Alla kategorier Mäklare Skåne Klippan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Storgatan 25, 264 33 Klippan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Klippan!

Är du påväg att flytta till Klippan i Skåne? Bra val. Här är det lugnt och skönt samtidigt som tågförbindelserna är goda till Skånes större städer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på Klippan och närliggande områden. Vi vet precis var det passar dig att bo och när läget är det bästa för en affär.

Vi tillhör en rikstäckande mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet i branschen och vi brinner för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende. Tveka inte att kontakta oss.

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Klippan

• Gregor G
    Gregor G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag fick ett bra och proffesionellt bemötande av mäklaren , allt gick snabbt och smidigt utan några förhinder och krångel. Rekommenderas! Läs mer
    2018-01-10 Pierre P svarar Gregor G
    Hej Gregor och tack för rekommendationen!

Mvh/Jonas
  • Mona T
    Mona T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Snap, kompetent och faglig behandling. Läs mer
  • Rebecca J
    Rebecca J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Väldigt professionell och noggrann. Väldigt nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi fik et fint bemötande som helt levede opp til vore forventan Läs mer
  • Bruno M
    Bruno M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har bara positiva saker att säga om Jonas och Svensk Fastighets Förmedling. Han har varit mycket professionell och trevlig hela vägen från visningen till kontraktsskrivningen. Jag, tillsammans med familjen, fick en privat visning av huset som Jonas med ganska kort varsel lyckades ordna. Han visade oss runt på visningen och hade mycket kunskaper om både objektet och området, vilket hjälpte oss att fatta vårt beslut.
    Jag kan varmt rekommendera Jonas Troedsson. Läs mer
    2017-12-14 Pierre P svarar Bruno M
    Tack Bruno för det fina betyget och för de fina orden. Jättekul att ni är nöjda och jag är helt säker på att ni kommer att stortrivas i ert nya hem.
  • Åke J
    Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Toppen bemötande! Pratar så man förstår,hjälpsam. Pigg och glad pratar så man förstår Läs mer
    2017-12-20 Pierre P svarar Åke J
    Tack så mycket Åke för dom fina orden! Det värmer! Hoppas att ni kommer till att trivas bra här i Klippan.
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Väldigt gott bemötande. Har bara positiva saker att säga om Linda. Uppfattar henne som en riktig arbetsmyra. Även om jag inte gillar telefonsvarare så dröjer det bara någon minut innan hon ringer tillbaks, det uppskattar jag mycket. Kommer fortsättningsvis att rekommendera henne till alla, som har behov av en mäklare, till alla jag känner. Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag tycker att Linda Har skött uppdraget på ett föredömligt sätt Läs mer
  • Berne A
    Berne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Professionellt bemötande, dels mot mig som kund dels mot köpare. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vänligt, öppent, professionellt, individuellt Läs mer
  • Lena I
    Lena I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket trevligt bemötande. Fin kontakt , lyhördhet och stort engagemang. Läs mer
  • John F
    John F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vid vår första kontakt med Dig Jonas,gav Du ett seriöst intryck.Vi kan varmt rekommendera Dig som mäklare.Du har mycket kunskap.Vi upplevde visningarna lugna och fina PROFFSIGA!!!!!.Det blev snabb affär tack vare Dig.
    MVH John Finnberg och Monica Andersson f.d.Dvärggatan i Perstorp. Läs mer
    2016-09-07 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar John F
    Hej John! Vad kul att ni är nöjda och tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni trivs bra med ert nya boende i Hässleholm!
    Mvh/Jonas
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket nöjd med engagemang hela processen igenom. En mäklare som lägger ner hela sin själ i sin kund! Kunnig, och proffsig! Läs mer
    2016-09-08 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria L
    Tack så mycket för dom fina orden, Maria! Lycka till med det nya boendet och nya jobbet! Mvh, Linda

Storgatan 25, 264 33 Klippan