Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Långgatan 1C, 544 30 Hjo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 138 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• 2019-11-13

Elin K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Köpt hus.
    Lätt att få kontakt med. Alltid väl förberedd och kunnig.
    Trevlig och tillmötesgående från första stund.

Fanns nära för frågor på visningen samtidigt som man fick utrymme att gå själv och diskutera med sin partner. Läs mer
  • 2019-11-11

Anette S skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Johanna hjälpte mig och mina syskon att sälja vårt barndomshem. Hon har verkligen mött oss där vi varit i processen. Kommit med råd utan att säga för mycket. Hon kändes trygg och personlig . Lyhörd för våra önskemål. Jag kan och kommer varmt rekommendera Johanna som mäklare. Hon är toppen. Läs mer
  • 2019-11-06

Peter F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Bra bemötande, Jenny ”känner” in säljaren och förstår oftast behovet. Läs mer
  • 2019-11-06

Andreas R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Köpt bostad på tidebergsvägen 15.

Otroligt efraren och man märker ärligheten när hon pratar. Extremt hjälpsam i alla frågor vi hadde

Sen under kontrakt skrivningen var hon extremt pedagogisk och skämtsam/trevlig. Absolut toppen Läs mer
  • 2019-11-05

Torbjörn R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa på landsbygd. Gott bemötande. Läs mer
  • 2019-10-29

Torsten F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    När vi skulle sälja vår villa som vi hade bott i över 50 år var vi noggranna att välja mäklare.
    Valet blev Jenny Arnlind och Svensk Fastighetsförmedling. Ett val som vi inte behövde ångra.
    Vi har under hela den tid som försäljningen fortskridet haft mycket god hjälp av Jennys
    råd och tips. Det är lätt att rekommendera Jenny och Svensk fastighetsförmedling.
    Torsten och Margoth Läs mer
  • 2019-10-29

Per K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Svensk Fast Tidaholm har hjälpt mig med försäljning av en Villa i Ekedalen utanför Tidaholm. Mäklaren har egerat mycket profesionellt från första mötet fram tills kontraktskrivning.
    Förväntningarna uppfylldes med råge. Har inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-10-23

Emil B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Lätt att hålla kontakten med och tydlig i sitt utförande Läs mer
  • 2019-10-22

Alexandra F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra mäklare som kunde svara på alla frågor om bostaden . Precis som man vill och därför valde jag att köpa en lägenhet Anna Lena sålde eftersom hon är kan sitt yrke och är på läst om bostaden hon säljer mot många andra som inte kunnat svara på andra frågor. Hon är även intresserad av att följa bostaden förändring i renovering . Läs mer
  • 2019-10-22

Christine C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Tidaholm köp

Sakligt korrekt bemötande -
    ingen stress

Hade inte några speciella förväntnigar Läs mer
  • 2019-10-22

Jonathan F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Köpte en lägenhet i Tibro av Johanna. Väldigt trevlig mäklare, och förklarade kontrakt och diverse på ett sätt man lätt kunde förstå. Hon uppfyllde mina förväntningar väldigt bra. Läs mer
  • 2019-10-21

Marie-Louise J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Sålt bostadsrätt i Tibro

Johanna är väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Nås dygnet runt.

Att få många att komma på visning och få igång budgivning direkt.
    Johanna lyckades få dit 6 st och alla var intresserade och två av dem slogs om den innan de 4 andra han skaffa lånelöfte.
    Budgivningen var klar 2 dgr efter visning.
    Väldigt skickligt skött.

Johanna är en superbra mäklare, lätt att ha att göra med, energisk och effektiv.

1000 guld stjärnor till henne.... Läs mer
  • 2019-10-21

Harriet S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej
    Har sålt en bostadsrätt
    Har fått all hjälp jag behöver o mer än så😊👍 . Mäklaren är och var kunnig, trevlig, glad, tillmötesgående o proffsig på alla sätt o vis under hela processen
    Hon har fått mig att vara lugn och trygg då hon inger stort förtroende
    Hon kommer få mina varmaste rekommendationer till alla jag känner
    Stort tack för bästa mäklaren
    Hälsningar Harriet Läs mer
  • 2019-10-17

Matilda F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min villa- Jag hade en bra positiv mäklare med stort engagemang. Läs mer
  • 2019-10-15

Siv Carola S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en sommarstuga /torp.
    Blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Allt blev som vi förväntat os Läs mer
  • 2019-10-14

Natalie A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Blev bra bemöt.
    Har köpt bostad min första.
    Allt va bra. Läs mer
  • 2019-10-13

Henrik skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny tar sig tid och lyssnar verkligen på ens önskemål inför försäljningen och jobbar hårt för att uppnå dom.
    Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet i Tibro, skulle utan tvekan välja Jenny och Svensk fastighetsförmedling Tibro om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • 2019-10-13

Henning G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej, vi har köpt en villa. Vi fick bra bemötande. Vi hade inte så stora förväntningar men de vi hade levdes upp. Det som saknades först var en bostadskalkyl men fixa hon. Samanfattning bra. Läs mer
  • 2019-10-12

Martina K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt ny bostad inne i stan i Tidaholm. Trevligt bemött av mäklaren. Inget att kommentera mer än att mäklaren är säljare. I övrigt OK! Läs mer
  • 2019-10-12

Karin B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande. Engagerad, svarade på frågor, tog sig tid och var hjälpsam.
    God lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-10-12

Saga H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kanon bra mäklare! Positiv med bra bemötande. Läs mer

Jan F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Annars OK! Sen begriper jag inte varför inte publicering på Blocket ingår i arvodet. Läs mer
  • 2019-10-11

Tomas E skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Sålt en bostadsrätt 3 r.o.k. i Karlsborg

Allt flöt på som det ska. Mäklaren låg hela tiden ett steg före. Smidigt. Tydliga och fullständiga SMS/telefonsamtal. Läs mer
  • 2019-10-11

Gun-Marie F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Anna-Lena.
    Anna-Lena är en engagerad , kunnig och helt otroligt hjälpsam fastighetsmäklare . Man kan fråga om allt, och alltid ett trevligt bemötande.
    Mina förväntningar var att sälja huset fort och lätt . Det såldes över förväntan, väldigt fort.
    Jag köper och säljer gärna med Anna-Lena som mäklare igen. Läs mer

Cecilia J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hej, jag köpte ett hus via Jenny. Visste att hon var bra sen innan då en släkting köpt via henne tidigare. Hon har ett proffsigt och ärligt bemötande. Läs mer

Maria B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt o sålt samma fastighet inom loppet av 4 år med Jenny som mäklare.
    Hon är så proffsig (är trevlig, noggrann, kan räkna o kan juridiken, är strukturerad o forcerar inte i onödan) som jag förväntar mig av en mäklare.
    Kontakta henne så löser sig resten! Läs mer

Tor C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande genom hela affären. Läs mer
  • Pia Birgitta R

2019-10-10

Pia Birgitta R skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en br allt gick perfekt. Fick all hjälp vi behövde. Helnöjda Läs mer
  • 2019-10-10

Tommy H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi köpte ett hus av mäklaren och tycker att hon är mycket bra. Bla. så fick hon ringa till ett par som bjudit över oss när säljaren ville att vi skulle ha huset. Mycket starkt gjort! Läs mer

Anders W skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
    Hjälpsam och ganska lätt att få tag på.
    Svarar fort på frågor via msm.
    Har bara positivt att säga om Svensk fastigetsfömedling.
    Rekomenderas starkt. Läs mer
  • 2019-10-10

Kenneth L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår villa. Med ett gott bemötande och en vilja att göra det bästa för oss fick Anna-Lena oss att känna trygghet under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-10

Amanda E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket duktig och omtyckt av mig. Rekommenderas! Läs mer

Yvonne A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hela upplevelsen och alla kontakter och hjälp med olika saker och aktörer vid min försäljning av hus var alldeles utmärkt. Jag rekommenderar verkligen Jenny. Läs mer

Sören F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en sommarstuga.
    Bemötandet kändes inte så tryggt, lite olyckliga omständigheter på deras kontor där utrustning inte funkade. Men även kände jag av en inte helt avspänd stämning där.
    Förväntade mig lugnare miljö och möte på deras kontor. Läs mer
  • 2019-10-10

Christer S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde mitt hus via Svenskfastigheter och hade Anna-Lena Nyström som mäklare.

Har redan vi påbörjade försäljningen ett stort förtroende för henne då hon varit inblandad i andra husförsäljningar.

Genom hela processen har hon guidad och tipsat mig för att få till en så bra försäljning som möjligt. Även när det gick trögt höll hon modet uppe.

Anna-Lena uppdaterade mig regelbundet om läget...även om läget inte hade förändrats :)

Hennes mångåriga kunskap inom branschen och hennes lokalkunskaper bidrog att jag kände mig lugn.

Hennes ärlighet om vad som var bra och dåligt hjälpte till vid de besluts som skulle tas.

Vill även framhålla Anna-Lenas engagemang och positivitet bidrog till en god stämning mellan henne och mig.

Från första mötet till avslut så har Anna-Lena varit kanon att jobba med. Skulle gärna gör det fler gånger om det skulle bli läge :)

mvh
    Christer Sandström Läs mer
  • 2019-10-10

Kåre L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Veldig trivelig, ryddig og profesjonell. Läs mer
  • 2019-10-09

Conny A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Försäljningen av dödsbo. Johanna var en mycket bra och kunnig mäklare. Lätt att få tag på både kvällar och helger. Har ett väldigt trevligt sätt mot alla både köpare och säljare. Kan jag varmt rekommenderar som en toppen mäklare. Läs mer
  • 2019-10-07

Johan T skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Något raljerande och inte alltid ett professionellt bemötande, tar parti för säljaren. Kan ibland prata eller nämna sånt som inte är relevant för motparten, så även personliga kommentarer. Inte tillräckligt objektiv och vid visningar bör man även kunna hålla med köparen om att vissa saker inte är bra i det aktuella objektet. Samt även ställa krav på säljaren att åtgärda vissa fel och brister innan övertagandet. Är ofta en liten kostnad men en bra gest. Läs mer
    2019-10-08 Jenny A svarar Johan T
    Hej Johan! Vad tråkigt att du fick den uppfattningen om mig under den timme vi träffades för kontraktsskrivning - för någon visning med mig var ni ju inte på.

Jag är mycket mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda med affären (att vara en opartisk mellanman) men om du uppfattade det som att jag tog säljarens parti i detta fall, kan det kanske bero på att både jag och säljaren blev lite överrumplade över att era krav på renoveringsåtgärder kom först vid kontraktsbordet, flera dagar efter avslutad budgivning. Jag har förståelse för att säljaren, som dessutom redan hade flyttat från huset, inte ville börja renovera det efterkontraktsskrivningen.

Huset var besiktigat i förväg av Anticimex och protokollet publicerat i annonsen. Den stora fördelen med det tillvägagångssättet är att alla spekulanter känner till husets skick innan budgivningen startas och kan ta höjd för eventuellt renoveringsbehov när de lägger bud. På mina visningar brukar jag alltid ta upp de väsentligaste anmärkningarna i protokollet, så det var synd att ni inte kom på visningen.

Jag tycker att säljaren visade en fin gest genom att släppa in er och visa er huset när ni spontant klev in i trädgården mitt under flyttbestyren. Hoppas att ni ändå är nöjda med den kompromiss vi förhandlade fram och att ni ska trivas i Karlsborg!
  • 2019-10-05

Kristian A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Johanna hjälpte oss att sälja vårt boende. Hon är väldigt tillmötesgående, social och lätt att arbeta med, toppbetyg! Läs mer
  • 2019-10-03

Jenny P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Jag köpte en fräsch och superfin lägenhet. Hon va mycket trevlig och frågade mycket om hur jag kände samt sa information som jag inte ens hade tänkt på, vilket fick mig att bli ännu säkrare på att jag ville vara med på budgivningen. Hon frågade även lite om mig vilket fick mig att slappna av mer. Hon förklarade mycket bra vad som stod på papprena när jag skrev på kontraktet, vilket fick mig att bli klok på vad som stod.
    Jag hade inga förväntningar då det va första gången jag vart i kontakt med mäklare. Men hon va en mycket bra och professionell och trevlig.
    Helheten av allt har vart otroligt kul och spännande. Kunde inte ha haft en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-09-25

Anna L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Proffsigt bemötande och agerande genom hela processen. Serviceminded, rak och tydlig. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
  • 2019-09-07

André D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kjøp: Bostadslegenhet.
    Informativ, trevlig och mycket nogran meklare.
    Har lenge søkt legenhet och treffat flera meklare. Anna-Lena Nystrøm er absolut en av de mesta.

