Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö SkandiaMäklarna Malmö

SkandiaMäklarna Malmö

Slussplan 5, 211 30 Malmö — Visa karta

Ett hem är bland det mest värdefulla man kan ha, och därför tycker vi det är otroligt viktigt att du hittar rätt mäklare när du ska flytta. Vi på SkandiaMäklarna vill att du ska känna dig trygg genom din bostadsaffär och vi erbjuder kompetens, erfarenhet, lokalkännedom och ett starkt engagemang för att göra din affär så lyckad som möjligt.

Tänker du inte byta bostad idag? Det kan ändå vara tryggt att ha en partner du litar på när det väl blir aktuellt. Vi diskuterar gärna dina idéer, svarar på frågor eller ger råd när det gäller ditt boende!

Välkommen till SkandiaMäklarna Malmö!
ÖREBROGATAN 32, 25250, Helsingborg

Mäklare nära SkandiaMäklarna Malmö:

Östra Tullgatan 6, Malmö
Funderar du på att förändra ditt boende i Malmö? Vi på Fastighetsbyrån Malmö Cit... Läs mer ›
Ylva T:
Duktig, välinformerad och engagerad.

Drottninggatan 6c, Malmö
Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Malmö Öster! Här i Malmös östra d... Läs mer ›
Therese Victoria A:
Vi fick ett trevligt och proffesionellt bemötande av Jenny. Hon sydde ihop en affär så att båda parter blev nöjda och glada.

Kronborgsvägen 2, MALMÖ
Välkommen till Malmö och oss på HusmanHagberg. Låt oss ta hand om bostadsaffären... Läs mer ›
Johanna T:
En bra och trevlig mäklare som man blir väl bemött av :) Bra på att informera och vägledande under hela försäljningen.

Studentgatan 2, Malmö
Välkommen till Våningen & Villan Malmö City! Vi hjälper dig att finna en central... Läs mer ›
Frida L:
Niclas har gjort ett utomordentligt jobb med att sälja min lägenhet. Han har i processen varit väldigt professionell samt tillgänglig för fu...

