Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Storgatan 49, 383 30 Mönsterås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mönsterås!

Mitt bland hav, skogar, sjöar och ängar längs den småländska kusten hittar du Mönsterås. Längs Kalmarsund finns otroliga boendemöjligheter, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig med hela bostadsköpet. Steg för steg lovar vi att ge dig vår expertis och göra vårt yttersta för att hitta ditt drömboende här i området. Med vår goda lokalkännedom finns det inga frågor vi inte kan besvara.

Kontakta oss om du vill veta mer om dina möjligheter!

Läs vad 94 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

• 2020-03-17

Birgitta R skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt ett enplanshus.Haft bra kontakt hela vägen så vi är mycket nöjda Läs mer
    2020-03-17 Göran W svarar Birgitta R
    Tack Birgitta för din rekommendation, det var roligt att det blev en så bra försäljning.
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • 2020-03-13

Josue L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte hus av Göran. Fantastiskt bemötande! Mötte alla våra förväntningar. Vi tycker det var en mycket bra genomgång vid kontraktsskrivande gällande vår villa. Göran skötte förhandlingen på ett för alla parter bra sätt. Skulle starkt rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
    2020-03-13 Göran W svarar Josue L
    Tack Josue för det fina omdömet, det betyder mycket för mig.
    Lycka till med försäljning och flytt framöver!
  • 2020-03-09

Cecilia E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Körsbärsvägen 12 Oskarshamn.
    Jonas är Professionell, tydlig och väldigt trevlig.
    Tillmötesgående även med att vi snabbt fick komma på visning av huset. Läs mer
  • 2020-03-07

Lars-erik S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Mvh Yvonne & Lars Läs mer
    2020-03-09 Göran W svarar Lars-erik S
    Tack Lars-Erik för din rekommendation, det var verkligen en bra och konstruktiv förhandling.
    Hoppas det blir riktigt bra med ert nya boende!
  • 2020-02-29

Johan S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Både köpt lägenhet av och sålt hus med - grymt bra i båda affärerna! Väldigt professionell och trevlig. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2020-02-11

Annika E skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde vår villa med hjälp av Göran, han är riktigt trevlig, professionell och rolig! Det känns jättebra att ha haft honom som mäklare.
    Både jag och sambon är supernöjda och rekommenderar verkligen Göran Wallgren till alla som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-02-12 Göran W svarar Annika E
    Tack Annika för din fina rekommendation!
    Det var verkligen roligt att samarbeta med er i försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :)
  • 2020-02-02

Kajsa N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt en villa. Mäklaren var tydlig och intresserad, kom med bra förslag. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Är nöjd med försäljningen. Läs mer
    2020-02-03 Göran W svarar Kajsa N
    Tack Kajsa för din rekommendation, det var verkligen en bra försäljningsprocess från dag ett!
    Tack för förtroendet och ha det bra i fortsättningen.
  • 2020-01-27

Samuel S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran hjälpe oss att köpa vår villa. Mycket bra och proffsigt bemötande och dessutom lösningsorienterad! Läs mer
    2020-01-27 Göran W svarar Samuel S
    Tack Samuel för ditt fina svar och omdöme.
    Lycka till med både försäljning och flytt!
  • 2020-01-23

Emil K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag sålt min villa med hjälp av Göran.
    Jag tycker att Göran har varit en väldigt bra mäklare och lätt att ha att göra med. Trevlig och professionell vid första kontakt och såklart även under hela förloppet. Det märks att han brinner för sitt jobb och är väldigt engagerad och återkopplar ofta för frågor och berätta hur läget ser ut med försäljningen.
    Jag är väldigt nöjd att ha haft Göran som mäklare av försäljningen av min f.d villa.
    Mvh Emil Läs mer
    2020-01-23 Göran W svarar Emil K
    Tack Emil för de värmande orden, det var sannerligen roligt att förmedla din fina villa!
  • 2020-01-20

Tomas K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran är en mycket bra mäklare. Läs mer
    2020-01-20 Göran W svarar Tomas K
    Tack, Tomas, för förtroendet att förmedla ert hus och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • 2019-12-19

Therese S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte hus av Göran. Fantastiskt bemötande! Mötte alla våra förväntningar. Skulle starkt rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
    2019-12-19 Göran W svarar Therese S
    Tack Therese!
    Det var spännande ett tag, men det löste sig :)

Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
  • 2019-12-18

Åse F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har fått professionell hjälp med att sälja ett hus i Kalmar. Göran ingav redan från början ett förtroende som gjorde att vi valde honom som mäklare. Har även rekommenderat honom till andra. Om vi i framtiden säljer vårt nuvarande hus kommer vi mer än gärna anlita honom igen. Läs mer
    2019-12-19 Göran W svarar Åse F
    Tack så mycket för de fina orden, det var verkligen ett nöje att samarbeta med er genom processen. Hoppas ni får en riktigt god jul och att ni trivs i ert nya hem!
  • 2019-11-27

Ida F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Både säljer eget radhus och köper nytt hus i samma kvarter. Mycket god kontakt och proffsigt omhändertagande av båda affärer. Pedagogiska förklaringar och snabb återkoppling vid frågeställningar. Läs mer
    2019-11-27 Göran W svarar Ida F
    Tack Ida för din rekommendation!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och tack för förtroendet att sälja ert fina radhus.
  • 2019-11-20

Anna V skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde en villa på en mindre ort, blev väldigt bra bemött inför och under försäljningen. Tyvärr fullföljdes inte de frågor som Göran sagt skulle ingå efter försäljningen. Läs mer
    2019-11-21 Göran W svarar Anna V
    Hej Anna och tack för att du tog dig tid att svara.
    Jag förstår precis vad du menar och ber om ursäkt för dröjsmålet med värderingen, det är ett fantastiskt spännande och unikt hus ni köpt.
    Jag blir ändå glad att ni är nöjda med försäljningen.
    Mvh Göran
  • Malin E

2019-11-10

Malin E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt en insatslägenhet. Jättebra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-09

Wessel Henricus S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ik heb een vakantiehuis verkocht en ben erg blij voor makelaar Jonas Johansson te hebben gekozen.
    In goede samenspraak, was hij zeer actief en enthousiast om het huis binnen mijn verkoop termijn te verkopen.
    Zou hem bij eenieder aanbevelen!! Läs mer
  • 2019-11-01

Agnes M skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket bra bemötande vid köpet av vår bostad, uppfyllde alla våra förväntningar och mer därtill! Läs mer
    2019-11-01 Göran W svarar Agnes M
    Tack så mycket för de värmande orden, det betyder mycket för mig :)
    Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-10-25

Jonas N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med min mäklare. Väldigt bra och personlig kontakt mellan mig och mäklaren och även bra service efter köpet också. Läs mer
  • 2019-10-24

Stefan S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte en lägenhet och han har varit mycket bra! Proffsig, trevlig och gör sitt jobb.

De extra komplicerade frågor som han fick utan att ha svar på återkom han om efter att ha kontaktat före detta vaktmästaren. Jag hade tidigare tittat på en annan lägenhet i samma förening med en annan mäklare från en annan firma och skillnaden var enorm. Läs mer
    2019-10-25 Göran W svarar Stefan S
    Tack för ditt omdöme, Stefan, det värmer!
    Hoppas du kommer trivas i din nya bostad :)
  • 2019-10-22

Jenny B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vänligt och hjälpsamt bemötande vid visning av villan. Gav ett gott intryck och sken av att ha koll på sin sak. Ringde direkt och kollade upp om han fick en fråga han inte visste svaret på.
    Men skenet kan dessvärre bedra. Vid skrivande av köpekontrakt framkom i samtal med säljarna att vi fått ett par felaktiga uppgifter. Dels gällande dricksvatten och att den brunnen delades med grannfastighet och låg på grannens tomt, utan servitut. Uppgift som inte framkommit tidigare. Dessutom hade vi fått felaktiga svar på våra frågor om badrummen.
    Men annars va det bra och vi är nöjda med vårt köp. Läs mer
    2019-10-22 Göran W svarar Jenny B
    Hej Jenny och tack för ditt omdöme.
    Bra synpunkter som kommer fram, det hjälper mig att utvecklas i mitt arbete.
    Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus!

Daniel B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Min mäklare förmedlade ett fritidshus åt mig.
    Då jag hade vissa motsättningar runt hela försäljningen så var mäklaren mycket oumbärlig och konstruktiv!
    På grund av mäklarens vida syn och kämparglöd så gick affären bra! Läs mer
    2019-10-09 Göran W svarar Daniel B
    Tack Daniel för dina fina ord, jag är glad för din skull att det löste sig så bra. Vi hörs!

Jonas T skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffsigt, smidigt och enkelt sålde Göran vår villa i Trekanten. Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Jonas T
    Tack för omdömet, det värmer :)
    Hoppas ni trivs i ert nya boende!

Joakim S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Lugn, trevlig och hjälpsam. Det var dock någon gång som jag tyckte han var seg med återkopplingen. Till slut så blev i alla fall jag nöjd och då har han väl lyckats med sitt uppdrag. Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Joakim S
    Hej Joakim och tack för ditt omdöme, hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
  • 2019-10-06

Felicia B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi köpte en tomt och bemötandet var väldigt bra. Jonas är väldigt trevlig och lättsam, han var snabb med att svara på våra frågor och om vi hade några funderingar kring köpet. Vi är väldigt nöjda över hur vi blev bemötta av Jonas :) Läs mer
  • Liza Maria E

2019-10-06

Liza Maria E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Positivt var: Korrekt, trevlig och proffsig.

Negativt var: tidvis svår att nå, inte riktigt lika trygg i fastighetens värde som kunden och marknaden. Läs mer
  • 2019-10-06

Annika L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte ett fritidsboende.
    Bemötande toppen. Läs mer
  • 2019-10-05

Charlotte J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trevlig och vi fick svar på de frågor vi hade, hjälpsam. Han hjälpte oss med kontrakt skrivning och själva köpet (privat). Läs mer

Gunilla S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde en fastighet med villa och tomt. Fick ett bra bemötande och förslag på förberedelser inför visningen. Hade inget att klaga på.

En trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Gunilla S
    Tack Gunilla för omdömet, hoppas allt är bra med er.

Bo H skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket bra och saklig mäklare.trevlig och ett super bra bemötande.man fick uppfattningen att han var väldigt mån om sina kunder. Läs mer

Sara H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Helt ok. Även då jag som kund ställde till det så löste han det. Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Sara H
    Tack Sara för omdömet och lycka till med ert hus.
  • 2019-10-04

Renata F skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Engagerad och driven mäklare, försäljningsprocessen med Jonas gick galant. Rekommenderar starkt Oskarshamns bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-10-03

Janet Katrin I skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jonas var trevlig.professionell och kompetent. Mvh Janwt Läs mer
  • 2019-10-03

Mattias G skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Engagerad och driven mäklare. Alla tänkbara plus. Kommer alltid rekomendera Jonas och anlita honom för framtida köp/försäljningar. Läs mer
  • 2019-09-24

Peter H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    + Tydliga förklaringar och genomgångar
    + Erfaren och kunnig
    - Lite svår att få tag i ibland. Läs mer
    2019-09-26 Göran W svarar Peter H
    Tack för din rekommendation!
    Det är viktigt för mig att utvecklas i mitt arbete, så jag ska jobba vidare med tillgängligheten, det kan vara många möten på en gång under perioder.
    Jag är glad att det blev en bra försäljning av huset med nöjda köpare :)
  • 2019-09-22

Patrik B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Gick på ett flertal visningar under en kortare tid varav denna mäklare lyckades förmedla den överlägset bästa känslan. En bra presentation av bostaden och bra återkoppling och allt runt i kring. 5/5 would recommend. Läs mer
  • 2019-09-15

Zackarias K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag och min fru var förstagångsköpare och Göran gjorde ett toppenjobb med att förklara hela processen med enorm pedagogisk förmåga Läs mer
    2019-09-16 Göran W svarar Zackarias K
    Tack Zackarias för de värmande orden!
    Vi ses snart igen :)
  • 2019-09-08

Senad K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Professionell och trevligt bemötande gent emot oss som köpare. Väldigt noggrann i att förklara och gå igenom saker och ting inför köpet. Rekommenderas stort!!! Läs mer
    2019-09-09 Göran W svarar Senad K
    Tack så mycket för de fina orden!
    Ett sant nöje att göra affärer med er :)
  • 2019-09-07

Toivor M skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt ett sommarhus.En fantastiskt bra mäklare med ett bemötande som har varit väldigt bra.Motsvarade helt mina förväntningar.Mycket proffsig.

Toivor Mellström Läs mer
    2019-09-10 Göran W svarar Toivor M
    Tack Toivor för ditt omdöme, det var mycket trevligt att samarbeta med dig!
  • 2019-09-02

Rodelyn K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag köpte min första bostad. Mäklaren är engagerad och lätt att få kontakt med. Han är kunnig och flexibel. Läs mer
  • 2019-08-23

Rolf J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    köp av lägenhet.bemötande bästa.
    en ärlig och uppriktig mäklare. Läs mer
  • Jonas F

2019-07-04

Jonas F skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi satsade mer än vi någonsin tänkt oss för ett nytt boende. Men med en trygg och proffsig mäklare så kändes det inte konstigt eller nervöst alls. Läs mer
  • 2019-07-04

Ann S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag och min man har köpt en villa i Saltvik.
    Bemöttes med intresse av vilka vi är och vad vi efterfrågar.
    Mäklaren har visat på stort kunnande och en vilja att det ska bli en så bra affär som möjligt för både säljare och köpare.
    Med stor entusiasm, ärlighet, kunnande och intresse av de objekt han säljer kan jag inte annat än säga - Mycket bra rakt igenom! Läs mer
  • 2019-06-28

Evelina E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jätte duktig och gör de bästa för en Läs mer
  • 2019-06-24

Erik S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Saklig, pålitlig, trygghetskänska! Hanterat speciella förutsättningar professionellt! Läs mer
    2019-06-24 Göran W svarar Erik S
    Tack så mycket för rekommendationen!
    Det är verkligen roligt när man får lite med lite "speciella" hus :)
  • 2019-06-07

Albin R skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Oskarshamns bästa mäklare utan tvekan! Läs mer
  • Birgitta K

2019-05-30

Birgitta K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran har på ett utmärkt sätt skött vår försäljning, varit lyhörd för våra behov. För vår del blir det högsta betyg vänligt bemötande både med oss och våra köpare. Vi kommer att rekommendera er till andra vi känner som ska sälja eller köpa. Läs mer
    2019-05-31 Göran W svarar Birgitta K
    Tack Birgitta för din rekommendation.
    Mina kunders uppskattning är värdefull och driver mig att alltid göra mitt bästa!
  • 2019-05-22

Marie J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Väldigt bra bemötande och engagerad mäklare Läs mer
  • 2019-05-09

Jolanta L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt lägenhet
    Han har välkommet mig mycket bra
    Han är trävlig och snäll jag skulle rekommendera honom till alla som vill köpa hus eller lägenhet Läs mer
  • 2019-04-08

Stefan J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fritidshus Arbygatan 13, Vassmolösa.
    Mäklaren är mycket profesionell, samt förklarar på ett mycket utförligt och tydligt sätt.
    Bästa betyget till Göran! Läs mer
    2019-04-09 Göran W svarar Stefan J
    Tack för ditt omdöme, hoppas ni kommer trivas i huset!
  • Erkan A

2019-03-31

Erkan A skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köp av bostadsrätt, bra bemötande,
    Bra med information. Tack Läs mer

Storgatan 49, 383 30 Mönsterås