Alla kategorier Mäklare Kalmar Mönsterås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

Storgatan 49, 383 30 Mönsterås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mönsterås!

Mitt bland hav, skogar, sjöar och ängar längs den småländska kusten hittar du Mönsterås. Längs Kalmarsund finns otroliga boendemöjligheter, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig med hela bostadsköpet. Steg för steg lovar vi att ge dig vår expertis och göra vårt yttersta för att hitta ditt drömboende här i området. Med vår goda lokalkännedom finns det inga frågor vi inte kan besvara.

Kontakta oss om du vill veta mer om dina möjligheter!

Läs vad 47 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås

• 2019-05-09

Jolanta L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt lägenhet
    Han har välkommet mig mycket bra
    Han är trävlig och snäll jag skulle rekommendera honom till alla som vill köpa hus eller lägenhet Läs mer
  • 2019-04-08

Stefan J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fritidshus Arbygatan 13, Vassmolösa.
    Mäklaren är mycket profesionell, samt förklarar på ett mycket utförligt och tydligt sätt.
    Bästa betyget till Göran! Läs mer
    2019-04-09 Göran W svarar Stefan J
    Tack för ditt omdöme, hoppas ni kommer trivas i huset!
  • Erkan A

2019-03-31

Erkan A skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köp av bostadsrätt, bra bemötande,
    Bra med information. Tack Läs mer
  • 2019-03-24

Maxx N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag köpte ett hus med 2 våningar och källare, det har även ett garage och en gäst stuga på tomten.
    När jag träffade mäklaren så var han trevligt och gav mig information om huset jag skulle titta på. Medans jag gick runt och tittade så kom mäklaren fram till mig och gav information om rummet man var i om det var något som behövdes fixas eller om det var nyligen renoverat. Han var väldigt bra på att just berätta om det var något som man själv missade eller bara ge mer information om något som man tittade på just då.
    När jag kom till huset för att titta på det så hade jag inte större förväntningar åt något håll, jag är där för att kolla igenom huset se vad jag kan göra med det för att få det att kännas som mitt, huset var inte det första jag tittade på men det var det första huset som jag kände var rätt för mig när jag kom in i huset vilken var en stor del i att jag la bud och köpte huset. Jag är väldigt nöjd med allt ifrån hjälp, med frågor jag har haft och bemötandet jag fick konstant. Läs mer
  • Kerstin A

2019-03-16

Kerstin A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en villa,trevligt bemötande,erfaren och kunnig mäklare,mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
    2019-03-18 Göran W svarar Kerstin A
    Tack för förtroendet och omdömet, det värmer!
  • 2019-03-07

Mikael F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt ett hus. Blev bra bemötta när vi hade kontakt, men kännde att vi saknade någon form av övergrippande planeringen. När något väl skulle göras skulle det göras dagen efter kontakt. Vilket blir en frustration när huser ska vara stylat och snygg exempelvis före fotograferingen. Det första och sista mötena var de bästa. Hade vi fått bättre info om vad som skulle hända och någon slags planering under resans gång hade varit kanon bra, gärna med överenskomna datum. Läs mer
    2019-03-07 Göran W svarar Mikael F
    Tack Mikael för din återkoppling, det är verkligen användbart i min utveckling som mäklare. Jag tar till mig dina synpunkter och kommer fortsätta jobba på att bli ännu bättre!
  • Mikael O

2019-03-01

Mikael O skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Korrekt, noggrann och engagerad. Läs mer
    2019-03-03 Göran W svarar Mikael O
    Tack för omdömet, det är ett nöje att samarbeta med er!
  • Agneta H

2019-02-21

Agneta H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har nyss köpt en fastighet genom Göran Wallgren. Vi har träffats på flera visningar, alltid lika engagerad, med trevligt bemötande och leder processen tryggt.
    Agneta och Roger Hallberg Läs mer
    2019-03-03 Göran W svarar Agneta H
    Tack för ditt omdöme, det värmer!
  • 2019-02-19

Fredrik H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag fick ett bra intryck av mäklaren först som i egenskap som köpare
    Tyckte han gjorde väldigt bra ifrån sig så jag anlitade honom att sälja min villa Läs mer
    2019-02-20 Göran W svarar Fredrik H
    Tack för din rekommendation, det betyder mycket för mig!
  • 2019-02-05

Eva M skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt vårt hus som vi bott i länge. Ett stort steg.
    Vår mäklare Göran Wallgren motsvarar alla våra förväntningar. Proffsig, pedagogisk, lätt att nå, snabb med svar.
    Förmedlade en toppenfotograf, bra marknadsföring.
    Bra slutmöte igår då vi mötte dem som köpte vår kära boplats sedan 80-talet.
    Tack!
    Tomas o Eva Malmstedt Läs mer
    2019-02-06 Göran W svarar Eva M
    Tack för omdömet.
    Det var ett sant nöje att samarbeta med så engagerade säljare!
  • Dag B

2019-02-03

Dag B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi anlitade Jonas Johansson på svensk fastighetsförmedling för att sälja vår villa. Jonas är mycket trevlig och professionell på sitt yrke. Han levde upp till alla förväntningar vi hade.Och vi är super nöjda med vår försäljning från början och till slutet. Läs mer
  • 2019-01-25

Refic U skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Utmärkt bemötande!
    Lever upp till alla förväntningar man kan ha, ser till att alla parter känner sig nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-01-20

Stefan W skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en naturskön villa på landet. Vår mäklare Göran Wallgren, har gjort ett lysande arbete och vi är väldigt nöjda med hur vår fastighetsaffär har skötts från början till slut. All information under resans gång har vi med glädje tagit emot.
    Försäljningen gick över våra förväntningar.
    En nöjd kund. Läs mer
    2019-01-21 Göran W svarar Stefan W
    Tack för förtroendet och det fina omdömet, det har varit roligt att samarbeta med er. Lycka till på västkusten!
  • 2019-01-20

Anders K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt fastighet Ådalsvägen 12. Mycket bra bemötande från första besöket Förklarade mycket tydligt hur det går till vid husförsäljning. Vi förväntade oss en smidig o bra försäljning , och det blev mycket bra. Bra telefonkontakt och mycket bra mäklare. Läs mer
    2019-01-21 Göran W svarar Anders K
    Tack för ditt omdöme, det kändes att det blev en smidig affär!
  • 2019-01-19

Fredrik H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hjälpte oss köpa drömhuset, kändes tryggt och tydligt hela vägen. Läs mer
    2019-01-19 Göran W svarar Fredrik H
    Tack för att du tog dig tid, det betyder mycket för mig. Lycka till i nya huset!
  • 2018-11-20

Martin Viktor Alvar K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffesionell hela vägen och hjälpte oss att köpa vårt första hus.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-17

Jonas B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt fastighet snabbt och sakligt till ett bra pris Läs mer
    2019-01-19 Göran W svarar Jonas B
    Tack för omdömet, det var ett nöje att samarbeta med er!
  • 2018-11-02

Mönsterås Bostäder AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Bra och smidig process med snabb respons. Bra balans mellan den nya digitala tekniken och den personliga kontakten. Läs mer
  • 2018-10-25

Ulf W skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Allt vad som gäller försäljningen av huset är jag mycket
    mycket nöjd med. Läs mer
    2019-01-19 Göran W svarar Ulf W
    Tack för återkopplingen Ulf, det var ett mysigt hus att förmedla.
  • 2018-10-25

Ulla-Maj A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en villa och blev väldigt bra och proffsigt bemött. Förväntningar som vi hade var att få villan såld under detta året och till ett rimligt pris och detta lyckades + att priset blev bättre än väntat. Schemat som lades upp innan stämde till punkt och pricka.
    Därför är vi helt nöjda med vår mäklare och det finns inget att anmärka på. Läs mer
    2019-01-19 Göran W svarar Ulla-Maj A
    Tack Ulla-Maj för förtroendet, det var lätt att samarbeta med er!
  • 2018-10-24

Tommy P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt hus och tycker att Göran har gett och ger ett seriöst intryck med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredrik O

2018-10-17

Fredrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Jag har köpt ett hus på Idrottsvägen 14 Timmernabben.
    Blev positivt bemött och tycker att han gjorde ett bra jobb.

Lätt att ha kontakt med på obekväma tider om det krävdes. Vilket uppskattas då man är skiftarbetare Läs mer
  • 2018-06-27

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Köpt villa.
    Fick ett fantastiskt bemötande av mäklaren som var otroligt påläst och hjälpsam med allt! Läs mer
  • 2018-06-01

Anette D skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en friliggande villa.
    På ett professionellt och trevligt sätt.
    Han skötte allt på bästa sätt.
    En mycket trevlig och positiv person.
    Har inget att klaga på alls bedömning blir mer än 5 det skulle finnas högre än 5 då hade han fått det. Läs mer
  • 2018-05-25

Stephanie L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte en bostadsrätt där jag tyvärr inte kunde vara med på visningarna men jag fick ist en extravisning. Fick jättebra intryck på visningen, där mäklaren fanns där för att svara på frågor men lät mig titta runt ifred.
    När jag sen valde att gå vidare med budgivning fick jag bra respons och mötet vid kontraktsskrivning var superproffsigt. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-05-24

Fatme F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej!
    vi ar sålt vårt bostad.
    Mäklaren var mycket trevlig och respektfull.
    Han gör sitt jobb på ett professionellt sätt.
    Våra förväntningar att får det högsta priset vi önskat och blev det rekord pris.
    Vi var väldigt nöjda från första mötet tills vi sålde bostaden. Läs mer
  • 2018-05-24

Angelica A skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har köpt hus, och vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren, Jonas. Väldigt trevlig och lätt att prata med. Läs mer
  • Fredrik R

2018-05-19

Fredrik R skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte en Mäklartjänst från Jonas Johansson i Oskarshamn. Blev mycket bra bemött, han visade intresse av att sälja och var duktig på att förklara hur allt skulle gå till. Allt vi förväntade oss av tjänsten uppfylldes och det har varit professionellt hela vägen (bemötande, försäljning och kontraktskrivning).

