Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Funderar du på att flytta i området runt Leksand eller Rättvik? Kanske vill du flytta hit eller köpa ett fritidshus? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området här kring Leksand och Rättvik. Dessutom har vi full koll på allt du behöver veta kring fastighetsköp- och försäljning!

Här i det vackra dalalandskapet vid Siljan kan du njuta av den idylliska svenska naturen både sommar- och vintertid. För den friluftsglade finns det alltid något att hitta på: åk skidor eller skridskor, vandra, paddla kanot eller cykla. Dessutom är centrala Dalarna ett aktivt område, här finns olika kurser, historiska platser och musikevenemang.

Hör av dig till oss när du har frågor om bostad och boende i Leksand eller Rättvik. Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 280 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik 2

• köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-06-21
    Väldigt trevligt och prefessionellt agerande samt snabb hantering.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-06-12
    Snabb handläggning av ärendet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-06-11
    Jag har mött mäklaren innan visning av lgh på gården, dock var hon inte med i lgh vilket jag hade trott och hoppats. Det kan inte ha med corona att göra att vara två i lgh samtidigt, varav jag med mun/nässkydd. Mejlkontakt innan visning. Bemötandet var bra, en trevlig och vänlig person.
    Jag hade väl inte förväntat mig att det skulle stressas på så väldigt, tycker att det var onödigt. Men det ingår nog i mäklarens taktik att inte tillåta människor att fundera för mycket och för länge. Jag sköt iaf på mötesdagen med avtalsskrivning och ville besvärande nog se lgh en gång till innan mitt beslut.
    Själva avtalsskrivningen var ok och säljaren kom med och svarade extra på mina frågor, vilket var bra. Frågor som nog bara han kunde svara på.
    * Mindre stress och hets vore önskvärt och inte ringa så många gånger när man inte får svar. Mottagaren har ju sett på displayen att det har ringt och hör av sig när tillfälle ges. Försäljningsstrategin blir lite störande och uppenbar. Tagga ner!
    Jag är ändå glad att det blev jag som köpte den fina lgh.
    Tack för din fina respons Lisa! Det här med visningar i Corona tider med uppdelningar med begränsad tid per sällskap kanske inte alltid är den bästa lösningen, men vi jobbar vidare med att få det så bra som möjligt för alla parter i dessa speciella tider och dina åsikter betyder mycket. Och vi hittade ju som sagt en bra väg med extra visning, och det viktigaste i slutändan är att du känner att du gjort en trygg och bra affär. Tror du kommer få det jättebra i din nya lägenhet. Stort lycka till framöver! Åsa Danielsson
    2021-06-10
    Trevligt och proffessionellt bemötande. Hjälpsam om man har frågor.
    Tusen tack Sara! Så glad att Ni äntligen hittat Eran pärla. Åsa Danielsson
  • Mari W
    2021-06-09
    Vi har sålt vårat hus i Leksand. Åsa har varit tydlig och proffsig. Vi har känt oss trygga med henne. Bemötandet har varit över förväntan, snabb återkoppling och alltid tid för våra funderingar. Åsa känns väldigt trygg. Hon är helt enkelt bäst. Mvh Pål och Mari Rosén
    Tack för dom fina orden! Det har varit roligt att få hjälpa Er på eran resa och vi har varit ett bra team. Hoppas Ni kan finna ett härligt och lagom boende framöver. Åsa Danielsson
  • Pernilla Kristina C
    2021-06-04
    Åsa hjälpte oss att sälja vårt hus. Hela processen gick väldigt fort och smidigt. Vi kunde inte ha fått en mer professionell, trevlig, rolig, förtroendeingivande och hjälpsam mäklare. Kan rekommendera henne till 110%.
    Det har varit så roligt att få vara med och hjälpa Er på Eran resa! Och fantastiskt att det blev så bra. Nu hoppas jag att vi hittar Eran nya pärla snart, så är allt komplett. Stort lycka till! Åsa Danielsson
    2021-06-04
    Fantastisk mäklare som är otroligt seriös och som man känner sig trygg med hela vägen! Väldigt flexibel och var jämt tillgänglig. Kunde inte bli bättre! Rekommenderar Henne starkt!

Stort tack återigen Åsa för all hjälp!

Med vänliga hälsningar Joakim & Malin
    Men tusen tack för dom fina orden! Jag ser med spänning fram emot att få se hur Ni får det när Ni är på plats sedan. Och glöm inte njuta av den fantastiska utsikten! Åsa Danielsson
    2021-06-02
    Proffsig, allt gick väldigt smidigt och bra!
    Stort tack Hanna! Vad kul att Ni äntligen hittat Eran pärla! Jag tror Ni kommer få det underbart där nere och många härliga sommrar vid stranden! Åsa Danielsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-06-01
    Åsa sålde vårat hus, vi fick jätte bra intryck av Åsa och kände oss trygga med henne. Stort tack till henne
    Tack Krister och vad härligt att det gick så snabbt och smidigt. Nu önskar jag stort lycka till med att hitta Erat nya drömboende! Åsa Danielsson
    • Hjortnäs
    2021-06-01
    Har bara goda betyg att ge till Jens! Det var ordning och reda samt att bra bemötande. Skulle rekommendera honom till mina vänner!
  • sålde en tomt med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-05-27
    Trevligt och bra bemötande. Snabb och effektiv i handläggningen och även i återkopplingar till oss som säljare.

En positiv upplevelse av försäljningen.
    Tack för de fina orden och ett gott samarbete! Mvh Jens Jens Berggren
    2021-05-24
    Trevligt bemötande. Snabba svar på frågor. Bra upplevelse.
    Köpt bostadsrätt
    Tack så mycket Camilla! Och vad roligt att få välkomna dig till Leksand, om än på deltid. Åsa Danielsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-05-23
    Sålt en lagenhet ,köpt ett hus,
    Välkomnande , Otrolig kunnig !!Rekommendera alla dagar i veckan
    Stort tack Justus! Ska bli så kul att få följa Eran resa till nya huset sedan. Tror Ni kommer få det fantastiskt! Åsa Danielsson
    • Moskogen
    2021-05-22
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Åsa. Vi har fått väldigt bra hjälp av henne och vi fick mycket mer för den än förväntat.
    Tack Linnea! Att få hjälpa sådana medvetna säljare som Er är ett nöje. Vi gjorde detta tillsammans. Stort grattis och lycka till med bygget. Åsa Danielsson
  • Linda A
    2021-05-16
    Åsa hjälpte oss sälja vårt hus. Åsa har ett bra bemötande, är kunnig och kan sätta sig in i våra önskemål som säljare och matcha det mot köparens önskemål.
    Stort tack Linda! Det blev verkligen en bra och smidig affär. Stort lycka till med nya gården nu! Åsa Danielsson
    2021-05-16
    Hej
    Vi har sålt en villa och köpt en lägenhet.
    Åsa har skött båda affärerna på ett proffsigt sätt
    har alltid haft ett trevligt och glatt humör.
    Vi är mycket nöjda med vår kontakt med Åsa.
    Det har varit så roligt att få följa Eran resa med både försäljning och köp, och tänk så bra det blev! Stort lycka till med alla flyttbestyr nu. Åsa Danielsson
    • Tällberg
    2021-05-15
    Vi är en familj från Stockholm som köpt ett hus i Dalarna. Vi känner oss väldigt väl bemötta av Åsa. Hon är väldigt trevlig och lyckades lösa en extra visning. All kontakt vi haft med Åsa har varit väldigt bra. Vi är jättenöjda.
    Tack Malin! Det kändes verkligen som handen i handsken med Er och huset! Ni kommer få det så bra där. Välkomna till Leksand! Åsa Danielsson
    2021-05-12
    Köpt villa, bemötande mycket bra positivt. Fick svar på alla frågor och affären var klar mycket tidigt.
    Stort tack Ove! Det har varit ett nöje att få hjälpa Er, och jag är helt övertygad om att Ni kommer få det toppen i lilla huset! Åsa Danielsson
    2021-05-12
    Vi har köpt en villa i Leksand. Vi fick ett fantastiskt bemötande och kände oss trygga genom hela affären.

Vi kan definitivt rekommendera Åsa som mäklare!
    Tack för dom fina orden Mathias och vad roligt att Ni till slut hittade Erat blivande hem! Varmt välkomna till Leksand! Åsa Danielsson
    2021-05-07
    Åsa hjälpte oss att sälja vår villa.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och den servicen hon gav.
    Snabb och tydlig återkoppling / uppföljning.

