Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Snittbetyg
4.7
Ring 0499-106 50 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mönsterås! Mitt bland hav, skogar, sjöar och ängar längs den småländska kusten hittar du Mönsterås. Längs Kalmarsund finns otroliga boendemöjligheter, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig med hela bostadsköpet. Steg för steg lovar vi att ge dig vår expertis och...

304 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 304 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Urban O
Sålde sitt hus med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Lindsdal

Lugn engagerad tillitsfull. Bra helt enkelt.

Tobias G
Sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Rockneby

Extrem duktig och lyhörd mäklare som fick min bostad såld i tuff marknad, kan varmt rekommendera Göran, engagerad och extrem kunnig inom branschen . super trevlig och professionell rakt igenom. / säljare sörgärde

Albin A
Köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Hammarglo

Bra välkomnande, kunde svara på frågor och om det fanns osäkerhet så fixade han svar från husägaren snabbt. Tydlig och bra förklaring när vi satte oss ner för att gå igenom alla papper. Trevlig.

Sonja F
Högsby

Den mest kompetenta mäklare jag har haft i mina hus försäljningar. Hade en mäklar firma från Mönsterås tidigare som fick uppdraget att sälja Allgunnen 578, men under 9 månader så hade hon inte en enda visning, men Kristian sålde huset bara på några veckor. All heder åt hans yrkeskunskap. Fanns inget vi skulle vilja ändra på hans upplägg på försäljningen.

Svar från Kristian Bergman

Tackar varmast. Har varit ett nöje att fått arbeta med er och lycka till i framtiden.

Christel V
Köpte sitt hus med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Högsby

Bra och kunnig. Trevligt bemötande på alla sätt.

Svar från Kristian Bergman

Tackar! Behöver ni hjälp i fortsättningen är ni varmt välkomna att ta kontakt med mig.

Inger F
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Havslätt

Jag är tacksam för det jobb Henrik gjort och vi —mina barn och jag — är mycket nöjda !Med vänlig hälsning, Inger Forsberg

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Inger och tack för jag fick hjälpa dig sälja ditt fina hus :)

Magnus J
Drag

Henric får högsta betyg! Inlyssnande, kommunikativ och gör det som krävs för att ro affären i hamn👍

Svar från Henric Gustafsson

Tack Magnus för ditt fina omdöme, det värme gutt :)

Kristina F
Havslätt

Han är trevlig och gör det han ska med entusiasm. Bara bra erfarenheter av Henric

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Kristina :)

Tinna B
Köpte sitt hus med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Drag

Henric utstrålar ett lugn och ger trygghet genom hela processen vilket gör att man känner stort förtroende för honom. Han ser till både säljarens och köparens bästa vilket vi uppskattar. Det känns alltid bra när båda parter är nöjda.

Svar från Henric Gustafsson

Tack Tinna för ditt fina omdöme och stort grattis till din nya bostad :)

Kicki K
Kläckeberga

Göran jobbade hårt för att hjälpa mig att sälja mitt hus. Vi hade bra kontakt och han är en kunnig mäklare som på bästa sätt lotsade mig genom affären och allt runtomkring.

Agneta H
Läckeby

Göran är lugn, sansad och trevlig. Han är lätt att samtala med. Kommer med råd. Jag har köpt en fastighet genom Göran och sålt två stycken. //Agneta Hallberg, Sörstävlö, Kalmar

Christer W
Berga

Trevligt bemötande, väldigt bra återkoppling mellan visningarna, ingav förtroende

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt det fina omdömet Christer :)

Patrick S
Berga

Bra kontakt och proffsigt bemötande!

Svar från Henric Gustafsson

Tack för fina omdömet Patrick och stort grattis till ert fina husköp :)

Veronica G
Berga

Hemrik är en bra specialist inom det område som jag har träffat. Lyhörd för alla frågor och professionalism känns. Och en bra människa.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för fina omdömet Veronica och stort grattis till ert fina husköp :)

Lizzie J
Ljungnäs

Henric upplevs som trygg, lugn och kunnig. Bra på att lyssna in oss som säljare men även våra köpare.

Svar från Henric Gustafsson

Tack Lizzie för ditt fina omdöme och tack för jag fick hjälpa er sälja er villa i Mönsterås :)

?
Köpte sin bostad med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Vassmolösa

Bra o hjälpsam med sin erfarenhet

Florian H
Köpte en tomt med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Ålem

Herr. Wallgren är en stor mäklare. Han är tillgänglig när som helst. Även för utländska köpare är allt förståeligt och du får ett kvalificerat svar på alla frågor. Jag är mycket nöjd med herr Wallgren!

Thanja J
Läckeby

Vi fick ett mycket fint bemötande av Henric. De förväntningar vi hade om bostadens värde var i stort sett mitt i prick av det vår mäklare informerade oss om. Vi är mycket nöjda med Henric's arbete för vår försäljning av huset.

Svar från Henric Gustafsson

Tack snälla Thanja för ditt omdöme :)

Anders J
Läckeby

mycket kompetent o lyhörd för oss.

Svar från Henric Gustafsson

Hej Anders. Ja det blev en bra köpare till ert hus till slut :)

Ingemar N
Rinkabyholm

Göran och jag har inte haft mycket kontakt, lite om fullmakt i början av september och ett mail den 25 september med information om hur första visningen gått. Sedan har jag inte hört något från Göran utan bara kunnat följa med på "min försäljning". Antar att Göran haft mer kontakt med min bror vilket ju var meningen med fullmakten. Hade varit trevligt att höra från Göran att affären är avslutad och vad slutpriset blev. Men det står ju på nätet...

?
Rinkabyholm

Göran är mycket professionel och inger förtroende. Jag upplever honom som humoristisk men med bibehållen respekt för kundens integritet. I mitt tycke är han en duktig lyssnare med stort tålamod vilket torde vara särskilt viktigt för en fastighetsmäklare. Kort sagt bör Göran vara en utomordentlig tillgång för Svensk Fastighetsförmedling. GRATTIS! Min uppfattning är att Göran gjorde så gott han kunde när det gällde hanteringen av vårt uppdrag. Att vi sedan inte fick ut den summa vi önskat är inte hans fel.

Jörgen S
Bergavik

Inga problem, professionell och bra

Svar från Henric Gustafsson

Tack Jörgen för ett bra samarbete :)

Josefine B
Sporsjö

Professionellt rakt igenom. God kommunikation, trygghet.

Svar från Henric Gustafsson

Tack Josefin för ett jättefint samarbete :)

Gunny R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Norrtorn

Har inte haft så mycket kontakt. Ett samtal och ett mejl.

Svar från Henric Gustafsson

Hej Gunny. Ja det var ju mest med Gunilla kontakten gick igenom. Tack för jag fick hjälpa er sälja lägenheten :)

Gunilla L
Norrtorn

Vi har haft en bra dialog ang. lägenheten och försäljningen. Ett trevligt, lättsamt och sympatiskt bemötande. Kunnig inom branschen.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina betyg Gunilla och tack för jag fick sälja din mors lägenhet :)

Robin T
Berga

Ett bra bemötande och väldigt flexibel. Förväntningarna som va på denna husförsäljning slog vi med råge!

Svar från Kristian Bergman

Tack Robin för dessa fina ord. Lycka till i framtiden.

Christine L
Bergavik

Erfaren, kunnig, lugn och sansad.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina betyg Christine :)

Khodadat N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Norrtorn

Mycket snäll och hjälpsam svarar på tiden och förklarar tydligt

Svar från Henric Gustafsson

Tack Khododat - grattis till ett fint köp av era lägenhet :)

Marcus A
Öland Mellersta

Henric är en trevlig och väldigt genuin mäklare. Vi är väldigt nöjda. Bra hantering och bemötande.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Marcus :)

Patrik K
Berga

Göran har varit mycket bra! Bra och tydlig och jag är mycket nöjd med vårt samarbete.

Sara L
Torsås

Trevlig, saklig och tydlig! Mycket bra bemötande.

Peter L
Torsås

Mycket trevlig och vi hade en bra kontakt hela vägen. Göran kunde svara på alla våra frågor och var alltid lätt att nå. Rekommenderas starkt!

Izabelle S
Öland Mellersta

Vi är otroligt nöjda med Henric vad gäller allt i vår försäljning, en komplett mäklare!

Svar från Henric Gustafsson

Härligt att läsa Izabelle - lycka till med ert nya husköp nu :)

Daniel P
Sålde sin bostad med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Oskarshamn

Ett proaktivt arbete som i rådande klimat bidrar till ett positivt resultat för både uppdragsgivare och mäklare

Svar från Henric Gustafsson

Tack Daniel. Ja det var en riktigt bra köpare som köpte sista lokalen :)

Ann-Ida H
Saltvik

Suveränt, proffsigt och väldigt bra bemötande och omtänksam

Svar från Henric Gustafsson

Tack för fina omdömet - det var roligt att få hjälpa er sälja er pappas hus.

Osman D
Högsby

Jätte trevligt bemötande,mycket goda erfarenhet, köpt hjälp av han kommer troligtvis sälja med han

Thomas K
Mönsterås

Göran är en bra fastighetsmäklare. Mycket sympatisk och kompetent.

Lovisa R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Ljusstaden

Göran har varit professionell genom hela affären. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Göran!

Henrik S
Halltorp

Snabb och klockren affär, genomförd på ett proffsigt sätt

Svar från Henric Gustafsson

Tack Henrik. Det var en rolig sommarförsäljning. Det är inte många försäljningar som har 60 bokade visningsgäster i dagsläget - kul att en lokal familj vann kampen och ska rusta upp fastigheten :)

Anna E
Dragskär

Öppet och engagerat bemötande. Upplevs kunnig och noggrann

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdömme Anna och lycka till med er nya fastighet :)

Göran N
Drag

Henric har skött sitt uppdrag klanderfritt! Han har en trevligt framtoning och har visat stort engagemang. Henric har hela tiden uppdaterat oss avseende vad som hänt under processen och bollat idéer gällande upplägg o.d.. Han har sett till att vara tillgänglig vid önskade visningar och informerat oss innan visning gällande spekulanter samt återkopplat direkt efter en visning.

Svar från Henric Gustafsson

Tack Göran och tack för det fina förtroendet att hjälpa er sälja er fina fastighet på Drag.

Mariana S
Torsås

Har både köpt och sålt på kort tid med Henric som mäklare och varit lika nöjd båda gångerna. Henric är kunnig, proffsig och har ett väldigt bra bemötande av mig som kund. Jag är jättenöjd.

Svar från Henric Gustafsson

Tack Mariana för ditt fina betyg, det värmer. Och tack för jag fick sälja dina gård efter du köpte huset i Fulvik :)

Robin H
Köpte sin bostad med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Torsås

Snabb och smidig affär. Tillgänglig och snabba svar.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt betyg Robin. Jag önskar dig och familjen härliga år på er nya gård :)

Karin S
Djurängen

Göran var mycket lyhörd för mina önskemål och gjorde ett gott jobb. Jag rekommenderar honom varmt och skulle inte tveka en sekund att anlita honom igen!

Jakob H
Slakmöre

Göran var kunnig och professionell och gjorde att vi kände oss trygga under hela processen till husköpet. Han tog sig extra tid att förklara sånt som vi var osäkra på och han var alltid snabb på att återkoppla vid frågor. 10/10 från Jakob & Basia

Josefin S
Figeholm

Han var konstant stressad, kändes som att han bara ville bli av med oss. Han blandade ihop olika budgivare. Dök inte upp på första visningen av huset utan ringde till den avlidnes far för att låsa upp huset. Han glömde ge nycklarna till fotografen som reste enjelresa 1.5h för att fotografera men då inte kom in i huset. Han har gett felaktig information eller ingen alls gällande hantering av papper/pårmar/kvitton. Killen är påväg in i väggen.

Svar från Kristian Bergman

Hej Josefin, Jag försöker alltid göra mitt yttersta för att göra varje kund nöjd. Beklagar därför verkligen. Jag kikade tillbaka på tillträdesdagen och där skulle jag kunna varit klart bättre på att lägga större hålrum mellan mina möte innan och efter vårt möte. Gällande övrig uppfattad stress så är det ibland så att jag rekommenderar att man agerar snabbt, men det är bara för att man som säljare ska få maximalt pris ut ur sin försäljning. Tack vare en snabb hantering så fick vi med våra 13 spekulanter, fyra budgivare ett...

Jan Erik S
Mölstad

Mycket korrekt och känner ansvar för både säljare och köpare

Peter H
Fågelfors

Wir wurden sehr gut beraten und haben eine sehr gute Betreuung durch ihn erfahren dürfen.Werden Ihn auch weiter kontakttieren bei Fragen da er sehr hilfsbereit ist .Peter und Anja .

Svar från Kristian Bergman

Så glad för ert förtroende och att ni blev nöjda. Ha en fin dag så syns vi på tillträdet. :) Danke Bitte Best regards K

Wenche K
Oknö

Strålande bemötning från början till slut. Så följde en ingående information,enkel att följa med kortsiktiga o långsiktiga målsättningar.. Gick snart en känsla av att dette kändes lovande,.spenninhen steg mot slutet då vi gick in i budrunde som gav exact va jag begärde från början. Huset är sålt. Jag , säljaren är jätte tacksam för just Kristian Bergman,som mäklare. Tack. Mvh Wenche Kristiansen

Svar från Kristian Bergman

Tack Wenche, Blir helt varm i hjärtat av alla fina ord. Så glad att vi fick kontakt och att jag kunde stå till tjänst. Varit jätteglad att arbeta för dig. Take care Mvh K

Christoffer C
Oskarshamn

Jätteengagerad och trevlig, jobbar ihärdigt för kunden och allas bästa.

Svar från Kristian Bergman

Tack Christoffer för dina fina och uppskattade ord. Nu kavlar jag upp ärmarna och så gör vi ett lika bra jobb med ditt andra hus. Mvh Kristian

Filtrera omdömen