Resultat Naprapat, sid 2

Segelbåtsvägen 7, 112 64 Stockholm — Visa karta

Många människor har ont i kroppen, går omkring med spänningar, lider av stela nackar, har ont i knän, rygg eller har en gammal skada som ligger kvar och irriterar. Vi har med lång erfarenhet inom branschen stött på det mesta, haft egna skador och vet hur det känns.

Läs vad 73 kunder tycker om Resultat Naprapat

• Mikaela K

2015-01-24

Mikaela K skrev om Resultat Naprapat
    Efter 10 års olika behandlingsmetoder och åtskilliga besök hos minst 20 utövare var jag beredd att ge upp och acceptera att leva med mina smärtor och problem. Började även fundera på att lägga ned min hobby då kroppen helt enkelt inte höll ihop. Som passionerad dansare var det väldigt svårt att acceptera. Det var innan jag besökte Resultat Naprapat. Efter endast ETT besök fick jag resultat och smärtlindring! Hoppet tändes åter. Idag är jag i gång igen i dansstudion, jag har inga smärtor kvar och jag är starkare än någonsin. Resultat Naprapat ger dig inte bara behandling och smärtlindring för stunden utan långvariga resultat. Du får även råd om rehabiliterande träning för att förebygga återfall, kostrådgivning samt att personalen verkligen lyssnar på dig och stöttar. Det gör att behandlingen blir individanpassad och ger en bra helhet helt enkelt. Rekommenderar kliniken varmt och hade inte kunnat komma tillbaka utan den hjälp som getts mig. Läs mer
  • 2015-01-24

Anna O skrev om Resultat Naprapat
    Resultat Naprapat är verkligen ute efter resultat! Han vill att man ska bli så bra att man inte behöver komma tillbaka. Han gav mig övningar som verkligen var anpassade för mig och min kropp. Jag är supernöjd! Läs mer

Ann-margreth B skrev om Resultat Naprapat
    Gott bemötande och bra utgång på mitt problem. Läs mer

Anna Carin L skrev om Resultat Naprapat
    Engagerat, kunnigt och proffsigt.
    Bra resultat. Läs mer

Agneta R skrev om Resultat Naprapat
    Kom till Robin med skärande smärta i axel och nacke. Kunde knappt röra mig. Fick väldigt bra mottagande och hjälp. Proffsigt!! Läs mer
  • Deniz G

2015-01-22

Deniz G skrev om Resultat Naprapat
    Mycket bra naprapat som hjälpt mig och mona anställda många gånger. Rekommenderas varmt! Läs mer

Björn H skrev om Resultat Naprapat
    Bra tips på övningar och bra behandling! Läs mer

Denny R skrev om Resultat Naprapat
    Proffesionell och bra naprapati.
    Fräscha lokaler och trevligt bemötande. Nytänkande och kreativa lösningar på problem. Läs mer

Alex S skrev om Resultat Naprapat
    Bästa naprapaten gällande muskler leder och skador Läs mer
  • Linda S

2015-01-21

Linda S skrev om Resultat Naprapat
    Mitt besök på Resultat Naprapat var fantastiskt bra! Bemötandet var professionellt och problemen som jag hade med mina benhinnor under ett års tid är nu borta, endast efter ett fåtal behandlingar. Otroligt kunnig personal som ger både tips och råd för framtiden. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-01-21

Charlotte F skrev om Resultat Naprapat
    Helt ok! Har gått hos flera behandlare. Läs mer
  • 2015-01-21

Emmy Ö skrev om Resultat Naprapat
    Bra bemötande, kunnig naprapat som hittar kärnan till problemet! Läs mer

Daniel R skrev om Resultat Naprapat
    Otroligt proffsiga och grymt trevlig personal Läs mer

Atakan E skrev om Resultat Naprapat
    Bra naprapatklinik och kunnig personal! Är mycket nöjd med valet jag gjort! Har inte tidigare gjort någon liknade behandling men det här passa min träning och kropp! Läs mer

Carina D skrev om Resultat Naprapat
    Helt fantastiskt. Uberskickliga, kunniga, ser helheten Läs mer
  • Mathilda K

2015-01-20

Mathilda K skrev om Resultat Naprapat
    Efter besök hos flera naprapater och sjukgymnaster hittade jag tillslut rätt. Hos Resultat Naprapat har jag fått bättre resultat än jag vågat hoppas på genom effektiva behandlingar och välfungerande rehabträning. Kan rekommendera alla som är ute efter bra resultat och som vill träffa kompetent och trevlig personal ett besök hos kliniken. Läs mer

Annika S skrev om Resultat Naprapat
    Trevligt och professionellt bemötande. Grymt bra behandling. Helt klart Topp Relultat!! Läs mer

Camilla J skrev om Resultat Naprapat
    Jag har bara bra saker att säga om Resultat Naprapat och kan varmt rekommendera dem till andra! Jag sökte mig dit efter en längre tids problem med diskbråck när jag kände att jag ej fick den hjälp jag behövde hos läkare och sjukgymnast. Personalen är hjälpsam och lyhörd men pushar en samtidigt så hårt det går för att man ska få snabba men varaktiga resultat. Läs mer

Andreas Ö skrev om Resultat Naprapat
    Mycket bra behandlingar och proffsigt bemötande. Tydliga resultat. Läs mer

Anneli B skrev om Resultat Naprapat
    Professionellt bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • David F

2015-01-20

David F skrev om Resultat Naprapat
    Robin på Resultat Naprapat känns väldigt kompetent. Jag har varit hos ca 10 st. olika naprapater i mitt liv och Robin är topp 2. Läs mer

Adam T skrev om Resultat Naprapat
    Hjälper dig på riktigt och anpassar behandlig efter den personen som är framför honom. Kunskapen och bemötandet på resultatnaprapat är 10 av 10 Läs mer

Emil J skrev om Resultat Naprapat
    Fantastisk naprapat som engagerar sig i mig som patient, jag känner att det finns stort engagemang i det han gör, inte bara kortsiktiga resultat.
    Har dessutom fått mycket tydliga instruktioner angående träning som verkligen gett resultat. Utan tvekan den bästa naprapaten jag varit hos.
    Rekommenderas ! Läs mer

Bästa kiropraktorerna i Stockholm:

Siri E Siri E tycker:
“Fått hjälp med en överansträng...” Läs mer

Kungsgatan 69E, 74538, Enköping