MrCAP Stockholm Bromma

MrCAP Stockholm Bromma

En del av MrCAP Ring 08-28 24 30 www.mrcap.com

Välkommen till MrCAP Sthlm Bromma! På Karlsbodavägen 13G i Bromma hittar du MrCAP Sthlm Bromma. Vi erbjuder bilvård för din bil. Vi tar hand om din bil invändigt och utvändigt med en rad olika behandlingar. Tjänster: Lackbehandling, rekond, bilglas, biltvätt, motortvärr, laga bucklor, sanering och mycket mer. Vill du få...

118 omdömen om MrCAP Stockholm Bromma

Fredrik A
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Bra genomförd rekond, men betyget dras ner av att personalen försov (?) sig två gånger när bilen skulle lämnas och hämtas, vilket inte var uppskattat.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Fredrik, Vi på Mr.CAP. Bromma uppskattar att du tagit dig tiden att skriva om din upplevelse av behandlingen. Roligt att höra att du är nöjd med rekonden och återigen så ber vi verkligen om ursäkt över att du fått vänta på personal så ska det absolut inte få vara! Ha en fin helg och på återseende!

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Robin B
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Toppenbra och trevlig service. Bilen blev som ny!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Robin, Vi Mr.CAP. Bromma är oerhört tacksamma för din fantastiska feedback! Vi är glada att du uppskattade vår trevliga service och att din bil blev som ny. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka vid nästa tillfälle. God jul önskar teamet i Bromma.

Stefan L
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Bra bemötande och sedan en snygg bil Supernöjd och kan verkligen rekommendera detta till andra Mvh / Stefan Lindskog

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej, Vi på Mr.CAP. Bromma vill tacka så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att du uppskattade vårt bemötande och är supernöjd med resultatet av masterbehandlingen på din bil. Din rekommendation betyder mycket för oss. Vi på Mr.CAP. Bromma eftersträvar att alltid ge bilen det lilla extra som den förtjänar. Vi ses till framtiden, god jul från teamet i Bromma.

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 760 omdömen 4.5 av 760 omdömen

Billy William E Billy William E
Sture W
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Då himla bra! Snyggt och rent i lokalen, inget att anmärka på när jag hämtade bilen. Snyggt och prydligt.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Sture! Vi på Mr.CAP Bromma vill tacka så mycket för ditt positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med resultatet av bilbehandlingen och uppskattar din uppmärksamhet på den rena och prydliga lokalen. Det är vårt mål att leverera högkvalitativ service, och vi ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden.

Eva S
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Nöjd med resultatet och fick en bra genomgång av personalen som utfört reconden. Dock - erhöll jag inget kontantkvitto vilket jag skulle få på mejl men ännu inte erhållit, trots en påminnelse. Kvittoremsan från kortterminalen gav också ett "litet ihopskrynglat ex". Eftersom det är mitt bolag som äger bilen är det viktigt att jag får en kontantfaktura/kontantkvitto.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Eva, Vi på Mr.CAP Bromma vill tacka för din feedback. Härligt att du är nöjd med resultatet och den genomgång du fick av vårt personal. Vi beklagar fördröjningen med att du inte erhållit kvittot, trots påminnelse. Vi har haft en del administrativa förseningar, men ett kvitto har mejlats till dig under morgonen. Tack för din förståelse. Så ses vi hos oss på Mr då bilen behöver sig lite kärlek.

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 896 omdömen 4.8 av 896 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Marcus L
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Blev väl bemött även om de verkade ha väldigt mycket att göra. Lämnade in bilen för en tvätt samt att polera upp en parkeringsskada. När jag hämtade bilen så var det ingen skillnad på skadan och jag tänkte att det kanske dem gjort vad som var möjligt. När min sambo här om dagen tittade närmare på det så kunde hon enkelt med sina naglar och lite vatten gnugga bort det (tog en lite stund dock). Dvs i efterhand så tror jag inte att dem hade polerat alls, då jag är helt säker på att det hade gått bort då. Ganska besviken...

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Marcus, Vi på Mr.CAP Bromma är tacksamma för din feedback. Vi beklagar att du inte var helt nöjd med resultatet av vår service den här gången. Det är viktigt för oss att du är nöjd, och vi skulle gärna vilja undersöka vad som gick fel och hur vi kan rätta till det. Vänligen kom förbi så vi kan titta närmare på skadan och se hur vi kan hjälpa till att åtgärda det på bästa sätt.

Leif L
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mycket väl bemött. Har anlitat företaget vid tidigare år/tillfällen och fick även nu ett bra förslag om vilken behandling min bil borde få utifrån ålder och skick. Den behandling vi kom överens om utfördes inom tre dagar och jag är mkt nöjd med utfört arbete. När jag skulle hämta bilen vid avtalad tid var den inte riktigt klar så jag fick vänta drygt en timme. Som pensionär har jag gott om tid så förseningen gjorde inget, särskilt som MrCAP reducerade det avtalade kostnaden för arbetet med drygt 1100 kronor. Blir samma MrCap även i fortsättningen.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Leif, Vi på Mr.CAP Bromma vill tacka så mycket för din utförliga feedback och din lojalitet genom åren! Vi är glada att höra att du var nöjd med vårt bemötande och den föreslagna behandlingen för din bil. Vi beklagar förseningen vid hämtningen, och vi är tacksamma över att du förstod situationen. Det är alltid vårt mål att leverera högkvalitativ service till våra kunder. Vi ser fram emot att betjäna dig även i framtiden och fortsätta hålla din bil i toppskick.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Benny H
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mycket trevligt bemötande å mycket bra jobb på bilen. Finns inget att klaga på. 2ggr som vi lämnat in våra bilar

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Benny, Vi på Mr.CAP Bromma vill tacka för att ni valde oss för era bilbehandlingar! Vi är glada att ni är nöjda med resultatet och vår kundservice. Er lojalitet betyder mycket för oss, och vi ser fram emot att fortsätta sköta era bilar.

Bröderna Mur & Puts Ab B
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Bästa biltvätten, bra service är alltid lika nöjd

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej, Vi på Mr.CAP Bromma vill tacka för din positiva feedback! Vi uppskattar er lojalitet och ser fram emot att fortsätta leverera utmärkt service.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Jörgen S
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mkt bra! Bilen var jättesmutsig och blev som ny!! Rekommenderas!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Jörgen, Vi på Mr.CAP Bromma tackar så mycket för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med resultatet och att bilen blev som ny efter vår behandling. Vi uppskattar din rekommendation och ser fram emot att få möta dig och din bil igen i framtiden. Ha en fin dag!

Grace A
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Bra bemötande och bra utfört arbete!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Grace, Vi på MrCAP Bromma tackar ödmjukast för du tagit dig tiden och skriva de fina orden om oss. Vi vill bara leverera det absolut bästa till våra kunder. Vi ses hos på MrCAP Bromma snart.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2285 omdömen 4.7 av 2285 omdömen

Alltid bäst! Alltid. Snabba, trevliga, tillmötesgående.

Camilla Lena Elisabet N Camilla Lena Elisabet N
Ann-Marie Ö
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Full poäng för det trevliga bemötandet, som alltid. Inte helt fulla poäng då jobbet tog avsevärt mer tid än planerat, och för att motorhuven var full av fågelspillning när jag hämtade bilen.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Ann-Marie, Vi på MrCAP Bromma beklagar verkligen att du råkat utför detta hos oss på MrCAP det får aldrig finnas spill på bilarna hos oss. Olyckligt att du inte sa något på plats då hade vi åtgärdat detta omgående. Kom gärna förbi så ska vi se hur vi kan hjälpa dig! med detta Ha det fint så ses vi snart på MrCAP Bromma :)

Patrik Mikael N
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Jag är otroligt nöjd med servicen på MrCAP.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej, Patrik. Vi på MrCAP Bromma är väldigt tacksamma över att du tagit dig tid och skriva de fina orden om oss. Vi eftersträvar alltid att ge kunden det lilla extra och vi vill eftersträvar att alltid leverera den bästa servicen. Vi ses snart igen här i hos Mr i Bromma.