Läs vad 44 kunder tycker om SkandiaMäklarna Malmö

• Erik S
    Erik S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    L kl ål på om på på å köp k om i läpp kjol
  • Eva N
    Eva N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Smidig, lättillgänglig, kompetent
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande och fanns till hands när vi hade frågor.
  • Magnus F
    Magnus F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Hård men rättvis! Vågar säga vad hon tror och tycker. Jag rekommenderar hennes assistent Daniel som gjort ett jobb som sträcker sig långt förbi arbetsbeskrivningen. Han ska ha sex+
  • Armin M
    Armin M skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket proffsigt gjort av mäklare.
    2016-08-18 Caroline T svarar Armin M
    Stort tack Armin, alltid kul att jobba med trevliga människor. Hoppas ni har det riktigt bra!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Perfekt, gjorde mycket bra jobb, Kunnig, mycket bra på kundrelation, bra information, väl godkänd
  • Susanne F
    Susanne F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Det var ett mycket proffsigt tillvägagångssätt på alla sätt.
  • Christian L
    Christian L skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Efter att ha provat några mäklare och pratat med desto fler så hittade jag till sist en som kunde uppfylla de krav jag hade och som var lyhörd. Jag är väldigt glad för att ha träffat Filip som hjälpte mig med allt och som gav mig bra rådgivning när jag behövde det.
  • Johan K
    Johan K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Tyckte de var mycket lätta att ha och göra med, proffsiga, och har verkligen varit snabba och gjort allt de kunnat för att göra affären så smidig som möjligt!
  • Jennie F
    Jennie F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande. Professionell.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Väldigt god service, med bra återkoppling. Trevlig personal. Med god kunskap och bra självförtroende och självsäkerhet.
  • Carlos O
    Carlos O skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Evething was perfect! Filipa helped us in all we needed really kind!!
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Det var bra, proffesionellt och sakligt samt förtroendeingivande!
  • Helga A
    Helga A skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket bra! Trevligt bemötande, lugn, vänlig, proffsig. Vi är väldigt nöjda!
  • Rolf I
    Rolf I skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    vänlig och kunnig i sitt arbete.punklig och ordningssami sitt arbete.
    kan rekomendera henne fullt ut.
    2016-01-11 Caroline T svarar Rolf I
    Det var ett rent nöje att samarbeta med dig och Inga, tack för de fina orden Rolf! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Ta hand om er! /Caroline
  • David
    David skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket duktig och professionell! Lyckades över förväntningarna med att sälja min lägenhet till ett mycket bra pris. En väldigt kompetent mäklare.
    2015-11-20 Maria G svarar David
    Tack för det fina betyget och rekommendationen David. Hoppas vi springer på varandra snart igen; Lund är ju inte SÅ stort! :)
  • Stefan D
    Stefan D skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Känns som att sätta ut lägenhet på hemnet och ha några visningar räcker . Som kund är JAG i första hand speciellt med det arvode som betalas.
    Bemötandet var ok.
    2015-11-20 Maria G svarar Stefan D
    Hej Stefan,
    Det var synd att du upplevde det som att jag inte arbetade så mycket med din lägenhet då jag både stylade den från i princip omöblerad och hade mängder med visningar + privatvisningar. Skickade också ut mycket marknadsföring i närområdet, och annonserade i Lokaltidningen. Jag brast nog däremot i att informera dig om alla steg i processen och en del info kom nog inte helt fram till dig utan stannade hos din son. Jag kommer tänka på att vara tydligare framöver och tackar för den konstruktiva kritiken.
    Hoppas vi hörs i framtiden - jag finns alltid att nå per mail/telefon och du är välkommen in på en kopp kaffe i vårt trevliga café (som drivs i våra lokaler) om du är i Malmö någon gång framöver. Kaffet bjuder naturligtvis jag på!
    /Maria Glennow
  • Omar K
    Omar K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Utmärkt mäklare som redan från första kontakt gjorde allt för att underlätta alla steg för mig. Jag kände aldrig någon press att agera från mäklarens sida, vilket jag värderar högt.
  • Bengt V
    Bengt V skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket professionell och trevlig.
    2015-11-20 Maria G svarar Bengt V
    Tack för toppbetyget och din beskrivning Bengt. Det var väldigt roligt att jobba med din/er lägenhet och jag är övertygad om att köparna kommer trivas hur bra som helst!
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Positivt bemötande. Bra presentation av objektet muntligt, skriftligt och bildmässigt. Skapar trygghet för såväl köpare som säljare. Dessutom en portion humor i detta😊
    Maria G gillar detta
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Fick ett mycket bra bemötande och hon levdeupp till min förväntan och lite till:)

Mycket bra jobbat! Missade några små saker men inget allvarligt.
    2015-11-20 Maria G svarar Jimmy E
    Tack för ditt betyg Jimmy, även om jag naturligtvis hellre hade sett en femma! :)
    Du får gärna ta dig tiden att skriva per mail vilka småsaker jag missade - jag vill ju alltid förbättra mig! Jag finns på telefon 0701-88 00 20 eller mail maria.glennow@skandiamaklarna.se

Lycka till med husköpet; hoppas ni hittar något ni kan trivas länge i!
  • Victor L
    Victor L skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    ett mycket proffisgt motagande och alltid tillgänglig när man har frågor eller funderingar!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Fick ett väldigt trevligt bemötande och hon känns väldigt engagerad och må om att allt ska gå så smidigt som möjligt. Upplevde att man fick en väldigt familjär kontakt med henne och jag är mycket nöjd med henne som mäklare.
  • Lars-erik O
    Lars-erik O skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Proffesionel, effektiv, kunnig, modern, positiv
    2015-11-02 Caroline T svarar Lars-erik O
    Stort tack! Det var ett rent nöje att få sälja båda era lägenheter! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus:) Mvh Caroline
  • Lisa E
    Lisa E skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Hjälp med köp av lägenhet. Vi har fått mycket bra hjälp och upplever ett trevligt bemötande.
  • Charlotta I
    Charlotta I skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Superduktig, proffesionell, bäst!
  • Christofer A
    Christofer A skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket duktig och trevlig mäklare, super bra service!
  • Mahour S
    Mahour S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Proffesionell, trevlig och informativ. Snygg också.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande, smidigt samarbete och hög kompetens.
  • Karin A
    Karin A skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Vi är mycket nöjda! Bra information och ett mycket proffesionellt bemötande!
  • Mikael D
    Mikael D skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Jordnära, naturlig till sättet. Inget påklistrat säljsnack. Ej skrytig om sig själv om hur mycket hon säljer.
    Hjälpsam vid frågeställningar, tålmodig vid ändringar. Lätt att få tag i och svarar snabbt på mail.
    Bara positivt.
  • Anna M
    Anna M skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mäklaren är till för säljaren inte för köparen, det märks tydligt och klart.
    2015-10-29 Maria G svarar Anna M
    Hej Anna,
    Jag är väldigt mån om att alla mina kunder ska vara nöjda oavsett om man är säljaren, köpare eller spekulant på visning. Du får gärna höra av dig till mig per mail (maria.glennow@skandiamaklarna.se) och berätta vad du upplevde gick fel, då jag uppfattade dig enbart som nöjd under processens gång.
    Med vänlig hälsning, Maria
  • Therese H
    Therese H skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Jag är jättenöjd med en snabb försäljning, bra kontakt med mäklaren och bra pris!
  • Mats S
    Mats S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevlig, kunnig, proffesionell och inger förtroende.
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Klockrent tillmötesgående när en akut operation ställde till det i köpprocessen. Kan bara rekommendera.
  • Inger N
    Inger N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Professionell, har gott omdöme, är mänskligt vänlig, tillmötesgående och pålitlig - det blev min erfarenhet.
  • Mia P
    Mia P skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande, god information. Skulle gärna anlita henne igen!
    2015-10-26 Caroline T svarar Mia P
    Tack för de varma orden. Jag hoppas att ni mår bra och trivs i nya huset! /Caroline
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Flexibel, lyhörd, kunnig och hjälpsam
    2015-10-26 Caroline T svarar Charlotta L
    Tack så mycket för de varma orden! Jag hoppas du trivs bra i nya lägenheten, det blev ju mycket nytt för dig på en gång:) /Caroline
  • Lennart B
    Lennart B skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Effektiv mäklare som alltid svarar i telefon.
    2015-10-26 Caroline T svarar Lennart B
    Tack Lennart! Det är ju inte alla mäklare som alltid svarar, tack att du uppskattade det! Hoppas nya köpet har erbjudet en härlig känsla och trivsel! /Caroline
  • Cesar K
    Cesar K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Väldigt enkel att ha att göra med. Riktigt bra mäklare
  • Kristina O
    Kristina O skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Sympatisk, hjälpsam samt kunnig!
    2015-10-26 Caroline T svarar Kristina O
    Tack Kristina - du är bara en sån glädjespridare! Är så glad för din skull med allt vad det innebär:) Kram C
  • Emily T
    Emily T skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Seriös, ordningsam och effektiv!
    2015-10-26 Caroline T svarar Emily T
    Stort tack Emily, hälsa familjen så gott! /Caroline
  • Thomas H
    Thomas H skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Allt var till full belåtenhet från första kontakten till att vi hade köpt lägenheten.
    2015-10-26 Caroline T svarar Thomas H
    Tack Thomas, det värmer! Hoppas ni trivs bra och att ni inte får passa barnbarn allt för mycket:) Ta hand om er och hälsa Madeleine så gott. /Caroline
  • Ann-cathrine G
    Ann-cathrine G skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Väldigt proffsigt bemötande. Kunnig och engagerad. Kändes som om man fick valuta för pengarna. kan varmt rekomendera honom.

Slussplan 5, 211 30 Malmö