Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Haninge Sture Karlberg Bilplåtslageri

Sture Karlberg Bilplåtslageri

Trevligt bemötande och fick hjälp snabbt på Mekonomen i Globen

Bilverkstäder nära Sture Karlberg Bilplåtslageri:

Markörgatan 8, HANDEN
Hanna E:
Bra mottagande,klar i tid. Tyvärr blev det dyrt men det beror ju på vad som är trasigt😂

Anläggarvägen 13C, Haninge
Speedy är en av Sveriges mest omtyckta verkstadskedjor som lämnar 3 års garanti ... Läs mer ›
MONICA G:
Gick smidigt och lätt. Jag är mycket nöjd

Hantverkarvägen 39, HANDEN
RK Bilservice är en Mekonomenansluten bilverkstad som servar och reparerar alla ... Läs mer ›
Joakim L:
Väldigt bra service och bemötande

Torfastleden 3, HANINGE
Helen N:
Skulle aldrig tänka mig att gå någon annanstans😀 Vlad är bäst och fixar in en på kort tid om det är några problem med bilen. Har alltid k...

Läs vad 4 kunder tycker om Sture Karlberg Bilplåtslageri

• Johan K
    Johan K skrev om Sture Karlberg Bilplåtslageri
    Schyssta killar!
    Lämnade in bilen på service. Det gick snabbt att få bilen, och resultat blev jättebra. Umid är grymt trevlig. :)
  • Alex A
    Alex A skrev om Sture Karlberg Bilplåtslageri
    Trevligt bemötande. Bra och prisvärd service, inga fantasipriser. Jättebra att man fick låna en lånebil då bilen var på service. Professionella. Helt ok verkstad.
  • Erik G
    Erik G skrev om Sture Karlberg Bilplåtslageri
    När min gamla Volvo började låta vid hjulhuset på väg mot Helsingborg, ringde jag till Karlbergs bilservice.
    Jag fick hjälp direkt, av en professionell och trevlig kille! Trots att det var fredag kväll och han hade stängt, stannade han kvar och hjälpte mig!!!Det kan inte bli bättre!
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Sture Karlberg Bilplåtslageri
    Slarviga

Min bil renoverades för över 100 000:- Bilen var fylld med slarvfel och reparationerna var ej gjorda på ett adekvat sätt. Lackningen var också dålig och underarbetet var ej proffsigt utfört. Det som skulle kunna förbättras är att personalen bör utbildas och kvalitets granskning på jobbet efteråt. Fick åka tillbaka ett flertal gånger för att de hade glömt att sätta dit delar som hittades på verkstaden vart efter den städades.

Nynäsvägen 15, 136 47 Haninge