Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Stora Torget 8, 543 30 Tibro — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Tibro!

Två mil öster om Skövde ligger stationsorten Tibro - Sveriges möbelcenter och en ort med djuptgående idrottstraditioner. Ån Tidan flyter genom Tibro och kommunens mål är att tillsammans "skapa miljöer som sticker ut".

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område utan och innan. Vi vet var skolorna och idrottsanläggningarna ligger, hur bussarna går och var de bästa promenadstråken går. Vårt mål är att finna dig ett prisvärt och trivsamt boende i Tibro!

Läs vad 102 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tibro

• 2020-07-13

Jan L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Fritidshus i Töreboda Kommun.
    Generellt omdöme: Bra dialog med mäklaren genom hela processen.
    Lite mer att önska angående vissa oklara saker som servitut och eget vatten som delas med grannen.
    Lite tidspress vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-07-12

Tommy O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag och mina syskon har sålt vår gemensamma sommarfastighet med hjälp av Jenny.
    Med positiv attityd och stor kompetens har Jenny mött både oss säljare o spekulanter.
    Jag kan starkt rekommendera Jenny till alla som står i begrepp att sälja sin fastighet. Läs mer
  • 2020-07-08

Thomas N skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en sommarstuga innan visning .
    Hon löste affären snabbt o lätt , inga problem med varken säljare eller förmedlare. Läs mer
  • 2020-06-29

Anneli J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt ett hus som jag fått i arv i centrala Tibro, en enplansvilla på ca 90 kvm. Jag trodde det skulle vara svårt att sälja hus som läget är just nu, men Johanna var optimistisk. Jag litade på Johanna och efter 15 dagar på hemnet fick jag ett bud som var över mina förväntningar. Johannas proffsiga arbete med att ge mig tips och idéer om hur huset ska visas, hennes marknadsföring av huset samt visningar gjorde att huset såldes så fort. Jag är väldigt nöjd med Johannas insats. Läs mer
  • 2020-06-26

Karl Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en tvåa
    Det var superbra, flexibelt och enkelt Läs mer
  • 2020-06-23

Ulf Johan Torgny B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en villa. Första intrycket av mäklaren mycket bra satte sin mobil på ljudlöst la ifrån sig den och tog inga samtal överhuvudtaget under våra möten, mycket imponerande👍. Skötte hela affären mycket proffsigt, vi är hel nöjda. Läs mer
  • 2020-06-22

Jeanette N skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpt en lägenhet. Hon är Kunnig, tillmötesgående och försöker ordna till allt på bästa sätt. Skulle gärna ha hemma som mäklare igen. Läs mer
  • 2020-06-18

Kevin Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en lägenhet, Johanna bemötte mig suveränt, svarade alla timmar på dygnet och var väldigt hjälpsam med mitt köp! Läs mer
  • 2020-06-16

Christina B skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Har sålt en villa. Johannas bemötande är proffesionellt och samtidigt glatt och mkt positivt, det gör att man känner stort förtroende för henne.
    Genom hela försäljningen har hon funnits till hands för frågor och stöttning, och inte bara på kontorstid.
    Kan varmt rekommendera andra att välja henne till sin mäklare Läs mer
  • 2020-06-16

Tobias F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpt ett hus i Karlsborg. Kontakterna med Johanna och bemötandet från henne har genomgående varit mycket positiva genom processen. Johanna levde definitivt upp till de förväntningar som vi hade på henne. Även om vi ännu inte har tagit över huset, så är vi trygga med att det kommer att landa på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-06-08

Hans W skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Det var en ren fröjd att få samarbeta med Johanna. Vi har tillsammans med henne sålt våra drömmars ställe i form av ett "ödetorp". Våra förväntningar var att det skulle vara svårsålt. Hon lyckades på rekordtid få fram en köpare där vårt objekt var efterlängtat.
    Johanna är suverän på att lyssna in behov samt har förmåga att driva köp- och säljprocessen så att både köpare och säljare känner sig delaktiga och trygga.
    Hon är kunnig, respektfull, hoppingivande, rättfram, professionell.
    Hon är fullt förtrogen med sin mäklarroll och hon är hängiven sin etik.
    Vi rekommenderar henne varmt!
    Ann-Britt o Hans Läs mer
  • Mattias Å

2020-06-08

Mattias Å skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har letat efter ett genuint och ärligt åldat torp en tid med önskan om trevliga säljare och utan krångel. Torpet hittades av mäklaren men även övriga önskningar lyckades hon få uppfyllda. Johanna visade sej vara en oerhört flexibel och effektiv mäklare som på ett proffsigt och tydligt sätt lotsade oss som köpare genom en affär. Grattis till att ha Johanna knuten till er. Läs mer
  • 2020-05-08

Magnus H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna är duktig och kunning i det hon gör. Läs mer
  • 2020-05-08

Peder L skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevligt bemötande och priset blev över förväntan på det som såldes Läs mer
  • 2020-04-30

Inger H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt fritidshus. Trevlig och saklig mäklare. Positivt. Lätt att ha att göra med. Bra information och kommunikation under hela processen. Läs mer
  • 2020-04-30

Johan H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt en stuga
    Mkt bra bemött av Johanna

Måste säga att allt har varit bra med Johanna som mäklare Läs mer
  • Emelie F

2020-04-12

Emelie F skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Supernöjd! Varmt bemötande och god kontakt gick försäljningen av min Bostadsrätt väldigt fort. Med ett resultat jag knappt vågat drömma om är Johanna en mäklare jag starkt kommer att rekommendera till andra! Läs mer
  • 2020-04-11

Christo V skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte en fin tvåa med Södra Skogens finaste utsikt. Johanna har varit väldig hjälpsam och trevlig genom hela processen. Jag förväntade mig att Johanna borde agera med både parternas välfärd på hjärtat och att genomföra en smidig affär, och det gjorde hon absolut! Det kunde inte har blivit bättre tack vare henne. Läs mer
  • 2020-04-10

Gun Britt-marie K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna har hjälpt mig att sälja mitt föräldrahem som jag ärvt då jag nu varit ensam kvar. Hon har varit mig behjälplig på ett professionellt och föredömligt sätt.
    Då jag har haft en tuff tid har hon stöttat mig på ett bra sätt.
    Jag har bara positiva saker att säga om henne och kommer inte på något som är negativt. Läs mer
  • 2020-04-10

Ida-marie A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevlig positiv och hjälpsam. Köpte ett hus av henne. Läs mer
  • 2020-03-25

Birgitta O skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa,fått stort förtroende,blivit vänligt bemött.
    Har bara positivt att säga. Läs mer
  • 2020-03-22

Helen H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt ett bostadshus och mäklare ingav ett stort förtroende Läs mer
  • 2020-03-19

Claes Göran A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Ett trevligt bemötande som ingav förtroende. Hon ville verkligen ha lägenheten såld till ett bra pris.
    Snabb respons när något nytt hände. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-03-17

Anders C skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt en lägenhet till våran dotter.
    Korrekt bemötande av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-03-09

Cornelia I skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag och min sambo köpte vårt första gemensamma hus i Karlsborg. Jag har aldrig köpt en bostad förut och för mig kändes det tryggt att ha Johanna med. Hon såg till att jag förstod allt och var noga med att inga frågor var för dumma för att ställa. Hon gjorde ett toppenjobb! Kändes professionell, avslappnad och jordnära. Läs mer
  • Dan R

2020-03-08

Dan R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpte ett hus vi väntat på i flera månader och Johanna såg till att det gick snabbt och smidigt utan problem. Proffsig och trevlig och kan marknaden, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-06

Linda J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny har hjälp oss att sälja vårt hus och hon har skött allt mycket bra. Hon gav en snabb värdering och ett proffsigt intryck redan från första mötet. Hon har håll mig som kund uppdaterad under hela processen och alltid kommit tillbaka med svar på mina frågor.
    Min upplevelse är mycket positiv och jag kommer att rekommendera Jenny till mina vänner och bekanta som ska sälj sin bostad. Läs mer
  • 2020-02-28

Cecilia A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevlig, hjälpsam och positiv. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på frågor. Mycket nöjd med mäklare och lägenhet! Läs mer
  • 2020-02-21

Ewa H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Positivt. Lugn, saklig och kunnig. Läs mer
    2020-03-02 Jenny A svarar Ewa H
    Tack Ewa! Jag hoppas att ni ska trivas i Tibro!
  • 2020-02-21

Gun-britt A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt vårt hus. Trevligt bemötande av Jenny. Tredje huset vi sålt i vår släkt och anlitat Jenny varje gång. Mycket nöjda. Kan verkligen rekommendera henne till vänner o bekanta. Läs mer
    2020-03-02 Jenny A svarar Gun-britt A
    Tack, Gun-Britt! Det har varit minst lika trevligt att samarbeta med din familj den här gången som tidigare!
  • 2020-02-20

Eva P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har köpt en villa.
    Jag tycker att Johanna passar utmärkt som mäklare. Hon är trevlig, känns naturlig och ärlig. Det jag har behövt hjälp med har hon hjälpt mig med.När jag kom till visningen blev jag trevligt bemött och Johanna kändes väl förberedd. Läs mer
  • 2020-02-16

Therese T skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    När jag bestämde mig för att sälja mitt hus så tog jag kontakt med Johanna, allt kändes toppen med en gång. Trevligt bemötande och kunnig inom området. Superbra service och hon gjorde allt för att mitt hus skulle visas från sin bästa sida. Huset såldes innan visning för en summa som jag inte vågat tänka på ens. Så jag är jättenöjd med denna försäljning. Läs mer
  • 2020-02-16

