MOHV Åkersberga

MOHV Åkersberga

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till MOHV Åkersberga!

Letar du mäklare i Åkersberga, Margretelund, Tråsättra, Brevik, Skånsta, Svinninge, Skärgårdsstad eller Österskär? Då kan du kontakta någon av oss på MOHV Åkersberga. Våra duktiga mäklare tar hand om försäljningar av både lägenheter, villor, tomter eller fritidshus.

Vill du få din bostad värderad? Då kan du enkelt skicka en förfrågan direkt till oss här på reco.se. Vi kommer sedan och värderar din bostad, helt kostnadsfritt!

Vi är engagerade och vet vad som krävs för att få till en lyckad försäljning. Med en god lokalkännedom av Åkersberga ser vi till att guida dig mot en lyckad försäljning.

Läs vad 40 kunder tycker om MOHV Åkersberga 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    • Runö Backe
    2022-09-21 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabba svar.
    Bra stöd och mycket bra bidrag vid avslut.
    Hade inga direkta förväntningar, åtminstone inte som inte levdes upp till.
    Väldigt bra och säker o trygg affär.
    Tack Monika! 🌻
    • Hagbyhöjden
    2022-09-11 Verifierad kund
    Monika är otroligt proffsig och omtänksam! Lyssnade på mina behov och vägledde hela vägen till rätt beslut! Ger alltid ett bra bemötande! Kan varmt rekommendera!
    2022-09-05 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemött.
    Bra och tydlig information både under visning men även inför köpet.
    2022-08-16 Verifierad kund
    Luta dig tillbaka, släpp kontrollen och du kan lita på att Monica kommer göra allt för att du ska få en bra upplevelse av att sälja din bostad.
    Tusen tack för den fina orden!! Monika Söderström
    • Österskär
    2022-08-15 Verifierad kund
    Tack Monika för. alla tips och din hjälp när vi sålde vår Brf..
    Vår förväntan infriades på mindre än en vecka.
    Vi återkommer nästa gång om vi blir tvungna att flytta.
    TACK!
    2022-08-15 Verifierad kund
    Glad, positiv, kunde se och förstod vad vi sökte.
    Att svara snabbt och vara tillgänglig och det stämmer bra.
    Monika ger intrycket av att vara påläst och kunnig.
    2022-08-13 Verifierad kund
    Monika hade ett väldigt positivt intryck med tydlig målbild av vad skulle lyckas med i försäljningen, som vi också gjorde.
    Monika visade en god vilja att göra oss som kund nöjda.
    Monika har haft god uppföljning och haft ett bra informationskontakt.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Snabb, lyhörd och professionell! Rekommenderar Monika till alla som vill ha en lyckad försäljning! Någon som gör det där lilla extra som krävs för att det ska bli ultimat och samtidigt får en att känna sig väldigt trygg! Förevigt tacksam för Monikas engagemang och driv! En riktig supermäklare som jag skulle rekommendera till alla! ❤
    Tusen tack Jessica för dem fina orden! 🙏 Monika Söderström
    2022-05-31 Verifierad kund
    Energi glad och linning och hjälpsam. Marie
    2022-05-30 Verifierad kund
    Monika är FANTASTISK. Alltid lätt att få tag på, beredd att svara på vilka frågor man än kan tänkas ha, ger allt för att huset ska bli så bra som möjligt inför visning och fotografering och attraherar verkligen rätt köpare. Vi kunde inte ha fått till en snabbare och smidigare försäljning, och dessutom till ett pris vi är RIKTIGT nöjda med. Mina varmaste rekommendationer att välja Monika för att sälja ditt hus!
  • Lisa Susanne A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    2022-05-25 Verifierad kund
    Mycket kompetent och omtänksam mäklare som tänker både på köparen och säljaren på ett balanserat sätt. Lätt att ha en bra kommunikation med, är alltid snabb på att återkoppla och har alltid ett leende på läpparna. Rekommenderar varmt!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Stort engagemang och hög tillgänglighet. Kan varmt rekommendera att använda Monika!
    • Åkerstorp
    2022-05-04 Verifierad kund
    Monika är en fantastisk mäklare! Noggrann, ärlig , har jättebra tips/ideer/råd och är väldigt engagerad! Och alltid glad och entusiastisk 😊 Vi är supernöjda och rekommenderar henne till alla vi känner som ska sälja!
    • Svinninge
    2022-05-02 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande med engagerad försäljning överträffar de övriga mäklar erfarenheterna jag mött genom åren, rekommenderar varmt Monica Söderström.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Monika känns väldigt kunnig, erfaren och professionell och är en trevlig och glad person. Tack vare hennes goda lokalkännedom, råd och tips lyckades vi pricka in precis rätt tid att sälja, vilket genererade ett bra slutpris högt över förväntan. När vi hade frågor fick vi bra hjälp och stöd och snabb återkoppling. Vi är mycket nöjda!
    • Svinninge
    2022-03-23 Verifierad kund
    Monika gav ett mycket professionellt och trevligt intryck. Hon är lätt att ha kontakt med och som köpare fick vi omgående svar på alla våra frågor. Hon är mycket tillmötesgående och en utmärkt mäklare som vi verkligen kan rekommendera.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Noggran, uppdaterar mig varje dag. Hjälpsam. Rekommenderar.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Det var jättebra att handla med MOHV Åkersberga och jag är glad at Ha Monika som min mäklare.
  • sålde sin stuga med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    2022-03-10 Verifierad kund
    En otroligt kompetent och trevlig mäklare.
    Kan varmt rekommendera MOHV Åkersberga.
  • Mattias H
    sålde sitt hus med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    2022-03-08 Verifierad kund
    Monika hjälpte mig med min försäljning av mitt radhus och redan i inledande samtal så kände jag att hon var helt rätt person för mitt objekt. Hon ger ett fötroendeingivande, säljande och trevligt intryck vilket genomsyrade hela processen. Det kändes att hon verkligen la ner tid och energi, samt även sitt kunnande i försäljningen och jag är verkligen otroligt nöjd. Jag kan varmt rekommendera Monikas tjänster.
    Tusen tack för dem fina orden Mattias, uppskattas varmt! Monika Söderström
  • köpte sin stuga med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    2022-03-08 Verifierad kund
    Proffsig
    Neutral emellan säljare och köpare
    • Skärgårdsstad
    2022-02-28 Verifierad kund
    Professionell, kommunikativ, entusiastisk och med en energi som ingen annan har!
    5/5.
    Välj Monika så är du i trygga händer!
    2022-02-20 Verifierad kund
    Duktig, dedikerad och bryr sig om och hjälper till så att försäljningen ska bli så bra som möjligt för säljare och även köpare. Vi är väldigt nöjda!
    2022-02-16 Verifierad kund
    Monika på Mohv är unik. Jag har träffat många mäklare men aldrig någon med sånt engagemang som Monika. Hon är driven, hjälpsam, förstående och 100 % ärlig rakt igenom från första besöket hela vägen till det sista. Jag gillar inte den överlägsna "säljarestilen" som många mäklare jag träffat utstrålar, något som Monika definitivt inte gör, hon är professionell rakt igenom. Ska du anlita en mäklare? Välj Monika, du kommer definitivt inte att ångra dig. 10/10!
    2022-02-16 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande i alla steg under försäljningsprocessen. Monika var förtroendeingivande och gjorde att vi kände oss trygga och i säkra händer. Hon hade en realistisk uppfattning om pris och hon utformade upplägget såsom vi ville ha det, med hjälp av hennes expertis
  • Sabina R
    sålde sitt hus med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    2022-02-14 Verifierad kund
    Monika är en mäklare med ett fantastiskt driv och hennes positivitet smittar av sig! Hon är tydlig och rak i sin kommunikation och riktigt duktig på sitt jobb. Jag hade helt klart rekommenderat henne till en vän (det har jag redan gjort dessutom).
    2022-02-12 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär tack varde Monika!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Proffsigt rakt igenom! Kunnig och gav en trygg bild om och hur det skuĺe fungera att få sålt! Engagerad och 1 visning sen var bostaden såld!
    2022-01-06 Verifierad kund
    Hon är en mäklare som är Trevlig och engagerad!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Monika är en fantastisk mäklare med varmt och trevligt bemötande. Tar verkligen hand om sina klienter och gör sitt yttersta för att affären ska bli så bra som möjligt för alla parter.

Rekomenderar starkt!
    Tusen tack Johanna för den fina rekommendationen! 🙏🏻 Monika Söderström
    • Båtstorp
    2021-11-22 Verifierad kund
    Bra bemött, jobbar med duktiga fotografer. Ett snabbt samarbete som även gav oss en snabb och bra affär.
    Vi rekommenderar Monika
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    2021-11-20 Verifierad kund
    Enkel , tydlig och väldigt proffsig i sitt arbete
  • sålde en tomt med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    2021-10-21 Verifierad kund
    Verkligen en jättebra mäklare! Rekommenderar varmt!!
    2021-10-19 Verifierad kund
    MKT bra bemötande kanske skapade lite högre förväntningar om efterfrågan på mitt objekt än vad som sedan visade sig. Monika var engagerad kunnig och driven och väldigt lätt att samarbeta med
    • Täljö
    2021-09-27 Verifierad kund
    Den mest ödmjuka, energi givande mäklare som man behöver vid en försäljning av sin bostad.
    Rekommenderar Monika enormt 🙏🏻
    • Skånsta
    2021-09-22 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och kunnig och fanns alltid tillgänglig för frågor under hela processen
    2021-09-11 Verifierad kund
    Monika har ett absolut oslagbart engagemang och finns alltid tillgänglig för både köpare och säljare. Det är tydligt att Monica tycker det är viktigt att alla parter blir nöjda och att både köpare och säljare känner sig trygga genom hela köp- och säljprocessen Vi kan utan tvekan rekommendera Monika och kommer absolut (om vi mågonsin säljer igen) anlita Monika.
    Tusen tack för den fina rekommendationen, är så glad att ni är nöjda med försäljningen!! Monika Söderström
    2021-08-27 Verifierad kund
    Monica var enormt engagerad i vårt hus och lät våra tankar väga in i hennes erfarenhet och direktiv. Alltid tillgänglig inom rimlig tid och engagerar sig även i de små sakerna.

Imponerad över hur en människa kan hantera så många människor på samma gång.
    Tusen tack John för den fina Recon! Monika Söderström
    Trevlig o positiv
    Bra återkoppling
    Snabb handling
    • Stava
    2021-08-27 Verifierad kund
    Monika läste av vårt hus och beskrev i annonsen vår känsla för huset på ett fint sätt.