Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• BadgeEightYears
Ring 0503-132 70 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo! Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags...

551 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Erika B
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Anderstorp

Proffsigt och lyhört bemötande! Vi är mycket nöjda.

Susanne J
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Stenstorp

Proffessionalitet Hjälpsam Tillgänglig

Tomas S
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Igelstorp

Trevlig och kunnig mäklare som hjälpte mig med alla frågor jag hade.

Svar från Martin Belina

Stort tack Tomas!! All lycka nu med ditt projekt - var inte rädd att vända dig till mig om några frågor skulle dyka upp framåt. /Martin

Pia S
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Stenstorp

Engagerad. Snabb återkoppling. Naturlig o trevlig.

Lisa G
Fagersanna

Alltid tillgänglig och supertrevlig!

Thomas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Tidaholm

Hanterade försäljningen av vår lägenhet på ett professionellt sätt med tydlig information längs vägen.

Torbjörn J
Tibro

Trevlig, kunnig och mycket engagerad samt tillmötesgående. Hon levde verkligen upp till förväntningarna. Vi har funderat på att sälja tidigare men nu kändes mer rätt än tidigare vilket till en stor del berodde på Julia.

Sara W
Karlsborg

Vi är otroligt nöjda med Julia på svensk fasthetsförmedling. Hon levererar en perfekt mix av tydlighet, kunskap, och pepp på ett väldigt personligt och betryggande sätt.

Philip H
Karlsborg

Mycket nöjd. Allt gick smidigt och bra, förklarade allt på ett sätt så man förstod och var mån om att allt skulle vara glasklart!

Linn H
Karlsborg

En trevlig, engagerad och hjälpsam mäklare! Vi kände oss väldigt trygga och nöjda med Julia.

Peter W
Karlsborg

Glad positiv engagerad ansvarsfull. Återkopplar snabbt Julia var väldigt tydlig och översatt sånt som man inte förstår på ett bra sätt. Jag jag har inte sålt något hus innan så jag hade inga förväntningar men kände en stor trygghet i det som skedde så det var för mig har det gått bra.

Frida E
Karlsborg

Julia är otroligt engagerad och det märks att hon brinner för sitt yrke. Hon är lyhörd och är snabb med att återkoppla, vilket man uppskattar som både säljare och köpare. Kan verkligen rekommendera att anlita Julia som mäklare!

Bodil H
Värsås

Jag är jätteglad och tacksam för all hjälp och kunskap som Julia gav till mig under husförsäljning. Jag rekommenderar henne starkt!

Diana B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Andra gången jag säljer och andra gången jag anlitar Elin. Tydlig, bra o trygg stöttning vid båda tillfällena.

Yvonne E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Mkt trevlig och kunnig. Ställde upp till 100% trots att det var helg. Snabb återkoppling Vi är mkt nöjda med allt.

Sture H
Hentorp

Jättebra och besitter en mycket god yrkeskunskap. God info och snabb med återkoppling. Vi är mycket nöjda med Elin.

Irene B
Östermalm

Ulrika är en fantastiskt proffsig och trevlig mäklare! Vi kan inte vara mer nöjda! Vi upplevde Ulrika som kunnig, engagerad och genuin. Vi kan varmt rekommendera Ulrika till alla som ska göra en bostadsaffär.

Madeleine S
Tidaholm

Vi fick snabbt förtroende för Julia och hon levde upp till alla våra högt ställda förväntningar. En mycket kompetent och trevlig mäklare som finns tillgänglig, förklarar alla steg och stöttar i hela processen.

Niklas F
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Stöpen

Detta blir tredje huset Martin säljer åt mig. Har varit lyckade försäljningar alla tre. Blir det en fjärde någon gång i framtiden så är det Martin som är given som mäklare

Svar från Martin Belina

Stort tack för ditt fina omdöme, Niklas men framförallt - tusen tusen tack för ditt och ert upprepade förtroende!! /Martin

Pernilla D
Stöpen

Som alltid har Martin hjälpt oss till en lyckad, smidig affär! Kan varmt rekommendera honom om man går i säljtankar😀

Svar från Martin Belina

Du anar inte hur glad jag är för ditt och ert upprepade förtroende!! Glad att ha fått hjälpa till igen. All lycka framåt och jag vet att du inte är rädd att hojta till om du vill bollplanka kring något annat framåt! /Martin

Kristina G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Tidaholm

Julia var mycket kunnig och tillmötesgående mot mig. Jag fick titta på lägenheten flera gånger och det var viktigt för mig. All heder åt en sån mäklare.

Robin K
Stöpen

Mycket duktig & seriös. Vet vad han pratar om & har svaren på alla dina frågor. 5av5 ⭐️

Svar från Martin Belina

Stort tack för förtroendet att få hjälpa er och all lycka i Stöpen city!! /Martin

Elias M
Smuleberg

Mycket lätt att förstå vägen till försäljning. Hon är tydlig och jobbar aktivt.

Marie-louise L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Kunnig, kompetent med en glädje för sitt jobb! Bästa mäklaren.

Adam R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Trevlig och hjälpsam mäklare. Han kändes kunnig och bra på på sitt jobb.

Svar från Martin Belina

Stort tack för ditt omdöme, Adam! ..och grattis till en av Norrmalms läckraste tvåor!! Där kommer du trivas. /Martin

Birgitta S
Tibro

Trevlig, tjänstvillig med bra bemötande.

Thomas R
Tibro

Svar på alla frågor..snabb återkoppling.trevligt bemötande

Daniel K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Jag är mycket nöjd över valet att anlita Martin som mäklare! Väldigt tillgänglig och lättsam kommunikation, samtidigt som han sköter sitt arbete på ett professionellt sätt. Kom med mycket bra tips och råd genom försäljningsprocessen, tack vare sin långa erfarenhet.

Svar från Martin Belina

Ett stort stort tack för ditt omdöme och för ett riktigt gott samarbete hela vägen fram till finalen, både vad gäller köp och sälj! Glad att jag fick hjälpa till. Full fokus på renovering nu!! /Martin

Josefin L
Stöpen

Bemötandet från Martin har varit fantastiskt! Snabb återkoppling och hjälpsam under hela processen. Otroligt service inriktad vilket ger ett enormt +

Svar från Martin Belina

Stort stort tack, Josefin!! Glad att jag kunde hjälpa er och att vi fick till detta härliga hus till slut. Det blir en härlig vår för er att njuta av! /Martin

Nora B
Smuleberg

Super trevlig och snäll mäklare. Lätt att få tag på och svarar snabbt. Rekommenderar starkt!

Åsa B
Centrum

Engagerad, proffsig och serviceinriktad. Gott bemötande och hjälpsam.

Richard B
Centrum

Professionell, gott bemötande, snabba svar och väl insatt i objektet i fråga. Kan inte komma på något negativt.

Kennet A
Tibro

Jag blev bemött på ett bra sätt. Mina förväntningar var höga och allt har uppfyllts. Trevlig, Glad, Sakkunnig.

Anna R
Hentorp

En väldigt trygg och kunnig mäklare. Hjälpte till med allt man kunde önska. Rekommenderar varmt Martin som mäklare.

Svar från Martin Belina

Anna! Stort tack för ditt förtroende och för ditt fina omdöme. Ett samarbete på räls! :) /Martin

Gunnar H
Skövde

En mycket positiv o kunnig i sitt bemötande till oss. Vi hade ingen erfarenhet förut, så mötet med Martin blev positivt. Bättre service kunde vi inte få, så vi kommer att rekommendera honom till fler. Gunnar o Ann-Britt Hultström

Marie H

Gott bemötande Proffesionellt Trygg Trevlig

Svar från Martin Belina

Stort tack, Marie!! Det gläder mig mycket och jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt i ert nya fina hus! /Martin

Peter H
Hentorp

Allt var bra tycker vi, snabbt och lätt, vi är mycket nöjda

Svar från Martin Belina

Stort, stort tack Peter!! All lycka i nya huset och välkomna tillbaka till Hentorp! /Martin

Madelen K
Stöpen

Seriös och trygg. Har gjort ett bra jobb!

Svar från Martin Belina

Stort tack Madde och stort tack också för ert förtroende! Det gläder mig mycket. Nu ska vi bara få klart på nästa delmål i processen! /Martin

Alexander E
Stöpen

Proffesionellt och bra bemötande, extra plus på kundkontakten

Svar från Martin Belina

Hej Alexander! Stort tack för de fina orden och grattis till ert nya fina hus!! Här kommer ni trivas - länge! /Martin

Kerstin L
Skövde

Framförallt har Julia hela tiden hållit mig uppdaterad om varje litet steg i försäljningen. Jag har inte behövt tveka om det händer något i försäljningen eller inte. Hon har hört av sig direkt när något hänt, eller bara hört av sig att inget har hänt. Är mycket nöjd med Julia som mäklare. Hon har haft koll på det mesta eller hört av sig när hon inte vetat direkt. Har bara gott att säga om henne som mäklare.

Mergime B
Skövde

En professionell och vänlig mäklare som vi varit mycket nöjda med!

Roger T
Trädgårdsstaden

Kunnig, förtroendeingivande och proffsig. Ulrika var väldigt tillgänglig, snabb med återkoppling och mycket trevlig i sitt bemötande. Upplevde att vi hade en bra dialog i en kärv tid på marknaden

Emina A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Centrum

Ulrika har en tillmötesgående personlighet. Hon lyssnar och tar till sig allt det vi säger och tycker det är intressant. Jag fick en bra visning av lägenheten, det märks att hon har rutin och samtidigt är flexibel att anpassa visningen efter mig som kund på vägen runt. När jag kommer med frågor som hon inte har svar på direkt lägger hon ner arbete och återkommer till mig förvånansvärt fort. Personligen har jag ingen erfarenhet av vare sig mäklare eller visningar av lägenheter. Därför kan jag inte jämföra Ulrika med andra mäklare, påpeka några brister eller att någonting med visningen saknades.

Gunnel K
Billingssluttningen

Ulrika Öberg sålde ett dödsbo i familjen. Hon var lätt att få tag på och mottaglig för våra åsikter. Marknaden var inte den bästa, men Ulrika sålde fastigheten på inte alltför lång tid, och till ett inte alltför lågt pris. Ulrika är seriös och engagerad. Hon har god lokalkännedom och är lyhörd. Vi är mycket nöjda med Ulrikas försäljningsarbete!

Senaida M
Trädgårdsstaden

Ulrika får en guldstjärna🌟. Mycket trevlig, glad, proffsig och bra bemötande. Kunnig och bra på sitt jobb.

Nils A
Tibro

Jag har en väldigt positiv bild av Julia som mäklare och skulle absolut rekommendera henne. Jag upplevde att jag som köpare blev mycket väl bemött. Jag fick tydlig information och kände mig trygg i hur Julia hanterade mötena och samtalen med mig och säljarna. Hon har även varit noga med att se till att allt känns bra och att alla frågetecken är besvarade. De frågor jag har haft kring fastigheten och processen har jag fått utmärkt hjälp med att reda ut.

Johanna F
Tibro

Jag blev bemött av en väldigt glad, trevlig, driven, flexibel men även väldigt lättsam mäklare vilket gjorde mycket för mig som har ganska höga krav. Julia hade tät kontakt, svarade på frågor och höll mig uppdaterad under hela processen samt hade alltid snabb återkoppling. Hon var tillgänglig hela tiden och väldigt hjälpsam som ställde upp med sånt som egentligen inte var hennes uppgift. Hon gjorde sitt yttersta och såg inga problem. Tack vare samarbetet med Julia så har denna process varit rolig även fast det kändes som en liten utmaning att sälja i dessa tider.

Isabelle A
Tibro

Bra och vänligt bemötande. Lyhörd på våra önskemål och medlade ett bra samtal mellan oss och säljare. Duktig på att styra samtalen i rätt riktning så att alla parter får möjlighet att lyfta sin önskningar och förväntningar.

Linda Marie C
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hasselbacken

Väldigt trevlig mäklare som tog sig tid för oss och våra funderingar och frågor. Alltid tillgänglig. Bra kännedom om området var ett plus.

Christian G
Havstena

Mitt intryck av Martin var att han var en trevlig, hjälpsam och tillmötesgående mäklare. Han kunde med kort varsel genomföra en visning samt var väldigt hjälpsam och kunnig vid frågor.