Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand — Visa karta

Funderar du på att flytta i området runt Leksand eller Rättvik? Kanske vill du flytta hit eller köpa ett fritidshus? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området här kring Leksand och Rättvik. Dessutom har vi full koll på allt du behöver veta kring fastighetsköp- och försäljning!

Här i det vackra dalalandskapet vid Siljan kan du njuta av den idylliska svenska naturen både sommar- och vintertid. För den friluftsglade finns det alltid något att hitta på: åk skidor eller skridskor, vandra, paddla kanot eller cykla. Dessutom är centrala Dalarna ett aktivt område, här finns olika kurser, historiska platser och musikevenemang.

Hör av dig till oss när du har frågor om bostad och boende i Leksand eller Rättvik. Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 147 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

• 2020-04-04

Lena N skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt hus, med Ammi Troive som mäklare. Vi har blivit väl omhändertagna och guidade genom denna djungel med allt som hör husköp till. En trevlig, glad och duktig mäklare! Läs mer
    2020-04-04 Ammi T svarar Lena N
    Tack Lena! Härligt att ni ska bli Leksingar. Tror verkligen att detta blir jättebra för er!
  • 2020-04-01

Karin S skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Lyhörd, trevlig och snabb på att återkoppla. Ordnade supersnabbt en privat visning för oss som bara var i Leksand över dagen och gav bra information om objektet. Kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2020-04-02 Åsa D svarar Karin S
    Tusen tack Karin! Stort lycka till med flytten och varmt välkomna till Leksand!
  • 2020-04-01

Bjarne B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Ger ett seriöst och ambitiöst intryck från första kontakt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-04-01 Åsa D svarar Bjarne B
    Tack för dom fina orden Bjarne. Så kul att Ni kunde hitta Erat framtida boende och ett varmt välkommen till Leksand till hela familjen!
  • 2020-03-30

Camilla K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Proffsig försäljning. Snabb kontakt! Tydligt, informativt och enkelt🌟🌟🌟!! Väldigt nöjd🍀! Läs mer
    2020-03-31 Åsa D svarar Camilla K
    Stort tack Camilla! Med bra säljare blir en affär så enkel och smidig! Stort lycka till framöver!
    Åsa D gillar detta
  • 2020-03-30

Andreas K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Tydlig, Hjälpsam, Snabb återkoppling och bra allmän service. Läs mer
    2020-03-31 Åsa D svarar Andreas K
    Tusen tack Andreas! Det har varit så kul att få chansen att hjälpa Er! Tack för förtroendet och stort lycka till!
    Åsa D gillar detta
  • 2020-03-23

Anders H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Junior,dåligt påläst på objektet,snabb återkoppling Läs mer
  • 2020-03-23

Marit K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Fritidshus Östra Rönnäs.
    Trevligt o positivt bemötande.
    Snabba återkopplingar via telefon eller sms.
    Allt har flutit på jättebra. Läs mer
    2020-03-23 Åsa D svarar Marit K
    Tusen tack Marit. Och vilket fantastiskt intresse det blev för Erat underbara lilla ställe. Stort lycka till framöver!
  • 2020-03-19

Maria G skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt en lite gård i Rönnäs
    Bra upplagd visning som vi fick tidigare efter vårt önskemål. De var flera intressenter som kom

Bra upplagd visning med möjlighet att titta innan Åsa gjorde en gemensam genomgång.
    Under följande budgivning fanns Åsa med hela tiden med sitt opartiska stöd och besvarade alla våra frågor tålmodigt. Det var otroligt spännande
    Möte med säljaren efter att vi vunnit budgivningen var väl förberett och mycket trevlig.
    Åsa har varit en god vägledare i denna resa och vi rekommenderar henne gärna Läs mer
    2020-03-20 Åsa D svarar Maria G
    Tack för dom fina orden Maria! Det har varit lika spännande för mig att följa processen, och jag är så glad för Eran skull. Stort grattis!
  • 2020-03-18

Joakim B skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jens sitter på en jättebra egenskap, han gillar att sälja, jag ville ha snabb försäljning och han leverera Läs mer
    2020-03-19 Jens B svarar Joakim B
    Hej Joakim, tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack även för ett gott samarbete. En snabb försäljning fick vi verkligen!
  • 2020-03-14

Berit H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har sålt en gård och har bara positiva omdömen om Jens. Har blivit bra bemött. Förväntningarna har uppfyllts. Läs mer
    2020-03-17 Jens B svarar Berit H
    Hej Berit! Tack för dom fina orden och ett gott samarbete!
  • 2020-03-09

Inger J skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Trodde det skulle ta lång tid att sälja en tomt. Men Jens fixade det snabbt. Bra bemötande och veckorapporter från Jens uppskattades. Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Jens Berggren. Läs mer
    2020-03-09 Jens B svarar Inger J
    Hej Inger! Kul att du är nöjd med mitt jobb och tack så mycket för rekommendationen! :)
  • 2020-03-05

Siv K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Mycket trevligt bemötande och kunnig Läs mer
    2020-03-06 Åsa D svarar Siv K
    Tack Siv! Så glad att fått chansen att hjälpa Er med Eran försäljning. Stort lycka till framöver.
  • 2020-03-05

Göran B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Klar och redigt genomförd process vid köp av hus. Mäklaren gav god kontakt och adekvat information fortlöpande fram till avslut.
    Mycket nöjd husköpare. Läs mer
    2020-03-05 Åsa D svarar Göran B
    Tusen tack Göran (och Anders). Ser fram emot en trädgårdsvisning hos Er framöver. :)
  • 2020-03-04

Ida B skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Smidig affär och bra bemötande Läs mer
    2020-03-05 Ammi T svarar Ida B
    Tack och detsamma Ida! Härligt med smidiga säljare och köpare!
  • 2020-02-29

Robert U skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt en bostadsrätt och tycker vi fick ett väldigt bra bemötande. Ammi är flexibel, tillmötesgående, känns trygg, genuin och väldigt kunnig om sin bygd. En väldigt bra person som vi gärna kan rekommendera att kontakta om ni ska sälja eller köpa!
    Lena & Robert Läs mer
    2020-02-29 Ammi T svarar Robert U
    Tack Lena o Robert! Ni ska se att ni blir Leksingar på riktigt snart! 🥰
  • 2020-02-29

Ann-marie V skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Bostadsrätt i Plintsberg Leksand Läs mer
    2020-02-29 Åsa D svarar Ann-marie V
    Tack Ann-Marie och varmt välkommen hem till Leksand. ❤️
    Jens B gillar detta
  • 2020-02-29

Gerhard H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt en lägenhet genom Ammi och det har fungerat bra hitintills Läs mer
    2020-02-29 Ammi T svarar Gerhard H
    Tack o tack! Härligt att få bidra till nya och trevliga Leksingar!
  • 2020-02-26

Pia E skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har gjort många husaffärer i mitt liv. Många mäklare av olika kaliber... Åsa är helt klart den BÄSTA!! Läs mer
    2020-02-27 Åsa D svarar Pia E
    Tack fina Pia! Lycka till med renoveringen och glöm inte skicka bilder när det är klart.
    Jens B, Ammi T gillar detta
  • 2020-02-26

Marianne N skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt bostadsrätt!
    Snabb affär och bra agerande av mäklare. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-26 Åsa D svarar Marianne N
    Tusen tack Marianne. Stort lycka till med Erat nya boende!
    Jens B, Ammi T gillar detta
  • 2020-02-21

Dag P skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt ett hus i Leksand genom Jens. Allting gick väldigt smidigt till och Jens bjöd på ett stort tålamod och hjälpsamhet. Jens är kommunikativ och återkopplar snabbt med svar på frågor och allting kändes väldigt tryggt från start till mål. Tack! Läs mer
    2020-02-23 Jens B svarar Dag P
    Hej Dag! Tack för er rekommendation och kul att ni är nöjda. Tror ni kommer trivas super i ert nya boende!
  • 2020-02-09

Tony N skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt en fastighet i Gråda i Djura utanför Leksand. Läs mer
    2020-02-10 Jens B svarar Tony N
    Hej Tony! Tack så mycket för omdömet. Vi ses i april!
  • 2020-02-05

Johanna D skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Ammi har guidat oss på ett tydligt sätt hur försäljningen av vår fastighet ska gå till. Läs mer
    2020-02-05 Ammi T svarar Johanna D
    Tack Johanna! Ser fram emot en lika bra fortsättning. 😊
  • 2020-01-29

Anna S skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har sålt en villa.
    Jens har varit sen dag ett trevlig och proffsig. Han har funnits tillgänglig och behjälplig under hela processen.
    Hade förväntningar att mäklaren skulle hjälpa och guida oss igenom försäljningen. Hålla koll på marknad, alla papper och hur man på bästa sätt säljer sin villa. Jens levde upp till dessa förväntningar.
    En bra upplevelse trots att vi inte fick det vi ville ha för huset.
    Mvh Anna o Björn Läs mer
    2020-01-30 Jens B svarar Anna S
    Hej Anna och Björn! Stort tack för er rekommendation. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete trots att vi tyvärr inte nådde ända fram resultatmässigt den här gången.
  • 2020-01-29

Ingemar J skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Mycket noggrann i sitt arbete, tar alla uppgifter på största vikt, god uppföljning. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-29 Jens B svarar Ingemar J
    Hej Ingemar! Tack för din rekommendation! Ett bra samarbete har vi haft. Kul också med ett bra resultat!
  • 2020-01-27

David B skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Mycket bra bemötande. Han var mycket hjälpsam och trevlig. Mycket vänlig och lättsam mäklare Läs mer
    2020-01-29 Jens B svarar David B
    Hej David! Tusen tack för en fin rekommendation!
  • 2020-01-27

Amanda T skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jens har hjälpt oss sälja vårat hus i Hedby. Han visade från start att han var engagerad och villig att göra sitt allra yttersta för att affären skulle bli så smidig som möjligt. Han har genom hela processen varit lätt att få kontakt med, alltid svarat på våra frågor och hela tiden varit tydlig och talat om vad som händer och vad som väntar härnäst. Vi som säljare har tack vare Jens känt oss trygga genom hela försäljningen och allt vad det inneburit.
    Vi skulle utan tvekan rekommendera såväl svensk fastighetsförmedling som Jens till andra i framtiden :-) Läs mer
    2020-01-29 Jens B svarar Amanda T
    Hej Amanda! Det värmer att höra era fina ord. Tack för förtroendet och ett gott samarbete!
  • 2020-01-27

Åsa E skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Hej Jag har köpt en bostad, jag fick ett bra bemötande av Jens. Han återkopplade efter överenskommelse. Läs mer
    2020-01-29 Jens B svarar Åsa E
    Hej Åsa! Tusen tack för er rekommendation. Övertygad om att ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • 2020-01-17

Elisabet A skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt Torgvägen 17 i insjön.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående. Extravisning ordnades snabbt som ledde till köpet.
    Köpet genomfördes på 48 timmar så vi hann inte ha några förväntningar på mäklaren.
    Sammanfattning: Toppbetyg! Läs mer
    2020-01-17 Ammi T svarar Elisabet A
    Tack snälla Lisbeth! Underbart möte! Tänk om det fanns fler så godhjärtade människor som dig och Pär.
  • 2020-01-11

Britta L skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Känner mig mycket trygg i kontakten med Ammi. Hon är erfaren, kunnig och trevlig. Har tidigare haft kontakt med henne vid en fastighetsaffär och eftersom allt då fungerade mycket bra fanns redan förtroendet för henne. Även denna gång , när det handlar om köp av ny bostadsrättslägenhet , har hon motsvarat förväntningarna och mer därtill. Läs mer
    2020-01-11 Ammi T svarar Britta L
    Tack Britta! Varmt välkommen till Leksand !!
  • Monica W

2019-12-18

Monica W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Kunde inte ha haft en bättre mäklare än Ammi Troive till försäljningen av vårt hus i Tasbäck, Siljansnäs. Hon är både engagerad, lyhörd och sympatisk. Stort tack till Ammi för väl utfört arbete. Kan varmt rekommendera henne till de som behöver mäklarhjälp. /Monica Läs mer
    2020-01-09 Ammi T svarar Monica W
    Tack fina Monica! Du får lova att komma in och fika om du har vägarna förbi! :)
  • 2019-12-17

