Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg

Riddarplatsen 9, 177 30 Järfälla — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg

• Madelene H
    Madelene H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg
    Jag är väldigt nöjd med min försäljning. Vendela var närvarande under hela tiden och kom med många tips för att underlätta för mig som säljare och senare som köpare.
    2016-09-13 Vendela S svarar Madelene H
    Tack snälla Madelen för fin rekommendation <3. Jag hoppas du trivs i din nya bostad och jag ser fram emot att få hjälpa dig med deklarationen när det blir dags :) !
    Mvh Vendela
  • Stina J
    Stina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg
    Av tre mäklare valde jag Johanna Lindström. Hennes information om säljprocessen genomsyrades av gedigen erfarenhet och kunskap. Lugnt och med stor närvaro "kände hon in" både mig och lägenheten. I alla delar av försäljningen var hon engagerad och lyhörd för mina frågor och tankar kring försäljningen. Vilken lycka att jag valde Johanna som med stadig hand styrde skeppet i hamn.
  • Anneli R
    Anneli R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg
    Kunnig och seriös mäklare. Fick bra tips inför försäljningen och fotograferingen vilket gjorde att det kom många till visningen.
    2016-09-05 Vendela S svarar Anneli R
    Tack fina Annelie, det har varit en ära och ett nöje att få hjälpa till när du och maken bytte bostad. Ni är alltid varmt välkomna, det vet du. Hoppas ni trivs i den nya lägenheten!
    Mvh Vendela

Riddarplatsen 9, 177 30 Järfälla