Alla kategorier Mäklare Skåne Klippan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Storgatan 25, 264 33 Klippan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Klippan!

Är du påväg att flytta till Klippan i Skåne? Bra val. Här är det lugnt och skönt samtidigt som tågförbindelserna är goda till Skånes större städer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på Klippan och närliggande områden. Vi vet precis var det passar dig att bo och när läget är det bästa för en affär.

Vi tillhör en rikstäckande mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet i branschen och vi brinner för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende. Tveka inte att kontakta oss.

Läs vad 46 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Klippan

• 2019-07-23

Ebba N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Dags att sälja mitt barndomshem Olofsgatan 6 i Kvidinge. Far byggde det 1956. Han dog 2000 och mor har bott kvar till 2019. Jag letade mäklare och fick tips om Linda Grundström, som hjälpt till vid försäljningen av en mosters hus, Goentorp. Ringde upp Linda som tog emot uppdraget med ett leende som hördes genom telefonen. Linda gav intryck av kunnighet och trygghet.
    Linda har förklarat, lyssnat tålmodigt på alla våra minnen, förklaringar och prat kring huset och gett oss bra tips kring försäljningen, hållit oss väl underrättade, bokat fotografering, energideklaration och allt annat som behövs. Hon har beredvilligt bokat extra visningar när det behövdes och genomfört slutfasen av försäljningen på för oss välunderrättat och tryggt sätt.
    Mor ville ha en köpare, som ville ta hand om och älska trädgården som hon har gjort och t.o.m. den önskan lyckades Linda ro i land.
    Linda skulle gärna få sälja fler hus åt oss om det skulle bli aktuellt. (Fast då är det hus i Södertälje och dit sträcker sig nog inte Lindas domäner?) Läs mer
  • 2019-07-19

Andreea C skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda är absolut den bästa mäklare som vi har träffat.
    Hon är väldigt proffsig och involverad i det hon gör.
    Hon hjälpte oss att sälja vår stuga.
    Vi är mycket nöjda och väldigt tacksamma för all hjälp. Läs mer
  • 2019-07-13

Bo L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har sålt en 1 plans villa som jag
    har haft till försäljning tidigare men fått för dåliga bud har haft det vilande en tid men fått den såld nu
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt
    Förväntningen var att huset skulle bli sålt vilket det blev
    Jag är nöjd med mäklarens arbete Läs mer
  • 2019-05-17

Eva M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda skötte uppdraget att sälja vår bostadsrätt på ett utmärkt sätt Presentationen av objektet i ord och bild gav en rättvisande beskrivning av vår lägenhet. Linda var punktlig och noggrann och ingav ett gott förtroende. Vi rekommenderar gärna Linda som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-09

Marica D skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt med Lindas hjälp. Snabbt och smidigt, Hon är bäst. Läs mer
  • 2019-05-09

Rune L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Var med min pappa och köpte en bostadsrätt till honom, eftersom han precis sålt sitt hus.
    Mycket trevligt personligt möte med mäklaren. Kändes påläst och visste mycket om lägenheten. Gillar när det känns personligt, mycket enklare att ställa de frågor man vill.
    Så mäklaren var toppen! Läs mer
  • 2019-05-06

Anders E skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Engagerad mäklare som på ett jordnära och tillmötesgående sätt hjälpt oss med försäljningen av vår 1 2/2 plans villa. Konkreta råd med total avsaknad av annars så vanliga 'mäklar floskler'. Kan bara ge goda rekommendationer. Läs mer
  • 2019-05-02

Elsa B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Funkisvilla 2 plan i Åstorp
    Mäklaren arbetar med objektet och håller kontakt och informerar på ett bra sätt.
    Slutpriset blev bra även om resan dit inte blev så enkel - budgivare som hoppade av bl.a
    Kunnig mäklare med ordning och reda! Läs mer
  • 2019-04-23

Maud N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt ett dödsbo. Allt flöt på efter förväntan. Samarbete runt budgivning och försäljning. Läs mer
  • Mary H

2019-04-10

Mary H skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Försäljning av en bostadsrätt.
    Mäklaren har skött uppdraget på ett mkt professionellt sätt vilket har gett mig som säljare en stor trygghet. Alla förväntning har uppfyllts till fullo.
    Jag kan varmt rekommendera Linda Grundström som mäklare Läs mer
  • 2019-03-10

Jonny P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt ett hus, väl bemötta, engagerad och bra jobb. Kan jag rekomendera till andra. Läs mer
  • 2019-03-07

