Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Långgatan 1C, 544 30 Hjo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 220 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• 2020-09-14

Victoria G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte ett hus med min sambo. Jätte bra mäklare. Läs mer
    2020-09-15 Therese J svarar Victoria G
    Tack för det fina omdömet Victoria, lycka till med ert nya fina hus!
  • 2020-09-14

Anna P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag är väldigt glad och tacksam att jag fick hjälp av Therese att sälja mitt torp. Lyhördhet, trygghet och kunskap samt en tydlig kommunikation, gjorde att jag upplevde hela processen mycket positiv. Jag rekommenderar Therese varmt! Läs mer
    2020-09-15 Therese J svarar Anna P
    Tusen tack Anna för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd. Tack för förtroendet!
  • 2020-09-12

Inger M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Fint bemötande, hjälpsam, klar och tydlig. Proffsig. Och trevlig! Läs mer
  • 2020-09-10

Patrik Ö skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tre-rums bostadsrätt i Tibro.
    Mäklaren gav bra information och gjorde köpet till enn trygg och personlig upplevelse. Läs mer
  • 2020-09-08

John K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte torp och mark. Mycket trevligt och kompetent, lätt att ta kontakt med och bra kunskap om området. Känslig bemötande av de olika människor inblandad! Läs mer
  • 2020-09-03

Adam N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min lägenhet i Tidaholm. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-08-31

Sebastian J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Väldigt snäll och rolig person som såg till att jag kände till allt med köpet och att jag kände mig säker på att jag visste exakt vad det var jag köpte Läs mer
  • 2020-08-26

Anders E skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålde mammas sommarstuga. Skicklig och proffsig mäklare som hjälper till genom hela processen. Läs mer
  • 2020-08-24

Mattias S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande med stor kunskaps nivå
    Alltid tillgänglig för frågor
    Rekommenderas starkt som mäklare Läs mer
  • 2020-08-24

Signild Margareta J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    har sålt en sommarstuga

blev bra bemött hela vägen

förväntningarna blev bättre än väntat,ja de upp till dem

Allt har gått mycket bra. Läs mer

Johan O skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna förmedlade ett sommarhus på ett mycket bra sätt. Hela processen, från visning till kontrakt sköttes smidigt och enkelt. Vår bästa mäklarkontakt hittills.

Vi kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • 2020-08-23

Per N skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt bostadsrätt. Förklarar allt enkelt och rakt. Man känner sig lugn och trygg inga överraskningar. Mina förväntningar var att jag inte skulle behöva lägga massa tid på försäljningen. Och det blev helt som jag förväntat mig. Läs mer
  • 2020-08-21

Marcus L skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en lägenhet innan visning. Hon var snabb på att svara, gav ett gott helhets intryck. En bra mäklare som jag som förstagångsköpare tyckte va bra! Läs mer
  • Catharina A

2020-08-14

Catharina A skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hon sålde vårt hus
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade.
    Vi är helt nöjda med Emelie till 100% Läs mer
    2020-08-17 Emelie B svarar Catharina A
    Tusen tack Catharina för fina ord! Är otroligt glad för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus och tack för ett trevligt samarbete.
    Önskar er en fortsatt fin sommar så ses vi snart igen.
    Emelie B gillar detta
  • 2020-07-13

Jan L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Fritidshus i Töreboda Kommun.
    Generellt omdöme: Bra dialog med mäklaren genom hela processen.
    Lite mer att önska angående vissa oklara saker som servitut och eget vatten som delas med grannen.
    Lite tidspress vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-07-12

Tommy O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag och mina syskon har sålt vår gemensamma sommarfastighet med hjälp av Jenny.
    Med positiv attityd och stor kompetens har Jenny mött både oss säljare o spekulanter.
    Jag kan starkt rekommendera Jenny till alla som står i begrepp att sälja sin fastighet. Läs mer
  • 2020-07-08

Thomas N skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en sommarstuga innan visning .
    Hon löste affären snabbt o lätt , inga problem med varken säljare eller förmedlare. Läs mer
  • 2020-07-06

Cecilia D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt villa, bra bemötande, levde upp till förväntningarna. Läs mer
    2020-08-12 Anna-Lena N svarar Cecilia D
    Tusen tack för rekommendationen och det fina omdömet. Roligt att höra att ni är nöjda. Stort lycka till i nya huset framöver.
  • 2020-07-06

