Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Stora Torget 8, 543 30 Tibro — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Tibro!

Två mil öster om Skövde ligger stationsorten Tibro - Sveriges möbelcenter och en ort med djuptgående idrottstraditioner. Ån Tidan flyter genom Tibro och kommunens mål är att tillsammans "skapa miljöer som sticker ut".

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område utan och innan. Vi vet var skolorna och idrottsanläggningarna ligger, hur bussarna går och var de bästa promenadstråken går. Vårt mål är att finna dig ett prisvärt och trivsamt boende i Tibro!

Läs vad 82 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tibro

• 2020-03-25

Birgitta O skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa,fått stort förtroende,blivit vänligt bemött.
    Har bara positivt att säga. Läs mer
  • 2020-03-22

Helen H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt ett bostadshus och mäklare ingav ett stort förtroende Läs mer
  • 2020-03-19

Claes Göran A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Ett trevligt bemötande som ingav förtroende. Hon ville verkligen ha lägenheten såld till ett bra pris.
    Snabb respons när något nytt hände. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-03-17

Anders C skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en lägenhet till våran dotter.
    Korrekt bemötande av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-03-09

Cornelia I skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag och min sambo köpte vårt första gemensamma hus i Karlsborg. Jag har aldrig köpt en bostad förut och för mig kändes det tryggt att ha Johanna med. Hon såg till att jag förstod allt och var noga med att inga frågor var för dumma för att ställa. Hon gjorde ett toppenjobb! Kändes professionell, avslappnad och jordnära. Läs mer
  • Dan R

2020-03-08

Dan R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte ett hus vi väntat på i flera månader och Johanna såg till att det gick snabbt och smidigt utan problem. Proffsig och trevlig och kan marknaden, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-06

Linda J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har hjälp oss att sälja vårt hus och hon har skött allt mycket bra. Hon gav en snabb värdering och ett proffsigt intryck redan från första mötet. Hon har håll mig som kund uppdaterad under hela processen och alltid kommit tillbaka med svar på mina frågor.
    Min upplevelse är mycket positiv och jag kommer att rekommendera Jenny till mina vänner och bekanta som ska sälj sin bostad. Läs mer
  • 2020-02-28

Cecilia A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevlig, hjälpsam och positiv. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på frågor. Mycket nöjd med mäklare och lägenhet! Läs mer
  • 2020-02-21

Ewa H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Positivt. Lugn, saklig och kunnig. Läs mer
    2020-03-02 Jenny A svarar Ewa H
    Tack Ewa! Jag hoppas att ni ska trivas i Tibro!
  • 2020-02-21

Gun-britt A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt vårt hus. Trevligt bemötande av Jenny. Tredje huset vi sålt i vår släkt och anlitat Jenny varje gång. Mycket nöjda. Kan verkligen rekommendera henne till vänner o bekanta. Läs mer
    2020-03-02 Jenny A svarar Gun-britt A
    Tack, Gun-Britt! Det har varit minst lika trevligt att samarbeta med din familj den här gången som tidigare!
  • 2020-02-20

Eva P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har köpt en villa.
    Jag tycker att Johanna passar utmärkt som mäklare. Hon är trevlig, känns naturlig och ärlig. Det jag har behövt hjälp med har hon hjälpt mig med.När jag kom till visningen blev jag trevligt bemött och Johanna kändes väl förberedd. Läs mer
  • 2020-02-16

Therese T skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    När jag bestämde mig för att sälja mitt hus så tog jag kontakt med Johanna, allt kändes toppen med en gång. Trevligt bemötande och kunnig inom området. Superbra service och hon gjorde allt för att mitt hus skulle visas från sin bästa sida. Huset såldes innan visning för en summa som jag inte vågat tänka på ens. Så jag är jättenöjd med denna försäljning. Läs mer
  • 2020-02-16

Kevin A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt ett hus som johanna sålde och hon skötte det riktigt bra. Bra mottagande och bra förmedling under hela proceduren. Läs mer
  • 2020-02-13

Caroline A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tycker det har vart jättebra att sälja vårt hus med Jenny .Allt flytet på och vi var överens om det mesta från början till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Caroline A
    Tack för de orden och tack detsamma! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er kring försäljningen av ert fantastiska hus.
  • 2020-01-28

Karin V skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi köpte en villa med hjälp av Johanna. Hon hade ett professionellt bemötande, ödmjuk och lugn och vi såg vid kontraktsigneringen att hon hade säljarnas fulla förtroende. Johanna levde upp över förväntan, hon var saklig och hade full koll på allt en köpare önskas veta. Läs mer
  • 2020-01-26

Leif Stefan Herbert H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa i Mölltorp.
    Blev bemött på ett mycket trevligt sätt.
    Johanna är mycket kompetent, kunnig, noggrann och uppträder på ett mycket ansvarsfullt och proffsigt sätt.
    Johanna levde mycket väl upp till våra förväntningar på hur en mäklare ska vara och uppträda. Läs mer
  • 2020-01-24

Anneli A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Toppen! Det blir en vacker ros 🌹 Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Anneli A
    Tack snälla du! Hoppas att du ska trivas! :)
  • 2020-01-05

Carina G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    -Köpt: Enplans radhus
    -Bemötande: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig, rak & ärlig
    -Förväntningar: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig och rak & ärlig
    -Sammanfattande Upplevelse: Bästa möjliga! Läs mer
    2020-01-10 Jenny A svarar Carina G
    Tack för de fina orden, Carina! Jag hoppas att ni och hundarna ska trivas bra i Tibro!
  • 2019-12-23

Manish M skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Det är absolut den bästa mäklaren vi har stött på.
    Det finns inga negativa kommentarer ifrån oss.
    Mycket noggrann i sitt arbete och mycket noga vid våra möten.
    Mycket trevlig!
    Vi hoppas verkligen att ni ger Johanna en extra eloge för allt arbete hon lägger ner. Läs mer
  • 2019-12-22

Abida Parveen R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jätte bra 100%nöjd
    Hon är en duktig mäklare, vet allt om hur ska man jobba Läs mer
  • 2019-12-08

Helena S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi är jättenöjda med vårt husköp som skett med hjälp av Jenny och väljer ju självklart att ta hjälp av henne även med försäljningen av vårt nuvarande hus. Rekommenderas varmt!
    Helena o Erik Läs mer
  • 2019-12-08

Birgitta C skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Eftersom vi bor i Australien och försöker sälja vår sommarstuga i Sverige med stor tidsskillnad är det svårt att hålla tät kontakt, men med ömsesidigt förtroende gick det riktigt bra. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-12-02

Jimmy L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tack vare Jenny lyckades vi köpa en riktig pärla ute på landet! Jenny hjälpte oss att få till en snabb affär och ställde upp på alla tänkbara sätt för oss som köpare och verkar lika mån om oss köpare som om säljande part. Läs mer
  • 2019-11-23

Anna J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har sålt Stora Alkärrsbro 1 i Tibro. Johanna har gjort ett jättebra jobb. Engagerad och trevlig. Tillgänglig på telefon när som helst. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-22

Marie P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpte ett hus på landet och har fått fantastisk hjälp. Johanna har gjort mycket mer än vad som ingår i en mäklares uppdrag. Läs mer
  • Elin K

2019-11-13

Elin K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt hus.
    Lätt att få kontakt med. Alltid väl förberedd och kunnig.
    Trevlig och tillmötesgående från första stund.

Fanns nära för frågor på visningen samtidigt som man fick utrymme att gå själv och diskutera med sin partner. Läs mer
  • 2019-11-11

Anette S skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna hjälpte mig och mina syskon att sälja vårt barndomshem. Hon har verkligen mött oss där vi varit i processen. Kommit med råd utan att säga för mycket. Hon kändes trygg och personlig . Lyhörd för våra önskemål. Jag kan och kommer varmt rekommendera Johanna som mäklare. Hon är toppen. Läs mer
  • 2019-11-06

Peter F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Bra bemötande, Jenny ”känner” in säljaren och förstår oftast behovet. Läs mer
  • 2019-11-06

Andreas R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt bostad på tidebergsvägen 15.

Otroligt efraren och man märker ärligheten när hon pratar. Extremt hjälpsam i alla frågor vi hadde

Sen under kontrakt skrivningen var hon extremt pedagogisk och skämtsam/trevlig. Absolut toppen Läs mer
  • 2019-11-05

Torbjörn R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa på landsbygd. Gott bemötande. Läs mer
  • 2019-10-29

Torsten F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    När vi skulle sälja vår villa som vi hade bott i över 50 år var vi noggranna att välja mäklare.
    Valet blev Jenny Arnlind och Svensk Fastighetsförmedling. Ett val som vi inte behövde ångra.
    Vi har under hela den tid som försäljningen fortskridet haft mycket god hjälp av Jennys
    råd och tips. Det är lätt att rekommendera Jenny och Svensk fastighetsförmedling.
    Torsten och Margoth Läs mer
  • 2019-10-22

Jonathan F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en lägenhet i Tibro av Johanna. Väldigt trevlig mäklare, och förklarade kontrakt och diverse på ett sätt man lätt kunde förstå. Hon uppfyllde mina förväntningar väldigt bra. Läs mer
  • 2019-10-21

Marie-Louise J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt bostadsrätt i Tibro

Johanna är väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Nås dygnet runt.

Att få många att komma på visning och få igång budgivning direkt.
    Johanna lyckades få dit 6 st och alla var intresserade och två av dem slogs om den innan de 4 andra han skaffa lånelöfte.
    Budgivningen var klar 2 dgr efter visning.
    Väldigt skickligt skött.

Johanna är en superbra mäklare, lätt att ha att göra med, energisk och effektiv.

1000 guld stjärnor till henne.... Läs mer
  • 2019-10-13

Henrik skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny tar sig tid och lyssnar verkligen på ens önskemål inför försäljningen och jobbar hårt för att uppnå dom.
    Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet i Tibro, skulle utan tvekan välja Jenny och Svensk fastighetsförmedling Tibro om jag skulle sälja igen. Läs mer

Jan F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Annars OK! Sen begriper jag inte varför inte publicering på Blocket ingår i arvodet. Läs mer

Tomas E skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en bostadsrätt 3 r.o.k. i Karlsborg

Allt flöt på som det ska. Mäklaren låg hela tiden ett steg före. Smidigt. Tydliga och fullständiga SMS/telefonsamtal. Läs mer

Cecilia J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hej, jag köpte ett hus via Jenny. Visste att hon var bra sen innan då en släkting köpt via henne tidigare. Hon har ett proffsigt och ärligt bemötande. Läs mer

Maria B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt o sålt samma fastighet inom loppet av 4 år med Jenny som mäklare.
    Hon är så proffsig (är trevlig, noggrann, kan räkna o kan juridiken, är strukturerad o forcerar inte i onödan) som jag förväntar mig av en mäklare.
    Kontakta henne så löser sig resten! Läs mer

Anders W skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
    Hjälpsam och ganska lätt att få tag på.
    Svarar fort på frågor via msm.
    Har bara positivt att säga om Svensk fastigetsfömedling.
    Rekomenderas starkt. Läs mer

Yvonne A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Hela upplevelsen och alla kontakter och hjälp med olika saker och aktörer vid min försäljning av hus var alldeles utmärkt. Jag rekommenderar verkligen Jenny. Läs mer

Sören F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en sommarstuga.
    Bemötandet kändes inte så tryggt, lite olyckliga omständigheter på deras kontor där utrustning inte funkade. Men även kände jag av en inte helt avspänd stämning där.
    Förväntade mig lugnare miljö och möte på deras kontor. Läs mer
  • 2019-10-09

Conny A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Försäljningen av dödsbo. Johanna var en mycket bra och kunnig mäklare. Lätt att få tag på både kvällar och helger. Har ett väldigt trevligt sätt mot alla både köpare och säljare. Kan jag varmt rekommenderar som en toppen mäklare. Läs mer
  • 2019-10-07

Johan T skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Något raljerande och inte alltid ett professionellt bemötande, tar parti för säljaren. Kan ibland prata eller nämna sånt som inte är relevant för motparten, så även personliga kommentarer. Inte tillräckligt objektiv och vid visningar bör man även kunna hålla med köparen om att vissa saker inte är bra i det aktuella objektet. Samt även ställa krav på säljaren att åtgärda vissa fel och brister innan övertagandet. Är ofta en liten kostnad men en bra gest. Läs mer
    2019-10-08 Jenny A svarar Johan T
    Hej Johan! Vad tråkigt att du fick den uppfattningen om mig under den timme vi träffades för kontraktsskrivning - för någon visning med mig var ni ju inte på.

Jag är mycket mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda med affären (att vara en opartisk mellanman) men om du uppfattade det som att jag tog säljarens parti i detta fall, kan det kanske bero på att både jag och säljaren blev lite överrumplade över att era krav på renoveringsåtgärder kom först vid kontraktsbordet, flera dagar efter avslutad budgivning. Jag har förståelse för att säljaren, som dessutom redan hade flyttat från huset, inte ville börja renovera det efterkontraktsskrivningen.

Huset var besiktigat i förväg av Anticimex och protokollet publicerat i annonsen. Den stora fördelen med det tillvägagångssättet är att alla spekulanter känner till husets skick innan budgivningen startas och kan ta höjd för eventuellt renoveringsbehov när de lägger bud. På mina visningar brukar jag alltid ta upp de väsentligaste anmärkningarna i protokollet, så det var synd att ni inte kom på visningen.

Jag tycker att säljaren visade en fin gest genom att släppa in er och visa er huset när ni spontant klev in i trädgården mitt under flyttbestyren. Hoppas att ni ändå är nöjda med den kompromiss vi förhandlade fram och att ni ska trivas i Karlsborg!
  • 2019-10-05

Kristian A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna hjälpte oss att sälja vårt boende. Hon är väldigt tillmötesgående, social och lätt att arbeta med, toppbetyg! Läs mer
  • 2019-10-03

Jenny P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag köpte en fräsch och superfin lägenhet. Hon va mycket trevlig och frågade mycket om hur jag kände samt sa information som jag inte ens hade tänkt på, vilket fick mig att bli ännu säkrare på att jag ville vara med på budgivningen. Hon frågade även lite om mig vilket fick mig att slappna av mer. Hon förklarade mycket bra vad som stod på papprena när jag skrev på kontraktet, vilket fick mig att bli klok på vad som stod.
    Jag hade inga förväntningar då det va första gången jag vart i kontakt med mäklare. Men hon va en mycket bra och professionell och trevlig.
    Helheten av allt har vart otroligt kul och spännande. Kunde inte ha haft en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-09-04

Alexander B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    •Jag har köpt en 3a och ska sälja min 2a.
    •Jag och min sambo blev bemött på ett professionellt sätt.
    •Johanna är som sagt mycket professionell i sitt arbete och värnar om både köpare och säljare. Hjälper inte bara till med försäljning och köp, hon löser även andra saker. Som i vårt fall uppstod det oväntade saker som hon även löste åt oss, vilket gjorde att vi kunde genomföra köpet.

Jag kommer rekommenderar Johanna Nordstedt och Svensk fastighetsförmedling till vänner och kommer vända mig till henne när det är dags för något nytt. Läs mer
  • 2019-09-03

Irena G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag sålde radhus i Tibro med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Jenny Arnlind. Jenny har ett professionellt bemötande och man upplevde Jenny som extremt kunnig på det hon gör. Tycker allt har flutit på bra och det blev en lyckad försäljning. Rekommenderar Jenny till alla som vill ha bästa resultat av sin bostadsförsäljning.

Att sälja med hjälp av Jenny var en fröjd. Jag är supernöjd. Tack Jenny.

/Irena Gustafsson / Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Irena G
    Tack för de fina orden Irena! Och tack för att du fixade den festligaste visningen någonsin!
    Irena G, Jenny A gillar detta
  • 2019-08-30

Yvonne B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Dödsbo sålt toppen mäklare lätt att prata med svarade alltid i telefon. Glad och trevlig i sitt sätt att möta spekulanter på huset. Anlita gärna denna mäklare. Får 10 stjärnstatus av 10 möjliga av oss. Conny o Yvonne Läs mer
  • 2019-08-30

Kari M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt fastighet i Karlsborg
    Mycket bra och trevligt bemötande
    Förväntningarna var stora och det levde mäklaren upp till
    En liten detalj var fiberanslutningen
    Det var inget öppet nät
    Man kunde inte välja vilken tjänsteleverantör
    som helst
    Mvh Kari Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Kari M
    Tack! Och tack för att du informerade mig om att det är felaktig information om stadsnätet på Keabs hemsida.
    Jenny A gillar detta
  • 2019-08-27

Cathrine A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi köpte fritidshus - lite svårt att få tag på mäklaren men det var ju semesterperioder..... Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Cathrine A
    Ja, vi var ju på semester båda två, men så bra att ni hann hem till visningen och att ni gillade huset. Hoppas att ni ska trivas fint i Karlsborg!
    Jenny A gillar detta

Stora Torget 8, 543 30 Tibro