Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

• BadgeSevenYears
Ring 0970-158 50 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare! Hos oss i Gällivare, i Norbotten, hittar du den vackra lappländska naturen. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen. Vare sig du är...

529 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Mats Henrik R
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Puoltikasvaara

Enkel och trevlig vi fick den hjälp vi sökte både med kontakt till intresserade

Svar från Linda Eriksson

Tack Mats för din fina reco, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Lycka till med tömningen så ses vi när tillträdet närmar sig. Allt gott! :)

Sofia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Repisvaara

Sanna är enkel att ha att göra med, supertrevlig och väldigt duktig på sitt jobb. Är helnöjd med hela processen från visning till lägenhetsköp.

Ulf Peter G
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Malmberget

När endast det bästa duger! Proffsigt bemötande. Ödmjuk men tydlig med vad som gäller för kunden under processen. Bra planering, tidsplanen höll enligt plan, vilket var jätteviktigt för oss. Tack Alexandra.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Ulf! Och tack för att jag fick hjälpa er i denna process. Huset var fantastiskt och det kom verkligen fram av annonsen också. Nu hoppas jag att resten flyter på för er och att det nya blir magsikt. Vi hörs! / Alexandra

Marina E
Köpte sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Råneträsk

Jag upplever henne som engagerad och närvarande som i mitt fall arbetade sent en fredagskväll för att skriva kontrakt.

Jan V
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Heden

Engagemang och stort kunnande. Hjälpsamma och tillgänglig.

Hanna N
Sålde sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Råneträsk

Jag blev bemött med vänlighet o prestigelöshet. Sanna har ett sätt som är lätt att tycka om o jag upplever henne som snabb, flexibel o kunnig! Rekommenderar henne! / Hanna

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Repisvaara

Hon är jätte mycket noggrant tjej och har bra kommunikationsförmåga med människor även svarar snabbt i telefon eller sms.

Ira H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Trevlig, kunnig, pålitlig och alltid ett leende på läpparna!

Svar från Alexandra Rodén

Tack Ira, det var en rolig försäljning som gick lite snabbare än vad jag också planerat. Men lika bra var väl det :) Vi ses! / Alexandra

Alice H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Väldigt trevlig och professionell, hade koll på allt och kunde kontakta henne om jag hade några frågor.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Alice och Grattis till din nya bostad! Vilket flyt du hade att det gick så snabbt och smidigt. Nu längtar vi till maj :) / Alexandra

Berit N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Repisvaara

Bra bemötande. Kunnig och saklig.

Svar från Linda Eriksson

Tack för ditt fina omdöme Berit, hoppas ni ska trivas med den fina lägenhet ni köpt. Vi ses när tillträdesdagen närmar sig, ha det gott så länge! :)

Mia F
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Bryggeribacken

Proffsig, duktig på det hon gör. Bra bemötande. Kan varmt rekommendera Sanna.

Samuel H
Repisvaara

Mycket bra bemötande. Snabb och enkel affär.

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Samuel, så kul att vi kunde lösa en snabb affär. Vi ses på tillträdet! :)

Benjamin N
Malmberget

Väldigt duktig mäklare och super nöjd med henne

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Benjamin! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av villan. Lycka till med att hitta något nytt, så ses vi på tillträdet! :)

Andreas G
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Malmberget

Väldigt trevligt och professionellt bemötande, inga krusiduller och rakt på sak. Kändes som en persong som jag kunde lita på en gång! Kommer definitivt göra fler affärer med henne och kan varmt rekommendera fler att göra detsamma.

Svar från Linda Eriksson

Tack Andreas för ditt fina omdöme! Tack för rekommendationen, jag blir väldigt glad att få den responsen av mina kunder. Vi ses på tillträdet! :)

Amanda Arrivi L
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Väldigt trevlig tjej! Hon bemötte oss väldigt bra och förklarade lite om huset. Hon svarar så fort som möjligt och känns väldigt nära. Det kändes tryggt när vi skrev under alla pappren, man känner sig säker med Alexandra.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Amanda, vilken fin Reco. Jag är glad för er skull att ni hittade erat hem. Där kommer ni med all säkerhet trivas. Vi ses om någon dag! / Alexandra

Nicolina K
Malmberget

Linda har på ett unikt sätt hjälpt oss att sälja våran bostad. Hon har alltid bemött oss med ett glatt humör och verkligen givit allt för att vi ska vara nöjda. Jag rekommenderar Linda alla dagar i veckan. Lyhörd och professionell.

