Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Hjo Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Långgatan 1C, 544 30 Hjo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• 2019-05-25

Siv V skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    En mycket bra mäklare , med stor erfarenhet o kompetens Läs mer
  • 2019-05-17

Magnus D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt villa. Blev mycket bra bemött av kunnig mäklare. Alla förväntningar infriades.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    På det hela taget en mycket positiv upplevelse Läs mer
    2019-05-20 Anna-Lena N svarar Magnus D
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jätteroligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2019-05-13

Antti J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt vårt hus …

Trevlig och väldigt engagerad har förståelse för att man ibland famlar i ett mörker och har många frågor.

Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • Kerstin K

2019-05-12

Kerstin K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt en villa med Anna Lena som mäklare, allt har funkat bra vi är mycket nöjda det bemötande vi fått, proffsigt och bra.
    Kerstin och Lennart Läs mer
    2019-05-17 Anna-Lena N svarar Kerstin K
    Tusen tack för de fina orden! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Nu hoppas vi att ni kommer att trivas i stan.
  • 2019-05-10

Susanne J skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren är helt enastående, hjälpsam och väldigt engagerad. Hade höga förväntningar och de levde hon verkligen upp till. Supernöjd! Läs mer
    2019-05-17 Anna-Lena N svarar Susanne J
    Tusen tack Susanne för den fina rekommendationen. Det värmer! Lycka till med nytt jobb och ny bostad.
  • 2019-04-24

Mariann V skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har sålt en villa. Blivit mkt bra bemött. Mäklaren har skött försäljningen och allt omkring på ett fantastiskt bra sätt! Läs mer
    2019-05-09 Anna-Lena N svarar Mariann V
    Tack för det fina omdömet. Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, och roligt också att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-04-16

Tanyapat B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hon var snäll och när jag under något som jag frågade med henna att jag få alltid svar . Läs mer
    2019-04-16 Jenny A svarar Tanyapat B
    Tack Tanya! Du och Jimmy är välkomna att ringa igen, om ni undrar något mer. Så roligt att det äntligen blev er tur att köpa hus!
  • 2019-04-04

Anna T skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra bemötande och handläggning. Läs mer
    2019-04-08 Anna-Lena N svarar Anna T
    Roligt att höra att du är nöjd. Stort tack för rekommendationen.
  • 2019-03-23

Emma N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min bostadsrätt, affären gick snabbt och smidigt. Lägenheten hade visning på måndagen och på torsdagen var den såld, Anna-Lena har gjort ett kanonjobb! Läs mer
    2019-03-26 Anna-Lena N svarar Emma N
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2019-03-16

Thomas N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Det är alltid stressigt att köpa och sälja bostad.köpet av ny lgh gick väldigt fort,vann budet samma dag.

Försäljningen gick ganska fort,trotts trög budgivning,mäklaren har skött allt bra med att ge mycket information och jobbat bra med budgivarna. Läs mer
    2019-03-26 Anna-Lena N svarar Thomas N
    Det är jobbigt att förändra sitt boende men nu hoppas jag att du kommer att trivas på nya stället! Tusen tack för rekommendationen.
  • 2019-03-16

Maria K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande, planering och genomförande av försäljning av vår villa. Läs mer
    2019-03-17 Anna-Lena N svarar Maria K
    Roligt att höra att ni är nöjda. Jag tackar för förtroendet att hjälpa er med affären och för de fina orden här!
  • 2019-03-12

Eva L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    vi har sålt vår lägenhet, som vi köpte av samma mäklare för några år sedan.
    Vi har fått ett mycket trevligt, positivt och professionellt bemötande.
    Mäklarens råd har var vägledande men hon har låtit oss förstå att det är vi som bestämmer.
    Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera henne bland våra vänner. Läs mer
    2019-03-17 Anna-Lena N svarar Eva L
    Tusen tack för de fina orden och för rekommendationen, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • Jennie B

2019-03-10

Jennie B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Toppen! Proffsiga och mycket bra bemötande! Läs mer
    2019-03-17 Anna-Lena N svarar Jennie B
    Tack Jennie. Roligt att höra att du är nöjd med försäljningen.
  • Thorbjörn S

2019-02-28

Thorbjörn S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har hjälpt oss att sälja 2 bostader. En sommarstuga för något år sedan och nu en bostadsrätt. Hon är superenkel att jobba med. Lovar inte mer än hon kan hålla och håller det hon lovar. Hon får våra varmaste rekommendationer.

Torbjörn Såthén Läs mer
    2019-03-26 Jenny A svarar Thorbjörn S
    Tack för den fina rekommendationen, Torbjörn! Det var ett nöje att få jobba med dig igen.
    Jenny A gillar detta
  • 2019-02-14

Elin G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har blivit väldigt trevligt bemött av Jenny när vi har varit på visning och slutligen köpte ett hus genom henne. Hon har även förklarat frågor kring köpet på ett enkelt sätt och hjälpt oss kontakta banker för bästa bolån.
    Vi rekommendera Jenny som Mäklare. Läs mer
  • Gustav J

2019-02-11

Gustav J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Snabb och trevlig . Lätt och ha göra med Läs mer
  • 2019-02-10

Anders Victor E skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt mitt bostadshus och flyttar till lägenhet. Blev bra bemött det enda är att hon varit lite svårtillgänglig både personligen och via telefon. Skött sitt arbete professionell i övrigt Läs mer
  • 2019-02-08

Margit H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande! Önskade att försäljningen skulle gå snabbt vilket den gjorde. Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-02-12 Anna-Lena N svarar Margit H
    Tusen tack för omdömet och rekommendationen! Roligt att ni uppskattar mitt arbete.
  • 2019-02-01

Markku O skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte småhus enhet,utmärkt bemötande av mäklaren vilket resulterarade smidigt affär. Läs mer
    2019-02-12 Anna-Lena N svarar Markku O
    Tack! Va roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas gott i Fröjered.
  • Cor v

2019-01-23

Cor v skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra hjälp vid försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-24 Anna-Lena N svarar Cor v
    Tack Cor & Janneke för uppskattning och rekommendation! Roligt att ni är nöjda.
  • 2019-01-22

Marcus S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Affären gick enkelt och smidigt, inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-12-18

Karin T skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Ville sälja lägenheten som renoveringsprojekt. Ville ha snabb affär. Allt föll ut väl! Läs mer
    2019-01-08 Therese J svarar Karin T
    Tack för förtroendet Karin! Så roligt att kunna hjälpa dig. Varma hälsningar Therese
  • 2018-12-18

Jonas S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    1. Sålt hus med lokal
    2. Professionellt, inlyssnande och trevligt
    3. Mina förväntningar var god återkoppling, råd, tips och behjälplighet vilket jag tycker har uppfyllts.
    4. Tycker att försäljningsuppdraget skötts på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2019-01-11 Anna-Lena N svarar Jonas S
    Varmt tack för det fina omdömet och rekommendationen. Det värmer att höra att ni är nöjda.
  • Emelie K

2018-12-06

Emelie K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt en villa, trevligt bemötande, snabba och tydliga svar. Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-17 Anna-Lena N svarar Emelie K
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden, Emmelie. God Jul önskar jag er hela familjen!
  • 2018-11-30

Niclas N skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mäklaren gjorde allt för oss. Hon är värd allt guld i världen,för vad hon gjorde för oss Läs mer
    2018-12-03 Therese J svarar Niclas N
    Tack för förtroende att få hjälpa er! Vad roligt att höra, det värmer! Varma hälsningar Therese
  • 2018-11-24

Mona P skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    AnnaLena lägger hela sitt hjärta i att få affären att gå igenom så det blir bra för alla parter. Hon gillar verkligen sitt jobb. Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Mona P
    Tusen tack Mona! Trevligt med uppskattning. Allt gott så hörs vi inför tillträdet. Mvh Anna-Lena
  • 2018-11-23

Torbjörn S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett proffsigt och seriöst sätt
    Över förväntningar med att man gick igenom avtalet punkt för punkt och fick en bra förklaring på allt, fanns inga ? Tecken efter underskrift
    En mycket bra mäklare Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Torbjörn S
    Tusen tack för de fina orden och för att ni tar er tid att rekommendera mig. Det värmer att höra att ni är nöjda. Ha det gott så hörs vi vidare. Mvh Anna-Lena
  • 2018-10-28

Ingrid S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en 95 kvm villa. Jag blev väldigt väl bemött. Jenny är trevlig och lätt att prata med. Hon upplyste mig om mycket som jag inte kände till förut och förde fram försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt som också gav resultat. Lite svår att få tag på via telefon men det löste sig ändå. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min försäljning. Läs mer
  • 2018-10-25

Maria K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har sålt vårat hus då vi flyttar till annan ort! Hon har gjort vår försäljning på ett proffsigt och varmt sätt. Jenny har varit tillmötesgående och fixat att visningsdagar och det sista med nya köparen har blivit bra för oss alla.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling Tibro & Jenny Arnlind som mäklare. Läs mer
  • 2018-10-22

Siv K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vid försäljning av en villa har vi fått mycket professionell och bra hjälp. All hantering har varit effektiv och saklig. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2018-11-01 Anna-Lena N svarar Siv K
    Tusen tack! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen.
  • 2018-09-21

Kerstin G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Väldigt nöjd med all hjälp och information. Läs mer
    2018-09-24 Therese J svarar Kerstin G
    Tack för de fina orden och förtroendet att jag fick hjälpa dig Kerstin! Varma hälsningar Therese
  • 2018-09-21

Mia S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra och professionellt bemötande med en personlig ton vid både köp av hus samt försäljning av gård. Läs mer
    2018-09-25 Anna-Lena N svarar Mia S
    Tusen tack Mia för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i stan!
  • 2018-09-17

Helena G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Servicegraden var mycket hög. Läs mer
    2018-09-18 Anna-Lena N svarar Helena G
    Tack Helena. Det var jätteroligt att få hjälpa till både med försäljningen och köp av ny bostad. Där hoppas vi att du kommer att trivas i många år!
  • 2018-09-15

Eva O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt lägenhet Kvarnvägen, Tibro och anlitat Jenny Arnlind på Svensk fastighetskredit vilket jag inte ångrat. Hon har gjort ett utmärkt jobb och jag vill verkligen tacka henne för att hon jobbat, slitit och fixat för att affären ska gå i lås. Hon har levt upp till förväntningarna jag hade på mäklare Läs mer
  • 2018-09-15

Cecilia H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag kom i kontakt med Jenny Arnlind i samband med mitt lägenhetsköp i Tibro.
    Hon bemötte mig väl på visningen och visade intresse för mig som eventuell köpare. I samband med budgivningen, som fick en annorlunda utgång, var hon angelägen om att lösa situationen på bästa sätt och jag kände att hon ville sälja lägenheten till mig.
    Jenny är en trevlig och lättsam person och vet hur man bemöter människor på ett fint sätt. Läs mer
  • Karl R

2018-09-05

Karl R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt proffsigt och trevligt bemött. Är väldigt nöjd med mäklaren och skulle gärna rekommendera henne om någon annan ska sälja eller köpa bostad Läs mer
  • Daniel L

2018-08-30

Daniel L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag är fullt nöjd med mäklaren. Jag var heller kanske inte den mest engagerade och frågvise under visningen. Läs mer
    2018-09-24 Therese J svarar Daniel L
    Tack för förtroendet Daniel! Det var ett nöje att hjälpa dig hitta nytt boende. Lycka till med den nya lägenheten. Varma hälsningar Therese
  • 2018-08-21

Bengt-Ove W skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Allt var som förväntat.
    Jenny är duktig. Läs mer
  • 2018-08-16

Gun S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har fått hjälp att sälja vår fastighet på ett proffsigt och bra sätt med bra service Läs mer
  • 2018-07-22

