Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand — Visa karta

Funderar du på att flytta i området runt Leksand eller Rättvik? Kanske vill du flytta hit eller köpa ett fritidshus? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området här kring Leksand och Rättvik. Dessutom har vi full koll på allt du behöver veta kring fastighetsköp- och försäljning!

Här i det vackra dalalandskapet vid Siljan kan du njuta av den idylliska svenska naturen både sommar- och vintertid. För den friluftsglade finns det alltid något att hitta på: åk skidor eller skridskor, vandra, paddla kanot eller cykla. Dessutom är centrala Dalarna ett aktivt område, här finns olika kurser, historiska platser och musikevenemang.

Hör av dig till oss när du har frågor om bostad och boende i Leksand eller Rättvik. Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 182 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

• 2020-07-31

Mats V skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har sålt en fastighet i Leksand.

Jens har gjort ett perfekt jobb.

Alla frågor har besvarats, och alltid med ett vänligt bemötande. Läs mer
    2020-07-31 Jens B svarar Mats V
    Hej Mats, tusen tack för din rekommendation. Tack även för ett bra samarbete. Har varit ett nöje att vara mäklare åt dig!
  • 2020-07-28

Viktor H skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Positiv och engagerad mäklare ! Läs mer
    2020-08-11 Åsa D svarar Viktor H
    Tack Viktor! Stort lycka till framöver!
  • 2020-07-27

Sara M skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Förtroendeingivande och trevlig Läs mer
    2020-08-11 Åsa D svarar Sara M
    Tack Sara! Nu håller jag tummarna för att Ni hittar Eran drömtomt snart!
  • 2020-07-26

Ulrika L skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Har köpt ett hus. Affären gick snabbt och smidigt. Fick snabb återkoppling från mäklaren. Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-11 Åsa D svarar Ulrika L
    Stort tack Ulrika! Lycka till med flyttbestyren framöver.
  • 2020-07-24

Erik M skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Åsa hjälpte mig att köpa en bostadsrätt. Eftersom det var första gången jag köper bostad så hade jag mycket frågor och funderingar kring processen. Åsa har från visning till kontraktskrivning stöttat och svarat på alla mina funderingar och tagit sig tid att förklara oklarheter.
    Jag är mycket nöjd med Åsa och gör gärna affärer med henne i framtiden. Läs mer
    2020-07-24 Åsa D svarar Erik M
    Tusen tack Erik! Och stort grattis till din nya fina lägenhet! Ska bli jättespännande och se den fina uteplatsen sedan! Lycka till!
  • 2020-07-21

Aina B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Åsa har sålt en bostadsrätt till oss. Detta har hon skött på ett utomordentligt proffsigt sätt. Vänlig och korrekt.

Mot bakgrund av detta kommer hon att få uppdraget att även sälja vår villa.

Sammanfattning Utmärkt förmedlat.

Aina och Rune Bröms Läs mer
    2020-07-22 Åsa D svarar Aina B
    Stort tack för dom fina order Aina och Rune! Ni kommer få det så bra i nya lägenheten och det kommer bli ära att få hjälpa Er att sälja huset.
  • Britt A

2020-07-21

Britt A skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Mycket nöjd Sålt vår bostadsrätt.Inga konstigheter,snabbt och lätt. Läs mer
    2020-07-22 Åsa D svarar Britt A
    Tusen tack Britt! Ser fram emot att få se Erat nya projekt framöver. Stort lycka till!
  • 2020-07-16

Sara H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Effektiv och bra kommunikation utstrålar Jens. Vi fick hjälp att sälja vår villa, som gick väldigt smidigt. Läs mer
    2020-07-16 Jens B svarar Sara H
    Hej Sara, Stort tack för ditt omdöme. Det värmer att höra. Tack även för ett bra samarbete!
  • 2020-07-14

Åsa P skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt ett hus i Plintsberg. Vi fick ett väldigt bra bemötande vilket ledde till en snabb affär. När jag träffar en mäklare förväntar jag mig en försäljare som ger köparen möjlighet att i lugn och ro titta på objektet, ta fram fakta, hjälpa till med kontrakt, bank mm. Allt detta levde Åsa upp till, en duktig mäklare Läs mer
    2020-07-15 Åsa D svarar Åsa P
    Tack Åsa! Denna matchning av hus, köpare och säljare kändes verkligen som handen i handsken. Stort lycka till framöver!
  • 2020-06-22

Linus J skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt ett hus/fritidshus i molnbyggen, Leksand. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande med bra koll på fastigheten!

Väldigt drivande och positiv, rekommenderas varmt :) Läs mer
    2020-07-07 Åsa D svarar Linus J
    Tack för dom fina orden Linus! Stort lycka till nu!
  • 2020-06-22

Marielle H skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi sålde våran villa. Vi är supernöjda med Åsa på alla sätt. Läs mer
    2020-07-07 Åsa D svarar Marielle H
    Tusen tack Marielle! Stort lycka till med Erat framtida boende!
  • 2020-06-15

Thomas J skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har inte hunnit lära känna jens då han nyligen tog över uppdraget att sälja min bostad. Däremot så fick vi bostaden såld gansla omgående när han började jobba med den. Nöjd med svensk fast och kommer förmodligen anlita dem igen om jag behö sälja en bostad. Läs mer
  • 2020-06-13

Nathalie C skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Trevlig och ärlig mäklare, vi köpte vårt första hus och blev väldigt glada Läs mer
    2020-06-15 Jens B svarar Nathalie C
    Hej Nathalie! Tack så mycket för rekommendationen. Det värmer att höra!
  • 2020-06-09

Maria H skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi köpte vår första hus av Åsa.
    Vi blev proffsigt bemötta och hon känns både ärlig och rak. Beskrev direkt vad som behövde åtgärdas på huset. Tog reda på saker vi undrade. Mycket snabb och trevlig kontakt under budgivningen och ända fram till kontraktskrivning. Hon får 5 av 5 möjliga. Läs mer
    2020-06-11 Åsa D svarar Maria H
    Tusen tack för dom fina orden! Det har varit jättekul att få chansen att hjälpa Er. Stort lycka till med Erat framtida hem, ska bli så kul att se vad Ni gör det till!
  • 2020-06-09

Angelica G skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt ett hus efter min avlidne far.
    Super trevlig och hjälpsam!
    Fått mycket hjälp och stöttning då huset säljs i Dalarna och jag bor i Stockholm.
    Professionellt och hjärtligt bemötande! Läs mer
    2020-06-11 Åsa D svarar Angelica G
    Stort tack Angelica! Det har varit så kul att få chansen att hjälpa Er. Stort lycka till framöver!
  • 2020-06-03

Helena K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har köpt ett radhus i insjön, hon ordnade en visning före visningen så jag kunde bjuda och köpa före budgivningen vilket för mig toppen. Åsa har varit mycket duktig, gett bra information och på ett mycket vänligt sätt. Hon har även varit snabb att hjälpa mig vilket jag är tacksam för. Kunnig och trevlig, alltid med ett leende på läpparna. Toppen! Läs mer
    2020-06-03 Åsa D svarar Helena K
    Stort tack Helena! Fantastiskt kul att det blev av! Den här gången var det din tur. Stort lycka till med ditt framtida hem!
  • 2020-06-03

Margita L skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålt bostadsrätt Hon är effektiv glad positiv hör av sig ger
    besked lättsam Hon verkar påläst o kunnig i mycket.Jag kan varmt rekommendera henne!👌🌺 Läs mer
    2020-06-03 Åsa D svarar Margita L
    Tusen tack för dom fina orden Margita! Nu hoppas vi att nästa försäljning går precis lika bra. Njut av sommaren!
  • 2020-05-28

Mona R skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Amimi har sålt en tomt för min räkning.
    Hon har varit seriös och lättsam att samtala med, med tanke på att vi bor på olika orter i Sverige
    Försäljningen av egendomen har gått smidigt och utan några som helst krångligheter Läs mer
    2020-06-03 Ammi T svarar Mona R
    Tack Mona! Plötsligt händer det!!! Gör nu något roligt med pengen som blev över och ha en härlig sommar!
  • 2020-05-28

Simon S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Mycket trevlig och lättsam mäklare som verkligen bryr sig.
    ifrån första stund proffsigt bemötande Läs mer
    2020-06-03 Ammi T svarar Simon S
    Tack Simon! Det var verkligen trevligt att få lära känna er! :)
  • 2020-05-28

Marie D skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Ammi har varit engagerad, tillgänglig, kommunikativ och mycket trevlig att göra husaffär tillsammans med. Hon har också gjort extra insatser utöver det man kan förvänta sig av en mäklare. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Ammi.
    Marie Dalmalm Läs mer
    2020-05-28 Ammi T svarar Marie D
    Tack Marie! Det värmde! Nu kör vi på med en lika bra fortsättning! :)
  • 2020-05-28

Helene K skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har sålt ett stort hus i Norr Rälta.
    Ammi har varit mycket tillmötesgående och trevlig.
    Hon levde upp till mina förväntningar, ingav fötroende och var personlig och varm.
    Vi sålde ett dödsbo och där tycker jag att vi fick stöttning och hjälp i hur vi kunde agera. Läs mer
    2020-05-28 Ammi T svarar Helene K
    Tack Helene! Nu hoppas vi att fortsättningen blir minst lika bra! :)
  • 2020-05-27

Hans V skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Har funkat bra , erfaren och kunnig Läs mer
    2020-05-28 Ammi T svarar Hans V
    Tack Hans! Nu är det "bara" att köra vidare med ert nya liv! :)
  • 2020-05-26

Sören B skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    EJEN 34 en stuga vid sjön, lugnt och fridfullt område.
    Jens var lugn och trevlig och kunde svara på våra funderingar kring köpet på ett trovärdigt och professionellt sätt. Läs mer
    2020-06-01 Jens B svarar Sören B
    Hej Sören,
    Stort tack för rekommendationen! Övertygad om att ni kommer trivas i ert nya paradis.
  • 2020-05-26

Lena H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt en stuga i Leksand.
    Vi blev väl bemött av Jens.
    Förväntningarna började redan innan visningen. Sv. Fastighetsförmedling ger alla en möjlighet att komma på visningen, allt för många mäklare säljer objektet innan visning, det står "borttaget före visning" mycket dåligt.
    Tack för god information under den här tiden. Läs mer
    2020-06-01 Jens B svarar Lena H
    Hej Lena, tack för att du tog dig att skriva en rekommendation. Det värmer! Vi ses på tillträdesdagen.
  • Maria Sabina F

2020-05-25

Maria Sabina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Sålde villa med Ammi som mäklare. Snabb och effektiv! Läs mer
    2020-05-26 Ammi T svarar Maria Sabina F
    Tack Maria! Härligt att kunna hjälpa er !
  • 2020-05-23

Margita L skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Köpt bostads rätta hon ska sälja en bostads rätt samt en villa åt mej nu. Hon påläst glad trevlig enkel hon levde upp till mina förväntningar.Bra träffar Läs mer
    2020-05-26 Ammi T svarar Margita L
    Bästa!! Nu hoppas vi att fortsättningen blir minst lika bra!! :)
  • Håkan Z

2020-05-11

Håkan Z skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag kan verkligen rekomendera Åsa som fastighetsmäklare, hon har bra energi och driv utan att det blir hysteriskt. Samtidigt har hon en förståelse för att "vanligt folk" inte köper eller säljer bostad så många gånger i sitt liv och svarade på alla mina frågor och gav en ärlig värdering av mitt hus. Det märks att hon är påläst och kunnig och jag kände mig trygg, lugn och jättenöjd när jag skrev under kontraktet. Läs mer
    2020-05-11 Åsa D svarar Håkan Z
    Tusen tack för dom fina orden Håkan! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig i din försäljning! Ska bli oerhört kul att få följa Eran renoveringsresa sedan. Stort lycka till!
  • 2020-05-11

Anneli E skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag å mina syskon har sålt ett hus, Jens bemötande var bra , man känner att man är i trygga händer , våra förväntningar blev uppfyllda.jens är lättsam och trevlig, vi fastnade direkt för Jens å för att han var så trevlig blev det ni som fick hjälpa oss sälja Läs mer
    2020-06-01 Jens B svarar Anneli E
    Hej Anneli, tack för dom fina orden. Det värmer att höra!
    Jens B, Ammi T gillar detta
  • 2020-05-06

Pia M skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt fastigheten på Järnvägen 53
    Vi blev bra bemötta ifrån början till slutet!
    Med ett glatt leende och bra information om huset!
    Förväntningarna var att få information om huset och vad besiktningsmannen hade för anteckningar om huset och om budgivningen
    Det var inga problem att få det av mäklaren! Läs mer
    2020-05-07 Åsa D svarar Pia M
    Tusen tack Pia och grattis till erat nya boende! Stort lycka till med flytten och hoppas Ni får en fantastisk sommar!
  • 2020-05-04

Peter S skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Upplever Åsa Danielsson som mycket professionell och kunnig. Oerhört hjälpsam och engagerad genom hela processen.
    Finns alltid tillgänglig på telefon för frågor och funderingar, även efter köpet.

Vi är oerhört nöjda med vårt köp! Läs mer
    2020-05-05 Åsa D svarar Peter S
    Tack för dom fina orden Peter. Och härligt att Ni snart får flytta hit och bli Leksingar ´på riktigt´.
  • 2020-04-19

Kenneth B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    En lägenhet
    Väldigt trevligt och snabbt
    Kommer rekommendera samma mäklare till andra Läs mer
    2020-04-20 Åsa D svarar Kenneth B
    Stort tack Kenneth! Vilken resa det blev. Så kul att få chansen att hjälpa Er.
  • 2020-04-12

Jesper B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har letat lantställe i Dalarna i flera månader och när vi äntligen hittade vad vi ville ha kom vi i kontakt med Åsa Danielsson. Med hennes hjälp kunde vi göra en snabb och smidig affär utan budgivning med flera andra intressenter. Precis som vi hoppats. Läs mer
    2020-04-14 Åsa D svarar Jesper B
    Stort tack Jesper! Tänk att Ni äntligen hittat Erat drömställe. Det har varit så roligt att få chansen att hjälpa Er.
  • 2020-04-10

Britta N skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Åsa har hjälpt oss att sälja vårt hus. Bemötandet var från försts början mycket trevligt, lättsamt och enkelt. Från första träffen till kontraktsskrivning har Åsa fått allt att kännas väldigt enkelt.
    Åsa jobbar effektivt och får oss säljare att känna oss trygga och väl omhändertagna med intrgritet och välvilja. Inget har känts svårt utan tvärtom väldigt okomplicerat med hjälp av Åsas effektiva och pedagogiska framställning.
    Vi kan varmt rekommendera att samarbeta med Åsa när det gäller att sälja sitt hus. Bekvämt! Läs mer
    2020-04-12 Åsa D svarar Britta N
    Tusen tack för dom fina orden Britta! Det har varit en ynnest att få hjälpa Er. När man har med sådana fantastiska säljare att göra blir det så enkelt. Stort lycka till med renovering, flytt och familjen.
  • 2020-04-08

Tomas S skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har sålt mina föräldrars dödsbo.

Kontakten har fungerat mycket bra från första stund. Fick förtroende för Åsa redan i vårt första möte.

Uppskattar speciellt att hon kunnat ge bra svar på alla mina frågor, dessa svar har hjälp mig i hela processen allt ifrån strategi för försäljningen till tömning av huset och slutstädning. Läs mer
    2020-04-08 Åsa D svarar Tomas S
    Stort tack Tomas! Vi hade en bra plan och det var kul att den höll hela vägen! Grattis till en bra affär.
  • Anna-Lena P

2020-04-08

Anna-Lena P skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har köpt en villa på Per Nils väg 4 i Insjön.
    Har fått ett fantastiskt bra bemötande av Åsa. Hon har alltid varit beredd att ge information och svara på frågor på ett vänligt och tillmötesgående sätt.
    Har verkligen känt mig trygg med att ha fått möta henne vid mitt husköp.
    Hon har åstadkommit mer än vad jag förväntat mig.
    Känner mig toppennöjd!!!! Läs mer
    2020-04-08 Åsa D svarar Anna-Lena P
    Tusen tack för dom fina orden Ann-Lena! Dom värmer verkligen!
    Stort lycka till med det nya boendet och varmt välkommen till Leksand.
  • 2020-04-04

Lena N skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt hus, med Ammi Troive som mäklare. Vi har blivit väl omhändertagna och guidade genom denna djungel med allt som hör husköp till. En trevlig, glad och duktig mäklare! Läs mer
    2020-04-04 Ammi T svarar Lena N
    Tack Lena! Härligt att ni ska bli Leksingar. Tror verkligen att detta blir jättebra för er!
  • 2020-04-01

Karin S skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Lyhörd, trevlig och snabb på att återkoppla. Ordnade supersnabbt en privat visning för oss som bara var i Leksand över dagen och gav bra information om objektet. Kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2020-04-02 Åsa D svarar Karin S
    Tusen tack Karin! Stort lycka till med flytten och varmt välkomna till Leksand!
  • 2020-04-01

Bjarne B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Ger ett seriöst och ambitiöst intryck från första kontakt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-04-01 Åsa D svarar Bjarne B
    Tack för dom fina orden Bjarne. Så kul att Ni kunde hitta Erat framtida boende och ett varmt välkommen till Leksand till hela familjen!
  • 2020-03-30

Camilla K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Proffsig försäljning. Snabb kontakt! Tydligt, informativt och enkelt🌟🌟🌟!! Väldigt nöjd🍀! Läs mer
    2020-03-31 Åsa D svarar Camilla K
    Stort tack Camilla! Med bra säljare blir en affär så enkel och smidig! Stort lycka till framöver!
  • 2020-03-30

Andreas K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Tydlig, Hjälpsam, Snabb återkoppling och bra allmän service. Läs mer
    2020-03-31 Åsa D svarar Andreas K
    Tusen tack Andreas! Det har varit så kul att få chansen att hjälpa Er! Tack för förtroendet och stort lycka till!
  • 2020-03-23

Anders H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Junior,dåligt påläst på objektet,snabb återkoppling Läs mer
    2020-06-01 Jens B svarar Anders H
    Hej Anders, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och för en smidig affär. Ska se till att vara ännu mera påläst nästa gång!
  • 2020-03-23

Marit K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Fritidshus Östra Rönnäs.
    Trevligt o positivt bemötande.
    Snabba återkopplingar via telefon eller sms.
    Allt har flutit på jättebra. Läs mer
    2020-03-23 Åsa D svarar Marit K
    Tusen tack Marit. Och vilket fantastiskt intresse det blev för Erat underbara lilla ställe. Stort lycka till framöver!
  • 2020-03-19

Maria G skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt en lite gård i Rönnäs
    Bra upplagd visning som vi fick tidigare efter vårt önskemål. De var flera intressenter som kom

Bra upplagd visning med möjlighet att titta innan Åsa gjorde en gemensam genomgång.
    Under följande budgivning fanns Åsa med hela tiden med sitt opartiska stöd och besvarade alla våra frågor tålmodigt. Det var otroligt spännande
    Möte med säljaren efter att vi vunnit budgivningen var väl förberett och mycket trevlig.
    Åsa har varit en god vägledare i denna resa och vi rekommenderar henne gärna Läs mer
    2020-03-20 Åsa D svarar Maria G
    Tack för dom fina orden Maria! Det har varit lika spännande för mig att följa processen, och jag är så glad för Eran skull. Stort grattis!
  • 2020-03-18

Joakim B skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jens sitter på en jättebra egenskap, han gillar att sälja, jag ville ha snabb försäljning och han leverera Läs mer
    2020-03-19 Jens B svarar Joakim B
    Hej Joakim, tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack även för ett gott samarbete. En snabb försäljning fick vi verkligen!
  • 2020-03-14

Berit H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Jag har sålt en gård och har bara positiva omdömen om Jens. Har blivit bra bemött. Förväntningarna har uppfyllts. Läs mer
    2020-03-17 Jens B svarar Berit H
    Hej Berit! Tack för dom fina orden och ett gott samarbete!
  • 2020-03-09

Inger J skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Trodde det skulle ta lång tid att sälja en tomt. Men Jens fixade det snabbt. Bra bemötande och veckorapporter från Jens uppskattades. Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Jens Berggren. Läs mer
    2020-03-09 Jens B svarar Inger J
    Hej Inger! Kul att du är nöjd med mitt jobb och tack så mycket för rekommendationen! :)
  • 2020-03-05

Siv K skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Mycket trevligt bemötande och kunnig Läs mer
    2020-03-06 Åsa D svarar Siv K
    Tack Siv! Så glad att fått chansen att hjälpa Er med Eran försäljning. Stort lycka till framöver.
  • 2020-03-05

Göran B skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Klar och redigt genomförd process vid köp av hus. Mäklaren gav god kontakt och adekvat information fortlöpande fram till avslut.
    Mycket nöjd husköpare. Läs mer
    2020-03-05 Åsa D svarar Göran B
    Tusen tack Göran (och Anders). Ser fram emot en trädgårdsvisning hos Er framöver. :)
  • 2020-03-04

Ida B skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Smidig affär och bra bemötande Läs mer
    2020-03-05 Ammi T svarar Ida B
    Tack och detsamma Ida! Härligt med smidiga säljare och köpare!
  • 2020-02-29

Robert U skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Vi har köpt en bostadsrätt och tycker vi fick ett väldigt bra bemötande. Ammi är flexibel, tillmötesgående, känns trygg, genuin och väldigt kunnig om sin bygd. En väldigt bra person som vi gärna kan rekommendera att kontakta om ni ska sälja eller köpa!
    Lena & Robert Läs mer
    2020-02-29 Ammi T svarar Robert U