Kan varmt rekommendera Åsa till andra.
    Tack för dom fina orden Jon och lycka till i Erat nya hem! Åsa Danielsson
    2021-05-07
    Köpte mitt första hus med hjälp av Åsa.
    Åsa är hjälpsam, serviceinriktad och proffsig.
    Stort tack Erik. Jag är helt övertygad om att Ni och hundarna kommer stormtrivas i nya huset. Åsa Danielsson
    2021-05-06
    Vi köpte en mindre enplansvilla. Åsa är professionell, trevlig och tillgänglig. Tack vare henne blev det en snabb och smidig affär! Vi är supernöjda! 🌟
    Stort tack Hanna, och vad roligt att Ni hittat Eran pärla och att allting löste sig så smidigt. Åsa Danielsson
  • Sofia B
    2021-05-06
    Trevlig, tydlig och har inhämtat nödvändig information.
    Tack för en fin rekommendation Sofia! Mvh Jens Jens Berggren
  • köpte sin stuga med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-05-06
    Köpt en fastighet (kapellet i Gulleråsen). Jens var betydligt mer insatt än vad våra tidigare mäklare har varit.
    Tusen tack för omdömet Erik! Mvh Jens Jens Berggren
    • Centrala Leksand
    2021-05-03
    Sålt en lägenhet med hjälp av Åsa på Svensk Fastighetsförmedling i Leksand. Här blir du väl bemött av en kunnig mäklare som ger det lilla extra. Snabb och smidig affär som resulterade i en budgivning som blev betydligt högre än förväntat! Supernöjd. Stort Tack!
    Tusen tack Mats! Det har varit ett nöje att få chansen att hjälpa Er i försäljningen. Stort lycka till framöver! Åsa Danielsson
    2021-05-03
    Väldigt kunnig o utmärkt kommunikation skills
    Stort tack Justus! Vilken resa det blev, och vilket fantastiskt hem Ni hittat. Åsa Danielsson
  • Fredrik W
    2021-05-03
    Vi har sålt en villa i Insjön.
    Vi blev proffsigt bemötta av en kunnig och trevlig mäklare. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Åsa och Svensk Fastighetsförmedling.
    Det har varit en fantastisk resa att få göra tillsammans med Er! Både som säljare och som köpare. Stort lycka till framöver! Åsa Danielsson
    • Tällberg
    2021-05-03
    Åsa bjuder alltid på ett trevligt bemötande! Som mäklare är hon också trygg, kunnig och intresserad. Rekommenderar henne varmt!
    Tusen tack för dom fina orden Åsa. Och vad roligt att Ni äntligen hittade Eran pärla! Åsa Danielsson
    2021-04-30
    Inget annat att säga än att försäljningen har skötts perfekt, kunde inte ha gjorts bättre.
    Stort tack Mats! Ja, vilken smidig resa det blev och vilka glada köpare vi fick. Åsa Danielsson
    2021-04-09
    Köpt sommarhus.

Jens Berggren var i alla avseenden mycket professionell, klar, effektiv och vänlig.
    Tusen tack för omdömet och ett bra bemötande! Mvh Jens Jens Berggren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-04-06
    Mycket fint och proffsigt bemötande vid köp av bostadsrätt!
    Tusen tack för de fina orden! Mvh Jens Jens Berggren
    2021-04-06
    Jag köper lägenhet i Rättvik via Jens Berggren. Bemötandet har varit professionellt.
    Jens hittar en bra balans och nivå i sitt sätt förhålla sig till oss som kund
    Stort tack för omdömet och välkomna till Rättvik! Mvh Jens Jens Berggren
    2021-03-28
    Väldigt trevligt bemötande.
    Hela affären var snabb, smidig och kändes otroligt trygg tack vare Åsa.
    Tack Daniel! Otroligt roligt att Ni hittat Erat nya hem! Där kommer Ni få det underbart! Åsa Danielsson
  • köpte en tomt med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-03-26
    Trevlig, tillgänglig och alltid snabb återkoppling på eventuella frågor.
    Stort tack för er rekommendation! Mvh Jens Jens Berggren
    2021-03-26
    Trevlig, tillgänglig och kunnig!
    Tusen tack för er rekommendation! Mvh Jens Jens Berggren
  • Pär T
    2021-03-26
    Sålde mitt hus med hjälp av Åsa. Det gick alldeles utmärkt. Snabb och smidigt och en kanon mäklare
    Tack Pär! Ja det blev en otroligt bra och smidig affär! Stort lycka till med att hitta Erat nya drömboende nu! Åsa Danielsson
    2021-03-24
    Trevligt bemötande och positiv erfarenhet.
    Har alltid och med korta svarstider fått svar på frågor eller önskvärd feedback.

Jens har förmedlat försäljning av nyavstyckad tomt.
    Tusen tack för rekommendationen och ett gott samarbete! Mvh Jens Jens Berggren
    2021-03-20
    Åsa har hjälpt oss hitta ett nytt hem i Insjön. Hon är kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig! Rekommenderar henne starkt!
    Stort tack Kristina! Jag kommer länge bära med mig glädjen och förväntningarna från i Fredags. Ska bli så kul att se vad Ni gör med gården framöver. Varmt välkomna till Leksand! Åsa Danielsson
    • Sätra
    2021-03-07
    Åsa har varit en fantastisk bra mäklare vid köpet av vårat parhus i Insjön. Otroligt proffsig, påläst och trevligt bemötande. Behöver vi en mäklare i framtiden är det självklar Åsa vi hör av oss till.
    Stort tack Mina! Och varmt välkomna till Leksand! Åsa Danielsson
    • Siljansnäs
    2021-03-04
    Blev mycket bra bemött, när vi köpte ett hus.
    Stort tack för rekommendationen! Mvh Jens Jens Berggren
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    • Siljansnäs
    2021-03-04
    Sålt en gård i siljansnäs. Mäklaren är trevlig och proffsig. Mina förväntningar var dock ganska låga eftersom det tidigare arbetade en mäklare på leksandskontoret som jag verkligen inte var nöjd med. Men Jens fick mig att ändra uppfattning av svensk fastighetsförmedling.
    Tack för de fina orden! Mvh Jens Jens Berggren
    2021-02-22
    Jag har både köpt 2 nya fastigheter samt säljer min bostadsrätt genom Jens.
    Det har fungerat utmärkt utan att jag har något att anmärka på, mycket trevligt bemötande :-)

Mvh Anders.
    2021-02-16
    Köpte fritidshus och Jens var mycket tillmötesgående och ordnade snabbt fram det man frågade efter. Han var också lätt att få kontakt med, en trevlig kille.
    Tack för rekommendationen och de fina orden! Mvh Jens Jens Berggren
  • sålde sin stuga med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-02-15
    Professionell och trygg mäklare
    Tack för ett gott samarbete och din rekommendation! Mvh Jens Jens Berggren
    2021-02-15
    Trygg och trevlig i bemötandet.
    Tack för de fina orden! Mvh Jens Jens Berggren
    2021-02-02
    sålt tomt
    utomordentligt bemötande
    Tusen tack för dina fina ord! Mvh Jens Jens Berggren
    2021-02-01
    Vi har sålt vår gård i Djura och blev jättebra bemött av Åsa. Hon levde upp till våra förväntningar och vi kunde inte ha fått ett bättre resultat.
    Tusen tack Sandra! Vilken resa, och vilket resultat! Nu hoppas jag att Ni får chansen att hitta Erat nya drömboende! Åsa Danielsson
    2021-02-01
    Åsa hjälpte oss med köp av en bostadsrätt! Vi blev mycket väl bemötta och Åsa har hjälpt oss mycket. Alltid en hjälpande hand och vänlig. Åsa är en perfekt mäklare!
    Stort tack Elin! Otroligt roligt att få chansen att hjälpa Er med Erat nya framtida hem! Åsa Danielsson
    2021-01-31
    Har köpt en bostadsrätt och blev proffsigt bemött. Åsa är hjälpsam och mån om att jag som köpare är nöjd.
    Tack Rasmus! Ska bli så spännande att få se projektet färdigt sen. Tror Ni kommer få det toppen! Åsa Danielsson
    2021-01-22
    Vi har köpt en mindre villa. Åsa var snabb, gav klara besked och har varit lätttillgänglig och mycket flexibel under processen. Vi känner att hon inger förtroende och att hon är mån om en lagom personlig relation med både köpare och säljare.
    Tusen tack Helena! Glad att det ordnade sig så pass bra och smidigt. Ska bli jättekul att se vad Ni gör med huset sedan. Lycka till! Åsa Danielsson