Mrs Clean AB

Mrs Clean AB

Ligue 0103-35 47 37 www.mrsclean.se

About company

På Mrs.Clean AB arbetar vi sedan 2018 med att skapa en enklare och trivsammare vardag för våra kunder genom att tillhandahålla och utföra städtjänster. Vi tror på att vi och andra mår bättre när det är rent och att vi kan skapa trivsammare hem, mer inbjudande entréer och produktivare arbetsplatser. Vi jobbar hårt för att behålla...

7 omdömen om Mrs Clean AB

Tetiana Z
Escreveu sobre Mrs Clean AB

Det såg ut som en helt annan lägenhet för det var så rent. Vi är så nöjda med både bemötande och utförandet. Trevliga, enkla att ha att göra med .

Mrs Clean gillar detta
Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 84 omdömen 4.7 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Inger Margareta K
Escreveu sobre Mrs Clean AB

Jag har städning och är mycket nöjd. Tjejen är punktlig och mycket duktig. Det enda är att hon inte pratar svenska eller engelska.

Mrs Clean gillar detta
Svar från Mrs Clean AB

Tack för din feedback , Vi uppskattar din feedback , som vi använder för att bli bättre och ge dig och våran kunder en så bra tjänst genom städning .

Martin K
Escreveu sobre Mrs Clean AB

Mycket bra bemötande på alla sett och vis, städning bra och profisig utförd. Vi anlitar Mrs Clean för städning av vårt boende, och det har alltid varit mycket bra.

Mrs Clean och Ann-Sofie R gillar detta
Svar från Mrs Clean AB

Tack Martin , Vi är på Mrs.Clean AB mycket tacksamma för kunder som du och hoppas att du håller till oss i årtal framöver ! Tack igen

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 201 omdömen 4.5 av 201 omdömen

Irma B
Escreveu sobre Mrs Clean AB

Jag är mycket nöjd med städni ngen .Mycket fin och trevlig personal

Svar från Mrs Clean AB

Tack , vi är nöjda när du är nöjd :) Tacka er som är våra kunder - tack vare er och era fina rekommendationer har Mrs.Celean vuxit fort.

Anton B
Escreveu sobre Mrs Clean AB

Rent och fint efter en 5 timmars städ. Smidigt med bokningen som var väldigt flexibel! Kan rekommenderas

Svar från Mrs Clean AB

Hej Anton , tack för din feedback och du är alltid välkommen. Önskar dig fin helg . Med vänlig hälsning Milana

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1256 omdömen 4.7 av 1256 omdömen

Soham K
Escreveu sobre Mrs Clean AB

Ett mycket trevligt bemötande och väldigt professionellt sätt för städningen. Välstädat lägenhet, har inget att klaga på. Tack att ni finns 😊

Svar från Mrs Clean AB

Tack för den fina feedbacken och välkommen åter :) .

Thilini M
Escreveu sobre Mrs Clean AB

Hemstädning. Utmärkt service, lyhörd personal, anpassar sig efter kundens önskemål och behov. Ren och fin lgh varje gång.

Svar från Mrs Clean AB

Tack och vi är glada att ha dig som kund .

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 194 omdömen 4.9 av 194 omdömen