Marianne A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    I början gick det lite trögt. Fick inte riktigt kontakt. Men det löste sig. Efter ett jättefint prospekt blev det till sist budgivning. Jag är nöjd. Läs mer
  • Elin G

2018-07-21

Elin G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag ville få tag på en trea här i stan och fick stor hjälp att hitta en bra😊 Jag skulle också sälja min tvåa och detta gick supersmidigt😊 Therese har under hela tiden varit hjälpsam, supertrevlig och professionell. Jag ville gärna göra en snabb affär och det blev det. Nu kan jag se fram emot ett härligt liv med dottern i en härlig trea om två månader❤ Tack Therese! Läs mer
    2018-07-22 Therese J svarar Elin G
    Tack för de fina orden Elin, det var verkligen ett nöje att hjälpa er att hitta ny bostad. Jag hoppas ni kommer trivas. Tack för förtroendet!
  • Ann-Marie H

2018-07-02

Ann-Marie H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag är förvånad över att du lyckades få så bra betalt, för morbrors gammal hus.
    Bra gjort mitt intryck av dej är att du är en positiv tjej, glad och mycket trevlig och personlig.
    Stort tack.😀 Läs mer
  • 2018-06-24

Claes P skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Snabba affärer just som vi ville. Sålt två fastigheter och köpt två st genom henne. Läs mer
  • 2018-06-18

Annette F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt bostad, bemött på ett väldigt proffsigt sätt levde upp till de förväntningar vi hade med råge. Läs mer
  • 2018-06-16

Linnéa B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi sålde vår lägenhet efter ett jobbig separation på vårt förhållande och ville då bli av med vår lägenhet snabbt. Vi blev bra bemötta och kunde inte önskat oss en snabbare och bättre affär som vi fick. Tack! Läs mer
  • 2018-06-14

Henning T skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Försäljning av gemensam sommarstuga efter skilsmässa. Första gången vi sålde hus så vi var osäkra på hur allt fungerade men Jenny ledde oss hela vägen till en lyckad försäljning. Hon är professionell, bemötande och sjukt kunnig inom allt som har med hus och försäljning att göra. Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Henning T
    Tack för de fina orden, Henning! Det har varit ett nöje att samarbeta med er båda!
  • 2018-06-13

Johan L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har sålt vårt hus och köpt ett radhus med hjälp av Anna-Lena. Trevligt och proffesionellt bemötande som uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-07-05 Anna-Lena N svarar Johan L
    Tack Johan & Camilla! Jag är jätteglad att jag fick ditt förtroende att hjälpa er med försäljningen och att hitta ett nytt boende. Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Suzie Ö

2018-06-01

Suzie Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt hus
    Bästa bemötandet ever!
    Anna-Lena Nyström är den bästa mäklare både jag och min man med över 30 års erfarenhet av mäklare stött på var och en och tillsammans.

Vi har mycket god erfarenhet av Anna-Lena vid alla de fem ärenden vi haft att göra med varandra.

Full tillit, trygghet och förtroende i en bransch där vi stött på skojare och oseriösa.

Anna-Lena är professionell och personlig och alltid vänligt lösningsfokuserad och inlyssnande.

Hon är bäst! Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-07-05 Anna-Lena N svarar Suzie Ö
    Tusen tack för de fina orden, det värmer. Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen och det känns som det är rätt familj som tar över ert fina ställe! Glad sommar!
  • 2018-05-31

Cronje F skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag sålde min villa, och fick ett bra bemötande på alla sätt och är helt nöjd. Läs mer
    2018-05-31 Therese J svarar Cronje F
    Tack för förtroendet och de fina orden!
  • 2018-05-31

Arne B skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Säldre för föräldrars räkning ett äldre hus. Troligen svårvärderat och i en ort som också är lite knepig. Det har till stor del fungerat fint. Bra återkoppling. Läs mer
    2018-05-31 Therese J svarar Arne B
    Tack för förtroendet och rekommendationen, det värmer!

Långgatan 1C, 544 30 Hjo