Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 247 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• 2020-11-30

Henrik L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt hus.

Serviceinriktad, trevlig, hjälpsam, lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2020-12-02 Therese J svarar Henrik L
    Tack för de fina orden Henrik, det värmer verkligen!
  • 2020-11-29

Arvid A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en lägenheten på Smedjegatan 21 i Karlsborg.

Första intrycket av johanna var att hon var tillmötesgående och trevlig. Hennes seriositet i kombination med det faktum att hon var väldigt lätt att prata med gjorde att allting flöt på och visades upp på bästa sätt .

Johanna får av mig 5 av 5 toast. Läs mer
  • 2020-11-28

Curt P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Väldigt duktig. En klippa att samarbeta med. Kunde svara på alla min frågor. Väldigt nöjd över allt. Läs mer
    2020-11-30 Therese J svarar Curt P
    Tack för de fina orden. Det värmer verkligen! Tack för förtroendet, det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen!
  • 2020-11-27

Felix K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna förmedla en bostadsrätt åt mej, som jag köpte senare en väldigt bra och omtänksam mäklare. Läs mer
  • 2020-11-20

Emma T skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt en enplansvilla med källare.

Blev bemött av mäklaren på ett väldigt proffsigt och tryggt sätt, hade svar på frågor och var/är kunnig i sin roll som mäklare under visningen av huset som vi köpt.

Även under mötet med säljare och mäklare för att skriva på papper var mäklaren tydlig och proffesionell i sitt sätt att vara och bemöta oss köpare och säljare.
    Skulle rekommendera vår mäklare alla dagar i veckan. En hemskt trevlig tjej. Läs mer
    2020-11-20 Therese J svarar Emma T
    Tusen tack för ditt fina betyg Emma. Det var ett nöje att hjälpa er. Lycka till med ert fina hus!
  • 2020-11-18

Robin L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    En villa i Tidaholm.
    På ett professionellt, kunnigt och väl bemötande sätt.
    Förväntade mig att bli bemött enligt ovan och det blev jag.

Therese är trevlig, kunnig, ambitiös, lätt att ha att göra med. Hon verkar kunna sitt jobb och tar gärna emot frågor. Läs mer
    2020-11-19 Therese J svarar Robin L
    Tack för ditt fina omdöme Robin, det värmer! Hoppas att ni kommer trivas i ert fina hus!
  • 2020-11-17

Philip K skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en villa.

Blev bemött på ett utomordentligt bra sätt.
    Alltid glad och trevlig!

Hade inte direkt några förväntningar mer än att få mitt hus sålt och det klarade Mäklaren av utmärkt.

En mäklare som alltid hade ett trevligt bemötande.
    Tillgänglig dag/kväll
    En väldigt informativ och vägledande mäklare. Läs mer
    2020-11-18 Emelie B svarar Philip K
    Stort tack för fin rekommendation och för att du tog dig tid att svara. Tacksam för ert förtroende, önskar er all lycka till i framtiden!
  • 2020-11-15

Maj-britt A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålde vår Villa
    Proffsigt, stort kunnande, trevligt bemötande.
    Hade stora förväntningar på värdet av huset. Jenny bemötte och förklarade bra vad och hur mycket vi kunde förvänta oss och hon förklarade på ett bra sätt hur marknaden ser ut.
    Vi är så nöjda med den hjälp vi fått från henne och att hon haft förståelse och tålamod med oss för att det är svårt att behöva flytta. Läs mer
  • 2020-11-15

Rosalie V skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Försäljning av bostadsrätt. Positiv, informativ och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-11-14

Jonas E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi sålde vår villa snabbt och smidigt tack vare en smidig hantering av Anna-Lena. Hon fixade med en privat visning och två dagar senare var huset sålt.
    Proffsigt skött av Anna-Lena och gänget i Tidaholm. Läs mer
    2020-11-17 Anna-Lena N svarar Jonas E
    Tusen tack för de fina orden. Och varmt tack för förtroendet att få sälja ert fina hus, det var ett nöje. Allt gott/ Anna-Lena
  • 2020-11-10

Ann-charlotte C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en hyresfastighet och har hela tiden fått bra hjälp från Anna-Lena Allt från fotografering, ritningar; visningar, kontakt med intressenter till den slutliga köparen Bara positivt omdöme , mycket bra med löpande info om läget under hela tiden. Rekommenderar henne varmt.. Läs mer
    2020-11-17 Anna-Lena N svarar Ann-charlotte C
    Hjärtligt tack för mycket fina ord och rekommendationen! Det var ett nöje att få hjälpt till med försäljningen av ditt fina hus. Allt gott! / Anna-Lena
  • 2020-11-06

Karin H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har sålt ett bostadshus. Utmärkt bemötande, positiv och mycket proffesionell. Vi har fullt förtroende och allt gick smidigt. Läs mer
    2020-11-17 Anna-Lena N svarar Karin H
    Stort tack Karin för de fina orden. Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete, och det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert unika och häftiga hus. Allt gott! / Anna-Lena
  • 2020-10-24

Tord T skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en villa.
    Emelie har varit proffsig, hjälpsam och lätt att ha att göra med.
    Var i början tveksam men ändrade mig snart.
    Det har varit roligt att göra detta tillsammans med henne och tvekar inte att göra det igen. Läs mer
    2020-10-26 Emelie B svarar Tord T
    De va fina ord Tord! Tusen tack och tack för förtroendet. Ser fram emot att följa er resa mot varmare breddgrader och hoppas att kunna hjälpa er ytterligare mot drömmen med nytt boende. Önskar er en fin höst så ses vi snart igen! Varma hälsningar från Emelie.
  • 2020-10-23

Ive B skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt mitt hus. Mycket bra bemött. Hon levde absolut upp till mina förväntningar .Det blev en fin upplevelse ,jag rekommenderar verkligen Therese. Läs mer
    2020-10-23 Therese J svarar Ive B
    Tack för det fina betyget Ive och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen.
  • 2020-10-22

Erlend L skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna var positiv og hyggelig fra første stund. Hun har kontroll på det meste, svarer hurtig på henvendelser og er dyktig på holde oss som selgere oppdatert. Hun skisserte tidlig en tidsplan for salget, en plan som ble overholdt til punkt og prikke. Läs mer
  • 2020-10-22

Daniel C skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag sålde nyss min lägenhet och hade då emellertid som mäklare och jag var super nöjd med henne.

Trevlig, hjälpsam och hon håller en kontinuerligt uppdaterad om alla händelser, samt så utförde hon ett väldigt proffsig jobb med fotografering, visning och allt så ger henne 5/5 Läs mer
    2020-10-26 Emelie B svarar Daniel C
    Tusen tack snälla Daniel för fina ord och trevligt samarbete kring försäljningen av din lägenhet. Önskar er all lycka i ert nya boende tillsammans!
  • 2020-10-18

Stefan F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna har hjälpt till med försäljningen av mitt hus. Väldigt driven och engagerad mäklare. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2020-10-15

Johan V skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte vårt första hus innan Hemnet. Trevligt bemötande och superbra service! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-10-15

Tatjana H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har sålt min villa. Jenny hjälpt mig från start till slut. Hon har otrolig energi och framåt drift, samtidigt lyhörd för önskningar och uppmärksam på viktiga moment. Lättsam i kommunikationen, man kommer lätt och snabbt i kontakt med. Tydlig, grundlig, kompetent. Läs mer
  • 2020-10-13

Liane H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid mail eller sms kontakt. Hjälpsam och ger mkt bra service Läs mer
    2020-11-17 Anna-Lena N svarar Liane H
    Tusen tack för det fina omdömet Liane. Det betyder mycket för mig att ni tar er tid och svarar. Det var jätteroligt att få hjälpa er med köpet av stugan. Nu hoppas vi på en tidig vår och en fin sommar så ni kan njuta ordentligt i er mysiga stuga.
  • 2020-09-25

Calle S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte en bostadsrätt.

Positivt och professionellt bemötande, god kommunikation och uppföljning.

Hade ingen speciell förväntan men dem överträffades. Bara positiva tankar. Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Calle S
    Tusen tack för de fina orden och för att du tog dig tid att svara. Det betyder mycket för mig. Roligt att höra att du är nöjd. Ha det fint! / Anna-Lena
  • 2020-09-23

Robert A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny var engagerad, aldrig svår att nå och alltid tillmötesgående. Om jag säljer bostaden jag köpte så är Jenny den första jag ringer i ämnet. Mäklaren rekommenderas starkt till andra som vill göra bostadsaffärer. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Robert A
    Tack Robert! Det var fina ord! Jag hoppas att ni trivs här i Skaraborg.
  • 2020-09-21

Linnéa H skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Väldigt trevligt bemötande och bra fungerande kommunikation under försäljningen av min lägenhet. Emelie är duktig på det hon gör - informativ, påläst och flexibel. Jag har bara gott att säga om henne. 🙂 Läs mer
    2020-09-22 Emelie B svarar Linnéa H
    Tack snälla Linnéa för de fina orden och att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär. Väldigt trevligt samarbete och all lycka till i framtiden. Varma hälsningar Emelie
  • 2020-09-21

Patrik S skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt våran villa. Mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-09-21 Emelie B svarar Patrik S
    Tack snälla ni för förtroendet och gott samarbete. Önskar er stort lycka till med ert nya boende. Hälsningar Emelie
  • 2020-09-20

Simon A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt ett enplans hus, mitt första hus.

Hon var Oengagerad, snurrig och allmänt otydlig.
    Kommer inte rekommendera henne. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Simon A
    Hej Simon! Så tråkigt att du har en negativ inställning till affären. Jag förstår att ni är besvikna över att säljaren inte gick med på att ha någon förhandsvisning och att ni inte fick låna nyckeln och besöka huset själva, men jag hoppas att ni ändå är nöjda med att jag kunde släppa in er med kort varsel och att vi fick till en bra överenskommelse med säljaren.
  • 2020-09-19

Mati N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har nyligen sålt vårt hus via mäklare Anna-Lena Nyström på Svensk Fastighetsförmedling.
    Anna-Lena har bemött oss säljare på ett mycket proffsigt och kompetent sätt. Hon har varit oerhört lyhörd, tillgänglig och visat på gedigna kunskaper inom branschen. Då hennes utstrålning och positiva engagemang hela tiden lyser igenom, är hon ett föredöme inom sin profession. Vi är fantastiskt nöjda!
    Mati och Ulrika Nurmik Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Mati N
    Tack snälla för det jättefina omdömet, och tack för ett gott samarbete. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Stort lycka till med ert nya boende. Allt gott! / Anna-lena
  • 2020-09-19

Jonas A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket seriös och väldigt engagerad. Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Jonas A
    Stort tack Jonas för de fina orden, det värmer. Allt gott! / Anna-Lena
  • 2020-09-14

Victoria G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte ett hus med min sambo. Jätte bra mäklare. Läs mer
    2020-09-15 Therese J svarar Victoria G
    Tack för det fina omdömet Victoria, lycka till med ert nya fina hus!
  • 2020-09-14

Anna P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag är väldigt glad och tacksam att jag fick hjälp av Therese att sälja mitt torp. Lyhördhet, trygghet och kunskap samt en tydlig kommunikation, gjorde att jag upplevde hela processen mycket positiv. Jag rekommenderar Therese varmt! Läs mer
    2020-09-15 Therese J svarar Anna P
    Tusen tack Anna för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd. Tack för förtroendet!
  • 2020-09-12

Inger M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Fint bemötande, hjälpsam, klar och tydlig. Proffsig. Och trevlig! Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Inger M
    Tack Inger! Tack för de fina orden. Det var en riktigt trevlig stund vi hade på den vackra verandan. Hoppas att ni ska trivas i torpet!
  • 2020-09-10

Patrik Ö skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tre-rums bostadsrätt i Tibro.
    Mäklaren gav bra information och gjorde köpet till enn trygg och personlig upplevelse. Läs mer
  • 2020-09-08

John K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte torp och mark. Mycket trevligt och kompetent, lätt att ta kontakt med och bra kunskap om området. Känslig bemötande av de olika människor inblandad! Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar John K
    Tack John! Jag hoppas att ni ska trivas bra i Karlsborg och ser fram emot att besöka er i torpet när ni har kommit i ordning.
  • 2020-09-03

Adam N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min lägenhet i Tidaholm. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Adam N
    Tusen tack Adam. Ha det gott! / Anna-Lena
  • 2020-08-31

Sebastian J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Väldigt snäll och rolig person som såg till att jag kände till allt med köpet och att jag kände mig säker på att jag visste exakt vad det var jag köpte Läs mer
  • 2020-08-26

Anders E skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålde mammas sommarstuga. Skicklig och proffsig mäklare som hjälper till genom hela processen. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Anders E
    Tack Anders! Det var roligt och lätt att jobba ihop med dig och din syster. Tack för förtroendet att sälja era föräldrars fina stuga!
  • 2020-08-24

Mattias S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande med stor kunskaps nivå
    Alltid tillgänglig för frågor
    Rekommenderas starkt som mäklare Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Mattias S
    Stort tack för rekommendationen och det fina omdömet! Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott! / Anna-Lena
  • 2020-08-24

Signild Margareta J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    har sålt en sommarstuga

blev bra bemött hela vägen

förväntningarna blev bättre än väntat,ja de upp till dem

Allt har gått mycket bra. Läs mer

Johan O skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna förmedlade ett sommarhus på ett mycket bra sätt. Hela processen, från visning till kontrakt sköttes smidigt och enkelt. Vår bästa mäklarkontakt hittills.

Vi kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • 2020-08-23

Per N skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt bostadsrätt. Förklarar allt enkelt och rakt. Man känner sig lugn och trygg inga överraskningar. Mina förväntningar var att jag inte skulle behöva lägga massa tid på försäljningen. Och det blev helt som jag förväntat mig. Läs mer
  • 2020-08-21

Marcus L skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en lägenhet innan visning. Hon var snabb på att svara, gav ett gott helhets intryck. En bra mäklare som jag som förstagångsköpare tyckte va bra! Läs mer
  • Catharina A

2020-08-14

Catharina A skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hon sålde vårt hus
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade.
    Vi är helt nöjda med Emelie till 100% Läs mer
    2020-08-17 Emelie B svarar Catharina A
    Tusen tack Catharina för fina ord! Är otroligt glad för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus och tack för ett trevligt samarbete.
    Önskar er en fortsatt fin sommar så ses vi snart igen.
  • 2020-07-13

Jan L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Fritidshus i Töreboda Kommun.
    Generellt omdöme: Bra dialog med mäklaren genom hela processen.
    Lite mer att önska angående vissa oklara saker som servitut och eget vatten som delas med grannen.
    Lite tidspress vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Jan L
    Tack Janne! Jag är hemskt ledsen att vi inte hade alla uppgifter kring vattnet, men det är inte alltid lätt att få fram all historik när det är ett dödsbo som säljer en fastighet. Hoppas att det ordnar sig med vattnet. Vad jag förstår har ni en lösning på gång ihop med den nya grannen.
  • 2020-07-12

Tommy O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag och mina syskon har sålt vår gemensamma sommarfastighet med hjälp av Jenny.
    Med positiv attityd och stor kompetens har Jenny mött både oss säljare o spekulanter.
    Jag kan starkt rekommendera Jenny till alla som står i begrepp att sälja sin fastighet. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Tommy O
    Tack Tommy! Det har verkligen varit enkelt att jobba tillsammans med dig och dina syskon. Och det är roligt varje gång man får överträffa sina kunders förväntningar.
  • 2020-07-08

Thomas N skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en sommarstuga innan visning .
    Hon löste affären snabbt o lätt , inga problem med varken säljare eller förmedlare. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Thomas N
    Tack, det gick verkligen snabbt och lätt. Hoppas att ni blir nöjda med stugan!
  • 2020-07-06

Cecilia D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt villa, bra bemötande, levde upp till förväntningarna. Läs mer
    2020-08-12 Anna-Lena N svarar Cecilia D
    Tusen tack för rekommendationen och det fina omdömet. Roligt att höra att ni är nöjda. Stort lycka till i nya huset framöver.
  • 2020-07-06

Lännart K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Gjorde ett mycket kompetent intryck. Visade prov på god kunnighet och omdöme.
    L.K. Läs mer
    2020-08-12 Anna-Lena N svarar Lännart K
    Varmt tack för de fina orden. Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2020-06-29

Anneli J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt ett hus som jag fått i arv i centrala Tibro, en enplansvilla på ca 90 kvm. Jag trodde det skulle vara svårt att sälja hus som läget är just nu, men Johanna var optimistisk. Jag litade på Johanna och efter 15 dagar på hemnet fick jag ett bud som var över mina förväntningar. Johannas proffsiga arbete med att ge mig tips och idéer om hur huset ska visas, hennes marknadsföring av huset samt visningar gjorde att huset såldes så fort. Jag är väldigt nöjd med Johannas insats. Läs mer
  • 2020-06-26

Karl Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en tvåa
    Det var superbra, flexibelt och enkelt Läs mer
  • 2020-06-23

Ulf Johan Torgny B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en villa. Första intrycket av mäklaren mycket bra satte sin mobil på ljudlöst la ifrån sig den och tog inga samtal överhuvudtaget under våra möten, mycket imponerande👍. Skötte hela affären mycket proffsigt, vi är hel nöjda. Läs mer
  • 2020-06-22

Jeanette N skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpt en lägenhet. Hon är Kunnig, tillmötesgående och försöker ordna till allt på bästa sätt. Skulle gärna ha hemma som mäklare igen. Läs mer
    Johanna N gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte