Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Svenljunga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Svenljunga!

Ska du köpa bostad här i Svenljunga eller i trakterna runt Tranemo? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling, vi känner till området. Vi kan guida dig till det rätta boendet för dig, vare sig du vill bo i lägenhet eller villa. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen och hela processen när det gäller bostadsaffären.

Vill du ha en fri värdering? Eller har du kanske redan hittat din drömbostad? Vilket steg du än befinner dig på i affären kan du alltid kontakta oss.

Läs vad 21 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

• Erika M
    Erika M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra bemötande. Hjälpsam, lätt att få tag på vid frågor. När huset skulle säljas så var valet enkelt. Klart vi väljer samma mäklare SOM sålde huset till oss då allt gick super bra. Kommer utan tvekan att anlita samma mäklare vid ev. Nästa försäljning. Läs mer
    2017-12-08 Josefin H svarar Erika M
    Stort tack för din fina recension, den värmer! Du är självklart alltid välkommen att kontakta mig, jag hjälper dig mer än gärna och det vore en ära att få samarbete med dig igen.

• Patrik C
    Patrik C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag fick ett förstklassigt bemötande. Vår mäklare hjälpte till med att förklara detaljerna med försäljningen och var väldigt kunnig och påläst. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik C
    Vilken underbar rekommendation ni gett mig!
    Stort tack, detta gjorde verkligen min dag.
  • Peter Wilhelm B
    Peter Wilhelm B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    It was a little complicated deal because of a german seller und a german buyer, both choiced the Euro as the currency for the deal. Finally that was not possible. Perhaps Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga has had not enough experience in those cases. Apart from that the estate agent office accompanied us in a good way. Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter Wilhelm B
    Thank you very much for your review and an extra big thanks for the nice bottle of wine you so generously gave me.
    I'm pleased that you were satisfied with my effort despite the language impairment and that we together with your bank coud solve the currency whitout no bigger additional cost.
    Best regards /Cicilia
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Fick väldigt bra bemötande och uppfyllde mina förväntningar. Bra feedback, återkoppling. Är hel nöjd. Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Camilla D
    Stort tack för fin rekommendation och tack för ett mycket gott samarbete!
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    God o tät kontakt. Svar på frågor(dumma o mindre dumma...) Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Madeleine K
    Tack Madeleine,
    Inga frågor är dumma :) och jag hoppas du kände trygghet att våga ställa alla dina frågor till mig.
  • Van L
    Van L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket bra och väl informerad.jag är ganska nöjd som kund. Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Van L
    Tack snälla Van för recensionen. Jag hoppas att du och din familj trivs i huset och er nya ort.
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jättebra bemötande och hjälp fick vi från vår mäklare:)
    Vår affär gick både snabbt och smidigt!
    Rekommenderas varmt:):):) Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annelie A
    Tusen tack för fin rekommendation! Extra tack för att ni valde att ge just mig förtroendet med er försäljning!
  • Winette S
    Winette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag vet inte vad som skulle kunnat bli bättre!
    Jag var/är mycket nöjd Läs mer
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Winette S
    Tusen tack för er rekommendation!
    Hoppas att ni stormtrivs i er bostadsrätt.

• Anders T
    Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Utmärkt........................................................................................ Läs mer
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders T
    Tack Anders för fint omdöme och för fint samarbete!
    Jag hoppas att ni trivs.

• Steen E
    Steen E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Professionel håndtering af hussalget Läs mer
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Steen E
    Stort tack för gott samarbete, det glädjer mig att ni är nöjda med min insats.

• Marcus S
    Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    excellent person, excellent service. Perfect! Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus S
    Thank you Marcus for your kindness, it was my pleasure to help you in your purchase. I hope your flight back to Germany went smoothly and well and I am sure that you will have wonderful moments in your new vacation home.

• Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Fantastiskt bra bemötande. Service och kunskap. Rekommenderas starkt Läs mer
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel S
    Vad glad jag blir när jag läser detta! Tack snälla för detta fina omdöme och för förtroendet du gett mig med din husförsäljning. Hoppas du kommer trivas otroligt bra på din ”nya” ort.

• Gunnel R
    Gunnel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi fick en mycket positiv erfarenhet i hur Cicilia tog sig an uppdraget, som blev snabbt avklarat till vår belåtenhet. Läs mer
    2017-08-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunnel R
    Tack för fint omdöme och återigen för förtroendet ni gav mig. Hoppas er långa flygresan hem gick bra. Mvh Cicilia
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffessionalt bemötande, kunnig. Vi kände oss trygga som kund. Mäklaren levde upp med råge på vår förväntan. Läs mer
  • Patricia T
    Patricia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia Odenbrink på svensk fastighetsbyrå i Svenljunga sprider sin energi och glädje hos sina kunder. Vi är mycket nöjda både med köp och säljning. När vi köpt bostaden var Cicilia snabb med att komma till oss för att vi kunde få sålt våran bostadsrätt, hon gav oss tips och idéer om hur vi skulle få ut den på marknaden och hon har varit behjälplig under vägens gång. Återkopplar snabbt på mail. Kan verkligen rekommendera Cicilia till andra. Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag kände bara att själva affären vi fick hjälp med var jätte bra! Allt var strukturerat och allt följdes till punkt och pricka.
    Fanns ingen lucka till att missförstå. Tack så mycket för en smidig fastighets affär! Läs mer
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hej!

Redan från visningen så gav oss cicilia odenbrink oss struktur och trygghet. Vi kände oss igenom hela budgivningsprocessen hörda och validerade. Cicilia var ödmjuk men även flexibel under besiktningsprocessen. Hon hjälpt oss också att kolla upp svar på olika frågor som dök upp.

Jag kan verkligen rekommendera henne och svenskfast då de gav oss tydlig struktur, var lyhörda med en hög tillgänglighetesnivå och kundservice.

Vänliga hälsningar

Josefin Läs mer
  • Beatrice B
    Beatrice B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Kunde inte fått en bättre mäklare, Cicilia Odenbrink skötte våran försäljning galant från början till slut! Vi rekommenderar svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • Musa I
    Musa I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Ni är fantastiska 👍Underbara bara framåt Läs mer
  • Kenneth C
    Kenneth C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket nöjda. Mäklaren gjorde sitt jobb på bästa sätt. Läs mer
  • Esbjörn J
    Esbjörn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra bemötande, försäljningen av mitt hus gick smidigt. Läs mer

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga