Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Hjo Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Långgatan 1C, 544 30 Hjo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 55 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• Emelie K
    Emelie K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt en villa, trevligt bemötande, snabba och tydliga svar. Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Niclas N skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mäklaren gjorde allt för oss. Hon är värd allt guld i världen,för vad hon gjorde för oss Läs mer
    2018-12-03 Therese J svarar Niclas N
    Tack för förtroende att få hjälpa er! Vad roligt att höra, det värmer! Varma hälsningar Therese
    Therese J gillar detta
  • Mona P skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    AnnaLena lägger hela sitt hjärta i att få affären att gå igenom så det blir bra för alla parter. Hon gillar verkligen sitt jobb. Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Mona P
    Tusen tack Mona! Trevligt med uppskattning. Allt gott så hörs vi inför tillträdet. Mvh Anna-Lena
    Anna-Lena N gillar detta
  • Torbjörn S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett proffsigt och seriöst sätt
    Över förväntningar med att man gick igenom avtalet punkt för punkt och fick en bra förklaring på allt, fanns inga ? Tecken efter underskrift
    En mycket bra mäklare Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Torbjörn S
    Tusen tack för de fina orden och för att ni tar er tid att rekommendera mig. Det värmer att höra att ni är nöjda. Ha det gott så hörs vi vidare. Mvh Anna-Lena
  • Ingrid S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en 95 kvm villa. Jag blev väldigt väl bemött. Jenny är trevlig och lätt att prata med. Hon upplyste mig om mycket som jag inte kände till förut och förde fram försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt som också gav resultat. Lite svår att få tag på via telefon men det löste sig ändå. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min försäljning. Läs mer
  • Maria K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har sålt vårat hus då vi flyttar till annan ort! Hon har gjort vår försäljning på ett proffsigt och varmt sätt. Jenny har varit tillmötesgående och fixat att visningsdagar och det sista med nya köparen har blivit bra för oss alla.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling Tibro & Jenny Arnlind som mäklare. Läs mer
  • Siv K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vid försäljning av en villa har vi fått mycket professionell och bra hjälp. All hantering har varit effektiv och saklig. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2018-11-01 Anna-Lena N svarar Siv K
    Tusen tack! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Kerstin G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Väldigt nöjd med all hjälp och information. Läs mer
    2018-09-24 Therese J svarar Kerstin G
    Tack för de fina orden och förtroendet att jag fick hjälpa dig Kerstin! Varma hälsningar Therese
    Therese J gillar detta
  • Mia S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra och professionellt bemötande med en personlig ton vid både köp av hus samt försäljning av gård. Läs mer
    2018-09-25 Anna-Lena N svarar Mia S
    Tusen tack Mia för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i stan!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Helena G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Servicegraden var mycket hög. Läs mer
    2018-09-18 Anna-Lena N svarar Helena G
    Tack Helena. Det var jätteroligt att få hjälpa till både med försäljningen och köp av ny bostad. Där hoppas vi att du kommer att trivas i många år!
  • Eva O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt lägenhet Kvarnvägen, Tibro och anlitat Jenny Arnlind på Svensk fastighetskredit vilket jag inte ångrat. Hon har gjort ett utmärkt jobb och jag vill verkligen tacka henne för att hon jobbat, slitit och fixat för att affären ska gå i lås. Hon har levt upp till förväntningarna jag hade på mäklare Läs mer
  • Cecilia H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag kom i kontakt med Jenny Arnlind i samband med mitt lägenhetsköp i Tibro.
    Hon bemötte mig väl på visningen och visade intresse för mig som eventuell köpare. I samband med budgivningen, som fick en annorlunda utgång, var hon angelägen om att lösa situationen på bästa sätt och jag kände att hon ville sälja lägenheten till mig.
    Jenny är en trevlig och lättsam person och vet hur man bemöter människor på ett fint sätt. Läs mer
  • Karl R
    Karl R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt proffsigt och trevligt bemött. Är väldigt nöjd med mäklaren och skulle gärna rekommendera henne om någon annan ska sälja eller köpa bostad Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag är fullt nöjd med mäklaren. Jag var heller kanske inte den mest engagerade och frågvise under visningen. Läs mer
    2018-09-24 Therese J svarar Daniel L
    Tack för förtroendet Daniel! Det var ett nöje att hjälpa dig hitta nytt boende. Lycka till med den nya lägenheten. Varma hälsningar Therese
    Therese J gillar detta
  • Bengt-Ove W skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Allt var som förväntat.
    Jenny är duktig. Läs mer
  • Gun S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har fått hjälp att sälja vår fastighet på ett proffsigt och bra sätt med bra service Läs mer
  • Marianne A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    I början gick det lite trögt. Fick inte riktigt kontakt. Men det löste sig. Efter ett jättefint prospekt blev det till sist budgivning. Jag är nöjd. Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag ville få tag på en trea här i stan och fick stor hjälp att hitta en bra😊 Jag skulle också sälja min tvåa och detta gick supersmidigt😊 Therese har under hela tiden varit hjälpsam, supertrevlig och professionell. Jag ville gärna göra en snabb affär och det blev det. Nu kan jag se fram emot ett härligt liv med dottern i en härlig trea om två månader❤ Tack Therese! Läs mer
    2018-07-22 Therese J svarar Elin G
    Tack för de fina orden Elin, det var verkligen ett nöje att hjälpa er att hitta ny bostad. Jag hoppas ni kommer trivas. Tack för förtroendet!
  • Ann-Marie H
    Ann-Marie H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag är förvånad över att du lyckades få så bra betalt, för morbrors gammal hus.
    Bra gjort mitt intryck av dej är att du är en positiv tjej, glad och mycket trevlig och personlig.
    Stort tack.😀 Läs mer
  • Claes P skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Snabba affärer just som vi ville. Sålt två fastigheter och köpt två st genom henne. Läs mer
  • Annette F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt bostad, bemött på ett väldigt proffsigt sätt levde upp till de förväntningar vi hade med råge. Läs mer
  • Linnéa B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi sålde vår lägenhet efter ett jobbig separation på vårt förhållande och ville då bli av med vår lägenhet snabbt. Vi blev bra bemötta och kunde inte önskat oss en snabbare och bättre affär som vi fick. Tack! Läs mer
  • Henning T skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Försäljning av gemensam sommarstuga efter skilsmässa. Första gången vi sålde hus så vi var osäkra på hur allt fungerade men Jenny ledde oss hela vägen till en lyckad försäljning. Hon är professionell, bemötande och sjukt kunnig inom allt som har med hus och försäljning att göra. Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Henning T
    Tack för de fina orden, Henning! Det har varit ett nöje att samarbeta med er båda!
  • Johan L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har sålt vårt hus och köpt ett radhus med hjälp av Anna-Lena. Trevligt och proffesionellt bemötande som uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-07-05 Anna-Lena N svarar Johan L
    Tack Johan & Camilla! Jag är jätteglad att jag fick ditt förtroende att hjälpa er med försäljningen och att hitta ett nytt boende. Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Suzie Ö
    Suzie Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt hus
    Bästa bemötandet ever!
    Anna-Lena Nyström är den bästa mäklare både jag och min man med över 30 års erfarenhet av mäklare stött på var och en och tillsammans.

Vi har mycket god erfarenhet av Anna-Lena vid alla de fem ärenden vi haft att göra med varandra.

Full tillit, trygghet och förtroende i en bransch där vi stött på skojare och oseriösa.

Anna-Lena är professionell och personlig och alltid vänligt lösningsfokuserad och inlyssnande.

Hon är bäst! Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-07-05 Anna-Lena N svarar Suzie Ö
    Tusen tack för de fina orden, det värmer. Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen och det känns som det är rätt familj som tar över ert fina ställe! Glad sommar!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Cronje F skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag sålde min villa, och fick ett bra bemötande på alla sätt och är helt nöjd. Läs mer
    2018-05-31 Therese J svarar Cronje F
    Tack för förtroendet och de fina orden!
    Therese J gillar detta
  • Arne B skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Säldre för föräldrars räkning ett äldre hus. Troligen svårvärderat och i en ort som också är lite knepig. Det har till stor del fungerat fint. Bra återkoppling. Läs mer
    2018-05-31 Therese J svarar Arne B
    Tack för förtroendet och rekommendationen, det värmer!
    Therese J gillar detta
  • Katarina R skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra och trevligt bemötande.
    Tips är att det finns en planritning med mått, (innermått på rum, fösterstorlek etc.) eftersom man gärna vill räkna på ev. renoveringar och då behöver lite mer information.
    En bra upplevelse spom slutade i husköp:) Läs mer
    2018-05-25 Anna-Lena N svarar Katarina R
    Tack! Det var roligt att få sälja ett hus till er. Jag har fått en ritning av ägaren så jag mailar den till dig.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Eric F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde en bostadsrätt i Tidaholms kommun. Mycket bra bemötande av mäklaren som gjorde ett bra jobb hela vägen. Lgh såldes innan visning så hur den biten fungerar har jag svårt att uttala mig om. Läs mer
    2018-05-25 Anna-Lena N svarar Eric F
    Tack Eric! Det var kul att få hjälpa er även med försäljningen.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Ing-Britt P skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Lägenhet 4 rum. Bemött mycket bra. Ville ha bra betalt för den. Gjorde allt man kunde. Läs mer
    Anna-Lena N gillar detta
  • Christina G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har sålt vårt radhus. Och vi har känt oss väldigt trygga med vår mäklare. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Christina G
    Tack, Christina! Det var roligt att vi lyckades slå ännu ett prisrekord!
  • Pia Maria S skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Supernöjd! Vi fick det pris vi ville ha och jag tror båda parter, köpare o säljare var nöjda med mäklarens arbete. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-04-20 Therese J svarar Pia Maria S
    Tack för förtroendet och de fina orden Pia, det var ett nöje att hjälpa er!
    Therese J gillar detta
  • Mårten M skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Helt utmärkt bemötande, service och en stark känsla av trovärdighet. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och överträffade dem. Läs mer
    2018-04-15 Anna-Lena N svarar Mårten M
    Tusen tack Mårten. Roligt att du är nöjd.
  • Marie-louise F
    Marie-louise F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag är mycket nöjd med Anna-Lena. Hon är professionell, kunnig, tålmodig och verkar ”brinna” för sitt arbete. Är personlig på ett alldeles lagom sätt. Jag rekommenderar Anna-Lena på det varmaste . Läs mer
    2018-03-29 Anna-Lena N svarar Marie-louise F
    Tack Marie-Louise! Vilken fin rekommendation. Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Roger L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi sålde våran villa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande av Anna-Lena. Engagerad och noggrann uppföljning. Alla förväntningar infriades. Rekommenderas. Läs mer
    2018-04-04 Anna-Lena N svarar Roger L
    Tack för de fina orden, Roger.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Tarmo P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kunnig och effektiv, vänligt bemötande.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Monika E skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    fick ett gott bemötande och smidig utgång. Läs mer
  • Jan M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Personligt och proffsigt!
    Har jobbat hårt för att få till en försäljning. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Jan M
    Tack, Janne! Ja, det var hårt jobb, men roligt att det blev så bra i slutänden!
  • Michael A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevligt bemötande och helt nöjd med allt Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Michael A
    Tack för de fina orden, Michael!
  • Ingegerd L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevligt och proffsigt. Gjorde sitt bästa för att både köpare och säljare skulle bli nöjda. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Ingegerd L
    Tack, Börje! För mig är det viktigt att både säljare och köpare är nöjda - i varje affär - och det gör mig glad att du som säljare uppskattar det. Tack för ett gott samarbete!
  • Siv K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevligt bemötande.Jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Siv K
    Tack, Siv! Det var mycket trevligt att samarbeta med dig!
  • Christine Ä skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag tycker att vi fick ett mycket bra bemötande,
    öppet och ärligt,
    Jag är helt nöjd. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Christine Ä
    Tack, Christine, och välkomna till Tibro! Jag hoppas att ni kommer att trivas!
  • Mikael R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny på Svensk Fastighetsförmedling i Tibro har med sin expertis utfört sitt mäklaruppdrag med bravur. Hon är en otroligt duktig människokännare och har stor kunskap i hela försäljningsprocessen, samt vet hur läget är i Tibro med omnejd. Vi kan varmt rekommendera Jenny som mäklare! Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Mikael R
    Tack för de oerhört fina orden, Mikael! Det har verkligen varit ett nöje att samarbeta med er, både när ni har varit köpare och säljare. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya, fina hus!
  • Maria L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande, noggrann och kunnig. En toppenmäklare. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Ja är nöjd med försäljning och bemötande mvh Mats Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Mats J
    Tack, Mats, för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det betyder mycket för mig!
  • Lena H skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Therese gjorde från början ett seriöst och kompetent intryck. Jag utvärderade tre olika mäklare och hon var den ende som från början tog leg och efterfrågade fullmakt samt gjorde rumsbeskrivningen direkt vi gick igenom huset så att den var klar. Läs mer
  • Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hjo
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare. Hon var engagerad och trovärdig och vilja att både köpare och säljare skulle känna sig nöjda med affären. Vi rekommenderar gärna henne till andra som ska sälja sina fastigheter. Läs mer
  • Anna W skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kunnigt, proffsigt och tryggt. Läs mer
  • Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hjo
    Mycket bra. Över förväntan. Rekommenderas. Läs mer
  • Jerry R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hjo
    Jörgen N får av oss absolut det högsta betyg som finns på skalan👍👏
    PROFFS!!! Läs mer

Långgatan 1C, 544 30 Hjo