Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

• BadgeNineYears
Llama 060-16 60 70 Compartir

About company

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall! Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall. För den som gillar...

933 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Ida B
Vendió su apartamento con ayuda de Alexander Vallgren parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Sundsvall

Väldigt smidigt och flexibel hantering av försäljningen.

Sebastian P
Sundsvall

Snabb och smidig affär, gjorde allt för att både säljare och köpare skulle var nöjda.

Malin M
Compró su apartamento con ayuda de Alexander Vallgren parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Sundsvall

Alexander bemötte oss på ett trevligt sätt. Alexander uppfyllde mina förväntningar genom att visa oss runt i bostaden och besvara våra frågor. Det var en mycket positiv visning.

Peter L
Vendió su casa con ayuda de Alexander Vallgren parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Kvissleby

Engagerad positiv och driven. Allt som en mäklare ska ha bra jobbat!

Saga Katarina K
Sundsvall

Snabb och smidig affär, anpassningsbar och fanns tillgänglig hela tiden

Åke B
Vendió su apartamento con ayuda de Elin Eriksson parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Nacksta

En trevlig och kunnig mäklare .😀

Oliver G
Compró su apartamento con ayuda de Elin Eriksson parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Haga

Väldigt trevlig, tydlig och påläst. Har alltid säljare och köpare i fokus.

Olle L
Haga

Redan vid första mötet fick jag ett bra intryck av Elin som mäklare då hon kom väl förberedd och var påläst, vilket var väldigt förtroendeingivande för mig som säljare. Under processens gång har Elin varit fantastiskt lättsam att ha att göra med. Kommunikationen har varit utmärkt och hon har varit tydlig och målinriktad från start. Jag har hela tiden mötts av hög professionalism och fått svar på alla möjliga tänkbara frågor jag haft. Elin får mina varmaste rekommendationer!

Lars H
Vendió su casa con ayuda de Patrik Dübbel Hellberg parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Matfors

Mycket trevligt bemötande. Kontinuerlig kontakt. Positiv. Lättsam och kunnig.

Sara Rut Margareta S
Sundsvall

För lågt utgångspris. Lite slarvig text i annonsen. Trevligt bemötande. Hjälpsam

Jonas Paul Sigvard M

Trevlig, hjälpsam och kompetent

Eva L
Granloholm

Vi har blivit mycket trevligt bemött och hon har alltid svarat på våra frågor snabbt! Elin lade ut visning på lägenheten snabbt vilket vi tyckte var bra! Flera goda råd har vi fått av henne! Hon levde upp till våra förväntningar mycket väl! Elin var mycket trevlig och lättsam!

Svar från Elin Eriksson

Tack för fina ord Eva. Det värmer att ni hade en bra upplevelse, både gällande råd och svar på era frågor och funderingar. Att leva upp till och överträffa förväntningar är något som jag alltid eftersträvar!

Anette F
Granloholm

Elin var trevlig och proffsig, vi hade fullt förtroende för henne!

Svar från Elin Eriksson

Vad fint att höra att ni hade fullt förtroende Anette. Det är viktigt för mig att mina kunder upplever hela processen som trygg!

Magnus S
Sundsvall

Alexander är förtroendeingivande och professionell. Han är nåbar på tel och mail utan särskilda dröjsmål. Skicklig i sitt yrke trots sin unga ålder. Driven och lösningsfokuserad. Trevlig som person.

Emil W
Timrå

Otroligt lätt att ha och göra med, hela försäljnings processen gick super smidigt ända från början till slut. Otroligt engagerad och lyssnar verkligen på dina önskemål. Vill du ha en mäklare som är lyhörd, otroligt engagerad och riktigt kunnig inom sitt yrke, välj då Alexander🙏

Birgit M
Vendió su apartamento con ayuda de Patrik Dübbel Hellberg parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Granloholm

Lugn och saklig. Kände mig trygg från första stund.

Hanna F
Sundsvall

Alexander var en mycket trevlig å tillmötesgående mäklare. Jag kände mig trygg som säljare å fick inte känslan av att han försökte köra över mig någon gång. Han såg till att affären gick i den takt vi behövde då det var ett dödsbo, Vid budgivningens slutskede så fick vi en idiotisk höjning (1000) å han skötte det helt korrekt å förklarade för budgivaren att han inte fick köpa pga att jag som säljare blev riktigt irriterad. Kändes jätte bra att ha hans fulla stöd i mitt val av köpare.

Lars M
Granloholm

Väldigt bra bemötande, kunnig, gav bra information om både processen och själva försäljningen/budgivningen.

Emelie F
Centralt

Engagerad och flexibel. Tillmötesgående och gav snabb återkoppling. Är mycket nöjd!

Marcus V
Sundsvall

Riktigt proffsigt och bra bemött, toppen mäklare!

Johan P
Sundsvall

Positiv, trevlig och ambitiös mäklare.

Maria P
Sundsvall

Glad positiv och engagerad mäklare.

Isabelle L
Sundsvall

Inte bara en otroligt proffsig mäklare men också väldigt jordnära, genuin och personlig. Han var stöttande under hela processen och fanns där för alla mina frågor och funderingar. Att sälja min lägenhet var ett stort och ett jobbigt steg, men hans lättsamhet och humor i det hela gjorde allting betydligt enklare. Rekommenderar starkt Alexander som mäklare.

Anneli K
Compró su apartamento con ayuda de Patrik Dübbel Hellberg parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Stenstan

Bra bemötande,god kunskap samt serviceinriktad. Vi fick tid för oss själv att titta på lägenheten efter hans genomgång.

Bernt Arne W
Kovland

Glad Gamäng, kunnig, Trevlig ,Enkel Strukturerad, Tävlingsinriktad Motsvarade mina förväntningar

Steve K
Stenstan

Mycket trevligt bemötande och affären gick smärtfritt då han var mycket informativ och professionell.

Catarina P
Sundsvall

Första intrycket att Alexander var bra, därför valde vi att anlita honom. Sedan blev jag lite tveksam av olika anledningar. Men är så nöjd med Alexander och det jobb han gjorde för oss. Resultatet blev över förväntan. Så rekommenderar verkligen att ni anlitar Alexander om ni ska sälja eller köpa bostad./Catarina Pedersen

Lina O
Söråker

Bra och tillmötesgående mäklare.

Nina L
Sundsvall

Bra bemötande och ihärdigt arbete med att hitta bostad till mig. Dock hade jag velat ha mer information om bostaden som jag köpt.

Birgit N
Sundsvall

Trevlig kille, lärde känna han på en utlandssemester.

Nathalie D
Sundsvall

Vi blev bra och professionellt bemött av Patrik och vi hade en bra kontakt under hela processen. Vi hade inga speciella förväntningar men allting gick väldigt bra, snabbt och smidigt. På kontoret var alla jätte trevliga och vi kände oss välkomna och blev erbjuden kaffe och även varm choklad till sonen, det uppskattade vi väldigt mycket.

Niklas B
Sundsvall

Väldigt engagerad driven och har ett trevligt bemötande ! Högsta betyg .

Rasmus R
Compró su casa con ayuda de Patrik Dübbel Hellberg parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Matfors

Duktig, trevlig och professionell samtidigt som han är igenkännande och hjälper än framåt på bästa sätt i husköpet.

Synnöve T
Vi

Vänlig, hjälpsam, serviceminded, pålitlig!

Lone C
Matfors

Han var toppen och bra att prata med

Per H
Sundsvall

Trevlig, professionell och informativ. Man fick snabb återkoppling och väldigt tillmötesgående. Full pott i betyg!

Sebastian V
Timrå

Bra bemötande från första stund och hjälpsam genom hela köpeprocessen.

Hugo B
Sundsvall

Han har varit kanonbra och lätt att ha att göra med, allt har gått väldigt snabbt och smidigt!

Evert L
Sundsvall

Bra information och handläggning av försäljningen

Margot E
Vi

Patrik var bra på alla sätt.Mycket nöjd med han,inget att klaga på

Carina E

Hjälpsam och förtroendeingivande.

Heléne W
Kvissleby

Vi upplever Patrik som trygg,, lugn och erfaren. Vi är supernöjda med allt som han har hjälpt till med.. Proffsig förhandlare och effektiv

Johan P
Sundsvall

Pigg och personlig kontakt, med god löpande kommunikation.

Lars Olof H
Sundsvall

Lyhörd, empatisk och lätt att samarbeta med. God insikt i marknadsförutsättningarna i stort och de lokala förhållandena. Adekvat rådgivning och realistisk beskrivning av de affärsmässiga förväntningarna. Tjänstvillig och aktiv bearbetning av potentiella köpare. Effektivt och korrekt avslut på affären med god ordning på avtal och andra dokument.

Rickard V
Bergeforsen

En väldigt bra mäklare som gör sitt jobb utmärkt och tänker på sina kunder i det största.

Maria P
Sundsvall

Aktiv och positivt engagerad!

Mikael N
Söråker

Han var trevlig och skämtsam även saklig, gav alltså ett gott intryck och höll tiden vi bestämt.

Daniel S
Sörberge

Lätt att ha att göra med. Väldigt hjälpsam. Diskuterar gärna försäljningsplaner och förklarar tydligt hans plan men respekterar säljarens åsikt. Går bortom det som förväntas av mäklare genom att alltid vara tillgänglig även utanför arbetstider. Stor rekommendation från mig. Skulle utan problem anlita honom vid nästa försäljning.

Miranda S
Compró su casa con ayuda de Alexander Vallgren parte de Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Fagervik

Vi tycker att Alexander har gjort ett fantastiskt bra jobb, vi har köpt hus med han som mäklare och även sålt en lägenhet med han som mäklare. Väldigt trevlig och hjälpsam. Hade man en fråga så svarade han väldigt snabbt.

Karl Reine S
Söråker

.På mycket å trevlig sätt. Vi hade stora förväntningar å Patrik uppleva dom förväntningar Vi är å var mycket nöjd med Patrik å försäljning av vår fastighet .Med vänlig hälsning Kalle Ellinor