Ann Sjöberg
2019-08 - 2020-07
Maila mig gärna på:
ann.sjoberg@maklarhuset.se Läs mer

Läs vad 120 Läs vad Ann Sjöberg

• Aida K sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-30

3:a
    Kungsängen/Industristaden
    Väldigt snabb och smidig affär. Vi fick förväntat pris trots en trög marknad. Läs mer
    Ann S gillar detta
  • Josefine A köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-19

4:a
    Luthagen/Fyrisvallen
    Köpte en lägenhet via Ann Sjöberg. Ann känns väldigt kunnig och professionell, och har dessutom alltid varit snabb på att svara på email och sms. Läs mer
    Ann S gillar detta
  • Jane E köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-05

3:a
    Luthagen
    Jag blev bemött på ett väldigt proffesionellt sätt av Ann. Hon utstrålade erfarenhet på ett mycket trevligt sätt. Lätt att prata med. Tydlig och trevlig. Och dessutom levererade hon min nya drömbostad och gjorde mig riktigt glad. Alla mina varmaste rekommendationer. Med vänlig hälsning Jane Läs mer
    Ann S gillar detta
  • Seyed Mohammad A köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-04-26

5:a
    Norby
    Vi har köpt en BRF radhus och vi hade riktik bra upplevelse med henne. Den gick gott och snabbt tack vara henne, väldig enkel och bra kontakt genom email och telefon samtal. Jag kommer rekommendera mäklarehus och natuligtvis Ann till våra kompisar i framtiden. Läs mer
    Ann S gillar detta
  • Fatemeh J köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-04-26

5:a
    Norby
    Vi köpte en BRF och hade en riktigt bra upplevelse med mäklaren (Ann) och Mäklarhuset. Läs mer
    Ann S gillar detta
  • Magnus B köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-09

6:a
    Kungsgärdet/Kåbo
    Lugn, saklig, trevlig och kunnig. Hanterar både köpare och säljare med respekt och driv. Läs mer
    2020-03-09 Ann S svarar Magnus B
    Tack för ett mycket trevligt svar, jag bugar och bockar!
    Ann S gillar detta
  • Ulrika N sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-07

6:a
    Kungsgärdet/Kåbo
    Ann är en av de mest erfarna mäklarna i Uppsala, ett fullblodsproffs att lita på. Det här är den andra bostaden Ann säljer för min räkning och jag har bara lovord. Då affären var komplicerad krävde den en erfaren och kunnig mäklare och Ann uppfyllde alla krav och förväntningar. Hon är en viktig del av Mäklarhuset Uppsalas varumärke och trovärdighet.
    Ulrika Nisser, Uppsala Läs mer
    2020-03-07 Ann S svarar Ulrika N
    Ulrika, tusen tack för de fina orden, det värmer verkligen!
  • Liselotte F
    Liselotte F sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-02-09

Fålhagen
    Som förstagångs-säljare var det viktigt för mig att mäklaren hade förståelse för mina alla frågor utan att jag skulle känna mig obekväm. Ann var väldigt tillmötesgående och klarsynt och förklarade noggrant utan att jag behövde känna mig dum. Hon mejlade och förklarade och följde upp processen noga. Mycket erfaren mäklare som jag direkt fick förtroende för. Läs mer
  • Stig C skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-12-27

Ann känns proffsig, serviceminded, jordnära och väldigt trevlig samtidigt. En väldigt lyckad kombination.

Jag har sålt en lägenhet. Läs mer
  • Pontus D skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-11-28

Jag hade personligen inte så mycket kontakt med henne under budgivningsprocessen då min mor var inblandad i den, men visningen och kontraktskrivningen var båda moment som sköttes galant. Inga klagomål på det jag har varit med om. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell