Ann Sjöberg
2019-04 - 2020-03
Maila mig gärna på:
ann.sjoberg@maklarhuset.se Läs mer

Läs vad 115 Läs vad Ann Sjöberg

• Magnus B köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-09

Kungsgärdet/Kåbo
    Lugn, saklig, trevlig och kunnig. Hanterar både köpare och säljare med respekt och driv. Läs mer
    2020-03-09 Ann S svarar Magnus B
    Tack för ett mycket trevligt svar, jag bugar och bockar!
    Ann S gillar detta
  • Ulrika N sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-07

Kungsgärdet/Kåbo
    Ann är en av de mest erfarna mäklarna i Uppsala, ett fullblodsproffs att lita på. Det här är den andra bostaden Ann säljer för min räkning och jag har bara lovord. Då affären var komplicerad krävde den en erfaren och kunnig mäklare och Ann uppfyllde alla krav och förväntningar. Hon är en viktig del av Mäklarhuset Uppsalas varumärke och trovärdighet.
    Ulrika Nisser, Uppsala Läs mer
    2020-03-07 Ann S svarar Ulrika N
    Ulrika, tusen tack för de fina orden, det värmer verkligen!
  • Liselotte F
    Liselotte F sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-02-09

Fålhagen
    Som förstagångs-säljare var det viktigt för mig att mäklaren hade förståelse för mina alla frågor utan att jag skulle känna mig obekväm. Ann var väldigt tillmötesgående och klarsynt och förklarade noggrant utan att jag behövde känna mig dum. Hon mejlade och förklarade och följde upp processen noga. Mycket erfaren mäklare som jag direkt fick förtroende för. Läs mer
  • Stig C skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-12-27

Ann känns proffsig, serviceminded, jordnära och väldigt trevlig samtidigt. En väldigt lyckad kombination.

Jag har sålt en lägenhet. Läs mer
  • Pontus D skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-11-28

Jag hade personligen inte så mycket kontakt med henne under budgivningsprocessen då min mor var inblandad i den, men visningen och kontraktskrivningen var båda moment som sköttes galant. Inga klagomål på det jag har varit med om. Läs mer
  • Jessica G skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-10-30

Köpte vår bostad av Ann och hon var väldigt trevlig, smidig och hjälpsam genom hela processen. Även efter försäljningen har hon tagit sig tid och hjälpt oss, vilket vi verkligen har uppskattat. Läs mer
  • Laura S skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-10-21

Ann Sjöberg är trevlig, kompetent och proffesionell. Vi var väldigt nöjda med henne som mäklare :) Läs mer
    Ann S gillar detta
  • Mekonomen Bilverkstad Gnistagatan skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-10-21

Duktig, professionell. Enkel affär. Läs mer
  • Anneli E skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-10-18

Köpt bostadsrätt i Uppsala. Vi bor inte på plats och då blir mäklaren en viktig partner. Vänligt bemötta.
    Har upplevt att v inte fått klart med vilken tid som vi skulle slutföra affären. Tiden bestämdes men bekräftades inte utan det gjordes via vår bank istället. Är bra med framförhållning då vi jobbar och måste planera ledighet i god tid. Läs mer
  • Rolf S skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-10-17

Jag har sålt en bostad och kontakten med henne har hela tiden varit mycket bra. Skicklig och bra kommunikation . Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell