Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Malmö

SkandiaMäklarna Malmö

Slussplan 5, 211 30 Malmö — Visa karta

Ett hem är bland det mest värdefulla man kan ha, och därför tycker vi det är otroligt viktigt att du hittar rätt mäklare när du ska flytta. Vi på SkandiaMäklarna vill att du ska känna dig trygg genom din bostadsaffär och vi erbjuder kompetens, erfarenhet, lokalkännedom och ett starkt engagemang för att göra din affär så lyckad som möjligt.

Tänker du inte byta bostad idag? Det kan ändå vara tryggt att ha en partner du litar på när det väl blir aktuellt. Vi diskuterar gärna dina idéer, svarar på frågor eller ger råd när det gäller ditt boende!

Välkommen till SkandiaMäklarna Malmö!

Läs vad 115 kunder tycker om SkandiaMäklarna Malmö

• Jonatan E
    Jonatan E skrev om Emma Lundmark en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Korrekt men ändock på ett varmt bemötande.
    Hjälpsam på ett naturligt sätt.

Hade hoppats på bättre pris (förstås) men under rådande förhållanden ändock bra.
  • Maria B
    Maria B skrev om Emma Lundmark en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Super service av mäklare Emma Lundmark hos Skandiamäklarna. Behandlade både säljare och köpare med respekt och ingav förtroende. Mycket nöjda med hennes service och kommer anlita henne igen!
  • Karin J
    Karin J skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Jag är så okunnig om mäklarverksamhet så jag vet inte vad jag ska säga. Men det har fungerat bra hittills, såvitt jag kan se.
  • Jimmie K
    Jimmie K skrev om Emma Lundmark en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande!
  • Marija V
    Marija V skrev om Max Nilsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Kan bara säga allt positiv. En mycket bra mäklare som bryr sig vad säljarna tycker och tänker. Bra kontakt. Rekommenderas.
  • Pia S
    Pia S skrev om Max Nilsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Kunnig,har kunden i centrum, noggrann, tillitsfull, lyhörd.
  • Selvije J
    Selvije J skrev om Wilhelm Fredholm en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Wilhem Fredholm är en jätte duktig mäklare
  • Emma S
    Emma S skrev om Wilhelm Fredholm en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Proffesionellt och personligt bemötande! Jag kunde tryggt lita på att försäljningen sköttes på bästa sätt.
  • Tim N
    Tim N skrev om Emma Lundmark en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Engagerad och hjälpsam. Skulle överväga att anlita vid försäljning.
  • Erik S
    Erik S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    L kl ål på om på på å köp k om i läpp kjol
  • Eva N
    Eva N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Smidig, lättillgänglig, kompetent
  • Hannes L
    Hannes L skrev om Emma Lundmark en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Bra och trevligt bemötande. Jobbade för maximal utdelning och för ett så bra slutpris som möjligt. Hjälpte mig så bostadsförsäljningen blev en smidig och trevlig upplevelse. Rekommenderar Emma till alla som funderar på att sälja sin bostad
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande och fanns till hands när vi hade frågor.
  • Simon A
    Simon A skrev om Wilhelm Fredholm en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Bra och enkel mäklare som verkligen gav allt för bästa resultat, kan rekommenderas starkt!
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Professionellt bemötande och bra utfört arbete.
  • Saari B
    Saari B skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Engagerad, god lyssnare och fin kontakt försäljningen igenom. :)
  • Teodor J
    Teodor J skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Professionell mäklare som ger ett trovärdigt intryck.
  • Pierre W
    Pierre W skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    👍🙌😃mycket bra🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
  • Maria S
    Maria S skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Vi tycker Marcus är en mycket proffsig mäklare. Dessutom väldigt trevlig i sitt bemötande. Lätt att få kontakt med och svarar på ens frågor. Vi rekommenderar verkligen alla att anlita Marcus Abrahamsson som mäklare.
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Allt bra! Inga problem med något. Funkade fint.
  • Magnus F
    Magnus F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Hård men rättvis! Vågar säga vad hon tror och tycker. Jag rekommenderar hennes assistent Daniel som gjort ett jobb som sträcker sig långt förbi arbetsbeskrivningen. Han ska ha sex+
  • Mariette T
    Mariette T skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Bra bemötande. Trevlig och duktig på sitt jobb .
  • Armin M
    Armin M skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket proffsigt gjort av mäklare.
    2016-08-18 Caroline T svarar Armin M
    Stort tack Armin, alltid kul att jobba med trevliga människor. Hoppas ni har det riktigt bra!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Perfekt, gjorde mycket bra jobb, Kunnig, mycket bra på kundrelation, bra information, väl godkänd
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    En mycket bra, smidig försäljning med noggrann information både till säljare och till presumtiva köpare. En mycket kompetent mäklare.
  • Lise-lotte N
    Lise-lotte N skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Marcus mycket trevlig person, kan sitt jobb, mycket givande bemötande första träffen, är mycket nöjd kund.
  • Joachim Ludwig U
    Joachim Ludwig U skrev om Simon Falke en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Simon gav ett lugnt och förtroligt intryck från första början. Vi kände att han förmedlade säkerhet och självförtroende. Han kunde också se de estetiska val vi hade gjort och därför kände vi att han kunde förmedla husets väte på ett korrekt sätt till kunden. Han var noga förberedd, gav ett trevligt intryck, var hjälpsam och fick både säljare och köpare att må bra i affären. vi upplever att han gjorde det det lilla extra för att få försäljningen att bli lyckad när det behövdes.
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Simon Falke en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Bra mäklare. Inget att klaga på. Alltid trevlig när man ringde.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Simon Falke en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Jag och min fru är mycket nöjda med Skandiamäklarnas arbete med försäljningen av vår bostadsrätt i Malmö. Simon och hans medarbetare har gjort ett förstklassigt arbete och lyckats mycket bra trots närheten till julhelgen. Både bemötande och den kontinuerliga informationen har varit bättre än vad man kan förvänta sig.
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Simon Falke en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket bra bemötande, engagerad och kunnig, närvarande och tillgänglig vilket ledde till en oerhört smidig affär. Mycket bra bemötande och service från övrig personal i samband med fotografering etc också.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Det var ett mycket proffsigt tillvägagångssätt på alla sätt.
  • Christian L
    Christian L skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Efter att ha provat några mäklare och pratat med desto fler så hittade jag till sist en som kunde uppfylla de krav jag hade och som var lyhörd. Jag är väldigt glad för att ha träffat Filip som hjälpte mig med allt och som gav mig bra rådgivning när jag behövde det.
  • Jens Sebastian D
    Jens Sebastian D skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Bra kontakt med mäklare, inga problem alls
  • Johan K
    Johan K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Tyckte de var mycket lätta att ha och göra med, proffsiga, och har verkligen varit snabba och gjort allt de kunnat för att göra affären så smidig som möjligt!
  • Jennie F
    Jennie F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande. Professionell.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Väldigt god service, med bra återkoppling. Trevlig personal. Med god kunskap och bra självförtroende och självsäkerhet.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Professionell och mötte förväntningar och förhoppningar.
  • Niklas Daniel N
    Niklas Daniel N skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Mäklaren började med väldigt höga summor. 4.2 värderades huset. La ut 3.995. Efter ett par visningar lades bud på 3.7. Vi sa nej och ner till 3.9 efter rekommendation av mäklaren. Motbud på 3.8. Vi sa nej och 3.9 är det lägsta. Mäklaren ville då ändå försöka gå ner i pris men vi sa nej. Såldes för 3.9. Känslan var att mäklaren ville bli av med objektet så att han kunde efter att han gjort ett par visningar å fixat med foton. Förutom detta är vi nöjda med hanteringen i övrigt.
  • Carlos O
    Carlos O skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Evething was perfect! Filipa helped us in all we needed really kind!!
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Det var bra, proffesionellt och sakligt samt förtroendeingivande!
  • Helga A
    Helga A skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket bra! Trevligt bemötande, lugn, vänlig, proffsig. Vi är väldigt nöjda!
  • Rolf I
    Rolf I skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    vänlig och kunnig i sitt arbete.punklig och ordningssami sitt arbete.
    kan rekomendera henne fullt ut.
    2016-01-11 Caroline T svarar Rolf I
    Det var ett rent nöje att samarbeta med dig och Inga, tack för de fina orden Rolf! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Ta hand om er! /Caroline
  • Denéle G
    Denéle G skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    We were very impressed with Marcus; he is a great ambassador for the SkandiaMäklarna Malmö office. He made sure that we as first-time buyers had peace of mind throughout the process by means of excellent communication and extensive knowledge of the St. Knut area. Marcus comes highly recommended!
  • Adis H
    Adis H skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Trevlig och professionell! Mån om sina kunder.
  • David
    David skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket duktig och professionell! Lyckades över förväntningarna med att sälja min lägenhet till ett mycket bra pris. En väldigt kompetent mäklare.
    2015-11-20 Maria G svarar David
    Tack för det fina betyget och rekommendationen David. Hoppas vi springer på varandra snart igen; Lund är ju inte SÅ stort! :)
  • Stefan D
    Stefan D skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Känns som att sätta ut lägenhet på hemnet och ha några visningar räcker . Som kund är JAG i första hand speciellt med det arvode som betalas.
    Bemötandet var ok.
    2015-11-20 Maria G svarar Stefan D
    Hej Stefan,
    Det var synd att du upplevde det som att jag inte arbetade så mycket med din lägenhet då jag både stylade den från i princip omöblerad och hade mängder med visningar + privatvisningar. Skickade också ut mycket marknadsföring i närområdet, och annonserade i Lokaltidningen. Jag brast nog däremot i att informera dig om alla steg i processen och en del info kom nog inte helt fram till dig utan stannade hos din son. Jag kommer tänka på att vara tydligare framöver och tackar för den konstruktiva kritiken.
    Hoppas vi hörs i framtiden - jag finns alltid att nå per mail/telefon och du är välkommen in på en kopp kaffe i vårt trevliga café (som drivs i våra lokaler) om du är i Malmö någon gång framöver. Kaffet bjuder naturligtvis jag på!
    /Maria Glennow
  • Theresa K
    Theresa K skrev om Simon Falke en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande och levde upp till mina förväntningar.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Marcus Abrahamsson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Jag upplevde Marcus som mycket trevlig, duktig och proffsig från första mötet, och genom hela uppdraget. Kan varmt rekommendera honom. Mvh Birgitta
  • Siri T
    Siri T skrev om Simon Falke en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Inte helt nöjd.
    Lägenheten som jag köpte var inte kollad innan inflytt. Det var så smutsigt och låg naglar i badrumsskåpet. Känns som att detta bör kollas igenom innan nyckelöverlämning. Angående överlämningen sköttes den med lite konstigt. Fick ringa en av grannarna och bestämma möte då han hade alla nycklar till min nyköpta lägenhet. Lite oprofsigt tycker jag. I övrigt var mäklarupplevelsen helt ok.
    2015-11-04 Simon F svarar Siri T
    Hej Siri,

Nu blir jag lite besviken eftersom att du betygsätter saker som ligger utanför mina arbetsområden. Som mäklare har jag ingen möjlighet att besikta flyttstädning av en lägenhet inför tillträdet och det ingår heller inte i våra arbetsuppgifter. Säljaren är skyldig att flyttstäda vid en försäljning och jag uppmanade säljaren till denna lägenhet att anlita en städfirma som skulle sköta detta. När de som i det här fallet har de slarvat med flyttstädning så kan vi som mäklare bara uppmana säljaren att rätta till det, vilket jag också gjorde det i detta fall.
    Avseende nycklarna så hade jag inte heller kunna agera annorlunda. Säljaren till lägenheten du köpte bor som du vet i Stockholm och hade bara gett mig en uppsättning av nycklar, vilka du fick av mig vid tillträdet. De andra nycklarna hade den granne som skulle ombesörja flyttstädningen fått av säljaren och han skulle överlämna så snart som du kom till lägenheten vilket också skedde. Jag har gjort vad jag har kunnat för att utifrån rådande situation så därför känns det väldigt tråkigt att du sätter så låga betyg på mitt arbete utifrån saker som jag inte kunnat råda över. Jag hoppas att du förutom detta är nöjd med mitt arbete och att du trivs bra i lägenheten! Finns det något som jag kan hjälpa dig med i efterhand så hör gärna av dig? Vänliga hälsningar Simon
  • Max K
    Max K skrev om Simon Falke en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Vi sålde vår lägenhet genom SkandiaMäklarna. Väldigt bra kunskap om området och målgruppen och generellt om lägenhetsförsäljning. Det märks att Simon jobbat länge i branschen.

Slussplan 5, 211 30 Malmö