuna. Good follow up on issues and questions.

Anders A
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Brännbo

Kunnig, serviceinriktad, trevlig samt gav båda parter goda råd och tipps

Bernadett N
Märsta - Arenberga

Har mycket erfarenhet och kontakter. Bemöter alla med respekt. Lyssnar på kunder och deras önskemål. Kan bara rekommendera.

Sarah O
Köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Ropsten

Lina gav ett proffesionellt intryck och trevligt bemötande. Jag kan rekommendera henne varmt!

Annica R
Sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sjudargården

Trevlig att ha att göra med saklig och kunnig i sin profession.

Sten M
Sjudargården

Trevlig och professionellt agerande utifrån sin roll.

Jennica R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Steninge Slottsby

Det är lika skönt och tryggt varje gång man gör en bostadsaffär med Lina. Proffsig, personlig och omtänksam.

Sampath T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Steninge Slottsby

Hjälpsam , Professionell , ……………..

Katrin L
Hällsbo

Jättefint bemötande, hög tillgänglighet och flexibilitet. Proffsig och snabb.

Ann-Christine Ö
Rosersberg

Som ovan säljare med stor oro har Lina varit bra på att förklara gången. Alltid trevligt bemötande. På grund av tråkiga händelser i familjen var vi tvungna att pausa försäljningen. Lina hjälpte oss att komma igång med försäljningen efteråt och har varit proffsig🌷

Sandra A
Sigtuna - Prästängarna

Lina är proffesionell, supertrevlig och engagerad! Hon är verkligen mån om det bästa för både köpare och säljare.

Nilla S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Tvillingbackarna

Helena gav ett tryggt och kunnigt bemötande och var mycket hjälpsam med våra frågor.

Agnes R
Rosersberg

Trevlig mäklare som är kunnig som man kan bolla med

Jonas W
Rosersberg

Jobbat med Lina flera gånger och det går alltid lika bra.

Per N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Aludden

Helena tog som vanligt hand om försäljningen i sin helhet och genomförde uppdraget med tålamod och ihärdig entusiasm. Jag har bara gott att säga om Helena och hennes arbetsinsats.

Eva M
Märsta - Steninge

Han är bäst! Det här var det tredje huset Patrik sålt för mig. Informativ, saklig och kunnig Informerar under hela resan Goda råd på hur man ska tänka Helt klart bäst!

Erik H
Sigtuna - Ropsten

Lina skötte försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt från första början-vi är mycket nöjda. Lina är professionell, proaktiv och serviceinriktad. Återkom snabbt vid frågor och oklarheter-även på kvällar och helger. Kan verkligen rekommendera Lina!

Charlotte D
Sigtuna - Ropsten

Lätt att få kontakt med. Mycket engagerad under processens gång.

Joacim A
Sigtuna - Sjudargården

Otroligt personlig och professionell mäklare. Tydlig i genomgång inför säljuppdraget och informativ under hela processen.

Johan L
Sigtuna - Sigtuna Stadsängar

Bra, tydlig, saklig och välkomnande bemötande

Arne B
Sigtuna - Sjudargården

Bästa Lina, tack vare dig och din hjälp vid försäljningen av vårt hus gick allt som smort. Du visade stort engagemang och hjälpsamhet vid alla frågor och funderingar som dök upp under resans gång. Du ställde alltid upp när vi behövde hjälp och ingenting var besvärligt. Skall vi sälja bostad någon mer gång är du vårt förstaval.

Anton S
Sålde sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Prästängarna

Bra Service, tillmötesgående och alltid tillgänglig

Miriam G
Steningehöjden

Mycket trevlig och engagerat. Mycket snabb och hjälpsam med information i och med det är vårt första köp. Att vi fick direkt återkoppling när vi kontaktade henne på en söndag var mycket uppskattat. Vi är mycket nöjda och har en öppen dialog för att färdigställa allt.

Tord S
Märsta - Odensala

Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar. Jag kan varmt rekomendera Patrik Gotthold som mäklare, och kommer att tippsa alla som jag hör ska sälja sina bostäder.

Helle K
Sigtuna - Staden

Mycket trevlig och proffsig och serviceminded. Ger förtroende och samtidigt rak och tydlig.

Kristina A
Sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna

Mycket bra bemött. En utmärkt mäklare. God kontakt under hela proceduren.

Ebba H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Centrala Märsta

erfaren lugn snabb försäljning.

Savan M
Rosersberg Villastad

Han var bra och professionellt på sitt jobb

Peter N
Sigtuna - Ragvaldsbo

Kunnig, tillmötesgående, hjälpsam samt tillgänglig. Rekommenderar henne starkt.

Thomas S
Märsta - Centralt

Patrik har sin egenskap som mäklare alltid återkommit med information rörande försäljningen av min lägenhet. Har känt mig extremt trygg med Patrik som mäklare, då jag bor 35 mil ifrån det aktuella objektet. Kan rekommendera Patrik på alla sätt.

Kerstin B
Sigtuna - Sjudargården

Toppen bra mäklare och person. Kan sitt jobb och gör det bästa för både säljare och köpare. Rekommenderar starkt!

Samarina B
Sigtuna Stadsängar

Vi fick en Bra bemötande, trevligt och lyhörd mäklaren.

Håkan S
Märsta - Norrbacka

Lugn,trygg och pålitlig. Proffs ut i fingerspetsarna! Helt enkelt bäst!

Lars Olov A
Märsta - Norrbacka

Vi har både köpt o sålt med Patrik. Han är en bra mäklare.

Christina L
Märsta - Norrbacka

Snabb, proffsig, lugn och mycket trevligt bemötande. Uppskattade också att inte uppleva någon stress varken vid visning eller skrivning och var generös med tid och fick bra och relevant information. Stort tack från min sida! Kan verkligen rekommendera denna duktiga mäklare.

Nicklas K
Märsta - Norrbacka

Mycket lätt att göra med, kunnig, trevlig.

Halvar J
Sigtuna - Sigtuna Stadsängar

Känns vara på vår sida. Alltid tillgänglig lämnar kontinuerligt information och råd. Väldigt trevlig och öppen person.

Jonas W
Märsta - Centralt

Både köpt och sålt av Lina och det går allt lätt och smidigt och snabbt om man nu önskar det! Ska mycket till för att jag ska byta mäklare!

Lars Olov A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Aludden

Lugn,sansad o intryck av ärlighet

Karl-gustav E

Bra och tydlig .........-------

Per L
Sigtuna - Brännbo

Hjälpsam och rak i sin kommunikation. Engagerad.

Thomas K
Märsta - Norrbacka

Hejsan! Patrik tog emot oss mycket utomordentligt och bemötte oss hederligt, trevligt. Våra förväntningar var betydande och Patrik tog oss igenom processen ordentligt och mycket bra, Sammanfattningsvis skulle jag säga med tre ord. utomordentligt, rekorderligt och trevligt.

Andrea L
Märsta - Norrbacka

Strukturerad, tillgänglig och lyhörd. Hanterat dialogen mellan oss som köpare och säljaren exemplariskt.

Hans W
Sigtuna - Til

Lugn, trygg, erfaren och professionell.

Mario D
Köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Tilsjö

Väldigt professionell och saklig! Ringer alltid tillbaka efter missat samtal. Lösnings orienterad. Kommer självklart rekommendera henne vidare. Mvh // Mario

Ramiyar G
Märsta - Sätuna

Jag upplevde Patrik som ordentlig och punktlig. Han är till mötesgående och hör ens behov samt hjälper en till rätta. Stort tack för denna gång!

Lotta G
Sigtuna - Aludden

Vänlig, tillmötesgående och tillgänglig - precis det man önskar av sin mäklare. Rekommenderas varmt.

Alenka M
Märsta - Centralt

Lina är jättetrevlig, kunnig och professionell mäklare som vi kan varmt rekommendera! Det kändes väldigt tryggt med snabb återkoppling och fin stöd genom hela affären.

Nancy H
Märsta - Steninge

Lina har lång erfarenhet, lyssnar och tar hänsyn. Tillgänglig och alltid lika professionell.

Joe D
Märsta - Steninge

Lina är duktig och professionell.