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Björn H
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mycket trevligt och bra bemötande när jag beställde, när jag lämnade in bilen och när jag sedan hämtade ut den. Dessutom proffsigt gjort jobb med ett mycket lyckat resultat. Bilen blev som ny!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Björn, Tack snälla för dina fina ord! Din redan fina bil blev riktigt bra och tack för förtroendet! Vi på MrCAP Bromma ser fram emot nästa gång du behöver vår hjälp. Varmt välkommen tillbaka!

Lars L
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Bra och trevligt bemötande (fick dock vänta några minuter då trafiken ställde till det)! Trotts att det är första gången jag får ett sånt här jobbet ser ut att vara utmärkt utfört.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Lars, Vi på MrCAP Bromma vill alltid leverera det lilla extra vilket är vad som gör oss till MrCAP, härligt att höra att det genomsyras! Vi är glada över att du som kund är nöjd med behandlingen vi utfört på din pärla och att slutresultatet är oklanderligt. Vi på MrCAP vill alltid se till så du, kunden får den bästa möjliga servicen. Vi uppskattar din feedback och absolut kan trafiken ställa till det ibland på återseende!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Jonas N
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mkt personlig och super trevligt bemötande. Man kände sig trygg att lämna den splitternya bilen för foliering och lackskyddsbehandling. Det minus som jag kan komma på är att tider inte hölls och personalen öppnade inte på utsatt tid.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Jonas, Vi på MrCAP Bromma vill alltid att du som kund ska känna dig trygg att lämna in bilen på behandling hos oss. Vi hoppas du är nöjd med folieringen och lackskyddsbehandlingen på din pärla. Vi uppskattar att du tog dig tiden och ge oss feedback och vi tar till oss den.

Jan Ö
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Hög servicenivå och snabb respons på frågor. Slutresultatet enligt förväntan.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Jan, Vi på MrCAP Bromma tackar ödmjukast för att du tog dig tiden och skriva de fina orden om oss. Vi på MrCAP vill enbart leverera det bästa och vi gör allt för att överträffa dig som kund och dina förväntningar och vi glada att vi gjorde det i detta fall. Vi ses hos oss i Bromma.

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1229 omdömen 4.7 av 1229 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Iain Stirling B
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Har lämnat 3 bilar till Francis och gänget. Bra service, bra priser, fick mer än vi bad om. Jätte nöjd!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Iain, Vi på MrCAP Bromma är väldigt nöjda över hur du upplever våran service. Du, kunden förtjänar bästa servicen som går att ge och det är det vi försöker uppnå här. Tack för att du tog dig tiden och skiva den fina feedbacken om oss, så ses vi då bilen behöver lite extra kärlek.

Morgan B
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Ett väldigt trevligt bemötande samt att man hadde gjort lite mer än vad som var Beställ . Tack till alla som jobbar på MrCAP i Bromma jag kommer att komma tillbaka med nästa bil. Jag fick även ett erbjudande om att dom ville tvätta bilen första gången efter min lackförsegling, tusen tack för möjligheten men det passade inte i tiden. Trevlig sommar på er alla. / Mogge o Pickan

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Morgan, Vi på MrCAP Bromma eftersträvar alltid att ge kunden det lilla extra och vi vill bara leverera den bästa upplevelsen vi kan. Vi på MrCAP är väldigt nöjda över att det genomstrålas hos oss i Bromma. Vi önskar er som trogna kunder en glad sommar så ses vi på MrCAP då det är dags för bilen att få sig lite kärlek igen!

Jan S
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Jag har varit kund hos Mr Cap Bromma i många år , och alltid varit nöjd med arbetet.. Någon gång har det kanske strulat till sig men med Francis iver att rätta till saker och ting, har det fixat sig..Jag är väldigt noga med min bil, och han förstår det.. Jag kan verkligen rekommendera Francis och Mr Cap Jan

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Jan, Vi på MrCAP Bromma är väldigt tacksamma att du som trogen kund anförtror oss att behandla din pärla. Vi är glada att det genomsyrar och att resultaten varit oklanderliga under dessa år. Absolut, mänskliga faktorn kan strula till det ibland men som allt annat så löser det sig. Vi ser fram att se dig Jan på MrCAP Bromma snart igen.

