Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg

Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlsborg!

Här i vackra Karlsborg vid Vätterns kust hittar du vackra sjö- och naturlandskap med massor av boendemöjligheter. Är det hit flyttlasset ska gå? Då får du mer än gärna kontakta oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi hjälper dig till den bästa bostadsaffären och anpassar oss efter dina förutsättningar och kriterier.

Vi hör till en stor mäklarkedja med hela 80 års kunskap och erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om precis vad som helst. Vi har koll på allt från bostadsområden till lokaltrafiken.

Läs vad 386 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg 2

• sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-06 Verifierad kund
    Hon är proffsig, trevlig, har tålamod och hjälper till med lite mer än vad hon behöver. Fantastiskt!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-03 Verifierad kund
    Trevlig och duktig mäklare.
    Mycket engagerad och gjorde ett jättebra jobb.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-03 Verifierad kund
    Bemött mycket bra, Alltid kontaktbar och väldigt professionell! Skulle varmt rekommendera till andra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-07-31 Verifierad kund
    Har blivit mycket väl bemött av Elin som är super trevlig och alltid tillhands. Hela processen har gått väldigt smidigt och jag kan starkt rekommendera Elin till din framtida försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-07-29 Verifierad kund
    Elin var mycket vänlig och professionell. Snabb återkoppling trots sena tider och semester.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-07-11 Verifierad kund
    Varm, trevlig och engagerad. Alltid nåbar och tålmodig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Strandstaden
    2022-07-11 Verifierad kund
    Upplevde att jag fick ett respektfullt och trevligt bemötande. Fick svar på mina frågor. Elin var noggrann i genomförandet av kontraktsskrivningen.
    • Ryd
    2022-07-09 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Tråkigt för henne med långdragen budgivning över midsommar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Strandstaden
    2022-07-09 Verifierad kund
    Elin, har varit superbra. Vi är så nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Varola
    2022-07-06 Verifierad kund
    Tillgänglig går alltid att få kontakt med inom kort tid

Tydlig beskriver för- och nackdelar med olika handlingsalternativ på ett lättfattligt sätt

Kompetent och mycket seriös
    Hej och stort tack för ditt fina omdöme! Tack också för förtroendet att få hjälpa till med affären och för ett gott samarbete från start till mål! Ha en härlig sommar så hörs vi snart igen! /Martin Martin Belina
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Varola
    2022-07-06 Verifierad kund
    Trevlig, noggrann och lyhörd för våra önskemål.
    Hej PM! Stort tack för ditt omdöme och för ett gott samarbete. Framförallt - grattis till ett härligt hus!! /Martin Martin Belina
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-07-01 Verifierad kund
    Ulrika Öberg på Svensk Fastighetsförmedling i Skövde är mycket professionell men samtidigt personlig.Hon hjälper till med det där extra som gör att hon är den absolut bästa mäklaren.
    Stort tack för det fina omdömet och tack själv för ett bra samarbete.
    Önskar dig en härlig sommar!
    Ulrika Öberg
    • Källegården
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jättenöjd!

Väldigt trevlig och proffsig!

Säger som det är!

Absolut anlita igen!
    Tack så jättemycket, vad glad jag blir! Stort tack själva för bra jobb inför visningarna.
    Ha nu en underbar sommar, så ses vi på tillträdet i höst.
    Ulrika Öberg
    2022-06-19 Verifierad kund
    Elin är en mycket service minded person. Hon löste köpet på ett mycket smidigt sätt då jag inte hade möjlighet att närvara fysiskt. Trevlig och väldigt effektiv.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag tycker hon har varit proffsig och påläst!
  • sålde sitt hus med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-06-12 Verifierad kund
    Meget behagelig og oppofrende. Gir veldig gode råd og er tillitsvekkende på tross av ung alder .-)
    2022-06-12 Verifierad kund
    Tanja Lindblad är en utmärkt fastighetsmäklare. Hon beskrev situationen på ett tydligt sätt och verkar väldigt kunnig i ämnet.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Hon är trevlig, kompetent, engagerad o svarar fort på både sms o samtal. Vi tycker hon är toppen😁👍🏻
    2022-05-25 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mycket bra, professionellt och trevligt sätt. Hon gav bra information och höll kontakt ofta och informerade om läget. Är mycket nöjd med valet av mäklare. Mvh Berith
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Borgunda
    2022-05-18 Verifierad kund
    Tillmötesgående, tillgänglig och informativ
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi hade inga förväntningar och blev bra välkomnade!! All kontakt har varit jätte bra under hela förhandlingen! Elin verkade trevlig och entusiastisk för de hela.
    • Borgunda
    2022-05-16 Verifierad kund
    Engagerad , lättillgänglig.
    Bra idéer . Sålde vårt objekt för en bra peng
    2022-05-13 Verifierad kund
    Elin var saklig och tydlig och hanterade affären proffessionellt. Alltid ett trevligt bemötande.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Alltid lika proffsig och tillmötesgående mäklare
    2022-05-05 Verifierad kund
    Utmärkt:mycket vänlig o bra bemött

Sälja snabbt o tryggt

Tanja gjorde mycket jobb, ringde o meddelande ofta o uppdaterad, vi fick ringa även om hon var ledig om vi funderar på något.

Med beröm godkänt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldig flexibel kopplat till visningen, trevlig och professionell
    Hej Patrik! Ett stort tack för ditt omdöme och stort grattis till en kanonfin lägenhet som står i begrepp att "få ett extrarum"! Hoppas du ska trivas utmärkt! /Martin Martin Belina
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande och proffsigt jobbat
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-05-01 Verifierad kund
    Professionell och tydlig. Såg till att uppdatera mig genom hela processens gång. Upplevde Martin väldigt mån om både säljare och köpare. Rekommenderar!
    Hej Victor! Ett riktigt stort tack för ditt omdöme och för ditt förtroende - det gläder mig mycket att få hjälpa dig med din försäljning. Tack också för gott samarbete! Vi håller kontakten! /Martin Martin Belina
  • sålde en tomt med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-04-30 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Dock är arvodena för försäljning på tok för dyra och kommer därför inte att rekomendera andra att använda svensk fastighetsför
    medling. Synd bara att Tanja jobbar där, mycket duktig.
    • Trädgårdsstaden
    2022-04-28 Verifierad kund
    Helt klart långt över förväntan!
    2022-04-15 Verifierad kund
    Helt perfekt! Rekommenderar verkligen Ulrika som mäklare. Kan inte bli bättre.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Snabba svar, tillräcklig information och fakta, tillmötesgående och lagom trevlig verkar ärligt. Tålamod med en seg process och till slut ett lyckat resultat. Nöjd kund.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Martin guidade oss genom husförsäljningen med tydlighet och säkerhet. Jag uppskattade att han benade ner och tog en sak i taget, då kändes inte projektet övermäktigt.
    Vid frågor svarade Martin snabbt med sms, mail eller telefkontak, det skapar trygghet.
    Det är lätt att vara öppen mot Martin som alltid mötte frågor med respekt och tog tid till att förklara.
    Jag är ingen pappersmänniska, så det blir skönt att även få hjälp med deklarationen när det är dags :)
    Hej Sara! Ett stort tack för ditt fina omdöme och för att jag fått hjälpa er med er stora affär! Glad också att ni känt er trygga genom processen. Ett stort lycka till med nästa steg i livet så hörs vi snart igen! Självklart inte minst när det kommer till deklaration! :) /Martin Martin Belina
    2022-03-30 Verifierad kund
    Vi hade valt att två mäklare skulle komma och ge sin syn och förslag på försäljning av vårat hus.
    När vi hade vårat möte med Martin fanns ingen tvekan utan att det var han som skulle följa med på våran resa.
    Martin har varit väldigt tydlig med vad , när och hur vi skulle jobba för att komma till en snabb affär.
    Saker som skulle göras inför försäljningen har han i lagom mängd portionerat ut så det inte kännas övermäktigt.
    Fotograf och stylist har också gjort sitt.
    Jag tror att både han och vi tyckt att det varit ett roligt projekt.
    Martin är proffsig i sitt utförande och man har känt trygghet i det han arbetat fram ända till köparnas påskrivt.

Michael Aronsson
    Hej Michael! Ett stort - stort tack för ditt fina omdöme! Jag är väldigt glad att ha fått ert förtroende att hjälpa er med detta, både för att vårt samarbete "flutit som Ösan" men också för att huset varit fantastiskt roligt att få visa upp och slutligen sälja. Tack igen och all lycka framåt! /Martin Martin Belina
    2022-03-30 Verifierad kund
    Han var väl insatt, trevlig och kunnig. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Vi är så lyckliga att vi fick huset och all hjälp längs vägen.
    Hej Sara! Ett jättetack för ditt omdöme! Glad att ha fått hjälpa er med att få tag i ert drömhus och i er nystart! Önskar er all lycka framåt!! /Martin Martin Belina
    • Lunden
    2022-03-29 Verifierad kund
    På mycket bra sätt , trevligt , pålitligt & hjälpsamt
    2022-03-23 Verifierad kund
    Visningen: Hade önskat mer info om samfälligheten. Gällande samlingslokal, digitala delar, så som fiber, TV-operatörer. Fick veta sen genom säljaren när avtal skulle skrivas samt av annan boende i området. Visade sig sen att det fanns fler samlingslokaler och även bastu och gästlägenhet att tillgå.
    Övrigt: Trevligt bemötande och höll bra kontakt under hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-03-22 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Tog inte alltid hänsyn till mina funderingar men tog gärna tiden att svara på frågor och ta reda på extra fakta om bostaden.
    • Hörnebo
    2022-03-20 Verifierad kund
    Elin lämnar ett proffsigt intryck och har kundens bästa i centrum. Hon har hela tiden guidat lugnt och tryggt under alla delar av försäljningen.
    2022-03-19 Verifierad kund
    Tycker att mäklaren gjorde ett bra jobb. Kändes tryggt som förstagångs köpare.
    Hej Edvin! Stort tack för ditt fina omdöme!! Det gläder mig mycket. Varmt välkommen till Skövde!! /Martin Martin Belina
    • Skultorp
    2022-03-06 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig. Ingav förtroende
    2022-03-06 Verifierad kund
    Lyssnade på mig som kund.
    En mycket snabb och smidig affär.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött, inga konstigheter, framåt som person och säljare, positiv och glad, hade ingen förväntar till en början han visade att jag kunde ha höga förväntningar vilket var roligt att se. Rekommenderar Martin starkt!
    Hej Tim! Stort tack för ditt fina omdöme. Glad att jag levt upp till höga förväntningar och lika glad att ha fått hjälpa dig till första egna boendet. Kommer bli magiskt! /Martin Martin Belina
    2022-02-26 Verifierad kund
    Tillmötesgående och flexibel när det gällde visning och kontraktsskrivande.
    Trevlig, lyhörd och professionell, kan rekommenderas.
    2022-02-23 Verifierad kund
    helt utmärkt. Finns inget att anmärka på.
    2022-02-22 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mycket bra sätt och har fått väldigt bra hjälp om hur allt går till väga.
    Väldigt bra kommunikation hela vägen!

Hade inga speciella förväntningar då jag aldrig sålt förut, bara att det skulle gå smidigt och det gjorde det!
    Hej Martina! Tack för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa dig! / Tanja Tanja Lindblad
    • Lunden
    2022-02-19 Verifierad kund
    Elin är jätte trevlig, snabb på att återkoppla vid frågor. Försäljningen av min lägenhet gick snabbt och smidigt!
    2022-02-09 Verifierad kund
    Tanja har genom hela affären levererat ett överträffande bemötande och gjort vårt första lägenhetsköp till en smidig affär. Riktigt trevlig att ha och göra med!
    Hej Rebecca!
    Tack så mycket för de fina orden och för ett bra samarbete. Grattis till eran nya lägenhet och jag vet att ni kommer trivas utmärkt. Vi hörs snart igen! / Tanja
    Tanja Lindblad
    • Tibro Centrum
    2022-02-09 Verifierad kund
    Jag är otroligt glad och tacksam över att få ha träffat, fått stöd av
    och samverkat med Ulrika Öberg i hennes roll som mäklare !

På ett mycket professionellt och lyhört sätt har hon varit ett ovärderligt stöd för både min pappa och mig i försäljningen av pappas hus. Situationen har varit väldigt komplex och, som jag som anhörig medverkandet i sista delarna av försäljningen tolkar det, svår men Ulrika har inte för en sekund svajat eller uttryckt tvivel om en bra utgång. Tvärtom har hon med stor värme, omtänksamhet och stadga burit och lett oss säljare och, som jag upplevt och absolut tror, intresserade spekulanter genom alla kringelikrokar som kan uppstå när livet och verkligheten drabbar. Hon har alltid funnits för oss när vi kommit med frågor eller oro.
    Tusen tack Ulrika!! Jag är hundra procent säker på att jag inte hade klarat detta utan ditt stöd!
    Lena Fohlin
    dotter till Kurt Jonsson , ägare av huset Smedjegatan 4E
    2022-02-07 Verifierad kund
    Det var en smidig affär och en trevlig mäklare.
    Hej Göran!
    Tack för fint omdöme och grattis till en trevlig och fin lägenhet. Vi hörs snart igen! / Tanja
    Tanja Lindblad