Rekomanderar gjerna denne meklaren. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar André D
    Jag tackar ödmjukast för ditt omdöme och din rekommendation. Välkommen till Tidaholm!
  • 2019-09-04

Alexander B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    •Jag har köpt en 3a och ska sälja min 2a.
    •Jag och min sambo blev bemött på ett professionellt sätt.
    •Johanna är som sagt mycket professionell i sitt arbete och värnar om både köpare och säljare. Hjälper inte bara till med försäljning och köp, hon löser även andra saker. Som i vårt fall uppstod det oväntade saker som hon även löste åt oss, vilket gjorde att vi kunde genomföra köpet.

Jag kommer rekommenderar Johanna Nordstedt och Svensk fastighetsförmedling till vänner och kommer vända mig till henne när det är dags för något nytt. Läs mer
  • 2019-09-03

Irena G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag sålde radhus i Tibro med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Jenny Arnlind. Jenny har ett professionellt bemötande och man upplevde Jenny som extremt kunnig på det hon gör. Tycker allt har flutit på bra och det blev en lyckad försäljning. Rekommenderar Jenny till alla som vill ha bästa resultat av sin bostadsförsäljning.

Att sälja med hjälp av Jenny var en fröjd. Jag är supernöjd. Tack Jenny.

/Irena Gustafsson / Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Irena G
    Tack för de fina orden Irena! Och tack för att du fixade den festligaste visningen någonsin!
    Irena G, Jenny A gillar detta
  • 2019-09-02

Solvig A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt ett hus.Bra bemötande trevlig och lättsam.Gick fort när det väl kom ut till försäljning. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar Solvig A
    Tusen tack för omdömet och rekommendationen.
  • 2019-08-30

Yvonne B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Dödsbo sålt toppen mäklare lätt att prata med svarade alltid i telefon. Glad och trevlig i sitt sätt att möta spekulanter på huset. Anlita gärna denna mäklare. Får 10 stjärnstatus av 10 möjliga av oss. Conny o Yvonne Läs mer
  • 2019-08-30

Kari M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt fastighet i Karlsborg
    Mycket bra och trevligt bemötande
    Förväntningarna var stora och det levde mäklaren upp till
    En liten detalj var fiberanslutningen
    Det var inget öppet nät
    Man kunde inte välja vilken tjänsteleverantör
    som helst
    Mvh Kari Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Kari M
    Tack! Och tack för att du informerade mig om att det är felaktig information om stadsnätet på Keabs hemsida.
    Jenny A gillar detta
  • 2019-08-27

Cathrine A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi köpte fritidshus - lite svårt att få tag på mäklaren men det var ju semesterperioder..... Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Cathrine A
    Ja, vi var ju på semester båda två, men så bra att ni hann hem till visningen och att ni gillade huset. Hoppas att ni ska trivas fint i Karlsborg!
    Jenny A gillar detta
  • Karolina S

2019-08-27

Karolina S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag köpte ett litet 1900-tals torp.
    Jag blev väldigt bra bemött och fick mycket fin hjälp och förståelse hela vägen då detta var första gången jag köpt en bostad. Långt över förväntan var bemötandet jag fått. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar Karolina S
    Karolina, vilka fina ord! Jag är mycket tacksam för det fina omdömet och ska göra allt för att varje köpare ska känna som du gjorde.
  • 2019-08-24

Joakim W skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Allt har fungerat jättebra och vi är supernöjda Läs mer
    2019-09-02 Anna-Lena N svarar Joakim W
    Tusen tack, jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.

Långgatan 1C, 544 30 Hjo