Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Ann Sjöberg
Maila mig gärna på:
ann.sjoberg@maklarhuset.se Läs mer

Läs vad 104 kunder tycker om Ann Sjöberg

• Muhamed S skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon va trevlig, motdrivande. Hon utförde ett underbart jobb Läs mer
  • Marika E skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har köpt en villa. Bra och korrekt bemötande. Proffsig mäklare som upplevs både ha säljare och köpare som "kund". Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en våning och fått hjälp att sälja mitt hus. Träffade A då jag tittade på lägenheten - mitt hus var då till salu men med annan mäklare. A var extremt tillmötesgående, professionell, fokuserad och dessutom vänlig samt artig. Fick stor stöd, goda råd, hjälp att ta fram information (möjligheter att bygga om/renovera badrum, regler för uthyrning av del av bostad, skatteregler etc), när jag förvärvade lägenheten. Bytte därefter till A som mäklare att försälja mitt hus som fram tills dess inte haft en enda seriös spekulant.
    När A tog fram fakta avseende min fastighet visade hon stor noggrannhet, kunnande etc vilket ingav förtroende. Gav en rimlig ekonomisk kalkyl.
    A levde upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Hon var därutöver en god psykolog och någon att hålla i handen när det blev oroligt. Jag är på alla sätt nöjd med A Läs mer
  • William S skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Rak, ärlig och tillmötesgående. 10/10, skulle köpa igen.

/En nöjd köpare Läs mer
  • Rolf L skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Gedigen, hjälpsam och ingav förtroende Läs mer
  • Åsa B skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon sålde min Fars dödsbo (mao Jan som ni nämner i mailet?). Jag träffade henne inte personligen men Ann framstår som en som har koll på saker, vad som behöver göras mm. Hon höll oss informerade och försäljningen gick smidigt och snabbt. En no-nonsens person :-)
    Tummen upp! Läs mer
  • Anders H skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet (4-rummare). Inledande samtal och bemötande mycket gott. Ann har varit väldigt smidig och enkel att kommunicera med. Lätt att få tag på och snabb att respondera. Vi fick några mindre önskvärda missar gällande annons och broschyr, men de rättades till och allt blev bra. I visings- och säljarbetet visade Ann prov på stor erfarenhet och professionalitet. Läs mer
  • Camilla B skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    sålt hus, alla mäklare är trevliga.
    Hon sa att hon skulle kavla upp ärmarna för att få detta sålt och det fick hon , men hade trott mera driv i henne. Läs mer
  • Jacob A skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ann är mycket trevlig, pedagogisk och gav alltid snabba svar. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Elin H skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Suverän mäklare som verkligen ger ALLT. Kan inte vara nöjdare! Läs mer