Henrik P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har köpt en bostad och blev väldigt positivt bemött då vi träffades och då vi pratade per telefon. Hon levde upp till mina förväntningar. Sammanfattning = positivt. Läs mer
  • 2019-02-28

Thor-Leif S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt bostadsrätt.
    Bra bemötande Läs mer
  • Saralisa B

2019-01-24

Saralisa B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har sålt en liten villa med stor trädgård i utkanten av en by och vår mäklare var mycket trevlig, hjälpsam och professionell genom hela processen. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-01-23

Malin S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt villa.
    Väldigt bra bemött, alltid glatt och positivt. Precis som förväntningarna.
    Mån om sina kunder och är noga med att kunden förstår och ej står med frågor. Läs mer
  • Bruno M

2018-12-03

Bruno M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Högsta betyg efter en mycket snabb och smidig försäljning av min villa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren från den allra första kontakten. Mäklaren visade dessutom ett stort intresse och engagemang för att så fort som möjligt ordna t.ex. besiktning, fotografering samt få ut annonsen på internet. Två visningar bokades så snabbt det gick och efter den andra visningen såldes villan. Läs mer
  • Emmy A

2018-11-25

Emmy A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpte bostadsrätt.
    Jättebra bemött. Linda var ytterst hjälpsam. Läs mer
  • 2018-11-06

Kent O skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har ingen erfarenhet! Har inte sålt någon bostadrätt eller ett hus tidigare! Läs mer
    2018-11-06 Linda G svarar Kent O
    Hej Kent! Tack för omdömet! Det är aldrig lätt att veta hur man ska gå till väga med en försäljning om man aldrig har gjort det själv, därför är jag tacksam att ni valde mig att sälja er broders bostadsrätt och att ni känner er nöjda med försäljningen! Tack för ett gott samarbete! Mvh, Linda
  • 2018-10-18

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Försäljning villa.
    Trevligt bemötande, god ordning, snabb återkoppling. Läs mer
  • 2018-10-10

Carina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi sålde ett hus med en annan mäklare från ett annat bolag. Vår mäklare lyssnade inte på oss, hon var trevlig men det var allt. Hörde från spekulanter hur hon betedde sig vid visningarna och det var under all kritik. Riktigt missnöjda Läs mer
  • 2018-09-23

Dennis B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Svensk Fastighetsförmedling har solgt min villa i Ljungbyhed.Jeg blev mødt af en meget venlig og glad Linda Grundström.som
    udførte sit arbejde meget professionellt.så jeg kan kun rekommendera svensk fastighetsförmedling

Mvh Dennis B Nielsen Läs mer
  • 2018-08-25

Brita W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Ett mycket bra bemötande som resulterade i en fin dialog. Sålede ett enplanshus åt min gamla mor. Mycket nöjd med utfallet.Inga bekymmer för min del.
    Mats W. Läs mer
  • 2018-08-24

Camilla P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt en bostadsrätt. Är nöjd med allt från början till slut. Kunnat få svar om jag undrat över något nästan direkt . Mycket trevlig rejäl var Linda som mäklare. Kommer rekommenderar svensk fast om någon frågar och även anlita dom igen om någon försäljning framöver skulle va aktuellt. Läs mer
  • Roland E

2018-06-26

Roland E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Alltid glad o skrattar 👍Och lättsam och låter oss gå själv i lung och ro på visningarna vi varit på. Läs mer
  • 2018-06-13

Nicole Bianca Petri L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Professionellt bemötande genom hela köpprocessen där lika stort fokus låg på köparen såväl som säljaren. Vi är mkt nöjda! Läs mer
  • 2018-06-11

Åsa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har köpt en stuga och mäklaren har varit toppen. Blev missförstånd under budgivningen men ingenting som hon inte var snabb att rätta till när det påpekades. Jag är väldigt nöjd och allting har gått väldigt smidigt. Lite svår att få tag på via telefon men ringer upp en snarast. Läs mer
  • 2018-06-10

Jan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har sålt en 1 1/2 plans villa och har blivit bra bemött av mäklaren.
    Syftet var att sälja villan och det nådde vi .
    Visningarna och försäljningen flöt på och gick snabbt. Läs mer
  • 2018-04-28

Simon J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    I och med detta var mitt första villaköp så hade jag inte riktigt koll på alla rutiner och hur man skulle gå tillväga inför köpet.

Men Linda var/är mycket hjälpsam och lätt att ha att göra med. Glad och positiv! Läs mer
  • Mathias F

2018-04-18

Mathias F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Proffsig, seriös och otroligt trevlig att prata med. Läs mer
  • 2018-03-10

Muhammad O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Super smidig och hjälpsam, gav realistiska priser och förväntningar till mig som säljare av bostaden. Läs mer
  • Kim N

2018-02-09

Kim N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Proffsigt från början till slut. Super trevlig mäklare med koll på läget :) Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Kim N
    Tack så mycket, och tack för förtroendet att sälja er bostadsrätt! Mvh, Linda
  • 2018-02-05

Daniel Z skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Noga och ärlig mot alla.
    Kan varmt rekommendera Linda! Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Daniel Z
    Tack så mycket Daniel och tack för förtroendet att sälja ert hus! Mvh, Linda
  • 2018-01-28

Marita N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda Grundström är en rutinerad, engagerad och mycket noggrann mäklare. Dessutom väldigt trevlig. Hon lotsade oss tryggt igenom försäljningen av vårt fritidshus, från första telefonsamtalet till avslutat köp. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne varmt.
    Marita Nilsson, Landskrona Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Marita N
    Hej Marita!

Tack för dom värmande orden! Mvh, Linda
  • 2018-01-09

Gregor G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag fick ett bra och proffesionellt bemötande av mäklaren , allt gick snabbt och smidigt utan några förhinder och krångel. Rekommenderas! Läs mer
    2018-01-10 Pierre P svarar Gregor G
    Hej Gregor och tack för rekommendationen!

Mvh/Jonas
  • 2017-12-24

Mona T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Snap, kompetent och faglig behandling. Läs mer
  • 2017-12-21

Rebecca J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Väldigt professionell och noggrann. Väldigt nöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2017-12-19

Pia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi fik et fint bemötande som helt levede opp til vore forventan Läs mer
  • Bruno M

2017-12-14

Bruno M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har bara positiva saker att säga om Jonas och Svensk Fastighets Förmedling. Han har varit mycket professionell och trevlig hela vägen från visningen till kontraktsskrivningen. Jag, tillsammans med familjen, fick en privat visning av huset som Jonas med ganska kort varsel lyckades ordna. Han visade oss runt på visningen och hade mycket kunskaper om både objektet och området, vilket hjälpte oss att fatta vårt beslut.
    Jag kan varmt rekommendera Jonas Troedsson. Läs mer
    2017-12-14 Pierre P svarar Bruno M
    Tack Bruno för det fina betyget och för de fina orden. Jättekul att ni är nöjda och jag är helt säker på att ni kommer att stortrivas i ert nya hem.
  • 2017-11-27

Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Toppen bemötande! Pratar så man förstår,hjälpsam. Pigg och glad pratar så man förstår Läs mer
    2017-12-20 Pierre P svarar Åke J
    Tack så mycket Åke för dom fina orden! Det värmer! Hoppas att ni kommer till att trivas bra här i Klippan.
  • Kjell A

2017-11-11

Kjell A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Väldigt gott bemötande. Har bara positiva saker att säga om Linda. Uppfattar henne som en riktig arbetsmyra. Även om jag inte gillar telefonsvarare så dröjer det bara någon minut innan hon ringer tillbaks, det uppskattar jag mycket. Kommer fortsättningsvis att rekommendera henne till alla, som har behov av en mäklare, till alla jag känner. Läs mer
  • 2017-02-02

Bengt N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag tycker att Linda Har skött uppdraget på ett föredömligt sätt Läs mer
  • 2016-12-21

Berne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Professionellt bemötande, dels mot mig som kund dels mot köpare. Läs mer
  • 2016-09-29

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vänligt, öppent, professionellt, individuellt Läs mer
  • 2016-09-11

Lena I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket trevligt bemötande. Fin kontakt , lyhördhet och stort engagemang. Läs mer
  • 2016-09-07

John F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vid vår första kontakt med Dig Jonas,gav Du ett seriöst intryck.Vi kan varmt rekommendera Dig som mäklare.Du har mycket kunskap.Vi upplevde visningarna lugna och fina PROFFSIGA!!!!!.Det blev snabb affär tack vare Dig.
    MVH John Finnberg och Monica Andersson f.d.Dvärggatan i Perstorp. Läs mer
    2016-09-07 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar John F
    Hej John! Vad kul att ni är nöjda och tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni trivs bra med ert nya boende i Hässleholm!
    Mvh/Jonas
  • 2016-09-05

Maria L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket nöjd med engagemang hela processen igenom. En mäklare som lägger ner hela sin själ i sin kund! Kunnig, och proffsig! Läs mer
    2016-09-08 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria L
    Tack så mycket för dom fina orden, Maria! Lycka till med det nya boendet och nya jobbet! Mvh, Linda

Storgatan 25, 264 33 Klippan