Ludvig Tidblom

Ludvig Tidblom

Ludvig Tidblom är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Ludvig Tidblom har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Ludvig Tidblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.8. Ludvig Tidblom har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Ludvig Tidblom

Hiba S
Sålde sitt hus med hjälp av Ludvig Tidblom en del av Riksmäklaren Uppsala
Herrhagen

Ett stort tack till dig Ludvig! Ludvig är både en kunnig och professionell mäklare. Han har varit mycket smidig i kontakten och återkopplar snabbt till mig som säljare. Ludvig lyssnar in och anpassar försäljningen utifrån säljarens önskan och behov. Jag kan starkt rekommendera honom och kommer använda mig av Ludvig vid nästa försäljning.

Annette L
KAPELLGÄRDET

Hej! Jag och min man tycker att Ludvig har hjälp våran dotter Amanda väldigt bra. När han hjälpte till att sälja Amandas lägenhet på Råbyvägen 80. Ludvig är duktig mäklare som vi kan rekommendera till andra. Tack för hjälpen Ludvig du har gjort ett bra jobb. Mvh// Annette Anders Ljunggren Linköping

Abdullah M
SÄVJA

Jätte duktig mäklare och enkelt att få kontakt med honom

Johan A
HÖGANÄS

Detta är första gången jag har haft kontakt med en mäklare, så jag har inte så mycket erfarnhet av andra mäklare. Men jag är väldigt nöjd med Ludvig. Blev möjligen lite hastigt vid fall men överlag ett gott intryck!

Fatima A
KAPELLGÄRDET

Trevlig, tillgänglig, smart, kämpar hårt. Har svar på frågor man ställer, har koll på marknaden. Gör sitt bästa för både parten😊

Peires J
Köpte sitt hus med hjälp av Ludvig Tidblom en del av Riksmäklaren Uppsala
Herrhagen

Han är jätte trevlig och tydligt

Gabriella H
LUTHAGEN

Ludvig är lyhörd och engagerad. Redan från start fick vi förtroende och kände oss trygga.

Joel T
CENTRUM

Kändes väldigt tryggt att ha Ludvig som sin mäklare. Han höll oss uppdaterade under hela processen och inger ett förtroende hos båda parter. Att ha en så pass skicklig mäklare känns extra viktigt i denna svåra ekonomiska tid då det inte går lika lätt och snabbt att sälja sin bostad. Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare.

Jennifer J
FÅLHAGEN

Ludvig har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet och har även varit behjälplig i jakten på en ny lägenhet. Han tog sig tid att skicka olika objekt av intresse till oss och hjälpte oss att hålla utkik efter nytt. Han hjälpte oss sedan med försäljning av vår lägenhet. Trevligt och proffsigt vid kontraktskrivning. Vi rekommenderar Ludvig!

Annika A
LUTHAGEN

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Ger ett gott förtroende.