Alla kategorier Mäklare Kalmar Mönsterås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Storgatan 49, 383 30 Mönsterås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mönsterås!

Mitt bland hav, skogar, sjöar och ängar längs den småländska kusten hittar du Mönsterås. Längs Kalmarsund finns otroliga boendemöjligheter, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig med hela bostadsköpet. Steg för steg lovar vi att ge dig vår expertis och göra vårt yttersta för att hitta ditt drömboende här i området. Med vår goda lokalkännedom finns det inga frågor vi inte kan besvara.

Kontakta oss om du vill veta mer om dina möjligheter!

Läs vad 32 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

• Martin Viktor Alvar K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffesionell hela vägen och hjälpte oss att köpa vårt första hus.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Jonas B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt fastighet snabbt och sakligt till ett bra pris Läs mer
  • Mönsterås Bostäder AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Bra och smidig process med snabb respons. Bra balans mellan den nya digitala tekniken och den personliga kontakten. Läs mer
  • Ulf W skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Allt vad som gäller försäljningen av huset är jag mycket
    mycket nöjd med. Läs mer
  • Ulla-Maj A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en villa och blev väldigt bra och proffsigt bemött. Förväntningar som vi hade var att få villan såld under detta året och till ett rimligt pris och detta lyckades + att priset blev bättre än väntat. Schemat som lades upp innan stämde till punkt och pricka.
    Därför är vi helt nöjda med vår mäklare och det finns inget att anmärka på. Läs mer
  • Tommy P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt hus och tycker att Göran har gett och ger ett seriöst intryck med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Jag har köpt ett hus på Idrottsvägen 14 Timmernabben.
    Blev positivt bemött och tycker att han gjorde ett bra jobb.

Lätt att ha kontakt med på obekväma tider om det krävdes. Vilket uppskattas då man är skiftarbetare Läs mer
  • Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Köpt villa.
    Fick ett fantastiskt bemötande av mäklaren som var otroligt påläst och hjälpsam med allt! Läs mer
  • Anette D skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en friliggande villa.
    På ett professionellt och trevligt sätt.
    Han skötte allt på bästa sätt.
    En mycket trevlig och positiv person.
    Har inget att klaga på alls bedömning blir mer än 5 det skulle finnas högre än 5 då hade han fått det. Läs mer
  • Stephanie L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte en bostadsrätt där jag tyvärr inte kunde vara med på visningarna men jag fick ist en extravisning. Fick jättebra intryck på visningen, där mäklaren fanns där för att svara på frågor men lät mig titta runt ifred.
    När jag sen valde att gå vidare med budgivning fick jag bra respons och mötet vid kontraktsskrivning var superproffsigt. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Fatme F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej!
    vi ar sålt vårt bostad.
    Mäklaren var mycket trevlig och respektfull.
    Han gör sitt jobb på ett professionellt sätt.
    Våra förväntningar att får det högsta priset vi önskat och blev det rekord pris.
    Vi var väldigt nöjda från första mötet tills vi sålde bostaden. Läs mer
  • Angelica A skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har köpt hus, och vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren, Jonas. Väldigt trevlig och lätt att prata med. Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte en Mäklartjänst från Jonas Johansson i Oskarshamn. Blev mycket bra bemött, han visade intresse av att sälja och var duktig på att förklara hur allt skulle gå till. Allt vi förväntade oss av tjänsten uppfylldes och det har varit professionellt hela vägen (bemötande, försäljning och kontraktskrivning).

Kan inte göra annat än att rekommendera denna mäklare starkt som har hamnat på precis rätt arbete! Läs mer
  • Marica Christine B
    Marica Christine B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har gjort många fastighetsaffärer men denna gången var Mäklaren absolut outstanding . Han tillgodosåg både våra intressen som köpare samt säljarnas intressen . Professionellt och med humor , vågar säga att vi är all väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Göran Wallgren för kommande uppdrag .
    Marica Broman Läs mer
  • Josefin J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    1.5 hus . Trevligt bemötande och härlig personlighet ! Läs mer
  • Alivresh J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag kännde trygghet från första mötet.
    Göran är proffs på det han gör. Bra bemötande och kan svara på det mesta. Läs mer
  • Monika L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ett mycket bra bemötande , jag kände mig "trygg" med honom från första mötet. Han gav mig de råd och stöd jag behövde. Läs mer
  • Jane S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran Wallgren har på ett yrkesmässigt plan varit ett stöd för oss, när vi för första gången sålt ett hus. Smidigt och snabbt.
    Hans kapacitet som säljare, skulle troligen öka om ledningen för svenskfast skärpte rutinerna.
    MVH
    Jane och HansG Svensson Läs mer
  • Farhad N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Det var jätte bra bemötande som jag fick av Jonas och jag är jätte njud . Läs mer
  • Jenny A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Väldigt trevligt bemötande, proffsig och påläst. Var väldigt behjälplig med att ta reda på alla våra frågor, gav oss mycket tid på visningen och återkopplade snabbt till oss även efter visningen. Läs mer
  • Gunnie N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hög servicegrad och positivt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sofia E skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Han var även påläst och vänlig. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
  • Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    som en kompis man kan lita på kanon med andra ord Läs mer
  • Carina P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran har ett professionellt och positivt bemötande i alla kontakter. Huset är sålt och det var min förhoppning så förväntningen är uppfylld. Det som kan förbättras är återkoppling efter visningarna. Det hade varit bra om vi bestämt hur den skulle göras. Det var jag som tog kontakt några timmar efter avslutad visning. Bättre om vi hade kommit överens, som säljare var jag bara nyfiken på hur många som kommit på visningen. Tack annars, bra jobbat! Läs mer
  • Ann-charlotte B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Seriös med humor.
    Fick genast förtroende för honom. Läs mer
    Göran W gillar detta
  • Andreas N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Kanonbra mäklare i alla avseenden! Noggrann och serviceminded med en stor portion humor och enorm kunskap :)!
    Rekommenderas varmt alla dagar om året! Läs mer
  • Martin J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket kunnig och väldigt duktig i de personliga möterna Läs mer
  • Pernilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Trevligt bemötande på läst gav bra info och engagerad Läs mer
  • Ylva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Sofie skötte sitt jobb utmärkt från början till slut. Hon var kunnig, trevlig och genuint intresserad av gamla torp. Vi är mycket nöjda! Hon överskred vår förväntan. Läs mer
  • Sofie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Proffesionell, engagerad och mycket trevlig! Läs mer
  • Philip K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Väldigt proffessionellt utfört arbete, Jonas Johansson levde upp till mina förväntningar och mer där till. Om jag i framtiden är i behov av en mäklare så är valet självklart. Läs mer
  • Håkan J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag kom i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i och med köp av lägenhet i stadsdelen Södertorn, Oskarshamn. Mäklare var Jonas Johansson. Jag och min sambo fick otrolig hjälp av Jonas under det då eventuella köpets gång. Efter köpet så fick han givetvis i uppdrag att sälja min lägenhet (en mindre) i samma område. Det behövdes inte ens visning av lägenheten, utan Jonas fann en köpare på förhandsvisning. Bara det mycket bra gjort. Jonas har ett toppenbemötande och är otroligt påläst och kunnig inom sitt yrkesområde. En bättre mäklare är svårt att finna och jag kan starkt rekommendera honom för andra som har för avsikt att byta boende. Läs mer

Storgatan 49, 383 30 Mönsterås