Svensk Fastighetsförmedling Hjo

Långgatan 1C, 544 30 Hjo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hjo!

Här i Hjo vid Vätterns västra sida hittar du Västergötlands före detta hamnplats. Här hittar du boenden med vacker sjöutsikt, allt från lägenheter till villor eller radhus. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna genom bostadsdjungeln. Vi vet när det är dags att sälja. Vi vet var köpare och säljare finns.

Tveka inte att kontakta oss om du vill hitta din drömbostad redan idag. Vi hjälper dig med varje steg i processen. Värdering, köp eller försäljning - oss kan du alltid lita på.

Läs vad 157 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hjo

• 2020-01-24

Anneli A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Toppen! Det blir en vacker ros 🌹 Läs mer
  • 2020-01-16

Joanna Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag köpte en lägenhet. Anna Lena var mycket hjälpsam och professionell. Jag har oregelbunden arbetstid och är svårt att nå mig på jobbet men hon ställde upp och var tillgänglig även på kvällarna, alltid svarade på alla frågor.
    Jag kände mig trygg i affären och jag litade på henne. Kommer alltid rekommendera henne som mäklare.
    Plus att hon är enkel och mycket trevlig kvinna. Läs mer
  • 2020-01-05

Carina G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    -Köpt: Enplans radhus
    -Bemötande: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig, rak & ärlig
    -Förväntningar: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig och rak & ärlig
    -Sammanfattande Upplevelse: Bästa möjliga! Läs mer
    2020-01-10 Jenny A svarar Carina G
    Tack för de fina orden, Carina! Jag hoppas att ni och hundarna ska trivas bra i Tibro!
  • 2019-12-23

Manish M skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Det är absolut den bästa mäklaren vi har stött på.
    Det finns inga negativa kommentarer ifrån oss.
    Mycket noggrann i sitt arbete och mycket noga vid våra möten.
    Mycket trevlig!
    Vi hoppas verkligen att ni ger Johanna en extra eloge för allt arbete hon lägger ner. Läs mer
  • 2019-12-22

Abida Parveen R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Jätte bra 100%nöjd
    Hon är en duktig mäklare, vet allt om hur ska man jobba Läs mer
  • 2019-12-08

Helena S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi är jättenöjda med vårt husköp som skett med hjälp av Jenny och väljer ju självklart att ta hjälp av henne även med försäljningen av vårt nuvarande hus. Rekommenderas varmt!
    Helena o Erik Läs mer
  • 2019-12-08

Birgitta C skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Eftersom vi bor i Australien och försöker sälja vår sommarstuga i Sverige med stor tidsskillnad är det svårt att hålla tät kontakt, men med ömsesidigt förtroende gick det riktigt bra. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-12-06

Katrin S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevlig och lätt att nå via mejl och telefon. Bra mäklare som upplevs som ärlig och noggrann. Läs mer
  • 2019-12-04

Ingegerd G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-12-04

Sofia L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi anlitade Anna-Lena för att sälja vår privatbostad. Hon är professionell, kunnig och engagerad. Huset blev sålt inom tidsramen hon tidigare förutspått och vi blev mycket nöjda både vad gäller försäljningspris och köpare. Läs mer
  • 2019-12-02

Annika S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har köpt en bostadsrätt och fått den bästa tänkbara hjälp av Anna-Lena. Fick en bra visning av lägenheten, även idéer om bra lösningar som jag funderade över. Mer än nöjd med min mäklare Ann-Lena. Läs mer
  • 2019-12-02

Jimmy L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tack vare Jenny lyckades vi köpa en riktig pärla ute på landet! Jenny hjälpte oss att få till en snabb affär och ställde upp på alla tänkbara sätt för oss som köpare och verkar lika mån om oss köpare som om säljande part. Läs mer
  • 2019-11-26

Björn T skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har både köpt och sålt fastighet. Vänlig, tydlig och saklig mäklare.
    Mina förväntningar var att få hjälp och stöd på frågor som jag inte var uppdaterad på, och den supporten fick jag.
    Mycket nöjd med Anna-Lena som ställer upp och fixar det mesta. Läs mer
  • Linus N

2019-11-24

Linus N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra mäklare som är väldigt tillmötesgående! Enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-11-23

