Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Långgatan 1C, 544 30 Hjo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 127 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• 2019-10-17

Matilda F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min villa- Jag hade en bra positiv mäklare med stort engagemang. Läs mer
  • 2019-10-15

Siv Carola S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en sommarstuga /torp.
    Blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Allt blev som vi förväntat os Läs mer
  • 2019-10-14

Natalie A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Blev bra bemöt.
    Har köpt bostad min första.
    Allt va bra. Läs mer
  • 2019-10-13

Henrik skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny tar sig tid och lyssnar verkligen på ens önskemål inför försäljningen och jobbar hårt för att uppnå dom.
    Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet i Tibro, skulle utan tvekan välja Jenny och Svensk fastighetsförmedling Tibro om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • 2019-10-13

Henning G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej, vi har köpt en villa. Vi fick bra bemötande. Vi hade inte så stora förväntningar men de vi hade levdes upp. Det som saknades först var en bostadskalkyl men fixa hon. Samanfattning bra. Läs mer
  • 2019-10-12

Martina K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt ny bostad inne i stan i Tidaholm. Trevligt bemött av mäklaren. Inget att kommentera mer än att mäklaren är säljare. I övrigt OK! Läs mer
  • 2019-10-12

Karin B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande. Engagerad, svarade på frågor, tog sig tid och var hjälpsam.
    God lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-10-12

Saga H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kanon bra mäklare! Positiv med bra bemötande. Läs mer

Jan F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Annars OK! Sen begriper jag inte varför inte publicering på Blocket ingår i arvodet. Läs mer
  • 2019-10-11

Tomas E skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Sålt en bostadsrätt 3 r.o.k. i Karlsborg

Allt flöt på som det ska. Mäklaren låg hela tiden ett steg före. Smidigt. Tydliga och fullständiga SMS/telefonsamtal. Läs mer
  • 2019-10-11

Gun-Marie F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Anna-Lena.
    Anna-Lena är en engagerad , kunnig och helt otroligt hjälpsam fastighetsmäklare . Man kan fråga om allt, och alltid ett trevligt bemötande.
    Mina förväntningar var att sälja huset fort och lätt . Det såldes över förväntan, väldigt fort.
    Jag köper och säljer gärna med Anna-Lena som mäklare igen. Läs mer

Cecilia J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hej, jag köpte ett hus via Jenny. Visste att hon var bra sen innan då en släkting köpt via henne tidigare. Hon har ett proffsigt och ärligt bemötande. Läs mer

Maria B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt o sålt samma fastighet inom loppet av 4 år med Jenny som mäklare.
    Hon är så proffsig (är trevlig, noggrann, kan räkna o kan juridiken, är strukturerad o forcerar inte i onödan) som jag förväntar mig av en mäklare.
    Kontakta henne så löser sig resten! Läs mer

Tor C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande genom hela affären. Läs mer
  • Pia Birgitta R

2019-10-10

Pia Birgitta R skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en br allt gick perfekt. Fick all hjälp vi behövde. Helnöjda Läs mer
  • 2019-10-10

Tommy H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi köpte ett hus av mäklaren och tycker att hon är mycket bra. Bla. så fick hon ringa till ett par som bjudit över oss när säljaren ville att vi skulle ha huset. Mycket starkt gjort! Läs mer

Anders W skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
    Hjälpsam och ganska lätt att få tag på.
    Svarar fort på frågor via msm.
    Har bara positivt att säga om Svensk fastigetsfömedling.
    Rekomenderas starkt. Läs mer
  • 2019-10-10

Kenneth L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår villa. Med ett gott bemötande och en vilja att göra det bästa för oss fick Anna-Lena oss att känna trygghet under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-10

Amanda E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket duktig och omtyckt av mig. Rekommenderas! Läs mer

Yvonne A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hela upplevelsen och alla kontakter och hjälp med olika saker och aktörer vid min försäljning av hus var alldeles utmärkt. Jag rekommenderar verkligen Jenny. Läs mer

Sören F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en sommarstuga.
    Bemötandet kändes inte så tryggt, lite olyckliga omständigheter på deras kontor där utrustning inte funkade. Men även kände jag av en inte helt avspänd stämning där.
    Förväntade mig lugnare miljö och möte på deras kontor. Läs mer
  • 2019-10-10

Christer S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde mitt hus via Svenskfastigheter och hade Anna-Lena Nyström som mäklare.

Har redan vi påbörjade försäljningen ett stort förtroende för henne då hon varit inblandad i andra husförsäljningar.

Genom hela processen har hon guidad och tipsat mig för att få till en så bra försäljning som möjligt. Även när det gick trögt höll hon modet uppe.

Anna-Lena uppdaterade mig regelbundet om läget...även om läget inte hade förändrats :)

Hennes mångåriga kunskap inom branschen och hennes lokalkunskaper bidrog att jag kände mig lugn.

Hennes ärlighet om vad som var bra och dåligt hjälpte till vid de besluts som skulle tas.

Vill även framhålla Anna-Lenas engagemang och positivitet bidrog till en god stämning mellan henne och mig.

Från första mötet till avslut så har Anna-Lena varit kanon att jobba med. Skulle gärna gör det fler gånger om det skulle bli läge :)

mvh
    Christer Sandström Läs mer
  • 2019-10-10

Kåre L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Veldig trivelig, ryddig og profesjonell. Läs mer
  • 2019-10-09

Conny A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Försäljningen av dödsbo. Johanna var en mycket bra och kunnig mäklare. Lätt att få tag på både kvällar och helger. Har ett väldigt trevligt sätt mot alla både köpare och säljare. Kan jag varmt rekommenderar som en toppen mäklare. Läs mer
  • 2019-10-07

Johan T skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Något raljerande och inte alltid ett professionellt bemötande, tar parti för säljaren. Kan ibland prata eller nämna sånt som inte är relevant för motparten, så även personliga kommentarer. Inte tillräckligt objektiv och vid visningar bör man även kunna hålla med köparen om att vissa saker inte är bra i det aktuella objektet. Samt även ställa krav på säljaren att åtgärda vissa fel och brister innan övertagandet. Är ofta en liten kostnad men en bra gest. Läs mer
    2019-10-08 Jenny A svarar Johan T
    Hej Johan! Vad tråkigt att du fick den uppfattningen om mig under den timme vi träffades för kontraktsskrivning - för någon visning med mig var ni ju inte på.

Jag är mycket mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda med affären (att vara en opartisk mellanman) men om du uppfattade det som att jag tog säljarens parti i detta fall, kan det kanske bero på att både jag och säljaren blev lite överrumplade över att era krav på renoveringsåtgärder kom först vid kontraktsbordet, flera dagar efter avslutad budgivning. Jag har förståelse för att säljaren, som dessutom redan hade flyttat från huset, inte ville börja renovera det efterkontraktsskrivningen.

Huset var besiktigat i förväg av Anticimex och protokollet publicerat i annonsen. Den stora fördelen med det tillvägagångssättet är att alla spekulanter känner till husets skick innan budgivningen startas och kan ta höjd för eventuellt renoveringsbehov när de lägger bud. På mina visningar brukar jag alltid ta upp de väsentligaste anmärkningarna i protokollet, så det var synd att ni inte kom på visningen.

Jag tycker att säljaren visade en fin gest genom att släppa in er och visa er huset när ni spontant klev in i trädgården mitt under flyttbestyren. Hoppas att ni ändå är nöjda med den kompromiss vi förhandlade fram och att ni ska trivas i Karlsborg!
  • 2019-10-05

Kristian A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Johanna hjälpte oss att sälja vårt boende. Hon är väldigt tillmötesgående, social och lätt att arbeta med, toppbetyg! Läs mer
  • 2019-10-03

Jenny P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Jag köpte en fräsch och superfin lägenhet. Hon va mycket trevlig och frågade mycket om hur jag kände samt sa information som jag inte ens hade tänkt på, vilket fick mig att bli ännu säkrare på att jag ville vara med på budgivningen. Hon frågade även lite om mig vilket fick mig att slappna av mer. Hon förklarade mycket bra vad som stod på papprena när jag skrev på kontraktet, vilket fick mig att bli klok på vad som stod.
    Jag hade inga förväntningar då det va första gången jag vart i kontakt med mäklare. Men hon va en mycket bra och professionell och trevlig.
    Helheten av allt har vart otroligt kul och spännande. Kunde inte ha haft en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-09-25

Anna L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Proffsigt bemötande och agerande genom hela processen. Serviceminded, rak och tydlig. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
  • 2019-09-07

André D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kjøp: Bostadslegenhet.
    Informativ, trevlig och mycket nogran meklare.
    Har lenge søkt legenhet och treffat flera meklare. Anna-Lena Nystrøm er absolut en av de mesta.

Rekomanderar gjerna denne meklaren. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar André D
    Jag tackar ödmjukast för ditt omdöme och din rekommendation. Välkommen till Tidaholm!
  • 2019-09-04

Alexander B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    •Jag har köpt en 3a och ska sälja min 2a.
    •Jag och min sambo blev bemött på ett professionellt sätt.
    •Johanna är som sagt mycket professionell i sitt arbete och värnar om både köpare och säljare. Hjälper inte bara till med försäljning och köp, hon löser även andra saker. Som i vårt fall uppstod det oväntade saker som hon även löste åt oss, vilket gjorde att vi kunde genomföra köpet.

Jag kommer rekommenderar Johanna Nordstedt och Svensk fastighetsförmedling till vänner och kommer vända mig till henne när det är dags för något nytt. Läs mer
  • 2019-09-03

Irena G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag sålde radhus i Tibro med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Jenny Arnlind. Jenny har ett professionellt bemötande och man upplevde Jenny som extremt kunnig på det hon gör. Tycker allt har flutit på bra och det blev en lyckad försäljning. Rekommenderar Jenny till alla som vill ha bästa resultat av sin bostadsförsäljning.

Att sälja med hjälp av Jenny var en fröjd. Jag är supernöjd. Tack Jenny.

/Irena Gustafsson / Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Irena G
    Tack för de fina orden Irena! Och tack för att du fixade den festligaste visningen någonsin!
    Irena G, Jenny A gillar detta
  • 2019-09-02

Solvig A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt ett hus.Bra bemötande trevlig och lättsam.Gick fort när det väl kom ut till försäljning. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar Solvig A
    Tusen tack för omdömet och rekommendationen.
  • 2019-08-30

Yvonne B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Dödsbo sålt toppen mäklare lätt att prata med svarade alltid i telefon. Glad och trevlig i sitt sätt att möta spekulanter på huset. Anlita gärna denna mäklare. Får 10 stjärnstatus av 10 möjliga av oss. Conny o Yvonne Läs mer
  • 2019-08-30

Kari M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt fastighet i Karlsborg
    Mycket bra och trevligt bemötande
    Förväntningarna var stora och det levde mäklaren upp till
    En liten detalj var fiberanslutningen
    Det var inget öppet nät
    Man kunde inte välja vilken tjänsteleverantör
    som helst
    Mvh Kari Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Kari M
    Tack! Och tack för att du informerade mig om att det är felaktig information om stadsnätet på Keabs hemsida.
  • 2019-08-27

Cathrine A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi köpte fritidshus - lite svårt att få tag på mäklaren men det var ju semesterperioder..... Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Cathrine A
    Ja, vi var ju på semester båda två, men så bra att ni hann hem till visningen och att ni gillade huset. Hoppas att ni ska trivas fint i Karlsborg!
  • Karolina S

2019-08-27

Karolina S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag köpte ett litet 1900-tals torp.
    Jag blev väldigt bra bemött och fick mycket fin hjälp och förståelse hela vägen då detta var första gången jag köpt en bostad. Långt över förväntan var bemötandet jag fått. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar Karolina S
    Karolina, vilka fina ord! Jag är mycket tacksam för det fina omdömet och ska göra allt för att varje köpare ska känna som du gjorde.
  • 2019-08-24

Joakim W skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Allt har fungerat jättebra och vi är supernöjda Läs mer
    2019-09-02 Anna-Lena N svarar Joakim W
    Tusen tack, jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-08-15

Björn L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bemötandet och hela handläggningen har känts väldigt tryggt och proffsigt. Läs mer
    2019-09-02 Anna-Lena N svarar Björn L
    Tack Björn för det jättefina omdömet. Välkommen till Tidaholm och hoppas att du kommer att trivas.
  • 2019-07-16

Per Åge H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Salg av bostadsrett.
    Fin mottakelse. Megleren var høflig, ærlig, oppriktig, tålmodig,kunnskapsrik, gode tilbakemeldinger, realistiske analyser, bransjeerfaringer som både selger og kjøper nyter godt av. Behagelig å samarbeide med og en god lytter. Må være en ressurs for bedriften. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Per Åge H
    Tusen tack för det otroligt fina omdömet och rekommendationen. Jag är väldigt glad över att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-07-13

Jennifer E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket hjälpsam, trevlig och punktlig mäklare.

Rekommenderas absolut. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Jennifer E
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-07

Niklas Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bara positivt, bra bemötande, kunnig och kompetent. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Niklas Ö
    Tackar så hjärtligt för det fina omdömet.
  • 2019-07-06

Amos S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Proffesionellt, bra bemötande på mänskligt nivå och jätte duktig Märklare. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Amos S
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-05

Tony L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en bostadsrätt, mycket trevligt bemötande av Jenny Arnlind och Johanna Nordstedt. Bra återkoppling o info.
    Bra genomgång vid kontraktsskrivning.
    Mycket nöjd Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Tony L
    Tack Tony, för förtroendet att låta Johanna pröva vingarna.
  • 2019-07-03

Nicklas E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Fastigheten såldes som fritidshus.
    Mäklaren har varit engagerad o ch informativ under resan.
    besvarade de frågor som jag hade.
    Förväntningar att huset såldes till beräknat marknadsvärde. Resultatet blev exakt som planerat.

Bra bemötande och stort engagemang .. Jättebra! Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Nicklas E
    Varmt tack för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-02

Yvonne B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har sålt vår villa, ett gediget gammalt timmerhus. Vi har redan talat om för mäklaren att vi känner oss så väl bemötta. Allt har dessutom skötts väldigt proffsigt och smidigt.

Sammantaget känner vi att försäljningen av vårt hus inte kunde gått bättre! Vi är väldigt nöjda och tacksamma för allt! Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Yvonne B
    Tusen tack för det fina omdömet och rekommendationen. Det var jätterolig att få sälja ert fina ställe och det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-06-27

Fredrik B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har köpt ett litet torp och Anna-Lena var mäklare. Vi är som köpare mycket nöjda med hennes arbete. Det var transparent i alla delar och hon skapade både vid visning, under budgivning och kontraktsskrivande en god stämning i respektive situation. Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Fredrik B
    Varmt tack för rekommendationen. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Önskar er många sköna somrar i torpet!
  • Anders B

2019-06-24

Anders B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Professionellt och envist genomfört försäljningsuppdrag i en trög marknad.
    Bra information initialt och under hela försäljningsförloppet Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Anders B
    Tusen tack Marian & Anders för förtroendet att få sälja ert fina hus och för de fina orden.
  • Frida G

2019-05-31

Frida G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jättetrevligt bemötande lätt och enkel att ha och göra med, finns inget att klaga på. Kommer definitivt att vända mej till er igen om jag behöver. Stor stjärna i kanten.🌹🙂 Läs mer
    2019-06-14 Anna-Lena N svarar Frida G
    Tack för den jättefina rekommendationen. Jag är väldigt glad över att du är nöjd med mitt arbete.
  • Nathalie  L

2019-05-28

Nathalie L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte en friliggande villa, mäklaren var kunnig och har väldigt bra bemötande.
    Var inte för påträngande utan lät oss gå och kika i vår egna takt.
    Duktig på att förklara för oss "vanliga" människor vad allt betydde och gjorde husköpet väldigt enkelt för oss. Läs mer
    2019-06-14 Anna-Lena N svarar Nathalie L
    Tack för fina ord och rekommendationen. Jätteroligt att få hjälpa er och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-05-25

Siv V skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    En mycket bra mäklare , med stor erfarenhet o kompetens Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Siv V
    Tack Siv! Det var en ovanligt snabb och smidig försäljning, och jag hoppas att jag får förtroendet att hjälpa er så småningom igen.

Långgatan 1C, 544 30 Hjo