Alla kategorier Mäklare Skåne Klippan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Storgatan 25, 264 33 Klippan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Klippan!

Är du påväg att flytta till Klippan i Skåne? Bra val. Här är det lugnt och skönt samtidigt som tågförbindelserna är goda till Skånes större städer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på Klippan och närliggande områden. Vi vet precis var det passar dig att bo och när läget är det bästa för en affär.

Vi tillhör en rikstäckande mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet i branschen och vi brinner för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende. Tveka inte att kontakta oss.

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Klippan

• Bengt N
    Bengt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag tycker att Linda Har skött uppdraget på ett föredömligt sätt
  • Berne A
    Berne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Professionellt bemötande, dels mot mig som kund dels mot köpare.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vänligt, öppent, professionellt, individuellt
  • Lena I
    Lena I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket trevligt bemötande. Fin kontakt , lyhördhet och stort engagemang.
  • John F
    John F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vid vår första kontakt med Dig Jonas,gav Du ett seriöst intryck.Vi kan varmt rekommendera Dig som mäklare.Du har mycket kunskap.Vi upplevde visningarna lugna och fina PROFFSIGA!!!!!.Det blev snabb affär tack vare Dig.
    MVH John Finnberg och Monica Andersson f.d.Dvärggatan i Perstorp.
    2016-09-07 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar John F
    Hej John! Vad kul att ni är nöjda och tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni trivs bra med ert nya boende i Hässleholm!
    Mvh/Jonas
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket nöjd med engagemang hela processen igenom. En mäklare som lägger ner hela sin själ i sin kund! Kunnig, och proffsig!
    2016-09-08 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria L
    Tack så mycket för dom fina orden, Maria! Lycka till med det nya boendet och nya jobbet! Mvh, Linda

Storgatan 25, 264 33 Klippan