Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mönsterås!

Mitt bland hav, skogar, sjöar och ängar längs den småländska kusten hittar du Mönsterås. Längs Kalmarsund finns otroliga boendemöjligheter, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig med hela bostadsköpet. Steg för steg lovar vi att ge dig vår expertis och göra vårt yttersta för att hitta ditt drömboende här i området. Med vår goda lokalkännedom finns det inga frågor vi inte kan besvara.

Kontakta oss om du vill veta mer om dina möjligheter!

Läs vad 176 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Norrliden
    2021-07-14
    Vi blev väldigt fint och professionellt bemötta genom hela processen. Göran är serviceinriktad och kunnig mäklare och vi är mer än nöjda med försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Göran och vi kommer definitivt vända oss till honom igen vid nästa projekt.
  • köpte en tomt med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Dragskär
    2021-07-04
    Tillmötesgående och kunnig. Löste snabbt frågor som hon inte kände till.
  • sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Kåremo
    2021-07-03
    Vi har under hela processen blivit mycket väl bemött av Sv Fast och Göran Wallgren.
    Eftersom vi hade att göra med Göran i en tidigare affär så hade vi höga förväntningar även denna gång. Skillnaden var att denna gång så handlade det om en försäljning medan vi det tidigare tillfället var köpare. I stora delar så levde Göran väl upp våra förväntningar.
    Det enda som vi möjligtvis kunnat önska oss var en något tätare uppdatering om händelseförloppet. Vi fick själva ibland ta kontakt och förhöra oss.
    2021-06-26
    Otroligt strukturerad och kunnig. Kände hela tiden en enorm trygghet i att lämna över försäljningen av min bostad till Göran.
  • skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-06-24
    Detta är min andra affär med stöd från Göran och Svensk Fastighetsförmedling och jag är mycket nöjd.
    Göran jobbar mycket professionellt med stort kundfokus balanserat med god integritet.
    Görans ger trygghet i affären och ger med råge det stöd man behöver och förväntar sig.

Kort sagt: Högsta betyg
  • köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-06-24
    Trevlig, förtroendegivande och hjälpsam.
    2021-06-24
    Trevlig, förtroendeingivande och hjälpsam!
  • köpte sitt hus med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    2021-06-19
    Proffsig, trevlig och saklig.
    Tack så mycket för omdömet! Jag hoppas att ni ska trivas i huset, men det är jag övertygad om att ni kommer att göra. Ha en fin sommar! Erika Axtelius
    • Sandvik
    2021-06-18
    Serviceinriktad och snabb, var bra "inläst" på prospeket.
    2021-06-05
    En mycket trevlig och erfaren mäklare. Bästa jag har sett än så länge. Skulle varmt rekommendera till alla som säljer eller köper en fastighet.
    • Torsås Centralt
    2021-05-04
    Han var duktig på att förklara hur köpet av hus skulle gå till .Kan rekommendera honnom till andra . Jättelätt att förstå allt kring köpet.
  • köpte en tomt med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Korpemåla
    2021-05-04
    Vi har köpt en tomt.
    Göran var vänlig och trevlig och skötte
    sitt jobb på ett bra sätt.
  • Nicole S
    • Kristineberg
    2021-04-09
    Snabb och enkel kommunikation vilket uppskattas mycket. Alltid glatt och trevligt bemötande!
    Stort tack för omdömet Nicole! :) Ni kommer att trivas galant i huset. Ta hand om er! Erika Axtelius
  • sålde sitt hus med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Kristineberg
    2021-04-06
    Jag hade ett radhus till salu.
    Erika var väl förberedd, lyhörd, tydlig med information och satte rätt förväntningar på slutpriset.
    Återkopplade alltid inom rimlig tid.
    Väl värt varenda öre.
    Rekommenderar henne.
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med det nya boendet. Det kommer bli hur bra som helst. Erika Axtelius
    • Björkenäs
    2021-03-30
    Sålt lägenhet.
    Göran har levt upp till alla förväntningar och mer därtill!
    Vi kan verkligen rekommendera Göran.
    Mvh Per Högström
    • Ålem
    2021-03-29
    Min erfarenhet av att sälja hus var noll, och jag hade hört skiftade recensioner om mäklarna på byn. Träffade flera, och att valet föll på Göran var det lättaste beslut jag tagit i livet. Pedagogisk, professionell och det var lätt att förstå vad han menade... Rekomenderar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Orrängen
    2021-03-26
    Köpt lägenhet. Bra bemött, både av David och Erika, båda lugna och lätta att förstå/prata med.

Nöjd med hur smidigt det gick
    Stort tack för ditt omdöme Andreas! Vi är övertygade om att du kommer att trivas suveränt i den nya bostaden. Erika Axtelius
    • Rockneby
    2021-03-15
    Sålt föräldrarhuset.Första mötet med mäklaren var bra.
    Mäklaren missbedömde intresset för huset,kom ej så många på visning,det blev egentligen ingen"vass" budgivning.
    Men jag är nöjd med slutpriset.
    2021-03-13
    Sålt en gamla och praktfull skola. Jag tycker att Göran var en maklare med fina maner, humoristisk och seriös i sitt yrke. Vilken maklare kan säga att han sjung Mozarts requiem och sålt ett ovanligt stort hus?
    2021-03-12
    Sålt villa. Blev bemött professionellt och genuint. Jag ville ha en mäklare som tar sin expert roll, som Göran Wallgren också gjorde.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Åsa
    2021-03-08
    Har äntligen sålt en stor 4a med fantastisk utsikt på 5e våningen i Oskarshamn.
    Har bytt mäklare till Sv Fastighetsförmedling; ett utmärkt beslut.
    Mycket bra hjälp med handfasta råd, insiktsfulla diskussioner, professionellt och samtidigt personligt bemötande. Erika tog sig god tid att besöka lägenheten flera gånger för rådgivning om både visning och övriga procedurer.
    Hon författade med ett ledigt språk en utmärkt annons, både informativ och säljande.
    Under hela processen har vi känt engagemang och god analys av marknad och möjligheter.
    På samma sätt har kontakten med köpare varit gedigen och lyhörd.
    Vi är utomordentligt nöjda.
    Stort tack för det otroligt fina omdömet! Det här gjorde hela min dag. Tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostadsrätt. Det har varit ett nöje att få hjälpa till och jag vill tacka för ett mycket bra samarbete. Ta hand om er! Erika Axtelius
    • Centrala Mönsterås
    2021-02-27
    Trevlig,lugn,metodisk,lättförstålig
    2021-02-25
    Vi köpte villan, vi blev bemöta på jätte trevligt sett. En jätte bra mäklaren.
    • Åsa
    2021-02-24
    Bra bemötande vid vårt första möte.
    Så roligt att jag fick hjälpa er att finna er nya bostad. Är säker på att ni kommer att trivas suveränt! Erika Axtelius
  • Anneli C
    • Mörtfors
    2021-02-20
    Stort tack för snabb och bra affär, med som jag upplevde det, stort engagemang från Erika. Skulle starkt rekommendera henne till andra säljare!
    Vad glad jag blir! Tack för att jag fick förtroendet att sälja ert vackra hus! Ha det gott. Erika Axtelius
    • Rockneby
    2021-01-31
    Göran har alltid svarat snabbt och varit behjälplig vid frågor kring mitt bostadköp. Jag känner att han verkligen jobbade för en bra visning och senare budgivning med tydliga ramar. Tack Göran!
    • Fallebo
    2021-01-29
    Vi har sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta av Erika från första mötet.
    Våra förväntningar var att sälja huset snabbt och enkelt och att få ett bra pris för det.
    Alla våra förväntningar har infriats och vi har känt ett stort förtroende för Erika. Vi känner att hon har varit väldigt engagerad och dessutom är hon jättetrevlig.
    Stort tack för det fina omdömet och att jag fick förtroendet att sälja er fina villa! Det har varit roligt att få hjälpa er. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boendet men det är jag säker på. Ha det gott! Erika Axtelius
    • Ruda
    2021-01-29
    En plans villa 90 kvadrat hjälpte hon mig å sälja
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus. Stort lycka till med det nya boendet! Erika Axtelius
    • Sandbäckshult
    2021-01-21
    We bought a house, our first house in Sweden. The broker was absolutely excellent and helped us in an immense way. We are very happy with all the process and we appreciate all his knowledge, patience and willingness to help us as foreigners. Thanks a lot.
    2021-01-19
    Jag med min sambo har köpt en insatslägenhet.
    Trevligt och välkomnande bemötande av mäklaren. Mina förväntningar var att få svar på mina frågor som jag hade om lägenheten och jag fick bra utvärderade svar på mina frågor.
    Tack snälla för ert fina omdöme! Så roligt att få hjälpa er att finna er nya bostad. Är övertygad om att ni kommer att trivas superbra i den fina bostadsrätten. /Erika Erika Axtelius
    2021-01-19
    Trevlig mäklare med proffsigt bemötande.
    Tack snälla för det fina omdömet! Stort lycka till med det nya boendet :) Erika Axtelius
    • Trekanten
    2020-12-07
    Köpt ett hus i Trekanten. Välbemött av Göran, tillmötesgående med visning utanför ordinarietider. Han gav oss tid och intresse och gav oss relevanta råd och tips inför eventuellt köp. Mycket bra.
    • Centrala Oskarshamn
    2020-12-04
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt väl bemött med bra info och hjälp på vägen
    • Bergavik
    2020-11-14
    Vi har varit på flera av Görans visningar och köpte slutligen ett hus som han sålde. Han har alltid ett glatt och trevligt bemötande och hjälper en så fort man hör av sig till honom. Vi är inget annat än supernöjda med Göran.
    Tack så mycket för det fina omdömet, det är alltid lika trevligt att träffa er. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Göran Wallgren
    • Ljungnäs
    2020-11-05
    Köpt och sålt bostad i Mönsterås
    Bra toppen fotograf
    Gillade ej att mitt pris sänktes med 305000 kr, vilket kostade mig 20000 kr extra.
    Styrd hantering ville sälja köparens bostad.
    Ok men ej rätta drivet i försäljningen skippade Hemnet
    Men livet går vidare.
    2020-11-05
    Jag saknade lite mer engagemang.
    Jag fick en del information lite sent.
    Tack Åke för ditt omdöme, jag kommer vara extra noga med att mina uppdragsgivare verkligen upplever allt engagemang som jag lägger ner i mitt arbete. Göran Wallgren
    • Södertorn
    2020-11-04
    Vi har köpt en lägenhet och var helt okunniga i processen. Fick ett toppenstöd av Erika hela vägen. Mycket bra bemötande, kunnig och mycket kompetent.
    Tack Ellinor för de fina orden, det värmer! Så härligt att ni känner er omhändertagna i processen. Så roligt att få hjälpa er med bostadsköpet. /Erika Erika Axtelius
    2020-11-04
    Jag förväntade mig att hans uppdrag var att sälja mitt hus till högsta pris. Det tycker jag inte att han jobbade för. Informerade dåligt om vad som gäller i olika skede.
    Trevlig och korrekt person.
    Tack Berit för omdömet, det hjälper mig att utvecklas i mitt arbete. Jag tar med mig synpunkterna om informationen och fortsätter göra mitt bästa för alla mina uppdragsgivare. Göran Wallgren
    2020-11-01
    Har sålt ett enplanshus med källare.
    Göran Wallgren är en jättetrevlig och kunnig mäklare som lugnt och sakligt har hjälpt oss fram till en lyckad försäljning.
    Jag är väldigt nöjd med allt!
    Tack Solveig för det fina omdömet! Det var en riktigt mysig försäljning med många trevliga gäster som verkligen uppskattade det välvårdade huset :) Göran Wallgren
    2020-10-22
    Sålt en villa, betyget på bemötande, snabbhet, tips och råd blir 5/5 möjliga. Mycket nöjd
    Tack Liselott för det fina omdömet. Det känns bra att ha kunnat hjälpa er, det var verkligen ett mysigt hus! Göran Wallgren
    2020-10-01
    Hon är jättebra, och fantastiskt hjälpsam till oss som köpare men även till säljaren. Rak, saklig trevlig och hjälpsam.

Vi ställde frågor hon svarade så alldeles ypperligt bra hjälp för oss som första gångs köpare.

En mycket kompetent mäklare.
    Vad glad jag blir för dina fina ord Eva-Lena. Tusen tack! Så roligt att jag fick hjälpa er att hitta huset, ni kommer att trivas så bra! Ta hand om er :) /Erika Erika Axtelius
    2020-10-01
    Erika är glad, trevlig och mycket duktig. Hon hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon är toppen.
    Tack snälla Yvonne, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din fina lägenhet, men det är jag säker på att du kommer att göra :). Vi hörs och ses snart igen. /Erika Erika Axtelius
    2020-09-30
    Sålt hus.
    Gick hur smidigt som helst.
    Tack Linus för din rekommendation, det var trevligt att träffas igen! Göran Wallgren
    2020-09-30
    Köpt lägenhet. Fick ett väldigt bra bemötande. Väldigt trevlig och kompetent mäklare. Levde upp till alla förväntningar jag hade. Bara positivt att säga.
    Tack snälla Emma för dessa fina ord! Det gör mig väldigt glad och jag hoppas ni kommer trivas kalas i nya bostaden. Men det är jag säker på! /Erika Erika Axtelius
    • Södertorn
    2020-09-02
    Har sålt en bostadsrätt med Erika Axtelius hjälp. Vi hade bra diskussioner om vilket bud som skulle antas och landade på ett som kändes helt rätt.
    Mina förväntningar på Erika som mäklare har infriats helt.
    Jag är mycket nöjd med Erika.
    Stort tack för förtroendet och ett gott samarbete som resulterade i en lyckad affär! Ha det gott! /Erika Erika Axtelius
    • Bergavik
    2020-08-31
    Sålt villa i Kalmar.
    Vi har haft bra kontakt en längre tid.
    Vi ville flytta först och sälja vårt hus efter flytten utan att jäkta.
    Det har fungerat mycket bra
    Vi är mycket nöjda.
    Tack så mycket för rekommendationen, det värmer! Hoppas ni mår bra i lägenheten. Göran Wallgren
    2020-08-31
    Köpt en bostadsrätt otroligt fint bemötande o hjälp att få en bra bankkontakt . Fick möjlighet att komma på visning innan utsatt datum Väldigt trevlig och bra mäklare
    Tack snälla Madelene för dessa fina ord! Det gör mig väldigt glad och jag hoppas du kommer trivas kalas i din nya bostad. Men det är jag säker på! Ta hand om dig! /Erika Erika Axtelius
    2020-08-28
    Erika är väldigt noggrann och man litar på henne direkt. Hon är väldigt trygg och man når henne direkt. Hon är inte som andra mäklare jag haft (nog uppe i 6 iaf) som ignorerar dina samtal. Jag kommer anlita Erika i alla framtida köp jag har!
    Tack snälla Rebecca för dessa ord. Det värmer! Är tacksam att jag fick hjälpa dig. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende, vilket jag är säker på. Ta hand om er! /Erika Erika Axtelius
    • Centrala Oskarshamn
    2020-08-28
    Min uppfattning av Erika, är att det har skötts proffsigt och folkligt vid försäljningen av bostadsrätten.
    Tack Mattias för förtroendet att hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Lycka till med din nya bostad! /Erika Erika Axtelius
    • Trekanten
    2020-08-20
    Han sa att han hade ringt och pratat med mig när jag hadde frågor om objektet. Vilket han aldrig hade gjort. Sedan så låvade han att ringa upp mig vid ett annat datum vilket han aldrig gjorde. Annars gorde han inget som jag kan märka negativt på.
    Tack för att du tog dig tid att svara! Bra återkoppling, det hjälper mig att utvecklas i mitt yrke, jag ska bli bättre på att hålla koll på kommunikationen även vid sådana här tillfällen när det är många intressenter att hålla informerade. Hoppas du kommer trivas i ditt fina hus vid ån! Göran Wallgren