Anne Weyde

Anne Weyde

Anne Weyde är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Anne Weyde har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.9. Anne Weyde har haft 32 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

36 omdömen om Anne Weyde

Ellinor L
Köpte sitt hus med hjälp av Anne Weyde en del av Riksmäklaren Uppsala

Hon har sålt ett hus till oss och ska nu sälja vår lägenhet. Väldigt lättsam och tillmötesgående.

Naima A
SALABACKE

Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Anne är en riktig stjärna som tar han om sina kunder och hjälper en i alla steg. Så pedagogisk och hjälpsam! Rekommenderar starkt.

Svar från Anne Weyde

Tack fina Naima! Lycka till med studier nu, vi ses lite längre fram för de avslutande stegen!

Rafael U
ERIKSBERG

Anne visade enastående förmåga att hantera en komplex ägandebild med flera parter, trots att ingen var fysiskt närvarande. Hon agerade snabbt och effektivt, skötte nästan allting självständigt och möjliggjorde för oss att helt och hållet sköta affären på avstånd. Vi är oerhört tacksamma för hennes insatser. Tack så mycket, Anne!

Svar från Anne Weyde

Tack för fint omdöme Rafael! Och tack för er flexibilitet och snabba återkoppling. Önskar er all lycka till framöver. Hälsningar Anne

Leonardo A
ERIKSBERG

Anne anlitades i samband med försäljning av min första lägenhet. Min studentlägenhet som jag hade ägt i 7 år. Anne kontaktades när jag var utomlands på jobb, och min sambo fick vara hennes fysiska kontakt. Trots mycket omständligheter med fullmakter och samtal över Teams, kändes det som att Anne körde på som om hon aldrig upplevt något annat - hon var extremt proffsig. Som person var Anne alltid tillgänglig, varm och väldigt vänlig. Iom att detta var vår första försäljning av bostad så uppskattade vi verkligen hennes...

Svar från Anne Weyde

Tack Leo för otroligt fina ord! Tack till hela din familj för förtroendet. Vissa affärer kan i slutändan kännas lite bitterljuva att avsluta. Ni har bjudit in mig till härliga samtal och det har varit ett nöje att visa er fina lägenhet. Er kommer jag sakna! Vi ses fram i maj för de sista stegen! Njut av er nya bostad och våren tills dess! Anne

Kristina S
Övre Slotts

Anne Weyde har genomgående gjort ett bra arbete i samband med försäljningen av vår bostad! Annonseringen och marknadsföringen var väl utformad och genomtänkt. Hon har under kontakten varit mycket lyhörd för våra behov och önskemål, visat gott omdöme samt varit aktiv när det gäller visning och att finna intressenter och köpare.

Svar från Anne Weyde

Tack för fina ord Kristina! Det har varit och är ett nöje att få jobba tillsammans med dig och Lars. Tack för förtroendet, tilliten och alla härliga samtal. Anne

Christina G

Lugn, vänlig, förtroendeingivande

Svar från Anne Weyde

Tack för fina ord Christina, vi ses en bit fram för de avslutande stegen.

Eva Ingegerd R
HÖGANÄS

Mycket proffsigt bemötande, påläst från början med idéer om actions redan vid första kontakten. Affären blev inte så bra som någon av oss hoppats på men Anne jobbade in i kaklet.

Svar från Anne Weyde

Tack för fint omdöme Eva, ibland blir det inte som man hoppas, tyvärr. Tack för förtroendet!

Peter H
Övre Slotts

Inkännande, uppriktig och rejäl i sitt bemötande. Inger förtroende och trygghet.

Svar från Anne Weyde

Tack för fint omdöme Peter! Att köpa och sälja sitt hem är stora affärer. Fint att jag lyckades vara den mäklaren som ni hittade hem hos!

Mathias B
HÖGANÄS

Mycket bra hantering av relationen och hela processen

Svar från Anne Weyde

Tack Mathias, kul att få hjälpa dig och familjen till ert nya hem!

Safia A
HÖGANÄS

Som köpare har Anne varit tydlig, trevlig och enkel att ha att göra med under processen. Framförallt har hon inte försökt stressa fram beslut, utan har gett oss tid och utrymme att tänka efter och få svar på våra funderingar. En positiv upplevelse!

Svar från Anne Weyde

Tack för fint omdöme Safia! Det är stora affärer att köpa ny bostad, kul att jag fick hjälpa er till ert nya hem!