Torleif W
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mycket bra håller tiden Snyggt jobb bra bemötande

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Torleif, Vi på MrCAP Bromma uppskattar att du tog dig tid och skriva den fina feedbacken. Vi på MrCAP Bromma vill enbart leverera det bästa och du är välkommen på ytterligare behandlingar på din pärla på det är dags.

Inger T
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Bra mottagande bra utfört arbete. Mycket nöjd. Jag har anlitat dem i 3 år. De har skött om lacken i 3 år och tvättat bilen dess emellan.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Inger, Vi på MrCAP Bromma är glada att vi kunnat leverera oklanderliga behandlingar till dig och bilen som trogen kund under dessa 3 år. Vi på MrCAP vill alltid se till så du, kunden får den bästa möjliga servicen. Vi uppskattar din feedback och vi ser fram emot att se bilen på MrCAP då den behöver lite kärlek. Tack!

Klas I

Bra personligt bemötande Flexibilitet kring tider Proffsigt utförande

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Klas, tack för att du anförtror oss att behandla din bil. Vi på MrCAP Bromma vill bara ge våra kunder det absolut bästa och det glädjer oss att vi överträffar dina förväntningar, på återseende!

Carl Johan R
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Positivt bemötande och trevliga - Bra - fick en tid trots mycket att göra Bilen var inte klar på utsatt tid - fick komma tillbaka efter 1 timma - då var den fortfarande inte klar - sista finishen lyckadfes de inte med - jag fick påpeka att de hade missat vissa delar - Inte alls enligt förväntningar - även om bilen blev bra i övrigt. Dessutom glömde de att lägga tillbaka viss utrustning i bilen - så jag fick ånyo åka tillbaka till enheten - för att plocka upp dessa. Ingen rabatt erbjöds för dessa missöden - klart under förväntan. Köpte en recon för ca 5200 kr.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Carl Johan, Vi på MrCAP vill alltid se till att våra kunder blir så nöjda som möjligt och att behandlingen av billen ska vara oklanderlig. Det glädjer oss att du är nöjd med resultatet av behandlingen av bilen och vi tar självklart med oss din feedback, tack! Till framtida besök hoppas att vi på MrCAP Bromma att vi kan överträffa dina förväntningar i din helhetsupplevelse hos oss.

Baran Cevdet S
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mycket bra service. Tog bort en buckla från min bil. Skickade förfrågan, blev uppringd inom kort och sedan efter att ha skickat in några bilder fick jag en offert och förslag på tid. Allt gick på räls och bucklan är borta.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Baran, Vi vill bara leverera den bästa upplevelsen vi kan och det hoppas vi att vi gör. Det lilla extra är vad som gör oss till MrCAP och vi är väldigt nöjda över att det genomstrålas. Tack för din feedback så hoppas vi att du klarar dig från bucklor framöver.

Hans L
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Har genom många åren utnyttjat Mr Cap och har alltid fått ett bra jobb. Dessutom är personalen alltid väldigt trevliga och hjälpsamma.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Hans, Vi på MrCap tackar ödmjukast för att du anförtror oss som leverantör för att ta hand om din pärla! Vi eftersträvar alltid efter att överträffa kundens förväntan och vi ser fram emot att se dig igen då det är dags.

Leif D

Fantastiskt MVH Leif Disinger

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Leif, Vi på MrCap uppskattar att din feedback och vi hoppas att du är nöjd med resultatet på din pärla! Vi ser fram emot att ses igen.

Claes R
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Bra service, bra utfört arbete, världklass rakt igenom hela processen, mycket nöjd!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Claes, Vi på MrCap uppskattar din feedback. Härligt att höra att du är nöjd med arbetet vi utfört på din pärla och att processen gått bra och att slutresultatet är oklanderligt. Vi på MrCap vill alltid se till så du, kunden får den bästa möjliga servicen. Vi ser fram emot att se bilen på MrCap då den behöver lite kärlek. Tack!

Maria Elisabet E
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Trevlig personal och jättenöjd med resultaten 😊

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Maria, Vi på Mrcap uppskattar de fina orden och självklart vill vi se till att våra kunder blir så nöjda som möjligt och förhoppningsvis överträffa era förväntningar vilket vi är glada om vi gjorde i det här fallet. På återseende då bilen behöver lite kärlek.

Roger L
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

MrCap Bromma är ett väldigt varmt och välkomnande företag med trevlig och kunnig personal som jag kan ge högsta betyg! De överträffade vida mina förväntningar gällande kundbemötande och jag kommer vid varje tillfälle jag behöver fräscha till bilen eller nyttja däckförvaring med tillhörande däckskifte använda mig av MrCap i Bromma!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Roger, Vi uppskattar den fina berömmen och vi är glada över att du är nöjd med ditt val av oss här på Mr.CAP. i Bromma. Våran prioritet är att våra kunder ska åka härifrån med känslan att dom har fått exakt det dom ville och förhoppningsvis lite till!.

Leif H
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Hej Mycket flexibel och proffsig ledning med bra arbete Det enda som jag har haft åsikt om är att avgasrören inte poleras upp den rostfria delen

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Leif, Vi uppskattar att du tog tiden för att ge oss din feedback, vi ska ta in det du säger och bli bättre på det!.

Ahmet Y
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

trevlig personal hjälpsamma och proffs

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Ahmet, Tack för berömmen, vi hoppas att du blev lika nöjd själv med behandlingen!.

Maria E
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Trevlig personal, och väldigt bra jobb. Ett extra plus att stationen ligger så nära tvärbanan att det inte var några som helst problem att lämna bilen där.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Maria, Tack för att du tog tiden för att rekommendera oss!. Vi vill alltid att kontakten våra kunder har med oss ska vara så smidig och bra som möjligt.

Helena Å
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mycket trevligt bemötande i receptionen vid inlämning, väl genomförd städning av bilen. Blev dessutom uppmärksammad på att det fanns lackskador som uppstått vid leveransen och kunde kontakta billeverantören omeddelbart för att få detta åtgärdat. Mycket uppskattat.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Helena, Vi på MrCAP vill alltid se till att våra kunder blir så nöjda som möjligt och förhoppningsvis överträffa era förväntningar vilket vi är glada om vi gjorde i det här fallet. Ses nästa gång bilen behöver lite kärlek

Tolga S
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Otroligt bra personel och Jättebra biltvätt. Jag rekommenderar fullständigt till alla.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Tolga, Vi uppskattar tiden du tog för att ge oss den här fina feedbacken. Vi hoppas att du väljer MrCap igen när din bil behöver lite kärlek.

Jan N
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Jag har fått ett mycket gott mottagande varje gång jag gjort behandlingar på Mr Cap i Bromma. Arbetet är synnerligen välgjort och servicen fantastisk. Jag har aldrig varit nöjdare med omhändertagandet och arbetet på min bil någon annan stans. Jan N.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Jan, Vi på MrCAP är väldigt nöjda över hur du upplever våran service. Du, kunden förtjänar bästa servicen som går att ge och det är det vi försöker uppnå här. Vi uppskattar din feedback, tack!.

Göran L
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Jättetrevliga möten med positiva personer, härlig stämning i butiken, mycket snyggt jobb och gjorde det lilla extra utan att ta extra betalt. Mycket nöjd 😊

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Göran, Vi vill bara leverera den bästa upplevelsen vi kan och det hoppas vi att vi gör. Det lilla extra är vad som gör oss till MrCAP och vi är väldigt nöjda över att det genomstrålas.

Mattias F

Bra och snabb service! .

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Mattias, Tack för att du tog tiden att ge oss din feedback, vi uppskattar det.

Olof B
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mycket väl bemött! Som en gammal, trogen kund. Förväntade mig ett bra och noggrant utfört arbete och blev inte besviken på någon punkt. Upplevelsen var i sin helhet mycket positiv och slutresultatet till full belåtenhet. Gjorde en fullständig rekonditionering, ut- och in-sida, plus motortvätt samt glasbehandling av vindruta.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Olof, Vi på MrCap är väldigt tacksamma över att du som trogen kund är nöjd med arbetet vi utfört på din pärla och att slutresultatet är oklanderligt. Vi på MrCap vill alltid se till så du, kunden får den bästa möjliga servicen. Vi uppskattar din feedback och vi ser fram emot att se bilen på MrCap då den behöver lite kärlek. Tack!

Lars J
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Alltid bra kundbemötande och bästa glansen på bilen!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Lars, Tack för din feedback, vi vill alltid se till att behandlingarna blir så bra som möjligt.

Fouad C
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Dom gjorde min bil till en ny 😊

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Fouad, Vi på MrCAP Bromma är glada över att vi kunde hjälpa dig att förtrolla din pärla till ny igen! Att investera i en behandling hos oss ger oklanderliga och förtrollande resultat. Finns inget så underbart som upplevelsen av en behandlad bil. Tack för att du tog dig tid att ge oss den fina feedbacken och du är så välkommen då bilen behöver få sig lite kärlek igen.

Kennet H

Bra service,noggranna. Alltid trevliga

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Kennet, Vi uppskattar din beröm och vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster det värmer.

Robert L
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Tog lång tid att få kontakt efter min första förfrågan. Därefter gick det helt ok med väntetid på ledig tid. Blev klar fort från inlämnande till klart. Nöjd med resultatet.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Robert, Vi är ledsna över tiden det tog men vi uppskattar ditt tålamod och din feedback. Hoppas att vi ses igen så att vi kan ge dig 5-stjärnig service!.

Format Sverige Ab F
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Super trevligt & kunnig personal, kan verkligen få bilar att skina! Fick lackskydd på min bil och det blev jättebra.. Dom är verkligen proffsiga i Bromma!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej, Vi uppskattar att ni tog er tid för att rekommendera oss. Vi är nöjda så länge våra kunder är nöjda!.

Jonatan K
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Väldigt proffsigt bemötande. Rekommenderar starkt att vända er till MrCAP Bromma. Väldigt duktiga på det dom gör samt snabba och lyhörda på kundens önskemål. Jag väntade mig en snabb och bra service, fick detta plus lite till.

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Jonatan, Vi uppskattar verkligen den beröm och feedback du ger oss. Vi hoppas att du är lika nöjd med vårat jobb!.

Tolga S
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Mycket bra bemötande, jättetrevligt personal. Fantastiskt biltvätt och ren och fräsch lokal. Jag rekommenderar starkt. Mvh Tolga

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Tolga, Vi på MrCAP Bromma är glada över att du tagit dig tid och skriva de fina orden om oss. Vi på MrCAP är väldigt tacksamma över att du haft en god upplevelse hos oss i Bromma något vi alltid eftersträvar. Du, kunden förtjänar den bästa servicen som går att ge och det är det vi försöker uppnå här. Härligt att höra att det genomsyras så ses vi Tolga!

Notum N
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

MrCap levererar alltid det jag förväntar mig

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Notum, Vi blir glada över att du är nöjd med vårat arbete, och vi ska fortsätta hålla samma höga kvalité. Tack för din respons!.

Irene K
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Bra bemötande. Bra hantering med att komplettera dokumentationen för arbetet. Jag lackförseglade bilen (Formula U).

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Irene, Vi är väldigt glada över att du blev nöjd med din FormulaU behandling. Det uppskattas att du tog din tid för att ge oss sån fin respons, tack!.

Staffan L
Skrev om MrCAP Stockholm Bromma

Lackbehandling och tvätt av bil, mkt nöjd med resultatet. Ny medarbetare på jobbet där chefen behöver visa hur bokning, kassa och kvitto mm fungerar innan medarbetaren lämnas ensam!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej Staffan, Vi på MrCAP Bromma levererar enbart det bästa och det glädjer oss att det genomlyses så att du som kund levereras ett oklanderligt resultat av behandlingen på din pärla. Vi på MrCAP här i Bromma tackar för att du tog dig tid att skriva detta fina omdöme om oss så ses vi här igen då det är dags!

Construction Number One Stockholm Ab C

Jag kan varmt rekommendera Mr Cap Bromma och de bjöd på kanon service!

Svar från MrCAP Stockholm Bromma

Hej, Vi på MrCAP Bromma tackar ödmjukast över att du tagit dig tiden och skriva de fina orden om oss. Vi vill bara leverera den bästa upplevelsen vi kan och det hoppas vi att vi gör. Det lilla extra är vad som gör oss till MrCAP och vi är väldigt nöjda över att det genomstrålas.