Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Storgatan 49, 383 30 Mönsterås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mönsterås!

Mitt bland hav, skogar, sjöar och ängar längs den småländska kusten hittar du Mönsterås. Längs Kalmarsund finns otroliga boendemöjligheter, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig med hela bostadsköpet. Steg för steg lovar vi att ge dig vår expertis och göra vårt yttersta för att hitta ditt drömboende här i området. Med vår goda lokalkännedom finns det inga frågor vi inte kan besvara.

Kontakta oss om du vill veta mer om dina möjligheter!

Läs vad 80 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

• Malin E

2019-11-10

Malin E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt en insatslägenhet. Jättebra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-09

Wessel Henricus S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ik heb een vakantiehuis verkocht en ben erg blij voor makelaar Jonas Johansson te hebben gekozen.
    In goede samenspraak, was hij zeer actief en enthousiast om het huis binnen mijn verkoop termijn te verkopen.
    Zou hem bij eenieder aanbevelen!! Läs mer
  • 2019-11-01

Agnes M skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket bra bemötande vid köpet av vår bostad, uppfyllde alla våra förväntningar och mer därtill! Läs mer
    2019-11-01 Göran W svarar Agnes M
    Tack så mycket för de värmande orden, det betyder mycket för mig :)
    Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-10-25

Jonas N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med min mäklare. Väldigt bra och personlig kontakt mellan mig och mäklaren och även bra service efter köpet också. Läs mer
  • 2019-10-24

Stefan S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte en lägenhet och han har varit mycket bra! Proffsig, trevlig och gör sitt jobb.

De extra komplicerade frågor som han fick utan att ha svar på återkom han om efter att ha kontaktat före detta vaktmästaren. Jag hade tidigare tittat på en annan lägenhet i samma förening med en annan mäklare från en annan firma och skillnaden var enorm. Läs mer
    2019-10-25 Göran W svarar Stefan S
    Tack för ditt omdöme, Stefan, det värmer!
    Hoppas du kommer trivas i din nya bostad :)
  • 2019-10-22

Jenny B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vänligt och hjälpsamt bemötande vid visning av villan. Gav ett gott intryck och sken av att ha koll på sin sak. Ringde direkt och kollade upp om han fick en fråga han inte visste svaret på.
    Men skenet kan dessvärre bedra. Vid skrivande av köpekontrakt framkom i samtal med säljarna att vi fått ett par felaktiga uppgifter. Dels gällande dricksvatten och att den brunnen delades med grannfastighet och låg på grannens tomt, utan servitut. Uppgift som inte framkommit tidigare. Dessutom hade vi fått felaktiga svar på våra frågor om badrummen.
    Men annars va det bra och vi är nöjda med vårt köp. Läs mer
    2019-10-22 Göran W svarar Jenny B
    Hej Jenny och tack för ditt omdöme.
    Bra synpunkter som kommer fram, det hjälper mig att utvecklas i mitt arbete.
    Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus!

Daniel B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Min mäklare förmedlade ett fritidshus åt mig.
    Då jag hade vissa motsättningar runt hela försäljningen så var mäklaren mycket oumbärlig och konstruktiv!
    På grund av mäklarens vida syn och kämparglöd så gick affären bra! Läs mer
    2019-10-09 Göran W svarar Daniel B
    Tack Daniel för dina fina ord, jag är glad för din skull att det löste sig så bra. Vi hörs!

Jonas T skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffsigt, smidigt och enkelt sålde Göran vår villa i Trekanten. Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Jonas T
    Tack för omdömet, det värmer :)
    Hoppas ni trivs i ert nya boende!

Joakim S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Lugn, trevlig och hjälpsam. Det var dock någon gång som jag tyckte han var seg med återkopplingen. Till slut så blev i alla fall jag nöjd och då har han väl lyckats med sitt uppdrag. Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Joakim S
    Hej Joakim och tack för ditt omdöme, hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
  • 2019-10-06

Felicia B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi köpte en tomt och bemötandet var väldigt bra. Jonas är väldigt trevlig och lättsam, han var snabb med att svara på våra frågor och om vi hade några funderingar kring köpet. Vi är väldigt nöjda över hur vi blev bemötta av Jonas :) Läs mer
  • Liza Maria E

2019-10-06

Liza Maria E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Positivt var: Korrekt, trevlig och proffsig.

Negativt var: tidvis svår att nå, inte riktigt lika trygg i fastighetens värde som kunden och marknaden. Läs mer
  • 2019-10-06

Annika L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte ett fritidsboende.
    Bemötande toppen. Läs mer
  • 2019-10-05

Charlotte J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trevlig och vi fick svar på de frågor vi hade, hjälpsam. Han hjälpte oss med kontrakt skrivning och själva köpet (privat). Läs mer

Gunilla S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde en fastighet med villa och tomt. Fick ett bra bemötande och förslag på förberedelser inför visningen. Hade inget att klaga på.

En trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Gunilla S
    Tack Gunilla för omdömet, hoppas allt är bra med er.

Bo H skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket bra och saklig mäklare.trevlig och ett super bra bemötande.man fick uppfattningen att han var väldigt mån om sina kunder. Läs mer

Sara H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Helt ok. Även då jag som kund ställde till det så löste han det. Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Sara H
    Tack Sara för omdömet och lycka till med ert hus.
  • 2019-10-04

Renata F skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Engagerad och driven mäklare, försäljningsprocessen med Jonas gick galant. Rekommenderar starkt Oskarshamns bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-10-03

Janet Katrin I skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jonas var trevlig.professionell och kompetent. Mvh Janwt Läs mer
  • 2019-10-03

Mattias G skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Engagerad och driven mäklare. Alla tänkbara plus. Kommer alltid rekomendera Jonas och anlita honom för framtida köp/försäljningar. Läs mer
  • 2019-09-24

Peter H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    + Tydliga förklaringar och genomgångar
    + Erfaren och kunnig
    - Lite svår att få tag i ibland. Läs mer
    2019-09-26 Göran W svarar Peter H
    Tack för din rekommendation!
    Det är viktigt för mig att utvecklas i mitt arbete, så jag ska jobba vidare med tillgängligheten, det kan vara många möten på en gång under perioder.
    Jag är glad att det blev en bra försäljning av huset med nöjda köpare :)
  • 2019-09-22

Patrik B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Gick på ett flertal visningar under en kortare tid varav denna mäklare lyckades förmedla den överlägset bästa känslan. En bra presentation av bostaden och bra återkoppling och allt runt i kring. 5/5 would recommend. Läs mer
  • 2019-09-15

Zackarias K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag och min fru var förstagångsköpare och Göran gjorde ett toppenjobb med att förklara hela processen med enorm pedagogisk förmåga Läs mer
    2019-09-16 Göran W svarar Zackarias K
    Tack Zackarias för de värmande orden!
    Vi ses snart igen :)
  • 2019-09-08

Senad K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Professionell och trevligt bemötande gent emot oss som köpare. Väldigt noggrann i att förklara och gå igenom saker och ting inför köpet. Rekommenderas stort!!! Läs mer
    2019-09-09 Göran W svarar Senad K
    Tack så mycket för de fina orden!
    Ett sant nöje att göra affärer med er :)
    /Göran
  • 2019-09-07

Toivor M skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt ett sommarhus.En fantastiskt bra mäklare med ett bemötande som har varit väldigt bra.Motsvarade helt mina förväntningar.Mycket proffsig.

Toivor Mellström Läs mer
    2019-09-10 Göran W svarar Toivor M
    Tack Toivor för ditt omdöme, det var mycket trevligt att samarbeta med dig!
  • 2019-09-02

Rodelyn K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag köpte min första bostad. Mäklaren är engagerad och lätt att få kontakt med. Han är kunnig och flexibel. Läs mer
  • 2019-08-23

Rolf J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    köp av lägenhet.bemötande bästa.
    en ärlig och uppriktig mäklare. Läs mer
  • Jonas F

2019-07-04

Jonas F skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi satsade mer än vi någonsin tänkt oss för ett nytt boende. Men med en trygg och proffsig mäklare så kändes det inte konstigt eller nervöst alls. Läs mer
  • 2019-07-04

