Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mönsterås!

Mitt bland hav, skogar, sjöar och ängar längs den småländska kusten hittar du Mönsterås. Längs Kalmarsund finns otroliga boendemöjligheter, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig med hela bostadsköpet. Steg för steg lovar vi att ge dig vår expertis och göra vårt yttersta för att hitta ditt drömboende här i området. Med vår goda lokalkännedom finns det inga frågor vi inte kan besvara.

Kontakta oss om du vill veta mer om dina möjligheter!

Läs vad 129 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

• 2020-12-02

Karin B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag och mina syskon har sålt ett trevånings-radhus. Jonas var trevlig och rak och tog sig tid. Jag är nöjd! Sen blev vi ju kontaktade av intresserade som vi valde att sälja till innan det ens blivit ngn visning....så Jonas hade ett lätt försäljningsjobb! Men vi är nöjda! Läs mer
  • 2020-11-14

Gurbet S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har varit på flera av Görans visningar och köpte slutligen ett hus som han sålde. Han har alltid ett glatt och trevligt bemötande och hjälper en så fort man hör av sig till honom. Vi är inget annat än supernöjda med Göran. Läs mer
    2020-11-16 Göran W svarar Gurbet S
    Tack så mycket för det fina omdömet, det är alltid lika trevligt att träffa er.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • 2020-11-09

Dennis A skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trevlig mäklare. Snabb att ge svar. Läs mer
  • 2020-11-05

Jan D skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt och sålt bostad i Mönsterås
    Bra toppen fotograf
    Gillade ej att mitt pris sänktes med 305000 kr, vilket kostade mig 20000 kr extra.
    Styrd hantering ville sälja köparens bostad.
    Ok men ej rätta drivet i försäljningen skippade Hemnet
    Men livet går vidare. Läs mer
  • 2020-11-05

Åke R skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag saknade lite mer engagemang.
    Jag fick en del information lite sent. Läs mer
    2020-11-05 Göran W svarar Åke R
    Tack Åke för ditt omdöme, jag kommer vara extra noga med att mina uppdragsgivare verkligen upplever allt engagemang som jag lägger ner i mitt arbete.
  • 2020-11-04

Berit R skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag förväntade mig att hans uppdrag var att sälja mitt hus till högsta pris. Det tycker jag inte att han jobbade för. Informerade dåligt om vad som gäller i olika skede.
    Trevlig och korrekt person. Läs mer
    2020-11-05 Göran W svarar Berit R
    Tack Berit för omdömet, det hjälper mig att utvecklas i mitt arbete. Jag tar med mig synpunkterna om informationen och fortsätter göra mitt bästa för alla mina uppdragsgivare.
  • 2020-11-01

Solveig P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt ett enplanshus med källare.
    Göran Wallgren är en jättetrevlig och kunnig mäklare som lugnt och sakligt har hjälpt oss fram till en lyckad försäljning.
    Jag är väldigt nöjd med allt! Läs mer
    2020-11-02 Göran W svarar Solveig P
    Tack Solveig för det fina omdömet!
    Det var en riktigt mysig försäljning med många trevliga gäster som verkligen uppskattade det välvårdade huset :)
  • 2020-10-24

Manfred O skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Bemötandet och kontakterna var naturliga från början.
    Bra att han tryckte på vikten i den juridiska processen.
    Bra tips inför visningen
    Kanske lång process till visning. Läs mer
  • 2020-10-22

Liselott R skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en villa, betyget på bemötande, snabbhet, tips och råd blir 5/5 möjliga. Mycket nöjd Läs mer
    2020-10-22 Göran W svarar Liselott R
    Tack Liselott för det fina omdömet. Det känns bra att ha kunnat hjälpa er, det var verkligen ett mysigt hus!
  • 2020-10-15

Roy L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    sålt en Bostadsrätt,mycket trevligt bemötande av Jonas, snabb försäljning Läs mer
  • 2020-10-14

LISA P skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi är supernöjda med Jonas! Vi både köpte och sålde via honom och allt gick supersmidigt. Läs mer
  • 2020-10-02

Birgitta H skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jonas har hanterat försäljningen av vår fastighet på ett utmärkt sätt.
    Vi tänker anlita Jonas inför nästa affär. Läs mer
  • 2020-09-30

Linus A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt hus.
    Gick hur smidigt som helst. Läs mer
    2020-10-02 Göran W svarar Linus A
    Tack Linus för din rekommendation, det var trevligt att träffas igen!
  • 2020-08-31

Sivert P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt villa i Kalmar.
    Vi har haft bra kontakt en längre tid.
    Vi ville flytta först och sälja vårt hus efter flytten utan att jäkta.
    Det har fungerat mycket bra
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-09-07 Göran W svarar Sivert P
    Tack så mycket för rekommendationen, det värmer! Hoppas ni mår bra i lägenheten.
  • 2020-08-20

Jonas B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Han sa att han hade ringt och pratat med mig när jag hadde frågor om objektet. Vilket han aldrig hade gjort. Sedan så låvade han att ringa upp mig vid ett annat datum vilket han aldrig gjorde. Annars gorde han inget som jag kan märka negativt på. Läs mer
    2020-08-21 Göran W svarar Jonas B
    Tack för att du tog dig tid att svara!
    Bra återkoppling, det hjälper mig att utvecklas i mitt yrke, jag ska bli bättre på att hålla koll på kommunikationen även vid sådana här tillfällen när det är många intressenter att hålla informerade.
    Hoppas du kommer trivas i ditt fina hus vid ån!
  • 2020-08-13

Kennet S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt en stuga i Kalmar, Revsudden och blivit bemötta på ett proffsigt och trevligt sätt av Göran. Han har haft full koll hela tiden och varit mottaglig för våra synpunkter och önskemål.
    Vi har träffat flera olika mäklare, både i som köpare och som säljare, och Göran är klart i topp.
    Ps Superfotograf Jean-Pierre får vi inte glömma! Läs mer
    2020-08-17 Göran W svarar Kennet S
    Tack Kennet för de värmande orden och för att jag fick vara med och hjälpa er med den här försäljningen, det är verkligen ett unikt ställe som köparna får njuta av.
    Fotografen och jag bugar ödmjukt och tackar :)
  • 2020-08-05

Oliver S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt ett hus.
    Riktigt grym mäklare. Bemötandet var klockrent och sopade inga saker under mattan utan berättade och förklarade precis hur allting låg till. Läs mer
  • 2020-07-26

Åsa E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har köpt ett torp utanför Oskarshamn, och tycker att vi fått god hjälp av Jonas. Han är trevlig, saklig och kunnig och har lotsat oss genom köpet på ett förtroendefullt sätt. Vi är glada över att ha haft Jonas som mäklare och rekommenderar honom gärna både till säljare och köpare, Läs mer
  • 2020-07-24

Monica O skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har köpt en villafastighet. Kontakt med mäklaren under hela tiden från beställning av visningstid till budgivning.
    Fick svar på mina frågor.
    Bra genomgång vid kontraktskrivning.
    Inget att anmärka på. Läs mer
    2020-08-03 Göran W svarar Monica O
    Tack för rekommendationen!
    Välkommen tillbaka till gamla hemorten och jag hoppas du kommer trivas i det fina huset :)
  • 2020-07-22

Daniel J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte ett fritidshus där budgivning drog igång innan visning. Han skötte detta mycket professionellt och bra. Mycket bra bemötande men då han hade fler visningar, det snart var semester samt att säljaren inte kunde delta vid kontraktsskrivningen kändes det som det gick lite fort på slutet Läs mer
    2020-07-23 Göran W svarar Daniel J
    Tack för de värmande orden, det var en väldigt speciell försäljning. Hoppas ni får många fina somrar i Sandvik!
  • 2020-07-18

Georgios T skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ytterst flexibel och seriös mäklare med ett mycket trevligt sätt och bemötande. Läs mer
  • 2020-06-24

Anders L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Fick hjälpa till lite.! Annars var allt bra ! Läs mer
  • 2020-06-17

Mikael L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    En mycket trevlig och sympatisk kille . Duktig och ENORMT engagerad . Ett tips i all välmening
    från en som ej är i den branschen men jobbar med affärer och kunder ,Använd öronen mera , lyssna på kunden ,,, man kan ibland tro att killen har betalt per ord han säger 😜... i övrig enormt engagerad och bra på läst i ärendet 👍 kan rekommenderas och skulle inte tveka att plocka in honom som säljare hos oss 👍. Mvh Micke Liljegren Läs mer
  • 2020-06-14

Gunilla E skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt en tomt. Vi har fått ett tydligt, korrekt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-15 Göran W svarar Gunilla E
    Tack Gunilla för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas med era nya grannar :)
  • 2020-06-03

Jeanette L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en hästgård för 2 miljoner i Torsås kommun. Göran har varit väldigt grundlig och nogrann. Har alltid återkopplat och är alltid glad och trevlig. Inget är besvärligt eller jobbigt. Göran ger ett mycket seriöst intryck och vi är mycket nöjda med hans hjälp att sälja vår gård.//Jeanette Läs mer
    2020-06-04 Göran W svarar Jeanette L
    Tack Jeanette för omdömet!
    Det var en rolig process att vara med i, hoppas det blir bra med era nya grannar :)
  • 2020-05-29

Magnus J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Inlyssnande, seriös, trevlig, uppriktig Läs mer
    2020-06-02 Göran W svarar Magnus J
    Tack Magnus!
    Hoppas ni får en fin plats till härliga sommardagar :)
  • 2020-05-21

Maria L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Allt enbart positivt med Jonas, hans engagemang och uthållighet trots ett svårt objekt. Alltid glad, trevlig, rak och tydlig. Jonas levde upp till mina förväntningar med råge. Oklanderlig uppdatering. Jag kommer att rekommendera honom varmt. Läs mer
  • 2020-05-15

Sara W skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har köpt hus av Jonas som var väldigt trevlig och gav oss den hjälp vi behövde under hela processen. Skulle klart rekommendera Jonas till mina vänner! Läs mer
  • 2020-05-12

Kristian B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Full koll, bra och kompetent! En mäklare att lita på, Läs mer
    2020-05-13 Göran W svarar Kristian B
    Tack för det fina omdömet!
    Jag tror ni kommer stortrivas i ert nya boende :)
  • 2020-05-09

Anna-sara P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jätte fin kille o snäll, jag är nöjd Läs mer
    2020-05-11 Göran W svarar Anna-sara P
    Tack för de fina orden, hoppas du hittar ett toppenställe att bo på! :)
  • 2020-05-08

Anna T skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har både köpt o sålt huset på Kastanjegat 7, Bockara av Jonas Johansson. han har alltid uppträtt mycket trevligt, intresserad o kunnig. Han har levt upp till de krav jag hade, till 100%.
    MVH Anna Thorild Läs mer
  • 2020-05-03

Peter T skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har sålt en liten villa. Mäklaren har agerat engagerat och kunnigt hela tiden i alla avseenden. Visningarna har skötts utmärkt och försäljningen gick snabbt med gott utfall, över våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-19

Rasmus E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålde min lägenhet i Osakrshamn. Jonas var trevlig och ville få en involverad i processen så man kände sig trygg. Han tog kontakt med de som lagt bud för att få bästa lösningen. Läs mer
  • 2020-04-11

Sofi Ö skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran har sålt vårt hus i Kåremo åt oss. Mycket trevlig och förtroende ingivande man. Han får nu gärna hitta ett nytt hus till oss😊 Läs mer
    2020-04-14 Göran W svarar Sofi Ö
    Tack Sofi för de värmande orden!
    Nu ger vi oss ut på husjakt! :)
  • Mats B

2020-04-11

Mats B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har köpt en villa av Jonas
    Vi blev proffsigt och väl bemötta
    Bra trevlig personal
    Bra visning bra info
    Vi köpte huset direkt Läs mer
  • 2020-03-17

Birgitta R skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt ett enplanshus.Haft bra kontakt hela vägen så vi är mycket nöjda Läs mer
    2020-03-17 Göran W svarar Birgitta R
    Tack Birgitta för din rekommendation, det var roligt att det blev en så bra försäljning.
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • 2020-03-13

Josue L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte hus av Göran. Fantastiskt bemötande! Mötte alla våra förväntningar. Vi tycker det var en mycket bra genomgång vid kontraktsskrivande gällande vår villa. Göran skötte förhandlingen på ett för alla parter bra sätt. Skulle starkt rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
    2020-03-13 Göran W svarar Josue L
    Tack Josue för det fina omdömet, det betyder mycket för mig.
    Lycka till med försäljning och flytt framöver!
  • 2020-03-09

Cecilia E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Körsbärsvägen 12 Oskarshamn.
    Jonas är Professionell, tydlig och väldigt trevlig.
    Tillmötesgående även med att vi snabbt fick komma på visning av huset. Läs mer
  • 2020-03-07

Lars-erik S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Mvh Yvonne & Lars Läs mer
    2020-03-09 Göran W svarar Lars-erik S
    Tack Lars-Erik för din rekommendation, det var verkligen en bra och konstruktiv förhandling.
    Hoppas det blir riktigt bra med ert nya boende!
  • 2020-02-29

Johan S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Både köpt lägenhet av och sålt hus med - grymt bra i båda affärerna! Väldigt professionell och trevlig. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2020-02-11

Annika E skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde vår villa med hjälp av Göran, han är riktigt trevlig, professionell och rolig! Det känns jättebra att ha haft honom som mäklare.
    Både jag och sambon är supernöjda och rekommenderar verkligen Göran Wallgren till alla som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-02-12 Göran W svarar Annika E
    Tack Annika för din fina rekommendation!
    Det var verkligen roligt att samarbeta med er i försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :)
  • 2020-02-02

Kajsa N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt en villa. Mäklaren var tydlig och intresserad, kom med bra förslag. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Är nöjd med försäljningen. Läs mer
    2020-02-03 Göran W svarar Kajsa N
    Tack Kajsa för din rekommendation, det var verkligen en bra försäljningsprocess från dag ett!
    Tack för förtroendet och ha det bra i fortsättningen.
  • 2020-01-27

Samuel S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran hjälpe oss att köpa vår villa. Mycket bra och proffsigt bemötande och dessutom lösningsorienterad! Läs mer
    2020-01-27 Göran W svarar Samuel S
    Tack Samuel för ditt fina svar och omdöme.
    Lycka till med både försäljning och flytt!
    /Göran
  • 2020-01-23

Emil K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag sålt min villa med hjälp av Göran.
    Jag tycker att Göran har varit en väldigt bra mäklare och lätt att ha att göra med. Trevlig och professionell vid första kontakt och såklart även under hela förloppet. Det märks att han brinner för sitt jobb och är väldigt engagerad och återkopplar ofta för frågor och berätta hur läget ser ut med försäljningen.
    Jag är väldigt nöjd att ha haft Göran som mäklare av försäljningen av min f.d villa.
    Mvh Emil Läs mer
    2020-01-23 Göran W svarar Emil K
    Tack Emil för de värmande orden, det var sannerligen roligt att förmedla din fina villa!
  • 2020-01-20

Tomas K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran är en mycket bra mäklare. Läs mer
    2020-01-20 Göran W svarar Tomas K
    Tack, Tomas, för förtroendet att förmedla ert hus och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • 2019-12-19

Therese S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte hus av Göran. Fantastiskt bemötande! Mötte alla våra förväntningar. Skulle starkt rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
    2019-12-19 Göran W svarar Therese S
    Tack Therese!
    Det var spännande ett tag, men det löste sig :)

Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
  • 2019-12-18

Åse F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har fått professionell hjälp med att sälja ett hus i Kalmar. Göran ingav redan från början ett förtroende som gjorde att vi valde honom som mäklare. Har även rekommenderat honom till andra. Om vi i framtiden säljer vårt nuvarande hus kommer vi mer än gärna anlita honom igen. Läs mer
    2019-12-19 Göran W svarar Åse F
    Tack så mycket för de fina orden, det var verkligen ett nöje att samarbeta med er genom processen. Hoppas ni får en riktigt god jul och att ni trivs i ert nya hem!
  • 2019-11-27

Ida F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Både säljer eget radhus och köper nytt hus i samma kvarter. Mycket god kontakt och proffsigt omhändertagande av båda affärer. Pedagogiska förklaringar och snabb återkoppling vid frågeställningar. Läs mer
    2019-11-27 Göran W svarar Ida F
    Tack Ida för din rekommendation!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och tack för förtroendet att sälja ert fina radhus.
  • 2019-11-20

Anna V skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde en villa på en mindre ort, blev väldigt bra bemött inför och under försäljningen. Tyvärr fullföljdes inte de frågor som Göran sagt skulle ingå efter försäljningen. Läs mer
    2019-11-21 Göran W svarar Anna V
    Hej Anna och tack för att du tog dig tid att svara.
    Jag förstår precis vad du menar och ber om ursäkt för dröjsmålet med värderingen, det är ett fantastiskt spännande och unikt hus ni köpt.
    Jag blir ändå glad att ni är nöjda med försäljningen.
    Mvh Göran
  • Malin E

2019-11-10

Malin E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt en insatslägenhet. Jättebra och professionellt bemötande. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte