Johanna Olausson

Johanna Olausson

Johanna Olausson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Johanna Olausson har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Johanna Olausson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.5. Johanna Olausson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Johanna Olausson

Runar J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olausson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Ekhagen

Johanna hjälpte oss sälja vår lägenhet i en väldigt tuff marknad. Vi känner att vi hade tur att hon var vår mäklare. Johanna är trygg och seriös.

Svar från Johanna Olausson

Tack snälla Runar för er fina rekommendation! Stort grattis till försäljningen! Vi ses på tillträdet :)

Daniel H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olausson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Jönköping

Var smidig och serviceminded, trevlig! Kan rekommendera

Svar från Johanna Olausson

Tack snälla för er fina rekommendation Daniel! Stort grattis till ert köp!

Annelie F
Jönköping

Johanna har på ett engagerat och proffsigt sätt guidat mig genom försäljningen av min ärvda bostad. Då jag inte tidigare sålt eller för den delen heller köpt någon bostad, har mitt kunnande inom detta område varit begränsat. Detta har resulterat i många frågor till Johanna som hon på ett mycket tillfredställande sätt kunnat svara på. Inte minst guidade hon mig genom alla de aspekter det fanns och ta hänsyn till i mitt beslut om huruvida jag skulle acceptera ett förhandsbud eller gå ut på öppnamarknaden med min lägenhet....

Svar från Johanna Olausson

Tack så jättemycket för din fina rekommendation Annelie! Stort grattis till försäljningen!

Malin Stina Matilda A
Kålgården

Johanna är en mäklare med driv och engagemang. Hon arbetar efter tydlig målbild och ser till både säljare och köparens intresse för att matcha rätt bostad till rätt köpare. Johanna ser till att alla känner sig sedda och bjuder alltid på ett gott skratt. Vi rekommenderar Johanna till alla som går i köpe/sälj tankar.

Svar från Johanna Olausson

Tack så jättemycket för er fina rekommendation Malin och Philip. Ett nöje att få hjälpa er med er försäljning!

Martina L
Kålgården

Johanna har ett proffisionellt bemötande, är lyhörd och lyssnar in och gör allt för att man skall få svar på sina frågor / funderingar så att man skall känna sig trygg. Hon är precis som man önskar att en mäklare skall vara, vi är supernöjda . Heja på Johanna glad, trevlig , positiv

Svar från Johanna Olausson

Tack för er fina reco Martina och tack för trevligt bemötande. Stort grattis till ert köp!

Johan E
Liljeholmen

Blev bemött på ett mycket bra sätt! Johanna var kanon på alla sätt och vis! Hon var mycket bra på att hålla kontakten och ge information om diverse saker som dök upp, hon gav tips och idér och väglede mig i rätt riktning då det var mitt första bostads köp. Är mycket nöjd!

Svar från Johanna Olausson

Tack snälla för din fina rekommendation Johan! Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten!

Åke S
Liljeholmen

Är nöjd med Johannas energiska arbete med att sälja bostadsrätten på en trög marknad. Med ytterligare erfarenhet kommer Johanna utvecklas ytterligare.

Svar från Johanna Olausson

Tack så mycket Åke för din rekommendation!

Carina Marie E
Jönköping

Tar väl hand om sina kunder. Lyssnar på deras behov och förklarar bra.

Svar från Johanna Olausson

Tack så mycket för din rekommendation Carina!

Malin E
Rosenlund

Johanna bemötte oss på ett professionellt och lyhört sätt genom hela processen. Kan verkligen rekommendera Johanna då hon gör det lilla extra och nådde våra förväntningar.

Svar från Johanna Olausson

Tack snälla för er fina rekommendation Malin och Joel! Stort grattis till er bostadsförsäljning!

Sarah L
Rosenlund

Johanna har varit fantastisk då jag köpte ett objekt som hon var mäklare för. Allt har gått smidigt och snabbt Tydlig i sin kommunikation

Svar från Johanna Olausson

Tack så mycket Sarah för din fina rekommendation! Stort grattis till ditt köp!