Alla kategorier Mäklare Skåne Eslöv Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Västergatan 5, 241 31 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 50 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

• Solveig S
    Solveig S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Trevligt och kompetent bemötande vid försäljning av bostadsrätt. Jag kände stort förtroende för Jenny genom hela processen. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Helt nöjd! Väldigt enkelt och mäklaren skötte allting. Väldigt bra bemötande och förtroendeingivande! Rekommenderas! Läs mer
  • Henning L
    Henning L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har träffat Bodil på mer än en visning hon har haft och möter en alltid med ett leende och utstrålar en värme
    Hon motsvara alla mina förväntningar med korrekta svar och vet hon inte så kollar hon upp och återkommer.
    Sköter verkligen sitt jobb på ett proffsigt sätt
    Detta är en mäklare som jag varmt kan rekommendera till er som skall sälja eller köpa Läs mer
  • Frida H
    Frida H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en villa i Eslöv.
    Bodil hade ett mycket trevligt bemötande och var hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • Gina K
    Gina K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa i Eslöv. Från först stund ett professionellt bemötande. Levererat det som utlovades. Klar och tydlig med vad som gäller. Inger förtroende. Trevlig personal i övrigt som hjälpte till när det behövdes. Rakt igenom en trevlig upplevelse att låta Bodil ta hand om försäljningen. Det hela kan beskrivas med ett ord; Professionellt! Läs mer
  • Karin D
    Karin D skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har tidigare både köpt och sålt bostadsrätt. Blev positivt bemött och fick bra vägledning under affärens gång. Läs mer
  • Hashmat Ullah N
    Hashmat Ullah N skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Det var svåt att ta kontakt med mäklaren. Läs mer
    2018-09-07 Stefan A svarar Hashmat Ullah N
    Hej Hashmat,
    Att du som kund ska känna dig väl omhändertagen och få den hjälp du behöver under bostadsaffären, är minst lika viktigt som att du ska göra en riktigt bra bostadsaffär när du träffar mig som mäklare. Jag har uppmärksammat att du inte är nöjd med min tillgänglighet vilket jag verkligen tycker är tråkigt. Jag uppskattar din feedback, och ska se till att informera bättre framöver så man vet hur man når mig via sms/mail eller någon av mina kollegor på kontoret, då jag inte alltid har möjlighet att ta emot samtal.

Jag ser fram emot att träffa er vid tillträdet av er nya bostad.

Vänligen
    Stefan Andersson, Svensk Fastighetsförmedling, Eslöv
  • Ingela G
    Ingela G skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har sålt en lägenhet. Vi har blivit bemötta på ett professionellt och förtroendegivande sätt. Affären är inte klar än men jag litar på att det fullföljs på bästa sätt.
    Eftersom jag inte sålt någon bostad tidigare visste jag inte vad jag kunde förvänta mig.
    Detta har varit ett för oss smidigt förfarande och jag skulle med förtroende vända mig till mäklaren igen. Läs mer
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Lugn, tålmodig, tydlig och en glimt i ögat = professionel Läs mer
  • Silvia B
    Silvia B skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt bostadsrätt, men även tidigare varit i kontakt med mäklaren. Upplever hennes som mycket trevlig, tydlig och tillmötesgående. Ett bra stöd när i båda visningar och köp. Läs mer
  • Belal A
    Belal A skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Stefan är väldigt engagerad, snabb och hjälpsam. Han är kunnig och kom med idéer och lösningar som gjorde att vi gjorde en bra bostadsaffär. Han var närvarande och lättillgänglig genom hela processen. En väldigt trevlig och glad person! Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en bostadsrätt. Jenny är kanon! Proffsig och duktig! Läs mer
  • Igor N
    Igor N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Utmärkt service, stor kunskap i sitt arbete med erfarenhet som gör att det känns tryggt att sälja/köpa sin bostad. Väldigt bra bemötande.

Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Fahad M
    Fahad M skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt ett hus , och mäklare var hela tiden i kontakt med köpare och utvecklas detta en positiv sida hos mig samt jag fick alla svar angående köpet .
    Jag mycket nöjd med hela processen . Läs mer
  • Birgit H
    Birgit H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt Malmgatan 10
    Tycker det har fungerat utmärkt med mäklaren Bodil Hedenborg
    Ska jag klaga på något så är det
    Jag tyckte att Bodil H pratar lite fort men det går ju att fråga om man inte uppfattar vad hon säger
    Vi är väldigt nöjda med Bodil H Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    120 procent tilfreds. Hun har været så god;) Läs mer
  • Arne A
    Arne A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil Hedenborg är en erfaren, strukturerad och väldigt proffesionell i sitt arbete. Hon har också en väldigt bra social förmåga att skapa en relation mellan kund och mäklare.
    Hon lever upp till alla förväntningar vi hade vid försäljning av Synålsvägen 15, Eslöv. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Bodil som din mäklare i framtiden.

Arne & Camilla Alfons Läs mer
  • Louise N
    Louise N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    En mäklare med rutin och god insikt i marknaden. Alltid trevlig i alla möten och telefonsamtal. Ordning och reda på alla papper och tillstånd. Läs mer
  • Louise H
    Louise H skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har solt min lägenhet.
    Positivt bemötande.
    Förväningarna var att få ut mer än utgångs priset och det blev mycket över förväntan.
    Stefan är en bra, pålitlig och duktig mäklare som har bra koll på läget och gör sitt jobb mycket bra. Läs mer
  • Hans Erik J
    Hans Erik J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har sålt vårt hus. Och att vi skulle anlita Bodil Hedenborg som mäklare var bara självklart, efter all beröm som vi hört tidigare och även fått ta del av vid annan affär.
    Bodils bemötande visar på stor kunskap i fastighetsbranschen.
    Hon har ingett oss en trygghet vid försäljningen och skapar en ordning och reda genom hela affären.
    Vi förväntade oss ett klart besked om hela försäljningen och stöd av mäklaren.
    Bodil Hedenborg har allt detta och lite där till, ett stort tack. Läs mer
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Tycker allt har gått smidigt och tydligt, väldigt nöjd! Läs mer
  • Amalia A
    Amalia A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag köpte min första bodstadsrätt. Mäklaren har bemött mig på ett professionellt sätt, men ändå ett mjukt och personligt. Inga frågor har känts dumma och jag har fått svar på allt jag velat då hon var påläst om bodstaden och föreningen.

Alla mina förväntningar besvarades på ett positivt sätt! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Eslöv gillar detta
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har i dagarna sålt den tredje villan via svensk fastighetsförmedling i Eslöv, Bodil Hedenborg. Det talar i och för sig för sig själv när kunden återkommer men min upplevelse är: professionellt bemötande, håller vad som utlovas, energisk, klar och tydlig samt inte minst erfaren och kunnig. Lägg sedan till vänlig och trevlig. Jag skulle aldrig välja en annan mäklare vid en fastighetsförsäljning! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Eslöv gillar detta
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Engagerad och ansvarstagande mäklare som håller alla parter uppdaterad löpande från början till slut. Läs mer
  • Mari J
    Mari J skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bättre bemötande får man leta efter. Stefan utför ett proffsigt arbete. Glad och positiv. Mycket hjälpsam och vill att både säljare och köpare ska vara trygga i dom beslut som man står inför. Läs mer
  • Kerstin Ing-Britt P
    Kerstin Ing-Britt P skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har sålt vår villa i Eslöv. Vi blev väl bemötta av mäklaren och hade en bra dialog och vi har haft fullt förtroende för henne.
    Vi ville sälja vår bostad och det gick bra och snabbt så våra förväntningar blev uppfyllda.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda! Läs mer
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har sålt en villa i marieholm med mäklare Bodil Hedenborg och måste säga att jag är uppriktigt glad över valet av mäklare. Bodil gjorde en perfekt värdering av huset som sen sammanföll perfekt med priset vi fick när vi sålde. Hon bemötte alltid oss säljare med ett leende och hade en bra inställning till försäljningen. Vi hade blivit rekommenderade denna mäklare och jag kan varmt rekomendera henne till andra säljare.
    Hon är ärlig och rättfram och kommunikationen med oss som säljare fungerade perfekt från början till slut! Läs mer
  • Sirwan D
    Sirwan D skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag upplevde att allting var bra, bra genomgång vi hade. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Josef N
    Josef N skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket nöjd med Jenny hon förkommer mig som seriös och professionell samt trevlig och varm. Läs mer
  • Sven Åke Birger H
    Sven Åke Birger H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bra och trevligt bemötande och jag tyckte hon utmärkte sig som en väldigt kunnig mäklare. Läs mer
  • Anna Gull-Britt H
    Anna Gull-Britt H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har får ett mycket trevligt bemötande och känt oss väl omhändertagna som ovana säljare. Läs mer
  • Nancy Elizabeth W
    Nancy Elizabeth W skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny Fransén has been excellent to work with. She has been very efficient, and also very kind in ensuring we understand all parts of the buying process. It has been a very positive experience for us, especially buying our first house in Sweden.

Thank you Jenny! Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket varmt och bra bemötande från början till slut, väldigt kunnig och professionell Läs mer
  • Roger L
    Roger L skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Hej!
    Vi upplevde Stefan som en ärlig och bra person som var lätt att förstå.
    Så så här långt ger vi tummen upp 👍🏻 Läs mer
  • Björn Ö
    Björn Ö skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag upplevde denna mäklare som energisk och pålitlig. Dialogen var rak och tydlig, och trots att det blev lite utdraget med flera omgångar med visningar så var hon hela tiden positiv och engagerad. Läs mer
  • Roland L
    Roland L skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag upplever Stefan som en positiv, trevlig och väldigt proffsig i sitt agerande.
    Jag har gjort en del fastighetsaffärer med Stefan som mäklare och ett stort förtroende för honom.
    Han lever upp till mina förväntningar på hur en mäklare skall agera. Läs mer
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Trevligt och seriöst bemötande, informativ Läs mer
  • Bo I
    Bo I skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Trevligt och korrekt bemötande. Förklarade allt på ett enkelt sätt.
Informativ under hela resan. Motsvarar mycket väl mina förväntningar. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    På läst ,kunnig som ger förtroende för det som ska göras Läs mer
  • Marika T
    Marika T skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jätte bra erfarenhet av vår mäklare Bodil, alltid trevlig och bra återkoppling. Vi är supernöjda👍 Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bra struktur, ingen stress vad det gäller budgivning osv., kändes lugnt och tryggt. Läs mer
  • Gunvor Bondesson E
    Gunvor Bondesson E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Trevligt och positivt bemötande och korrekt information Läs mer
  • Rebecka G
    Rebecka G skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har varit väldigt nöjda med hur Stefan har hanterat försäljningen av vår lägenhet. Bra bemötande, kommunikation och information under processen. Läs mer
  • eva t
    eva t skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket proffsig och trevlig. Fick valuta för pengarna. Läs mer
  • Tord S
    Tord S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Proffsig även om det uppstod vissa problem. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Överhuvudtaget bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny Franzen har jag upplevt som mycket kunnig och tillgänglig och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Anne D
    Anne D skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    En tydlig information om försäljningen, proffsig mäklare, visste precis vad som behövdes för en bra försäljning. Mycket nöjd som kund till Jenny Fransen Läs mer
  • Goran J
    Goran J skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket positiv upplevelse ! Allting gick bra och smidigt! Väldigt kunnig och professionell mäklare! Läs mer
  • Leif G
    Leif G skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Kontinuerlig kontakt under hella processen vilket kändes mycket bra, samt ett vänligt och korrekt bemötande . Läs mer

Västergatan 5, 241 31 Eslöv