Resultat Naprapat, sid 2

Segelbåtsvägen 7, 112 64 Stockholm — Visa karta

Många människor har ont i kroppen, går omkring med spänningar, lider av stela nackar, har ont i knän, rygg eller har en gammal skada som ligger kvar och irriterar. Vi har med lång erfarenhet inom branschen stött på det mesta, haft egna skador och vet hur det känns.

Läs vad 73 kunder tycker om Resultat Naprapat

• Mikaela K
    Mikaela K skrev om Resultat Naprapat
    Efter 10 års olika behandlingsmetoder och åtskilliga besök hos minst 20 utövare var jag beredd att ge upp och acceptera att leva med mina smärtor och problem. Började även fundera på att lägga ned min hobby då kroppen helt enkelt inte höll ihop. Som passionerad dansare var det väldigt svårt att acceptera. Det var innan jag besökte Resultat Naprapat. Efter endast ETT besök fick jag resultat och smärtlindring! Hoppet tändes åter. Idag är jag i gång igen i dansstudion, jag har inga smärtor kvar och jag är starkare än någonsin. Resultat Naprapat ger dig inte bara behandling och smärtlindring för stunden utan långvariga resultat. Du får även råd om rehabiliterande träning för att förebygga återfall, kostrådgivning samt att personalen verkligen lyssnar på dig och stöttar. Det gör att behandlingen blir individanpassad och ger en bra helhet helt enkelt. Rekommenderar kliniken varmt och hade inte kunnat komma tillbaka utan den hjälp som getts mig. Läs mer
    2015-01-28 Robin A svarar Mikaela K
    Mikaela,det är din vilja och envishet med mina kunskaper som komplett givit ett gott resultat. Viktigt att komma ihåg är att du som patient måste samarbeta till gott resultat, jag gör grovjobbet och vägleder dig medan du ansvarar för att fullfölja övningar på egen hand så som du gjort = mycket bra resultat. Fortsätt kämpa, du är duktig.
  • Anna O
    Anna O skrev om Resultat Naprapat
    Resultat Naprapat är verkligen ute efter resultat! Han vill att man ska bli så bra att man inte behöver komma tillbaka. Han gav mig övningar som verkligen var anpassade för mig och min kropp. Jag är supernöjd! Läs mer
    2015-01-28 Robin A svarar Anna O
    Anna, härligt att läsa vad du tycker. Ett resultat behöver inte kosta massa onödiga pengar och tid. Finns det övningar som du kan göra själv på egen hand delar jag gärna med mig av dessa kunskaper och hjälper dig att komma igång på rätt sätt. Bra kämpat!
  • Ann-margreth B
    Ann-margreth B skrev om Resultat Naprapat
    Gott bemötande och bra utgång på mitt problem. Läs mer
  • Anna Carin L
    Anna Carin L skrev om Resultat Naprapat
    Engagerat, kunnigt och proffsigt.
    Bra resultat. Läs mer
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Resultat Naprapat
    Kom till Robin med skärande smärta i axel och nacke. Kunde knappt röra mig. Fick väldigt bra mottagande och hjälp. Proffsigt!! Läs mer
  • Deniz G
    Deniz G skrev om Resultat Naprapat
    Mycket bra naprapat som hjälpt mig och mona anställda många gånger. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Resultat Naprapat
    Bra tips på övningar och bra behandling! Läs mer
  • Denny R
    Denny R skrev om Resultat Naprapat
    Proffesionell och bra naprapati.
    Fräscha lokaler och trevligt bemötande. Nytänkande och kreativa lösningar på problem. Läs mer
  • Alex S
    Alex S skrev om Resultat Naprapat
    Bästa naprapaten gällande muskler leder och skador Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Resultat Naprapat
    Mitt besök på Resultat Naprapat var fantastiskt bra! Bemötandet var professionellt och problemen som jag hade med mina benhinnor under ett års tid är nu borta, endast efter ett fåtal behandlingar. Otroligt kunnig personal som ger både tips och råd för framtiden. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Resultat Naprapat
    Helt ok! Har gått hos flera behandlare. Läs mer
    2015-01-21 Robin A svarar Charlotte F
    Hej Charlotte F!
    Eftersom att jag ständigt försöker utvecklas och min strävan är att så många som möjligt ska vara fullt nöjda med det jag levererar. med andra ord är jag mycket nyfiken över vad jag kan göra bättre? Samt vad du menar med flera behandlare? =)
  • Emmy Ö
    Emmy Ö skrev om Resultat Naprapat
    Bra bemötande, kunnig naprapat som hittar kärnan till problemet! Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Resultat Naprapat
    Otroligt proffsiga och grymt trevlig personal Läs mer
  • Atakan E
    Atakan E skrev om Resultat Naprapat
    Bra naprapatklinik och kunnig personal! Är mycket nöjd med valet jag gjort! Har inte tidigare gjort någon liknade behandling men det här passa min träning och kropp! Läs mer
  • Carina D
    Carina D skrev om Resultat Naprapat
    Helt fantastiskt. Uberskickliga, kunniga, ser helheten Läs mer
  • Mathilda K
    Mathilda K skrev om Resultat Naprapat
    Efter besök hos flera naprapater och sjukgymnaster hittade jag tillslut rätt. Hos Resultat Naprapat har jag fått bättre resultat än jag vågat hoppas på genom effektiva behandlingar och välfungerande rehabträning. Kan rekommendera alla som är ute efter bra resultat och som vill träffa kompetent och trevlig personal ett besök hos kliniken. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Resultat Naprapat
    Trevligt och professionellt bemötande. Grymt bra behandling. Helt klart Topp Relultat!! Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Resultat Naprapat
    Jag har bara bra saker att säga om Resultat Naprapat och kan varmt rekommendera dem till andra! Jag sökte mig dit efter en längre tids problem med diskbråck när jag kände att jag ej fick den hjälp jag behövde hos läkare och sjukgymnast. Personalen är hjälpsam och lyhörd men pushar en samtidigt så hårt det går för att man ska få snabba men varaktiga resultat. Läs mer
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Resultat Naprapat
    Mycket bra behandlingar och proffsigt bemötande. Tydliga resultat. Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Resultat Naprapat
    Professionellt bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • David F
    David F skrev om Resultat Naprapat
    Robin på Resultat Naprapat känns väldigt kompetent. Jag har varit hos ca 10 st. olika naprapater i mitt liv och Robin är topp 2. Läs mer
  • Adam T
    Adam T skrev om Resultat Naprapat
    Hjälper dig på riktigt och anpassar behandlig efter den personen som är framför honom. Kunskapen och bemötandet på resultatnaprapat är 10 av 10 Läs mer
    2015-01-28 Robin A svarar Adam T
    Adam, en noggrann diagnos hjälper mig att individanpassa rehabiliteringen efter just hens behov oavsett ålder. Och ett gott bemötande är ett stort plus på kanten. Men glöm inte att det var du som gjorde alla övningarna, så du ska tacka dig själv med!
    Tack för dessa väl valda ord.
  • Emil J
    Emil J skrev om Resultat Naprapat
    Fantastisk naprapat som engagerar sig i mig som patient, jag känner att det finns stort engagemang i det han gör, inte bara kortsiktiga resultat.
    Har dessutom fått mycket tydliga instruktioner angående träning som verkligen gett resultat. Utan tvekan den bästa naprapaten jag varit hos.
    Rekommenderas ! Läs mer
    2015-01-28 Robin A svarar Emil J
    Tack så mycket Emil. Det är smickrande att läsa det du skriver. Mitt mål är alltid att uppnå långsiktiga resultat, helst för alltid. Härligt att du är på banan igen.

Bästa kiropraktorerna i Stockholm:

Boel E Boel E tycker:
“Blev vänligt och trevligt bemö...” Läs mer

Västra järnvägsgatan 13, 11164, STOCKHOLM