Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Hjo Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Långgatan 1C, 544 30 Hjo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• Christina L
    Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hjo
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare. Hon var engagerad och trovärdig och vilja att både köpare och säljare skulle känna sig nöjda med affären. Vi rekommenderar gärna henne till andra som ska sälja sina fastigheter.
  • Maria M
    Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hjo
    Mycket bra. Över förväntan. Rekommenderas.
  • Jerry R
    Jerry R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hjo
    Jörgen N får av oss absolut det högsta betyg som finns på skalan👍👏
    PROFFS!!!
  • Marie G
    Marie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hjo
    Mycket bra bemötande från första början. Noggrann och omhändertagande. Vi är mycket nöjda med svensk fastighetsförmedling Hjo.
  • Dellmander Fastigheter A
    Dellmander Fastigheter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hjo
    Allt fungerade bra från start till mål. Jörgen är lugn och metodisk och känns väldigt proffsig. Jag kan starkt rekommendera både honom som person och Svensk Fastighetsförmedling som bolag.
  • Monica A
    Monica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hjo
    Bara bemötande, som förväntat. Tyckte vi fick till en bra deal till slut.

Långgatan 1C, 544 30 Hjo