Pernilla E skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag köpte ett hus i Tasbäck, Siljansnäs.
    Jag älskade mäklaren, hon bemötte mig på ett jätte bra sätt eftersom jag är döv och kommunicerar endast på teckenspråk eller papper & penna. Hon var tydligt och såg till att jag förstod vad hon säga. Hon sålde in huset otroligt, jag föll för huset trots jag har sagt till mig själv att inte köpa stort hus! Läs mer
    2019-12-17 Ammi T svarar Pernilla E
    Tack fina Pernilla! Jag tror att du och dina härliga hundar kommer att få det jättebra i huset! God Jul!
  • 2019-12-15

Jenny R skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Ammi har alltid framstått som väldigt ärlig och kunnig vid alla våra möten. Hon har en god kunskap som sträcker sig bortom alla förväntningar och man får många bra råd och idéer av henne. Man kan känna sig trygg att man får den hjälp och information man behöver. Hon är alltid tillgänglig och guidar så att köpet går smidigt till. Vi är mycket nöjda med Ammi som mäklare i vårat köp av hus. Läs mer
    2019-12-17 Ammi T svarar Jenny R
    Tack Jenny! Härligt att du och din fina familj nu hittat ert drömhus! God Jul! :)
  • 2019-12-05

Patrik W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Bra service, snabba svar och bra koll på detaljerna kring mitt köp av bostad. Läs mer
    2019-12-06 Ammi T svarar Patrik W
    Tack Patrik! Nu hoppas vi att fortsättningen blir lika bra och att du får en härlig jul i lägenheten ihop med dina fina tjejer!
  • 2019-11-26

Maria S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Har sålt en mindre gård.
    Ammi hade ett trevligt och lättsamt bemötande.
    Hon lyssnade in våra önskemål.
    Hon var lätt att få tag i på mail, telefon och via sms och var väldigt snabb att återkoppla.
    Ammi kändes genuint intresserad av uppdraget.
    Har bara positivt att säga om Ammi. Läs mer
    2019-11-26 Ammi T svarar Maria S
    Tack Maria för fina ord, ett fantastiskt samarbete och goda bullar! 🤗
  • 2019-11-26

Ingrid S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har sålt vårt föräldrahem, en många generationer gammal släktgård.
    Ammi gav från första mötet ett mycket kunnigt och professionellt intryck samtidigt som hon var trevlig och lätt att ha att göra med.
    Hon informerade sakligt och tydligt om vad vi behövde veta och hur vi skulle gå till väga i de olika stegen. Ammi var lätt att få tag på och snabb att återkoppla.
    Det har känts tryggt att ha Ammi som vår mäklare! Läs mer
    2019-11-26 Ammi T svarar Ingrid S
    Tack Ingrid för förtroendet att förmedla er fina släktgård och snälla ord! 😌
  • 2019-11-20

Olof R skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi sålde vårt hus i Djura. Jättebra service och bemötande under hela processen. Kändes väldigt tryggt med Ammi som hjälpte en hela vägen och svarade på en massa frågor vi hade.
    Superbra! Läs mer
    2019-11-20 Ammi T svarar Olof R
    Tack Olle och stort lycka till med ert nya liv! 😊
  • 2019-11-18

Birgitta P skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt skogstomt med betald anslutningsavgift till kommunalt VA som ingår i ett detaljplaneområde. Mina förväntningar var naturligtvis att få markområdet sålt, vilket visade sig ta sin tid. Detta var jag inställd på. Hade inte bråttom och hade denna försäljning inte blivit av i år hade jag väntat till nästa vår och sommar. Bemötandet var snabbt och effektivt och stämde med egna beräkningar. Inget att anmärka på. Läs mer
    2019-11-18 Ammi T svarar Birgitta P
    Tack Birgitta det gläder mig att höra! :)
  • 2019-11-18

Monica B skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vid köp av tomt Leksand
    * Bra strukturerat upplägg vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-11-18 Ammi T svarar Monica B
    Tack Monica! Hoppas vi ses igen! :)
  • 2019-11-10

Johnny E skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Proffsig och trevlig mäklare med snabb återkoppling som väl uppfyllde mina förväntningar .
    Jag skulle utan tvekan rekommendera henne om någon frågade.