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Nicolina! Det har varit en försäljning jag inte kommer glömma i första taget, tusen tack för gott samarbete & tack för rekommendationen! Vi ses på tilltrödesdagen! :)

Jeanette E
Gällivare

Fastnade direkt för Alexandra som vår mäklare då vi skulle sälja vårt hus. Hon är väldigt trevlig, engagerad och drivande. Det kändes så tryggt genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne ❤️

Svar från Alexandra Rodén

Tack Jeanette för din Reco. Det har varit ett sant nöje att hjälpa er vid försäljningen av er superfina villa. Ni har varit ena toppensäljare och nu väntar det nya för er, ni kommer få det så bra även där. Hoppas ni bjussar på kaffe i nyhuset :) Vi ses inom kort! / Alexandra

Robin Jim G
Gällivare

Blev bra bemött av mäklaren. Mäklaren levde absolut upp till mina förväntningar. Riktigt bra.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Robin och stort Grattis till köpet av erat drömhus. Skam den som ger sig, nu kan ni snart landa med familjen och njuta av allt det nya. / Alexandra

Lukas O
Gällivare

Alexandra har ett mycket proffsigt bemötande. Svarar och förklarar noggrant på alla funderingar och frågor. Bra kommunikation rakt igenom hela processen. Vi är jättenöjda med hur hon skötte om våran försäljning. Rekommenderar verkligen Alexandra!

Svar från Alexandra Rodén

Lukas, tack, så glad jag blir. Vårt samarbete har flutit på galant och ni har varit riktiga drömsäljare. När det är dags för deklaration hoppas jag ni bjussar på kaffe i nyhuset :) / Alexandra

Jonas B
Gällivare

Trevlig, lätt att ha och göra med, gick fort att sälja huset

Svar från Alexandra Rodén

Tack Jonas för att du tog dig tid att lämna en reco. Det var en rolig och smidig försäljning. Vi ses inom kort! / Alexandra

Rebecca A
Leipojärvi

Stort engagemang där vi fick återkoppling löpande, så nöjd!

Svar från Alexandra Rodén

Tack Rebecca för din reco. Skam den som ger sig. Jag hoppas ni kan andas ut och ser framemot en solig vår med det nya som kommer :) Vi ses! / Alexandra

Susanne Mari S
Centrum

Jag blev bemött väldigt trevligt och proffisionellt Hon gjorde uppföljningar via telefon och sms och svarade på mina frågor jag hade en väldigt kompetent och trevlig tjej bra på sitt jobb

Jasmin H
Gällivare

Allt gick så smidigt! Vi är jättenöjda med henne Hon var super trevligt

Svar från Alexandra Rodén

Tack Jasmin för din Reco, tänk att det skulle gå så smidigt er första affär. Ni har köpt ett mycket fint hus, ni kommer trivas så bra där. Hör av er om ni har några funderingar. / Alexandra

Wojciech P
Leipojärvi

Så Alexandra är en fantastisk mäklare! Jag skulle vilja börja med det, men det verkar inte säga allt. Hon tog hand om hela processen och såg till att vi var välinformerade, omhändertagna och nöjda. Hon hjälpte oss till och med med resan när vi flög från Polen till Lappland. Tänk på att vi köpte ett hus medan vi bodde i Polen, vilket gör det superkomplicerat, men tack vare Alexandra, också superenkelt. Hon tog hand om oss och tog mycket tid för att svara på varenda fråga vi hade ... och vi hade många frågor :) Hon gladde...

Svar från Alexandra Rodén

Tusentusen tack för din fantastiska Reco, så glad jag blir. Det har varit ett SANT nöje att hjälpa er i livets kanske största affär. Och jag är så glad att ni väljer att flytta upp hit till vårt vackra Gällivare. Jag är 100% säker på att ni kommer trivas på landsbygden och i Gällivare, här finns de rätta förutsättningarna för att leva, bo, jobba och fritidsaktiviteter. Vi fortsätter hålla kontakten så ses vi här i början av sommaren :) / Alexandra

Monika S
Gällivare

En duktig och trevlig person, kommer anlita hon nästa gång.

