Alla kategorier Mäklare Skåne Eslöv Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Västergatan 5, 241 31 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 76 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

• 2019-03-13

Baidar S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag hade inte tid att engagera mig i försäljning och budgivningen, Bodil skötte allt utmärkt så som jag önskade mig, framför allt resultatet
    Jätte nöjd är jag Läs mer
  • 2019-02-19

Charlotta J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Bodil Hedenborg. Från första mötet, långt innan vi säkert visste när vi skulle sälja, kände vi förtroende. Hela vägen har Bodil sedan varit engagerad, tydlig, kunnig, tillgänglig och lätt att prata med om allt som händer under en sådan här process. Så skönt att ha en sådan mäklare! Läs mer
  • 2019-02-16

Nicklas I skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Både köpt och sålt igenom dom , mycket smidigt och proffsigt Läs mer
  • 2019-02-12

Emma G skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har gått på ett par visningar och träffat på Bodil ett par gånger och tillslut hittade vi vårt drömhus och Bodil var väldigt behjälplig i hela processen, från första kontakt tills att vi skrev på kontraktet på huset.
    Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2019-02-11

Ola N skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket bra bemötande av mäklaren Läs mer
  • 2019-02-11

Magnus A skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa I Eslöv. Stefan A är kunnig och påläst. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Alf S

2019-02-10

Alf S skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag behövde sälja min etta på 26 kvadrat på kort tid. Stefan Andersson, min mäklare, gav mig flera råd och tips på vägen. Jag fick möjlighet att boka tid med en inredare som gav mig goda råd om hur lägenheten kunde presenteras, utan att jag behövde göra för stora ändringar.

Allt från det första besöket, till annonser och visningar, till försäljning och kontraktsskrivande har sköts väl och professionellt. Jag skulle rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Eslöv. Läs mer
  • 2019-02-07

Turgut Ö skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Tack till Jenny. Vi har köpt vårt hus. Vi träffade henne i visning. Hon var mycket hjälpsam och känslig. Läs mer
  • 2019-02-06

Juvall J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har både köpt och sålt via samma mäklare.
    Alltid påläst. Alltid ordning och reda. Alltid ett bra bemötande.
    Supernöjda! Läs mer
  • 2019-01-09

Andreas Ö skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil har varit ett stabilt stöd genom hela processen. Hennes strukturerade arbetssätt gjorde att försäljningen gick smidigt från början till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-01

Åsa E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en bostadsrätt på distans och allt har skötts snyggt med god hjälp vad gäller hur man gör med fullnakter mm. Inget krångel utan lätt och enkelt! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-18

Fredrik N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en villa.
    Mycket proffsig och noggrann mäklare. Läs mer
  • 2018-12-11

Karl Yngve P skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil är mycket professionell och kompetent mot både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-11-29

Amanda O skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    - Vi har köpt fastigheten på Onsjövägen 6 i Eslöv.
    - Vi har blivit väldigt bra bemötta utav mäklaren. Mycket trevlig, och nogrann! Gått igenom allt väldigt klart och tydligt från start.
    - Hade inga specifika förväntningar, mer än vett och ettikett. Tillmötesgående, trevlig och hjälpsam. Vår mäklare levde upp till alla våra förväntningar, utan anmärkning!

Vi är mycket nöjda med vårt köp, och vägen dit! Tack! Läs mer
  • 2018-11-19

Richard B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil har ett stort engagemang, och man känner sig verkligen som om hon bara har mitt objekt. Bra återkopplingar och ofta.
    Hon levde upp till de höga förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2018-11-15

Therese J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt ett hus. Blev bra och professionellt bemött. Mäklaren gjorde det hon sa vilket inget ett förtroende.
    Mäklaren har haft tålamod och sköt sig toppen hela vägen Läs mer
  • 2018-11-12

Helen L skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt bostadsrättradhus. Kompetent och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-28

Anneli H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har köpt en 2:a och sålt en 3:a.
    Många visningar,
    men med en positiv och tålmodig
    Jenny så blev alla nöjda till slut. Läs mer
  • 2018-10-23

Janina Teresa H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi sålde en villa, och det gick med mäklarens hjälp smidigt och snabbt.

Vi är mycket nöjda, och rekommenderar den här mäklaren. Läs mer
  • 2018-10-23

Freddie O skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte vår första villa via Bodil och har alltid fått ett trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-21

Susanne S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa. Blev mycket bra bemött. Tacksam för att mäklaren tog hand om allt pappersarbete och att det gick snabbt. Läs mer
  • 2018-10-20

Karin J skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt villa.
    Bra bemötande.
    Smidig o snabb affärsuppgörelse. Läs mer
  • Linda T

2018-10-18

Linda T skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har köpt hus på mossavägen i Eslöv. Bodil är mycket trevlig. Trevligt bemötande, lugn och kunnig. Detta var mitt första köp av hus och jag kunde inte så mycket. Men jag har fått all den information som jag behöver. Det kändes tryggt när vi i går skrev kontraktet. Jag kan varmt rekommendera Bodil och Therése till mina vänner, nära och köra. Läs mer
  • 2018-10-14

Sven-Erik P skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt lägenhet och sålt hus. Bemötandet har varit korrekt och proffsigt med ett personligt uppträdandet. Tillströmningen av spekulanter var inte så stor som förväntat, kanske beroende på för högt utgångspris. I stort är vi nöjda. Läs mer
  • Patrick K

2018-10-12

Patrick K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Ett bra upplägg ifrån start till slutförsäljningen. En proffsig helhet av Bodil som gjorde det yttersta för mig.
    Mvh Patrick Karlberg Läs mer
  • 2018-09-21

Solveig S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Trevligt och kompetent bemötande vid försäljning av bostadsrätt. Jag kände stort förtroende för Jenny genom hela processen. Läs mer
  • 2018-09-09

Johan E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Helt nöjd! Väldigt enkelt och mäklaren skötte allting. Väldigt bra bemötande och förtroendeingivande! Rekommenderas! Läs mer
  • Henning L

2018-09-08

Henning L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har träffat Bodil på mer än en visning hon har haft och möter en alltid med ett leende och utstrålar en värme
    Hon motsvara alla mina förväntningar med korrekta svar och vet hon inte så kollar hon upp och återkommer.
    Sköter verkligen sitt jobb på ett proffsigt sätt
    Detta är en mäklare som jag varmt kan rekommendera till er som skall sälja eller köpa Läs mer
  • 2018-09-06

Frida H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en villa i Eslöv.
    Bodil hade ett mycket trevligt bemötande och var hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • 2018-09-06

Gina K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa i Eslöv. Från först stund ett professionellt bemötande. Levererat det som utlovades. Klar och tydlig med vad som gäller. Inger förtroende. Trevlig personal i övrigt som hjälpte till när det behövdes. Rakt igenom en trevlig upplevelse att låta Bodil ta hand om försäljningen. Det hela kan beskrivas med ett ord; Professionellt! Läs mer

Karin D skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har tidigare både köpt och sålt bostadsrätt. Blev positivt bemött och fick bra vägledning under affärens gång. Läs mer

Verifierad kundrelation
    Hashmat Ullah N skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Det var svåt att ta kontakt med mäklaren. Läs mer
    2018-09-07 Stefan A svarar Hashmat Ullah N
    Hej Hashmat,
    Att du som kund ska känna dig väl omhändertagen och få den hjälp du behöver under bostadsaffären, är minst lika viktigt som att du ska göra en riktigt bra bostadsaffär när du träffar mig som mäklare. Jag har uppmärksammat att du inte är nöjd med min tillgänglighet vilket jag verkligen tycker är tråkigt. Jag uppskattar din feedback, och ska se till att informera bättre framöver så man vet hur man når mig via sms/mail eller någon av mina kollegor på kontoret, då jag inte alltid har möjlighet att ta emot samtal.

Jag ser fram emot att träffa er vid tillträdet av er nya bostad.

Vänligen
    Stefan Andersson, Svensk Fastighetsförmedling, Eslöv

Ingela G skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har sålt en lägenhet. Vi har blivit bemötta på ett professionellt och förtroendegivande sätt. Affären är inte klar än men jag litar på att det fullföljs på bästa sätt.
    Eftersom jag inte sålt någon bostad tidigare visste jag inte vad jag kunde förvänta mig.
    Detta har varit ett för oss smidigt förfarande och jag skulle med förtroende vända mig till mäklaren igen. Läs mer
  • Yvonne N

2018-08-10

Yvonne N skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Lugn, tålmodig, tydlig och en glimt i ögat = professionel Läs mer
  • 2018-08-01

Silvia B skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt bostadsrätt, men även tidigare varit i kontakt med mäklaren. Upplever hennes som mycket trevlig, tydlig och tillmötesgående. Ett bra stöd när i båda visningar och köp. Läs mer
  • Belal A

2018-07-31

Belal A skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Stefan är väldigt engagerad, snabb och hjälpsam. Han är kunnig och kom med idéer och lösningar som gjorde att vi gjorde en bra bostadsaffär. Han var närvarande och lättillgänglig genom hela processen. En väldigt trevlig och glad person! Läs mer
  • 2018-07-28

Anna B skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en bostadsrätt. Jenny är kanon! Proffsig och duktig! Läs mer
  • 2018-07-17

Igor N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Utmärkt service, stor kunskap i sitt arbete med erfarenhet som gör att det känns tryggt att sälja/köpa sin bostad. Väldigt bra bemötande.

Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-07-14

Fahad M skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt ett hus , och mäklare var hela tiden i kontakt med köpare och utvecklas detta en positiv sida hos mig samt jag fick alla svar angående köpet .
    Jag mycket nöjd med hela processen . Läs mer
  • 2018-07-09

Birgit H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt Malmgatan 10
    Tycker det har fungerat utmärkt med mäklaren Bodil Hedenborg
    Ska jag klaga på något så är det
    Jag tyckte att Bodil H pratar lite fort men det går ju att fråga om man inte uppfattar vad hon säger
    Vi är väldigt nöjda med Bodil H Läs mer
  • 2018-07-02

Nina L skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    120 procent tilfreds. Hun har været så god;) Läs mer
  • Arne A

2018-06-29

Arne A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil Hedenborg är en erfaren, strukturerad och väldigt proffesionell i sitt arbete. Hon har också en väldigt bra social förmåga att skapa en relation mellan kund och mäklare.
    Hon lever upp till alla förväntningar vi hade vid försäljning av Synålsvägen 15, Eslöv. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Bodil som din mäklare i framtiden.

Arne & Camilla Alfons Läs mer
  • 2018-06-24

Louise N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    En mäklare med rutin och god insikt i marknaden. Alltid trevlig i alla möten och telefonsamtal. Ordning och reda på alla papper och tillstånd. Läs mer
  • 2018-06-22

Louise H skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har solt min lägenhet.
    Positivt bemötande.
    Förväningarna var att få ut mer än utgångs priset och det blev mycket över förväntan.
    Stefan är en bra, pålitlig och duktig mäklare som har bra koll på läget och gör sitt jobb mycket bra. Läs mer
  • 2018-06-08

Hans Erik J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har sålt vårt hus. Och att vi skulle anlita Bodil Hedenborg som mäklare var bara självklart, efter all beröm som vi hört tidigare och även fått ta del av vid annan affär.
    Bodils bemötande visar på stor kunskap i fastighetsbranschen.
    Hon har ingett oss en trygghet vid försäljningen och skapar en ordning och reda genom hela affären.
    Vi förväntade oss ett klart besked om hela försäljningen och stöd av mäklaren.
    Bodil Hedenborg har allt detta och lite där till, ett stort tack. Läs mer
  • 2018-05-08

Joakim K skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Tycker allt har gått smidigt och tydligt, väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-04-30

Amalia A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag köpte min första bodstadsrätt. Mäklaren har bemött mig på ett professionellt sätt, men ändå ett mjukt och personligt. Inga frågor har känts dumma och jag har fått svar på allt jag velat då hon var påläst om bodstaden och föreningen.

Alla mina förväntningar besvarades på ett positivt sätt! Läs mer
  • 2018-04-30

Cecilia S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har i dagarna sålt den tredje villan via svensk fastighetsförmedling i Eslöv, Bodil Hedenborg. Det talar i och för sig för sig själv när kunden återkommer men min upplevelse är: professionellt bemötande, håller vad som utlovas, energisk, klar och tydlig samt inte minst erfaren och kunnig. Lägg sedan till vänlig och trevlig. Jag skulle aldrig välja en annan mäklare vid en fastighetsförsäljning! Läs mer
  • 2018-04-09

Mikael J skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Engagerad och ansvarstagande mäklare som håller alla parter uppdaterad löpande från början till slut. Läs mer

Västergatan 5, 241 31 Eslöv