Alla kategorier Byggstäd Västra Götaland Härryda PO Göteborgs Städ

PO Göteborgs Städ

Bergsjödalen 52A, 415 23 Göteborg — Visa karta

Är du i behov av städhjälp? Efter långa dagar på jobbet är det skönt att komma hem till ett välstädat och snyggt hem. Vi på PO Göteborgstäd jobbar i hela Göteborgsområdet och erbjuder det mesta inom städtjänster.

Vi är en städfirma som riktar oss till både företag och privatpersoner. Här får du hjälp med allt från trappstädning och kontorsstädning till hemstädning. Dessutom erbjuder vi även flyttstäd och kan hjälpa till med själva flytten också om du så önskar.

Kommunikation och samarbete är viktiga grundpelare för hela vår verksamhet. Vi utgår alltid efter dina önskemål när vi jobbar och har inställningen att allt löser sig. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 8 kunder tycker om PO Göteborgs Städ

• Per L skrev om PO Göteborgs Städ
    Under sommaren 2018 köpte vi ett nytt hus och sålde vårt gamla. Båda husen flyttstädades. För att städa det hus vi sålt anlitade vi PO Göteborgs Städ. Ägaren till det hus vi köpt anlitade ett annat företag. Det innebär att vi på nära håll har kunnat se hur ett professionellt arbetande städföretag, alltså PO Göteborgs Städ, och ett amatörmässigt, Boleva, tar sig an en avtalad uppgift.
    Vid kontakt med PO Gbg Städ möts man av Pia, en glad, trevlig och positiv person. Efter en så positiv kontakt har man höga fötväntningar på resultatet.
    När vi kom till huset efter det att Pia meddelat att det var klart och undrade om vi var nöjda, möttes vi av en svag och god doft av renhet och fräschet i hela huset. Alltså hela huset, precis överallt.
    Exemplariskt rengjort, skinande rent. Man skall då komma i håg att huset ( stort äldre hus) inte flyttstädats på över fyrtio år.
    Vi kan å det varmaste rekommendera PO Göteborgs Städ för den som vill bli trevligt bemött och sätter värde på ett mycket gott resultat.
    Göteborg i oktpber 2018
    Per Lennegren Läs mer
  • Jazzklubben Nefertiti J skrev om PO Göteborgs Städ
    Grym Service, tillgänglighet, flexibla och en föredömligt trevlig Pia som styr skeppet. Läs mer
  • Tuvegårdens Allt I Hem Ab T skrev om PO Göteborgs Städ
    Har använt mig av po-städ säkert 70-80 gånger.
    Dom gör ett professionellt jobb.
    Bra inställning kommer alltid i tid.
    Nästan aldrig några reklamationer.
    Jag kan tryggt rekommendera dom. Läs mer
  • Helena Martina D skrev om PO Göteborgs Städ
    Vi är nöjda! Bra städning och de är flexibla för eventuella ändringar och de har dessutom ett mycket konkurrenskraftigt pris. Läs mer
  • Eva Carina F skrev om PO Göteborgs Städ
    Pia och hennes team är mycket pålitliga, har ett trevligt bemötande, är flexibla och framför allt, städar mitt hem till största belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera att anlita PO Göteborgs Städ! Läs mer
  • Bengt Marcus H skrev om PO Göteborgs Städ
    Mycket bra städning, har både använt dem vid flytt samt veckostädning. Båda har varit väldigt bra. Läs mer
  • Marcus B skrev om PO Göteborgs Städ
    Snabb och bra hjälp. Bra bemötande och flexibel. Läs mer
  • Anna H skrev om PO Göteborgs Städ
    Fantastiskt bemötande från början till slut. Utfört städning vid flera tillfällen. Vi har mycket höga krav och är vi inte helt nöjda åtgärdas det omgående. Läs mer

Bergsjödalen 52A, 415 23 Göteborg