Läs vad 97 Läs vad Nicholas Palm

• 2021-01-22
    Hela tiden bra kommunikation mot kunderna & oss som säljare.
    Björn B
    • 105.0 m²
    • Vättersnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2020-12-26
    Har sålt mitt parhus. Har väntat ca ett år på att hitta lägenhet men annons för mitt hus har varit klar sedan feb 2020. Nicholas har hört av sig med jämna mellanrum o hört sig för hur det går med lägenhet. Han tipsade mig nu i dec om en som låg ute hos en konkurrent o tack vare detta så fick jag den o vi satte ut mitt hus direkt. Han har visat engagemang o intresse för att hjälpa mig och jag har stort förtroende för honom.
    Maj Lilian Margareta L
    • Hovslätt
  • 2020-12-24
    Köpt ett fantastiskt parhus som nästan känns för bra för att vara sant! Har fått ett mycket professionellt bemötande av Nicholas och han är mån om att både köpare och säljare ska bli nöjda. Jag är supernöjd! Skulle gärna välja honom som mäklare om jag säljer hus i framtiden.
    Jennie L
    • Hovslätt
    köpte sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2020-11-22
    Jag har sålt min villa, på ett väldigt bra sätt .Att det skulle gå så smidigt som möjligt att sälja min villa. En mycket bra mäklare
    Hans Vilhelm S
    • Kråkeryd
  • 2020-11-21
    Min bästa upplevelse av en mäklare. Lätt att få tag på, lyhörd och saklig. Kan starkt rekommenderas!
    Daniel S
    • Kråkeryd
  • 2020-11-07
    Han var kunnig,ingav förtroende. Sålt ett kedjehus. Vi känner oss väldigt nöjda med Nicholas Palm och rekommenderar gärna honom till våra vänner.
    Hans G
    • 115.0 m²
    • Huskvarna - Söder
    Tack Hans! Allt gott till er så ses vi till tillträdet. MVH Nicholas Palm

• 2020-10-30
    Han gjorde ett jättebra jobb jag är väldigt nöjd
    Stig Lennart N
    • 96.0 m²
    • Tunarp
    Hej Stig, Tack själv och förtroendet du gav mig! Allt väl så ses vi till tillträdet. MVH Nicholas Palm Svensk Fastighetsförmedling.

• 2020-10-18
    Vi anlitade Nicholas på svensk fastighetsförmedling för att sälja vårt hus och vi är imponerade av hans professionella arbete som mäklare. Nicholas är kunnig inom branschen. Han bemöter såväl säljare som potentiella köpare med respekt och ödmjukhet. Vi kände oss trygga under hela försäljningen och vi är mer än mycket nöjda att ha haft Nicholas som mäklare.
    Anders V
    • 115.0 m²
    • Västra Ekhagen
    Hej Anders, Tack snälla för dessa varma ord. Underbart för mig som fastighetsmäklare att höra att ni är så nöjda! Allt väl framåt så ses vi till tillträdet. MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.

• 2020-10-05
    Nicholas Palm fick uppdraget att sälja min mamnas bostadsrätt. Nicholas var från början lyhörd och tillmötesgående. Han visade tålamod och hjälpsamhet genom hela processen. Hans kunnande var viktigt för oss som säljare. Vi fick personlig hjälp av Nicholas med styling och goda råd inför fotografering och visning av lägenheten vilket uppskattades. Nicholas var särskilt bra på att genom telefonsamtal hålla oss uppdaterade om läget..Han skötte kontakten med köparen på ett proffsigt sätt och tog sig god tid för att visa lägenheten ingående. Relationen med Nicholas blev personlig och öppen. Sammanfattningsvis kan vi rekommendera Nicholas som mäklare.
    Linnea M
    Linnea M
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Gräshagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tack snälla för denna varma rekommendationen. Roligt att se att ni är nöjda. Hälsa mamma så väl från mig. Vi ses till tillträdet! MVH Nicholas P

• 2020-09-03
    Nicholas var mycket professionell och trevlig genom hela processen och gjorde ett riktigt kanonjobb när han sålde vårt fritidshus.
    Kenneth M
    • 83.0 m²