Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö SkandiaMäklarna Malmö

SkandiaMäklarna Malmö

Slussplan 5, 211 30 Malmö — Visa karta

Ett hem är bland det mest värdefulla man kan ha, och därför tycker vi det är otroligt viktigt att du hittar rätt mäklare när du ska flytta. Vi på SkandiaMäklarna vill att du ska känna dig trygg genom din bostadsaffär och vi erbjuder kompetens, erfarenhet, lokalkännedom och ett starkt engagemang för att göra din affär så lyckad som möjligt.

Tänker du inte byta bostad idag? Det kan ändå vara tryggt att ha en partner du litar på när det väl blir aktuellt. Vi diskuterar gärna dina idéer, svarar på frågor eller ger råd när det gäller ditt boende!

Välkommen till SkandiaMäklarna Malmö!

Läs vad 118 kunder tycker om SkandiaMäklarna Malmö

• Kristina H
    Kristina H skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Vi är mycket nöjda med allt från bemötande till information, styling, allmänna tips o råd samt med resultat. Kunde inte ha fungerat mer smidigt! Läs mer
  • Valdemar S
    Valdemar S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Marcus var alltid professionell och bemötte en alltid väl och gjorde mig lugnare när jag blev osäker över något. Han kunde alltid svara på frågor relevant och jag skulle absolut kunna rekommendera honom för andra som mäklare! JÄTTENÖJD!!! Läs mer
  • Håkan B
    Håkan B skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Proffsigt. Kontroll. Ingenstans något virrigt. Välkomnande bemötande. Positiv som person. Nu köper jag varken lägenhet eller hus särskilt ofta men har svårt att tänka att nån annan kunde ha varit bättre. Läs mer
  • Jonatan E
    Jonatan E skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Korrekt men ändock på ett varmt bemötande.
    Hjälpsam på ett naturligt sätt.

Hade hoppats på bättre pris (förstås) men under rådande förhållanden ändock bra. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Super service av mäklare Emma Lundmark hos Skandiamäklarna. Behandlade både säljare och köpare med respekt och ingav förtroende. Mycket nöjda med hennes service och kommer anlita henne igen! Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Jag är så okunnig om mäklarverksamhet så jag vet inte vad jag ska säga. Men det har fungerat bra hittills, såvitt jag kan se. Läs mer
  • Jimmie K
    Jimmie K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Marija V
    Marija V skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Kan bara säga allt positiv. En mycket bra mäklare som bryr sig vad säljarna tycker och tänker. Bra kontakt. Rekommenderas. Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Kunnig,har kunden i centrum, noggrann, tillitsfull, lyhörd. Läs mer
  • Selvije J
    Selvije J skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Wilhem Fredholm är en jätte duktig mäklare Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Proffesionellt och personligt bemötande! Jag kunde tryggt lita på att försäljningen sköttes på bästa sätt. Läs mer
  • Tim N
    Tim N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Engagerad och hjälpsam. Skulle överväga att anlita vid försäljning. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    L kl ål på om på på å köp k om i läpp kjol Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Smidig, lättillgänglig, kompetent Läs mer
  • Hannes L
    Hannes L skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Bra och trevligt bemötande. Jobbade för maximal utdelning och för ett så bra slutpris som möjligt. Hjälpte mig så bostadsförsäljningen blev en smidig och trevlig upplevelse. Rekommenderar Emma till alla som funderar på att sälja sin bostad Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande och fanns till hands när vi hade frågor. Läs mer
  • Simon A
    Simon A skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Bra och enkel mäklare som verkligen gav allt för bästa resultat, kan rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jesper S
    Jesper S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Professionellt bemötande och bra utfört arbete. Läs mer
  • Saari B
    Saari B skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Engagerad, god lyssnare och fin kontakt försäljningen igenom. :) Läs mer
  • Teodor J
    Teodor J skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Professionell mäklare som ger ett trovärdigt intryck. Läs mer
  • Pierre W
    Pierre W skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    👍🙌😃mycket bra🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌 Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Vi tycker Marcus är en mycket proffsig mäklare. Dessutom väldigt trevlig i sitt bemötande. Lätt att få kontakt med och svarar på ens frågor. Vi rekommenderar verkligen alla att anlita Marcus Abrahamsson som mäklare. Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Allt bra! Inga problem med något. Funkade fint. Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Hård men rättvis! Vågar säga vad hon tror och tycker. Jag rekommenderar hennes assistent Daniel som gjort ett jobb som sträcker sig långt förbi arbetsbeskrivningen. Han ska ha sex+ Läs mer
  • Mariette T
    Mariette T skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Bra bemötande. Trevlig och duktig på sitt jobb . Läs mer
  • Armin M
    Armin M skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket proffsigt gjort av mäklare. Läs mer
    2016-08-18 Caroline T svarar Armin M
    Stort tack Armin, alltid kul att jobba med trevliga människor. Hoppas ni har det riktigt bra!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Perfekt, gjorde mycket bra jobb, Kunnig, mycket bra på kundrelation, bra information, väl godkänd Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    En mycket bra, smidig försäljning med noggrann information både till säljare och till presumtiva köpare. En mycket kompetent mäklare. Läs mer
  • Lise-lotte N
    Lise-lotte N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Marcus mycket trevlig person, kan sitt jobb, mycket givande bemötande första träffen, är mycket nöjd kund. Läs mer
  • Joachim Ludwig U
    Joachim Ludwig U skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Simon gav ett lugnt och förtroligt intryck från första början. Vi kände att han förmedlade säkerhet och självförtroende. Han kunde också se de estetiska val vi hade gjort och därför kände vi att han kunde förmedla husets väte på ett korrekt sätt till kunden. Han var noga förberedd, gav ett trevligt intryck, var hjälpsam och fick både säljare och köpare att må bra i affären. vi upplever att han gjorde det det lilla extra för att få försäljningen att bli lyckad när det behövdes. Läs mer
  • Agneta H
    Agneta H skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Bra mäklare. Inget att klaga på. Alltid trevlig när man ringde. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Jag och min fru är mycket nöjda med Skandiamäklarnas arbete med försäljningen av vår bostadsrätt i Malmö. Simon och hans medarbetare har gjort ett förstklassigt arbete och lyckats mycket bra trots närheten till julhelgen. Både bemötande och den kontinuerliga informationen har varit bättre än vad man kan förvänta sig. Läs mer
  • Gustav L
    Gustav L skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket bra bemötande, engagerad och kunnig, närvarande och tillgänglig vilket ledde till en oerhört smidig affär. Mycket bra bemötande och service från övrig personal i samband med fotografering etc också. Läs mer
  • Susanne F
    Susanne F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Det var ett mycket proffsigt tillvägagångssätt på alla sätt. Läs mer
  • Christian L
    Christian L skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Efter att ha provat några mäklare och pratat med desto fler så hittade jag till sist en som kunde uppfylla de krav jag hade och som var lyhörd. Jag är väldigt glad för att ha träffat Filip som hjälpte mig med allt och som gav mig bra rådgivning när jag behövde det. Läs mer
  • Jens Sebastian D
    Jens Sebastian D skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Bra kontakt med mäklare, inga problem alls Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Tyckte de var mycket lätta att ha och göra med, proffsiga, och har verkligen varit snabba och gjort allt de kunnat för att göra affären så smidig som möjligt! Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande. Professionell. Läs mer
  • Mattias N
    Mattias N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Väldigt god service, med bra återkoppling. Trevlig personal. Med god kunskap och bra självförtroende och självsäkerhet. Läs mer
  • Jesper S
    Jesper S skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Professionell och mötte förväntningar och förhoppningar. Läs mer
  • Niklas Daniel N
    Niklas Daniel N skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mäklaren började med väldigt höga summor. 4.2 värderades huset. La ut 3.995. Efter ett par visningar lades bud på 3.7. Vi sa nej och ner till 3.9 efter rekommendation av mäklaren. Motbud på 3.8. Vi sa nej och 3.9 är det lägsta. Mäklaren ville då ändå försöka gå ner i pris men vi sa nej. Såldes för 3.9. Känslan var att mäklaren ville bli av med objektet så att han kunde efter att han gjort ett par visningar å fixat med foton. Förutom detta är vi nöjda med hanteringen i övrigt. Läs mer
  • Carlos O
    Carlos O skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Evething was perfect! Filipa helped us in all we needed really kind!! Läs mer
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Det var bra, proffesionellt och sakligt samt förtroendeingivande! Läs mer
  • Helga A
    Helga A skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket bra! Trevligt bemötande, lugn, vänlig, proffsig. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Rolf I
    Rolf I skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    vänlig och kunnig i sitt arbete.punklig och ordningssami sitt arbete.
    kan rekomendera henne fullt ut. Läs mer
    2016-01-11 Caroline T svarar Rolf I
    Det var ett rent nöje att samarbeta med dig och Inga, tack för de fina orden Rolf! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Ta hand om er! /Caroline
  • Denéle G
    Denéle G skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    We were very impressed with Marcus; he is a great ambassador for the SkandiaMäklarna Malmö office. He made sure that we as first-time buyers had peace of mind throughout the process by means of excellent communication and extensive knowledge of the St. Knut area. Marcus comes highly recommended! Läs mer
  • Adis H
    Adis H skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevlig och professionell! Mån om sina kunder. Läs mer
  • David
    David skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket duktig och professionell! Lyckades över förväntningarna med att sälja min lägenhet till ett mycket bra pris. En väldigt kompetent mäklare. Läs mer
    2015-11-20 Maria G svarar David
    Tack för det fina betyget och rekommendationen David. Hoppas vi springer på varandra snart igen; Lund är ju inte SÅ stort! :)
  • Stefan D
    Stefan D skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Känns som att sätta ut lägenhet på hemnet och ha några visningar räcker . Som kund är JAG i första hand speciellt med det arvode som betalas.
    Bemötandet var ok. Läs mer
    2015-11-20 Maria G svarar Stefan D
    Hej Stefan,
    Det var synd att du upplevde det som att jag inte arbetade så mycket med din lägenhet då jag både stylade den från i princip omöblerad och hade mängder med visningar + privatvisningar. Skickade också ut mycket marknadsföring i närområdet, och annonserade i Lokaltidningen. Jag brast nog däremot i att informera dig om alla steg i processen och en del info kom nog inte helt fram till dig utan stannade hos din son. Jag kommer tänka på att vara tydligare framöver och tackar för den konstruktiva kritiken.
    Hoppas vi hörs i framtiden - jag finns alltid att nå per mail/telefon och du är välkommen in på en kopp kaffe i vårt trevliga café (som drivs i våra lokaler) om du är i Malmö någon gång framöver. Kaffet bjuder naturligtvis jag på!
    /Maria Glennow
  • Theresa K
    Theresa K skrev om SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande och levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Bästa mäklarna i Malmö:

Rune E Rune E tycker: