Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tibro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Stora Torget 8, 543 30 Tibro — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Tibro!

Två mil öster om Skövde ligger stationsorten Tibro - Sveriges möbelcenter och en ort med djuptgående idrottstraditioner. Ån Tidan flyter genom Tibro och kommunens mål är att tillsammans "skapa miljöer som sticker ut".

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område utan och innan. Vi vet var skolorna och idrottsanläggningarna ligger, hur bussarna går och var de bästa promenadstråken går. Vårt mål är att finna dig ett prisvärt och trivsamt boende i Tibro!

Läs vad 37 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tibro

• 2019-09-04

Alexander B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    •Jag har köpt en 3a och ska sälja min 2a.
    •Jag och min sambo blev bemött på ett professionellt sätt.
    •Johanna är som sagt mycket professionell i sitt arbete och värnar om både köpare och säljare. Hjälper inte bara till med försäljning och köp, hon löser även andra saker. Som i vårt fall uppstod det oväntade saker som hon även löste åt oss, vilket gjorde att vi kunde genomföra köpet.

Jag kommer rekommenderar Johanna Nordstedt och Svensk fastighetsförmedling till vänner och kommer vända mig till henne när det är dags för något nytt. Läs mer
  • 2019-09-03

Irena G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag sålde radhus i Tibro med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Jenny Arnlind. Jenny har ett professionellt bemötande och man upplevde Jenny som extremt kunnig på det hon gör. Tycker allt har flutit på bra och det blev en lyckad försäljning. Rekommenderar Jenny till alla som vill ha bästa resultat av sin bostadsförsäljning.

Att sälja med hjälp av Jenny var en fröjd. Jag är supernöjd. Tack Jenny.

/Irena Gustafsson / Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Irena G
    Tack för de fina orden Irena! Och tack för att du fixade den festligaste visningen någonsin!
    Irena G, Jenny A gillar detta
  • 2019-08-30

Yvonne B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Dödsbo sålt toppen mäklare lätt att prata med svarade alltid i telefon. Glad och trevlig i sitt sätt att möta spekulanter på huset. Anlita gärna denna mäklare. Får 10 stjärnstatus av 10 möjliga av oss. Conny o Yvonne Läs mer
  • 2019-08-30

Kari M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt fastighet i Karlsborg
    Mycket bra och trevligt bemötande
    Förväntningarna var stora och det levde mäklaren upp till
    En liten detalj var fiberanslutningen
    Det var inget öppet nät
    Man kunde inte välja vilken tjänsteleverantör
    som helst
    Mvh Kari Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Kari M
    Tack! Och tack för att du informerade mig om att det är felaktig information om stadsnätet på Keabs hemsida.
  • 2019-08-27

Cathrine A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi köpte fritidshus - lite svårt att få tag på mäklaren men det var ju semesterperioder..... Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Cathrine A
    Ja, vi var ju på semester båda två, men så bra att ni hann hem till visningen och att ni gillade huset. Hoppas att ni ska trivas fint i Karlsborg!
  • 2019-08-21

Jennifer W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpt en Villa.
    Vi är jättenöjda med hur vår mäklare bemötte oss.
    Det var så mycket man tänkte på, så bemötandet av mäklaren tänkte man inte på förens man faktiskt träffades. Mäklaren har gjort ett fantastiskt jobb och det finns inget att förbättra! Läs mer
  • 2019-07-05

Tony L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en bostadsrätt, mycket trevligt bemötande av Jenny Arnlind och Johanna Nordstedt. Bra återkoppling o info.
    Bra genomgång vid kontraktsskrivning.
    Mycket nöjd Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Tony L
    Tack Tony, för förtroendet att låta Johanna pröva vingarna.
  • 2019-05-25

Siv V skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    En mycket bra mäklare , med stor erfarenhet o kompetens Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Siv V
    Tack Siv! Det var en ovanligt snabb och smidig försäljning, och jag hoppas att jag får förtroendet att hjälpa er så småningom igen.
  • 2019-05-13

Antti J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt vårt hus …

Trevlig och väldigt engagerad har förståelse för att man ibland famlar i ett mörker och har många frågor.

