Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik

Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik

Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, hus/villa, fritidshus, gårdar, tomter, kommersiella fastigheter och lantbruk över hela Sverige.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan det här med hem. Inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda. Hem där det lever människor. Där det lagas mat och tittas på tv, där det är vardag och ibland fest. Hem där par blir sambos, familjer blir till, barn växer upp och flyttar vidare. Det är det vi förmedlar; relationer, förhoppningar och drömmar. Svensk Fastighetsförmedling består av samverkande experter på det lokala boendet och utgörs av 230 bobutiker och 1 250 medarbetare runtom i hela Sverige och i Spanien. Under 85 år har vi skapat nya erbjudanden och utvecklat mäklarbranschen. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden.

Läs vad 375 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik 2

• sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Åsa, hon levde upp till sitt rykte till 100% Snabb, tydlig, positiv och lyhörd! Bra samarbete med Åsa vilket ledde till snabbt avslut! Anna & Roger
    Stort tack för dom fina orden, det har varit så roligt att få chansen att hjälpa er med försäljningen av eran pärla. Nu hoppas vi att ni hittar erat nya framtida hem. Åsa Danielsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    2022-09-12 Verifierad kund
    Åsa möter en alltid med ett glatt humör. Kan mycket om bostäderna hon visar/säljer.

Väldigt duktig på att i godan ro förklara, informera vid kontraktskrivning.
    Tusen tack Nina! Och vad glad jag är att ni hittat eran framtida pärla. Tror ni kommer trivas superbra. Det blir många poolpartyn framöver. Åsa Danielsson
  • köpte sin stuga med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    • Sågmyra
    2022-08-22 Verifierad kund
    bra bemötande samt ganska påläst på objektet och omgivningar
    Tack för omdömet! Lycka till med ditt fina hus! Jens Berggren
  • sålde sin stuga med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    • Sågmyra
    2022-08-21 Verifierad kund
    Vi förväntade oss att han skulle marknadsföra vårt fritidshus på bästa sätt. Mycket bra bemötande från start då han redan då var väl påläst om vårt objekt. Vi uppskattade att han hela tiden höll oss uppdaterade via Mail och telefon.
    Tack Staffan för det fina omdömet! Jens Berggren
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bra mött och förstående bra samarbete.
    Allt flöt bara på och fick hjälp med ett nytt boende.
    Mäklaren var hjälpsam och lyssnande.
    Vi är mycket nöjda
    Mvh Kenneth o Lise-Lotte
    Tusen tack Kenneth. Och tänk vad bra det blev med både försäljning och köp. Hoppas ni ska trivas i erat nya boende nu. Stort lycka till med alla flyttbestyren. Åsa Danielsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    2022-07-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, försäljningen gick oväntat fort med endast en visning.
    Kul att höra Hans :)

Mvh Anton
    Anton Hedlund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    • Centrala Rättvik
    2022-07-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Ordning och reda på alla papper. Ställde med kort varsel upp för visning av bostadsrätten. Bra genomgång av dokument innan underskrift av handlingar!

//Sivert o Britt Stenman
    Tusen tack för rekommendationen! Jens Berggren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    • Centrala Rättvik
    2022-07-10 Verifierad kund
    Bra bemött, uppfyllde mina förväntningar.
    Stort tack för rekommendationen! Jens Berggren
    • Lima
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hon är väldigt trevlig och gör som hon lovar, finns där när man behöver svar på en fråga alla tider på dygnet nästan.

Köpet av Lima 13 va en nagelbitare.
    Åsa gjorde det hon kunde, säljaren va ju ej hörande. Det är inte allt för lätt att prata med en som inte hör. Hon gjorde det bra, svårt att kunna gjort på annat sätt tror jag.
    Tusen tack för dom fina orden Linda! Ska bli så roligt att få se er på plats i huset sedan. Känns som "handen i handsken". Stort grattis! Åsa Danielsson
    2022-06-21 Verifierad kund
    Försäljningen gick smidigt. Vi hade en bra kontakt med mäklaren och hon höll oss väl informerade.
    Tack Jonas, tänk vad bra det blev till slut. Och lycka till nu med eran renovering på nya drömboendet. Ska bli spännande när det är färdigt! Åsa Danielsson
    2022-06-20 Verifierad kund
    Ett proffesionellt och seriöst bemötande genom hela bostadsaffären.Det kändes tryggt och allt var noga förberett från visning till kontraktskrivning.Kan varmt rekommendera Åsa till alla som letar efter sitt drömboende!
    Stort tack Åsa, och så glad att du hittat din pärla! Där kan du se fram emot många härliga stunder. Varmt välkommen till Leksand! Åsa Danielsson
    2022-06-08 Verifierad kund
    Åsa har en fantastisk energi och tar sig verkligen tid med dig.
    Inga frågor är dumma och hon är proffsig och lyhörd.
    Tusen tack Camilla! Så roligt att vi fick ihop det och att ni hittat erat drömboende. Nu ser vi till att hitta lika bra köpare till erat hus. Åsa Danielsson
  • Pia C
    sålde sin stuga med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    2022-06-05 Verifierad kund
    En av de bästa mäklarna jag har anlitat.

Åsa är allt vad jag tycker en mäklare ska vara, proffsig, lyhörd, stöttande och mycket aktiv i själva försäljningen.

Jag har känt mig väldigt trygg genom hela försäljningen av min bostad.

Kan varmt rekommendera Åsa.
    Men tack för dom fina orden Pia. Det har varit så roligt att få hjälpa dig och se till att lilla huset lämnats över till rätt köpare. Åsa Danielsson
    2022-06-03 Verifierad kund
    Tydlig, informativ, klar handlingsplan, lätt att komma i kontakt med/ eller snabb återkoppling.
    Tusen tack Thorbjörn! Så glad att vi hittade så bra köpare till eran pärla. Stort lycka till med flytt och bygge nu. Åsa Danielsson
    2022-06-01 Verifierad kund
    Glatt, trevligt och positivt bemötande.
    Lätt att kommunicera med.
    Engagerande och sakligt bemötand hade vi förväntat oss, det var precis vad vi fick.
    Bra kommunikation före, under och efter försäljning.
    Om det blir fler försäljningar väljer vi gärna Svensk Fastighetsförmedling igen.
    Stort tack Eva! Det har varit jättekul att få hjälpa er med denna resa. Hoppas ni ska trivas i erat nya hem i Borlänge nu. Trevlig sommar! Åsa Danielsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    • Gagnef
    2022-05-31 Verifierad kund
    Jens har varit mycket tillmötesgående och kunnig. Han har hjälpt oss tidigare och det gjorde att vi ville ha hans hjälp än en gång.
    Han är en mycket trevlig mäklare som vi varmt kan rekommendera!
    Tack för rekommendationen och de fina orden! Jens Berggren
    2022-05-27 Verifierad kund
    Utomordentligt tydlig och trevlig i varje moment. Högsta betyg.
    Stort tack Henrik! Och ett jätte grattis och varmt välkomna till Leksand! Åsa Danielsson
    • Rättvik
    2022-05-24 Verifierad kund
    Proffesionell, trevligt bemötande, höll vad han utlovade. Utmärkt återkoppling under hela processen.
    Tusen tack för de fina orden Lars! Jens Berggren
    2022-05-24 Verifierad kund
    Bra att ha att göra med, tydlig och bra på att förklara. Allt känns tryggt.
    Tusen tack Filip! Så glad för eran skull och att ni hittat ett sådant fint hem med underbart läge! Åsa Danielsson
    • Västra Rönnäs
    2022-05-20 Verifierad kund
    Hon är helt fantastisk! Hjälpsam på alla sätt, poisitiv, kunnig och påläst, Vi kunde inte ha fått ett bättre bemötande!,
    Stig och Monic a Alexandersson
    Men tusen tack för dom fina orden Monica! Och det är med stor glädje jag äntligen får välkomna er till byn! Ses i sommar! Åsa Danielsson
    2022-05-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tydlig och påläst om fastigheten vi köpte. Kändes tryggt och säkert!
    Stort tack Jenny, det ska bli så roligt och få följa eran resa i huset. Och vilket underbart läge! Åsa Danielsson
  • köpte en tomt med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    2022-05-17 Verifierad kund
    Effektiv, trevlig, responsiv på mail
    Tack Erik! Tänk vad smidigt det gick trots semester på andra sidan Atlanten. Varmt välkomna till Leksand och Tällberg! Åsa Danielsson
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och lätt att få kontakt med. Bra kommunikation
    Stort tack för rekommendationen Dennis! Jens Berggren
    • Djura
    2022-05-02 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och kunnig mäklare. Rekommenderas.
    Tack för dom fina orden Anders. Det har varit en rolig resa att få göra med er och fatt å se nästa generation ta över gården och låta den leva vidare framåt. Stort lycka till med flyttandet nu. Åsa Danielsson
    • Djura
    2022-04-29 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, snabb med information och kommunikation. Tack!
    Stort tack Adam. Ska bli så otroligt roligt att följa er på plats på gården här framöver. Varmt välkomna till Leksand! Åsa Danielsson
    • Rättvik
    2022-04-25 Verifierad kund
    Vi upplevde Jens som väldigt kunnig och påläst. Han hade en bra plan för hela försäljningen och för att optimera intresset för vårt hus. Jens är professionell och väldigt trevlig och bra att ha att göra med. Varma rekommendationer!
    Stort tack för de fina orden och ett gott sammarbete! Jens Berggren
    2022-04-18 Verifierad kund
    Trevligt och lättsamt bemötande. Trots svårigheter pga Covid ordnade mäklaren en visning på en tid som passade oss. Vid visningen tog hos dig tid och gick igenom fastigheten noggrant. Vi fick hela tiden information om budgivningen och kunde sedan lägga vårt bud och genomföra kontrakskrivningen med ombud på ett smidigt sätt för oss.
    Tusen tack Mona. Tänk vad bra det blev och vilken pärla ni får och varmt välkomna till Leksand! Åsa Danielsson
    2022-04-15 Verifierad kund
    Åsa Danielsson har gjort ett mycket bra arbete med vår försäljning. Hon har varit snabb att återkoppla och är proffsig. Vi kan varmt rekommendera henne.
    Tack för dom fina orden Kari. Nu hoppas jag att ni hittar den perfekta lägenheten nere i Västerås. Stort lycka till! Åsa Danielsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    2022-04-15 Verifierad kund
    Proffesionell, trevlig och kunnig mäklare med bra personlig service
    Tusen tack Anton. Hoppas ni ska trivas bra i nya huset och stort lycka till med flytten! Åsa Danielsson
    2022-04-15 Verifierad kund
    Seriös, noggrann och erfaren. Utmärkt återkoppling under försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera.
    Stort tack Andreas. Dina ord värmer. Nu hoppas jag att ni hittar en perfekt lägenhet i Västerås framöver. Åsa Danielsson
    2022-04-13 Verifierad kund
    Åsa har genomfört mäklaruppdraget föredömligt från första träff med värdering till kontraktskrivning. Ett tryggt stöd under hela processen.
    Tack för dom fina orden Sören. Det har varit jättekul att få hjälpa dig att hitta en ny ägare att förvärva din lilla pärla. Lycka till med flytten nu. Åsa Danielsson
    2022-04-06 Verifierad kund
    Professionell och pålitlig mäklare. Precis vad man förväntar sig. Rekommenderas!
    Stort tack för de fina orden Oleg! Hoppas du kommer trivas bra i den nya lägenheten! Jens Berggren
    2022-04-03 Verifierad kund
    Trevlig seriös hjälpsam. Mycket nöjd med allt
    Stort tack Kristina. Det ska bli så roligt att få följa erat bygge framöver. Det är en magisk plats! Åsa Danielsson
    2022-03-31 Verifierad kund
    Jens har ingett ett mycket proffsigt och bra intryck.
    Han har varit mycket bra i bemötande , attityd och i tillgänglighet under försäljningen. Rekommenderas varmt!
    Stort tack för de fina orden Johan och tack för ett bra sammarbete! :) Jens Berggren
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    2022-03-31 Verifierad kund
    Bra hjälp genom köpprocessen. Snabb återkoppling.
    Stort tack för omdömet Amanda! Vi ses på tillträdet! Jens Berggren
    2022-03-31 Verifierad kund
    Lugn, förstående och flexibel.
    Tusen tack för omdömet Petter! Övertygad att ni kommer trivas fantastiskt i ert nya hus! Jens Berggren
    2022-03-31 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabbt jobbat, jättenöjd
    Tusen tack för din fina rekommendation! Jens Berggren
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket engagerad och hjälpsam mäklare, ej påträngande. Professionell och lyssnar på kundens önskemål. Högsta betyg!
    Tack för omdömet Lena! Det värmer att höra! Jens Berggren
    2022-03-19 Verifierad kund
    En mycket glad , positiv mäklare med fötterna på jorden. I helhet en bra kontakt och enkel kommunikation.
    Stort tack Malin! Tänk att ni fick eran pärla till slut. Ska bli så roligt att få följa eran resa och hoppas ni kommer trivas. Varmt välkomna till Leksand, igen. Åsa Danielsson
    2022-03-19 Verifierad kund
    Åsa har bemött mig med mycket hög professionalitet, kunskap och engagemang. Med sin otroligt härliga utstrålning, energi och kunskap och med hennes raka kommunikation har jag känt mig otroligt trygg med hela min försäljning av min hus.
    Absolut den bästa mäklaren jag någonsin haft. En mäklare som säkrar upp såväl köparen som säljaren. En genuint ärlig mäklare.
    En mäklare jag varmt kan rekommendera till alla.
    Ann-Christin Gummesson
    Men tack Anki för dina fina ord! Dom riktigt värmer! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa dig på dina resa, och få lämna över lilla pärlan till sina nya ägare. Stort lycka till i ditt nya hem nu. Åsa Danielsson
    2022-03-15 Verifierad kund
    Han har skött försäljningen av uppdraget på ett mycket fint sätt. Informerat och hjälpt till på bästa sätt och hanterarat vår vilja i flera avseenden utan problem.

Visat sin arbetsgivare stor lojalitet då han arbetat och återkopplat en hel del trots nyfött första barn under barnets första två veckor.
    Tusen tack för de fina orden Mica! Tack även för ett bra sammarbete! Jens Berggren
    2022-03-15 Verifierad kund
    Jens var trevlig och tog reda på all info vi frågade om samt fixade en förhandsvisning åt oss. Vi är jättenöjda med hur affären gick till!
    Stort tack för rekommendationen Benjamin! Övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt i ert nya paradis! Jens Berggren
    • Dådran
    2022-03-08 Verifierad kund
    Med stor förståelse för att ibland då tar saker tid.
    Stort tack för rekommendationen Eva! Och skönt att allt löste sig till slut! Jens Berggren
    2022-02-23 Verifierad kund
    Proffsigt och synnerligen trevlig handläggning av affären.Bästa betyg allover!
    Men stort tack Björn, vad glad jag blir! Det är alltid enkelt med så bra och trevliga kunder som ni. Välkomna till Leksand igen! Åsa Danielsson
    2022-02-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kompetent hantering av affären.
    Så roligt att jag fick vara med när ni hittade erat nya hem! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst. Varmt välkomna tillbaka till Leksand igen. Åsa Danielsson
    2022-02-23 Verifierad kund
    Bra bemötande med tydlig genomgång av processen.
    Fick snabbt avslut av affären.
    Stort tack Tommy. Det har varit ett nöje att få hjälpa till. Nu hoppas vi bara att ni finner erat nya hem lika smidigt. Stort lyck till! Åsa Danielsson
    2022-02-22 Verifierad kund
    Kunnig o vid första besöket gick hon igenom hela processen o därefter rundvandring. Bra upplägg.
    Kontinuerlig information om läget både innan visning o efter.
    Överträffade förväntningarna.
    Tack för dom fina orden Agneta. Det har varit så roligt att få chansen att hjälpa er. Nu hoppas vi att ni hittar eran nya pärla. Åsa Danielsson
  • köpte sin bostad med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    • INSJÖN
    2022-02-18 Verifierad kund
    Trevlig och bra att resonera med
    Stort tack Marcus! Och vad roligt att ni nu har hittat eran pärla! Varmt välkomna till Leksand. Åsa Danielsson
  • sålde en tomt med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    2022-02-17 Verifierad kund
    Vi har blivit väldigt bra bemötta och Åsa har överträffat våra förväntningar.
    Tusen tack Peter! Ja vilket bra resultat det blev. Lycka till med slutskedet i byggnationen. Åsa Danielsson
    2022-02-17 Verifierad kund
    Seriös och kunnig mäklare, rekommenderas!
    Stort tack Magnus! Är helt övertygad om att köparna kommer stortrivas i eran pärla! Åsa Danielsson