Max i Bromma

2.0

6 omdömen om Max i Bromma

Björn V
Skrev om Max i Bromma

Max levererar alltid med bra kvalitet, tycker framförallt att dom sticker ut med sina pommes och sina dippsåser. enda som drar ner från en femma till en fyra är att priserna har stuckit iväg till en oförsvarbar nivå.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Hilde
Skrev om Max i Bromma

Nyöppnade Max Hamburger i Slagsta har otrevlig personal som borde jobba på sitt bemötande. Åtminstone när jag åt där senast idag vid 16:30. Maten helt okej, men hur trevligt blir det om personal är grinig? Kommer inte gå hit igen. Skärp er.

Hampus F
Skrev om Max i Bromma

Bojkottar detta företag,som har ett kvoteringssystem vid anställning. Det är inget jag stödjer. Aldrig mer MAX!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Rikard A
Skrev om Max i Bromma

Blev magsjuk efter ett besök, aldrig mer.

carl l
Skrev om Max i Bromma

Den äckligaste cheeseburgare jag någonsin ätit! De måste ha köpt upp ett restparti kött från soptippen. Den påminde kusligt nog om avföring, var dålig i magen i 2 dagar. Annars har det smakat ok tre gånger tidigare. Men en sådan miss är en gång för mycket.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Joakim B
Skrev om Max i Bromma

Var här och käkade en tidig lunch med familjen och många andra barnfamiljer. 2-åringen tyckte det var riktigt ballt att se flygplan på nära håll (var någon landning på Bromma flygplats). Restaurangen är nybyggd och väldigt fräsch. Känns både retro och hypermodern, man ser att de verkligen tagit miljöfrågor på allvar. Enda nackdelen just den här lördagen var att de var lite underbemannade, väldigt lång väntan på att få beställa. När maten väl var på bordet höll det som vanligt hög klass. Nacho-burgaren som är någon kampanj nu är rätt upp på min gata (den var bra!).