Kasendu Städ AB

Ring 073-500 85 16 www.kasendu.se

13 omdömen om Kasendu Städ AB

Louise W
Skrev om Kasendu Städ AB

Trevlig och professionell hjälp!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Cecilia G
Skrev om Kasendu Städ AB

Trevlig och professionell och lägenheten var jättefin efter första städningen. Helt klart nöjd!

Jenny Ö
Skrev om Kasendu Städ AB

Alltid gott bemötande och aldrig krångligt om något behöver ändras.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Emilie J
Skrev om Kasendu Städ AB

Personligt och trevligt bemötande. 100% väl utfört arbete.

Anders S
Skrev om Kasendu Städ AB

Vi har anlitat samma företag under flera år och har alltid varit nöjda med resultatet men även med lyhördheten för nya önskemål och flexibilitet vad gäller tider.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Krisztián Z
Skrev om Kasendu Städ AB

The cleaning lady was very nice, communication was easy. The cleaning itself was perfect I was more than satisfied!

Camilla M
Skrev om Kasendu Städ AB

Väldigt nöjd med städningen och kommunikationen med Sandra. Kan varmt rekommendera Snyggt rent hem.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Monica H
Skrev om Kasendu Städ AB

Är mycket nöjd och fick kontakt med företaget via en kollegas rekommendation. Trevlig och noggrann personal. Mitt önskemål var ett städföretag där jag kunde påverka vad som ska städas, inte bara att det används en lista och jag har att gilla läget. Här har jag den möjligheten. För mig är vissa delar av städningen viktigare än andra och nu vet jag att städning utförs med fokus på det som är viktigt för mig. Eftersom jag rekommenderats företaget så hade jag förväntningar och de uppfylldes. Jag har städning varannan vecka,...

Monika S
Skrev om Kasendu Städ AB

Fick kontakt med företaget genom bekanta har haft städhjälp snart 1 år och är nöjd mvh Monica

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Åsa G
Skrev om Kasendu Städ AB

Har uppfyllt alla mina förväntningar!

Anna A
Skrev om Kasendu Städ AB

Noggrann, effektiv och alltid tillmötesgående.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2185 omdömen 4.7 av 2185 omdömen

Nina J
Skrev om Kasendu Städ AB

Bästa städfirman jag anlitat.

Lotta C
Skrev om Kasendu Städ AB

Vänlig och trevlig. Jättebra städning.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen