Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

• BadgeNineYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv! Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter. Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor...

430 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Susanne T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kärna

Rekommenderar verkligen Peter som mäklare, otroligt trevlig och hjälpsam. Full pott!

Svar från Peter Eriksson

Tack Susanne för den fina recon och att du tog dig tid att skriva 🙏

Martina L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Har bara gott att säga om Jasmine! Alltid på tå, tillgänglig och proaktiv som mäklare vilket är guld värt och långt ifrån självklart i denna bransch. Tacksam för Jasmine och en snabb affär!

Svar från Jasmine Andersson

Men så glad jag blir av dina fina ord, tusen tack för det Martina!

Mikael K
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Skepplanda

Fungerade problem fritt, och han hade bra kunskap. Jätte tackasamma

Ellen B
Skepplanda

Processen med försäljningen med Johan har upplevts väldigt trygg. Han upplevs ha god kunskap och är mycket lyhörd.

Jessica H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Skepplanda

Trevlig mäklare. Bra kontakt. Snabba svar. Förvånansvärt snabb affär.

Jenny L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Centralt

Marie är en väldigt kunnig och engagerad mäklare. Hon har levt upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Hon höll oss välinformerade under hela processen och fanns alltid där som ett stöd när vi behövde.

Svar från Marie Engström

Tack snälla för dessa ord, väldigt roligt att höra. Är glad att jag fick hjälpa er och längtar tills vi ska bli grannar! /Marie

Jakob S
Nödinge

Härlig, ärlig, håller vad han lovar. Nöjd från start till slut. Rekommenderar Johan starkt !

Almir M
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Bohus

Malou ser till säljarens behov och har den fina kombinationen mellan att vara otroligt proffsig men samtidigt få en att känna att det är en människa bakom mäklaren. Vi har bara positivt att säga och att hon lyckades sälja snabbt och för priset vi ville ha är ju inget att klaga för! 5 av 5 stjärnor

Svar från Malou Braf

Tack för dina ord Almir det värmer att höra. Önskar er stort lycka till framöver :)

Örjan J
Sålde sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Kanon bra mäklaren, lugn o trygg och proffsig ...

Tack snälla för fina ord! Det värmer! /Marie

Beatrice F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Alltid fint bemötande och snabb återkoppling. Jasmine jobbade outtröttligt för att få till en bra försäljning.

Svar från Jasmine Andersson

Tack för dina fina ord Beatrice och tack för förtroendet att jag fick hjälpa till med att sälj din pärla!

Christian M
Köpte sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Olseröd

Marie hade ett mycket trevligt bemötande och var väldigt hjälpsam under hela processen. Hon var även påläst om objektet vilket märktes under visningen.

Svar från Marie Engström

Tack snälla för omdömet, det värmer att läsa! /Marie

Simone F
Kungälv

Fick ett bra intryck av Jasmine professionell och tillgänglig vid alla kontakter. Tog reda på saker.

Svar från Jasmine Andersson

Tack så mycket Simone för det fina omdömet, det värmde verkligen! Önskar er all lycka till i ert nya boende!

Anton W
Olseröd

Trevlig, rak på sak, avslappnad, kunnig, gav en viss trygghet i mitt/vårat första bostadsköp

Svar från Peter Eriksson

Tack Anton för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva. 🙏

Gisela R
Kungälv

Trevligt och kunnigt bemötande. Uppskattade att hon verkligen tog sig tid på visningen.

Svar från Jasmine Andersson

Tack Gisela för det fina omdömet! Kul att kunna få hjälpa er med att hitta denna gömda pärlan ;-)

Arvid R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Johan har varit fantastisk än så länge, jag kan inte räkna hur många dumma frågor jag har ställt till honom, i person, i sms och i telefonsamtal, och varje gång har han svarat med kort varsel och bra attityd. För att sätta det i perspektiv, jag är en person som hellre ställer 10 frågor för mycket än 1 fråga för lite, och ifall han efter fråga nummer 85 hade sagt till mig ''Nu får du lägga av med dem dumma frågorna, jag har inte tid för detta'' så hade jag varit fullt förstående, fast han har svarat på varenda en med glad positiv inställning. Rekommenderas starkt!

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket för din rekommendation, Arvid! Det värmer i hjärtat. Verkligen en superfin bostad du har fått tag på. Vi ses om några veckor igen! // Johan

Johannna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Marie var engagerad och gav alltid information och uppdaterade om läget Alltid trevligt bemötande och positiv och inte för säljande utan man fick skapa sig en egen uppfattning om lägenheten

Svar från Marie Engström

Tack snälla för de fina orden Johanna, va roligt att höra! Vi hörs snart igen! /Marie

Anne F
Munkegärde

Rutinerad, kunnig och trygg mäklare, Marie lever upp till förväntningarna! Hade höga förväntningar och Marie levde upp till dem med råge. Erfaren, lugn och tillgänglig kring alla frågor som kommer längst vägen. Gör att försäljningen genomförs pålitligt och proffsigt. Rekommenderar Marie varmt!

Svar från Marie Engström

Vilka fina ord Anne, tack det värmer att höra! Jag är glad och tacksam att jag fik hjälpa dig. Vi hörs! /Marie

Elona S

snällt,professionell hjälp,bästa

Åh tack för fina ord Elona, det värmer! Vi hörs snart igen! /Marie

Milad Y
Surte

Han var trevlig och kunnig! Kändes bra

Tack, Milad och Grattis återigen till ditt nya boende! // Johan

Berit S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Han kämpade på i ett läge när det inte är så enkelt att sälja. Höll mig uppdaterad hela tiden! Alltid positiv!

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket Berit för din rekommendation. Vi ses om några veckor igen! :) // Johan

Daniel M
Centralt

Snabba återkopplingar, lätt tillgänglig och stor erfarenhet.

Tack snälla Daniel för dina ord! Vi hörs snart igen! /Marie

Caroline M
Sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kode

Jasmine finns med på hela bostadsresan som en trygg & lugnande hand. Hon är tydlig & rak, hon står inte på någons sida, hon vill att det ska bli bra för både köpare & säljare & hon tar sig den tiden för detta. Vi har varit jättenöjda & kan med varm hand rekomendera henne för framtida säljare & köpare.

Svar från Jasmine Andersson

Tack så mycket för de fina orden! Ja, ibland går det snabbt även i en långsam marknad. Alltid roligt när man kan para ihop rätt köpare med rätt objekt i ett tidigt skede och att det blir så bra för alla inblandade parter. Så glad och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.

Sara W
Köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kode

Tack vare Jasmine har vi äntligen hittat vår drömbostad! Jasmine var lyhörd för våra behov och önskemål och var väldigt flexibel. Hon fick oss att känna oss trygga och upplevdes väldigt genuin och pålitlig. Jasmine överträffade våra förväntningar och vi är så tacksamma att vi fick ha henne som mäklare. Vi kan varmt rekommendera henne!!

Svar från Jasmine Andersson

Blir otroligt glad över era fina ord ska ni veta! Så roligt att få vara en del av ert första hus och att ni kände er trygga och väl omhändertagna, även om det i detta fallet gick väldigt snabbt. Önskar er all lycka till i ert nya hus!

Marie L
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ödsmålsmosse

Trevlig, kunnig. Gick snabbt och smidigt Jättebra mäklare!

Svar från Peter Eriksson

Tack för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva 🙏

Lena G
Ytterby

Peter har stor kunskap och mångårig erfarenhet. Han är ärlig, saklig, påläst och engagerad, vilket ger trygghet hos både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera honom.

Svar från Peter Eriksson

Tack Lena för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva🙏

Younes L
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Fantastiskt jobb av mäklaren! Professionell, lyhörd och engagerad. Grymt nöjd med hela upplevelsen. Rekommenderas starkt!

Svar från Peter Eriksson

Tack Younes för en fin rekommendation och att du tog dig tid att skriva 🙏

Nicklas L
Ödsmålsmosse

Energisk mäklare som infinner ett positivt lugn, även om det blir mycket på en gång. Snabb och effektiv med att starta upp försäljningen på några veckor med alt som det innebär med fotografering mm. Bra och informerande under hela processen från start till slut. Snabba svar och lätt att nå vid frågor mm. Rekommendera mäklaren som har mycket erfarenheter och håller ett positivt lugn genom hela affären som är lyhörd och kommer med idéer och lösningar.

Svar från Peter Eriksson

Tack Nicklas för den fina rekommendationen och för att du tog dig tid att skriva 🙏

Ann H
Ytterby

Han var väldigt trevlig o saklig. Lätt att få tag i när man undrade över något.

Svar från Peter Eriksson

Tack Ann för att du tog dig tid att skriva, och tack för din fina rekommendation🙏

Sara A
Munkegärde

Peter är en erfaren mäklare. Han är tillgänglig för sina kunder och tar sig tid att svara på alla frågor på ett lugnt och professionellt sätt. Han hjälpte oss hitta vår drömbostad för rätt pris!

Svar från Peter Eriksson

Tack Sara för att du tog dig tid att skriva och för den fina rekommendationen. En riktigt fin bostad ni köpt.

Mathias J
Kode

Mycket professionell och trevlig. Jasmine kunande och trevliga bemötande gjorde att processen kändes avslappnad och trygg. Intresserad och snabb i sin återkoppling.

Svar från Jasmine Andersson

Tack så mycket Mathias! Så kul att få kunna vara med och hjälpa er hitta ert nya drömhem

Anette K
Hålta

Marie är en härlig, positiv och engagerad mäklare som arbetar ihärdigt och professionellt, och jag har känt mig trygg och delaktig på alla sätt. Hon har fokuserat på mig som kund och alltid varit tillmötesgående. Fick stort förtroende för Marie och hon både sålde hus till mig och sen sålde för mig. Professionell och alltid svarat på frågor, gett information och alltid återkopplat efter varje visning och däremellan, och varit noga med att informera mig om hur det går med försäljningen. Fantastiskt bemötande och serviceminded.

Svar från Marie Engström

Tusen, tusen tack för fina ord Anette! Det värmer att läsa! Vi hörs i veckan, hoppas att du får en fin dag! /Marie

David J
Kode

Peter är lyhörd och förstående mäklare Skulle skarpt rekommendera honom till andra.

Svar från Peter Eriksson

Tack David för att du tog dig tid att skriva och tack för den fina rekommendationen🙏

Sarah K
Ödsmålsmosse

Otroligt lyhörd och omtänksam mäklare. Vi har känt oss fullkomligt trygga i hennes händer.

Svar från Marie Engström

Åh tack för de orden Sarah, det gör mig glad och det värmer! Vi hörs snart igen! /Marie

Philip Z
Ödsmålsmosse

Bästa mäklaren vi anlitat . . Otroligt proffsigt och tillmötesgående . Kan starkt rekommendera Marie ✨

Svar från Marie Engström

Tusen tack för de orden Philip, det värmde att läsa! Tack för att jag fick hjälpa er, vi hörs snart igen! /Marie

Nina R
Stället

Marie har varit grym på alla sätt. Hon har fokuserat på mig som kund och gjort det hon skulle. Hon har alltid återkopplat efter varje visning och däremellan och varit noga med att informera mig om hur det går med försäljningen.

Tack Nina, det värmer att läsa! Vi hörs snart igen! /Marie

Thomas H
Olseröd

En härlig och engagerad person som hanterar kunden på ett lysande sätt

Tack för fina ord Thomas! Vi hörs snart igen! /Marie

Kristina S
Duvesjön

Marie var det självklara valet när jag skulle sälja hus igen då hon gjorde ett kanonjobb sist! Nu var läget betydligt tuffare för att få till en försäljning och dessutom få önskat pris i en tid där de flesta får sänka sina förhoppningar. Lågkonjunktur och inflation var dock inget som hindrade Marie från att ännu en gång genomföra en superproffsig försäljning! Hennes fina, lugna och vänliga sätt, noggrannhet, ihärdighet, erfarenhet och proffessionalitet anser jag är vad som ger henne så fantastiska resultat!

