Nicholas Palm
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 51 Läs vad Nicholas Palm

• Linn F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-24

Köpte ett radhus och mäklaren har verkligen återkopplat snabbt. Vi har haft kontakt utanför kontorstid och har alltid fått ett snabbt svar. Det han inte vet tar han reda på. Är väldigt nöjd.
    Stort tack! Läs mer
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-24

Stans bästa mäklare. Smidig på alla sätt. Massor av +++++ Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Henrik F
    Hej Henrik,
    Oj tack snälla för din Reco! Det var roligt att höra! Hoppas verkligen Ni kommer att trivas i Ert fina radhus.

• Åke C skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-21

Sålt villa i medelstor stad.
    Bra bemötande mot kunder och svarar snabbt på SMS, telefon och mail.
    Följer inte uppdragsbeskrivningen så bra och har många missar och slarv.
    Lyckas ändå med uppdraget riktigt bra. Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Åke C
    Hej Åke,
    Tack för din Reco och tack för förtroendet att få hjälpa till med Er villaförsäljning.
    MVH
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Hillevi L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-01

Vi har både köpt och sålt via Nicolas Palm, och är mycket nöjda med bemötande, servicenivå och kompetens. Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Hillevi L
    Vad glad jag blir Hillevi! Superkul att få hjälpt Er i båda leden.

MVH Nicholas
  • Majvor B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-31

Fritidshus Ängsvägen 10 Bondstorp
    Ett bra sätt
    Jag hade inga förväntningar, men mäklaren var trevlig o aktiv
    Våra upplevelser var mycket bra Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Majvor B
    Hej Majvor,
    Det glädjer mig att höra att Ni är nöjda med mitt arbete.
    Jag hoppas verkligen att Ni kommer till att trivas i Ert fina fritidshus!

Nicholas Palm, SF.
  • Hans-Christer Eigil H
    Hans-Christer Eigil H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-30

Sålde villa på Gökärtsbacken 1
    Mycket bra bemötande av mäklaren och
    förklarade alla oklarheter m.m. Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Hans-Christer Eigil H
    Stort tack HC! Roligt att höra att Ni är nöjda med mitt arbete.
    MVH
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Cajsa L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-29

Mycket snabb och smidig väg till kontraktsskrivning av vårt blivande sommarhus. Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Cajsa L
    Hej Cajsa,
    Vad roligt att höra och kul att se att Ni är nöjda!
    Jag hoppas verkligen att Ni kommer att trivas med Ert fina sommarhem!!
    Med vänlig hälsning
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-28

Vi har sålt ett bostadsrättsradhus med Svensk Fastighetsförmedling, och Nicholas Palm som mäklare. Vi blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Fick en bra redogörelse för vad SvenskFast erbjuder och vilka verktyg de tillhandahåller för bästa möjliga resultat av vår försäljning.

Våra förväntningar var att känna oss trygga med att låta vår mäklare ta hand om vår försäljning, och att denne gjorde sitt yttersta för att vår bostad så goda chanser som möjligt. Vi förväntade oss även att ha en öppen dialog där vi fick utrymme till att ställa frågor, bolla tankar samt att bli uppdaterad på vad som sker i alla de olika steg som en försäljning innebär. Nicholas levde verkligen upp till alla våra förväntningar!

Nicholas har varit en trygg pelare för oss genom hela vår försäljning- från första mötet till kontraktsskrivning. Han har varit flexibel och tålmodig. Det märks att han älskar sitt jobb- ett sådant engagemang som han visat måste komma från hjärtat.

TACK! Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Angelica H
    Tack snälla Angelica för denna varma och fina Reco. Ja, jag älskar mitt jobb och möjligheten den ger att få hjälpa människor i olika lägen. Att få rekommendationer som denna är en STOR anledning varför och ger mycket energi!
    Ännu en gång ett stort tack & ha en skön sommar!
    // Nicholas Palm SF
  • Felicia B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-25

Köpt ett radhus
    Bra bemötande på visningen, svarade på frågor. Bra kommunikation via telefon samt sms och en utmärkt bra kontraktskrivning med bra information och bemötande.
    Trevligt och välkomnande bemötande vilket man fick. Snabba svar när man hade frågor och det tyckte jag var bra.
    Annars är jag nöjd med resultatet och handledningen genom processen som varit lång. Har alltid fått den uppdateringen jag velat ha. Mycket bra jobbat! Läs mer
    2019-05-28 Nicholas P svarar Felicia B
    Hej Felica,
    Tack snälla för den fina Recon och 5:a.
    Härligt att höra att Ni är nöjda och jag hoppas verkligen Ni kommer trivas i Ert radhus!
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Helena E skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-05

Köpt en bostadsrätt. Mäklaren pratade alldelescflr mkt vid kontrakt skrivning. Läste alla punkter högt , vilket va helt förkastligt. Läs mer
    2019-05-28 Nicholas P svarar Helena E
    Hej Helena,
    Stort tack för din Reco och feedback.
    Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya fina hem!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Kristian Ceylan