Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Hjo Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Långgatan 1C, 544 30 Hjo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 91 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• 2019-08-24

Joakim W skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Allt har fungerat jättebra och vi är supernöjda Läs mer
  • 2019-08-15

Björn L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bemötandet och hela handläggningen har känts väldigt tryggt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-07-16

Per Åge H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Salg av bostadsrett.
    Fin mottakelse. Megleren var høflig, ærlig, oppriktig, tålmodig,kunnskapsrik, gode tilbakemeldinger, realistiske analyser, bransjeerfaringer som både selger og kjøper nyter godt av. Behagelig å samarbeide med og en god lytter. Må være en ressurs for bedriften. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Per Åge H
    Tusen tack för det otroligt fina omdömet och rekommendationen. Jag är väldigt glad över att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-07-13

Jennifer E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket hjälpsam, trevlig och punktlig mäklare.

Rekommenderas absolut. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Jennifer E
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-07

Niklas Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bara positivt, bra bemötande, kunnig och kompetent. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Niklas Ö
    Tackar så hjärtligt för det fina omdömet.
  • 2019-07-06

Amos S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Proffesionellt, bra bemötande på mänskligt nivå och jätte duktig Märklare. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Amos S
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-05

Tony L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en bostadsrätt, mycket trevligt bemötande av Jenny Arnlind och Johanna Nordstedt. Bra återkoppling o info.
    Bra genomgång vid kontraktsskrivning.
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-07-03

Nicklas E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Fastigheten såldes som fritidshus.
    Mäklaren har varit engagerad o ch informativ under resan.
    besvarade de frågor som jag hade.
    Förväntningar att huset såldes till beräknat marknadsvärde. Resultatet blev exakt som planerat.

Bra bemötande och stort engagemang .. Jättebra! Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Nicklas E
    Varmt tack för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-02

Yvonne B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har sålt vår villa, ett gediget gammalt timmerhus. Vi har redan talat om för mäklaren att vi känner oss så väl bemötta. Allt har dessutom skötts väldigt proffsigt och smidigt.

Sammantaget känner vi att försäljningen av vårt hus inte kunde gått bättre! Vi är väldigt nöjda och tacksamma för allt! Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Yvonne B
    Tusen tack för det fina omdömet och rekommendationen. Det var jätterolig att få sälja ert fina ställe och det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-06-27

Fredrik B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har köpt ett litet torp och Anna-Lena var mäklare. Vi är som köpare mycket nöjda med hennes arbete. Det var transparent i alla delar och hon skapade både vid visning, under budgivning och kontraktsskrivande en god stämning i respektive situation. Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Fredrik B
    Varmt tack för rekommendationen. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Önskar er många sköna somrar i torpet!
  • Anders B

2019-06-24

Anders B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Professionellt och envist genomfört försäljningsuppdrag i en trög marknad.
    Bra information initialt och under hela försäljningsförloppet Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Anders B
    Tusen tack Marian & Anders för förtroendet att få sälja ert fina hus och för de fina orden.
  • Frida G

2019-05-31

Frida G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jättetrevligt bemötande lätt och enkel att ha och göra med, finns inget att klaga på. Kommer definitivt att vända mej till er igen om jag behöver. Stor stjärna i kanten.🌹🙂 Läs mer
    2019-06-14 Anna-Lena N svarar Frida G
    Tack för den jättefina rekommendationen. Jag är väldigt glad över att du är nöjd med mitt arbete.
  • Nathalie  L

2019-05-28

Nathalie L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte en friliggande villa, mäklaren var kunnig och har väldigt bra bemötande.
    Var inte för påträngande utan lät oss gå och kika i vår egna takt.
    Duktig på att förklara för oss "vanliga" människor vad allt betydde och gjorde husköpet väldigt enkelt för oss. Läs mer
    2019-06-14 Anna-Lena N svarar Nathalie L
    Tack för fina ord och rekommendationen. Jätteroligt att få hjälpa er och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-05-25

Siv V skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    En mycket bra mäklare , med stor erfarenhet o kompetens Läs mer
  • 2019-05-17

Magnus D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt villa. Blev mycket bra bemött av kunnig mäklare. Alla förväntningar infriades.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    På det hela taget en mycket positiv upplevelse Läs mer
    2019-05-20 Anna-Lena N svarar Magnus D
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jätteroligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2019-05-13

Antti J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt vårt hus …

Trevlig och väldigt engagerad har förståelse för att man ibland famlar i ett mörker och har många frågor.

Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • Kerstin K

2019-05-12

Kerstin K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt en villa med Anna Lena som mäklare, allt har funkat bra vi är mycket nöjda det bemötande vi fått, proffsigt och bra.
    Kerstin och Lennart Läs mer
    2019-05-17 Anna-Lena N svarar Kerstin K
    Tusen tack för de fina orden! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Nu hoppas vi att ni kommer att trivas i stan.
  • 2019-05-10

Susanne J skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren är helt enastående, hjälpsam och väldigt engagerad. Hade höga förväntningar och de levde hon verkligen upp till. Supernöjd! Läs mer
    2019-05-17 Anna-Lena N svarar Susanne J
    Tusen tack Susanne för den fina rekommendationen. Det värmer! Lycka till med nytt jobb och ny bostad.
  • 2019-04-24

Mariann V skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har sålt en villa. Blivit mkt bra bemött. Mäklaren har skött försäljningen och allt omkring på ett fantastiskt bra sätt! Läs mer
    2019-05-09 Anna-Lena N svarar Mariann V
    Tack för det fina omdömet. Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, och roligt också att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-04-16

Tanyapat B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hon var snäll och när jag under något som jag frågade med henna att jag få alltid svar . Läs mer
    2019-04-16 Jenny A svarar Tanyapat B
    Tack Tanya! Du och Jimmy är välkomna att ringa igen, om ni undrar något mer. Så roligt att det äntligen blev er tur att köpa hus!
  • 2019-04-04

Anna T skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra bemötande och handläggning. Läs mer
    2019-04-08 Anna-Lena N svarar Anna T
    Roligt att höra att du är nöjd. Stort tack för rekommendationen.
  • 2019-03-23

Emma N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min bostadsrätt, affären gick snabbt och smidigt. Lägenheten hade visning på måndagen och på torsdagen var den såld, Anna-Lena har gjort ett kanonjobb! Läs mer
    2019-03-26 Anna-Lena N svarar Emma N
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2019-03-16

Thomas N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Det är alltid stressigt att köpa och sälja bostad.köpet av ny lgh gick väldigt fort,vann budet samma dag.

Försäljningen gick ganska fort,trotts trög budgivning,mäklaren har skött allt bra med att ge mycket information och jobbat bra med budgivarna. Läs mer
    2019-03-26 Anna-Lena N svarar Thomas N
    Det är jobbigt att förändra sitt boende men nu hoppas jag att du kommer att trivas på nya stället! Tusen tack för rekommendationen.
  • 2019-03-16

Maria K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande, planering och genomförande av försäljning av vår villa. Läs mer
    2019-03-17 Anna-Lena N svarar Maria K
    Roligt att höra att ni är nöjda. Jag tackar för förtroendet att hjälpa er med affären och för de fina orden här!
  • 2019-03-12

Eva L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    vi har sålt vår lägenhet, som vi köpte av samma mäklare för några år sedan.
    Vi har fått ett mycket trevligt, positivt och professionellt bemötande.
    Mäklarens råd har var vägledande men hon har låtit oss förstå att det är vi som bestämmer.
    Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera henne bland våra vänner. Läs mer
    2019-03-17 Anna-Lena N svarar Eva L
    Tusen tack för de fina orden och för rekommendationen, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • Jennie B

2019-03-10

Jennie B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Toppen! Proffsiga och mycket bra bemötande! Läs mer
    2019-03-17 Anna-Lena N svarar Jennie B
    Tack Jennie. Roligt att höra att du är nöjd med försäljningen.
  • Thorbjörn S

2019-02-28

Thorbjörn S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har hjälpt oss att sälja 2 bostader. En sommarstuga för något år sedan och nu en bostadsrätt. Hon är superenkel att jobba med. Lovar inte mer än hon kan hålla och håller det hon lovar. Hon får våra varmaste rekommendationer.

Torbjörn Såthén Läs mer
    2019-03-26 Jenny A svarar Thorbjörn S
    Tack för den fina rekommendationen, Torbjörn! Det var ett nöje att få jobba med dig igen.
    Jenny A gillar detta
  • 2019-02-14

Elin G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har blivit väldigt trevligt bemött av Jenny när vi har varit på visning och slutligen köpte ett hus genom henne. Hon har även förklarat frågor kring köpet på ett enkelt sätt och hjälpt oss kontakta banker för bästa bolån.
    Vi rekommendera Jenny som Mäklare. Läs mer
  • Gustav J

2019-02-11

Gustav J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Snabb och trevlig . Lätt och ha göra med Läs mer
  • 2019-02-10

Anders Victor E skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt mitt bostadshus och flyttar till lägenhet. Blev bra bemött det enda är att hon varit lite svårtillgänglig både personligen och via telefon. Skött sitt arbete professionell i övrigt Läs mer
  • 2019-02-08

Margit H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande! Önskade att försäljningen skulle gå snabbt vilket den gjorde. Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-02-12 Anna-Lena N svarar Margit H
    Tusen tack för omdömet och rekommendationen! Roligt att ni uppskattar mitt arbete.
  • 2019-02-01

Markku O skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte småhus enhet,utmärkt bemötande av mäklaren vilket resulterarade smidigt affär. Läs mer
    2019-02-12 Anna-Lena N svarar Markku O
    Tack! Va roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas gott i Fröjered.
  • Cor v

2019-01-23

Cor v skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra hjälp vid försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-24 Anna-Lena N svarar Cor v
    Tack Cor & Janneke för uppskattning och rekommendation! Roligt att ni är nöjda.
  • 2019-01-22

Marcus S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Affären gick enkelt och smidigt, inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-12-18

Karin T skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Ville sälja lägenheten som renoveringsprojekt. Ville ha snabb affär. Allt föll ut väl! Läs mer
    2019-01-08 Therese J svarar Karin T
    Tack för förtroendet Karin! Så roligt att kunna hjälpa dig. Varma hälsningar Therese
  • 2018-12-18

Jonas S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    1. Sålt hus med lokal
    2. Professionellt, inlyssnande och trevligt
    3. Mina förväntningar var god återkoppling, råd, tips och behjälplighet vilket jag tycker har uppfyllts.
    4. Tycker att försäljningsuppdraget skötts på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2019-01-11 Anna-Lena N svarar Jonas S
    Varmt tack för det fina omdömet och rekommendationen. Det värmer att höra att ni är nöjda.
  • Emelie K

2018-12-06

Emelie K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt en villa, trevligt bemötande, snabba och tydliga svar. Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-17 Anna-Lena N svarar Emelie K
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden, Emmelie. God Jul önskar jag er hela familjen!
  • 2018-11-30

Niclas N skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mäklaren gjorde allt för oss. Hon är värd allt guld i världen,för vad hon gjorde för oss Läs mer
    2018-12-03 Therese J svarar Niclas N
    Tack för förtroende att få hjälpa er! Vad roligt att höra, det värmer! Varma hälsningar Therese
  • 2018-11-24

Mona P skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    AnnaLena lägger hela sitt hjärta i att få affären att gå igenom så det blir bra för alla parter. Hon gillar verkligen sitt jobb. Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Mona P
    Tusen tack Mona! Trevligt med uppskattning. Allt gott så hörs vi inför tillträdet. Mvh Anna-Lena
  • 2018-11-23

Torbjörn S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett proffsigt och seriöst sätt
    Över förväntningar med att man gick igenom avtalet punkt för punkt och fick en bra förklaring på allt, fanns inga ? Tecken efter underskrift
    En mycket bra mäklare Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Torbjörn S
    Tusen tack för de fina orden och för att ni tar er tid att rekommendera mig. Det värmer att höra att ni är nöjda. Ha det gott så hörs vi vidare. Mvh Anna-Lena
  • 2018-10-28

Ingrid S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en 95 kvm villa. Jag blev väldigt väl bemött. Jenny är trevlig och lätt att prata med. Hon upplyste mig om mycket som jag inte kände till förut och förde fram försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt som också gav resultat. Lite svår att få tag på via telefon men det löste sig ändå. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min försäljning. Läs mer
  • 2018-10-25

Maria K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har sålt vårat hus då vi flyttar till annan ort! Hon har gjort vår försäljning på ett proffsigt och varmt sätt. Jenny har varit tillmötesgående och fixat att visningsdagar och det sista med nya köparen har blivit bra för oss alla.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling Tibro & Jenny Arnlind som mäklare. Läs mer
  • 2018-10-22

Siv K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vid försäljning av en villa har vi fått mycket professionell och bra hjälp. All hantering har varit effektiv och saklig. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2018-11-01 Anna-Lena N svarar Siv K
    Tusen tack! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen.
  • 2018-09-21

Kerstin G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Väldigt nöjd med all hjälp och information. Läs mer
    2018-09-24 Therese J svarar Kerstin G
    Tack för de fina orden och förtroendet att jag fick hjälpa dig Kerstin! Varma hälsningar Therese
  • 2018-09-21

Mia S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra och professionellt bemötande med en personlig ton vid både köp av hus samt försäljning av gård. Läs mer
    2018-09-25 Anna-Lena N svarar Mia S
    Tusen tack Mia för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i stan!
  • 2018-09-17

Helena G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Servicegraden var mycket hög. Läs mer
    2018-09-18 Anna-Lena N svarar Helena G
    Tack Helena. Det var jätteroligt att få hjälpa till både med försäljningen och köp av ny bostad. Där hoppas vi att du kommer att trivas i många år!
  • 2018-09-15

Eva O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt lägenhet Kvarnvägen, Tibro och anlitat Jenny Arnlind på Svensk fastighetskredit vilket jag inte ångrat. Hon har gjort ett utmärkt jobb och jag vill verkligen tacka henne för att hon jobbat, slitit och fixat för att affären ska gå i lås. Hon har levt upp till förväntningarna jag hade på mäklare Läs mer
  • 2018-09-15

Cecilia H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag kom i kontakt med Jenny Arnlind i samband med mitt lägenhetsköp i Tibro.
    Hon bemötte mig väl på visningen och visade intresse för mig som eventuell köpare. I samband med budgivningen, som fick en annorlunda utgång, var hon angelägen om att lösa situationen på bästa sätt och jag kände att hon ville sälja lägenheten till mig.
    Jenny är en trevlig och lättsam person och vet hur man bemöter människor på ett fint sätt. Läs mer
  • Karl R

2018-09-05

Karl R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt proffsigt och trevligt bemött. Är väldigt nöjd med mäklaren och skulle gärna rekommendera henne om någon annan ska sälja eller köpa bostad Läs mer
  • Daniel L

2018-08-30

Daniel L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag är fullt nöjd med mäklaren. Jag var heller kanske inte den mest engagerade och frågvise under visningen. Läs mer
    2018-09-24 Therese J svarar Daniel L
    Tack för förtroendet Daniel! Det var ett nöje att hjälpa dig hitta nytt boende. Lycka till med den nya lägenheten. Varma hälsningar Therese

Långgatan 1C, 544 30 Hjo