Resultat Naprapat

Resultat Naprapat

Många människor har ont i kroppen, går omkring med spänningar, lider av stela nackar, har ont i knän, rygg eller har en gammal skada som ligger kvar och irriterar. Vi har med lång erfarenhet inom branschen stött på det mesta, haft egna skador och vet hur det känns.

73 omdömen om Resultat Naprapat

Ken L
Skrev om Resultat Naprapat

Vart där vid två tillfällen med problem i rygg och axlar pga. arbete. blivit bemött med bra bemötande, service och omedelbart resultat utan återbesök. när jag sökt hjälp på annat håll för liknande problem har jag dragits med ofta 3-4 återbesök som kostar pengar och är knepigt att boka in och får förlorad arbetstid. tredje gången kommer jag tillbaka för "Resultat" utan tvekan!

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen

Det har fungerat väldigt bra. Jag blev väl bemött och fick den hjälp jag behövde.

Joakim Karl Mikael S Joakim Karl Mikael S
Erika H
Skrev om Resultat Naprapat

Jag kan göra dips igen!!! Efter bara två besök hos Robin började min bröstmuskel att kännas bättre. Inte bara det, han är lugn, professionell, rolig och när problemet är löst säger han det (du går alltså inte dit i onödan). Rekommenderar Robin starkt!

Charlotta
Skrev om Resultat Naprapat

Det går inte att var annat än nöjd. Robin är proffesionell, lugn och otroligt duktig på det han gör. Varma rekommendationer!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 608 omdömen 4.7 av 608 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

VIKTORIA A
Skrev om Resultat Naprapat

Hade problem med huvudvärk, spänningar i nacke, strålningar i ben och armar. Efter en del (måste säga) smärtsamma men otroligt bra behandlingar med nålar av Robin mår jag i dag bra! Jag har innan provat alla medel jag kan men inget har hjälpt. Robin och hans nålar gör underverk, värd varje krona!

Sussi S
Skrev om Resultat Naprapat

Har alltid fått ett professionellt och engagerat bemötande, Robin kan verkligen sin sak. Är helnöjd varje gång.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 879 omdömen 4.7 av 879 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Thomas O
Skrev om Resultat Naprapat

Jag besökte Resultat Naprapat pga en krånglande axelskada från brottningsträning Jag fick ett mkt professionellt bemötande och mkt kunnig rådgivning för att komma vidare med mitt problem och sköta min egen rehab. Behandlingarna var bra och gav avsedd effekt. Ett mkt bra helhetsintryck och rekommenderas starkt. 5-stjärnor!

Tony E
Skrev om Resultat Naprapat

Grymt bra och trevlig inga problem efter behandlingen kommer att rekommendera för andra att ta en likadan behandling vid behov

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 861 omdömen 4.7 av 861 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Thomas K
Skrev om Resultat Naprapat

jag var nöjd det var en aning dyrt då man går dit som privatperson men jag hadde ont i nacken/ryggen och det har jag inte längre

Younes L
Skrev om Resultat Naprapat

De är väldigt proffsiga! Jag får faktiskt resultat efter bara en behandling!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Victor S
Skrev om Resultat Naprapat

Robin var kanon och hjälpte till att få bort min värk samt gav mig "lätta" hemma övningar så att man kan stärka kroppen för att slippa framtida problem! Tack!!

Victor N
Skrev om Resultat Naprapat

utmärkt service och mycket duktig personal

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1024 omdömen 4.7 av 1024 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Richard B
Skrev om Resultat Naprapat

Toppen! Lyssnar på en och ger bra behandling samt värdefulla tips

Sara W
Skrev om Resultat Naprapat

Jag fick en massage i kombination med nålar av Resultat Naprapat. Anledningen var en muskel i rumpan som låg och krampade vilket orsakade smärta när jag tränade löpning. Det bemötandet jag fick var otroligt bra och efter endast 2 gånger så var smärtan borta! Rekommenderar starkt alla jag känner att ta kontakt om de upplever problem :-)

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2586 omdömen 4.7 av 2586 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Roman P
Skrev om Resultat Naprapat

Jag tycker att Resultat Naprapat är lätt det bästa och det enda som har funkat för mig och min kropp. Nu är man frisk som en gurka, äntligen kan man panga på tunga vikter igen!

DM Tak AB
Skrev om Resultat Naprapat

Jag kan varmt rekommendera resultat naprapat till alla jag känner. Otroligt service minded, måm om att sina kunder skall bli bättre. Det kan göra ont under behandligen men man får riktig bra resultat. Man känner sig trygg i Robin händer!

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Maria N
Skrev om Resultat Naprapat

Proffsigt och trevligt bemötande.

Marie B
Skrev om Resultat Naprapat

Mycket trevliga! Över förväntan ...

Martin C
Skrev om Resultat Naprapat

Resultatorienterad behandling av naprapat med bred kompetens.

Linus S
Skrev om Resultat Naprapat

Mycket bra och trevlig naprapat! Fick snabb tid och hjälp

Paul S
Skrev om Resultat Naprapat

Utmärkt behandling och bra tips för att hålla sig i form.

Niki B
Skrev om Resultat Naprapat

Väldigt bra! Besökt Resultat Naprapat en gång, mycket nöjd med det besöket. Tryggt & proffsigt bemötande. Nackdelen är att det ligger långt från där jag bor. Annars så hade jag gått där regelbundet.

Mats W
Skrev om Resultat Naprapat

Naprapatibehov p g a långvarig huvudvärk. Även problem med nacke och skuldror/axlar. Ett fantastiskt bemötande, proffsigt, kompetent och trevligt. Rekommenderar alla som är i behov av naprapati att boka tid med Resultat Naprapati.

Mailn E
Skrev om Resultat Naprapat

Professionellt bemötande men framför allt en grym kunskap och erfarenhet. Har rekommenderat dom för alla vänner och kommer aldrig gå någon annanstans. Fick behandling för fler problem än jag sökte för, allt jag tog upp behandlades utan problem .

Marcus B
Skrev om Resultat Naprapat

Var hos Robin Anzengruber idag på Resultat Naprapat. Jag kom dit med diffusa besvär som jag inte ens riktigt själv kunde sätta fingret på. Robin bröt ned mina besvär snabbt och enkelt och gav mig sedan en väldigt genomgående behandling och (vad som kändes som) effektiva övningar för att lösa mina problem. Robin vet verkligen vad han pratar om och det var extremt kul att komma till en person som kan så mycket och brinner för det han gör. Jag skulle rekomendera Resultat Naprapat för alla som känner att de behöver kompetent hjälp med sina besvär.

Markus G
Skrev om Resultat Naprapat

Inget hokus pokus, jobb väl utfört samt bra bemötande och proffsigt. Rekommenderas!!

Magnus B
Skrev om Resultat Naprapat

Jag hade hälsporre. Natrapaten Ebba var verkligen genuint intresserad av mina problem och berättade tydligt vad hon trodde mina skador berodde på.

Mattias S
Skrev om Resultat Naprapat

Kunde inte vara mer nöjd. Extremt bra och professionellt bemötande samt att jag kände mig trygg och i kunniga händer. Blev bättre efter bara 1 behandling och kan verkligen rekommendera Resultat Naprapat.

Liisa A
Skrev om Resultat Naprapat

En mycket proffsig behandling som ger vad namnet lovar. Rekommenderas varmt.

OLGA K
Skrev om Resultat Naprapat

jag har några problem med ryggen och nacken. naprapatbehandlingen hjälpte mycket.

Linda B
Skrev om Resultat Naprapat

Proffsigt bemötande och kunnig naprapat. Jag fick snabbt tid och hjälp. Naprapaten kunde snabbt se vad mitt problem berodde på och hur jag kan bli bra. Mådde bättre redan efter första besöket.

Göran F
Skrev om Resultat Naprapat

Kom med ont i korsryggen till Resultat Naprapat och fick ett mycket bra resultat - det onda försvann!

