Nicholas Palm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Nicholas Palm har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Nicholas Palm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.8. Nicholas Palm har haft 33 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 152 Läs vad Nicholas Palm

• sålde sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Habo
    2022-09-26 Verifierad kund
    Nicholas var väldigt engagerad i husförsäljningen och var nästan alltid tillgänglig.Den bästa mäklare jag har anlitat!/Madde
    • Mariebo
    2022-09-08 Verifierad kund
    Nicholas är mycket trevlig, kunnig och engagerad. Vi fick all hjälp och information som vi behövde . Vi är mycket nöjda med utfallet av försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-08-22 Verifierad kund
    Oerhört trevlig o driven mäklare.
    Lätt att prata med och väldigt kunnig i sin sak.
    Tack Christopher,
    Stort tack Recon och kul att ni äntligen hittat eran drömbostad!
    Ha det så gott så ses vi till tillträdet.
    MVH Nicholas
    2022-08-20 Verifierad kund
    Han är erfaren, tillgänglig även i sin fritid, har inte bråttom utan ger så mycket tid som behövs.
    Tack Sándor,
    Önskar er allt väl framåt och med flytten. Stort stort tack för förtroendet!
    / Nicholas
    2022-08-16 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam . Lätt att få tag i.
    Vi är mycket nöjda med Nicolas.
    Tack Micael för denna fina Reco:n.
    Allt väl framåt så ses vi till tillträdet.
    Med vänlig hälsning
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
    2022-08-13 Verifierad kund
    Han var trevlig från början och var hela tiden noga med att informera om läget.
    Han var lättsam att samarbeta med.
    • Forserum
    2022-07-10 Verifierad kund
    Nicholas är tillmötesgående, lyssnande och har ett glatt och trevligt sätt, vilket gör att det är lätt att kommunisera med honom ! Ett brinnande intresse för att genomföra affären smidigt, snabbt och seriöst samt att hålla båda parter i affären uppdaterade. Lägger vikt till även små detaljer, som i slutändan kan vara nog så viktiga . Stort Tack !
    Tack Peter,
    Jag tackar för förtroendet ni gav mig och det känns jättebra att läsa eran Reco och den känslan ni haft genom processen.
    Stort stort tack så ses vi till tillträdet.
    //Nicholas
    • Torpa
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vi som köpare blev bra bemötta och vi fick ett stort förtroende för Nicholas som vi upplevde som mycket professionell.
    Stort tack Björn
    Allt väl framåt!
    MVH
    • Stensholm
    2022-06-11 Verifierad kund
    Nicholas var jätte trevlig och smidig att ha att göra med.
    svarar snabbt i telefon oavsett tid
    Rekommenderas!
    Tack Pontus!
    Stort lycka till med huset och de stundande renoveringarna :)
    //Nicholas P
    • Torp
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Nicholas. Hans bemötande för oss som säljare har varit mycket bra/trevligt. Vi har även testat Nicholas när vi kikade på objekt tidigare och även då var det mycket bra bemötande. Det blev därför ett lätt val av mäklare när vi skulle sälja vårt hus!
    Tack Stefan,
    Jag är så tacksam för 5:an och det förtroende ni gav mig och önskar er varmt lycka till med ert nya lantliga boende.
    Vi ses till tillträdet.
    MVH Nicholas