Mäklarringen Malmö

Mäklarringen Malmö

www.maklarringen.se
4.5

Vi arbetar med Hjärta & Resultat! Hos oss är alla kunder lika viktiga och vi vet att alla bostäder är unika, det finns därför ingen situation eller något läge som är den andra lik vid en förmedling av en bostad. Av den här anledningen skräddarsyr våra mäklare varje förmedlingsuppdrag efter kunds behov. Vi på Mäklarringen i Malmö vet att bostadsaffären är den största affären man gör i livet.

4 omdömen om Mäklarringen Malmö

Dehran M
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Bårslöv

Otroligt bra jobbat och är själv driven Lätt och kommunicera med

Svar från Amanda Hellgren

Tack så jättemycket Dehran, önskar dig all lycka till med dina nya äventyr framöver! :)

Anna L
Sålde sitt hus med hjälp av
Ekeby

Lite svårt att sammanfatta när det inte är jag som träffat Amanda eftersom vi är två parter som ägt huset. Men uppfattades som ganska driftig men lite svag på att informera alla parter om hur det gick under visningar å när det skulle ske visningar! Annars har det gått bra!

Svar från Amanda Hellgren

Tack så mycket för omdömet Anna! Jag förstår helt att det blev lite konstigt när vi två inte träffats alls. Jag tar såklart med mig detta och ska absolut bli bättre på att uppdatera alla parter! :)

Kenny N
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Bårslöv

Välkomnande, hjälpsam och genuint trevlig.

Svar från Amanda Hellgren

Tack omdömet och beskrivning av mig Kenny. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas när du bott in dig i bostaden! :)

Cristian-Nicolae D
Köpte sitt hus med hjälp av
Ekeby

The best person who help us in our family dream! She is prompt,correct and honest! We recommend Amanda to everyone, she impressed us, she is a good professional women,best regards from Dragan family

Svar från Amanda Hellgren

Thank you so much for these nice words about me. I am so happy for you and I wish you and your new little addition to the family all the best in your new home where I know you will thrive. :)