Anna J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Jag har sålt Stora Alkärrsbro 1 i Tibro. Johanna har gjort ett jättebra jobb. Engagerad och trevlig. Tillgänglig på telefon när som helst. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-22

Marie P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Vi har köpte ett hus på landet och har fått fantastisk hjälp. Johanna har gjort mycket mer än vad som ingår i en mäklares uppdrag. Läs mer
  • 2019-11-22

Anna Carin E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har både köpt och sålt en villa. Detta sköttes på ett alldeles förträffligt sätt, snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Elin K

2019-11-13

Elin K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Köpt hus.
    Lätt att få kontakt med. Alltid väl förberedd och kunnig.
    Trevlig och tillmötesgående från första stund.

Fanns nära för frågor på visningen samtidigt som man fick utrymme att gå själv och diskutera med sin partner. Läs mer
  • 2019-11-11

Anette S skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Johanna hjälpte mig och mina syskon att sälja vårt barndomshem. Hon har verkligen mött oss där vi varit i processen. Kommit med råd utan att säga för mycket. Hon kändes trygg och personlig . Lyhörd för våra önskemål. Jag kan och kommer varmt rekommendera Johanna som mäklare. Hon är toppen. Läs mer
  • 2019-11-06

Peter F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Bra bemötande, Jenny ”känner” in säljaren och förstår oftast behovet. Läs mer
  • 2019-11-06

Andreas R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Köpt bostad på tidebergsvägen 15.

Otroligt efraren och man märker ärligheten när hon pratar. Extremt hjälpsam i alla frågor vi hadde

Sen under kontrakt skrivningen var hon extremt pedagogisk och skämtsam/trevlig. Absolut toppen Läs mer
  • 2019-11-05

Torbjörn R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa på landsbygd. Gott bemötande. Läs mer
  • 2019-10-29

Torsten F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    När vi skulle sälja vår villa som vi hade bott i över 50 år var vi noggranna att välja mäklare.
    Valet blev Jenny Arnlind och Svensk Fastighetsförmedling. Ett val som vi inte behövde ångra.
    Vi har under hela den tid som försäljningen fortskridet haft mycket god hjälp av Jennys
    råd och tips. Det är lätt att rekommendera Jenny och Svensk fastighetsförmedling.
    Torsten och Margoth Läs mer
  • 2019-10-29

Per K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Svensk Fast Tidaholm har hjälpt mig med försäljning av en Villa i Ekedalen utanför Tidaholm. Mäklaren har egerat mycket profesionellt från första mötet fram tills kontraktskrivning.
    Förväntningarna uppfylldes med råge. Har inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-10-23

Emil B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Lätt att hålla kontakten med och tydlig i sitt utförande Läs mer
  • 2019-10-22

Alexandra F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra mäklare som kunde svara på alla frågor om bostaden . Precis som man vill och därför valde jag att köpa en lägenhet Anna Lena sålde eftersom hon är kan sitt yrke och är på läst om bostaden hon säljer mot många andra som inte kunnat svara på andra frågor. Hon är även intresserad av att följa bostaden förändring i renovering . Läs mer
  • 2019-10-22

Christine C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Tidaholm köp

Sakligt korrekt bemötande -
    ingen stress

Hade inte några speciella förväntnigar Läs mer
  • 2019-10-22

Jonathan F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Köpte en lägenhet i Tibro av Johanna. Väldigt trevlig mäklare, och förklarade kontrakt och diverse på ett sätt man lätt kunde förstå. Hon uppfyllde mina förväntningar väldigt bra. Läs mer
  • 2019-10-21

Marie-Louise J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Sålt bostadsrätt i Tibro

Johanna är väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Nås dygnet runt.

Att få många att komma på visning och få igång budgivning direkt.
    Johanna lyckades få dit 6 st och alla var intresserade och två av dem slogs om den innan de 4 andra han skaffa lånelöfte.
    Budgivningen var klar 2 dgr efter visning.
    Väldigt skickligt skött.

Johanna är en superbra mäklare, lätt att ha att göra med, energisk och effektiv.

1000 guld stjärnor till henne.... Läs mer
  • 2019-10-21

Harriet S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej
    Har sålt en bostadsrätt
    Har fått all hjälp jag behöver o mer än så😊👍 . Mäklaren är och var kunnig, trevlig, glad, tillmötesgående o proffsig på alla sätt o vis under hela processen
    Hon har fått mig att vara lugn och trygg då hon inger stort förtroende
    Hon kommer få mina varmaste rekommendationer till alla jag känner
    Stort tack för bästa mäklaren
    Hälsningar Harriet Läs mer
  • 2019-10-17

Matilda F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min villa- Jag hade en bra positiv mäklare med stort engagemang. Läs mer
  • 2019-10-15

Siv Carola S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en sommarstuga /torp.
    Blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Allt blev som vi förväntat os Läs mer
  • 2019-10-14

Natalie A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Blev bra bemöt.
    Har köpt bostad min första.
    Allt va bra. Läs mer
  • 2019-10-13

Henrik skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny tar sig tid och lyssnar verkligen på ens önskemål inför försäljningen och jobbar hårt för att uppnå dom.
    Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet i Tibro, skulle utan tvekan välja Jenny och Svensk fastighetsförmedling Tibro om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • 2019-10-13

Henning G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej, vi har köpt en villa. Vi fick bra bemötande. Vi hade inte så stora förväntningar men de vi hade levdes upp. Det som saknades först var en bostadskalkyl men fixa hon. Samanfattning bra. Läs mer
  • 2019-10-12

Martina K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt ny bostad inne i stan i Tidaholm. Trevligt bemött av mäklaren. Inget att kommentera mer än att mäklaren är säljare. I övrigt OK! Läs mer
  • 2019-10-12

Karin B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande. Engagerad, svarade på frågor, tog sig tid och var hjälpsam.
    God lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-10-12

Saga H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kanon bra mäklare! Positiv med bra bemötande. Läs mer

Jan F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Annars OK! Sen begriper jag inte varför inte publicering på Blocket ingår i arvodet. Läs mer
  • 2019-10-11

Tomas E skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Sålt en bostadsrätt 3 r.o.k. i Karlsborg

Allt flöt på som det ska. Mäklaren låg hela tiden ett steg före. Smidigt. Tydliga och fullständiga SMS/telefonsamtal. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • 2019-10-11

Gun-Marie F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Anna-Lena.
    Anna-Lena är en engagerad , kunnig och helt otroligt hjälpsam fastighetsmäklare . Man kan fråga om allt, och alltid ett trevligt bemötande.
    Mina förväntningar var att sälja huset fort och lätt . Det såldes över förväntan, väldigt fort.
    Jag köper och säljer gärna med Anna-Lena som mäklare igen. Läs mer

Cecilia J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hej, jag köpte ett hus via Jenny. Visste att hon var bra sen innan då en släkting köpt via henne tidigare. Hon har ett proffsigt och ärligt bemötande. Läs mer

Maria B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt o sålt samma fastighet inom loppet av 4 år med Jenny som mäklare.
    Hon är så proffsig (är trevlig, noggrann, kan räkna o kan juridiken, är strukturerad o forcerar inte i onödan) som jag förväntar mig av en mäklare.
    Kontakta henne så löser sig resten! Läs mer

Tor C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande genom hela affären. Läs mer
  • Pia Birgitta R

2019-10-10

Pia Birgitta R skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en br allt gick perfekt. Fick all hjälp vi behövde. Helnöjda Läs mer
  • 2019-10-10

Tommy H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi köpte ett hus av mäklaren och tycker att hon är mycket bra. Bla. så fick hon ringa till ett par som bjudit över oss när säljaren ville att vi skulle ha huset. Mycket starkt gjort! Läs mer

Anders W skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
    Hjälpsam och ganska lätt att få tag på.
    Svarar fort på frågor via msm.
    Har bara positivt att säga om Svensk fastigetsfömedling.
    Rekomenderas starkt. Läs mer
  • 2019-10-10

Kenneth L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår villa. Med ett gott bemötande och en vilja att göra det bästa för oss fick Anna-Lena oss att känna trygghet under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-10

Amanda E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket duktig och omtyckt av mig. Rekommenderas! Läs mer

Yvonne A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hela upplevelsen och alla kontakter och hjälp med olika saker och aktörer vid min försäljning av hus var alldeles utmärkt. Jag rekommenderar verkligen Jenny. Läs mer

Långgatan 1C, 544 30 Hjo