Gunilla H
Skrev om Resultat Naprapat

Bra bemötande och lyssnad på.Mjukare behandling och resultatet bättre.

Lena J
Skrev om Resultat Naprapat

Jag fick akupunktur för värk i axlar och det hjälpte. Men jag gick bara 2 gånger. Jag fick väldigt gott bemötande.

Hanna R
Skrev om Resultat Naprapat

Det var väldigt braaaaaaaa skänk pengar till barnen nu

Jennie D
Skrev om Resultat Naprapat

Robin på Resultat Naprapat är alltid väldigt noggrann och framförallt envis när det gäller att hitta vad som är fel! Han är väldigt kunnig och kan förklara på ett mycket bra sätt. Jag har en hel del problem med min kropp, och jag anser att Robin är den rätta personen att få hjälp ifrån när du vill må bättre och framförallt få bestående resultat! :-)

Kim S
Skrev om Resultat Naprapat

Mycket kunnig och peppig. Har en gedigen kunnighet från grunden som märks även indet praktiska handlaget. Rekommenderas!

Kjell F
Skrev om Resultat Naprapat

Jag fick ett bra bemötande och behandling

Jenny J
Skrev om Resultat Naprapat

Robin är oerhört duktig och professionell. Han har hjälpt mig med ett flertal problem, bl a en knäskada som enl försvarsmaktens sjukgymnast skulle följa mig hela livet. Robin fixade mitt knä på 2 behandlingar...

Erik L
Skrev om Resultat Naprapat

Min bemötande var utmärkt och jag har fått behandling för min armbågar, Knä och rygg

Jens D
Skrev om Resultat Naprapat

Mycket bra bemötande. Trevligt, välkomnade och varmt. Lyssnar intresserat och ger ett proffsigt intryck. Svårt att säga. Är lite skeptisk till naprapater i största allmänhet. Har en känsla av att problemen har en tendens att gå över i vilket fall oavsett behandling. Men denna gången tror jag att behandlingen gav önskad effekt. Behanldingen gör lite onödigt ont tycker jag men om det var den som gjorde att problemn gick över så kan man inte vara annat än nöjd.

Kjell H
Skrev om Resultat Naprapat

Utmärkt bemötande av kunnig, erfaren och lyhörd naprapat. Känner stort förtroende och uppnådde gott resultat.

Jon M
Skrev om Resultat Naprapat

Helt suverän. Fick hjälp med smärta i rygg och bröstrygg.

Karin B
Skrev om Resultat Naprapat

Robin är fantastiskt kunnig! Jag rekommenderar denna naprapat.

Evelina L
Skrev om Resultat Naprapat

Engagerad i att lösa de problem jag hade, ingen slentrianbehandling utan såg till mina behov. Bra resultat av behandlingen.

Jenny O
Skrev om Resultat Naprapat

Jag går inte till någon annan efter att ha gått till Resultat Naprapat! Jag kan röra mig igen och min smärta är borta. När vänner klagar på ont i kroppen ger jag de Resultat Naprapats nummer direkt!

Filip B
Skrev om Resultat Naprapat

Grymt bra och kunnig naprapat, har varit där 4-5 ggr och har fått hjälp med mina besvär. Rekommenderar varmt!

Jon H
Skrev om Resultat Naprapat

Mkt professionell och Resultatet märktes direkt

Jane H
Skrev om Resultat Naprapat

Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig personal med goda erfarenheter.

Casper S
Skrev om Resultat Naprapat

Extremt trevlig upplevelse överlag. Proffsigt och engagerat! Fick tydligt förklarat för mig vad min skadeproblematik berodde på, samt även hjälp och tips på övningar för att förebygga framtida återfall. Kan starkt rekommendera Resultat Naprapat!

Katja L
Skrev om Resultat Naprapat

Proffsigt bemötande, stort kunnande, fräscha lokaler och han fick ordning på min stela kropp! Namnet är mkt passande då resultaten märks redan efter första behandlingen , vilket jag inte varit med om tidigare. Således även vänligt mot plånboken. Kan varmt rekommenderas!

Robin A gillar detta