MOHV Åkersberga

MOHV Åkersberga

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till MOHV Åkersberga!

Letar du mäklare i Åkersberga, Margretelund, Tråsättra, Brevik, Skånsta eller Österskär? Då kan du kontakta någon av oss på MOHV Åkersberga. Våra duktiga mäklare tar hand om försäljningar av både lägenheter, villor eller fritidshus.

Vill du få din bostad värderad? Då kan du enkelt skicka en förfrågan direkt till oss här på reco.se. Vi kommer sedan och värderar din bostad, helt kostnadsfritt!

Vi är engagerade och vet vad som krävs för att få till en lyckad försäljning. Med en god lokalkännedom av Åkersberga ser vi till att guida dig mot en lyckad försäljning.

Läs vad 5 kunder tycker om MOHV Åkersberga 2

• Skånsta
    2021-09-22
    Väldigt proffsig och kunnig och fanns alltid tillgänglig för frågor under hela processen
    2021-09-11
    Monika har ett absolut oslagbart engagemang och finns alltid tillgänglig för både köpare och säljare. Det är tydligt att Monica tycker det är viktigt att alla parter blir nöjda och att både köpare och säljare känner sig trygga genom hela köp- och säljprocessen Vi kan utan tvekan rekommendera Monika och kommer absolut (om vi mågonsin säljer igen) anlita Monika.
    Tusen tack för den fina rekommendationen, är så glad att ni är nöjda med försäljningen!! Monika Söderström
    • Åkersberga
    2021-08-27
    Monica var enormt engagerad i vårt hus och lät våra tankar väga in i hennes erfarenhet och direktiv. Alltid tillgänglig inom rimlig tid och engagerar sig även i de små sakerna.

Imponerad över hur en människa kan hantera så många människor på samma gång.
    Tusen tack John för den fina Recon! Monika Söderström
  • köpte sitt hus med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    • Åkersberga
    Trevlig o positiv
    Bra återkoppling
    Snabb handling
    • Stava
    2021-08-27
    Monika läste av vårt hus och beskrev i annonsen vår känsla för huset på ett fint sätt.