Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand — Visa karta

Funderar du på att flytta i området runt Leksand eller Rättvik? Kanske vill du flytta hit eller köpa ett fritidshus? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området här kring Leksand och Rättvik. Dessutom har vi full koll på allt du behöver veta kring fastighetsköp- och försäljning!

Här i det vackra dalalandskapet vid Siljan kan du njuta av den idylliska svenska naturen både sommar- och vintertid. För den friluftsglade finns det alltid något att hitta på: åk skidor eller skridskor, vandra, paddla kanot eller cykla. Dessutom är centrala Dalarna ett aktivt område, här finns olika kurser, historiska platser och musikevenemang.

Hör av dig till oss när du har frågor om bostad och boende i Leksand eller Rättvik. Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 216 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

• 2020-11-17

Susan H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag sålde en tomt med Ammi som mäklare. Hon är lugn och peppande. Blev alltid positivt bemött. Har alla de goda egenskaper som man vill att en mäklare skall ha. Är snäll och personlig. Läs mer
  • 2020-11-17

Mohammad Luai A skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Professionellt
    Trevligt
    Hjälpsam Läs mer
  • 2020-11-07

Mikael A skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt hus i djura, Åsa är trevlig, kunnig och hjälpsam med allt som gäller husköpet. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-11-09 Åsa D svarar Mikael A
    Tack Martin! Och stort lycka till med huset!
  • 2020-11-02

Urban Å skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag säljer tomter i Hjortnäs / Sunnanäng , Åsa var mycket proffsig då vi träffades första gången och har sedan dess alltid hållit mig underrättad.
    Åsa sköter allt väldigt bra och är väldigt lätt att samarbeta med
    Hon får högsta betyg av mig. Läs mer
    2020-11-04 Åsa D svarar Urban Å
    Stort tack för dom fina orden Urban! Jag ser fram emot våran resa här framöver!
  • 2020-10-28

Christina S skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt ett fritidshus och mäklaren gjorde sitt jobb bra. Läs mer
  • 2020-10-28

Stefan S skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt en fritidshusfastighet där Jens var ansvarig mäklare. Vi har upplevt snabb återkoppling och utförliga svar på alla våra frågor under hela processen, från första intresseanmälan till kontraktsskrivningen. Så vi är helnöjda med ett proffesionellt bemötande och ett bra tempo i hela affären. Läs mer
  • Jan N

2020-10-23

Jan N skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    En bra och tydlig mäklare som gör ett bra jobb. Han gav även värdefulla tips om försäljningen och förberedelser. Läs mer
  • 2020-10-23

Gunnel B skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi köpte ett parhus ( bostadsrätt). Mäklaren
    (Jens) hjälpte oss trots att det var helg och svarade villigt på våra frågor, vilket bidrog till att vi fick förtroende för honom. Vi bestämde oss därför väldigt kvickt och kom snabbt till avslut./ Gunnel Läs mer
  • 2020-10-22

Annika N skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt bostadsrätt
    Kunnig, engagerad, tydlig, snabb på återkoppling och trevlig! Läs mer
    2020-10-27 Åsa D svarar Annika N
    Stort tack Annika! Tror Ni kommer få det fantastiskt - alla tre. Lycka till framöver!
  • 2020-10-22

Henrik K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemött av mäklare. Smidig affär. Som helhet fungerat bra. Läs mer
    2020-10-27 Åsa D svarar Henrik K
    Tack Henrik! Stort lycka till med flyttbestyren framöver. :)
  • 2020-10-21

Lina F skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Åsa är väldigt proffsig och jag kände mig trygg med min försäljning från första stund. Det känns skönt att få vägledning och kompetens från första samtalet till slutet av affären. Läs mer
    2020-10-22 Åsa D svarar Lina F
    Stort tack Lina, det blev en ju en riktigt bra och smidig affär. Det har varit jätteroligt att få chansen att hjälpa Er!
  • 2020-10-21

Pia U skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag upplever Jens som oerhört professionell och inkännande i processen. Vi hade en utdragen process som han skötte på ett suveränt sätt och fick mig som klient att hela tiden känna att han var på min sida. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-10-17

Mats K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har sålt en bostadsrätt och allt har hittills fungerat utmärkt Läs mer
    2020-10-19 Åsa D svarar Mats K
    Tack Mats! Kul att jag fick chansen att hjälpa Er!
  • 2020-10-17

Anneli F skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har köpt en 1'a på Norsgatan i Leksan å har blivit bemött på ett otroligt fint å proffsig sätt å kan varmt rekomendera Åsa å anlitar henne med glädje igen.🤗💐 Läs mer
    2020-10-19 Åsa D svarar Anneli F
    Stort tack Annelie! Super roligt att det gick att lösa så bra! Och varmt välkommen till Leksand!
  • 2020-10-14

