Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Sthlms Hud & Spasalong

Sthlms Hud & Spasalong, sid 2

Pipersgatan 7, 112 24 Stockholm — Visa karta

Unna dig en stunds avkoppling från den stressiga vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa Salong. Min lugna och harmoniska salong ligger centralt på Kungsholmen och jag erbjuder behandlingar utifrån ett holistiskt synsätt. Med hjälp av behandlingar, produkter och information handleder jag dig till bättre balans och harmoni.
Vi lägger tillsammans upp en personlig plan för att du ska nå dina mål. Det händer mycket i branschen och jag är noga med att hålla mig uppdaterad och vidareutbildar mig ständigt. Det gör också att jag kan erbjuda det senaste inom hud- och kroppsvård.

Ansiktsbehandlingar, fotvård, färgning av fransar och bryn, vaxning och massage är några av de behandlingar jag erbjuder. Välkommen!

Läs vad 59 kunder tycker om Sthlms Hud & Spasalong

• 2015-10-16

Marie C skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Varit flera gånger hos Jennifer på ansiktsbehandling och det är alltid lika bra, trevligt och skönt. Jättebra behandling och produkter som verkligen förbättrar huden. Läs mer
  • 2015-10-16

Mia K skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Mycket bra service och kunnig personal. Prisvärt med bra läge på Kungsholmen. Läs mer
  • Marita A

2015-10-14

Marita A skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Ögonbrynsplock inkl färgning som jag gjort på salongen i många år Läs mer
  • 2015-10-11

Åsa C skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Hudvårdsbehandling.
    Jag har varit där tre gånger och är nöjd med mycket resultatet. Läs mer
  • 2015-10-08

Helena J skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Har varit på många behandlingar och har alltid varit nöjd! Jennifer är kunnig, noggrann och man får dessutom några sköna skratt! Läs mer

Kajsa N skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag är mycket nöjd med service och kvalitet i alla de behandlingar jag har gjort.
    Mycket kunnig, proffsig och omtänksam personal. Läs mer

Emmi S skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Gjorde en lång ansiktsbehandling med rengöring och huden kändes helt underbar efteråt. Har problemhud så det är väldigt ovanligt att få en sån len och frisk hud där känslan satt kvar jätte länge! Läs mer
  • Andreas B

2015-10-06

Andreas B skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bästa bemötandet och resultaten, alltid hos Jennifer. /Andreas Läs mer

Eva A skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Kan rekommendera! Här blir man vänligt bemött och omhändertagen på bästa sätt. Läs mer

Pipersgatan 7, 112 24 Stockholm