Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Svenljunga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Svenljunga!

Ska du köpa bostad här i Svenljunga eller i trakterna runt Tranemo? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling, vi känner till området. Vi kan guida dig till det rätta boendet för dig, vare sig du vill bo i lägenhet eller villa. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen och hela processen när det gäller bostadsaffären.

Vill du ha en fri värdering? Eller har du kanske redan hittat din drömbostad? Vilket steg du än befinner dig på i affären kan du alltid kontakta oss.

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

• Gunnel R
    Gunnel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi fick en mycket positiv erfarenhet i hur Cicilia tog sig an uppdraget, som blev snabbt avklarat till vår belåtenhet.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffessionalt bemötande, kunnig. Vi kände oss trygga som kund. Mäklaren levde upp med råge på vår förväntan.
  • Patricia T
    Patricia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia Odenbrink på svensk fastighetsbyrå i Svenljunga sprider sin energi och glädje hos sina kunder. Vi är mycket nöjda både med köp och säljning. När vi köpt bostaden var Cicilia snabb med att komma till oss för att vi kunde få sålt våran bostadsrätt, hon gav oss tips och idéer om hur vi skulle få ut den på marknaden och hon har varit behjälplig under vägens gång. Återkopplar snabbt på mail. Kan verkligen rekommendera Cicilia till andra.
  • Kim B
    Kim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag kände bara att själva affären vi fick hjälp med var jätte bra! Allt var strukturerat och allt följdes till punkt och pricka.
    Fanns ingen lucka till att missförstå. Tack så mycket för en smidig fastighets affär!
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hej!

Redan från visningen så gav oss cicilia odenbrink oss struktur och trygghet. Vi kände oss igenom hela budgivningsprocessen hörda och validerade. Cicilia var ödmjuk men även flexibel under besiktningsprocessen. Hon hjälpt oss också att kolla upp svar på olika frågor som dök upp.

Jag kan verkligen rekommendera henne och svenskfast då de gav oss tydlig struktur, var lyhörda med en hög tillgänglighetesnivå och kundservice.

Vänliga hälsningar

Josefin
  • Beatrice B
    Beatrice B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Kunde inte fått en bättre mäklare, Cicilia Odenbrink skötte våran försäljning galant från början till slut! Vi rekommenderar svensk fastighetsförmedling!
  • Musa I
    Musa I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Ni är fantastiska 👍Underbara bara framåt
  • Kenneth C
    Kenneth C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket nöjda. Mäklaren gjorde sitt jobb på bästa sätt.
  • Esbjörn J
    Esbjörn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra bemötande, försäljningen av mitt hus gick smidigt.

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga