Nova Städ

Nova Städ

Call 072-388 80 14 novastad.se

About company

Välkommen till Nova Städ! Vi är städföretaget som erbjuder det mesta inom städ. Allt från privat städning innefattande hemstädning, vardagsstädning, veckostädning, storstädning, flyttstädning och enstaka-kvalster-städning till företagsstädning. Inom företagsstädning erbjuder vi kontorsstädning, trappstädning, industristädning,...

9 omdömen om Nova Städ

Bojana J
Wrote about Nova Städ

Alltid trevlig personal, trevlig bemötande och först och främst är vi 100% nöjda med tjänsten! :-)

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Sofia B
Wrote about Nova Städ

Vi har haft Nova städ på vårt företag i flera år och är väldigt nöjda. De är tillmötesgående och flexibla!

Anette N
Wrote about Nova Städ

Städfirma i världsklass! Vårt företag har haft avtal med Nova Städ i flera år och är supernöjda med städningen. Mycket flexibla och tillmötesgående vid varje kontakttillfälle och dessutom ligger de väldigt bra till prismässigt! Rekommenderas varmt både till privatpersoner och företag.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Martina N Martina N
Pernilla W
Wrote about Nova Städ

Nova städ utför trapphusstädning i två brf i Stockholm vilket de sköter väl. De har även ett trevligt bemötande, och är snabba på återkoppling.

Sonny H
Wrote about Nova Städ

Har alltid fått mer än förväntat i alla lägen.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Tina R
Wrote about Nova Städ

Är så nöjd med Nova städ!! Noggranna, trevliga och flexibla.

Jasmina J gillar detta
Ullrica S
Wrote about Nova Städ

Jag har anlitat Nova städ både på mitt företag och för hemstädning. Alltid varit nöjd. Veckostädning på företaget, bästa städföretag jag haft. Provade 8 stycken innan jag äntligen hittade Jasmina och hennes team. Svarar alltid i telefon om jag har frågor. Eller om jag vill delge synpunkter på något jag vill att de justerar. Hemma har jag fått hjälp varannan vecka. De gör även det lilla extra utan att vi avtalat det. Kan varmt rekommendera dem.

Jasmina J gillar detta
Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Niklas L
Wrote about Nova Städ

Jag har använt mig av nova i 2 år nu och det har funkat toppen.

Svar från Nova Städ

Hej Niklas! Så kul att du är nöjd :-) Tack för din kommentar! Vi uppskattar det Hälsningar, Jasmina Nova städ

Babak F
Wrote about Nova Städ

Vi har använt Nova Städ i några år och alltid varit nöjda varje vecka! Även när vi önskat extra tjänster så har dom snabbt återkommit med konkurrenskraftiga priser och lösningar.

Svar från Nova Städ

Hej Babak! Tack för förtroendet! Det glädjer oss att du är nöjd, vi uppskattar din kommentar! Allt gott, Nova städ Jasmina

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 187 omdömen 4.9 av 187 omdömen