MB Flytt och Städ Stockholm

4.3

45 omdömen om MB Flytt och Städ Stockholm

Andreas V
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Mf Flytt bistod med en extremt bra flytt från Stockholm till Malmö. De var vänliga och Lalle var tillmötesgående och lyssnade på mina behov. De säkerställde att allt förvarades på ett bra sätt och inget gick sönder under resan. Är extremt nöjd.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1239 omdömen 4.7 av 1239 omdömen

Stephanie H
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Hej! Själva flytten gick bra, trots att killarna kom 2 timmar senare än avtalad tid. Administrationen runt omkring flytten var väldigt rörig. Vi hade beställt flyttstädning, men fick en vecka innan höra att man inte kunna hjälpa oss med flyttstädningen eftersom det var på annan ort, vilket ju var tydligt från början. Faktureringen var också rörig och vi fick 3 fakturor med olika belopp och olika avsändare. Svårt att veta vilken faktura som var den rätta. Men som sagt flytten gick bra och killarna var duktiga och snabba.

Mariam B
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Trots att jag behövde ändra tider och dag så var de flexibla och kunde utföra min flytt. Killarna var väldigt duktiga och hjälpsamma, var väldigt enkelt att boka och komma i kontakt med transportledaren. Stort tack till MB flytt!

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1024 omdömen 4.8 av 1024 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

BARTLOMIEJ B
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Riktigt nöjd ! transportledaren på kontoret i Stockholm gjorde kanon jobb med planering så det gick riktigt snabbt och smidigt. Flytt killarna var ett nöje att se på hur dom jobbat på, allt gick snabbt och smidigt utan krångligheter . Kan stark rekommendera

Hailab D
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Mb flytt perfekt och smidiga Gjorde min flytt utan konstigheter

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Haxhi A
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

En exceptionell upplevelse med flytten! Danne på kontoret visade fantastisk service, och flyttkillarna gjorde ett utmärkt jobb. Smidig process och kontinuerliga uppdateringar gjorde hela flytten enkel och stressfri. Högsta rekommendation!

Folke J
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Perfekt tjänst. En fröjd att ha att göra med och enkla att diskutera lösningar med.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 119 omdömen 4.5 av 119 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Behjat G
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Jag anlitade MB flytt för att flytta mina tillhörigheter från Stockholm till Nederländerna. Jag fick ett snabbt svar på min förfrågan och fick professionell support hela vägen. Innan flytten fick jag besök av MB flytt för att visa var jag hade mina tillhörigheter och för att visa hur de skulle packas och flyttas. Själva flytten gick smidigt och mycket bra. Jag kan också nämna att priset som jag fick var konkurrenskraftigt. Jag rekommenderar MB flytt, och kommer definitivt att anlita dem för andra projekt längre fram.

Mehmet A
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Mb flytt & städ gjorde min flytt helt perfekt och smidigt stort tack till grabbarna som utförde jobbet så bra 5+ givetvis

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Valon N
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Smidig flytt utan några problem, de svarade på alla mina frågor och var alltid tillgängliga när jag ringde. Snälla och glada flyttgubbar!

Kerstin T
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Beställde bara en mindre flytt av ett par saker. Trevligt bemötande och det hela gick lätt och smidigt.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3335 omdömen 4.7 av 3335 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Liburn H
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Otroligt nöjd! Kunde inte önskat bättre service från Danne i kontoret samt killarna som flyttade var jätte trevliga och lätta att ha och göra med

Ibrahim B
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Mycket fin service och smärtfri flytt, flyttgubbarna var väldigt medgörliga och trevliga

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Taulant H
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Tack för en väldigt bra service! Jag var väldigt glad av arbetet som killarna gjorde och det var trevliga och noggranna vill även ge tummen upp till kontoret som kunde möta mig på en ny tid för att jag hade strulat till det 5 stjärnor till er

Martin G
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Noll koll från företaget om vad som överenskommits. Lovade ta vår flygel för tillägg 500kr, ändrades sedan till 3000kr extra för att sedan ångra sig om att man inte ville åta sig jobbet. Flytten kunde inte avslutas under samma dygn pga sen start på dagen. Tillägg på offerten med 3000kr pga att de fick köra två gånger, Lastbilen var underdimensionerad och kunde definitivt inte ta 30m3. Därför krävdes två körningar. Kommer inte att rekommendera denna firma till någon.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1133 omdömen 4.7 av 1133 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Tor-Björn H
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Mycket bra bemötande, kvaliteten av städningen var hög tyckte jag. Får se vad efterföljande hyresgäster tycker :)

Fred Peter U
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Hej, de var lite sena på plats men vilka killar som körde på sen och var försiktiga med allt de bar och serviceminded, sedan var städningen kanonbra utfört därefter, kan varmt rekommendera dem

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Thomas J
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Struntade i att stöda i flera utrymmen och svaret när vi fått göra det skjälva va . (Tack , bra då vet vi .) välj en annan stöd firma om ni vill ha en bra städning

Camilla B
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Inte alls särskilt nöjda. Fick offert utan moms trots privatperson. Hade både flytt och städ inbokat. Blev lovade att en flyttbil skulle räcka vilket det inte gjorde och vi behövde boka in en till körning med ny bil. En del skador på möbler. Städningen inte alls bra gjord. De kom tillbaka och gjorde en ny, inte heller då blev det bra dessvärre. Nya ägarna av huset fick städa klart själva… Kommer inte rekommendera vidare!

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Alina S
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Superduktiga och trevliga killar som hjälpte mig! Var lite stressad innan så det kändes tryggt med gott bemötande.

Alidah R
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

En riktigt jobbig flyttdag. 6h sena, körde fast i snön. Flytten blev 24h senare än planerat. Ringde dock efter för att kompensera, hämtade kartonger som komp. Dock var kartonghämtningen 3h senare än överenskommet. Rekommenderar inte denna firma.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2192 omdömen 4.7 av 2192 omdömen

Britt-Marie B
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Flytten gick väldigt bra tack vare mycket kunnig och noggrann personal

Pärnilla T
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Trevliga flyttkillar och allt gick smidigt och enkelt. Otroligt snabba och kom på utsatt tid. Vi kunde inte klarat flytten utan dem.

Shane M
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

OBS - pratar om Tetris flytt som de samarbetar med. Uselt kundtjänst, gick inte att få kontakt med dem när jag hade frågor/problem med service. Fick städa själv en timme efter flyttstädarna hade åkt. Fick lov om ersättning för skadade varor, ingen som helst återkoppling. Ta nån annan firma än Tetris helt enkelt!

Kristina E
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Snabb och trevlig personal. Aktsamma om sakerna.

Jennifer H
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Riktigt proffsiga killar, väldigt trevliga och förstående. Tog mindre än 30 min för dem att packa in allt vid utflytten och ännu snabbare vid leverans. Riktigt bra städat också, rekommenderas starkt!

Anders H
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Killarna som kom var mycket trevliga. Dessvärre var lastkapaciteten för liten i bilarna så det blev två vändor mellan Stockholm-Nora. Vi fick betala extra för vända två trots att de varit hemma hos oss innan och beräknat storleken på bohaget. Tyvärr glömdes möbel kvar vända två som vi motvilligt beslutade efterskänka till våra köpare. Vi hade märkt ut vilka rum som flyttkartongerna skulle till i nya huset, gissar att ca hälften av kartongerna landade på rätt ställe.

Rikard G
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Fick hjälp av företaget med en flyttstädning och de levde upp till alla förväntningar och gjorde ett jättebra jobb.

Anna M
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Bokade för att de erbjöd lägst offert, blev glatt överraskad över hur snabba de var! Alla saker kom fram hela och rena.

Svante L

Smidigt bra! Inga komplikationer. Jätte snabbt

Yennyfer G
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

jag är otroligt nöjd med min utlandsflytt med MB Flytt och städ. Killarna som kom packade hela mitt bohag som skulle till Italien. Rekommenderar dom verkligen till längre körningar.

Fredrik C
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

För att börja det enda positiva med detta bolag för att vara juste mot honom ( killen som gjorde allt arbete trots dom var tre och han fick förmodligen minst betalt ger jag honom plus. För bolaget och övroga är det det sämsta flyttbolag någonsin jag amvänt. Och jag har flyttar ett stort antal gånger. 1. Falsk offert och prissättning som ändrades längst vägen, omförhandlingar pch krypursäkter 2. Stres stress och bara försök att vara snabba, trots 3 bokade dagar men blev 1,5+städ 1 dag. Årerigen var det killen som var bra...

Nágler V
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Jätte bra pris och leverans men ni kunde ta bättre hand av möblerna. En förvaring som jag har var ganska sönder på handtaget. Men overall, toppen!

Susan M
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Bra service,pålitlig till sin uppdrag allt vär väl placerat,jag behovde inte flytta på flytt katonger när jag kom hem

Alan K
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Väldigt proffesionella och när något uppstod som att de möjligtvis kunde bli sena så sa de till i god tid och hjälpte till lite extra när jobbet påbörjades. Jag beställde flytthjälp genom dem och om jag flyttar igen så är det garanterat genom dem. Personalen som kom var otroligt trevliga också!

Märta J
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Snabb och prisvärd offert. Snabb återkoppling på mina frågor. Leveransen kom på utsatt tid.

Sara S
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Superbra service och trevligt bemötande.

Dödsbo J
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

MB Upplands Väsby hämtade flyttgods. Trevlig personal och positiv attityd. Även MB Malmö som levererade var mkt professionella.

Isabel R
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Trevligt bemötande från alla. Smidig flytt och städ

Julia I
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

En flytt från Stockholm till malmö. De ver jättetrevliga och tillmötesgående med min lilla flytt. Otroligt bra pris. Snabba och extremt proffsiga! Höll tiden bra.

Zina A
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Bra bemötande både telefon och när det kom . Otroligt smidiga och försiktiga . Vi flyttade från Västerort till Haninge kommun och de fyllde en 22kubik och flyttade allt inom 2h .

Linn E
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Snabbt och bra. Trevliga killar och gullig hund!

Moving A
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Bra samarbetspartner som alltid ställer upp och levererar bra flytt och städtjänste när vi behöver lite extra hjälp. rekommenderas!

Zaid J
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Företaget visade en imponerande snabbhet och professionell omsorg om mina möbler under flytten. Flyttstädningen var också av hög kvalitet, vilket gjorde hela upplevelsen mycket smidig.

Ataklti T
Skrev om MB Flytt och Städ Stockholm

Det var snabbt att packningen och flytta med mb och det var professionell