Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Max Hamburgerrestauranger AB

Max Hamburgerrestauranger AB

Ulvsundavägen 160, 168 67 Bromma — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Övriga företag nära Max Hamburgerrestauranger AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Egil S:
Bra från början till slut, mycket trevligt bemötande och bra utförd fräsning.

Läs vad 5 kunder tycker om Max Hamburgerrestauranger AB

• Hilde
    Hilde skrev om Max Hamburgerrestauranger AB
    Nyöppnade Max Hamburger i Slagsta har otrevlig personal som borde jobba på sitt bemötande. Åtminstone när jag åt där senast idag vid 16:30. Maten helt okej, men hur trevligt blir det om personal är grinig? Kommer inte gå hit igen. Skärp er.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Max Hamburgerrestauranger AB
    Bojkottar detta företag,som har ett kvoteringssystem vid anställning. Det är inget jag stödjer. Aldrig mer MAX!
  • Rikard A
    Rikard A skrev om Max Hamburgerrestauranger AB
    Blev magsjuk efter ett besök, aldrig mer.
  • carl l
    carl l skrev om Max Hamburgerrestauranger AB
    Den äckligaste cheeseburgare jag någonsin ätit! De måste ha köpt upp ett restparti kött från soptippen. Den påminde kusligt nog om avföring, var dålig i magen i 2 dagar. Annars har det smakat ok tre gånger tidigare. Men en sådan miss är en gång för mycket.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Max Hamburgerrestauranger AB
    Var här och käkade en tidig lunch med familjen och många andra barnfamiljer. 2-åringen tyckte det var riktigt ballt att se flygplan på nära håll (var någon landning på Bromma flygplats). Restaurangen är nybyggd och väldigt fräsch. Känns både retro och hypermodern, man ser att de verkligen tagit miljöfrågor på allvar. Enda nackdelen just den här lördagen var att de var lite underbemannade, väldigt lång väntan på att få beställa. När maten väl var på bordet höll det som vanligt hög klass. Nacho-burgaren som är någon kampanj nu är rätt upp på min gata (den var bra!).

Ulvsundavägen 160, 168 67 Bromma