Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Södermäklarna Hägersten

Södermäklarna Hägersten

Tellusborgsvägen 108, 126 28 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Södermäklarna i Hägersten. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra Söder och Tjurberget. Det är därför vi förstår dig när du väljer dina kvarter.

Vi har sålt lägenheter på Södermalm och i söderort i nästan varje hus. Därför har vi mycket bra koll på hur prisbilden ser ut just nu. Vi gillar södermalm och känner oss hemma här, det gör inte alla mäklare. Vi förstår hur det känns att trivas. Om du har några funderingar över någonting som rör bostäderna här hemma på söder är du varmt välkommen att höra av dig!

Läs vad 30 kunder tycker om Södermäklarna Hägersten

• Malin K skrev om Södermäklarna Hägersten
    Södermäklarna gjorde ett fantastiskt jobb och var ett mycket bra stöd under hela processen. Läs mer
  • Gisela G skrev om Södermäklarna Hägersten
    Sakis är bäst i hela världen tycker jag Läs mer
  • Agneta G skrev om Södermäklarna Hägersten
    Jag upplevde honom väldigt kort, nästan besvärad i telefon. Första visningen var han bättre, och på den andra visningen mer tillmötesgående. Inför budgivningen återigen lite avvisande, fick nästan en känsla av att jag var till besvär.

Tur att han hade en trevlig assisterande mäklare med sig. Läs mer
  • Lars W skrev om Södermäklarna Hägersten
    Saki skötte sig professionellt vid försäljningen av min bostadsrätt. Han fick dessutom ut ett bra pris Läs mer
  • Christian R skrev om Södermäklarna Hägersten
    Mäklaren hade tydliga lojalitet med säljaren. Efter köpet fick vi ingen hjälp med ett dolt fel i lägenheten. Saki visade nonchalans och struntade i vad som borde vara en mäklares ansvar. Läs mer
  • Kristina B skrev om Södermäklarna Hägersten
    Professionell, klart serviceinriktad! Läs mer
  • Vasiliki M skrev om Södermäklarna Hägersten
    Tillgänglig, offensiv men ändå hövlig Läs mer
  • Johan T skrev om Södermäklarna Hägersten
    Väldigt nöjd. Lugn och trevlig. Kommer nog använda honom vid eventuell försäljning. Läs mer
  • Sonja S skrev om Södermäklarna Hägersten
    Saki was very helpful, well informed and structured . He provided proffesionall and accurate advices ans answers to all of our inquiries Läs mer
  • Said S skrev om Södermäklarna Hägersten
    Känner mig inte nöjd och skulle inte rekommendera Södermäklarna eller Saki Carapanos till någon jag känner utan jag skulle berätta om allt som gick fel och hur jag tycker att jag blev behandlad. Läs mer
  • Robert B skrev om Södermäklarna Hägersten
    Det var tredje gången vi lät Södermäklarna och Saki Carapanos sälja åt oss och varje gång har det gått över förväntan och med ett väldigt stort engagemang och toppen-service.
    Tack! Läs mer
  • Ckristos G skrev om Södermäklarna Hägersten
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Saki och blev mycket nöjd som kund Läs mer
  • Sara K skrev om Södermäklarna Hägersten
    Stockholms bästa mäklare!
    Engagerad och driven, hjälpsam och mycket mån om kundens intresse. Läs mer
  • Faruk B skrev om Södermäklarna Hägersten
    Mycket trevligt hjälpsamt och proffs. Läs mer
  • Erica J skrev om Södermäklarna Hägersten
    Proffsig på alla sätt och vis! Och trevlig! Läs mer
  • Jens O skrev om Södermäklarna Hägersten
    vi var nöjda med Saki Carapanos som vi tycker arbetade professionellt rakt igenom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Beata W skrev om Södermäklarna Hägersten
    Huset var fotograferat, upplagt på Hemnet och sålt på 10 dagar. Fungerade väldigt bra. Läs mer
  • Rino O skrev om Södermäklarna Hägersten
    Jag kan varmt rekommendera Saki för försäljning av din/er bostad. Läs mer
  • Ulf E skrev om Södermäklarna Hägersten
    Saki gjorde ett seriöst och balanserat intryck från start. Han va ambitiös och lösningsorienterad samt att jag hela tiden fick en känsla av att han va på det klara med att jag va kunden i denna affär och vad det innebär. Saki är en mäklare som gärna får sälja min nästa lägenhet. Läs mer
  • Daniel E skrev om Södermäklarna Hägersten
    Saki levde verkligen upp till mina högt ställda förväntningar. Hans erfarenhet och kunskap var ovärderlig. Rekommenderar alla som går i säljtanakr att anlita Saki.

Hälsningar

Daniel Läs mer
  • Jane O skrev om Södermäklarna Hägersten
    Vi kände oss mycket nöjda med Saki som mäklare. Säljprosessen gick smidigt o hade fin kontakt hela tiden.
    Vi rekomenderar varmt Saki på Södermäklsrna
    Jsne Orto Läs mer
  • Cecilia W skrev om Södermäklarna Hägersten
    Svårt att få kontakt med, förhalade försäljningen pga kunderna inte hade lånelöfte Läs mer
  • Ilias K skrev om Södermäklarna Hägersten
    Saki är en pålitlig, ambitiös och ärlig mäklare. Jag jar sålt mitt hus med hjälp av honom samt råkade också köpa min lägenhet av honom. Ska du sälja eller köpa på söder kan jag varmt rekommendera honom!!! Läs mer
  • Sören G skrev om Södermäklarna Hägersten
    Saki och Södermäklarna ansvarade för bostadsrätten vi köpte. Vi fick ett vänligt och korrekt bemötande och är tacksamma för Södermäklarnas professionella sätt att genomföra affären.
    Med vänlig hälsning
    Sören Grönlund Läs mer
  • Gunnar U
    Gunnar U skrev om Södermäklarna Hägersten
    Fick en proffsigt bemötande som köpare, med social kompetens dessutom Läs mer
  • Marcus S skrev om Södermäklarna Hägersten
    Dåligt påläst och oengagerad. Läs mer
  • Fredrik E skrev om Södermäklarna Hägersten
    Saki hjälpte mig både att sälja en lägenhet och att köpa en ny. Jag hade aldrig gjort bostadsköp eller försäljning tidigare. Han visade ett stort engagemang, var väldigt kunnig och han fick mig att känna mig helt trygg genom hela processen. Han var alltid glad och trevlig och tog sig tid att svara på mina frågor och funderingar. Dessutom blev det en väldigt god affär för mig, helt och hållet tack vare Saki! Läs mer
  • Natassa K skrev om Södermäklarna Hägersten
    Proffsigt och bra arbete! Tack!! Läs mer
  • Mimmi K skrev om Södermäklarna Hägersten
    Saki visade tydligt att hans lojalitet var stor till säljaren. Vi som köpare hade svårt att få den hjälp och stöd man kan kräva när det visade sig att säljaren undanhållit uppgifter kring en läckande toalett. Läs mer
  • David A skrev om Södermäklarna Hägersten
    Leverade över förväntan trots höga förväntningar! Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna