Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Tibro!

Två mil öster om Skövde ligger stationsorten Tibro - Sveriges möbelcenter och en ort med djuptgående idrottstraditioner. Ån Tidan flyter genom Tibro och kommunens mål är att tillsammans "skapa miljöer som sticker ut".

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område utan och innan. Vi vet var skolorna och idrottsanläggningarna ligger, hur bussarna går och var de bästa promenadstråken går. Vårt mål är att finna dig ett prisvärt och trivsamt boende i Tibro!

Läs vad 467 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tibro 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-01-19 Verifierad kund
    Tillmötesgående och trevlig att ha att göra med, och mån om att kunna svara på frågor!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-01-19 Verifierad kund
    Trevligt första bemötande och löste problemet så jag fick komma på visning.hon levde upp till mina förväntningar gällande kännedom och kunde svara på mina frågor. Kunnig, trevlig och arbetsvillig
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Stöpen
    2022-01-18 Verifierad kund
    Martin var kunnig och förtroendeingivande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-01-17 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande, riktigt duktig på sitt jobb , oerhört lätt o ha att göra med , hon gör och är allt en mäklare ska vara och mer där till , jag kunde inte varit nöjdare
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Lerdala
    2022-01-12 Verifierad kund
    Mycket bra, lyhörd och pålitlig mäklare. Allt gick super smidigt som vanligt utan krångel för både säljare och köpare. Extra tack till Martin som höll i denna affären. Tredje affären med svenskfatighetsförmedling (skövde) för min del.
    Hej Robert! Ett stort tack till dig för både ditt omdöme och (framförallt förstås!) för ditt och ert förtroende att få hjälpa er med både köp och försäljning i flera led. Nu är det fullt fokus framåt mot er nya framtid! Grattis igen! /Martin Martin Belina
    • Lerdala
    2022-01-11 Verifierad kund
    Martin har agerat snabbt och proffesionellt genom hela processen. En hundraprocentig insats från han och kollegorna på Svenskfast Skövde.
    Hej Kristoffer! Stort, stort tack för ditt fina omdöme! Tack för ett gott samarbete och grattis till ett härligt hus, perfekt med stora ytor runtomkring för små barnfötter att lära sig springa på! /Martin Martin Belina
    2021-12-29 Verifierad kund
    Ett bra bemötande av mäklaren både i telefon och likaså på plats i kontoret, och hon även tydlig med att förklara avtalet av bostadsrätten.

Mäklaren var också mån om att på bästa sätt hitta en lösning för både mig som köpare och även säljaren.

Jag är sammantaget nöjd.
    2021-12-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, inga falska förhoppningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Skultorp
    2021-11-30 Verifierad kund
    Tryggt och bra. Bara massa +++.
    • Havstena
    2021-11-30 Verifierad kund
    Superbra service! Ulrika tog uppdraget att lösa försäljningen med minimal insats från oss säljare. med stort engagemang och professionalitet löste hon affären snabbare och till högre pris än vi förväntade oss.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Hjo
    2021-11-20 Verifierad kund
    Möter en i dörren med ett leende. Duktig, mycket kunnig om objektet hon representerar.
    Noggrann och förklarar allt vid kontraktskrivning.
    Våra varmaste rekommendationer!
    Hej!
    Det glädjer mig att läsa att ni är nöjda.
    Jag tror och hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus i många år framöver.
    Vi ses framåt vårkanten när det är dags för er att överta huset.
    Varma hälsningar Elin
    Elin Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Hjo
    2021-11-19 Verifierad kund
    Elin är väldigt engagerad, svarar alltid snabbt på frågor och är supertrevlig!
    Vi kan verkligen rekommendera henne till andra säljare.
    Visningar och att skriva kontrakt gick väldigt smidigt.
    Hej Jonatan och Emma!
    Tack för de värmande orden denna kyliga höstdag.
    Och återigen- tack för ett fint samarbete. Nu ser vi till att hitta ert framtida drömboende!
    2021-11-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemött och nöjd med min upplevelse, då jag haft mycket för mig privat har jag fått mycket hjälp och kännt stort förtroende för uppgiften Ulrika hjälpt mig med.
    • Timmersdala
    2021-11-15 Verifierad kund
    Martin är en fantastiskt duktig mäklare, och vi har anlitat honom vid tre tillfällen. Alltid lika nöjda med hans arbetssätt, kompetens och lyhördhet. Kan inte tänka mig att vända mig till någon annan om det skulle bli aktuellt med någon mer bostadsaffär i framtiden😀
    Hej Pernilla! Ett riktigt stort tack för dina fina ord men framförallt för det upprepade förtroendet. Du ska veta att det värmer mig väldigt mycket, som jag ser det är det den finaste feedback man kan få. Nu hoppas jag förstås att ni ska bo och trivas LÄNGE på nästa ställe, nu när ni hamnar med geografiskt rätt för er. Men skulle det vara annorlunda så finns jag här! Stort tack igen! /Martin Martin Belina
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Tidan
    2021-11-10 Verifierad kund
    Helt fantastisk mäklare som lyssnar och hjälper till med precis allt inför både försäljning och köp av bostad!
    2021-11-08 Verifierad kund
    Det var lätt att kommunicera med Elin på alla möjliga sätt. Även om vi inte alltid fick tag på varandra direkt, hörde hon alltid av sig.