Ann S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag och min man har köpt en villa i Saltvik.
    Bemöttes med intresse av vilka vi är och vad vi efterfrågar.
    Mäklaren har visat på stort kunnande och en vilja att det ska bli en så bra affär som möjligt för både säljare och köpare.
    Med stor entusiasm, ärlighet, kunnande och intresse av de objekt han säljer kan jag inte annat än säga - Mycket bra rakt igenom! Läs mer
  • 2019-06-28

Evelina E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jätte duktig och gör de bästa för en Läs mer
  • 2019-06-24

Erik S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Saklig, pålitlig, trygghetskänska! Hanterat speciella förutsättningar professionellt! Läs mer
    2019-06-24 Göran W svarar Erik S
    Tack så mycket för rekommendationen!
    Det är verkligen roligt när man får lite med lite "speciella" hus :)
    /Göran
  • 2019-06-07

Albin R skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Oskarshamns bästa mäklare utan tvekan! Läs mer
  • Birgitta K

2019-05-30

Birgitta K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran har på ett utmärkt sätt skött vår försäljning, varit lyhörd för våra behov. För vår del blir det högsta betyg vänligt bemötande både med oss och våra köpare. Vi kommer att rekommendera er till andra vi känner som ska sälja eller köpa. Läs mer
    2019-05-31 Göran W svarar Birgitta K
    Tack Birgitta för din rekommendation.
    Mina kunders uppskattning är värdefull och driver mig att alltid göra mitt bästa!
  • 2019-05-22

Marie J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Väldigt bra bemötande och engagerad mäklare Läs mer
  • 2019-05-09

Jolanta L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt lägenhet
    Han har välkommet mig mycket bra
    Han är trävlig och snäll jag skulle rekommendera honom till alla som vill köpa hus eller lägenhet Läs mer
  • 2019-04-08

Stefan J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fritidshus Arbygatan 13, Vassmolösa.
    Mäklaren är mycket profesionell, samt förklarar på ett mycket utförligt och tydligt sätt.
    Bästa betyget till Göran! Läs mer
    2019-04-09 Göran W svarar Stefan J
    Tack för ditt omdöme, hoppas ni kommer trivas i huset!
  • Erkan A

2019-03-31

Erkan A skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köp av bostadsrätt, bra bemötande,
    Bra med information. Tack Läs mer
  • 2019-03-24

Maxx N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag köpte ett hus med 2 våningar och källare, det har även ett garage och en gäst stuga på tomten.
    När jag träffade mäklaren så var han trevligt och gav mig information om huset jag skulle titta på. Medans jag gick runt och tittade så kom mäklaren fram till mig och gav information om rummet man var i om det var något som behövdes fixas eller om det var nyligen renoverat. Han var väldigt bra på att just berätta om det var något som man själv missade eller bara ge mer information om något som man tittade på just då.
    När jag kom till huset för att titta på det så hade jag inte större förväntningar åt något håll, jag är där för att kolla igenom huset se vad jag kan göra med det för att få det att kännas som mitt, huset var inte det första jag tittade på men det var det första huset som jag kände var rätt för mig när jag kom in i huset vilken var en stor del i att jag la bud och köpte huset. Jag är väldigt nöjd med allt ifrån hjälp, med frågor jag har haft och bemötandet jag fick konstant. Läs mer
  • Kerstin A

2019-03-16

Kerstin A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en villa,trevligt bemötande,erfaren och kunnig mäklare,mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
    2019-03-18 Göran W svarar Kerstin A
    Tack för förtroendet och omdömet, det värmer!
  • 2019-03-07

Mikael F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt ett hus. Blev bra bemötta när vi hade kontakt, men kännde att vi saknade någon form av övergrippande planeringen. När något väl skulle göras skulle det göras dagen efter kontakt. Vilket blir en frustration när huser ska vara stylat och snygg exempelvis före fotograferingen. Det första och sista mötena var de bästa. Hade vi fått bättre info om vad som skulle hända och någon slags planering under resans gång hade varit kanon bra, gärna med överenskomna datum. Läs mer
    2019-03-07 Göran W svarar Mikael F
    Tack Mikael för din återkoppling, det är verkligen användbart i min utveckling som mäklare. Jag tar till mig dina synpunkter och kommer fortsätta jobba på att bli ännu bättre!
  • Mikael O

2019-03-01

Mikael O skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Korrekt, noggrann och engagerad. Läs mer
    2019-03-03 Göran W svarar Mikael O
    Tack för omdömet, det är ett nöje att samarbeta med er!
  • Agneta H

2019-02-21

Agneta H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har nyss köpt en fastighet genom Göran Wallgren. Vi har träffats på flera visningar, alltid lika engagerad, med trevligt bemötande och leder processen tryggt.
    Agneta och Roger Hallberg Läs mer
    2019-03-03 Göran W svarar Agneta H
    Tack för ditt omdöme, det värmer!
  • 2019-02-19

Fredrik H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag fick ett bra intryck av mäklaren först som i egenskap som köpare
    Tyckte han gjorde väldigt bra ifrån sig så jag anlitade honom att sälja min villa Läs mer
    2019-02-20 Göran W svarar Fredrik H
    Tack för din rekommendation, det betyder mycket för mig!
  • 2019-02-05

Eva M skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt vårt hus som vi bott i länge. Ett stort steg.
    Vår mäklare Göran Wallgren motsvarar alla våra förväntningar. Proffsig, pedagogisk, lätt att nå, snabb med svar.
    Förmedlade en toppenfotograf, bra marknadsföring.
    Bra slutmöte igår då vi mötte dem som köpte vår kära boplats sedan 80-talet.
    Tack!
    Tomas o Eva Malmstedt Läs mer
    2019-02-06 Göran W svarar Eva M
    Tack för omdömet.
    Det var ett sant nöje att samarbeta med så engagerade säljare!
  • Dag B

2019-02-03

Dag B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi anlitade Jonas Johansson på svensk fastighetsförmedling för att sälja vår villa. Jonas är mycket trevlig och professionell på sitt yrke. Han levde upp till alla förväntningar vi hade.Och vi är super nöjda med vår försäljning från början och till slutet. Läs mer
  • 2019-01-25

Refic U skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Utmärkt bemötande!
    Lever upp till alla förväntningar man kan ha, ser till att alla parter känner sig nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-01-20

Stefan W skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en naturskön villa på landet. Vår mäklare Göran Wallgren, har gjort ett lysande arbete och vi är väldigt nöjda med hur vår fastighetsaffär har skötts från början till slut. All information under resans gång har vi med glädje tagit emot.
    Försäljningen gick över våra förväntningar.
    En nöjd kund. Läs mer
    2019-01-21 Göran W svarar Stefan W
    Tack för förtroendet och det fina omdömet, det har varit roligt att samarbeta med er. Lycka till på västkusten!
  • 2019-01-20

Anders K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt fastighet Ådalsvägen 12. Mycket bra bemötande från första besöket Förklarade mycket tydligt hur det går till vid husförsäljning. Vi förväntade oss en smidig o bra försäljning , och det blev mycket bra. Bra telefonkontakt och mycket bra mäklare. Läs mer
    2019-01-21 Göran W svarar Anders K
    Tack för ditt omdöme, det kändes att det blev en smidig affär!
  • 2019-01-19

Fredrik H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hjälpte oss köpa drömhuset, kändes tryggt och tydligt hela vägen. Läs mer
    2019-01-19 Göran W svarar Fredrik H
    Tack för att du tog dig tid, det betyder mycket för mig. Lycka till i nya huset!
  • 2018-11-20

Martin Viktor Alvar K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffesionell hela vägen och hjälpte oss att köpa vårt första hus.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-17

Jonas B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt fastighet snabbt och sakligt till ett bra pris Läs mer
    2019-01-19 Göran W svarar Jonas B
    Tack för omdömet, det var ett nöje att samarbeta med er!

Storgatan 49, 383 30 Mönsterås