Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 258 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2021-05-04
    Köpte ett fint nyrenoverat hus i Karlsborg.
    Jenny såg till att vi fick komma på förhandsvisning och vi togs emot med en trevlig och avslappnad visning, med annat par.
    Är mycket nöjda med mottagandet och hanteringen av köpet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2021-05-04
    Sålt 11/2-plans hus, positiv och drivande, intresserad, tog sig tid-uppfyllde alla förväntningar. Nöjd med slutresultatet!
    2021-05-04
    Mycket nöjda med allt, superproffsigt bemötande!
    2021-05-01
    Efter långvarig sökande har jag har köpt ett hus i Karlsborg.
    Har varit på många visningar innan dess där Jenny Arnlind varit mäklare och alltid blivit proffesionellt och trevligt bemött.
    Vi är mycket nöjda med kontakten.
    Hälsningar Barbro Lundborg
    2021-02-13
    Jenny är en mycket kunnig och professionell mäklare som med stort engagemang och hög tillgänglighet hjälpte mig med mitt husköp. Det syntes verkligen att hon har stor passion för sitt yrke och ger 200% till sina kunder för att genomföra affären på bästa möjliga sätt för både köpare och säljare. Hela processen kändes väldigt trygg och jag är supernöjd!
    Tack för det fina omdömet, Ninos! Det var en ära att få hjälpa dig i ditt första fastighetsköp. Hoppas att du ska bli nöjd med huset. Jenny Arnlind
    2021-02-08
    Bra mäklare trevlig och ärlig
    Tack, Martin, hoppas att ni ska trivas! Jenny Arnlind
    2021-02-04
    Mycket trevlig och bra mäklare. Snabb å smidig försäljning kan varmt rekommendera jenny
    Tack för de orden, Mattias. Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er, och att det blev så bra! Jenny Arnlind
    2021-02-04
    super trevlig mäklare.
    väldigt social och duktig med hjälp och duktig på att förklara saker och ting.
    Tack, Ida! Tack för de snälla orden! Det började ju lite annorlunda, men sedan gick det bra. Jag är spänd på att få träffa er på tillträdesdagen och hoppas att allt är bra med er då! Jenny Arnlind
    2020-11-15
    Sålde vår Villa
    Proffsigt, stort kunnande, trevligt bemötande.
    Hade stora förväntningar på värdet av huset. Jenny bemötte och förklarade bra vad och hur mycket vi kunde förvänta oss och hon förklarade på ett bra sätt hur marknaden ser ut.
    Vi är så nöjda med den hjälp vi fått från henne och att hon haft förståelse och tålamod med oss för att det är svårt att behöva flytta.
    Tack för förtroendet att få sälja ännu ett hus åt er trevliga familj! Denna villa var dessutom något alldeles extra! Jenny Arnlind
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2020-11-15
    Försäljning av bostadsrätt. Positiv, informativ och kunnig mäklare.
    Tack för den fina återkopplingen! :) Jenny Arnlind
    • Åsen
    2020-10-15
    Jag har sålt min villa. Jenny hjälpt mig från start till slut. Hon har otrolig energi och framåt drift, samtidigt lyhörd för önskningar och uppmärksam på viktiga moment. Lättsam i kommunikationen, man kommer lätt och snabbt i kontakt med. Tydlig, grundlig, kompetent.
    Tack, Tatjana! Att sälja ditt fantastiska hus var verkligen roligt! Jenny Arnlind
    2020-09-23
    Jenny var engagerad, aldrig svår att nå och alltid tillmötesgående. Om jag säljer bostaden jag köpte så är Jenny den första jag ringer i ämnet. Mäklaren rekommenderas starkt till andra som vill göra bostadsaffärer.
    Tack Robert! Det var fina ord! Jag hoppas att ni trivs här i Skaraborg. Jenny Arnlind
    • Strandstaden
    2020-09-20
    Köpt ett enplans hus, mitt första hus.

Hon var Oengagerad, snurrig och allmänt otydlig.
    Kommer inte rekommendera henne.
    Hej Simon! Så tråkigt att du har en negativ inställning till affären. Jag förstår att ni är besvikna över att säljaren inte gick med på att ha någon förhandsvisning och att ni inte fick låna nyckeln och besöka huset själva, men jag hoppas att ni ändå är nöjda med att jag kunde släppa in er med kort varsel och att vi fick till en bra överenskommelse med säljaren. Jenny Arnlind
  • köpte sin bostad med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    • Närlunda
    2020-09-12
    Fint bemötande, hjälpsam, klar och tydlig. Proffsig. Och trevlig!
    Tack Inger! Tack för de fina orden. Det var en riktigt trevlig stund vi hade på den vackra verandan. Hoppas att ni ska trivas i torpet! Jenny Arnlind
    • Närlunda
    2020-09-08
    Köpte torp och mark. Mycket trevligt och kompetent, lätt att ta kontakt med och bra kunskap om området. Känslig bemötande av de olika människor inblandad!
    Tack John! Jag hoppas att ni ska trivas bra i Karlsborg och ser fram emot att besöka er i torpet när ni har kommit i ordning. Jenny Arnlind
  • sålde sin stuga med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2020-08-26
    Sålde mammas sommarstuga. Skicklig och proffsig mäklare som hjälper till genom hela processen.
    Tack Anders! Det var roligt och lätt att jobba ihop med dig och din syster. Tack för förtroendet att sälja era föräldrars fina stuga! Jenny Arnlind
    2020-07-13
    Fritidshus i Töreboda Kommun.
    Generellt omdöme: Bra dialog med mäklaren genom hela processen.
    Lite mer att önska angående vissa oklara saker som servitut och eget vatten som delas med grannen.
    Lite tidspress vid kontraktsskrivning.
    Tack Janne! Jag är hemskt ledsen att vi inte hade alla uppgifter kring vattnet, men det är inte alltid lätt att få fram all historik när det är ett dödsbo som säljer en fastighet. Hoppas att det ordnar sig med vattnet. Vad jag förstår har ni en lösning på gång ihop med den nya grannen. Jenny Arnlind
    2020-07-12
    Jag och mina syskon har sålt vår gemensamma sommarfastighet med hjälp av Jenny.
    Med positiv attityd och stor kompetens har Jenny mött både oss säljare o spekulanter.
    Jag kan starkt rekommendera Jenny till alla som står i begrepp att sälja sin fastighet.
    Tack Tommy! Det har verkligen varit enkelt att jobba tillsammans med dig och dina syskon. Och det är roligt varje gång man får överträffa sina kunders förväntningar. Jenny Arnlind
    • Perstorp
    2020-07-08
    Köpt en sommarstuga innan visning .
    Hon löste affären snabbt o lätt , inga problem med varken säljare eller förmedlare.
    Tack, det gick verkligen snabbt och lätt. Hoppas att ni blir nöjda med stugan! Jenny Arnlind
    2020-03-06
    Jenny har hjälp oss att sälja vårt hus och hon har skött allt mycket bra. Hon gav en snabb värdering och ett proffsigt intryck redan från första mötet. Hon har håll mig som kund uppdaterad under hela processen och alltid kommit tillbaka med svar på mina frågor.
    Min upplevelse är mycket positiv och jag kommer att rekommendera Jenny till mina vänner och bekanta som ska sälj sin bostad.
    Tack Linda! Det är alltid lika roligt att hjälpa er. Nu har vi gjort tre affärer ihop och jag gör gärna fler. Jenny Arnlind
    • Språttebo
    2020-02-21
    Positivt. Lugn, saklig och kunnig.
    Tack Ewa! Jag hoppas att ni ska trivas i Tibro! Jenny Arnlind
    • Språttebo
    2020-02-21
    Sålt vårt hus. Trevligt bemötande av Jenny. Tredje huset vi sålt i vår släkt och anlitat Jenny varje gång. Mycket nöjda. Kan verkligen rekommendera henne till vänner o bekanta.
    Tack, Gun-Britt! Det har varit minst lika trevligt att samarbeta med din familj den här gången som tidigare! Jenny Arnlind
    2020-02-13
    Tycker det har vart jättebra att sälja vårt hus med Jenny .Allt flytet på och vi var överens om det mesta från början till slut. Kan varmt rekommendera henne!
    Tack för de orden och tack detsamma! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er kring försäljningen av ert fantastiska hus. Jenny Arnlind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    • Södra Skogen
    2020-01-24
    Toppen! Det blir en vacker ros 🌹
    Tack snälla du! Hoppas att du ska trivas! :) Jenny Arnlind
    • Kvarnhagen
    2020-01-05
    -Köpt: Enplans radhus
    -Bemötande: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig, rak & ärlig
    -Förväntningar: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig och rak & ärlig
    -Sammanfattande Upplevelse: Bästa möjliga!
    Tack för de fina orden, Carina! Jag hoppas att ni och hundarna ska trivas bra i Tibro! Jenny Arnlind
  • Helena S
    • Hörnebo
    2019-12-08
    Vi är jättenöjda med vårt husköp som skett med hjälp av Jenny och väljer ju självklart att ta hjälp av henne även med försäljningen av vårt nuvarande hus. Rekommenderas varmt!
    Helena o Erik
    Tack Helena för så fina ord! Jag är glad att jag fick hjälpa er med båda affärerna och hoppas att ni ska trivas i det nya huset och fylla det med skratt, kärlek och hembakta bullar - precis som ni gjorde i ert gamla hus. Jenny Arnlind
    • Örlen-Fagersanna
    2019-12-08
    Eftersom vi bor i Australien och försöker sälja vår sommarstuga i Sverige med stor tidsskillnad är det svårt att hålla tät kontakt, men med ömsesidigt förtroende gick det riktigt bra. Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Tack Birgitta! Ja, till slut blev det fart på affären. Jag tror att vi hittade en köpare som tycker lika mycket om huset som din familj har gjort. Jenny Arnlind
    2019-12-02
    Tack vare Jenny lyckades vi köpa en riktig pärla ute på landet! Jenny hjälpte oss att få till en snabb affär och ställde upp på alla tänkbara sätt för oss som köpare och verkar lika mån om oss köpare som om säljande part.
    Tack för det fina omdömet Jimmy! Det är alltid mitt mål att både köpare och säljare ska bli nöjda. Hoppas att ni ska trivas i huset! Jenny Arnlind
    2019-11-06
    Bra bemötande, Jenny ”känner” in säljaren och förstår oftast behovet.
    Tack Peter! Jag är tacksam över att ännu en gång fick förtroendet att hjälpa dig med en försäljning. Jenny Arnlind
    2019-11-05
    Sålt villa på landsbygd. Gott bemötande.
    2019-10-29
    När vi skulle sälja vår villa som vi hade bott i över 50 år var vi noggranna att välja mäklare.
    Valet blev Jenny Arnlind och Svensk Fastighetsförmedling. Ett val som vi inte behövde ångra.
    Vi har under hela den tid som försäljningen fortskridet haft mycket god hjälp av Jennys
    råd och tips. Det är lätt att rekommendera Jenny och Svensk fastighetsförmedling.
    Torsten och Margoth
    2019-10-13
    Jenny tar sig tid och lyssnar verkligen på ens önskemål inför försäljningen och jobbar hårt för att uppnå dom.
    Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet i Tibro, skulle utan tvekan välja Jenny och Svensk fastighetsförmedling Tibro om jag skulle sälja igen.
    2019-10-11
    Annars OK! Sen begriper jag inte varför inte publicering på Blocket ingår i arvodet.
    2019-10-11
    Hej, jag köpte ett hus via Jenny. Visste att hon var bra sen innan då en släkting köpt via henne tidigare. Hon har ett proffsigt och ärligt bemötande.
    • KARLSBORG
    2019-10-10
    Köpt o sålt samma fastighet inom loppet av 4 år med Jenny som mäklare.
    Hon är så proffsig (är trevlig, noggrann, kan räkna o kan juridiken, är strukturerad o forcerar inte i onödan) som jag förväntar mig av en mäklare.
    Kontakta henne så löser sig resten!
    2019-10-10
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
    Hjälpsam och ganska lätt att få tag på.
    Svarar fort på frågor via msm.
    Har bara positivt att säga om Svensk fastigetsfömedling.
    Rekomenderas starkt.
    2019-10-10
    Hela upplevelsen och alla kontakter och hjälp med olika saker och aktörer vid min försäljning av hus var alldeles utmärkt. Jag rekommenderar verkligen Jenny.
    • Svebråta
    Köpt en sommarstuga.
    Bemötandet kändes inte så tryggt, lite olyckliga omständigheter på deras kontor där utrustning inte funkade. Men även kände jag av en inte helt avspänd stämning där.
    Förväntade mig lugnare miljö och möte på deras kontor.
    • Karlsborg
    2019-10-07
    Något raljerande och inte alltid ett professionellt bemötande, tar parti för säljaren. Kan ibland prata eller nämna sånt som inte är relevant för motparten, så även personliga kommentarer. Inte tillräckligt objektiv och vid visningar bör man även kunna hålla med köparen om att vissa saker inte är bra i det aktuella objektet. Samt även ställa krav på säljaren att åtgärda vissa fel och brister innan övertagandet. Är ofta en liten kostnad men en bra gest.
    Hej Johan! Vad tråkigt att du fick den uppfattningen om mig under den timme vi träffades för kontraktsskrivning - för någon visning med mig var ni ju inte på. Jag är mycket mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda med affären (att vara en opartisk mellanman) men om du uppfattade det som att jag tog säljarens parti i detta fall, kan det kanske bero på att både jag och säljaren blev lite överrumplade över att era krav på renoveringsåtgärder kom först vid kontraktsbordet, flera dagar efter avslutad budgivning. Jag har förståelse för att säljaren, som dessutom redan hade flyttat från huset, inte ville börja renovera det efterkontraktsskrivningen. Huset var besiktigat i förväg av Anticimex och protokollet publicerat i annonsen. Den stora fördelen med det tillvägagångssättet är att alla spekulanter känner till husets skick innan budgivningen startas och kan ta höjd för eventuellt renoveringsbehov när de lägger bud. På mina visningar brukar jag alltid ta upp de väsentligaste anmärkningarna i protokollet, så det var synd att ni inte kom på visningen. Jag tycker att säljaren visade en fin gest genom att släppa in er och visa er huset när ni spontant klev in i trädgården mitt under flyttbestyren. Hoppas att ni ändå är nöjda med den kompromiss vi förhandlade fram och att ni ska trivas i Karlsborg! Jenny Arnlind
  • skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2019-09-03
    Jag sålde radhus i Tibro med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Jenny Arnlind. Jenny har ett professionellt bemötande och man upplevde Jenny som extremt kunnig på det hon gör. Tycker allt har flutit på bra och det blev en lyckad försäljning. Rekommenderar Jenny till alla som vill ha bästa resultat av sin bostadsförsäljning.

Att sälja med hjälp av Jenny var en fröjd. Jag är supernöjd. Tack Jenny.

/Irena Gustafsson /
    Tack för de fina orden Irena! Och tack för att du fixade den festligaste visningen någonsin! Jenny Arnlind
    2019-08-30
    Köpt fastighet i Karlsborg
    Mycket bra och trevligt bemötande
    Förväntningarna var stora och det levde mäklaren upp till
    En liten detalj var fiberanslutningen
    Det var inget öppet nät
    Man kunde inte välja vilken tjänsteleverantör
    som helst
    Mvh Kari
    Tack! Och tack för att du informerade mig om att det är felaktig information om stadsnätet på Keabs hemsida. Jenny Arnlind
    2019-08-27
    Vi köpte fritidshus - lite svårt att få tag på mäklaren men det var ju semesterperioder.....
    Ja, vi var ju på semester båda två, men så bra att ni hann hem till visningen och att ni gillade huset. Hoppas att ni ska trivas fint i Karlsborg! Jenny Arnlind
    • Södra Skogen
    2019-07-05
    Sålt en bostadsrätt, mycket trevligt bemötande av Jenny Arnlind och Johanna Nordstedt. Bra återkoppling o info.
    Bra genomgång vid kontraktsskrivning.
    Mycket nöjd
    Tack Tony, för förtroendet att låta Johanna pröva vingarna. Jenny Arnlind
    • Karlsborg
    2019-05-25
    En mycket bra mäklare , med stor erfarenhet o kompetens
    Tack Siv! Det var en ovanligt snabb och smidig försäljning, och jag hoppas att jag får förtroendet att hjälpa er så småningom igen. Jenny Arnlind
    2019-05-13
    Sålt vårt hus …

Trevlig och väldigt engagerad har förståelse för att man ibland famlar i ett mörker och har många frågor.

Vi är mycket nöjda!!
    Tack! Det var väldigt trevligt att jobba mer er, inklusive Buster. Hoppas att ni ska trivas i Skånde. Jenny Arnlind
    2019-04-16
    Hon var snäll och när jag under något som jag frågade med henna att jag få alltid svar .
    Tack Tanya! Du och Jimmy är välkomna att ringa igen, om ni undrar något mer. Så roligt att det äntligen blev er tur att köpa hus! Jenny Arnlind
  • Thorbjörn S
    • Smuleberg
    2019-02-28
    Jenny har hjälpt oss att sälja 2 bostader. En sommarstuga för något år sedan och nu en bostadsrätt. Hon är superenkel att jobba med. Lovar inte mer än hon kan hålla och håller det hon lovar. Hon får våra varmaste rekommendationer.

Torbjörn Såthén
    Tack för den fina rekommendationen, Torbjörn! Det var ett nöje att få jobba med dig igen. Jenny Arnlind
    2019-02-14
    Vi har blivit väldigt trevligt bemött av Jenny när vi har varit på visning och slutligen köpte ett hus genom henne. Hon har även förklarat frågor kring köpet på ett enkelt sätt och hjälpt oss kontakta banker för bästa bolån.
    Vi rekommendera Jenny som Mäklare.
    Tack, Elin! Och välkomna till Tibro. Jag hoppas att ni ska trivas lika bra här som jag gör, trots att ni från början hade andra planer. Jenny Arnlind
  • Gustav J
    2019-02-11
    Snabb och trevlig . Lätt och ha göra med
    Tack detsamma, Gustav. De orden gäller även dig! Jenny Arnlind
    2019-02-10
    Sålt mitt bostadshus och flyttar till lägenhet. Blev bra bemött det enda är att hon varit lite svårtillgänglig både personligen och via telefon. Skött sitt arbete professionell i övrigt
    Tack, Anders! Det gick ju lite lättare att få kontakt när vi hade rätt telefonnummer till varandra. Jenny Arnlind