Nicholas Palm
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 68 Läs vad Nicholas Palm

• Mikael B köpte sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-16

Gunnarsbo
    Vi har köpt en villa och tyckte affären gick bra och ett bra bemötande från Nicholas bidrog till en bra upplevelse. Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Mikael B
    Stort tack för Recon och att ni känner er nöjda med mitt arbete.
    Vi hörs framåt!

MVH Nicholas
  • Sture P sålde sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-14

Torestorp
    Har sålt min villa i Mullsjö, Mångatan 7. Vill på allt sätt uttrycka min tacksamhet för det sätt vi kunnat genomföra försäljningen och min uppskattning för ett professionellt arbete både gentemot mej som säljare och den den aktuelle köparen. Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Sture P
    Tack snälla Sture&Etelka för era fina ord, otroligt värmande och roligt att få höra detta.
    Hoppas verkligen ni kommer att trivas i ert nya boende och jag är övertygad om att era köpare kommer att trivas i ert fina hus som ni lämnar över.
    Allt väl så hörs vi framåt /Nicholas Palm
  • Lisa B köpte sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-14

Gunnarsbo
    Vi är jättenöjda med kontakten vid köpet av vårt nya hus och kommer låta Nicholas sälja vårt hus framöver. Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Lisa B
    Hej Lisa!
    Låter bra :) Dock hoppas jag att ni får många fina år i ert fina hus som ni köpt.
    Varmt lycka till och ni är varmt välkomna i framtiden.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Moa P sålde sin lägenhet med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-05

Bränninge
    Vi är super nöjda med hans arbete, sån bra kommunikation och hjälp att både sälja och hitta nytt boende! Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Moa P
    Tack Moa,
    Det är så det ska fungera! Kul att få ha hjälpt er och varit en del i er resa till nytt boende.
    Varmt lycka till så hörs vi framåt!

/ Nicholas Palm, SF
  • Therese J köpte sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-29

Mullsjö
    Jag har köpt en enplans villa. Mäklaren var mycket bra på visningen där han gick runt och berättade om alla utrymmen. Sedan fick jag tid och gå själv och sedan ställa frågor som han svarade mycket bra på. Jag uppfattade honom som ärlig och gav raka svar på frågorna jag hade. Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Therese J
    Vad roligt att se värdeorden du belyser Therese. Superviktigt för mig att uppfattas just så och roligt att du visade så stort intresse för huset vilket gjorde det till en lyckas affär för alla parter. Stort tack och grattis till huset!
    All lycka.
  • Patrik J
    Patrik J sålde sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-27

Mullsjö
    Nicholas har gjort ett fantastiskt jobb och har varit väldigt hjälpsam. Han har gett oss goda råd och gett oss tydliga anledningar att lita på honom till 100% Bra jobbat Nicholas! Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Patrik J
    Tack Patrik! Det har varit en ära att få hjälpa er och samarbetet vi haft tycker jag har flutit på ett bra & smidigt sätt och ni har gett mig de bästa möjligheterna.
    Hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya större hus.
    All lycka i framtiden!
    /Nicholas Palm
  • Martin S köpte sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-25

Huskvarna - Centralt
    Köpt ett radhus.
    Mäklaren var väldigt duktig på det han gör, ärlig & har en fantastisk service. Väldigt nöjd. Läs mer
    2020-02-25 Nicholas P svarar Martin S
    Tack Martin för denna fina Reco. Högsta betyg jag kan få i både poäng men även i dina värdeord! Stort tack och jag hoppas verkligen du kommer till att trivas i ditt härliga radhus. Tack!
    MVH Nicholas Palm, SF
  • Isabelle F sålde sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-12-19

Bosebygd
    Toppen, palm fick mig/oss att ändra våran uppfattning om SF!
    Keep up The good work! Läs mer
    2020-01-08 Nicholas P svarar Isabelle F
    Hej Isabelle!
    Jätte roligt att läsa eran Reco och höra att ni är nöjda med oss och mitt arbete. Jag vill även tacka för förtroendet ni gav mig att hjälpa till med er villaförsäljning. Vi ses till tillträdet!
    Må väl /Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Kevin S
    Kevin S köpte sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-31

Mullsjö
    Köpt hus, fått värdering av bostad.
    Trevligt bemötande.
    Nicholas är enligt mig en kanonmäklare. Han har alltid ett uppmuntrande humör. Han visar förståelse för ens situation och är smidig hjälp under hela processen. Toppen 👍 Läs mer
    2019-10-31 Nicholas P svarar Kevin S
    Tack Kevin,
    Så roligt att höra att Ni är nöjda med ert köp och mig som mäklare. Jag hoppas verkligen att Ni kommer till att trivas i ert nya fina hus.

MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Linda L sålde sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-15

Västerkärr
    Jag har sålt en fritids hus ! Och fick en super bra hjälp av mäklaren Läs mer
    2019-10-18 Nicholas P svarar Linda L
    Tack Linda! Så roligt att höra att du är nöjd med mig och mitt jobb.
    Lycka till i framåt!
    MVH
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg