Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand — Visa karta

Funderar du på att flytta i området runt Leksand eller Rättvik? Kanske vill du flytta hit eller köpa ett fritidshus? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området här kring Leksand och Rättvik. Dessutom har vi full koll på allt du behöver veta kring fastighetsköp- och försäljning!

Här i det vackra dalalandskapet vid Siljan kan du njuta av den idylliska svenska naturen både sommar- och vintertid. För den friluftsglade finns det alltid något att hitta på: åk skidor eller skridskor, vandra, paddla kanot eller cykla. Dessutom är centrala Dalarna ett aktivt område, här finns olika kurser, historiska platser och musikevenemang.

Hör av dig till oss när du har frågor om bostad och boende i Leksand eller Rättvik. Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 105 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

• 2019-10-17

Liselott S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt en jättefin och lantlig gård som vi är jätteglada för!

Ammi är en mycket kompetent mäklare som inger förtroende.

Vi är supernöjda!! Läs mer
    2019-10-17 Ammi T svarar Liselott S
    Tack Lotta! Jag ser fram emot att få komma till er imorgon för att kika på ert hus!
  • 2019-10-16

Martin Ö skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Väldigt trevligt bemötande och vi fick en snabb försäljning tack vare mäklaren! Läs mer
    2019-10-16 Ammi T svarar Martin Ö
    Tack Martin! Tråkigt att förlora er som Leksingar....!
  • 2019-10-15

Torsten S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt bostadsrätt
    Proffsigt bemötande, lättsamt
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar, själva hade vi överskattat marknaden.
    Finns ingenting att anmärka på när det gäller mäklaren eller fastighetsbyrån, skön lättsam stämning, känner sig välkommen. Läs mer
    2019-10-16 Ammi T svarar Torsten S
    Tack Totte! Det var trevligt att få hjälpa er och de fina köparna!
  • 2019-10-14

Sofia-Magdalena K skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi sålde en villa där vi anlitade Ammi som mäklare.Vi blev alltid bemötta på ett trevligt sätt. Hon var väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-10-15 Ammi T svarar Sofia-Magdalena K
    Tack Sofia! Hoppas du och familjen har det bra i ert fina hus i Styrsjöbo.
  • 2019-10-11

Maria T skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Om mäklare skulle kunna få OS medalj, skulle jag ge den till min mäklare.
    Har sällan träffat på en mer entusiastisk, kunnig och engagerad person. Under förberedelserna inför försäljning, vid visningen och när huset blev sålt har jag hela tiden fått löpande information om vad som skett och vad som skulle ske härnäst. Jens är lätt att samarbeta med och jag har litat 100% på honom. Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Maria T
    Hej Maria, tusen tack för dom fina orden och ett gott samarbete!
  • 2019-10-11

Martina L skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jens är kanonbra! Tydlig och trevlig! Läs mer
    2019-10-11 Jens B svarar Martina L
    Tusen tack för dom fina orden Martina!
  • 2019-10-10

Hannah S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi köpte vår bostadsrätt genom Ammi Troive. Bemötandet var toppen, och affären kändes trygg och smidig från start! Rekommenderar 🌟 Läs mer
    2019-10-11 Ammi T svarar Hannah S
    Stort tack Hannah! Hoppas ni har det bra i er fina lägenhet!
  • 2019-10-10

Daniel W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi sålde en stor bostadsrätt och blev fantastiskt bra bemött av mäklaren. Hon hjälpte oss att sälja med väldigt kort varsel och var proffesionellt inställd hela vägen!! Läs mer
    2019-10-10 Ammi T svarar Daniel W
    Tack Daniel! Det är lätt att vara professionell när man har proffs som säljaren!
  • 2019-10-10

Karin H skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt villa. Blev bra bemött. Första gången jag har kontakt med en mäklare. Det var bra och fick bra information och hjälp. Läs mer
    2019-10-10 Emelie B svarar Karin H
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack!
  • 2019-10-09

Anette E skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi köpte en bostadsrätt, en trea. Ammi Troive hjälpte oss igenom köpet och vårt banklån och förklarade hur det går till mm. Det gick smidigt och bra. Efter att allt var klart, kramade hon oss och grattade oss till köpet. Det var trevligt. Vi fick en liten present som minne från Fastighetsförmedlingen, en liten dalahäst som souvenir. Läs mer
    2019-10-10 Ammi T svarar Anette E
    Tack Anette, det var så trevligt att få hjälpa er. Jag hoppas att ni har det bra i er fina lägenhet!
  • 2019-10-09

Tore F skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    VI köpte en bostadsrätt i ett område i Insjön och blev väldigt omhändertagen av Mäklaren Emilie på Svensk Fasighetsförmedling i Leksand heder åt henne Läs mer
    2019-10-09 Emelie B svarar Tore F
    Tack för de fina orden! Jag hoppas ni fortsatt trivs i er fina bostad.
  • 2019-10-09

Mickaela S skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Snabbt, smidigt, goda kontakt möjligheter. Läs mer
  • 2019-10-09

Anette K skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt lägenhet i Leksand. Mycket proffsigt och bra bemötande. Kunde inte vara bättre. Läs mer
    2019-10-09 Ammi T svarar Anette K
    Tack Anette det var snällt sagt! Hoppas ni kommer och hälsar på om ni har vägarna uppöver!
  • 2019-10-09

Pontus A skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Fritidshus
    Tillmötesgående och trevlig Läs mer
  • Regina S

2019-10-09

Regina S skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag sålde mitt hus Helgbo 300 och Emelie var en fantastisk mäklare. Fick förtroende för henne direkt och hon lyckades sälja mitt ganska svårsålda hus. Läs mer
    2019-10-09 Emelie B svarar Regina S
    Tack Regina! Hoppas allt har fungerat bra även efter försäljningen. Må gott!
  • 2019-10-09

Agneta L skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Snabb och proffsig affär. Trevligt bemötande och kunnig. Läs mer
    2019-10-09 Ammi T svarar Agneta L
    Tack Agneta! Det var snälla ord. Hoppas ni har det bra och trivs i ert nya hus!
  • 2019-10-08

Ulla V skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    fastigheten var ett arvegods med flera arvingar , den delen jag varit delaktiv i har varit ok Läs mer
  • 2019-10-08

Pia A skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt en tomt, och blev trevligt bemött hela vägen. Rak och bra kommunikation, kan tänka mig att anlita henne om det blir mer affärer i framtiden. Läs mer
    2019-10-08 Ammi T svarar Pia A
    Tack Pia! Hoppas på fler samarbeten framöver!
  • 2019-10-08

Kristina M skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Otroligt professionell, kunnig och utstrålar att hon vet vad hon håller på med. Har använt samma mäklare vid 3 tillfällen och har aldrig blivit besviken. Läs mer
    2019-10-08 Ammi T svarar Kristina M
    Du är go du! Tack! Man vet aldrig, kanske blir en 4:e gång! ;)
  • 2019-10-08

Lars Sigvard T skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    försäljning av gård
    mycket bra och lugnt bemötande.
    glad och positiv vilket är viktigt för mig.
    enkel och smidig process Läs mer
    2019-10-08 Emelie B svarar Lars Sigvard T
    Tack så mycket och tack själv för gott bemötande :)
  • 2019-10-07

Kersti S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Tecknat mig för en bostadsrätt. Snabb återkoppling från mäklaren men jag gillar inte hennes bemötande. Inte tillräckligt proffissionell och seriös. Alltför käck, personlig och snabb i mötet. Läs mer
    2019-10-08 Ammi T svarar Kersti S
    Tack Kersti för din kritik. Jag tar åt mig och hoppas på att vi får ett bättre möte nästa gång vi ses.
  • 2019-10-07

Sofia B skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålde en villa. Kunnig mäklare Läs mer
    2019-10-08 Ammi T svarar Sofia B
    Tack Sofia, hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-10-07

Susanna Ö skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålde en sommarstuga. Jag tyckte att mäklaren skötte hela affären på ett utmärkt och professionellt sätt. Jag är så nöjd på alla sätt och vis. Läs mer
    2019-10-08 Emelie B svarar Susanna Ö
    Stort tack Susanna och stort lycka till framöver!
  • 2019-10-07

Ingemar W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålde bostadsrätt och mäklaren mkt kompetent och kunnig om marknaden för bostadsrätter. Läs mer
    2019-10-08 Ammi T svarar Ingemar W
    Tack Ingemar! Hoppas du har det bra i din nya lägenhet!
  • 2019-10-07

Anne-Marie G skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Anmälde mitt intresse för en insatslägenhet. Fick bra respons och trevligt bemötande. Helt okey av mäklaren. Fortsättningen blir spännande. Läs mer
    2019-10-07 Ammi T svarar Anne-Marie G
    Tack Anne.Marie! Ja, vi ser fram emot en spännande och lika bra fortsättning!
  • 2019-10-07

Mats J skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har köpt en fastighet i Alvik i Leksand. detta köp gjordes upp mellan säljaren och mig. Jag kontaktade mäklaren för en värdering samt hjälp med alla papper vid försäljningen.
    Toppenbetyg då allt gick utan några problem. Läs mer
    2019-10-07 Emelie B svarar Mats J
    Tack och varmt välkomna till Näs! Hoppas ni trivs fortsatt bra på er fina gård!
  • 2019-10-07

Kjell P skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt bostad villa . Mycket bra mäklare inget att klaga på,bästa valet. Läs mer
    2019-10-07 Emelie B svarar Kjell P
    Tack för värmande ord och för gott samarbete!
  • 2019-10-07

Helena Elisabeth Ö skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt en bostad och fick otroligt fin hjälp hela vägen. Läs mer
    2019-10-07 Ammi T svarar Helena Elisabeth Ö
    Bästa Helena! Härligt att få träffa dig!
  • Maria H

2019-10-07

Maria H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har köpt en tomt i Sunnanäng/Hjortnäsheden. Jag blev mycket professionellt bemött av Ammi Troive. God regelbunden kommunikation där hon, upplevde jag, respekterade både mig som köparen, samt säljaren.
    //Maria Henriksson Läs mer
    2019-10-07 Ammi T svarar Maria H
    Tack Maria! Ha en härlig höst så hoppas jag vi ses snart!
  • Marita H

2019-10-06

Marita H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Ammi är tillmötesgående och intresserad! Vi fick bra hjälp i köpprocessen av bostadsrätt i Leksand. Läs mer
    2019-10-07 Ammi T svarar Marita H
    Tack Marita! Välkomna till Leksand!
  • 2019-10-04

Viktor H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
  • 2019-10-01

Mikael D skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har nu fått vårt hus sålt med hjälp av en mycket skicklig, professionell och trevlig mäklare.
    Våra förväntningar var inte på topp från början pga tidigare erfarenheter, men de byttes snabbt till mkt nöjda!
    Vi kan verkligen rekommendera henne.
    Tack för gott samarbete och snabb återkoppling Ammi! Läs mer
    2019-10-02 Ammi T svarar Mikael D
    Tack Mikael! Stort lycka till med ert nya liv!
  • 2019-09-13

Jafar A skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jens hjälpte mig med försäljning av mitt hus. Är väldigt nöjd och kan rekommendera han starkt. Läs mer
    2019-09-18 Jens B svarar Jafar A
    Tack för din rekommendation Jafar! Önskar dig lycka till i framtiden!
  • 2019-09-13

Stefan B skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi köpte ett hus på hjortnäsheden i Leksand. Gick väldigt fort allting men kändes definitivt tryggt hela vägen. Avslappnad, saklig och begriplig mäklare. Vi är mer än nöjda. Läs mer
    2019-09-17 Jens B svarar Stefan B
    Tusen tack för den fina rekommendationen Stefan! Helt övertygad om att ni kommer trivas utmärkt i ert nya hem. Ses på tillträdet!
    Emelie B, Ammi T, Jens B gillar detta
  • 2019-09-12

Elin E skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt ett hus. Proffesionellt bemötande, väldigt lyhörd och påläst.
    Ett stöd genom hela processen och snabb återkoppling.
    Vi kunde inte valt en bättre mäklare.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-09-17 Jens B svarar Elin E
    Tack för dom fina orden och för ett bra samarbete! Önskar er stort lycka till i framtiden.
    Emelie B, Ammi T, Jens B gillar detta
  • 2019-09-11

Staffan V skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Har sålt ett fritidshus i Leksands kommun
    Jag möttes med trevligt bemötande och försäljningen rullade på, på ett lagom kvickt tempo
    Många praktiska utmaningar löste sig på ett för mig bra sätt, eftersom jag inte bor på orten
    Förväntningen var nog att intresset skulle vara högre än vad det visade sig vara, men det kan ju skifta från tid till anna Läs mer
    2019-09-11 Ammi T svarar Staffan V
    Tack Stefan! Roligt att höra att ni är nöjda!
  • 2019-09-11

Theres J skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålde vår bostadsrätt. Fick fantastisk bemötande av vår mäklare Ammi. Och resultatet blev över förväntan. Läs mer
    2019-09-11 Ammi T svarar Theres J
    Tack Therese! Nu hoppas vi att fortsättningen blir lika bra och att ni hittar ert drömhus i Västerås! :)
  • Tobias B

2019-09-05

Tobias B skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Hej jag köpte en lägenhet där Jens Berggren var mäklare och jag tycker det gick väldigt bra med köpet, kommunikationen, banken, presenten. Så jag är väldigt nöjd med hans arbete
    MVH Tobias Bergkvist Läs mer
  • 2019-08-27

Anders S skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Eftersom affären inte är avslutad vill jag inte uttala mig i nuläget. Läs mer
  • Sam P

2019-08-17

Sam P skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Trevligt bemötande följdes upp med tydlig beskrivning av vad mäklaren kunde erbjuda för tjänster. Verkställandet var smidigt och snabbt genomfört och uppföljningen helt enligt våra önskemål Läs mer
    2019-08-18 Ammi T svarar Sam P
    Stort tack till världens bästa säljare som vet vad dom vill! Ses snart igen!
    Jens B gillar detta
  • Zebastian M

2019-08-17

Zebastian M skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag sålde en 1a med sovalkov. Mäklaren Jens var superbra och trevlig. Tog åt sig av mina tankar och var allmänt proffsig!

Mina förväntningar var låga från början så att de kommer vara mycket högre i framtiden tack vare det här! Läs mer
    2019-08-18 Jens B svarar Zebastian M
    Tusen tack för din fina rekommendation och för ett bra samarbete Zebastian!
    Emelie B, Jens B, Ammi T gillar detta
  • 2019-08-15

Tommy L skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt ett hus i Siljansnäs. Affären blev klar på mindre än 12 timmar, så allt gick fort med mycket god hjälp från mäklaren. Läs mer
    2019-08-16 Ammi T svarar Tommy L
    Tack Tommy! Härligt att få bidra till Leksands tillväxt med ett så trevligt par som ni! Välkomna till Leksand!
  • 2019-08-08

Helene Margareta H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Försäljning fritidshus. Trevlig , smidig och mycket effektiv mäklare. En stor eloge till Jens ! Allt kändes seriöst, kan varmt rekommenderas till andra. Läs mer
    2019-08-12 Niklas S svarar Helene Margareta H
    Tack Helene för rekommendationen och dina fina ord! :) Välkommen tillbaka.
    Emelie B, Jens B, Ammi T, Niklas S gillar detta
  • 2019-07-19

Björn S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Snabbt, smidigt och trevligt agerande
    Kan inte bli bättre Läs mer
    2019-07-19 Ammi T svarar Björn S
    Du är rar du! Tack Björn och stort lycka till med ert nya liv!
  • 2019-07-10

Gudrun N skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Enkel att ha att göra med, snabba svar och allmänt positiv och tillmötesgående.

Affären kändes smidig från start till mål. Läs mer
    2019-07-30 Emelie B svarar Gudrun N
    Tack vad roligt att höra! Varmt lycka till framöver.
  • Lena D

2019-07-02

Lena D skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Toppenmäklare 👍🏼. Läs mer
    2019-07-02 Ammi T svarar Lena D
    Toppensäljare! Stort lycka till med ert nya liv!
  • Anki P

2019-06-29

Anki P skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Lättsam, tillmötesgående, hjälpsam och kunnig mäklare! Svarade glatt och tålmodigt på alla våra frågor och förklarade på ett sätt som gjorde det lätt för oss att förstå och hjälpte oss att känna oss trygga med köpet! Läs mer
    2019-07-01 Emelie B svarar Anki P
    Tack för det fina orden och tack själva för ett bra bemötande! Hoppas ni blir nöjda med gården!
  • 2019-06-19

Olof L skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har för mina föräldrars räkning sålt deras bostadsrätt.
    Min mäklare har värderat den och kommit med förslag på renovering inför försäljning. Jag blev mycket väl och professionellt bemött. Jag förväntade mig också bra hjälp då min mäklare har gott renomé vilket hon levde upp till. Från värdering till färdig försäljning gick allt snabbt och smidigt.
    Då jag även planerar att sälja min gårdsfastighet är det självklar att då anlita samma mäklare . Läs mer
    2019-06-19 Ammi T svarar Olof L
    Du är ju för rar! Tack snälla Ingela! Hälsa mor och far och ha en riktigt bra midsommar! 😊
  • Glenn L

2019-06-12

Glenn L skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Hej
    Vi har påbörjat köp av en fastighet i Rälta med övertagande 2 september.
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av Emelie och ser fram emot att slutföra vår livs största affär.

MVH/ Blivande Leksandsbor Läs mer
    2019-06-13 Emelie B svarar Glenn L
    Hej och tack!
    Jätteroligt att höra! Vi ses igen i september, om inte tidigare!
  • 2019-06-02

Marie W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Proffsig, lyssnande, tillgänglig, pålitlig, kunnig, bra bemötande, försäljningen av vår fastighet gick snabbt och smidigt. Vi är supernöjda och rekommenderar denne mäklare (Ammi) starkt.
    Tack från oss Marie och Roger Läs mer
    2019-06-03 Ammi T svarar Marie W
    Tack! Snart ses vi igen och ni får flytta till ert fina hus i Västannor. :)

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand