SkandiaMäklarna Järfälla

SkandiaMäklarna Järfälla

Välkommen till SkandiaMäklarna i Järfälla! Vi kan hela Järfälla-området, från Stäket i norr till Skälby och Barkarby i söder. Vi vet var skolorna finns, hur du enklast tar dig till jobbet och vilka idrottsföreningar som är mest aktiva i just ditt närområde. Vår styrka som fastighetsmäklare ligger mycket i vårt engagemang,...

347 omdömen om SkandiaMäklarna Järfälla

Laleh R
Skrev om SkandiaMäklarna Järfälla

Hej jag vill varna alla köpare som har inte erfarenhet och vill köpa lägenhet för första gången för Skandia mäklarna i Barkarbystaden Järfälla. jag blev mycket lurad av Joni Eliyo som jobbar i det har mäklar firman och hans kontorschef som heter chafir Eliyo som jag råkade veta att de är antingen bröder eller kusiner på grund av deras efternamn och utseende är likadana och därför är de jäviga .De saker de lurade mig 1-Joni informerar inte mig om skador i lägenheten2- Under visningen drar han alla mina uppmärksamheter på...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

IRIS B
Skrev om SkandiaMäklarna Järfälla

Vi anlitade en mäklare härifrån efter många lovande ord och höga förväntningar, men blev så besvikna i slutändan. Verkligen proffsigt eller tydligt skött av henne. Vår försäljning inleddes med ett betydligt lägre utgångspris än vad vi hade kommit överens om, och avslutades med en någorlunda ”lyckad” affär tack vare att vi hittade en köpare på egen hand. Verkligen trist

Ulla-Maj N
Jakobsberg

Jag har sålt min bostadsrätt på 58m2. Gülsen har varit trevlig och kunnig på alla sätt och jag känner mig nöjd.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Annette P
Jakobsberg

Vi har köpt en lägenhet i ett seniorboende .Victor har bemött oss på ett mycket trevligt och korrekt sätt och han hjälpte oss att få köpet snabb och smidig avklarat. Som mäklare tycker jag att han levererat allt man kan begära. Tack!

Svar från Victor Samuelsson

Kul att ni är nöjda, jag tror och hoppas att ni kommer trivas utmärkt i nya boendet. Tack för omdömet!

Ingrid Ä
Barkarby

Proffesionellt. Inkkännande för kundens situation. Förtroendeingivande.

Svar från Victor Samuelsson

Tack för förtroende och för omdömet, Ingrid!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Peter S
Barkarbystaden

Sålt bostadsrättslägenhet i Barkarbystaden. Bra bemött och snabbt avslut.

Shilan S
Barkarbystaden

En oerhört duktig mäklare. Väldigt trevligt kändes som har känt henne länge. En mäklare ska vara så dör att då det förtroendet.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Mahir H
Jakobsberg

Vi anlitade Gülsen Tekbas i samband med försäljningen av vår bostadsrätt (3:a på drygt 75 kvadratmeter) i Jakobsberg. Vi är mycket nöjda med Gülsens mäklarinsats. Vid vårt första möte var det tydligt att Gülsen kunde dels området, dels föreningen vi bodde i. Hon var också tydlig med vad ett realistiskt försäljningspris kunde hamna på och vilken försäljningsstrategi vi borde använda, vilket kändes tryggt på en osäker bostadsmarknad. Själva försäljningsprocessen gick sen enligt plan och vi upplevde ett positivt engagemang...

Robert E
Bålsta - Norra Eneby

Köpte ett hus genom Victor, han gav ett seriöst intryck och var lyhörd och besvarade våra frågor på ett tydligt och effektivt sätt genom nära kontakt med säljaren. Mycket bra!

Svar från Victor Samuelsson

Tack för det, Robert! Jag hoppas ni kommer trivas galant i ert nya hus. Hör av er vid frågor eller funderingar i framtiden!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Ana Maria S
Viksjö

Sålde ett hus. Johan var proffesssionel, hjälpsam, kunnig och visade stor tålamod. Underbar bemötande. Han visade förmåga att förstå min situation och att hjälpa mig att nå målen att både sälja och köpa bostad samma kväll.

Ana Maria S
Jakobsberg

Köpte en lägenhet. Gülsen var proffesssionel, hjälpsam, kunnig och visade stor tålamod. Underbar bemötande. Hon visade förmåga att förstå min situation och att hjälpa mig att nå målen att både sälja och köpa bostad samma kväll.

Lars Olof E
Bålsta - Norra Eneby

Villa byggd 1974/75. I ett miljömässigt område med stora fria ytor för samvaro för familjen. Valde Skandiamäklarna till uppdraget att skaffa fram helst en familj så vi får en föryngra inom området, där det varit få som flyttat från. Mäklaren har på ett profitionelt sätt skött uppdraget. Önskade att arbetet att ordna försäljningen skulle ske så smidigt som möjligt. Mäklaren har med inlevelse och harmoni verkställt uppgiften. Utvald köpare har vadskats fram på ett perfekt sätt med en framtid i områdets utveckling. Lars Olov Engman

Svar från Victor Samuelsson

Härligt att du är nöjd, Engman! Det har vart kul att få hjälpa dig i affären. Tack för förtroendet!

Stefan T

Victor hjälpte mig både sälja min etta och köpa en ny lägenhet på ungefär 2 veckor! Allt har gått väldigt smidigt och fort. Victor har inte bara varit en utomordentligt bra mäklare utan även varit väldigt trevlig och bra att ha att göra med vilket underlättar i en situation av stress och osäkerhet det lätt blir i en tid av så här stor förändring. När det är dags att flytta igen kommer jag höra av mig till Victor, utan tvekan!

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Stefan. Värmande ord! Jag hoppas att ni ska trivas utmärkt i ert nya boende!

Stefan T
Kallhäll

Victor hjälpte mig både sälja min etta och köpa en ny lägenhet på ca 2 veckor! Allt har gått väldigt smidigt och fort, Victor har inte bara varit en utomordentligt bra mäklare utan även varit väldigt trevlig och bra att ha att göra med vilket underlättar i en situation av stress och osäkerhet det lätt blir i en tid av så här stor förändring. När det är dags att flytta igen kommer jag höra av mig till Victor, utan tvekan!

Anna J
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Under försäljningen av vår bostadsrätt upplevde jag att Victor gick lätt att få tag på och alltid återkopplade snabbt. Positiv och lösningsinriktad.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Anna för förtroende och omdöme!

Björn B
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Jag har sålt en 4 rumslägenhet i Kallhäll. Marknaden var mättad men efter ca 6 visningar fick jag den såld för begärt pris. Mäklaren var korrekt och gjorde det han skulle (fast han fick ta över uppdraget från en annan mäklare som slutade)

Svar från Victor Samuelsson

Tack för ett bra samarbete Björn! Lycka till i letandet nu.

Lena F
Jakobsberg

Johan har hjälpt mig att sälja min lägenhet och jag har inget annat än beröm att ösa över honom. Han har hela tiden hållit mig välinformerad om vad som hänt och när budgivningen väl var över och det visade sig att köparen låg hemma sjuk satte Johan sig i bilen och åkte hem till köparen med kontrakten för att få allt klart. Det kallar jag service!

Alexander H
Jakobsberg

Vi har köpt en bostadsrätt på 74kvm i Jakobsberg. Mäklaren har bemött oss på ett väldigt trevligt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med hur mäklaren hanterat denna lägenhet och svarat på våra frågor. Sammanfattningsvis har upplevelsen varit mycket bra!

Åsa R
Krägga

Köpte en villa. Jättebra, proffesionellt bemötande, trevlig!

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Åsa. Jag hoppas ni ska trivas utmärkt i ert nya hus!

David F
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Sålde vår bostadsrätt, blev väldigt väl bemött. Var lite stressad över att sälja då det var första gången men med hans lugn ändrades hela min uppfattning om det. Tack !

Svar från Victor Samuelsson

Tack själv David. Lycka till med framtida boende och tack för förtroendet!

Therese H
Viksjö

Johan Magnusson hjälpte oss med försäljning av vårt radhus. Han har ett proffesionellt bemötande och kompetent. Han lyssnade in våra önskemål och hjälpte oss med de utifrån den rådande marknad. Johan var även noga med kommunikation och återkopplade snabbt efter exempelvis visningar eller frågor från intressenter. Vi kan absolut rekommendera honom till andra!

Shashi R
Barkarby

Jag har sålt en femma på 106 kvm i Barkarby. Victor är en ambitiös mäklare som är mycket lyhörd med ett positiv bemötande. De förväntningar jag hade kring försäljningen kunde jag få igenom med ett gott planering och samarbete med Victor som mäklare.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Shashi för omdömet och för ett bra samarbete. Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten!

Salman Y
Jakobsberg

I was great and very smooth to work with Johan throughout the whole process of selling my apartment and in the end he has done a really good job.

Kristina L

Det kändes direkt att vi var i trygga händer när vi gav Johan uppdraget att sälja villan i Bålsta. Tydlig, professionell och gav hela tiden snabb återkoppling när vi hade funderingar. Trevlig och rak, lätt att samarbeta med. Mycket positiv upplevelse för oss.

Johan M gillar detta
Svar från Johan Magnusson

Tack så mycket för dom fina orden Tina och tack för ett superbra samarbete!

Dennis O
Viksjö

Vi köpte Villa av Gulsen. bra bemötande och mycket trevlig. Har hållit de tider vi haft för möten, nyckelöverlämning m.m. samt varit lätt att få tag på och kommunicera med. Det vi var mindre nöjda med var bland annat att de prospekts hon delade ut var i pappersform och inte "hårda kopior" så att säga. När jag jämförde priser på marknaden med henne för att räkna ut ett marknadspris för vårat köp så jämförde jag med en villa på samma gata varpå Gulsen förklarade det att det var ett radhus. vilket det inte var enl....

Karl Nicklas M
Hagviken

Johan har sålt vårt hus. Från första mötet har han agerat otroligt proffesionellt. Han är tydlig, ordningssam och ser verkligen till att man vet vad som händer under hela processen. Johan är mycket kompetent, trevlig och engagerad och jag kan varmt rekommendera honom om du vill anlita en mäklare.

Svar från Johan Magnusson

Tack så hemskt mycket Nicklas! Ett sant nöje att samarbeta med er!

Erick R
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Efter ha sålt ett annat boende för ca 2 år sedan, som drog ut väldigt mycket på tiden, hade vi i princip preferensen klar för mäklaren vi tänkte ge i uppdrag att sälja vårt nuvarande boende med, en bostadsrätt om 4 rok. Den sista arbetsdagen innan julhelgerna ringer jag runt till ett par mäklare för att se vem som känns mest passande. Får redan vid telefonsamtalet känslan att Victor känns ambitiös och duktig. Trots jul och röda dagar, kommer Victor till oss under annandag jul och vi sätter igång direkt. Någon dag...

Svar från Victor Samuelsson

Fantastiskt fina ord, stort tack! Jag önskar er stor lycka till med letandet av nytt hem, och får återigen tacka för förtroendet. Hoppas våra vägar korsas i även i framtiden!

Sunny H

Trevlig, driven och engagerad mäklare. God resultat trotts tuffare förutsättningar

Sebastian W

Sålde våran lägenhet. Bra kille! Kunnig och trevlig👍

SOFIA N
Jakobsberg

Vi har nyligen sålt vår bostadsrätt. Vi ville ha hjälp snabbt, då vi ska flytta till Dalarna om 2 månader. Vi fick snabbt hjälp från första början och lägenheten kom ut fort på marknaden. Vi fick goda råd kring fotograferingen och bra info om hur marknaden ser ut nu. Vi blev uppdaterade hela tiden om vad som hände och vi kunde alltid få kontakt med mäklaren när vi behövde det. Vi är nöjda med bemötande och hela resan från start till försäljningen.

Svar från Johan Magnusson

Tack så mycket för det fina omdömet Sofia. Alltid trevligt att samarbeta med trevliga människor som er. Stort lycka till med flytten och allt!

Christopher N
Stäket

Gjorde ett bra jobb i en tuff tid som säljare! Hade fått en femma om jag sluppit skura efter en av visningarna;)

Svar från Victor Samuelsson

Tack Christopher! Haha ja, får leva med den 4an ;) Tack för förtroendet med försäljningen!

Katarina A
Barkarby

Tydlig, kunnig, trevlig. Vi använde honom för försäljning av vår bostad. Alltid tillgänglig. Snabb i återkoppling.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Katarina för förtroendet och omdömet!

David T
Barkarbystaden

Snabb och bra återkoppling! Bra dualog med både säljare och köpare.

Michelle N
Bolinder Strand/Kallhäll

Vi har köpt en bostadsrätt och Viktor har alltid varit trevlig och tillmötesgående under processen. Framförallt väldigt flexibel och lösningsorienterad, vilket uppskattas.

Svar från Victor Samuelsson

Tack för omdömet Michelle, hoppas ni ska trivas bra!

Hanna B
Bolinder Strand

Väldigt proffesionellt och vänligt bemötande. Gülsen är väldigt förtroendeingivande och närvarande i sin kontakt. Tipptopp!

ROBIN E
Polhem

Sålt min bostad genom Johan Väldigt trevlig och väldigt bra framåt anda glad hjälpsam och alltid kontakt bar Hade låga förväntningar då de mäklare innan ej varit bra men tack vara Johan känner man nu ett förtroende. En positiv inställning, ej framfusig och noggrann Punktlig och huvudet på skaft hur och vad försäljaren har för önskemål och att kunna dra tilldrog kunder till ett försälnings objekt Där andra sa att man skulle ha tur om man ens fick tillbaka pengarna fick Johan många intressenter och man fick...

Svar från Johan Magnusson

Tack så mycket för det Robin! Har varit ett sant nöje att samarbeta med dig också!

Nima Z

Aktiv och närvarande. Lyckades få lägenheten såld trots tuff marknad.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Nima för förtroende och omdömet!

Andreas L

Vi köpte en villa i bålsta där victor var ansvarig mäklare. Påläst,kunnig och serviceminded. Om vi skulle få för mig att sälja så ringer vi honom först.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Andreas! Hoppas att ni ska trivas bra i nya bostaden.

Per T
Jakobsberg

Köpte en fastighet i Jakobsberg. Victor som är en "ny mäklare" kändes mycket mer proffsig än de äldre vargarna som ibland dyker upp på bostadsmarknaden. Tycker de som anlitar Victor för köp/sälj av bostad är i väldigt trygga händer. Smart/påläst och framförallt trevlig kille som även ska ha beröm för snabba återkopplingar. För att sätta ett ord på hela upplevelsen skulle jag använda "Smidigt" Tack Victor.

Svar från Victor Samuelsson

Tack för ett fint omdöme! Kul att jag kunde hjälpa er. Hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad!

Carolina P

Jag har köpt en lägenhet där Victor Samuelsson var mäklare. Victor gjorde ett toppenjobb och jag är mycket nöjd! Min uppfatting av honom är att han var väldigt engagerad, pålitlig och tillmötesgående. Under hela processen var han hela tiden tillgänglig, hjälpsam och vänlig. Jag skulle varmt rekommendera Victor för andra som vill köpa eller sälja sin bostad.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Carolina för omdömet och tack för en bra affär! Hoppas våra vägar korsas även i framtiden.

Petter N
Kallhäll

Vi var väldigt nogranna vid valet av mäklare och efter att vi träffat flera olika mäklare kände vi båda att Gülsen var den vi fick överlägset bäst förtroende för. Hon är glad och trevlig och en bra säljare utan att vara för "säljig" jämfört med andra vi träffade. Trots att vi, under perioden vi sålde vår lägenheten, hade lite privata hinder med sjukhusvistelser osv. som försvårade processen för Gülsen så var hon alltid på ett bra humör och kom med förslag på hur vi kunde göra processen så smidig som möjlig när vi själva...

Gustav V
Viksjö

Köpte ett parhus genom Johan magnusson, han var väldigt trevlig och personlig, inte så säljig av sig vilket vi uppskattade jätte mycket!

Pedram P

Victor med sin erfarenhet, expertis och kunskap har fått vårt hus sålt och vi är så glada över att han fick uppdraget. Tack victor för allt. Mvh Pedram

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Pedram! Hoppas ni ska trivas i det nya boendet.

Erik W
Kallhäll

Helt ok. Allt flöt på och gick riktigt enkelt.

Leif A
Sålde sin lägenhet med hjälp av SkandiaMäklarna Järfälla

Sålt en Lägenhet. Han var proffsig han klart bäst. Ja det gjorde han. Skandiamäklarna i Järfälla dom bäst.

Lena P

Till en början lät allting bra därför valde vi just Vicktor. Tyvärr har de inte skötts som vi önskade o vi var väldigt specifika i våra krav. Vi kommer inte att rekommendera varken Viktor eller Skandia mäklare till någon. Besvikelsen är stor

Karina K
Polhem

Dålig på att förklara läste bara vad som skrivits i kontraktet, hade velat ha mer beskrivning vad som ingår vid köp och vad som förväntas att jag ska göra. Om jag i framtiden ska köpa eller sälja väljer jag en bättre mäklare

Sara B
Kallhäll

Jag sålde en 1a i Järfälla och hittade Johan via andra objekt han hade för försäljning i mitt område. Han har varit ett stort stöd för en snabb affär och har varit ett stort stöd för att bolla pris och strategi.

HENRIC H
Kallhäll - Bolinderbyn

Jag har köpt bostad. Jag och min sambo har blivit mycket väl bemötta och känt oss väl mottagna från första början.

Jens F
Köpte sin lägenhet med hjälp av SkandiaMäklarna Järfälla

Köpt en lägenhet på 54.5 kvm. Blev proffesionelt bemöt av mäklaren och är väldigt nöjd. Tycker allting har gått smidigt. Bra med information. Super nöjd.