Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

• BadgeEightYears
Ligue 08-656 00 00 Compartilhar

About company

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Stora Essingen! Stora Essingen är en liten ö i mälaren som erbjuder en vacker miljö mitt i Stockholms stad. Här kan du hitta både villor, lägenheter och radhus. Här på ön kan vi på Svensk fastighetsförmedling området i detalj, och hjälper dig gärna med hela bostadsaffären så att...

824 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Ebba M
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Emma Rågberg fd Hjalmarsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Fredhäll

Emma skötte affären väldigt smidigt och snabbt. Jag uppskattade att hon var lösningsorienterad och att hon fångade upp mig efter en annan budgivning. Kommunikationen har fungerat väldigt bra och som köpare är jag mycket nöjd med henne!

Anna P
Fredhäll

Jag har endast haft telefonkontakt. Uppfattas som öppen och ärlig.

Elin N
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Emma Rågberg fd Hjalmarsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Fredhäll

Emma hjälpte mig både att sälja samt hitta ny lägenhet mycket snabbt. Kunde inte varit mer nöjd med Emmas service och agerande!

Jens Å
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de David Rågberg uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Jag blev vänligt och respektfullt bemött av David. Han lyssnade på mina önskemål och agerade därefter. Det var smidigt i kontakten hela vägen. Jag är helt nöjd och har inga som helst klagomål, den enda anledningen till att det inte blir fullt betyg (”exceptionellt”) är att detta är min första bostadsaffär och jag har således inget att jämföra med, varför det blir svårt att använda det ordet. Så det är alltså ingen bedömning av Davids meriter. Han har gjort ett mycket bra jobb!

Jennifer S
Comprou o seu apartamento com a ajuda de David Rågberg uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

David upplevdes väldigt trovärdig och engagerade som mäklare. Han gjorde köpet av lägenheten väldigt enkel och snabb.

Lena T
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Robert Radev uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Engagerad och mycket sympatisk att ha att göra med.

Hedda H
Fredhäll

Emma är otroligt trevlig, kunnig och proffsig. Vi har känt oss väldigt trygga genom hela processen.

Viktor G
Fredhäll

Snabba svar, trevligt, get bra information och tipsat om nya objekt.

Elin N
Fredhäll

Emma har varit otroligt serviceminded! Vi hade egentligen fokus på att sälja min lägenhet, men samtidigt blev jag intresserad att köpa detta objekt där hon också var mäklare. Emma har alltså bollat både försäljning av min lägenhet och köpet av min nya lägenhet samtidigt och varit väldigt flexibel och hjälpsam!

Robin J
Fredhäll

Emma är proffsig och jobbar aktivt för att bearbeta eventuella spekulanter, samt för att hålla mig som säljare uppdaterad om allt som sker. Kändes mycket tryggt under säljprocessen!

Emma Clara G
Fredhäll

Vi blev väl bemötta av Emma som var snabb på att svara på frågor och tillmötesgående med våra behov.

Hampus N
Fredhäll

Snabbt, smidigt och enkelt att sälja med Emma! Vi är supernöjda!

Torsten Carl Erik S
Fredhäll

Emma är professionell, glad och jobbar snabbt - det hela var en positiv upplevelse.

Carl B
Kungsholmen

David är extremt professionell och en väldigt duktig mäklare! David höll oss välinformerade under hela processen, men framförallt höll han oss väldigt lugna! Jobbade hårt och snabbt, och sålde vårt objekt på ca en vecka. Jag kan varmt rekommendera David som mäklare!

Lars Harald B
Kungsholmen

Utmärkt person. Väl påläst, verbal och lättillgänglig.

Frida R
Kungsholmen

David är sålde vår lägenhet på en vecka! Han är effektiv, trevlig och otroligt tillmötesgående. Lyssnade på våra idéer och svara på våra frågor oavsett om det var en helgdag och sent på kvällen (även under mello-finalen;))! Tack David för du gjorde försäljningen möjlig för oss till ett fantastiskt pris i en trög marknad. Vi är mer än nöjda och kommer definitivt använda David som mäklare i framtiden. Hälsningar Frida och Calle

Erik H
Fredhäll

Emma har varit till väldigt behjälplig och tillmötesgående under hela processen. Mycket kunnig och professionell.

Louis S
Fredhäll

Jag upplevde att mäklaren gjorde sitt bästa för att våra förväntingar skulle uppnås.

Heini Lotta Maaria H
Fredhäll

Emma worked really hard and well during the long and hard process. She was very professional during the whole time and never gave up the hope selling my apartment even during these hard times. She gave hope to me all the time and updated me when it was needed during the whole process. I could not be more happier of the result with anyone else than been with her! I highly recommend her service to anyone who is selling their apartment after my experience. Big thanks to Emma!

Maria K
Fredhäll

Emma är en otrolig mäklare. Hennes tålamod och hårda arbete är verkligen anmärkningsvärt. 10 av 10.

Ludvig O
Fredhäll

Bra upplevelse! Snabb i kommunikationen och påläst. Rekommenderas!

Naomi L
Fredhäll

Har inget annat än gott att säga om Emma och vår försäljning med henne! Hela processen har varit otroligt snabb och smidig, vi är sjukt imponerade.

Christoffer H
Fredhäll

Var väldigt snabb på att svara på alla frågor som dök upp i processen oavsett om kontakt skedde via mail eller sms. Var även hjälpsam och beskrev alla steg och vad som kommer hända härnäst.

Joel Å
Fredhäll

Emma är en duktig mäklare som har stenkoll på fredhäll.

Oscar S
Fredhäll

Väldigt bra vägledning och lokalkunskap om området. Alltid känt mig trygg som säljare

Molle Z
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Emma Skogsmark uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Emma har varit en fantastisk mäklare som har överträffat mina förväntningar. Hennes professionella och engagerade tillvägagångssätt gjorde hela processen att hitta mitt drömboende i Kungsholmen smidig och behaglig. Hon visade inte bara en imponerande förståelse för fastighetsmarknaden utan var också lyhörd för mina önskemål och behov. Jag är ytterst tacksam för hennes dedikation och rekommenderar henne varmt till alla som söker en pålitlig och kunnig mäklare/ Molle

EVA YVONNE H
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Emma Skogsmark uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Professionellt.Vänligt.Engagerat

Ebba B
Fredhäll

Emma har ett otroligt bra och fint bemötande genom hela processen. Förklarar varje steg och är fantastisk duktig på det hon gör! Emma är en mäklare jag själv kommer att använda mig av framöver men också rekommendera!

Teodor R
Kungsholmen

Jag anlitade Emma för att sälja min lägenhet på Kungsholmen och hon gjorde ett exemplariskt jobb. Trots en väldigt seg marknad lyckades Emma få fram en snabb affär och var hela tiden lyhörd, tillgänglig och proffsig. Jag är supernöjd - 5+!

Nina Liselotte W
Fredhäll

Kvick, proffsig och varm! Emma fick oss att känna oss otroligt omhändertagna och gjorde allt i sin makt för att vår affär skulle bli så smidig och snabb som möjligt.

Levin Lara H
Kungsholmen

Jag har haft väldigt god erfarenhet med Emma både som köpare och säljare genom åren. Hon är trevlig, glad, hjälpsam, engagerad och driven i ens försäljning. Det känns därför väldigt tryggt och bra att ha henne som mäklare. Jag rekommenderar henne starkt!

Maria Z
Fredhäll

Jag blev bemött på ett glatt, vänligt och intresserat sätt av mäklaren Emma Rågberg fd Hjalmarsson. Mina förväntningar och förhoppningar var att försäljningen av av min bostad skulle bli lyckad. Det visade sig att Emma är väldigt kunnig och mina förväntningar förverkligades på bästa sätt eftersom hon lyckades föra försäljningen av min lägenhet till hamn på ett snabbt effektivt och smidigt sätt, jag är absolut jätte nöjd med resultatet.

Jakob T
Fredhäll

Jag har gjort affärer med Emma både som säljare och köpare. Alltid tillgänglig och förtroendeingivande! Det finns inget negativt att säga i överhuvudtaget! 5+

Julia S
Fredhäll

Alltid bra bemött, bra kommunikation och professionell. Vi är mycket nöjda med Emma som mäklare! Rekommenderar starkt!

Johanna S
Fredhäll

En kunnig, trevlig och förstående mäklare. Kände mig väl omhändertagen. Mötte henne när jag köpte lägenhet i Fredhäll och tänker redan nu att det är henne jag kommer kontakta när jag säljer i framtiden.

Oscar K
Fredhäll

Blev bemöt av Emma på ett bra sätt. Emma har varit hjälpsam och hjälpt till under hela resan.

Dennis Van Hung L

Toppen, mycket bra, fantastico

Geoffrey M
Fredhäll

She was the obvious choice for the area, knows the market really well, and was always available with advice and feedback

Karl Viktor L
Kristineberg

David var tydlig, rak och effektiv.

Jorma S
Lilla Essingen

YRKES KUNNIG, SUPER TRÄVLIGT, ARBETSAM, SUBER BRA SOM MÄKLARE !!! JAG KAN VERKLIGEN REKOMMENDERA !!! HAN GÖR 100% ARBETE !!!

Charlotte K
Kungsholmen

Jag är jättenöjd med Emmas försäljning av min lägenhet. I en trög marknad ansträngde hon sig verkligen för att få lägenheten såld. Vilket uppskattades mycket. Emma var professionell, kunnig, trevlig och höll mig hela tiden uppdaterad i processen. Det kändes tryggt att sälja med henne.

William M
Fredhäll

Emma är lyhörd, snabb och extremt spetskompetent på just Fredhällsområdet vilket var väldigt positivt för oss!

Jakob A
Fredhäll

Emma gjorde alla rätt. Hon gav ett förtroendeingivande och kompetent intryck. Hon höll bra nivå på kommunikationen, dvs. var informativ men inte heller "för" intensiv i sina kontakter med mig. Svarade också alltid snabbt och var även snabb på att informera om händelseutvecklingen. Hon kämpade också på och bokade in flera privatvisningar och stylade dessutom lägenheten på ett alldeles ypperligt vis. En bättre mäklare hade jag inte kunnat få!

Erik L
Fredhäll

Smidigt och effektivt arbete. Kan absolut rekommendera.

Christian F
Fredhäll

Professionell, punktlig, duktig på återkoppling, lugn och inlyssnande.

Emmy R
Fredhäll

Emma är en väldigt engagerad och kunnig mäklare. Hon har under min försäljningsprocess varit flexibel och lösningsorienterad och hon såg till att det blev en försäljning som både säljare och köpare var nöjda med. Jag kan varmt rekommendera Emma!

Victor L
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Angelica Hermansson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Jag förstår verkligen varför Angelica på SF Kungsholmen sägs vara Kungsholmens - och en av Sveriges - vassaste mäklare! Jag har köpt och sålt fastigheter både i Sverige och utlandet i över ett decennium, och därmed haft möjligheten att jobba med många skickliga mäklare. Detta till trots, så kan jag kan inte vara övertydlig nog; Angelica är den - överlägset - skickligaste mäklaren jag har jobbat med! Det som gör att Angelica sticker ut från mängden; * Extremt professionellt bemötande i alla lägen, mot alla parter....

Svar från Angelica Hermansson

Wow, stort tack för en enormt fin och mycket gedigen rekommendation Victor! Var en ära att få representera dig under din försäljning, speciellt med all din egna erfarenhet på området. Ett varmt grattis till försäljningen och njut nu av Spanien!

Andrejs L
Kristineberg

Mycket sympatisk och effektiv mäklare som ledde oss genom hela processen.

Iwa H
Kristineberg

Vi är jättenöjda med David! Trevlig, tydlig, lätt att kommunicera fram och tillbaka med. Allt har varit så smidigt från första mötet till försäljning. Dessutom kunnig på området och föreningen. Jag skulle absolut rekommendera vidare honom till andra!

Alfred A
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Angelica Hermansson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Jag är nöjd med Angelicas insats. När jag i efterhand ville krångla och göra en justering i överlåtelseavtalet tog Angelica tiden att göra det så smidigt som möjligt för alla inblandade.

Svar från Angelica Hermansson

Tack snälla Alfred! Glad att kunna hjälpa till att hitta ditt nya hem och se till så alt blev som ni önskade i kontrakten. Varmt välkommen till Kungsholmen!