Lännart K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Gjorde ett mycket kompetent intryck. Visade prov på god kunnighet och omdöme.
    L.K. Läs mer
    2020-08-12 Anna-Lena N svarar Lännart K
    Varmt tack för de fina orden. Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2020-06-29

Anneli J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt ett hus som jag fått i arv i centrala Tibro, en enplansvilla på ca 90 kvm. Jag trodde det skulle vara svårt att sälja hus som läget är just nu, men Johanna var optimistisk. Jag litade på Johanna och efter 15 dagar på hemnet fick jag ett bud som var över mina förväntningar. Johannas proffsiga arbete med att ge mig tips och idéer om hur huset ska visas, hennes marknadsföring av huset samt visningar gjorde att huset såldes så fort. Jag är väldigt nöjd med Johannas insats. Läs mer
  • 2020-06-26

Karl Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en tvåa
    Det var superbra, flexibelt och enkelt Läs mer
  • 2020-06-23

Ulf Johan Torgny B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en villa. Första intrycket av mäklaren mycket bra satte sin mobil på ljudlöst la ifrån sig den och tog inga samtal överhuvudtaget under våra möten, mycket imponerande👍. Skötte hela affären mycket proffsigt, vi är hel nöjda. Läs mer
  • 2020-06-22

Jeanette N skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpt en lägenhet. Hon är Kunnig, tillmötesgående och försöker ordna till allt på bästa sätt. Skulle gärna ha hemma som mäklare igen. Läs mer
  • 2020-06-18

Kevin Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en lägenhet, Johanna bemötte mig suveränt, svarade alla timmar på dygnet och var väldigt hjälpsam med mitt köp! Läs mer
  • 2020-06-17

Marita P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en fastighet i Brandstorp.
    Fick utmärkt hjälp av Therese med försäljningen. Läs mer
    2020-06-18 Therese J svarar Marita P
    Tack för de fina orden & tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen Marita.
    Ha en härlig sommar!
  • 2020-06-16

Christina B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt en villa. Johannas bemötande är proffesionellt och samtidigt glatt och mkt positivt, det gör att man känner stort förtroende för henne.
    Genom hela försäljningen har hon funnits till hands för frågor och stöttning, och inte bara på kontorstid.
    Kan varmt rekommendera andra att välja henne till sin mäklare Läs mer
  • 2020-06-16

Tobias F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpt ett hus i Karlsborg. Kontakterna med Johanna och bemötandet från henne har genomgående varit mycket positiva genom processen. Johanna levde definitivt upp till de förväntningar som vi hade på henne. Även om vi ännu inte har tagit över huset, så är vi trygga med att det kommer att landa på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-06-08

Hans W skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Det var en ren fröjd att få samarbeta med Johanna. Vi har tillsammans med henne sålt våra drömmars ställe i form av ett "ödetorp". Våra förväntningar var att det skulle vara svårsålt. Hon lyckades på rekordtid få fram en köpare där vårt objekt var efterlängtat.
    Johanna är suverän på att lyssna in behov samt har förmåga att driva köp- och säljprocessen så att både köpare och säljare känner sig delaktiga och trygga.
    Hon är kunnig, respektfull, hoppingivande, rättfram, professionell.
    Hon är fullt förtrogen med sin mäklarroll och hon är hängiven sin etik.
    Vi rekommenderar henne varmt!
    Ann-Britt o Hans Läs mer
  • Mattias Å

2020-06-08

Mattias Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har letat efter ett genuint och ärligt åldat torp en tid med önskan om trevliga säljare och utan krångel. Torpet hittades av mäklaren men även övriga önskningar lyckades hon få uppfyllda. Johanna visade sej vara en oerhört flexibel och effektiv mäklare som på ett proffsigt och tydligt sätt lotsade oss som köpare genom en affär. Grattis till att ha Johanna knuten till er. Läs mer
  • 2020-06-06

Nils-evert F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    En lägenhet 3 rum.
    Anna-Lena är trevlig , snabb, korrekt ,smidig och ställer upp.
    Jag skulle gärna göra affär med henne igen. Läs mer
    2020-06-17 Anna-Lena N svarar Nils-evert F
    Tack! Vad glad jag blir för det fina orden och omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta bostad i stan. Allt gott!
  • 2020-05-28

Majken H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har bara gott att ska om Anna-Lena. Alltid glad och positiv. Min lägenhet var inte lättsåld (tyckte (jag) men Anna-Lena jobbade så effektivt och proffsigt och jag kände stort förtroende för henne.
    Majken Hagvil Svensson Läs mer
    2020-06-08 Anna-Lena N svarar Majken H
    Stort tack Majken för det fina omdömet och rekommendationen. Ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-05-08

