Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mönsterås!

Mitt bland hav, skogar, sjöar och ängar längs den småländska kusten hittar du Mönsterås. Längs Kalmarsund finns otroliga boendemöjligheter, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig med hela bostadsköpet. Steg för steg lovar vi att ge dig vår expertis och göra vårt yttersta för att hitta ditt drömboende här i området. Med vår goda lokalkännedom finns det inga frågor vi inte kan besvara.

Kontakta oss om du vill veta mer om dina möjligheter!

Läs vad 150 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås 2

• köpte sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-07-03 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Görans insats, Allt gick snabbt och smidigt. Proffsigt och varmt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare.
    Service inriktad och välmående för oss säljare.
    Lätt att når o bra hjälp.
    • Björkudden
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra och realistisk information från Göran i inledningsfasen.
    Återkopplar mestadels bra.
    Utmärkt avslutning på försäljningen, tydlig, klar och välstrukturerad genomgång.
  • köpte sin bostad med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-06-22 Verifierad kund
    Professionell och otroligt lyhörd och kunnig han har varit tydlig och hjälpsam under hela vår köpprocess. Kan varmt rekommendera Göran.
    • Ljungbyholm
    2022-06-20 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och professionell mäklare! Väldigt hjälpsam genom hela processen! Kan verkligen rekommendera Göran!
    • Lindsdal
    2022-06-14 Verifierad kund
    På ett proffsigt sätt, han fanns alltid tillgänglig och kunde svara på de frågor man hade.
    Påläst på objektet. Fick en trygg och positivt känsla av hela förloppet.
    • Ålem
    2022-06-03 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, lätt att få kontakt med och väldigt serviceinriktad.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Klar och tydlig information vid köptillfället.
    Har givit oss möjligheter att få se nya hus snabbt.
    Ger bra tips. Återkopplar bra.
    • Ålem
    2022-05-27 Verifierad kund
    Kunnig, engagerad och trevlig mäklare.
    Kan varmt rekommendera Göran som mäklare 👍
    2022-05-20 Verifierad kund
    Göran har som tidigare sagts varit proffsig, trevlig och hjälpsam på alla sätt. Köpet av fastigheten har gått smidigt, liksom försäljningen av vår fastighet tidigare i år
    2022-05-17 Verifierad kund
    Proffsigt, tålmodigt och på alla sätt positivt bemötande
    2022-05-14 Verifierad kund
    Görans bemötande var proffesionellt. Det visade på erfarenhet och god människokännedom. Det var enkel att arbeta med Göran. Han visade på god kunnighet och framförallt så kändes han ärlig.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Väldigt kunnig, trevlig och hjälpsam med allt
    2022-04-29 Verifierad kund
    Göran är lätt att få tag i och snabb på att återkoppla! Han är trevlig, tillmötesgående och bemöter människor på ett väldigt fint sätt. I kombination med att han dessutom är påläst, inte bara om husaffärer generellt utan även om objektet gör Göran till den bästa mäklaren vi mött under alla år vi sökt efter ett boende!

Så tack Göran för att du gör det du gör!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Djurängen
    2022-03-24 Verifierad kund
    Göran är utan tvekan den bästa mäklare jag haft - han är väldigt enkel att tycka om, han är lyhörd, snabb, tillgänglig, anträffbar och påläst!

Det finns en välförtjänt anledning till att han är en av Sveriges bästa mäklare och därför kan jag lämna mina varmaste rekommendationer att anlita Göran.
    • Hagby
    2022-03-24 Verifierad kund
    Professionell, noggrann och trevlig
  • köpte en tomt med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-03-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemött, informerar bra och hjälpsam.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Göran är lugn, saklig och professionell.
    Han förklarar så man förstår, hjälper till att hitta alternativa lösningar. Dessutom är han lyhörd för våra önskningar och har stort tålamod!
    Vi är m a o mycket nöjda!
    Ulla o Lasse Lindell
    2022-03-03 Verifierad kund
    Ett varmt bemötande, bra mix av professionellt och avslappnat. Mäklaren var väldigt kunnig och påläst, gav ett seriöst intryck och förklarade i ord som var lätta att förstå.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Norrtorn
    2022-03-03 Verifierad kund
    Kort och gott Erika va helt fantastisk på alla plan.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och jordnära. Ingav förtroende till oss som förstagångsköpare. Vi upplevde det som att han ville att det skulle bli så bra som möjligt både för säljare och köpare.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med tydlig kommunikation. Förtroendeingivande.
    • Lindsdal
    2022-02-09 Verifierad kund
    Trevligt bemött, tillmötesgående och behjälplig i de frågor vi hade som förstagångsköpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Centrala Oskarshamn
    2022-02-07 Verifierad kund
    Erika har varit trevlig och så, däremot tycker jag att återkopplingen varit ganska dålig vilket drar ner betyget rejält. Jag hade önskat att jag skulle slippa jaga henne om uppdateringar.

Jag förstår att en lägenhet för dessa pengar inte är prioritet hos mäklare men jag hade som sagt uppskattat bättre kontakt.
    Tack för din feedback! Tråkigt att du har upplevt att du inte fått tillräckligt med uppdatering. I och med att affären helt och hållet har skötts på distans så kan kommunikationen vara en utmaning ibland då det är många moment i en affär. Hoppas att du tyckte att allt gick smidigt. Jag tar till mig din feedback och ska tänka på det i framtiden.
    • Ljungbyholm
    2021-12-28 Verifierad kund
    Ett proffsigt bemötande där Göran Wallgren levde upp till våra förväntningar. Finns inget negativt att säga, bara plus från oss!
    • Söderåkra
    2021-12-27 Verifierad kund
    Trevligt bemött. Känes som Göran hade ett genuint intresse att det skulle bli bra för alla parter.
    • Söderåkra
    2021-12-21 Verifierad kund
    Professionellt, lättsamt och tryggt bemötande med mycket kunskap! Kände oss trygga i försäljningen med gott engagemang. Göran är en jordnära mäklare som ser till alla parter!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-12-20 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta. Hade en del frågor som vi inte fått svar på ännu.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Blev trevligt o sakligt bemött.
    • Torsås
    2021-12-06 Verifierad kund
    Helt utmärkt, nästan som att man känt honom sen tidigare!
    • Rinkabyholm
    2021-12-04 Verifierad kund
    Bemötandet var av toppklass. Glad trevlig och förtroendegivande.
    Våra förväntningar var att mäklaren skulle sälja huset på en månad. Göran sålde huset på fem dagar till ett pris vi inte kunde drömma om. Allt sköttes klockrent och snabbt. Inga som helst problem.
    Nästa gång vi säljer så är det givetvis Göran Wallgren som får uppdraget.
    • Torsås
    2021-12-03 Verifierad kund
    Göran Wallgren är en kunnig mäklare som ge bästa rådgivning och hjälper sin kund för att det ska bli så bra som möjligt.

Mvh Anders
    • Emmekalv
    2021-11-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam och bra på att ta hänsyn till omständigheterna med äldre människor som inte riktigt klarar saker själva.
    • Blomstermåla
    2021-11-20 Verifierad kund
    Göran har varit mycket lyhörd.
    Vi tycker att vårt hus kom ut senare än vi bestämt till försäljning. Göran har ibland inte återkopplat till oss när han sagt det och vi har pushat på för att han ska göra det han lovat.
    Vi har trots detta haft en bra och rak kommunikation.
    Vill ni ha en erfaren, trevlig och trygg mäklare så är Göran ett bra val.
    • Blomstermåla
    2021-11-18 Verifierad kund
    Trevlig och duktig på det han gör!
    • Fågelfors
    2021-11-13 Verifierad kund
    Bra bemötande till säljaren och köparen.
    Det var tur att vi fick sålt huset så fort.
    Mäklaren tagit med sig tid för samtal. Ett lugnt och suveränt uppträdande.
    Tack snälla för omdömet och för att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus!
  • Inger P
    • Värlebo
    2021-11-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Väldigt resultat- och serviceinriktad. Stor förståelse för min oro och mina problem inför försäljning. Trots funktionsnedsättning, sjukdom och boende 40 mil därifrån så löstes ALLT snabbt och effektivt på rekordtid. Hans Imponerande! effektivitet resulterade i att huset såldes efter första visning - en tidig onsdagsförmiddag en grå novemberdag.

Kan inte annat än att varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till att sälja/köpa din fastighet.

Ett varmt och innerligt tack till Göran Wallgren. Vill också gratulera Svensk Fastighetsförmedling till att ha en så enastående mäklare.
    Inger Persson Bergvall, Värlebo
    Tack så mycket, Inger, för de värmande orden!
    Vad roligt att allting löste sig så bra och att ni blev så nöjda!
    Göran Wallgren
    2021-11-09 Verifierad kund
    Sådär, svår att få tag på tyvärr
    2021-11-01 Verifierad kund
    Mycket kunnig mäklare. Väl bemött. Trevlig och vänlig! Snabb affär. Respektfull.
    • Hagby
    2021-11-01 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare, trevlig och ett professionellt bemötande.
    Kan varmt rekommendera Göran om ni ska sälja er boende.
    2021-10-19 Verifierad kund
    Super bra och seriöst bemötande! Göran levde upp till mina förväntningar och kan varmt rekommendera honom.
    • Bergkvara
    2021-10-06 Verifierad kund
    Korrekt, lugn och trevlig! Ger ett seriöst intryck och förtroende.
    • Krankelösa
    2021-10-04 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb…
    Hur bra får vi se när det är helt fördigt…
    • Tratten
    2021-09-29 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött
    De förväntningar som vi hade tycker jag att Erika har uppfyllt.
    Jag upplevde Erika som engagerad i sin uppgift att presentera det objekt som var aktuellt och hon bemötte kunderna på ett bra sätt.
    • Krankelösa
    2021-09-28 Verifierad kund
    Ja väldigt trevlig och hjälpsam 👍🏻
    2021-09-19 Verifierad kund
    Vi tycker att Göran var genuint trevlig från start till slut. När man söker efter drömbostaden så ska det kännas rätt och tryggt med affären vilket Göran gjorde möjligt! Det kändes verkligen som att vi hade rätt person på rätt plats vid rätt tillfälle.
    • Mysingsö
    2021-09-18 Verifierad kund
    Vi är toppennöjda!
    2021-09-16 Verifierad kund
    En fruktansvärt trevlig och glad person som hade väldigt bra koll på bostaden och alla dess frågor!
    • Kristdala
    2021-09-16 Verifierad kund
    Trevlig Kunnig Jättenöjd med hennes arbete Fick mer betalt för huset än vad jag trodde jag skulle få kommer att anlita Erika nästa gång jag ska flytta
    Tack så mycket för omdömet! Det blev en lyckad affär.
    Erika Axtelius
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Kristdala
    2021-09-16 Verifierad kund
    Trevlig tjej, Glad, Hade svar på frågorna, Bra visning och bra digital visning upplagd, Smidig lösningsförslag när man bor i annan stad.mm
    Tack snälla för omdömet! Så roligt att ni äntligen hittade ert fritidshus. Kommer bli hur bra som helst.