Karin H skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    försäljning av villa,
    Åsa har ett proffsigt och positivt bemötande,
    förklarar hur allt går till
    alltid tillgänglig och svarar med sms om hon inte kan ta telefonsamtalet
    En positiv upplevelse av min försäljning, som dessutom gick väldigt snabbt
    kan varmt rekommendera Åsa Läs mer
    2020-10-19 Åsa D svarar Karin H
    Jätteroligt att allting gick så bra och smidigt! Stort tack för fint samarbete!
  • 2020-10-12

Christina B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Liten gård i Leksand.
    Åsa är trevlig, öppen och tydlig.
    Kände förtroende från start och känslan höll i sig hela vägen Läs mer
    2020-10-12 Åsa D svarar Christina B
    Stort tack Christina! Det har varit jätteroligt att få chansen att hjälpa Er. Lycka till framöver!
  • 2020-10-09

Ulla D skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Har sålt en gård, det blev en snabb och mycket bra affär. Åsa återkopplade med jämna mellanrum så jag var insatt i hur det gick.
    Har hela tiden haft ett bra förtroende för henne! Läs mer
    2020-10-12 Åsa D svarar Ulla D
    Tusen tack Ulla! Stort lycka till med lägenheten nu! Tror det kommer bli jättebra.
  • 2020-10-08

Martin S skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi köpte en fastighet på Åkerö i Leksand och uppskattade verkligen Åsas bemötande och kunskap. Det var tydligt att hon var engagerad i affären och beläst angående objektet. Hon ville båda parter väl och lyckades med det. Läs mer
    2020-10-12 Åsa D svarar Martin S
    Tack Martin! Och stort lycka till med huset och lilla familjen!
  • 2020-10-08

Annika L skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Professionellt stöd vid försäljning av tomt. Läs mer
  • 2020-10-07

Sofie T skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Har köpt bostadsrätt med hjälp av Ammi.
    Mycket smidigt tack vare Ammi som är tillmötesgående, tillgänglig och flexibel.
    Inga problem att få en visning en sen söndagseftermiddag i augusti när solen strålade! Läs mer
  • 2020-10-04

Olle N skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Ok mäklare
    Säljer byggklara tomter för permanent eller fritidshus nära Leksand.
    Bemötandet är trevligt.
    Hade förväntat något mer aktivt säljande.
    Försäljningen har pågått i två år innan första försäljningen i hamn. Läs mer
    2020-10-05 Ammi T svarar Olle N
    Nu är vi på G! Bättre sent än aldrig! :)
  • 2020-10-03

Karl G skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Mycket bra!. Noggrann och effektiv. I övrigt måste Ni få info från min bror eller syster som har varit ansvariga från vårt håll. Läs mer
  • 2020-10-02

Etel E skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Ammie var tålmodig när jag ändrade mig konstant över vilken tomt jag ville köpa och hon åkte också ut på plats och tog nya bilder åt mig. Jag kan varmt rekommendera henne till både köpare och säljare! Läs mer
    2020-10-05 Ammi T svarar Etel E
    Tack Etel! Jag hoppas och tror att detta blir jättebra för er. Hoppas vi får träffas snart.
  • 2020-10-02

Susanne N skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Ett professionellt bemötande där jag hade stöd under processen att köpa huset! Läs mer
    2020-10-02 Åsa D svarar Susanne N
    Stort tack Susanne! Ska bli jättespännande att få följa din renovering av huset framöver. Jag tror du blev precis rätt köpare av denna potentiella pärla!
  • 2020-10-02

Barbro O skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har sålt en villa. Åsa har varit professionell rakt igenom. Bra på återkoppling och en har en bra inkännande känsla i alla lägen. Åsa har ett mycket trevligt och rättframt sätt som har gjort att jag har känns mig trygg genom hela processen. det är ett nöje att få rekommendera henne. Läs mer
    2020-10-02 Åsa D svarar Barbro O
    Tusen tack för dom fina orden Barbro! Det har varit jätteroligt att få chansen att hjälpa Er. Och Ni fick verkligen rätt köpare till lilla huset i Siljansnäs.
  • 2020-09-23

Henry K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Har köpt ett hus på landet.
    Bemött på ett mycket trevligt sätt.
    Då mäklaren inte hade möjlighet att visa huset när det passade oss, ordnade hon hon privat visning, som fungerade mycket bra.
    Mäklaren gav ett mycket proffsigt och trevligt intryck, endast telefonkontakt hittills, men har absolut motsvarat förväntningarna. Läs mer
    2020-09-24 Åsa D svarar Henry K
    Stort tack Henry! Tror verkligen Ni kommer trivas fantastiskt bra här uppe. Ska bli jättekul att få chansen att träffa Er framöver.
  • 2020-09-23

Birgitta F skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Åsa har varit både trygg och glad och trevlig Har hört av sig som hon ska jag är jätte nöjd med Åsa så jag rekommenderade till min vän så Åsa sälgar hennes hus nu jag bor på insjövägen 30 Mvh Birgitta Läs mer
    2020-09-24 Åsa D svarar Birgitta F
    Tack bästa Birgitta! Tänk vad bra det blev tillslut! Känns som att Ni fick en perfect match med ERa köpare! Stort lycka till med nästa fas i livet.
  • 2020-09-21

Lars-erik B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Fantastiskt bra och proffsigt bemötande. Glad och trevlig, påläst med svar på alla frågor. Passar verkligen för sitt jobb. Läs mer
    2020-09-23 Åsa D svarar Lars-erik B
    Men tack för dom fina orden Lars-Erik! Ska bli jättekul att följa Eran renovering sedan.
  • 2020-09-14

Elin W skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Proffsig ambitiös och väldigt kunnig! Läs mer
    2020-09-14 Åsa D svarar Elin W
    Stort tack Elin! Så glad att Ni hittat förevigt-hem! Kommer bli så bra!
  • 2020-09-11

Sara J skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Har sålt en villa och jag tycker att Åsa har varit en jättebra kontaktperson som är lätt att få tag på och är bra på att kommunicera. Läs mer
    2020-09-14 Åsa D svarar Sara J
    Tack Sara! Ska bli väldigt spännande och se vad Erat nya projekt blir. Önskar Er all lycka till framöver!
  • 2020-09-10

Maja N skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpte en villa. Mycket bra bemötande. Snabba svar och tillmötesgående. Läs mer
    2020-09-10 Åsa D svarar Maja N
    Stort tack Maja! Ni har verkligen hittat ett superfint hem. Kommer bli kul att följa Er och se vad Ni gör av det framöver.
  • 2020-09-01

Björn E skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Lugn och strukturerad. Inger stort förtroende. Läs mer
    2020-09-02 Jens B svarar Björn E
    Hej Björn, stort tack för dina fina ord. Det värmer!
  • 2020-08-25

Stefan P skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Mycket proffsig och engagerad i vår försäljning. Läs mer
    2020-09-02 Åsa D svarar Stefan P
    Stort tack Stefan! Det har varit ett nöje att samarbeta med Er.
  • 2020-08-22

Etel E skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Åsa tog video åt mig så jag kunde se fastigheten eftersom jag inte kunde resa till Sverige för att titta själv. Supertrevlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-08-22 Åsa D svarar Etel E
    Tusen tack Etel! Ska bli oerhört roligt att få chansen att träffa dig när du har möjlighet att komma till Sverige sedan. Stort lycka till!
  • 2020-07-31

Mats V skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har sålt en fastighet i Leksand.

Jens har gjort ett perfekt jobb.

Alla frågor har besvarats, och alltid med ett vänligt bemötande. Läs mer
    2020-07-31 Jens B svarar Mats V
    Hej Mats, tusen tack för din rekommendation. Tack även för ett bra samarbete. Har varit ett nöje att vara mäklare åt dig!
  • 2020-07-28

Viktor H skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Positiv och engagerad mäklare ! Läs mer
    2020-08-11 Åsa D svarar Viktor H
    Tack Viktor! Stort lycka till framöver!
  • 2020-07-27

Sara M skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Förtroendeingivande och trevlig Läs mer
    2020-08-11 Åsa D svarar Sara M
    Tack Sara! Nu håller jag tummarna för att Ni hittar Eran drömtomt snart!
  • 2020-07-26

Ulrika L skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Har köpt ett hus. Affären gick snabbt och smidigt. Fick snabb återkoppling från mäklaren. Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-11 Åsa D svarar Ulrika L
    Stort tack Ulrika! Lycka till med flyttbestyren framöver.
  • 2020-07-24

Erik M skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Åsa hjälpte mig att köpa en bostadsrätt. Eftersom det var första gången jag köper bostad så hade jag mycket frågor och funderingar kring processen. Åsa har från visning till kontraktskrivning stöttat och svarat på alla mina funderingar och tagit sig tid att förklara oklarheter.
    Jag är mycket nöjd med Åsa och gör gärna affärer med henne i framtiden. Läs mer
    2020-07-24 Åsa D svarar Erik M
    Tusen tack Erik! Och stort grattis till din nya fina lägenhet! Ska bli jättespännande och se den fina uteplatsen sedan! Lycka till!
  • 2020-07-21

Aina B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Åsa har sålt en bostadsrätt till oss. Detta har hon skött på ett utomordentligt proffsigt sätt. Vänlig och korrekt.