Magnus H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna är duktig och kunning i det hon gör. Läs mer
  • 2020-05-08

Peder L skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevligt bemötande och priset blev över förväntan på det som såldes Läs mer
  • 2020-05-06

Matteus N skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Tack för din positiva ton och goda arbete i samband vår husförsäljning! Läs mer
    2020-05-06 Therese J svarar Matteus N
    Tack för de fina orden och för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.
  • 2020-05-04

Märta L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är väldigt nöjda! Snabb och bra hjälp med allt. Lätt att nå mäklaren vilket underlättar i situationen. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Märta L
    Tusen tack för det fina omdömet! Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott så hörs närmare när det drar ihop sig för inflyttning i det fina huset!
  • 2020-04-30

Inger H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt fritidshus. Trevlig och saklig mäklare. Positivt. Lätt att ha att göra med. Bra information och kommunikation under hela processen. Läs mer
  • 2020-04-30

Johan H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en stuga
    Mkt bra bemött av Johanna

Måste säga att allt har varit bra med Johanna som mäklare Läs mer
  • 2020-04-23

Ola H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt hus och sålt hus
    Kunnig, ställer hela tiden upp och svarar på frågor. hjälper till att reda ut misstag.
    Alltid ett leende och gott bemötande. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Ola H
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit jätteroligt att hjälpa er med både försäljningen och köp av nya huset. Stort lycka till och jag önskar er en skön sommar på er fantastiska baksida mot skogen!
  • Emelie F

2020-04-12

Emelie F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Supernöjd! Varmt bemötande och god kontakt gick försäljningen av min Bostadsrätt väldigt fort. Med ett resultat jag knappt vågat drömma om är Johanna en mäklare jag starkt kommer att rekommendera till andra! Läs mer
  • 2020-04-11

Christo V skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en fin tvåa med Södra Skogens finaste utsikt. Johanna har varit väldig hjälpsam och trevlig genom hela processen. Jag förväntade mig att Johanna borde agera med både parternas välfärd på hjärtat och att genomföra en smidig affär, och det gjorde hon absolut! Det kunde inte har blivit bättre tack vare henne. Läs mer
  • 2020-04-10

Gun Britt-marie K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna har hjälpt mig att sälja mitt föräldrahem som jag ärvt då jag nu varit ensam kvar. Hon har varit mig behjälplig på ett professionellt och föredömligt sätt.
    Då jag har haft en tuff tid har hon stöttat mig på ett bra sätt.
    Jag har bara positiva saker att säga om henne och kommer inte på något som är negativt. Läs mer
  • 2020-04-10

Ida-marie A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevlig positiv och hjälpsam. Köpte ett hus av henne. Läs mer
  • 2020-04-04

Emil L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande och smidigt tillvägagångssätt när vi köpte vår bostad. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Emil L
    Stort tack för rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset!
  • My K

2020-03-26

My K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra kommunikation och trevlig. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar My K
    Tusen tack My! Så roligt att få hjälpa dig att hitta ditt nya boende. Vi hörs vidare när det närmar sig inflyttning.
  • 2020-03-25

Birgitta O skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa,fått stort förtroende,blivit vänligt bemött.
    Har bara positivt att säga. Läs mer
  • 2020-03-22

Helen H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt ett bostadshus och mäklare ingav ett stort förtroende Läs mer
  • 2020-03-19

Claes Göran A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Ett trevligt bemötande som ingav förtroende. Hon ville verkligen ha lägenheten såld till ett bra pris.
    Snabb respons när något nytt hände. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-03-17

Anders C skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en lägenhet till våran dotter.
    Korrekt bemötande av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-03-09

Cornelia I skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag och min sambo köpte vårt första gemensamma hus i Karlsborg. Jag har aldrig köpt en bostad förut och för mig kändes det tryggt att ha Johanna med. Hon såg till att jag förstod allt och var noga med att inga frågor var för dumma för att ställa. Hon gjorde ett toppenjobb! Kändes professionell, avslappnad och jordnära. Läs mer
  • Dan R

2020-03-08

Dan R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte ett hus vi väntat på i flera månader och Johanna såg till att det gick snabbt och smidigt utan problem. Proffsig och trevlig och kan marknaden, rekommenderas! Läs mer

Långgatan 1C, 544 30 Hjo