Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Hamngatan 12, 471 32 Skärhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Tjörn!

Står du inför en av livets största affärer? Att köpa eller sälja en bostad är inte något man gör varje dag. När du väl har bestämt dig kan vi på Svensk fastighetsförmedling hjälpa dig med hela processen. Allt från värderingar till försäljning eller köp. Vi kan även ge dig goda råd på vägen om du går i affärstankar men har svårt att bestämma dig.

Med över 80 år i branschen kan vi garantera att vi har den expertis som krävs. Vi har koll på hela den vackra ön Tjörn, som är Sveriges sjunde största, och kan guida dig till rätt läge och rätt typ av bostad. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 55 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

• 2020-07-09

Hannele C skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon var SUPER TOPPEN!
    Affären gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2020-06-27

Jan-olof J skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Bästa omdöme på alla punkter! Läs mer
  • 2020-06-19

Björn B skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Inger förtroende.
    Är wellknow med området
    Har gett bra information hur affären genomförs
    Kan verkligen rekommendera Lars Åke. Läs mer
    2020-06-22 Lars-Åke J svarar Björn B
    Tack Björn för att jag fick förtroendet att säja er fina fastighet som ni förädlat så bra och gjort så smakfull under era år som ägare.
  • 2020-05-28

Aina K skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Valde Anna-Karin för att jag visste att hon nyss sånt ett annat hus på gatan. Tänkte om hon hade kvar intresserade för hus i närheten. Visste inget om henne, mer än så.
    Fick snart klart att Anna-Karin är en driven och professionell mäklare med mycket god kännedom om vårt område.
    Hon är lätt att få kontakt med, bra och snabb återkoppling. Man känner sig avslappnad i hennes närvaro och kan lätt välja att få full tillit.
    Vi är inte klara med affären ännu, men hittills allt gott och hoppas och känner att det nog håller hela vägen ut. Läs mer
  • 2020-05-26

Britt-louise O skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt en villa.
    Upplevde Anna-Karin kunnig och engagerad,
    blev väl bemött.
    Anlitar gärna henne igen om det skulle behövas. Läs mer
  • 2020-05-13

Kerstin O skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Vi har köpt bostad. Vi har blivit bemötta på allra bästa sätt. Sakkunnig och mycket väl informerade om allt. Tålmodig med alla våra frågor. Läs mer
  • 2020-05-03

Johan B skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anna-Karin har varit jätte bra att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-05-03

Kristina M skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Jag gillade Lars-Åkes stil. Är så trött på mäklare med "backslick" och attityd. Lars-Åke var mycket proffsig och jag fick förtroende för honom. Han höll mig informerad under hela processen och huset blev sålt. Läs mer
    2020-05-04 Lars-Åke J svarar Kristina M
    Kristina!
    Tack för ert praktiska och pålitliga sammarbete under försäljningen, det var lätt att känna att vi var ett bra team som genomförde denna försäljning till en mycket nöjd och trevlig köpare.
  • 2020-05-02

Kaia S skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Lars Åke är en kunnig och engagerad man som koordinerade salut av vårat vackra hus. Han har en personlig stil som får allt att kännas möjligt och ett "nere på jorden"-drag som känns väldigt ärligt. Läs mer
    2020-05-04 Lars-Åke J svarar Kaia S
    Kaia!
    Tack för dina uppskattande ord, mitt arbet underlättas också när jag har kunder som er som sammarbetar smidigt och också "har båda fötterna nere på jorden".
  • 2020-04-29

Helga Sofie P skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Kjøpt eiendom Tolleby 1. Fikk svært god hjelp til hvordan jeg skulle gå fram, hvordan det hele fungerer (juridisk) og ekstra morsomt at eiendommens historikk følger med i kjøpspapirene. Profesjonell og god menneskekjenner. Anbefales varmt! Läs mer
    2020-05-04 Lars-Åke J svarar Helga Sofie P
    Tack Helga Sofie!
    Alltid trevligt för oss här på Tjörn att få in lite norska grannar i stugorna. Tack för dina vänliga ord och välkommen till Tolleby!
  • Malin J

2020-03-13

Malin J skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Sonja har hjälpt mig sälja villa som visat sig svårsåld där andra mäklare gått bet. Hon har med sin aldrig sinande energi och optimism lyckat hålla farten upp under de sex månader det tog oss att sälja. Hon är helt outstanding! Läs mer
    2020-03-18 Sonja H svarar Malin J
    Tack Malin för de fina orden! Det var varit otroligt trevligt att kunna hjälpa dig med att fullfölja försäljningen.
    Sonja H gillar detta
  • 2020-03-04

Lisbeth B skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Är mycket nöjd med LarsÅke, har skött försäljningen av villan
    på ett proffsigt och bra sätt, till ötesgående och lyssnade väl
    på mina önskemål.
    Snabb och bra affär.
    Vänlig och lyssnande person,med många bra råd.
    Ät mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-05 Lars-Åke J svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth!
    Tack för ditt omdöme, det har varit ett rent nöje att få bistå dig i försäljningen av din fina villa.
    Hälsningar// Lars Åke
  • 2020-03-02

Björn O skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt min fastighet på Olas väg! Väldigt nöjd med allt!! Läs mer
  • 2020-02-15

Lilian L skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde en tomt,vi fick all hjälp vi kunde få väldigt tydlig med alla uppgifter,trevligt bemötande vi är jättenöjda Läs mer
  • 2020-02-13

Sara G skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Jag fick hjälp att sälja min fars hus. Fick från första mötet med Lars-Åke, ett väldigt professionellt, engagerat och tryggt intryck. Genom processen har han hela tiden varit tillgänglig, hjälpsam och kunnig! Fastigheten blev dessutom såld för långt över det pris vi hade räknat med, mycket tack vare en supermäklare! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-03-18 Lars-Åke J svarar Sara G
    Tack! ... för dina vänliga ord Sara.
    Känns så bra... att jag kunde hjälpa dig och familjen till ett bra resultat vid er försäljningen.
    Hälsningar // Lars Åke
  • 2020-02-09

Nanna W skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt villa med Anna-Karin som mäklare. Mycket nöjd med henens bemötande, fått bra svar på alla mina frågor, bra information och tillgänglig för kontakt. Bara positivt och skulle absolut anlita henne som mäklare om jag kommer sälja bostad igen i framtiden! Läs mer
  • 2020-02-04

Britt Inger A skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Har sålt lägenheter tidigare men inte kännt mig så "trygg"" som nu. Hjälpsam och engagerad. Mycket, mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-06 Lars-Åke J svarar Britt Inger A
    Tack! Britt Inger för din fina rekommendation, trevliga och engagerade kunder som dig är alltid ett nöje att få hjälpa i en försäljning.
  • 2020-02-01

Rebecka A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig mäklare som ser dig som köpare. Köpte en villa och vi var väldigt nöjda med bemötandet och att hon var väldigt flexibel och tillmötesgående när vi ville komma tillbaka och se huset. Läs mer
  • 2020-01-25

Jenny M skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Snabbt, smidigt och enkelt! Rekommenderar Anna-Karin varmt. Läs mer
  • 2020-01-23

Anette I skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt bostadsrätt.
    Anna-Karin visade direkt ett engagemang och intresse för oss och vår bostad.
    Kemin mellan oss stämde direkt och det blev personligt samarbete.
    Vi har känt oss trygga och hela tiden blivit uppdaterade.
    Vi är till 100% nöjda.
    Anette och Gabriel Ibañez Läs mer
  • William S

2020-01-23

William S skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anna-Karin är en fantastisk energirik mäklare som skötte vår bostadsaffär galant! Fick privatvisning, snabba svar och hon var mycket påläst om området och kommunen i sin helhet. 5/5 alla dagar i veckan! Läs mer
  • Martin A

2019-12-24

Martin A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt gård i Svenshögen. Mycket seriös och förstående i vår familjesituation. Lät försäljningen gå över en längre tid utan att aldrig stressa på försäljningen. Alltid tillgänglig för diskussion. Lyhörd efter hur vi ville hur huset skulle bli presenterar i bild och annonsering. Trevligt bemötande och rekommenderar Anna-Karin! Läs mer
  • 2019-12-24

Annette N skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon har varit tillgänglig och saklig gällande frågor & funderingar, trevligt & hjälpsamt bemötande varje gång. Läs mer
  • 2019-11-24

Anna A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    A-K Vernberg var flexibel, service-minded och mycket kunnig när jag köpte en tvåa i en äldre lägenhetsbyggnad centralt belägen i Stenungsund Läs mer
  • 2019-11-21

Sabine B skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Mina syskon och jag sålde vår Mammas hus efter hennes dödsfall.
    Sonja var mycket trevligt och hjälpte oss med vad vi bör tänka på och göra innan försäljningen .
    Och därefter fick hon upptaget att sälja huset som hon också gjorde inom den tid vi satte och priset.
    Jag är mycket nöjd och tacksam att det gick så lätt och smidigt som det gjorde och att Sonja var så lätt att ha att göra med.
    Med vänlig hälsning
    Sabine Berntsson Läs mer
    2019-11-23 Sonja H svarar Sabine B
    Hej Sabine! Tack för de fina orden. Det har varit ett sant privilegium att få hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning Sonja Hansson
  • 2019-11-21

Frank N skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Vi sålde min mammas hus efter hennes bortgång. Jag fick ett positivt intryck av Sonja som överträffade mina förväntningar hon var väldigt lyhörd och hjälpsam. Läs mer
  • Håkan B

2019-11-16

Håkan B skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig, tillmötesgående och väldigt kompetent.
    Känner mig väldigt nöjd och övertygad om att ett högre pris inte varit möjligt att få ut Läs mer
  • 2019-11-16

Maj Ingegerd A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fick bra förtroende för Anna-Karin från början. Proffsig, trevlig och har gjort allt på bästa sätt för att sälja vårt hus. Läs mer
  • 2019-11-07

Magnus L skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    ............................,,,,,......... Läs mer
  • 2019-10-25

Nils Reine Gunnar S skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt en villa i Stenunsund med gott resultat vad gäller tid och köpeskilling. Läs mer
  • 2019-10-23

Lena R skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Stor trygghet med Carina som min mäklare och hon gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • 2019-10-22

Stefan B skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Köpt ett sommarhus. Upplevde mäklaren som väldigt seriös och noggrann.
    Hela affären kändes trygg Läs mer
  • 2019-10-22

Birgitta S skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Mycket engagerad o hjälpsam.. Trevlig. Läs mer
  • 2019-07-12

Mats Johan Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Lennart is a very knowledgeable broker about the area and realy cares about his work. He kept us informed throughout the sale and managed to achieve the asking price by representing our plot to the fullest. I would recommend Lennart to sell your plot in this area. Läs mer
  • Lena Annika Christina W

2019-07-12

Lena Annika Christina W skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Sålt fritidshus.Positivt entusiasmerande bemötande. Förväntade mig kunskap vilket jag tycker mäklaren hade.Ibland lite väl pratig och upprepade en del. Nöjd men jag tycker det borde finnas ett arvode kopplat till budgivning som görs på köparens initiativ innan allmän visning och det budet avgör affären. Visningar o broschyrer faller bort vilket medför mindre arbetsuppgifter för mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-09

Eva C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Snabb, lyhörd och insatt. Helt enkelt toppen. Läs mer
  • 2019-05-30

Kai A skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Lars-Åke Johannesson vid Svensk fastighetsförmedling Tjörn. Hans bemötande har hela tiden varit mycket gott samt hans engagemang vid försäljningen av vår fastighet har varit mycket stort. Vi har fullt förtroende för honom och rekommender honom till 100 %. Läs mer
    2019-06-04 Lars-Åke J svarar Kai A
    Tack Kai för att jag fick förtroendet att genomföra försäljningen av er fina fastighet, det har verkligen kännts trevligt att få ta hand om affären och lära känna dig och Britt-Marie.
  • Jan Inge Oskar J

2019-05-20

Jan Inge Oskar J skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Trygg och Fin man.
    Man fick stort förtroende av honom han förklarade gången fint och kunde sin sak till fullo. Läs mer
    2019-05-21 Lars-Åke J svarar Jan Inge Oskar J
    Tack för dom fina orden!
    Trevliga kunder som er, får man aldrig nog av.
    Lars Åke
  • 2019-03-21

Elin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Lennart Thomsen gjorde verkligen allt för att få ihop vår affär! Imponerade! Läs mer
  • 2019-01-28

Henry Norton N skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Sålde en villafastighet och möttes av mycket professionellt och vänligt bemötande. Det hela gick mycket smidigt och kändes tryggt.
    Rekommenderas å det varmaste! Läs mer
  • 2019-01-21

Malin N skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Super bra bemötande från dag 1 vid försäljningen av vårt hus. Kände oss trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2018-12-23

Maud Z skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Hus Rönnäng 7300000Jag blev bra bemött och fick förtroende för min mäklare. Jag ville ha en lugn försäljning där jag kunde lita på de uppgifter som mäklaren lämnade. Allt gick bra och jag är supernöjd med mäklarens arbete. Rekommenderar gärna mäklaren Läs mer
  • 2018-12-20

Roland P skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemött.
    Goda förväntnigar,med råge.
    Bra samarbete, allt gick som på räls. Läs mer
  • 2018-10-27

Anna-Carin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Hus på Tjörn.
    Trevligt och lättsam, förklarade mycket enkelt olika paragrafer.
    Mycket bra visning! Läs mer
  • 2018-10-26

Laila G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Försäljning av Köleröd 71.
    Jag blev bemött på ett otroligt proffsigt sätt. "min " mäklare var som en frisk fläkt! Kunnig, intresserad, positiv, vetgirig , informativ. Jag behövde aldrig tvivla på att hon visste vad hon pratade om. Jag har svårt att tro att någon kan göra ett bättre jobbn Stephanie Wehage! Läs mer
  • 2018-10-22

Jan-Eric W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Har sålt en jordbruksfastighet. Fick en väldigt bra kontakt med mäklaren som visade stor förståelse för mina önskemål och som överträffade mina förväntningar. Kan bara ge henne bästa tänkbara betyg. Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Jan-Eric W
    Tack Jan Eric för dessa smickrande ord! Roligt att höra att jag överträffade dina förväntningar. Din fastighet överträffade alla förväntningar man kan ha på en välskött gård. Jag hoppas innerligt att du kommer trivas i din nya lägenhet och att du kommer njuta av havsutsikten, nu när utsikten över gröna ängar och får snart är ett minne blott.
  • Ann-Louise S

2018-10-02

Ann-Louise S skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Carina Lundblad lotsade oss skickligt genom hela processen från nyfikna lägenhetsspekulanter till första steget i tankeprocessen för framtida försäljning, planering inför, fotografering och styling av vår villa på Tjörn till visning samt faktisk försäljning.
    Carina har en härlig personlighet med ett starkt engagemang som hon balanserar på ett proffsigt sätt. Hon är kunnig, tydlig, rak och omtänksam. Carina tog med oss på en resa som var hisnande, spännande och oväntat lärorik. Dessutom kände vi oss trygga hela vägen.
    Varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-10-01

Ingvar J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Vi köpte en fastighet på Tjörn och fick jättebra service av Anne Kylemark. Tydliga svar och snabb respons, vilket vi tycker är det viktigaste.
    Tack! Läs mer
  • 2018-07-21

Ulf K skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Carina Lundblad på Svensk Fastighetsförmedling har hjälpt oss sälja vårt hus i Rönnäng på allra bästa sätt. Stort personligt engagemang och mycket proffsigt genomförande av hela affären.
    Vi är mer än nöjda.
    Marina o Ulf Läs mer
  • Lars W

2018-07-09

Lars W skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Vi har träffat Carina Lundblad vid flera visningar och upplevde från början hennes positiva, vinnande och professionella arbetssätt.
    Det slutade med att hon snabbt och effektivt förmedlade vår nya bostad till oss på Olovs Hage på Tjörn.
    Nu hjälper Carina oss med att sälja vår härliga lägenhet på Nordviksberg 2.
    Carina har fullt ut levt upp till våra förväntningar. Hennes trevliga
    sätt, goda samtal och råd samt ett högt visat intresse med ständig återkoppling gör att vi gärna rekommenderar henne till andra som går i bostadsfunderingar.

Barbro & Lars Wångdahl Läs mer

Hamngatan 12, 471 32 Skärhamn