Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

Mitt emellan Karlshamn och Karlskrona ligger Ronneby. En stad med medeltida anor, "den moderna kurorten" kallad, vid Blekinges kust.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Ronneby? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området och känner bostadsmarknaden. Vi vet var köparna vill ha och vilka fastigheter som är, eller kan bli, till salu.

Du kan lita på att vi gör vårt yttersta för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi vet hur vi kan hjälpa både dig som vill köpa och sälja. Kontakta oss gärna för en fri värdering av din bostad eller ett förutsättningslöst samtal!

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Ronneby!

Läs vad 189 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby 2

• köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Ucklum
    2022-11-19 Verifierad kund
    Kan starkt rekommendera honom när ni ska köpa eller sälja hus. Väldigt effektiv och trevlig att ha o göra med. Han hjälpte oss och allt förlöpte smidigt i köpet av vår gård.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    2022-11-18 Verifierad kund
    Mycket bra allting. Inga problem.
    Tack för den fina rekommendationen. Härligt att ni är nöjda med allt. Mikael Petersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    • Tving
    2022-11-17 Verifierad kund
    Toppenbra! Hjälpsam och mycket trevlig. God hjälp för oss som köpte hus för första gången.
    Tack för det fina omdömet. Stort tack och önskar en trevlig vinter. Mikael Petersson
    • Ucklum
    2022-11-17 Verifierad kund
    En professionell samt en mycket tillmötesgående attityd till hela köpet.
    Våra förväntningar på Fredrik var väl helt vanliga, att han skulle göra jobbet. Men... Han var långt över våra förväntningar, med att vara närvarande i samtalen och lättillgänglig under hela processen.
    • Fridlevstad
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevlig och seriös, kändes tryggt!
    Tackar för det fina omdömet! Härligt att allt kändes bra. Mikael Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-10-28 Verifierad kund
    Tydlig o korrekt beskrivning/genomförande av vårt kommande köp.
    Lugn o saklig information, står till förfogande om ev. frågor dyker upp.
    På det hela en trygg o positiv upplevelse.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-10-27 Verifierad kund
    på visning
    Det var ganska bra ,jag fick all information om huset .
  • sålde sin stuga med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Holmsjö
    2022-10-27 Verifierad kund
    Jag har inget annat än gott att säga om Fredrik i fråga om kunnighet, bemötande och tillgänglighet
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-10-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, Fredrik har på ett bra sätt förklarat hur marknaden ser ut och vad vi har kunnat förvänta oss.

Han har guidat oss genom försäljningen på ett bra sätt.

Göran Rickan
    2022-10-12 Verifierad kund
    Har blivit bemött hur bra som helst, Fredrik är en kunnig mäklare,och gör allt rätt, trevlig och förklarande, kan varmt rekommendera honom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mickael är en korrekt, noggrann och väldigt seriös Mäklare som vi varmt kan rekommendera
    Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet! Trevlig vinter. Mikael Petersson
  • köpte sin stuga med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande , och tillgänglig genom hela affären !
    2022-09-17 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Besiktning och bilder var också kanon.
    Tackar för det fina omdömet och roligt att ni är nöjda med allt. Mikael Petersson
    2022-09-12 Verifierad kund
    Ett bra bemötande på en fastighetsmarknad som helt plötsligt blev konstig. Han kan helt klart rekommenderas.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Mäklaren var snäll och svarade oss så fort så möjligt, När vi hade frågor så hade han svar för det mesta och var stort hjälp till oss. Jag skulle rekommendera honom till andra som letar efter en erfaren mäklare som vet allt inom branschen.
    Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet Mikael Petersson
    2022-09-09 Verifierad kund
    Trevlig och lung i husköpets alla situationer. Hela processen gick smidigt till och vi fick den hjälp som just vi behövde!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och det gick i alltid att få tag i Fredrik när vi hade frågor. Utifrån nuvarande omvärld och dessa problem är vi oerhört nöjda över resultatet.
    Vi kommer rekommendera Fredrik till våra vänners kommande försäljningar.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Han var väldigt lätt att prata med och ha en konversation om lägenheten samt allmänna ämnen vilket gjorde mötet väldigt avslappnat. Det var aldrig några påtryckningar eller onödiga samtal som ringdes för att bli pushad till beslut vilket jag uppskattar!
    Vid kontraktsskrivandet fick man förklaringar på allt vad gällde kontraktet på ett enkelt sätt eftersom det var mitt första bostadsköp var det mycket oklarheter i början.

Överlag den kontakt jag haft med Fredrik så är jag nöjd med bemötande och hur själva processen genomförts!
    Tack för betyget och feedbacken, hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Fredrik Sahlin
    2022-09-08 Verifierad kund
    Tydlig, trevlig och informerade om allt på ett enkelt sätt.
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar en härlig höst. Mikael Petersson
    2022-09-03 Verifierad kund
    Nöjd med allt!
    Uppfyllde förväntningar plus över det!
    Proffesionellt och kunnig.
    Tack för det fina omdömet.Stort tack och önskar en trevlig höst. Mikael Petersson
  • skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    2022-08-16 Spontant omdöme
    Vi är jättenöjda med Mikael, han fanns där för oss som köpare hela vägen. Allt kändes tryggt och professionellt, vi har haft en jättebra kontakt och vi skulle inte tveka att höra av oss till Mikael igen.
    Tackar för det fina omdömet! Härligt att höra att ni är nöjda med allt. Trevlig höst och njut av er nya bostad Mikael Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-08-14 Verifierad kund
    Mensur är proffsig och mycket trevlig. Vi hade bråttom att lösa en bostad och det gjorde han snabbt och smidigt åt oss.
  • sålde sin stuga med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Torhamn
    2022-08-11 Verifierad kund
    Mycket positivt bemötande och proffsigt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och allt har skötts utomordentligt.
    Mensur har varit tillgänglig och visat ett stort intresse för att tillmötesgå både köpare och säljare.
    Vi skulle absolut anlita Mensur för framtida försäljning av våran nuvarande fastighet.
    Därmed också rekommendera för andra som funderar på att sälja.
    • Jämjö
    2022-08-03 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kunnigt och seriöst arbete. Är mycket nöjd med honom. Starka rekommendationer. Osäker marknad just nu, men han fick upp priset till över utgångspriset. Mycket nöjd med det.
    Härligt att ni är nöjda, tack för förtroendet! Fredrik Sahlin
    • Holmsjö
    2022-07-12 Verifierad kund
    Bra positivt och seriös hantering av ärendet
    Tack för betyget och förtroendet att guida er genom försäljningen! Fredrik Sahlin
  • köpte sitt hus med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Bastasjö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Hjälpsam person och bra bemötande. Lätt att få tag i och återkoppling när man söker honom.
  • köpte en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Då jag jobbar dumma tider så löser han de även när klockan är mellan 21 och 22
    • Rödeby
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig och påläst kan varmt rekommenderas
    Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet! Trevlig höst. Mikael Petersson
  • Morgan K
    köpte sin stuga med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Fridlevstad
    2022-06-17 Verifierad kund
    Detta är min fjärde fastighetsaffär med Svensk Fastighetsförmedling, dock med olika mäklare, och varje gång har jag blivit professionellt bemött och fått bästa service. Fredrik Sahlin är väldigt engagerad och trevlig och har hanterat affären med mig på ett opartiskt och galant sätt! Rekommenderas!
    Tack Morgan, härligt att du känner så det glädjer mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling! Fredrik Sahlin
  • sålde sitt hus med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Bastasjö
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket bra och professionellt bemötande och handläggning under hela process från början till slut. Våra höga förväntningar uppfylldes och mycket till. Riktigt tryggt. Jag kommer alltid att rekommendera Mensur.
    • Bräkne-Hoby
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande och ett snabbt avslut på affären. Vi känner dock att inte möta säljarna fysiskt är en nackdel men i vårt fall var det inte mäklarens fel. Paragrafen som omtalar att säljaren ska lämna bostad o trädgård i städat skick skulle varit bra men vi fick ett snabbt tillträde.
    Lennart o Lena
    Hej.
    Tack för det fina omdömet.
    Ja det är alltid trevligt att träffa samtliga parter.
    Önskar en trevlig sommar och hoppas ni kommer ha en härlig midsommar i det nya huset som önskat:)
    Mikael Petersson
    • Sturkö
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket kompetent o väldigt trevlig.
    Tack Stefan, trevlig att höra! Fredrik Sahlin
    • Gräsvik
    2022-05-31 Verifierad kund
    Fredrik är kunnig, trevlig, informativ, villig att svara på frågor, lyhörd
    Härligt Aron, tack för de fina omdömet! Fredrik Sahlin
    • Hässlegården
    2022-05-30 Verifierad kund
    Min erfarenhet av Mensur Berbatovci.
    - Mycket strukturerad och bra. Lätt att diskutera med och är väldigt tydlig, som på så vis ingav ett förtroende.
    - Förväntningen var att få mitt hus sålt. Mäklaren såg till att jag blev insläppt och kunde följa med på hela resan.
    - Mensur höll mig underrättad hela tiden så jag visste vad som skulle hända och ske, o samtidigt ha kontakt vid minsta lilla om jag hade några funderingar under tiden.
    Jag är fantastiskt nöjd med både Mensur och hela husförsäljningen.
    Ett stort Tack till honom.
    Lisbeth Henriksson
  • Sven B
    2022-05-20 Verifierad kund
    Lugn, metodisk, trevlig och erfaren toppenmäklare. Rekommenderas starkt!
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar en härlig sommar. Mikael Petersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb, lyhörd för våra önskemål.
    • Nättraby
    2022-05-15 Verifierad kund
    På ett väldigt proffsigt vis. Engagerad från start till slutet, så det är tryggt att ha Mensur vid sin sida.
    • Pantarholmen
    2022-05-11 Verifierad kund
    Lätt att samarbeta med. Jag kände mig trygg med honom. Köpet är inte slutfört så jag kan komma med en sammanfattning när allt är klart.
    • Pantarholmen
    2022-05-10 Verifierad kund
    Mensur är väldigt trevlig och tillmötesgående. Han förklarar på ett tydligt sätt hur hela processen kommer gå till och svarar på alla våra frågor.
    Både jag och säljaren av bostaden var lite skakiga när vi skulle skriva på kontrakten, men Mensur hjälpte till att lätta upp stämningen.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, lätt att samverka och få kontakt med.
    Vad roligt att du känner så Daniel, tack för omdömet! Fredrik Sahlin
    2022-05-05 Verifierad kund
    Tillmötesgående mäklare som som alltid finns till hands... Mycket engagerad och noggrann att informationen når fram till kunden.... 👍😊
    Tackar för det fina omdömet!. Trevlig sommar. Mikael Petersson
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevlig och smidig i bemötande. Snabbt svar på alla frågor. Kunnig i alla frågor jag haft
    Tack Hans, roligt att du är nöjd! Tack för omdömet! Fredrik Sahlin
    2022-05-03 Verifierad kund
    Tillmötesgående och alltid nårbar
    Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet! Trevlig sommar. Mikael Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mikael upplevdes som förtroendeingivande, lugn, kunnig och saklig samt tillgänglig. Jag är mycket nöjd.
    2022-04-26 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på bästa sätt och hade inga förväntningar. Vi är nöjda till 100% och kommer att rekommendera Mensur till andra vid försäljning av sin bostad.
    • Jämjö
    2022-04-20 Verifierad kund
    En mycket rak och ärlig person som har ett behagligt sätt.
    Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar en trevlig vår. Mikael Petersson
    2022-04-19 Verifierad kund
    Jag hade kontakt via min bror per telefon och mail. Det verkade ok.
    Tack för att du tog dig tid att svara och för omdömet Monica! Fredrik Sahlin
    2022-04-16 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt trevlig och jordnära, vilket gjorde det hela till en bra upplevelse
    2022-04-16 Verifierad kund
    Ordning och reda, tydlig. Verkar ha erfarenhet trots att han inte kan vara så gammal. Uppskattade att hellre än att jaga provision föreslog att vi nöjer oss med detta. Tolkar det som att man är strävsam och tänker långsiktigt. Inger förtroende.
    Hoppas jag har rätt , det är inte bevisat förrän pengarna finns på kontot
    Anders Johansson
    Tack för de fina omdömet Anders! Fredrik Sahlin
    2022-04-16 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabb service och tillmötesgående.
    Härligt att höra, tack för de Ann-Charlotte! Ha en fin sommar och hoppas du ska trivas i din nya lägenhet! Fredrik Sahlin