Kevin A skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt ett hus som johanna sålde och hon skötte det riktigt bra. Bra mottagande och bra förmedling under hela proceduren. Läs mer
  • 2020-02-13

Caroline A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tycker det har vart jättebra att sälja vårt hus med Jenny .Allt flytet på och vi var överens om det mesta från början till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Caroline A
    Tack för de orden och tack detsamma! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er kring försäljningen av ert fantastiska hus.
  • 2020-01-28

Karin V skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi köpte en villa med hjälp av Johanna. Hon hade ett professionellt bemötande, ödmjuk och lugn och vi såg vid kontraktsigneringen att hon hade säljarnas fulla förtroende. Johanna levde upp över förväntan, hon var saklig och hade full koll på allt en köpare önskas veta. Läs mer
  • 2020-01-26

Leif Stefan Herbert H skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt villa i Mölltorp.
    Blev bemött på ett mycket trevligt sätt.
    Johanna är mycket kompetent, kunnig, noggrann och uppträder på ett mycket ansvarsfullt och proffsigt sätt.
    Johanna levde mycket väl upp till våra förväntningar på hur en mäklare ska vara och uppträda. Läs mer
  • 2020-01-24

Anneli A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Toppen! Det blir en vacker ros 🌹 Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Anneli A
    Tack snälla du! Hoppas att du ska trivas! :)
  • 2020-01-05

Carina G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    -Köpt: Enplans radhus
    -Bemötande: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig, rak & ärlig
    -Förväntningar: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig och rak & ärlig
    -Sammanfattande Upplevelse: Bästa möjliga! Läs mer
    2020-01-10 Jenny A svarar Carina G
    Tack för de fina orden, Carina! Jag hoppas att ni och hundarna ska trivas bra i Tibro!
  • 2019-12-23

Manish M skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Det är absolut den bästa mäklaren vi har stött på.
    Det finns inga negativa kommentarer ifrån oss.
    Mycket noggrann i sitt arbete och mycket noga vid våra möten.
    Mycket trevlig!
    Vi hoppas verkligen att ni ger Johanna en extra eloge för allt arbete hon lägger ner. Läs mer
  • 2019-12-22

Abida Parveen R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jätte bra 100%nöjd
    Hon är en duktig mäklare, vet allt om hur ska man jobba Läs mer
  • 2019-12-08

Helena S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi är jättenöjda med vårt husköp som skett med hjälp av Jenny och väljer ju självklart att ta hjälp av henne även med försäljningen av vårt nuvarande hus. Rekommenderas varmt!
    Helena o Erik Läs mer
  • 2019-12-08

Birgitta C skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Eftersom vi bor i Australien och försöker sälja vår sommarstuga i Sverige med stor tidsskillnad är det svårt att hålla tät kontakt, men med ömsesidigt förtroende gick det riktigt bra. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-12-02

Jimmy L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tack vare Jenny lyckades vi köpa en riktig pärla ute på landet! Jenny hjälpte oss att få till en snabb affär och ställde upp på alla tänkbara sätt för oss som köpare och verkar lika mån om oss köpare som om säljande part. Läs mer
  • 2019-11-23

Anna J skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag har sålt Stora Alkärrsbro 1 i Tibro. Johanna har gjort ett jättebra jobb. Engagerad och trevlig. Tillgänglig på telefon när som helst. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-22

Marie P skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har köpte ett hus på landet och har fått fantastisk hjälp. Johanna har gjort mycket mer än vad som ingår i en mäklares uppdrag. Läs mer
  • Elin K

2019-11-13

Elin K skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt hus.
    Lätt att få kontakt med. Alltid väl förberedd och kunnig.
    Trevlig och tillmötesgående från första stund.

Fanns nära för frågor på visningen samtidigt som man fick utrymme att gå själv och diskutera med sin partner. Läs mer
  • 2019-11-11

Anette S skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Johanna hjälpte mig och mina syskon att sälja vårt barndomshem. Hon har verkligen mött oss där vi varit i processen. Kommit med råd utan att säga för mycket. Hon kändes trygg och personlig . Lyhörd för våra önskemål. Jag kan och kommer varmt rekommendera Johanna som mäklare. Hon är toppen. Läs mer
  • 2019-11-06

Peter F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Bra bemötande, Jenny ”känner” in säljaren och förstår oftast behovet. Läs mer
  • 2019-11-06

Andreas R skrev om Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Köpt bostad på tidebergsvägen 15.

Otroligt efraren och man märker ärligheten när hon pratar. Extremt hjälpsam i alla frågor vi hadde

Sen under kontrakt skrivningen var hon extremt pedagogisk och skämtsam/trevlig. Absolut toppen Läs mer
  • 2019-11-05

Torbjörn R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro