Nova Städ

Månskärsvägen 10B, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Välkommen till Nova Städ!

Vi är städföretaget som erbjuder det mesta inom städ. Allt från privat städning innefattande hemstädning, vardagsstädning, veckostädning, storstädning, flyttstädning och enstaka-kvalster-städning till företagsstädning.
Inom företagsstädning erbjuder vi kontorsstädning, trappstädning, industristädning, butiksstädning, skolstädning och brandsanering.

Vi har som mål att minska miljöpåverkan och detta implementerar vi genom att minska vår kemikalieförbrukning, energianvändning samt vårt avfall.
Är du intresserad av att veta mer, gå gärna in på vår hemsida eller läs våra omdömen från tidigare kunder nedan.

Läs vad 8 kunder tycker om Nova Städ

• Sofia B skrev om Nova Städ
    Vi har haft Nova städ på vårt företag i flera år och är väldigt nöjda. De är tillmötesgående och flexibla! Läs mer
  • Anette N skrev om Nova Städ
    Städfirma i världsklass! Vårt företag har haft avtal med Nova Städ i flera år och är supernöjda med städningen. Mycket flexibla och tillmötesgående vid varje kontakttillfälle och dessutom ligger de väldigt bra till prismässigt!

Rekommenderas varmt både till privatpersoner och företag. Läs mer
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Nova Städ
    Nova städ utför trapphusstädning i två brf i Stockholm vilket de sköter väl. De har även ett trevligt bemötande, och är snabba på återkoppling. Läs mer
  • Sonny H skrev om Nova Städ
    Har alltid fått mer än förväntat i alla lägen. Läs mer
  • Tina R skrev om Nova Städ
    Är så nöjd med Nova städ!! Noggranna, trevliga och flexibla. Läs mer
    Jasmina J gillar detta
  • Ullrica S
    Ullrica S skrev om Nova Städ
    Jag har anlitat Nova städ både på mitt företag och för hemstädning. Alltid varit nöjd.
    Veckostädning på företaget, bästa städföretag jag haft. Provade 8 stycken innan jag äntligen hittade Jasmina och hennes team. Svarar alltid i telefon om jag har frågor. Eller om jag vill delge synpunkter på något jag vill att de justerar.
    Hemma har jag fått hjälp varannan vecka. De gör även det lilla extra utan att vi avtalat det. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    Jasmina J gillar detta
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Nova Städ
    Jag har använt mig av nova i 2 år nu och det har funkat toppen. Läs mer
    2018-06-11 Jasmina J svarar Niklas L
    Hej Niklas!
    Så kul att du är nöjd :-)
    Tack för din kommentar! Vi uppskattar det
    Hälsningar,
    Jasmina Nova städ
  • Babak F
    Babak F skrev om Nova Städ
    Vi har använt Nova Städ i några år och alltid varit nöjda varje vecka! Även när vi önskat extra tjänster så har dom snabbt återkommit med konkurrenskraftiga priser och lösningar. Läs mer
    2018-06-11 Jasmina J svarar Babak F
    Hej Babak!
    Tack för förtroendet!
    Det glädjer oss att du är nöjd, vi uppskattar din kommentar!
    Allt gott,
    Nova städ Jasmina