Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Restaurang Hubertus AB

Restaurang Hubertus AB

Holländargatan 9A, 111 36 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Restaurang Hubertus AB

• Fredrik T
    Fredrik T skrev om Restaurang Hubertus AB
    Upptäckte Hubertus från den mysiga innergården som de delar med bl a Centralbadet. Utanför Hubertus får man en sen eftermiddagssol. Personalen var väldigt trevlig och lokalen mysigt inredd. Maten var dock till viss del en besvikelse. Grillkrydda är på de flesta restauranger strängt förbjuden och förkastad; här används den till både pasta, kött och fisk(!). Grönsakerna som serverades till var en fjärdedels paprika, komplett med innanmäte och skaft. Lammet var riktigt bra, pestopastan med kyckling innehöll ingen som helst pesto och parmesanen var gammal.
    Bättre råvaror och lite mer hjärta i köket skulle göra det här stället gott. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Restaurang Hubertus AB
    Stan bästa bearniesås "all time" Bra pris, trevlig personal och centralt :-) Läs mer
  • Nina
    Nina skrev om Restaurang Hubertus AB
    Mycket fin miljö, trevlig personal, god mat och prisvärd mat.
    absolut en rekommendation.
    Jag kommer säkert att gå dit igen. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Restaurang Hubertus AB
    I vanlig ordning gav jag mig ut i vinter-Stockholm för att avnjuta en gedigen lunch med mina bekanta. Tidigare på dagen hade jag passerat en skylt vid centralbadet på Drottninggatan, där det stod att raggmunk med fläsk serverades. Atmosfären i lokalen var dock inte av samma kaliber som deras granne Centralbadet, men ändå trivsam. Personalen var väluppfostrad och trevlig. Mycket god spis. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Restaurang Hubertus AB
    Trevlig, lagom sliten lokal med äkta gemyt i luften. Trevlig personal med personlighet och glimt i ögat - de skojade med gästerna och knusslade inte med maten. Vid mitt besök åt jag raggmunkar med stekt fläsk, lingon och löksås - det var god, fet och traditionell husmanskost när den är som bäst. Vegetarianen i vårt sällskap klagade över att den spenat- och ricottafyllda cannelonin var fantasilös. Jag går gärna tillbaka! Läs mer
    Emma K gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm: