Rekster, sid 2

VVS-bolag som genomför över 120 avloppstömningar och 470 filmbesiktningar varje månad. Vi använder oss enbart av eldrivna maskiner, och resultatet blir att 99% av beläggningar i rören elimineras. Tack vare dessa resultat tillämpar vi 6 års garanti på genomfört arbete.

Rekster har kontor beläget i Stockholm, men bedriver verksamhet i omfattning av fler anslutande län. Vi arbetar mot såväl privatpersoner som företag och föreningar. Vi lämnar alltid fast pris innan arbetet, så att du som kund alltid kan känna dig säker i hur mycket du betalar.

Besök www.rekster.se för mer info eller ring oss på 08-520 276 36

Läs vad 79 kunder tycker om Rekster 2

2021-06-21
    På utsatt tid och seriöst intryck. Bra bemötande och kommunikation. Bra städning efter utförd avloppsborstning.
    Roligt att läsa! Väldigt kul när städningen uppskattas. Inte bara rören som ska lämnas rena såklart... Stort tack för recensionen, och allt gott framöver!

• Johathan O
    skrev om Rekster
    2021-06-16
    Mycket bra och förtroendeingivande från första kontakt till inspektion och genomförande. Avloppsgruppen är proffs på att göra rent rör!
    Stort tack Jonathan! Vi blir mycket glada av att läsa detta...

2021-06-15
    Mkt väl utfört arbete. Städade efter sig.
    Kanske lite dyrt. Gör en prisjämförelse.
    Tack för recensionen! Ledsen att du upplevde priset negativt. Kul i övrigt att tjänsten gick bra till!

2021-06-12
    Jag fick genom ett personligt besök ett erbjudande om avloppsrengöring. Den initiala kontakten va proffsig och trevlig. Bilderna från avloppet var övertygande. Redan efter ett par dagar kom en hantverkare + lärling på besök. Efter ombokning och försening (meddelande dock via sms) så utförde de ett mycket bra jobb. Mycket trevlig och bra attidtyd. Dessutom snyggt och städat i alla utrymmen där de varit. Start tack!
    Tack för recensionen Stefan! Vi är mycket glada över att du blev nöjd med resultatet och medarbetarna. Sådana här recensioner får alla att vilja prestera ännu bättre - tack för det!
    2021-06-07
    Mycket trevligt bemötande, både av säljare och av utförare.
    Tack Torbjörn! Riktigt bra att du fick bra bemötande från första till sista kontakt. Allt gott!

Bästa hälsningar
    2021-06-04
    Beställde filmning av avloppsrör och sedan borstning.
    Blev mycket trevligt bemött båda gångerna.
    Jag blev nöjd med tjänsterna jag beställt. Kan kanske tycka att det var lite dyrt för två timmars borstning.
    Tack för positiva recensionen Annika!
    Fantastiskt när det går bra till från början till slut. Vad gäller arbetstiden, så tar alla rengöringar olika tid. Det beror inte så mycket på antalet rör, utan snarare hur rent det blir på första försöket. Finns många böjar i rören, så krävs ofta flera omgångar, vilket gör att arbetet kan ta många timmar. Om rören inte har så många böjar, så går arbetet smidigt till, vilket är bra för er och bra för teknikern/a på plats. Vi är i övrigt mycket glada över att du blev bra bemött samt är nöjd med resultaten!

2021-05-24
    Avloppsrengöring beställdes. Mycket serviceinriktade och seriösa, då de återkom flera gånger för att lösa problemet som uppstod. Problemet blev åtgärdat.
    Stort tack Karin! Tog sin tid med slangen till tvättmaskinen - glad att det blev bra till slut!

2021-05-23
    Jag beställde stora paketet för avloppservice. Min upplevelse av företaget och personalen som utförde arbetet är fulländad.
    Jag rekommenderar företaget och på skala 1-5 i betygssättning
    så blir det en klar femma.
    Fantastiskt roligt och motiverande att läsa! Tack så mycket!

2021-05-19
    En trevlig kille som lyssnade och arbetade effektivt, dessutom väldigt utåtriktat och pratade och informerade mer än han behövde om tips och trix för att sköta rören bättre. Jag har redan renommerat er till grannarna.
    Tack för recensionen Lisbeth! Väldigt kul att du blev nöjd, och att teknikern gav dig ett positivt intryck!

2021-05-07
    Företaget erbjöd tjänsten att videogranska vårt avloppssystem i huset kostnadsfritt vilket man gjorde på ett förtroendegivande sätt. Vi beställde därefter en rengöring av samtliga avloppsrör och brunnar vilket utfördes under ca 3,5 timmar. Sällan man träffar på så trevliga och serviceinriktade hantverkare som verkligen månade om oss som kunder.
    Stor glädje av att ni uppskattade teknikerna som var hos er - allt gott!

2021-05-07
    Vi behövde rensa alla avlopp vilket de gjorde med bravur.
    Dessutom var personalen supertrevliga och det blev över förväntan!
    Kan varmt rekommendera dem!
    Riktigt roligt att läsa - vi är jätteglada att er upplevelse blev över förväntan. Stort tack för recensionen!

2021-05-06
    Bra dialog med kunden, skickliga hantverkare , bra bemötande
    Tack Charlie - och stort tack för ett riktigt trevligt bemötande. Allt gott!

2021-05-04
    kontroll avlopp samt borstning.
    Tack för recensionen Rolf!

2021-05-04
    Proffsiga, effektiva, noggranna. Vi är mycket nöjda.
    Fantastiskt att läsa - tack så mycket!

2021-05-04
    Avloppsrensning mot bubblande avlopp och är mycket nöjd med resultatet. Bra bemötande på alla sätt.
    Stort tack för recensionen Torbjörn, och tack för ett bra bemötande. Bra att bubblandet försvann.

2021-04-12
    Rengöring av avloppsrör. Jag hade neutrala förväntningar men teknikerna kom nära utsatt tid och genomförde sitt arbete. Man utlovade dokumentation på arbetet via mail samma kväll som jobbet utfördes men den har ännu inte kommit. Men fakturan har kommit!
    Trevliga tekniker, snabbt utfört arbete men allt positivt intryck försvinner när man inte håller löftet rörande dokument på arbetet.
    Tack för recensionen Per!

Riktigt tråkigt när det brister i rutinerna. Glad i övrigt att arbetet och teknikerna var enligt väntan. Bra att du fick rapporten till slut, även om det var sent. Vi ber än en gång om ursäkt för att du inte fick som du blev lovad samt behövde vänta. Allt gott!

2021-04-09
    Mycket bra utfört arbete med kunniga och trevliga rörmokare.
    Kan verkligen rekommendera detta företag!

Maria
    Tack för recensionen Jens, och fantastiskt roligt att du blev nöjd med arbetet och bemötandet!

2021-03-31
    Avloåpsrensning. Gick smidigt med bra resultat .
    Tack för recensionen Björn! Positivt att läsa.

2021-03-30
    Filmning av avloppsrör Mkt trevligt bemötande och proffsigt agerande. Litet läckage bara under diskbänk vilket jag pratat med dem om och inväntar återkoppling.

Summerat är jag/vi mycket nöjda..
    Tack för recensionen PA! Vi tackar också er för ett så positivt bemötande! Jättetrevlig familj. Allt gott!

2021-03-27
    Rensning av avlopp
    Jag är nöjd
    Jag hoppades att det skulle bli gjort som var beställt
    Han som var här och gjorde jobbet gjorde det bra
    Tack Bertil! Vi är glada att du hade en positiv upplevelse.

2021-02-26
    rensning av avlopp. Mycket bra bemötande. Förväntningarna uppfyllda.
    Mycket bra upplevelse
    Fantastiskt! Mycket bra upplevelse för oss också - när ni kunder får en bra upplevelse... Stort tack för recensionen och förtroendet!

2021-02-16
    Mycket trevliga och gjorde ett bra jobb i mitt hus i Kallhäll. Inga konstigheter alls.
    Stort tack för recensionen, förtroendet och betyget! Mycket motiverande med bra respons... Tack än en gång från alla i teamet!

2021-01-29
    Vi gjorde avlopps rensning i alla rör i huset.
    Trevliga killar som utförde jobbet. Vi blev väldigt trevligt och seriöst bemött av företaget och killarna som utförde jobbet. Efter rengöringen filmades rören och vi fick ett usb minne med filmningen, det uppskattades.
    Vi är nöjda och rekommenderar Avloppsgruppen till de som tänker spola/rengöra avloppsrören.
    Hälsningar
    Margareta
    Jättebra när inte bara arbetet blir väl genomfört, utan även er upplevelse av besöket. Mycket glädjande att läsa för oss alla! Stort tack för att ni tog emot oss samt recenserade!

2021-01-26
    Avloppsborstning av samtliga rör
    Tack för recensionen Britt!

Bäst hälsningar,
    2020-12-21
    Beställde borstning och det genomfördes med bra resultat.
    Vänliga och hjälpsamma.
    Tack för recensionen Dan! God Jul och Gott nytt år från teamet!

2020-12-07
    Avloppsrensning
    De som utförde jobbet gav ett trevligt intryck och erfarenhet av det jobb de utförde
    Resultat blev som jag förväntade mig
    Tack så mycket Leif! God Jul och Gott nytt år från oss!

2020-12-03
    Kanonarbete utfört av dom två killarna som gjorde ren samtliga rör i mitt hus. Total tömning av alla rör samt borstning gjorde att dom blev som dom var när huset byggdes (enligt den filmning av rören som gjordes innan/efter rengöring).
    Verkligen prisvärt med tanke på vilket arbete dom la ner.
    Mycket nöjd.
    Stort tack för fina recensionen Peter. Vi önskar dig en riktigt God Jul & Gott nytt år!

• Björn I
    skrev om Rekster
    2020-11-30
    AVG-gruppen kontaktade mig för att erbjuda sig att rensa avloppssystemet i vårt hus. De utförde ett föredömligt jobb och visade hög service anda. Kan rekommendera AVG-gruppen till andra kunder.
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera oss - vi önskar dig tomma rör framöver!

Avloppsgruppen
    2020-11-23
    Beställd filmning och om nödvändigt rensning av rör under källargolv från tvättstuga/dusch. Grus och stopp upptäcktes varvid tid för rensning bokades.
    Trevligt bemötande och snabb bokning av tider.
    Vad gäller förväntningar hade jag mina farhågor om avloppsrörens skick (byggår 1950), vilka tyvärr besannades: hål och brott på rören under källargolvet upptäcktes.
    Företagets personal var noggranna och tog den tid som behövdes.
    Stort tack för förtroendet & utförliga recensionen Anders!

Avloppsgruppen