Nicholas Palm

Nicholas Palm

Nicholas Palm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Nicholas Palm har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Nicholas Palm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 186 omdömen med ett betyg på 4.8. Nicholas Palm har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

186 omdömen om Nicholas Palm

Sedan starten hos Reco 2017
Elin S
Köpte sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Barnarp

Fint bemötande när vi köpte vårt nya hus. Kan varmt rekommenderas.

Fredrik S
Barnarp

Proffesionellt bemötande, bra kunskap, service och hela vägen från första kontakten till kontraktsskrivningen kändes bra

Sava I
Trånghalla

Det var en trevligt bemötande av mäklaren Nicholas Palm. Vi hade inga förväntningar faktiskt och mäklaren gjorde ett bra jobb.

Svar från Nicholas Palm

Tack Sava! Glad att ni känner så och att allt fungerat och att vi kom i mål! MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.

Louise A
Sålde sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Hyltena

Duktig mäklare! Han hittade både köpare och säljare och var som spindeln i nätet.

Svar från Nicholas Palm

Tack Louise, Härligt att allt läste sig och att ni nu äntligen kan flytta "närmre" för hela familjens skull :) Vi ses till tillträdet och stort tack för 5an!! MVH Nicholas

Daniel A
Hyltena

Jättebra mäklare. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Nicholas Palm

Tack Daniel! Jätteglad att ni känner så och roligt att ni nu äntligen kan göra den flytt ni önskar. Stort tack för förtroendet! MVH Nicholas

Frida A
Tenhult

Vi har haft en trygg och stabil mäklare genom hela försäljningen. Både inför och under försäljningen. Nicholas har varit följsam, kompetent, trygg och stabil!

Svar från Nicholas Palm

Tack Frida, jag blir jätte glad för er Reco och dessa varma ord. Stort lycka till framåt och med er fina gård :) Med vänlig hälsning Nicholas Palm

Håkan C
Ljungarum

Trevlig smidig engagemang lätt och prata med hoppas på ett bra avslut

Svar från Nicholas Palm

Hej Håkan, Tack för din Reco och de värmande orden. Absolut det skall vi se till att landa in i då vi träffas till tillträdet. MVH Nicholas

Carl N
Ljungarum

Vi är supernöjda med Nicholas! En god dialog med oss köpare och snabb återkoppling vid frågor.

Tack Carl. Varmt lycka till med ert fina hus! // Nicholas Palm

Gun R
Bankeryd

Han svarade snabbt på mina sms och ordnade visning då det passade mig. Inte pushig utan vänlig på visningarna och tog reda på det jag ville veta. Och han började inte att prata om att sälja mitt hus vilket uppskattades då jag hade sagt att det tar jag först efter jag köpt.

Svar från Nicholas Palm

Tack Gun! Roligt att du är nöjd med mig så får vi hålla kontakten framåt! MVH Nicholas Palm

Katrin I
Bankeryd

Vi blev bra bemötta. Intresserad av vad vi sökte för bostad. Lätt att få tag på. Hörde av sig med jämna mellanrum.

Tack Katrin! Vi ses till tillträdet! Med vänlig hälsning. Nicholas