Svar från Marie Engström

Åh goa Kristina vilka fina ord, tack! Det värmer att läsa! Jag är glad och tacksam att jag fick hjälpa dig ännu en gång, och önskar dig stort lycka till med nya bostaden. Vi hörs snart igen! /Marie

Patrik F
Skepplanda

Förtroendeingivande och seriös och ambitiös

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket för din rekommendation Patrik! Lycka till med allt framöver :) // Johan

Roger D
Kareby

Marie är mycket engagerad och gör ett fantastiskt bra arbete. Det går att kontakta henne när som helst och hon är alltid vänlig. Jag kan verkligen rekommendera Marie om man ska sälja en fastighet.

Tack snälla Roger för fina ord, det värmer att höra! Vi hörs snart igen! /Marie

Annette L
Nödinge

Positiv, pedagogisk, tydlig och professionell

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket Annette för dina fina ord. Verkligen en jättefin lägenhet du har fått köpa. Är säker på att du kommer att stortrivas där under många år framöver! // Johan

Anna L
Munkegärde

Marie har under mitt köp av lägenhet varit mycket kunnig, tillgänglig och gjort mig trygg i mitt köp av lägenhet. Fantastiskt nöjd med Marie och hennes kompetens.

Svar från Marie Engström

Tack för fina ord Anna, det värmer att höra! Jag hoppas att du ska trivas gott i lägenheten! Vi hörs snart igen! /Marie

Stanko B
Munkegärde

Väldigt aktiv och hjälpsam. Rekommenderas starkt!

Tack så jättemycket för de orden Stanko! Vi hörs snart igen! /Marie

Jan-Åke C
Lycke

Underbart proffsigt bemötande finns inget att klaga på Alla mäklare skulle vara så.

Svar från Marie Engström

Hej Jan-Åke! Åh vilka fina ord, tack snälla, det värmer att läsa. Vi hörs snart igen, ta hand om dig och trevlig helg! /Marie

Balazs H
Bohus

Från den första möte var han väldigt personligt och hjälpsam. Eftersom det var mitt första köp var jag lite nervös men han förklarade allt tydligt och förståeligt, och han svarade alla mina frågor even om jag skrivde på kvällen. Jag är jätte nöjda med honom och väldigt tacksam.

Svar från Johan Eriksson

Tack ska du ha Balazs. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet! Vi hörs, // Johan

Karl S
Lycke

Hjälpsam och engagerad. Vi tyckte att det kändes bra att ha Marie som mäklare

Svar från Marie Engström

Tack Karl, det värmer att höra! Vi hörs snart igen kring huset. Allt gott! Mvh Marie

Emma S
Centralt

Marie är en pålitlig och proffsig mäklare. Kan sin sak och gör det bästa för både säljare och köpare.

Svar från Marie Engström

Tack för de orden Emma, det värmer att höra! Vi hörs i veckan igen. Allt gott! /Marie

Frans K
Centralt

Bra o trevligt bemötande. Ja vi fick vad vi förväntade. Mäklarna är alltid på säljarna sida så lite överpris fick vi ta det med Ordning o reda var det vid genomgången av köpet..

Svar från Marie Engström

Hej Frans! Tack för ditt omdöme, jag hoppas att ni ska trivas lika många år i denna lägenhet som i er förra! Jag tror och hoppas att det blir toppenbra här. Allt gott så hörs vi! /Marie

Susanne F
Ytterby

Driven och fast besluten att uppfylla uppdraget som hon åtagit sig. Kan rekommendera henne!

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack Susanne för de fina orden, önskar dig och Coco allt det bästa!

Lisa Martina M
Alafors

Super positivt. Flexibel och lätt att göra med.

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket för din rekommendation Lisa :)

Jenny A
Alafors

Johan har ett proffsigt bemötande och gjorde verkligen sitt yttersta för att hitta den rätta köparen till mitt hus. Mina varmaste rekommendationer ger jag till dig som ska sälja eller köpa av svenskfastighetsförmedling och Johan.

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket Jenny för din rekommendation!