Svar från Alexandra Rodén

Monika, vad glad jag blir. Tack! Och tack för ditt förtroende. Vi ses inom kort igen. / Alexandra

Andreas G
Repisvaara

Bra och proffsigt bemötande. Hjälpsam under hela processen.

Sören K
Skaulo

Mycke trevligt å proffsigt bemötande. Första gången jag anlitat en mäklare,har bara positiva kommentater om Sanna är ett proffs.

Ingela K
Skaulo

Sanna är ett proffs, kunnig i sitt yrke, ödmjuk inför uppgiften samt en riktigt tuff förhandlare. Hon är verkligen en pärla, någon jag känner förtroende för samt att hon verkligen gör sitt yttersta för sin kund. Jag är väldigt nöjd och tacksam för henne som vår mäklare att sälja vårt lilla paradis. Hon mer än uppfyllde våra förväntningar. Jag rekommenderar henne gärna till någon annan som behöver hjälp med att sälja sin bostad.

Emelie W
Centrum

Super trevligt bemötande och otroligt kunnig. Hon har svar på alla frågor man har.

Svar från Linda Eriksson

Tack för ditt fina omdöme Emelie! Tänk vad roligt att ni hittade er en så fin lägenhet, jag är övertygad att ni kommer trivas där. Ha det bra så länge så syns vi snart på tillträdesdagen! :)

Amian A
Södra Mosebacke

Trevligt bemötande och en smidig affär. Helnöjd! 😊

Frida V

Snabb återkoppling. Ordnade en extra visning som blev köp! Tack Alexandra

Svar från Alexandra Rodén

Tack Frida och vad roligt att du äntligen fann Din lägenhet. Jag både hoppas och tror att du kommer trivas som fisken i din nya, fina bostad. Vi ses snart igen! / Alexandra

Moa G
Centrum

Sanna är en mäklare som man ovanligt nog kan lita på. Hon håller det hon lovar och lovar inte för mycket. Hon är rimlig i sin värdering och det ger mig som kund en bra bild av vad jag kan förvänta mig. Hon har goda råd, och följer man dem så gör man verkligen sig själv en tjänst. Jag anlitade henne för försäljning för att jag tidigare köpt samma objekt av henne och tyckte då att hon var så bra - inte för "säljig" eller för "på" men hela tiden hjälpsam och bra påläst. Jag har alltså erfarenhet av henne både på köp- och säljsidan, och är lika nöjd från bägge erfarenheter. Jag rekommenderar henne varmt.

Mikael S
GÄLLIVARE

Linda är oerhört trevlig, positiv, lyhörd och professionell. Bättre mäklare får man söka efter. Lättillgänglig och lösningsorienterad. Allt har gått så smidigt. Linda har hjälpt oss igenom motgångarna vi haft på vägen. Tack!

Svar från Linda Eriksson

Tack Mikael för dina fina ord om mig som mäklare, jag blir verkligen glad och det är kunder som er som gör att jag älskar mitt yrke, så tack. Vi ses snart på tillträdesdagen av er nya fina lägenhet. Ha det gott så länge! :)

Anneli M
Centrum

Mjukt, trevligt och öppet bemötande. God förståelse och snabb i att ordna med allt.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack Anneli för att du tog dig tid att lämna dessa värmande ord! Roligt att få hjälpa dig hitta ditt nya hem. Vi ses på tillträdet. /Sanna

Anton B
Sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Hakkas

enkelt, proffsigt, snabb försäljning! mycket nöjd med Alexandra Roden

Svar från Alexandra Rodén

Tack Anton för din Reco och tack för förtroendet. Det var roligt att hjälpa till med försäljningen av denna speciella fastighet. Hör av dig om det finns något mer jag kan hjälpa er med. Allt gott!

Sebastian L
Gällivare

Otroligt bra och proffsigt bemötande och en otroligt glad människa, hon hjälpte oss igenom vår första husförsäljning på ett riktigt bra sätt och hjälpte oss och var tillmötesgående. Väldigt snabb försäljning på vårat hus så riktigt nöjda!

Svar från Linda Eriksson

Nu blev jag verkligen glad Sebastian! Tack för ett fantastiskt samarbete, stort lycka till med allt det nya i Piteå, vi kommer säkert springa på varandra till sommaren. Ha det fint så ses vi! :)

Jimmy N
Gällivare

Mycket bra och professionell. Rekommenderas!

Svar från Linda Eriksson

Tack Jimmy för din fina reco! Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet. Vi ses snart inför tillträdet! :)

Jonna I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Linda är otroligt kunnig, professionell och engagerad i sitt arbete. Mycket nöjd med hela processen, rekommenderar starkt!

Svar från Linda Eriksson

Tack för förtroendet att sälja er fina lägenhet. Det har varit ett nöje hela vägen. Stort lycka till nu i eran nya fina lägenhet, så ses vi snart igen! :)

Malin S
Ullatti

Upplever Sanna som Lyhörd och vi har alltid fått ett mycket bra bemötande! Är supernöjd med försäljningen och är tacksam för hjälp och stöd vid försäljning samt nyköp.

Svar från Sanna Pohjanen

Stort tack Malin för ert förtroende! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med både försäljningen och husköpet. Jätte kul att få hjälpa er med hela processen. Vi ses på tillträdet! :) /Sanna

Anna H
Mellanområdet

Trevlig och tillmötesgående. Känns pålitlig och seriös.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack Anna för att du tog dig tid att lämna en reco! Så roligt att ni hittade ett hus som passade er. Nu siktar vi in oss på tillträdet så ses vi då! :) /Sanna

Britt-Marie Charlotte V
Sålde en tomt med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Arvidsjaur

Mycket professionell! Förmedlade trygghet och kunnande under hela säljfasen!

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Britt-Marie för dina värmande ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig att sälja tomten. /Sanna

Anna T
Alavaara

Grymt bemötande, smidigt från start till slut.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Anna, så kul att höra dessa fina ord! Hoppas du trivs i ditt nya hus så får du höra av dig när det är dags att värdera upp det :) /Sanna

Lars Gunnar E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Sanna är en trevlig och kunnig mäklare och gav ett bra bemötande. Tack

Anna L
Centrum

Sanna är otroligt duktig,hon gjorde vår bostadsaffär så mycket enklare! Hon lyssnade verkligen på våra behov,mycket bra återkoppling under hela affären. En väldigt empatisk,kunnig och varm person! Kan rekommendera Sanna tusen gånger om till alla som går i köp/säljtankar!

Karl K
Markitta

Klar och tydlig info. Vänligt och enkelt bemötande. Tusen tack och kram 👌

Roosa K
Centrum

Hon hade ett väldigt bra bemötande, hon var tydlig, gav användbar information och kunde svara på våra frågor på ett givande sätt. Hon försökte inte sälja på för mycket eller stressa oss som köpare vilket jag uppskattade.

Agda H
Centrum

Alexandra motsvarade förväntan, lättsam och pedagogisk. Bra bemötande över lag.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Agda för din Reco! Så skönt att det gick smidigt för din del. Hoppas du firade på ditt sätt i fredags, vi ses till tillträdet. Ha det gott sålänge! / Alexandra

Mats H
Hakkas

Fint bemötande med snabb och bra service. Jättetrevliga medarbetare på kontoret.

Svar från Linda Eriksson

Tack Mats för ditt fina omdöme! Tack för ditt förtroende, jag ska hälsa mina fina medarbetare! :)

Jesper N
GÄLLIVARE

Snabb och smidig affär, rekommenderas starkt!

Svar från Linda Eriksson

Tack Jesper för en fin affär, och tusen tack för förtroendet att sälja eran fina lägenhet. Nu har ni ett husliv att se framemot, vi ses på tillträdesdagen! :)

Bergknabben A
Dokkas

Inga problem, snabb och enkel affär, helt klart bästa mäklarn!

Svar från Alexandra Rodén

Så roligt att höra, varma tack och stort lycka till med projektet. Vi ses till tillträdet om någon dag! / Alexandra