Vi är mycket nöjda!! Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Antti J
    Tack! Det var väldigt trevligt att jobba mer er, inklusive Buster. Hoppas att ni ska trivas i Skånde.
  • 2019-04-16

Tanyapat B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hon var snäll och när jag under något som jag frågade med henna att jag få alltid svar . Läs mer
    2019-04-16 Jenny A svarar Tanyapat B
    Tack Tanya! Du och Jimmy är välkomna att ringa igen, om ni undrar något mer. Så roligt att det äntligen blev er tur att köpa hus!
  • Thorbjörn S

2019-02-28

Thorbjörn S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har hjälpt oss att sälja 2 bostader. En sommarstuga för något år sedan och nu en bostadsrätt. Hon är superenkel att jobba med. Lovar inte mer än hon kan hålla och håller det hon lovar. Hon får våra varmaste rekommendationer.

Torbjörn Såthén Läs mer
    2019-03-26 Jenny A svarar Thorbjörn S
    Tack för den fina rekommendationen, Torbjörn! Det var ett nöje att få jobba med dig igen.
  • 2019-02-14

Elin G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har blivit väldigt trevligt bemött av Jenny när vi har varit på visning och slutligen köpte ett hus genom henne. Hon har även förklarat frågor kring köpet på ett enkelt sätt och hjälpt oss kontakta banker för bästa bolån.
    Vi rekommendera Jenny som Mäklare. Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Elin G
    Tack, Elin! Och välkomna till Tibro. Jag hoppas att ni ska trivas lika bra här som jag gör, trots att ni från början hade andra planer.
  • Gustav J

2019-02-11

Gustav J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Snabb och trevlig . Lätt och ha göra med Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Gustav J
    Tack detsamma, Gustav. De orden gäller även dig!
  • 2019-02-10

Anders Victor E skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt mitt bostadshus och flyttar till lägenhet. Blev bra bemött det enda är att hon varit lite svårtillgänglig både personligen och via telefon. Skött sitt arbete professionell i övrigt Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Anders Victor E
    Tack, Anders! Det gick ju lite lättare att få kontakt när vi hade rätt telefonnummer till varandra.
  • 2019-01-22

Marcus S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Affären gick enkelt och smidigt, inget att klaga på. Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Marcus S
    Tack! Jag hoppas att det har ordnat sig i huset för er nu och att försäkringsbolagen sköter sig bra.
  • 2018-10-28

Ingrid S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en 95 kvm villa. Jag blev väldigt väl bemött. Jenny är trevlig och lätt att prata med. Hon upplyste mig om mycket som jag inte kände till förut och förde fram försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt som också gav resultat. Lite svår att få tag på via telefon men det löste sig ändå. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min försäljning. Läs mer
  • 2018-10-25

Maria K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har sålt vårat hus då vi flyttar till annan ort! Hon har gjort vår försäljning på ett proffsigt och varmt sätt. Jenny har varit tillmötesgående och fixat att visningsdagar och det sista med nya köparen har blivit bra för oss alla.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling Tibro & Jenny Arnlind som mäklare. Läs mer
  • 2018-09-15

Eva O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt lägenhet Kvarnvägen, Tibro och anlitat Jenny Arnlind på Svensk fastighetskredit vilket jag inte ångrat. Hon har gjort ett utmärkt jobb och jag vill verkligen tacka henne för att hon jobbat, slitit och fixat för att affären ska gå i lås. Hon har levt upp till förväntningarna jag hade på mäklare Läs mer
  • 2018-09-15

Cecilia H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag kom i kontakt med Jenny Arnlind i samband med mitt lägenhetsköp i Tibro.
    Hon bemötte mig väl på visningen och visade intresse för mig som eventuell köpare. I samband med budgivningen, som fick en annorlunda utgång, var hon angelägen om att lösa situationen på bästa sätt och jag kände att hon ville sälja lägenheten till mig.
    Jenny är en trevlig och lättsam person och vet hur man bemöter människor på ett fint sätt. Läs mer
  • Karl R

2018-09-05

Karl R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt proffsigt och trevligt bemött. Är väldigt nöjd med mäklaren och skulle gärna rekommendera henne om någon annan ska sälja eller köpa bostad Läs mer
  • 2018-09-02

Henrik skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket nöjd. Proffsigt skött, Jenny lyssnar verkligen på kundens önskemål och jobbar hårt för att uppnå dom. Läs mer
    2018-09-02 Jenny A svarar Henrik
    Tack, Henrik! Det har varit ett nöje att jobba med dig!
  • 2018-08-21

Bengt-Ove W skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Allt var som förväntat.
    Jenny är duktig. Läs mer
  • 2018-08-16

Gun S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har fått hjälp att sälja vår fastighet på ett proffsigt och bra sätt med bra service Läs mer
  • 2018-07-22

Marianne A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    I början gick det lite trögt. Fick inte riktigt kontakt. Men det löste sig. Efter ett jättefint prospekt blev det till sist budgivning. Jag är nöjd. Läs mer
  • Ann-Marie H

2018-07-02

Ann-Marie H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag är förvånad över att du lyckades få så bra betalt, för morbrors gammal hus.
    Bra gjort mitt intryck av dej är att du är en positiv tjej, glad och mycket trevlig och personlig.
    Stort tack.😀 Läs mer
  • 2018-06-24

Claes P skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Snabba affärer just som vi ville. Sålt två fastigheter och köpt två st genom henne. Läs mer
  • 2018-06-18

Annette F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt bostad, bemött på ett väldigt proffsigt sätt levde upp till de förväntningar vi hade med råge. Läs mer
  • 2018-06-16

Linnéa B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi sålde vår lägenhet efter ett jobbig separation på vårt förhållande och ville då bli av med vår lägenhet snabbt. Vi blev bra bemötta och kunde inte önskat oss en snabbare och bättre affär som vi fick. Tack! Läs mer
  • 2018-06-14

Henning T skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Försäljning av gemensam sommarstuga efter skilsmässa. Första gången vi sålde hus så vi var osäkra på hur allt fungerade men Jenny ledde oss hela vägen till en lyckad försäljning. Hon är professionell, bemötande och sjukt kunnig inom allt som har med hus och försäljning att göra. Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Henning T
    Tack för de fina orden, Henning! Det har varit ett nöje att samarbeta med er båda!
  • 2018-04-19

Christina G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har sålt vårt radhus. Och vi har känt oss väldigt trygga med vår mäklare. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Christina G
    Tack, Christina! Det var roligt att vi lyckades slå ännu ett prisrekord!
  • 2018-01-17

Jan M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Personligt och proffsigt!
    Har jobbat hårt för att få till en försäljning. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Jan M
    Tack, Janne! Ja, det var hårt jobb, men roligt att det blev så bra i slutänden!
  • 2017-12-30

Michael A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevligt bemötande och helt nöjd med allt Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Michael A
    Tack för de fina orden, Michael!
  • 2017-12-03

Ingegerd L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevligt och proffsigt. Gjorde sitt bästa för att både köpare och säljare skulle bli nöjda. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Ingegerd L
    Tack, Börje! För mig är det viktigt att både säljare och köpare är nöjda - i varje affär - och det gör mig glad att du som säljare uppskattar det. Tack för ett gott samarbete!
  • 2017-11-26

Siv K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevligt bemötande.Jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Siv K
    Tack, Siv! Det var mycket trevligt att samarbeta med dig!
  • 2017-11-19

Christine Ä skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag tycker att vi fick ett mycket bra bemötande,
    öppet och ärligt,
    Jag är helt nöjd. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Christine Ä
    Tack, Christine, och välkomna till Tibro! Jag hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2017-11-17

Mikael R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny på Svensk Fastighetsförmedling i Tibro har med sin expertis utfört sitt mäklaruppdrag med bravur. Hon är en otroligt duktig människokännare och har stor kunskap i hela försäljningsprocessen, samt vet hur läget är i Tibro med omnejd. Vi kan varmt rekommendera Jenny som mäklare! Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Mikael R
    Tack för de oerhört fina orden, Mikael! Det har verkligen varit ett nöje att samarbeta med er, både när ni har varit köpare och säljare. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya, fina hus!
  • Mats J

2017-08-13

Mats J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Ja är nöjd med försäljning och bemötande mvh Mats Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Mats J
    Tack, Mats, för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det betyder mycket för mig!

Stora Torget 8, 543 30 Tibro