MVH Johnny Esters Läs mer
    2019-11-10 Ammi T svarar Johnny E
    Tack Johnny! Välkommen in på en fika om ni har vägarna förbi! 😊
  • 2019-10-22

Kristina H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt lägenhet på Stäppan i Leksand. Snabba svar på alla våra frågor. Bra bemötande. Professionellt. Vi är mycket nöjda med all hjälp vi har fått. Läs mer
    2019-10-22 Ammi T svarar Kristina H
    Tack Kristina! Det blir så bra för er tror jag!
  • 2019-10-20

Kerstin K skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har fått ett trevligt och professionellt bemötande! Tydligt upplägg. Vi har köpt en bostadsrätt och ska nu sälja vårt hus. Läs mer
    2019-10-21 Ammi T svarar Kerstin K
    Tack Kerstin och tack för förtroendet att få sälja ert fina hus!
  • Francesca P

2019-10-19

Francesca P skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Trevlig kille, tack för hjälpen Läs mer
    2019-10-20 Jens B svarar Francesca P
    Tack så mycket för dom fina orden Francesca!
  • 2019-10-17

Liselott S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt en jättefin och lantlig gård som vi är jätteglada för!

Ammi är en mycket kompetent mäklare som inger förtroende.

Vi är supernöjda!! Läs mer
    2019-10-17 Ammi T svarar Liselott S
    Tack Lotta! Jag ser fram emot att få komma till er imorgon för att kika på ert hus!
  • 2019-10-16

Martin Ö skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Väldigt trevligt bemötande och vi fick en snabb försäljning tack vare mäklaren! Läs mer
    2019-10-16 Ammi T svarar Martin Ö
    Tack Martin! Tråkigt att förlora er som Leksingar....!
  • 2019-10-15

Torsten S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt bostadsrätt
    Proffsigt bemötande, lättsamt
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar, själva hade vi överskattat marknaden.
    Finns ingenting att anmärka på när det gäller mäklaren eller fastighetsbyrån, skön lättsam stämning, känner sig välkommen. Läs mer
    2019-10-16 Ammi T svarar Torsten S
    Tack Totte! Det var trevligt att få hjälpa er och de fina köparna!
  • 2019-10-14

Sofia-Magdalena K skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi sålde en villa där vi anlitade Ammi som mäklare.Vi blev alltid bemötta på ett trevligt sätt. Hon var väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-10-15 Ammi T svarar Sofia-Magdalena K
    Tack Sofia! Hoppas du och familjen har det bra i ert fina hus i Styrsjöbo.
  • 2019-10-11

Maria T skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Om mäklare skulle kunna få OS medalj, skulle jag ge den till min mäklare.
    Har sällan träffat på en mer entusiastisk, kunnig och engagerad person. Under förberedelserna inför försäljning, vid visningen och när huset blev sålt har jag hela tiden fått löpande information om vad som skett och vad som skulle ske härnäst. Jens är lätt att samarbeta med och jag har litat 100% på honom. Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Maria T
    Hej Maria, tusen tack för dom fina orden och ett gott samarbete!
  • 2019-10-11

Martina L skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jens är kanonbra! Tydlig och trevlig! Läs mer
    2019-10-11 Jens B svarar Martina L
    Tusen tack för dom fina orden Martina!
  • 2019-10-10

Hannah S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi köpte vår bostadsrätt genom Ammi Troive. Bemötandet var toppen, och affären kändes trygg och smidig från start! Rekommenderar 🌟 Läs mer
    2019-10-11 Ammi T svarar Hannah S
    Stort tack Hannah! Hoppas ni har det bra i er fina lägenhet!
  • 2019-10-10

Daniel W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi sålde en stor bostadsrätt och blev fantastiskt bra bemött av mäklaren. Hon hjälpte oss att sälja med väldigt kort varsel och var proffesionellt inställd hela vägen!! Läs mer
    2019-10-10 Ammi T svarar Daniel W
    Tack Daniel! Det är lätt att vara professionell när man har proffs som säljaren!

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand