Magica Städservice

4.5

16 omdömen om Magica Städservice

Nicklas K
Skrev om Magica Städservice

Väldigt trevliga, snabba på att svara, bra pris och väldigt bra utfört jobb

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Esteban M
Skrev om Magica Städservice

En mycket bra städservice! Jag behövde en flyttstädning av min lägenhet och det levde upp till mina förväntningar. Snyggt jobbat! kommer anlita magica i framtiden.

Eva K

Trevliga, hjälpsamma och noggranna

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Lars H
Skrev om Magica Städservice

Vänlig och tillmötesgående. Höga förväntningar som infriades. Grundlig mappning och dammtorkning, torkning av skåpluckor och skåp. Jag är mycket nöjd

Eva Ö
Skrev om Magica Städservice

Punktliga, noga och tillmötesgående! Kan varmt rekommenderas!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Per N
Skrev om Magica Städservice

Mycket god service och bra bemötande. Mycket väl utfört städuppdrag, enligt överenskommelsen

Lena C
Skrev om Magica Städservice

Resultatet av städningen är mycket bra! Högsta kvalitet Kommunikationen är ibland litet svår p g a språkproblem.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1249 omdömen 4.7 av 1249 omdömen

Mari Louice O
Skrev om Magica Städservice

Är nöjd med städföretaget och får fin response på uppdrag. Duktiga medarbetare

Sofia W
Skrev om Magica Städservice

Alltid hjälpsamma och trevliga:)

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 233 omdömen 3.7 av 233 omdömen

Marie P
Skrev om Magica Städservice

Ägaren Veselina R super lyhörd och flexibel när det gäller anpassning av städschema till mitt arbetsschema. Bra städare som följer mina krav på detaljerna i städning. Värmt rekommenderar Magica!

Åke N
Skrev om Magica Städservice

Vi har anlitat Magica städ under ett antal år. Städningen har utförts återkommande en gång per månad. Uppdraget har utfört till vår fulla belåtenhet. Dock har timpriset höjts två gånger sedan april 23 !!!.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Mattias O
Skrev om Magica Städservice

Alltid nöjd med resultatet! Flexibla med bokningar.

Carin G
Skrev om Magica Städservice

Mycket nöjd med städningen av vår lägenhet, Snabbt, fräscht o trevlig personal! Rekommenderas👍🏻

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 450 omdömen 4.6 av 450 omdömen

Emmelie J
Skrev om Magica Städservice

Mycket duktiga och väldigt anpassningsbara med tider.

Jonas L
Skrev om Magica Städservice

Bra snabb städservice aldrig några problem med ombokningar och påbokningar

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Hanna S
Skrev om Magica Städservice

Städningen utförs slarvigt. Personalen går ofta innan utsatt tid.