Ann Sjöberg

Ann Sjöberg

Ann Sjöberg är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Ann Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Ann Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 129 omdömen med ett betyg på 4.7. Ann Sjöberg har haft 11 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Maila mig gärna på:
ann.sjoberg@maklarhuset.se

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 129 Läs vad Ann Sjöberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Ekeby/ Flogsta
    2021-06-19
    Det var mycket trevligt att ha att göra med Ann Sjöberg.Jag är mycket nöjd.

Gun Ehn
    • Svartbäcken
    2021-05-26
    Mycket professionell med ett trevligt, tryggt bemötande. Saklig, kunnig och förtroendeingivande. Sålde en bostadsrätt och kan varmt rekommendera Ann.
    • Fålhagen
    2021-01-25
    Ann har hjälpt oss med försäljningen av vårt hus i Fålhagen. Ann har varit en stjärna genom hela försäljningsprocessen. Hon har visat stort engagemang, lyhördhet & professionalism. Dessutom personlig & positiv. Vi är oerhört nöjda med Ann Sjöberg och kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar.
    //Lydia & Ola
    • Fålhagen
    2021-01-25
    1.Radhus Fålhagen
    2. Mycket väl
    3.Mycket bra
    4. Bäst
  • 2020-11-15
    För oss finns bara en mäklare i Uppsala och det är Ann Sjöberg! Efter att vi anlitade henne att sälja vår lägenhet vet vi att hon inte bara gör det som är förväntat utan även det lilla extra som är så viktigt vid en stor affär.

Det som gör Ann unik är inte bara hennes kunskap och erfarenhet av Uppsalas marknad utan också hennes nätverk av kontakter. Till exempel känner hon en av Sveriges bästa fotografer som fick uppdraget att fotografera vår lägenhet. Dessutom har Ann ett stort nätverk av intresserade och potentiella bostadsköpare. När vi fick en förfrågan om förhandsvisning på vår lägenhet tackade vi ja. Då bjöd Ann in ytterligare potentiella intressenter hon kände till och tillslut kom 9 sällskap på förhandsvisningen, trots kort varsel. Det blev budgivning direkt och vår lägenhet såldes strax därefter.

Utöver lägenhetsförsäljning så har vi anlitat Ann för kontraktskrivning av tomtköp och värdering av hus.

Vi kan varmt rekommendera Ann Sjöberg, inte bara för att hon är en extremt kunnig mäklare med ett stort nätverk, utan också för hennes härliga personlighet!
    • Uppsala
    2020-11-09
    VI HAR SÅLT EN BOSTADSRÄTT OCH HUS.
    ANN HAR VARIT TILLMÖTESGÅENDE OCH PROFESSIONELL I ALLA KONTAKTER BÅDE MED OSS OCH KÖPARE.
    VI KAN VERKLIGEN REKOMMENDERA ANN TILL ALLA SOM GÅR I FÖRSÄLJNINGSTANKAR ELLER KÖPA ETT OBJEKT OAVSETT VAD DET ÄR.
    ALLA SOM FÅR ANN SOM MÄKLARE SKA VERKLIGEN VARA GLADA ATT JUST ANN HJÄLPER ER!
    FINNS INTE NOG MED ORD ELLER SKRIFT ATT UTTRYCKA SIG VAD ANN HAR BETYTT FÖR OSS.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Norby
    2020-11-09
    Ann är en lösningsfokuserad affärskvinna som kommunicerar tydligt! Ett nöje att göra affärer med henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Norby
    2020-11-09
    Från allra första början kändes det som att man kunde lita på Ann. Redan när vi klev innanför dörren på huset redogjorde hon för de reparationsbehov och anmärkningar som fanns på huset. Under resan till husköpet har hon varit väldigt lyhörd för våra behov och kommit med lösningar på diverse problem. Det är tydligt att hon gör sitt yttersta för att BÅDE säljare och köpare ska känna sig nöjda med affären. Detta gör hon med en äkthet som känns ovanlig i mäklarbranschen.
    • Kungsängen/Industristaden
    2020-10-17
    Mäklare som kan sitt jobb, fokuserad, målmedveten och gör det lilla extra som behövs.
    En grej som är väldigt viktig för mig är återkoppling, och det gör verkligen Ann.
    Rekommenderar Ann upp till 100%.
    • Kungsängen/Industristaden
    2020-07-30
    Väldigt snabb och smidig affär. Vi fick förväntat pris trots en trög marknad.