Läs vad 125 Läs vad Ann Sjöberg

• 2020-11-15
    För oss finns bara en mäklare i Uppsala och det är Ann Sjöberg! Efter att vi anlitade henne att sälja vår lägenhet vet vi att hon inte bara gör det som är förväntat utan även det lilla extra som är så viktigt vid en stor affär.

Det som gör Ann unik är inte bara hennes kunskap och erfarenhet av Uppsalas marknad utan också hennes nätverk av kontakter. Till exempel känner hon en av Sveriges bästa fotografer som fick uppdraget att fotografera vår lägenhet. Dessutom har Ann ett stort nätverk av intresserade och potentiella bostadsköpare. När vi fick en förfrågan om förhandsvisning på vår lägenhet tackade vi ja. Då bjöd Ann in ytterligare potentiella intressenter hon kände till och tillslut kom 9 sällskap på förhandsvisningen, trots kort varsel. Det blev budgivning direkt och vår lägenhet såldes strax därefter.

Utöver lägenhetsförsäljning så har vi anlitat Ann för kontraktskrivning av tomtköp och värdering av hus.

Vi kan varmt rekommendera Ann Sjöberg, inte bara för att hon är en extremt kunnig mäklare med ett stort nätverk, utan också för hennes härliga personlighet!
  • 2020-11-09
    VI HAR SÅLT EN BOSTADSRÄTT OCH HUS.
    ANN HAR VARIT TILLMÖTESGÅENDE OCH PROFESSIONELL I ALLA KONTAKTER BÅDE MED OSS OCH KÖPARE.
    VI KAN VERKLIGEN REKOMMENDERA ANN TILL ALLA SOM GÅR I FÖRSÄLJNINGSTANKAR ELLER KÖPA ETT OBJEKT OAVSETT VAD DET ÄR.
    ALLA SOM FÅR ANN SOM MÄKLARE SKA VERKLIGEN VARA GLADA ATT JUST ANN HJÄLPER ER!
    FINNS INTE NOG MED ORD ELLER SKRIFT ATT UTTRYCKA SIG VAD ANN HAR BETYTT FÖR OSS.
    Roger G
    • 170.0 m²
    • Uppsala
    sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-09
    Ann är en lösningsfokuserad affärskvinna som kommunicerar tydligt! Ett nöje att göra affärer med henne.
    Jon B
    • 127.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-09
    Från allra första början kändes det som att man kunde lita på Ann. Redan när vi klev innanför dörren på huset redogjorde hon för de reparationsbehov och anmärkningar som fanns på huset. Under resan till husköpet har hon varit väldigt lyhörd för våra behov och kommit med lösningar på diverse problem. Det är tydligt att hon gör sitt yttersta för att BÅDE säljare och köpare ska känna sig nöjda med affären. Detta gör hon med en äkthet som känns ovanlig i mäklarbranschen.
    Tove B
    • 127.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-17
    Mäklare som kan sitt jobb, fokuserad, målmedveten och gör det lilla extra som behövs.
    En grej som är väldigt viktig för mig är återkoppling, och det gör verkligen Ann.
    Rekommenderar Ann upp till 100%.
    Tarik H
    • 88.0 m²
    • Kungsängen/Industristaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-07-30
    Väldigt snabb och smidig affär. Vi fick förväntat pris trots en trög marknad.
    Aida K
    • 85.0 m²
    • Kungsängen/Industristaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-06-19
    Köpte en lägenhet via Ann Sjöberg. Ann känns väldigt kunnig och professionell, och har dessutom alltid varit snabb på att svara på email och sms.
    Josefine A
    • 4:a
    • 107.0 m²
    • Luthagen/Fyrisvallen
  • 2020-05-05
    Jag blev bemött på ett väldigt proffesionellt sätt av Ann. Hon utstrålade erfarenhet på ett mycket trevligt sätt. Lätt att prata med. Tydlig och trevlig. Och dessutom levererade hon min nya drömbostad och gjorde mig riktigt glad. Alla mina varmaste rekommendationer. Med vänlig hälsning Jane
    Jane E
    • 91.0 m²
    • Luthagen
  • 2020-04-26
    Vi har köpt en BRF radhus och vi hade riktik bra upplevelse med henne. Den gick gott och snabbt tack vara henne, väldig enkel och bra kontakt genom email och telefon samtal. Jag kommer rekommendera mäklarehus och natuligtvis Ann till våra kompisar i framtiden.
    Seyed Mohammad A
    • 5:a
    • 94.5 m²
  • 2020-04-26
    Vi köpte en BRF och hade en riktigt bra upplevelse med mäklaren (Ann) och Mäklarhuset.
    Fatemeh J
    • 5:a
    • 94.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte