Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Långgatan 1C, 544 30 Hjo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 190 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• 2020-05-28

Majken H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har bara gott att ska om Anna-Lena. Alltid glad och positiv. Min lägenhet var inte lättsåld (tyckte (jag) men Anna-Lena jobbade så effektivt och proffsigt och jag kände stort förtroende för henne.
    Majken Hagvil Svensson Läs mer
  • 2020-05-08

Magnus H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna är duktig och kunning i det hon gör. Läs mer
  • 2020-05-08

Peder L skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevligt bemötande och priset blev över förväntan på det som såldes Läs mer
  • 2020-05-06

Matteus N skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Tack för din positiva ton och goda arbete i samband vår husförsäljning! Läs mer
    2020-05-06 Therese J svarar Matteus N
    Tack för de fina orden och för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.
    Varma hälsningar Therese
  • 2020-05-04

Märta L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är väldigt nöjda! Snabb och bra hjälp med allt. Lätt att nå mäklaren vilket underlättar i situationen. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Märta L
    Tusen tack för det fina omdömet! Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott så hörs närmare när det drar ihop sig för inflyttning i det fina huset!
  • 2020-04-30

Inger H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt fritidshus. Trevlig och saklig mäklare. Positivt. Lätt att ha att göra med. Bra information och kommunikation under hela processen. Läs mer
  • 2020-04-30

Johan H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en stuga
    Mkt bra bemött av Johanna

Måste säga att allt har varit bra med Johanna som mäklare Läs mer
  • 2020-04-23

Ola H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt hus och sålt hus
    Kunnig, ställer hela tiden upp och svarar på frågor. hjälper till att reda ut misstag.
    Alltid ett leende och gott bemötande. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Ola H
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit jätteroligt att hjälpa er med både försäljningen och köp av nya huset. Stort lycka till och jag önskar er en skön sommar på er fantastiska baksida mot skogen!
  • Emelie F

2020-04-12

Emelie F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Supernöjd! Varmt bemötande och god kontakt gick försäljningen av min Bostadsrätt väldigt fort. Med ett resultat jag knappt vågat drömma om är Johanna en mäklare jag starkt kommer att rekommendera till andra! Läs mer
  • 2020-04-11

Christo V skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en fin tvåa med Södra Skogens finaste utsikt. Johanna har varit väldig hjälpsam och trevlig genom hela processen. Jag förväntade mig att Johanna borde agera med både parternas välfärd på hjärtat och att genomföra en smidig affär, och det gjorde hon absolut! Det kunde inte har blivit bättre tack vare henne. Läs mer
  • 2020-04-10

Gun Britt-marie K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna har hjälpt mig att sälja mitt föräldrahem som jag ärvt då jag nu varit ensam kvar. Hon har varit mig behjälplig på ett professionellt och föredömligt sätt.
    Då jag har haft en tuff tid har hon stöttat mig på ett bra sätt.
    Jag har bara positiva saker att säga om henne och kommer inte på något som är negativt. Läs mer
  • 2020-04-10

Ida-marie A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevlig positiv och hjälpsam. Köpte ett hus av henne. Läs mer
  • 2020-04-04

Emil L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande och smidigt tillvägagångssätt när vi köpte vår bostad. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Emil L
    Stort tack för rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset!
  • My K

2020-03-26

My K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra kommunikation och trevlig. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar My K
    Tusen tack My! Så roligt att få hjälpa dig att hitta ditt nya boende. Vi hörs vidare när det närmar sig inflyttning.
  • 2020-03-25

Birgitta O skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa,fått stort förtroende,blivit vänligt bemött.
    Har bara positivt att säga. Läs mer
  • 2020-03-22

Helen H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt ett bostadshus och mäklare ingav ett stort förtroende Läs mer
  • 2020-03-19

Claes Göran A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Ett trevligt bemötande som ingav förtroende. Hon ville verkligen ha lägenheten såld till ett bra pris.
    Snabb respons när något nytt hände. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-03-17

Anders C skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en lägenhet till våran dotter.
    Korrekt bemötande av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-03-09

Cornelia I skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag och min sambo köpte vårt första gemensamma hus i Karlsborg. Jag har aldrig köpt en bostad förut och för mig kändes det tryggt att ha Johanna med. Hon såg till att jag förstod allt och var noga med att inga frågor var för dumma för att ställa. Hon gjorde ett toppenjobb! Kändes professionell, avslappnad och jordnära. Läs mer
  • Dan R

2020-03-08

Dan R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte ett hus vi väntat på i flera månader och Johanna såg till att det gick snabbt och smidigt utan problem. Proffsig och trevlig och kan marknaden, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-07

Sofia A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt bostad

Mäklare som är otroligt proffsig, gett bra med information och återkopplat.

Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Sofia A
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen, och för ett gott samarbete i försäljningsprocessen. Jätteroligt att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott!
  • 2020-03-06

Linda J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har hjälp oss att sälja vårt hus och hon har skött allt mycket bra. Hon gav en snabb värdering och ett proffsigt intryck redan från första mötet. Hon har håll mig som kund uppdaterad under hela processen och alltid kommit tillbaka med svar på mina frågor.
    Min upplevelse är mycket positiv och jag kommer att rekommendera Jenny till mina vänner och bekanta som ska sälj sin bostad. Läs mer
  • 2020-03-05

Birgith W skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en tre-rums lägen het o jag är väldigt nöjd med AnnLena som mäklare. Jag har blivit väldigt bra bemött på alla sätt hon har varit väldigt engagerad o levt upp till mina förväntningar. Jag kommer med all säkerhet att rekommendera henne om jag blir tillfrågad Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Birgith W
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen. Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2020-02-28

Cecilia A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevlig, hjälpsam och positiv. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på frågor. Mycket nöjd med mäklare och lägenhet! Läs mer
  • 2020-02-21

Ewa H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Positivt. Lugn, saklig och kunnig. Läs mer
    2020-03-02 Jenny A svarar Ewa H
    Tack Ewa! Jag hoppas att ni ska trivas i Tibro!
  • 2020-02-21

Gun-britt A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt vårt hus. Trevligt bemötande av Jenny. Tredje huset vi sålt i vår släkt och anlitat Jenny varje gång. Mycket nöjda. Kan verkligen rekommendera henne till vänner o bekanta. Läs mer
    2020-03-02 Jenny A svarar Gun-britt A
    Tack, Gun-Britt! Det har varit minst lika trevligt att samarbeta med din familj den här gången som tidigare!
  • 2020-02-20

Eva P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har köpt en villa.
    Jag tycker att Johanna passar utmärkt som mäklare. Hon är trevlig, känns naturlig och ärlig. Det jag har behövt hjälp med har hon hjälpt mig med.När jag kom till visningen blev jag trevligt bemött och Johanna kändes väl förberedd. Läs mer
  • 2020-02-16

Therese T skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    När jag bestämde mig för att sälja mitt hus så tog jag kontakt med Johanna, allt kändes toppen med en gång. Trevligt bemötande och kunnig inom området. Superbra service och hon gjorde allt för att mitt hus skulle visas från sin bästa sida. Huset såldes innan visning för en summa som jag inte vågat tänka på ens. Så jag är jättenöjd med denna försäljning. Läs mer
  • 2020-02-16

Kevin A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt ett hus som johanna sålde och hon skötte det riktigt bra. Bra mottagande och bra förmedling under hela proceduren. Läs mer
  • 2020-02-13

Caroline A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tycker det har vart jättebra att sälja vårt hus med Jenny .Allt flytet på och vi var överens om det mesta från början till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Caroline A
    Tack för de orden och tack detsamma! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er kring försäljningen av ert fantastiska hus.
  • 2020-01-31

Robert L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag anlitade Anna-Lena till att sälja min villa. Hennes bemötande har varit alltigenom proffessionellt och noggrant. Mina förväntningar på Anna-Lena infriades helt! Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Robert L
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var jätteroligt att hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus. Stort lycka till på nya stället.
  • 2020-01-28

Karin V skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi köpte en villa med hjälp av Johanna. Hon hade ett professionellt bemötande, ödmjuk och lugn och vi såg vid kontraktsigneringen att hon hade säljarnas fulla förtroende. Johanna levde upp över förväntan, hon var saklig och hade full koll på allt en köpare önskas veta. Läs mer
  • 2020-01-26

Leif Stefan Herbert H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa i Mölltorp.
    Blev bemött på ett mycket trevligt sätt.
    Johanna är mycket kompetent, kunnig, noggrann och uppträder på ett mycket ansvarsfullt och proffsigt sätt.
    Johanna levde mycket väl upp till våra förväntningar på hur en mäklare ska vara och uppträda. Läs mer
  • 2020-01-24

Anneli A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Toppen! Det blir en vacker ros 🌹 Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Anneli A
    Tack snälla du! Hoppas att du ska trivas! :)
  • 2020-01-16

Joanna Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag köpte en lägenhet. Anna Lena var mycket hjälpsam och professionell. Jag har oregelbunden arbetstid och är svårt att nå mig på jobbet men hon ställde upp och var tillgänglig även på kvällarna, alltid svarade på alla frågor.
    Jag kände mig trygg i affären och jag litade på henne. Kommer alltid rekommendera henne som mäklare.
    Plus att hon är enkel och mycket trevlig kvinna. Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Joanna Ö
    Tusen tack Johanna för ett jättefint omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Stort lycka till i nya boendet.
  • 2020-01-05

Carina G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    -Köpt: Enplans radhus
    -Bemötande: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig, rak & ärlig
    -Förväntningar: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig och rak & ärlig
    -Sammanfattande Upplevelse: Bästa möjliga! Läs mer
    2020-01-10 Jenny A svarar Carina G
    Tack för de fina orden, Carina! Jag hoppas att ni och hundarna ska trivas bra i Tibro!
  • 2019-12-23

Manish M skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Det är absolut den bästa mäklaren vi har stött på.
    Det finns inga negativa kommentarer ifrån oss.
    Mycket noggrann i sitt arbete och mycket noga vid våra möten.
    Mycket trevlig!
    Vi hoppas verkligen att ni ger Johanna en extra eloge för allt arbete hon lägger ner. Läs mer
  • 2019-12-22

Abida Parveen R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jätte bra 100%nöjd
    Hon är en duktig mäklare, vet allt om hur ska man jobba Läs mer
  • 2019-12-08

Helena S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi är jättenöjda med vårt husköp som skett med hjälp av Jenny och väljer ju självklart att ta hjälp av henne även med försäljningen av vårt nuvarande hus. Rekommenderas varmt!
    Helena o Erik Läs mer
  • 2019-12-08

Birgitta C skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Eftersom vi bor i Australien och försöker sälja vår sommarstuga i Sverige med stor tidsskillnad är det svårt att hålla tät kontakt, men med ömsesidigt förtroende gick det riktigt bra. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-12-06

Katrin S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevlig och lätt att nå via mejl och telefon. Bra mäklare som upplevs som ärlig och noggrann. Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Katrin S
    Vad glad jag blir för det fina omdömet. Stort tack!
  • 2019-12-04

Ingegerd G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Ingegerd G
    Tack snälla för för fina ord. Det värmer.
  • 2019-12-04

Sofia L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi anlitade Anna-Lena för att sälja vår privatbostad. Hon är professionell, kunnig och engagerad. Huset blev sålt inom tidsramen hon tidigare förutspått och vi blev mycket nöjda både vad gäller försäljningspris och köpare. Läs mer
  • 2019-12-02

Annika S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har köpt en bostadsrätt och fått den bästa tänkbara hjälp av Anna-Lena. Fick en bra visning av lägenheten, även idéer om bra lösningar som jag funderade över. Mer än nöjd med min mäklare Ann-Lena. Läs mer
  • 2019-12-02

Jimmy L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tack vare Jenny lyckades vi köpa en riktig pärla ute på landet! Jenny hjälpte oss att få till en snabb affär och ställde upp på alla tänkbara sätt för oss som köpare och verkar lika mån om oss köpare som om säljande part. Läs mer
  • 2019-11-26

Björn T skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har både köpt och sålt fastighet. Vänlig, tydlig och saklig mäklare.
    Mina förväntningar var att få hjälp och stöd på frågor som jag inte var uppdaterad på, och den supporten fick jag.
    Mycket nöjd med Anna-Lena som ställer upp och fixar det mesta. Läs mer
  • Linus N

2019-11-24

Linus N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra mäklare som är väldigt tillmötesgående! Enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-11-23

Anna J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har sålt Stora Alkärrsbro 1 i Tibro. Johanna har gjort ett jättebra jobb. Engagerad och trevlig. Tillgänglig på telefon när som helst. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-22

Marie P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpte ett hus på landet och har fått fantastisk hjälp. Johanna har gjort mycket mer än vad som ingår i en mäklares uppdrag. Läs mer
  • 2019-11-22

Anna Carin E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har både köpt och sålt en villa. Detta sköttes på ett alldeles förträffligt sätt, snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Läs mer

Långgatan 1C, 544 30 Hjo