Mot bakgrund av detta kommer hon att få uppdraget att även sälja vår villa.

Sammanfattning Utmärkt förmedlat.

Aina och Rune Bröms Läs mer
    2020-07-22 Åsa D svarar Aina B
    Stort tack för dom fina order Aina och Rune! Ni kommer få det så bra i nya lägenheten och det kommer bli ära att få hjälpa Er att sälja huset.
  • Britt A

2020-07-21

Britt A skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Mycket nöjd Sålt vår bostadsrätt.Inga konstigheter,snabbt och lätt. Läs mer
    2020-07-22 Åsa D svarar Britt A
    Tusen tack Britt! Ser fram emot att få se Erat nya projekt framöver. Stort lycka till!
  • 2020-07-16

Sara H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Effektiv och bra kommunikation utstrålar Jens. Vi fick hjälp att sälja vår villa, som gick väldigt smidigt. Läs mer
    2020-07-16 Jens B svarar Sara H
    Hej Sara, Stort tack för ditt omdöme. Det värmer att höra. Tack även för ett bra samarbete!
  • 2020-07-14

Åsa P skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt ett hus i Plintsberg. Vi fick ett väldigt bra bemötande vilket ledde till en snabb affär. När jag träffar en mäklare förväntar jag mig en försäljare som ger köparen möjlighet att i lugn och ro titta på objektet, ta fram fakta, hjälpa till med kontrakt, bank mm. Allt detta levde Åsa upp till, en duktig mäklare Läs mer
    2020-07-15 Åsa D svarar Åsa P
    Tack Åsa! Denna matchning av hus, köpare och säljare kändes verkligen som handen i handsken. Stort lycka till framöver!
  • 2020-06-22

Linus J skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt ett hus/fritidshus i molnbyggen, Leksand. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande med bra koll på fastigheten!

Väldigt drivande och positiv, rekommenderas varmt :) Läs mer
    2020-07-07 Åsa D svarar Linus J
    Tack för dom fina orden Linus! Stort lycka till nu!
  • 2020-06-22

Marielle H skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi sålde våran villa. Vi är supernöjda med Åsa på alla sätt. Läs mer
    2020-07-07 Åsa D svarar Marielle H
    Tusen tack Marielle! Stort lycka till med Erat framtida boende!
  • 2020-06-15

Thomas J skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har inte hunnit lära känna jens då han nyligen tog över uppdraget att sälja min bostad. Däremot så fick vi bostaden såld gansla omgående när han började jobba med den. Nöjd med svensk fast och kommer förmodligen anlita dem igen om jag behö sälja en bostad. Läs mer
  • 2020-06-13

Nathalie C skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Trevlig och ärlig mäklare, vi köpte vårt första hus och blev väldigt glada Läs mer
    2020-06-15 Jens B svarar Nathalie C
    Hej Nathalie! Tack så mycket för rekommendationen. Det värmer att höra!
  • 2020-06-09

Maria H skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi köpte vår första hus av Åsa.
    Vi blev proffsigt bemötta och hon känns både ärlig och rak. Beskrev direkt vad som behövde åtgärdas på huset. Tog reda på saker vi undrade. Mycket snabb och trevlig kontakt under budgivningen och ända fram till kontraktskrivning. Hon får 5 av 5 möjliga. Läs mer
    2020-06-11 Åsa D svarar Maria H
    Tusen tack för dom fina orden! Det har varit jättekul att få chansen att hjälpa Er. Stort lycka till med Erat framtida hem, ska bli så kul att se vad Ni gör det till!
  • 2020-06-09

Angelica G skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt ett hus efter min avlidne far.
    Super trevlig och hjälpsam!
    Fått mycket hjälp och stöttning då huset säljs i Dalarna och jag bor i Stockholm.
    Professionellt och hjärtligt bemötande! Läs mer
    2020-06-11 Åsa D svarar Angelica G
    Stort tack Angelica! Det har varit så kul att få chansen att hjälpa Er. Stort lycka till framöver!
  • 2020-06-03

Helena K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har köpt ett radhus i insjön, hon ordnade en visning före visningen så jag kunde bjuda och köpa före budgivningen vilket för mig toppen. Åsa har varit mycket duktig, gett bra information och på ett mycket vänligt sätt. Hon har även varit snabb att hjälpa mig vilket jag är tacksam för. Kunnig och trevlig, alltid med ett leende på läpparna. Toppen! Läs mer
    2020-06-03 Åsa D svarar Helena K
    Stort tack Helena! Fantastiskt kul att det blev av! Den här gången var det din tur. Stort lycka till med ditt framtida hem!
    Åsa D gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte