Läs vad 8 kunder tycker om PO Göteborgs Städ 2

• 2018-10-03
    Under sommaren 2018 köpte vi ett nytt hus och sålde vårt gamla. Båda husen flyttstädades. För att städa det hus vi sålt anlitade vi PO Göteborgs Städ. Ägaren till det hus vi köpt anlitade ett annat företag. Det innebär att vi på nära håll har kunnat se hur ett professionellt arbetande städföretag, alltså PO Göteborgs Städ, och ett amatörmässigt, Boleva, tar sig an en avtalad uppgift.
    Vid kontakt med PO Gbg Städ möts man av Pia, en glad, trevlig och positiv person. Efter en så positiv kontakt har man höga fötväntningar på resultatet.
    När vi kom till huset efter det att Pia meddelat att det var klart och undrade om vi var nöjda, möttes vi av en svag och god doft av renhet och fräschet i hela huset. Alltså hela huset, precis överallt.
    Exemplariskt rengjort, skinande rent. Man skall då komma i håg att huset ( stort äldre hus) inte flyttstädats på över fyrtio år.
    Vi kan å det varmaste rekommendera PO Göteborgs Städ för den som vill bli trevligt bemött och sätter värde på ett mycket gott resultat.
    Göteborg i oktpber 2018
    Per Lennegren
  • 2017-11-22
    Grym Service, tillgänglighet, flexibla och en föredömligt trevlig Pia som styr skeppet.
  • 2017-11-13
    Har använt mig av po-städ säkert 70-80 gånger.
    Dom gör ett professionellt jobb.
    Bra inställning kommer alltid i tid.
    Nästan aldrig några reklamationer.
    Jag kan tryggt rekommendera dom.
  • 2017-11-12
    Vi är nöjda! Bra städning och de är flexibla för eventuella ändringar och de har dessutom ett mycket konkurrenskraftigt pris.
  • 2017-11-12
    Pia och hennes team är mycket pålitliga, har ett trevligt bemötande, är flexibla och framför allt, städar mitt hem till största belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera att anlita PO Göteborgs Städ!
  • 2017-11-10
    Mycket bra städning, har både använt dem vid flytt samt veckostädning. Båda har varit väldigt bra.
  • 2017-11-10
    Snabb och bra hjälp. Bra bemötande och flexibel.
  • 2017-11-10
    Fantastiskt bemötande från början till slut. Utfört städning vid flera tillfällen. Vi har mycket höga krav och är vi inte helt nöjda åtgärdas det omgående.