Kan inte göra annat än att rekommendera denna mäklare starkt som har hamnat på precis rätt arbete! Läs mer
  • Marica Christine B

2018-04-30

Marica Christine B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har gjort många fastighetsaffärer men denna gången var Mäklaren absolut outstanding . Han tillgodosåg både våra intressen som köpare samt säljarnas intressen . Professionellt och med humor , vågar säga att vi är all väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Göran Wallgren för kommande uppdrag .
    Marica Broman Läs mer
  • 2018-04-19

Josefin J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    1.5 hus . Trevligt bemötande och härlig personlighet ! Läs mer
  • 2018-04-19

Alivresh J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag kännde trygghet från första mötet.
    Göran är proffs på det han gör. Bra bemötande och kan svara på det mesta. Läs mer
  • 2018-04-08

Monika L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ett mycket bra bemötande , jag kände mig "trygg" med honom från första mötet. Han gav mig de råd och stöd jag behövde. Läs mer
  • 2018-03-25

Jane S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran Wallgren har på ett yrkesmässigt plan varit ett stöd för oss, när vi för första gången sålt ett hus. Smidigt och snabbt.
    Hans kapacitet som säljare, skulle troligen öka om ledningen för svenskfast skärpte rutinerna.
    MVH
    Jane och HansG Svensson Läs mer
  • 2018-03-07

Farhad N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Det var jätte bra bemötande som jag fick av Jonas och jag är jätte njud . Läs mer
  • 2018-03-01

Jenny A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Väldigt trevligt bemötande, proffsig och påläst. Var väldigt behjälplig med att ta reda på alla våra frågor, gav oss mycket tid på visningen och återkopplade snabbt till oss även efter visningen. Läs mer
  • 2018-01-13

Gunnie N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hög servicegrad och positivt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-01-13

Sofia E skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Han var även påläst och vänlig. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
  • 2018-01-05

Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    som en kompis man kan lita på kanon med andra ord Läs mer
  • 2017-12-25

Carina P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran har ett professionellt och positivt bemötande i alla kontakter. Huset är sålt och det var min förhoppning så förväntningen är uppfylld. Det som kan förbättras är återkoppling efter visningarna. Det hade varit bra om vi bestämt hur den skulle göras. Det var jag som tog kontakt några timmar efter avslutad visning. Bättre om vi hade kommit överens, som säljare var jag bara nyfiken på hur många som kommit på visningen. Tack annars, bra jobbat! Läs mer
  • 2017-12-08

Ann-charlotte B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Seriös med humor.
    Fick genast förtroende för honom. Läs mer
  • 2017-12-07

Andreas N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Kanonbra mäklare i alla avseenden! Noggrann och serviceminded med en stor portion humor och enorm kunskap :)!
    Rekommenderas varmt alla dagar om året! Läs mer
  • 2017-11-11

Martin J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket kunnig och väldigt duktig i de personliga möterna Läs mer
  • 2017-10-03

Pernilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Trevligt bemötande på läst gav bra info och engagerad Läs mer
  • 2017-07-31

Ylva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Sofie skötte sitt jobb utmärkt från början till slut. Hon var kunnig, trevlig och genuint intresserad av gamla torp. Vi är mycket nöjda! Hon överskred vår förväntan. Läs mer
  • 2017-06-07

Sofie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mönsterås
    Proffesionell, engagerad och mycket trevlig! Läs mer
  • 2017-05-03

Philip K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Väldigt proffessionellt utfört arbete, Jonas Johansson levde upp till mina förväntningar och mer där till. Om jag i framtiden är i behov av en mäklare så är valet självklart. Läs mer
  • 2017-01-24

Håkan J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag kom i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i och med köp av lägenhet i stadsdelen Södertorn, Oskarshamn. Mäklare var Jonas Johansson. Jag och min sambo fick otrolig hjälp av Jonas under det då eventuella köpets gång. Efter köpet så fick han givetvis i uppdrag att sälja min lägenhet (en mindre) i samma område. Det behövdes inte ens visning av lägenheten, utan Jonas fann en köpare på förhandsvisning. Bara det mycket bra gjort. Jonas har ett toppenbemötande och är otroligt påläst och kunnig inom sitt yrkesområde. En bättre mäklare är svårt att finna och jag kan starkt rekommendera honom för andra som har för avsikt att byta boende. Läs mer

Storgatan 49, 383 30 Mönsterås