Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg

Riddarplatsen 9, 177 30 Järfälla — Visa karta

Vi har koll på läget i Järfälla och Jakobsberg!

Välkommen in till vår BoButik i Jakobsberg! Här är vi två fastighetsmäklare som har koll på Järfälla, både vad gäller marknad och område och vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär. Vi svarar gärna på alla dina frågor bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Som del i en av Sveriges största mäklarkedjor har vi stora möjligheter till bra marknadsföring och vi håller dessutom koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på läget och hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg

• Yvonne B
    Yvonne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg
    Mycket trevligt bemötande. Informativ och lugn och sansad person som man får förtroende för. Alltid lika vänlig och trevlig i sitt bemötande när man ringt och har haft funderingar. Snabb att svara både i telefon, ringer tillbaka, samt via mail alltid snabbt återkopplande med svar och information.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla och Jakobsberg samt Vendela Sevenheim som jag hade kontakt med hela tiden vid min försäljning i Viksjö.
  • Louise M
    Louise M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg
    Vendela Sevenheim är en mycket kunnig och erfaren mäklare. Hon etablerar en god kontakt med såväl säljare som presumtiva köpare. För oss säljare var hon ett stort stöd genom hela försäljningsprocessen. Inför fotografering och visning fick vi värdefulla tips.
    Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare.
  • Eva L
    Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg
    Högsta betyg till Willy för hans effektivitet, snabbhet och proffsighet att sköta försäljningen av min bostadsrätt. Tusen tack!
  • Madelene H
    Madelene H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg
    Jag är väldigt nöjd med min försäljning. Vendela var närvarande under hela tiden och kom med många tips för att underlätta för mig som säljare och senare som köpare.
    2016-09-13 Vendela S svarar Madelene H
    Tack snälla Madelen för fin rekommendation <3. Jag hoppas du trivs i din nya bostad och jag ser fram emot att få hjälpa dig med deklarationen när det blir dags :) !
    Mvh Vendela
  • Stina J
    Stina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg
    Av tre mäklare valde jag Johanna Lindström. Hennes information om säljprocessen genomsyrades av gedigen erfarenhet och kunskap. Lugnt och med stor närvaro "kände hon in" både mig och lägenheten. I alla delar av försäljningen var hon engagerad och lyhörd för mina frågor och tankar kring försäljningen. Vilken lycka att jag valde Johanna som med stadig hand styrde skeppet i hamn.
  • Anneli R
    Anneli R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla & Jakobsberg
    Kunnig och seriös mäklare. Fick bra tips inför försäljningen och fotograferingen vilket gjorde att det kom många till visningen.
    2016-09-05 Vendela S svarar Anneli R
    Tack fina Annelie, det har varit en ära och ett nöje att få hjälpa till när du och maken bytte bostad. Ni är alltid varmt välkomna, det vet du. Hoppas ni trivs i den nya lägenheten!
    Mvh Vendela

Riddarplatsen 9, 177 30 Järfälla