När vi väl sågs var hon trevlig, samtidigt som hon gav oss möjlighet att se huset i lugn och ro. Hon var påläst om huset och var det någonting hon faktiskt inte kunde svara på sa hon att hon visste men kunde ta reda på det.

Det ska dock tilläggas att vi kommer ha fortsatt kontakt då inflytt i den nya bostaden inte sker förrän nästa sommar.
    Hej Boar!
    Tack snälla för din rescension. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er i förvärvet av ert drömhus. Vi ses på tillträdet när sommarvärmen infunnit sig.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Trevlig. Lätt att kommunicera med, hörde alltid av sig om hon missat ett samtal. Kunde svara på frågor.
    Hej Klara!

Tack för ett fint samarbete och en trevlig kontakt i samband med köpet av ert nya fina hus. Nu hoppas vi att tiden går fort fram till sommaren då det är dags för er att ta över nycklarna.
    Varma hälsningar Elin
    2021-11-08 Verifierad kund
    Elin mötte på alla sätt de förväntningar jag som säljare hade. Professionell och effektiv.
    Hej Niklas,

Tack för de orden- och återigen stort tack för förtroendet och ett lyckat samarbete.
    Jag hoppas att du ska trivas fint i Göteborg.
    Vi ses på tillträdet fram i sommar!
    2021-11-05 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och agerande.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Bra bemötande och de förväntningar jag har på en mäklare besannades
    Hej Christian,

Tack snälla för din rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas fint i ert nya radhus i många år framöver.
    Vi ses på tillträdet efter årsskiftet!
    2021-10-28 Verifierad kund
    Mycket god tillgänglighet
    Tydlig och professionell i kommunikationen
    Hej Susanne!

Tack för din rekommendation. Det värmer.
    Vi ses på tillträdet när det är dags för er att överta ert nya fina radhus!
    Elin Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Rosenhaga
    2021-10-21 Verifierad kund
    Det var bra bemötande 😊
    Hej Petrit! Ett stort tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa dig. All lycka med din nya tjänst och nya levnadsort!! /Martin Martin Belina
    • Rosenhaga
    2021-10-19 Verifierad kund
    Trevlig, lugn och jordnära mäklare.
    Hej Pär! Stort tack för gott samarbete och jag vet att du kommer trivas utmärkt i din nya fina bostad! /Martin Martin Belina
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Stenstorp
    2021-10-15 Verifierad kund
    Ulrika har genom hela processen varit professionell och trevlig. Vi har alltid fått snabb återkoppling och vi har känt oss trygga med att lägga försäljningen av vårt hus i hennes händer! Det märks att hon har lång erfarenhet inom yrket och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Vid eventuell framtida försäljning av vår nya bostad kommer vi definitivt att kontakta henne igen!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och saklig och följde upp vissa frågeställningar på ett bra sätt.
    Hej Per!

Tack för ditt omdöme och för en trevlig affär. Jag tror och hoppas att ni ska trivas fint i lägenheten under tiden ert drömhus växer fram.
    Vi ses om ett par veckor när det är dags för tillträde.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Bra bemött
    Mäklaren levde upp till förväntningarna

Hon förklarade bra hur de gick till och vad som skulle göras.
    Hej Linus!

Det glädjer mig att du är nöjd med affären och tack för ett fint samarbete.
    Vi ses på tillträdet!
    • Tibro
    2021-10-12 Verifierad kund
    Alltid trevlig och tillmötesgående, lätt att nå under dygnets alla timmar.
    Både köpare och säljare var supernöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Trädgårdsstaden
    2021-10-08 Verifierad kund
    Trevligt bemött och fick den information jag sökte
    • Segerstorp
    2021-09-27 Verifierad kund
    Vi träffade Ulrika på en visning och fick ett mycket vänligt bemötande och en känsla av genuint intresse för oss som ev. köpare av objektet.

I budgivning och kontraktskrivning fanns Ulrika tillgänglig och svarade på alla frågor snabbt!
    2021-09-16 Verifierad kund
    Snabb och noggrann, m.a.o. effektiv.
    Hej Leif! Stort tack för ditt omdöme och för ett gott samarbete i försäljningen. Hörs snart igen! /Martin Martin Belina
    2021-09-13 Verifierad kund
    Trevlig, lätt att ha att göra med och jobbar lösningsorienterat.

Jag upplever att han har varit tillgänglig utöver vad man kan förvänta sig. Det har passat mig bra då jag inte alltid kan ta emot samtal på arbetstid.

Har fått information löpande och har inte behövt "jaga" efter saker själv.

Allt har för mig gått smidigt och jag är är i slutändan väldigt nöjd!
    Hej Linus! Stort tack för ditt fina omdöme och för ditt förnyade förtroende! All lycka nu med nästa steg i boendelivet!! /Martin Martin Belina
    • Stöpen
    2021-09-13 Verifierad kund
    Ulrika är otroligt proffsig och kunnig i sitt arbete. Hon har lotsat oss igenom vår försäljning på ett mycket bra sätt. Vi har känt oss mycket trygga genom hela processen med henne. Stort tack!
    • Mölltorp
    2021-09-11 Verifierad kund
    Vänligt bemötande.

Elin var saklig och professionell
    Hej Britt-Marie!

Tack för en trevlig affär och för din fina rescension. Vi ses på tillträde framåt vårkanten när det är dags att tillträda ert nya fina hus.
    2021-09-08 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt! Jättebra bemötande, förklarade allt tydligt och skötte allting snyggt
    Stort tack för ditt fina omdöme och grattis till en kanonlägenhet! Här kommer du trivas! /Martin Martin Belina
    2021-09-06 Verifierad kund
    Med facit i hand upplever jag att försäljningen kom igång för sent. Istället för att ligga på Kommande objekt hade det varit bättre att gå ut direkt till försäljning. Förstår att det inte hade varit en garanti för försäljning till ett högre pris men när vår lägenhet kom ut kändes som marknaden var mättad för studenter- som var den grupp vi riktade oss till.

Gällande datum för övertagandet. I kontraktsförslaget stod det 27 sept eller annat överenskommet datum. Vid kontraktsskrivandet framkom det att 27 var fastslaget utan att vi blev tillfrågade om det var ok. Vi hade önskat att vi blivit tillfrågade innan det fastslagits då vi trodde det skulle bestämmas vid kontraktsskrivningen. Kanske okunskap från vår sida men förväntade mig den sorts vägledning från mäklaren. Denna försäljningen lämnar en något olustigt känsla hos mig tyvärr
    Hej Kirsi!

Ett stort tack för ditt omdöme. Denna typen av omdömen är de jag lär mig mest av.

Avseende försäljningstidpunkten och strategin så förstår jag er känsla - mottagandet vid denna tidpunkten var ganska lugnt och kanske hade vi nått större framgång tidigare på sommaren, även om vi även nu uppnådde accepterat pris. Precis som vi diskuterade inför försäljningsprocessen så är det alltid svårt att veta med säkerhet, svårt att "sälja lägenheten två gånger". Min uppfattning är att vi diskuterade båda alternativen och gemensamt kom fram till detta vilket också skulle ha varit min rekommendation med facit i hand, även om man aldrig i branschen kan garantera någonting till 100%.

Vad gäller övertagandedatumet så borde jag naturligtvis kommunicerat detta tydligare till er båda. I samband med avslutet meddelade jag att önskat tillträde för köparna var "snarast möjliga" och att det i vanliga fall innebär 1 månad från kontraktsdatum (som var den 26/8). För att ytterligare säkerställa att man inte missuppfattar frågor som detta försöker jag alltid skicka ut utkast på avtalen innan signering, framförallt när de ska gå postgången för att ge möjlighet att justera eventuella fel.

Hur som helst är ansvaret för kommunikationen min, det är jag som inte kommunicerat detta tydligt nog till er båda delägare och det tar jag till mig.

Hoppas ändå att ni ska vara nöjda med affären och jag önskar er all lycka i framtiden!

/Martin
    Martin Belina
    2021-09-06 Verifierad kund
    Trevlig och social, hjälpsam

Inga större förväntningar men i helhet så levererade han till den nivån jag ville/förväntade mig

I helhet var de en bra process även om de var en liten smäll under aktionen. Så i slutändan var de bra men behövs bara mer tydligt när något är fakta, och när något är troligt
    Hej Winston!

Stort tack för ditt omdöme och grattis till en kanonlägenhet!

Förstår att du avser det i sista stund inkomna budet. Förstår att det blir lite av en kalldusch men jag håller tummarna för att du ändå ska trivas utmärkt i din fina lägenhet!

/Martin
    Martin Belina
    • Kvarnhagen
    2021-09-05 Verifierad kund
    Ulrika har varit tillgänglig och professionell i sin roll som mäklare. Genom att oxå vara personlig har vi upplevt att hon för förtroende av såväl säljare som köpare!
    • Hanken
    2021-08-30 Verifierad kund
    Trevlig fick till en bra budgivning. Men som många mäklare många järn i elden samtidigt.
    2021-08-25 Verifierad kund
    Vänligt och korrekt bemötande av en förtroendeingivande mäklare!
    • Vasastaden
    2021-08-21 Verifierad kund
    Professionell, saklig och ärlig.
    • Hentorp
    2021-08-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, väldigt nöjd med allt!
    2021-08-16 Verifierad kund
    Trevligt och engagerat bemötande. Hela processen kändes trygg för oss som själva saknar erfarenhet. Vi fick god vägledning i varje steg. Tack, Ulrika!
    2021-08-12 Verifierad kund
    Trots kort med tid och boendes långt från Skövde, hjälpte Ulrika oss både med visning och köp av lägenheten.
    Trevligt och bra bemötande och snabb affär!
    2021-08-10 Verifierad kund
    Det blev en snabb och smidig affär. Mäklaren var mycket professionell i sitt bemötande och vi kände oss nöjda med allt.
    • Hentorp
    2021-08-09 Verifierad kund
    Jag och min familj har känt en stor tacksamhet att just Ulrika har varit ansvarig för försäljningen av vår lägenhet. Vi har känt oss trygga i att hon har gjort sitt yttersta för en så bra affär som möjligt för alla parter. Ulrika har överstigit våra förväntningar och vi är otroligt nöjda med hennes professionella bemötande och utförliga arbete. Vi skulle rekommendera henne varmt till vänner och anhöriga.
    • Smuleberg
    2021-08-02 Verifierad kund
    Toppenmäklare! Allt gick väldigt smidigt!
    Tack för ditt varma omdöme Josefine och för ett gott samarbete. Nu hoppas jag att ni trivs fint i ert nya hus.
    Allt gott!/Elin
    • Östermalm
    2021-07-23 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och förstående, trygg o stabil mäklare. Förväntningar uppnåddes, det var att få igång processen och
    försäljning relativt snabbt och hålla oss informerade. Kan med varm hand rekommendera Ulrika.
    2021-07-22 Verifierad kund
    Vi fick bra hjälp och svar på de frågor vi hade, fint bemötta och hon var väldigt tillgänglig vilket vi uppskattade mycket.
    • Annero
    2021-07-22 Verifierad kund
    Martin har varit bra från visningen till säljbolag. Han har alltid varit tillgängligt, svarat på frågor samt alltid tillgänglig via telefon. Helt utmärkt.
    Hej Wilma! Ett jättetack för ditt fina omdöme och grattis till en lummig kanonlägenhet!! Hoppas du ska trivas där länge! /Martin Martin Belina
    2021-07-20 Verifierad kund
    Köpte via Martin 2018 och tyckte då att han var mycket trevlig och tillmötesgående. 2021 blev de dags att flytta och valet var självklart! Martin ska jag ha!

Och Martin har presterat. Enkel att ha med att göra, inget krångel! Ska ni ha någon så välj Martin.
    Hej Axel! Stort tack för det fina omdömet och framförallt för ditt återkommande förtroende! All lycka västerut!!! /Martin Martin Belina