Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg

Storgatan 33, 546 32 Karlsborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlsborg!

Här i vackra Karlsborg vid Vätterns kust hittar du vackra sjö- och naturlandskap med massor av boendemöjligheter. Är det hit flyttlasset ska gå? Då får du mer än gärna kontakta oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi hjälper dig till den bästa bostadsaffären och anpassar oss efter dina förutsättningar och kriterier.

Vi hör till en stor mäklarkedja med hela 80 års kunskap och erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om precis vad som helst. Vi har koll på allt från bostadsområden till lokaltrafiken.

Läs vad 126 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg

• 2020-11-27

Felix K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna förmedla en bostadsrätt åt mej, som jag köpte senare en väldigt bra och omtänksam mäklare. Läs mer
  • 2020-11-17

Philip K skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en villa.

Blev bemött på ett utomordentligt bra sätt.
    Alltid glad och trevlig!

Hade inte direkt några förväntningar mer än att få mitt hus sålt och det klarade Mäklaren av utmärkt.

En mäklare som alltid hade ett trevligt bemötande.
    Tillgänglig dag/kväll
    En väldigt informativ och vägledande mäklare. Läs mer
    2020-11-18 Emelie B svarar Philip K
    Stort tack för fin rekommendation och för att du tog dig tid att svara. Tacksam för ert förtroende, önskar er all lycka till i framtiden!
  • 2020-11-15

Maj-britt A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålde vår Villa
    Proffsigt, stort kunnande, trevligt bemötande.
    Hade stora förväntningar på värdet av huset. Jenny bemötte och förklarade bra vad och hur mycket vi kunde förvänta oss och hon förklarade på ett bra sätt hur marknaden ser ut.
    Vi är så nöjda med den hjälp vi fått från henne och att hon haft förståelse och tålamod med oss för att det är svårt att behöva flytta. Läs mer
  • 2020-11-15

Rosalie V skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Försäljning av bostadsrätt. Positiv, informativ och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-10-24

Tord T skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en villa.
    Emelie har varit proffsig, hjälpsam och lätt att ha att göra med.
    Var i början tveksam men ändrade mig snart.
    Det har varit roligt att göra detta tillsammans med henne och tvekar inte att göra det igen. Läs mer
    2020-10-26 Emelie B svarar Tord T
    De va fina ord Tord! Tusen tack och tack för förtroendet. Ser fram emot att följa er resa mot varmare breddgrader och hoppas att kunna hjälpa er ytterligare mot drömmen med nytt boende. Önskar er en fin höst så ses vi snart igen! Varma hälsningar från Emelie.
  • 2020-10-22

Erlend L skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna var positiv og hyggelig fra første stund. Hun har kontroll på det meste, svarer hurtig på henvendelser og er dyktig på holde oss som selgere oppdatert. Hun skisserte tidlig en tidsplan for salget, en plan som ble overholdt til punkt og prikke. Läs mer
  • 2020-10-22

Daniel C skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag sålde nyss min lägenhet och hade då emellertid som mäklare och jag var super nöjd med henne.

Trevlig, hjälpsam och hon håller en kontinuerligt uppdaterad om alla händelser, samt så utförde hon ett väldigt proffsig jobb med fotografering, visning och allt så ger henne 5/5 Läs mer
    2020-10-26 Emelie B svarar Daniel C
    Tusen tack snälla Daniel för fina ord och trevligt samarbete kring försäljningen av din lägenhet. Önskar er all lycka i ert nya boende tillsammans!
  • 2020-10-18

Stefan F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna har hjälpt till med försäljningen av mitt hus. Väldigt driven och engagerad mäklare. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2020-10-15

Johan V skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte vårt första hus innan Hemnet. Trevligt bemötande och superbra service! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-10-15

Tatjana H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har sålt min villa. Jenny hjälpt mig från start till slut. Hon har otrolig energi och framåt drift, samtidigt lyhörd för önskningar och uppmärksam på viktiga moment. Lättsam i kommunikationen, man kommer lätt och snabbt i kontakt med. Tydlig, grundlig, kompetent. Läs mer
  • 2020-09-23

Robert A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny var engagerad, aldrig svår att nå och alltid tillmötesgående. Om jag säljer bostaden jag köpte så är Jenny den första jag ringer i ämnet. Mäklaren rekommenderas starkt till andra som vill göra bostadsaffärer. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Robert A
    Tack Robert! Det var fina ord! Jag hoppas att ni trivs här i Skaraborg.
  • 2020-09-21

Linnéa H skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Väldigt trevligt bemötande och bra fungerande kommunikation under försäljningen av min lägenhet. Emelie är duktig på det hon gör - informativ, påläst och flexibel. Jag har bara gott att säga om henne. 🙂 Läs mer
    2020-09-22 Emelie B svarar Linnéa H
    Tack snälla Linnéa för de fina orden och att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär. Väldigt trevligt samarbete och all lycka till i framtiden. Varma hälsningar Emelie
  • 2020-09-21

Patrik S skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt våran villa. Mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-09-21 Emelie B svarar Patrik S
    Tack snälla ni för förtroendet och gott samarbete. Önskar er stort lycka till med ert nya boende. Hälsningar Emelie
  • 2020-09-20

Simon A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt ett enplans hus, mitt första hus.

Hon var Oengagerad, snurrig och allmänt otydlig.
    Kommer inte rekommendera henne. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Simon A
    Hej Simon! Så tråkigt att du har en negativ inställning till affären. Jag förstår att ni är besvikna över att säljaren inte gick med på att ha någon förhandsvisning och att ni inte fick låna nyckeln och besöka huset själva, men jag hoppas att ni ändå är nöjda med att jag kunde släppa in er med kort varsel och att vi fick till en bra överenskommelse med säljaren.
  • 2020-09-12

Inger M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Fint bemötande, hjälpsam, klar och tydlig. Proffsig. Och trevlig! Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Inger M
    Tack Inger! Tack för de fina orden. Det var en riktigt trevlig stund vi hade på den vackra verandan. Hoppas att ni ska trivas i torpet!
  • 2020-09-10

Patrik Ö skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tre-rums bostadsrätt i Tibro.
    Mäklaren gav bra information och gjorde köpet till enn trygg och personlig upplevelse. Läs mer
  • 2020-09-08

John K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte torp och mark. Mycket trevligt och kompetent, lätt att ta kontakt med och bra kunskap om området. Känslig bemötande av de olika människor inblandad! Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar John K
    Tack John! Jag hoppas att ni ska trivas bra i Karlsborg och ser fram emot att besöka er i torpet när ni har kommit i ordning.
  • 2020-08-31

Sebastian J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Väldigt snäll och rolig person som såg till att jag kände till allt med köpet och att jag kände mig säker på att jag visste exakt vad det var jag köpte Läs mer
  • 2020-08-26

Anders E skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålde mammas sommarstuga. Skicklig och proffsig mäklare som hjälper till genom hela processen. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Anders E
    Tack Anders! Det var roligt och lätt att jobba ihop med dig och din syster. Tack för förtroendet att sälja era föräldrars fina stuga!
  • 2020-08-24

Signild Margareta J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    har sålt en sommarstuga

blev bra bemött hela vägen

förväntningarna blev bättre än väntat,ja de upp till dem

Allt har gått mycket bra. Läs mer
  • 2020-08-24

Johan O skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna förmedlade ett sommarhus på ett mycket bra sätt. Hela processen, från visning till kontrakt sköttes smidigt och enkelt. Vår bästa mäklarkontakt hittills.

Vi kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • 2020-08-23

Per N skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt bostadsrätt. Förklarar allt enkelt och rakt. Man känner sig lugn och trygg inga överraskningar. Mina förväntningar var att jag inte skulle behöva lägga massa tid på försäljningen. Och det blev helt som jag förväntat mig. Läs mer
  • 2020-08-21

Marcus L skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en lägenhet innan visning. Hon var snabb på att svara, gav ett gott helhets intryck. En bra mäklare som jag som förstagångsköpare tyckte va bra! Läs mer
  • Catharina A

2020-08-14

Catharina A skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hon sålde vårt hus
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade.
    Vi är helt nöjda med Emelie till 100% Läs mer
    2020-08-17 Emelie B svarar Catharina A
    Tusen tack Catharina för fina ord! Är otroligt glad för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus och tack för ett trevligt samarbete.
    Önskar er en fortsatt fin sommar så ses vi snart igen.
  • 2020-07-13

Jan L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Fritidshus i Töreboda Kommun.
    Generellt omdöme: Bra dialog med mäklaren genom hela processen.
    Lite mer att önska angående vissa oklara saker som servitut och eget vatten som delas med grannen.
    Lite tidspress vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Jan L
    Tack Janne! Jag är hemskt ledsen att vi inte hade alla uppgifter kring vattnet, men det är inte alltid lätt att få fram all historik när det är ett dödsbo som säljer en fastighet. Hoppas att det ordnar sig med vattnet. Vad jag förstår har ni en lösning på gång ihop med den nya grannen.
  • 2020-07-12

Tommy O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag och mina syskon har sålt vår gemensamma sommarfastighet med hjälp av Jenny.
    Med positiv attityd och stor kompetens har Jenny mött både oss säljare o spekulanter.
    Jag kan starkt rekommendera Jenny till alla som står i begrepp att sälja sin fastighet. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Tommy O
    Tack Tommy! Det har verkligen varit enkelt att jobba tillsammans med dig och dina syskon. Och det är roligt varje gång man får överträffa sina kunders förväntningar.
  • 2020-07-08

Thomas N skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en sommarstuga innan visning .
    Hon löste affären snabbt o lätt , inga problem med varken säljare eller förmedlare. Läs mer
    2020-10-12 Jenny A svarar Thomas N
    Tack, det gick verkligen snabbt och lätt. Hoppas att ni blir nöjda med stugan!
  • 2020-06-29

Anneli J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt ett hus som jag fått i arv i centrala Tibro, en enplansvilla på ca 90 kvm. Jag trodde det skulle vara svårt att sälja hus som läget är just nu, men Johanna var optimistisk. Jag litade på Johanna och efter 15 dagar på hemnet fick jag ett bud som var över mina förväntningar. Johannas proffsiga arbete med att ge mig tips och idéer om hur huset ska visas, hennes marknadsföring av huset samt visningar gjorde att huset såldes så fort. Jag är väldigt nöjd med Johannas insats. Läs mer
  • 2020-06-26

Karl Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en tvåa
    Det var superbra, flexibelt och enkelt Läs mer
  • 2020-06-23

Ulf Johan Torgny B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en villa. Första intrycket av mäklaren mycket bra satte sin mobil på ljudlöst la ifrån sig den och tog inga samtal överhuvudtaget under våra möten, mycket imponerande👍. Skötte hela affären mycket proffsigt, vi är hel nöjda. Läs mer
  • 2020-06-22

Jeanette N skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpt en lägenhet. Hon är Kunnig, tillmötesgående och försöker ordna till allt på bästa sätt. Skulle gärna ha hemma som mäklare igen. Läs mer
  • 2020-06-18

Kevin Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en lägenhet, Johanna bemötte mig suveränt, svarade alla timmar på dygnet och var väldigt hjälpsam med mitt köp! Läs mer
  • 2020-06-16

Christina B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt en villa. Johannas bemötande är proffesionellt och samtidigt glatt och mkt positivt, det gör att man känner stort förtroende för henne.
    Genom hela försäljningen har hon funnits till hands för frågor och stöttning, och inte bara på kontorstid.
    Kan varmt rekommendera andra att välja henne till sin mäklare Läs mer
  • 2020-06-16

Tobias F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpt ett hus i Karlsborg. Kontakterna med Johanna och bemötandet från henne har genomgående varit mycket positiva genom processen. Johanna levde definitivt upp till de förväntningar som vi hade på henne. Även om vi ännu inte har tagit över huset, så är vi trygga med att det kommer att landa på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-06-08

Hans W skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Det var en ren fröjd att få samarbeta med Johanna. Vi har tillsammans med henne sålt våra drömmars ställe i form av ett "ödetorp". Våra förväntningar var att det skulle vara svårsålt. Hon lyckades på rekordtid få fram en köpare där vårt objekt var efterlängtat.
    Johanna är suverän på att lyssna in behov samt har förmåga att driva köp- och säljprocessen så att både köpare och säljare känner sig delaktiga och trygga.
    Hon är kunnig, respektfull, hoppingivande, rättfram, professionell.
    Hon är fullt förtrogen med sin mäklarroll och hon är hängiven sin etik.
    Vi rekommenderar henne varmt!
    Ann-Britt o Hans Läs mer
  • Mattias Å

2020-06-08

Mattias Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har letat efter ett genuint och ärligt åldat torp en tid med önskan om trevliga säljare och utan krångel. Torpet hittades av mäklaren men även övriga önskningar lyckades hon få uppfyllda. Johanna visade sej vara en oerhört flexibel och effektiv mäklare som på ett proffsigt och tydligt sätt lotsade oss som köpare genom en affär. Grattis till att ha Johanna knuten till er. Läs mer
  • 2020-05-08

Magnus H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna är duktig och kunning i det hon gör. Läs mer
  • 2020-05-08

Peder L skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevligt bemötande och priset blev över förväntan på det som såldes Läs mer
  • 2020-04-30

Inger H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt fritidshus. Trevlig och saklig mäklare. Positivt. Lätt att ha att göra med. Bra information och kommunikation under hela processen. Läs mer
  • 2020-04-30

Johan H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en stuga
    Mkt bra bemött av Johanna

Måste säga att allt har varit bra med Johanna som mäklare Läs mer
  • Emelie F

2020-04-12

Emelie F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Supernöjd! Varmt bemötande och god kontakt gick försäljningen av min Bostadsrätt väldigt fort. Med ett resultat jag knappt vågat drömma om är Johanna en mäklare jag starkt kommer att rekommendera till andra! Läs mer
  • 2020-04-11

Christo V skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en fin tvåa med Södra Skogens finaste utsikt. Johanna har varit väldig hjälpsam och trevlig genom hela processen. Jag förväntade mig att Johanna borde agera med både parternas välfärd på hjärtat och att genomföra en smidig affär, och det gjorde hon absolut! Det kunde inte har blivit bättre tack vare henne. Läs mer
  • 2020-04-10

Gun Britt-marie K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna har hjälpt mig att sälja mitt föräldrahem som jag ärvt då jag nu varit ensam kvar. Hon har varit mig behjälplig på ett professionellt och föredömligt sätt.
    Då jag har haft en tuff tid har hon stöttat mig på ett bra sätt.
    Jag har bara positiva saker att säga om henne och kommer inte på något som är negativt. Läs mer
  • 2020-04-10

Ida-marie A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevlig positiv och hjälpsam. Köpte ett hus av henne. Läs mer
  • 2020-03-25

Birgitta O skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa,fått stort förtroende,blivit vänligt bemött.
    Har bara positivt att säga. Läs mer
  • 2020-03-22

Helen H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt ett bostadshus och mäklare ingav ett stort förtroende Läs mer
  • 2020-03-19

Claes Göran A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Ett trevligt bemötande som ingav förtroende. Hon ville verkligen ha lägenheten såld till ett bra pris.
    Snabb respons när något nytt hände. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-03-17

Anders C skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en lägenhet till våran dotter.
    Korrekt bemötande av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-03-09

Cornelia I skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag och min sambo köpte vårt första gemensamma hus i Karlsborg. Jag har aldrig köpt en bostad förut och för mig kändes det tryggt att ha Johanna med. Hon såg till att jag förstod allt och var noga med att inga frågor var för dumma för att ställa. Hon gjorde ett toppenjobb! Kändes professionell, avslappnad och jordnära. Läs mer
  • Dan R

2020-03-08

Dan R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte ett hus vi väntat på i flera månader och Johanna såg till att det gick snabbt och smidigt utan problem. Proffsig och trevlig och kan marknaden, rekommenderas! Läs mer
    Johanna N gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte