Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Hamngatan 12, 471 32 Skärhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Tjörn!

Står du inför en av livets största affärer? Att köpa eller sälja en bostad är inte något man gör varje dag. När du väl har bestämt dig kan vi på Svensk fastighetsförmedling hjälpa dig med hela processen. Allt från värderingar till försäljning eller köp. Vi kan även ge dig goda råd på vägen om du går i affärstankar men har svårt att bestämma dig.

Med över 80 år i branschen kan vi garantera att vi har den expertis som krävs. Vi har koll på hela den vackra ön Tjörn, som är Sveriges sjunde största, och kan guida dig till rätt läge och rätt typ av bostad. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 129 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

• 2020-11-15

Eldin J skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Vi köpte hus på Orust Nordhaga115.
    Sonja var väldigt bra och trevlig. Vi kände oss bra bemöta och fick jätte bra visning av huset.. Läs mer
  • 2020-11-03

Anna K skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte ett hus med hjälp av Anne. Över lag väldigt nöjd med affären. Anne har ett varmt men samtidigt proffsigt bemötande som vi uppskattat. Vi upplevde att hon jobbade för att göra köpet så smidigt som möjligt för oss. Läs mer
  • 2020-10-21

LENA G skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anne har varit mäklare i både mitt köp av radhus samt försäljning av mitt hus. I både dessa fall har hon agerat mycket professionellt, hon är seriös, påläst, hjälpsam och kunnig i sitt yrke. Detta gör att man känner sig mycket trygg i hennes händer. Att hon dessutom är en glad person med social kompetens gör att man kan å det varmaste rekommendera Anne till framtida köpare/säljare. En mycket nöjd kund i Stenungsund. Läs mer
    2020-10-21 Anne K svarar LENA G
    Tusen tack Lena! Det har varit ett rent nöje att jobba med dig med din härliga personlighet :)
  • 2020-10-20

Marcus B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köp av villa i Stenungsund där Anne var väldigt smidig och hade alltid ett genuint leende på läpparna. Hon var även riktigt påläst på objektet och dess ingående delar i allt från kostnader till brister som besiktningsmannen hade noterat enligt protokoll. Anne gav oss även möjlighet att få återkomma till huset för att göra en extra syn på vindsutrymmet redan dagen efter visning.
    Väl under budgivningen ringde hon även runt bland oss som budade för att stämma av villkor etc. Hon verkar också ha bejakat säljarens intressen och meddelat dessa på ett ödmjukt sett under budgivningen.
    Inget dåligt att säga om min och min sambos upplevelse rörande Anne som mäklare. Läs mer
    2020-10-20 Anne K svarar Marcus B
    Oj vad fina ord. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya fina hus till våren 🥰
  • 2020-10-06

Kjell H skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Hun var fra første stund til salget var avsluttet meget imøtekommende og hyggelig og faglig dyktig. Hun fikk solgt boligen til tross for corona . Hun anbefales på det varmeste Läs mer
  • 2020-10-06

Carl-ian B skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Sålt enplans villa Gubberovägen 17 Tjörn.
    Proffsig och kunnig med spontana reflektioner som uppskattades högt. Tydlighet i beskrivning av förfarandet vid försäljning samt "goda råd" på vägen.Våra förväntningar blev uppnåtta med råge.
    Sammanfattning, proffsigt och duktig både till oss som säljare och till köparen. Läs mer
    2020-10-06 Lars-Åke J svarar Carl-ian B
    Hej Carl-Ian!
    Tack igen för förtroendet att sälja er fina fastighet och tusen tack för era fina vitsord. Alltid lika roligt att få genomföra en bra affär där man känner att allt blir rätt och bra för både köpare och säljare.
    Hälsa så gott till Erika och ha en fin höst på er!
  • 2020-10-05

Sofia H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sommarstuga. Småfel på siffror i kostnader, i övrigt bra kommunikation. Läs mer
    2020-10-06 Anne K svarar Sofia H
    Hoppas att ni kommer att trivas 😃
  • 2020-10-02

Ulla S skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Objekt Sjöbod

Inga problem med min kontakt med mäklare,

Dock en lång tystnad under våren utan förklaring förrän jag ringde upp och fick till mig att det var sjukdomsrelaterat. Läs mer
  • 2020-09-21

Olof J skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Efter vi tog in 3 offerter från olika mäklare fann vi att Anne stack ut
    Hon är engagerad energisk kunnig
    Vi kan rekommendera henne varmt.
    Olof och Kerstin Läs mer
    2020-09-21 Anne K svarar Olof J
    Tack själva för ett roligt och underbart samarbete. Jag kan varmt rekommendera er som säljare också ;)
  • 2020-09-21

Annika H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt en tomt i Getskär Stora Höga, kommer att sälja ett hus på Rapsvivelvägen 26 i Stenugsund.
    Anne har och är bra att arbeta med hon är saklig och kunnig. Läs mer
    2020-09-21 Anne K svarar Annika H
    Tusen tack Annika. Nu håller vi tummarna att även ert hus blir sålt till ett bra pris :)
  • 2020-09-18

Yvonne Y skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har köpt bostad och kände att mäklaren gjorde vad hon kunde för att få igenom en viktig affär för mig. Tusen tack för proffsigt och vänligt bemötande! Läs mer
  • 2020-09-18

Leif R skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt ett radhus. Relativt snabbt förehavanden. Bra bemötande, personlig. Läs mer
    2020-09-21 Anne K svarar Leif R
    Tack Leif. Hoppas att ni kommer att trivas :)
  • 2020-09-16

Fors Z skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Jag har sålt en fritidsfastighet. Jag har varit mycket nöjd med Sonja Hansson. Hon förstod omedelbart vad vi var för personer och hur fastigheten skulle benämnas och saluföras. Under försäljningen har hon haft en mycket givande och stimulerande kontakt med oss. Hon kunde läsa av oss på ett utmärkt sätt och vi är mycket nöjda med arbetet och mötet med Sonja Hansson. Tack för detta. Zelma Fors och Ulf Björnberg Läs mer
    2020-09-18 Sonja H svarar Fors Z
    Hej Zelma och Ulf! Tack för er bedömning. Det har varit fantastiskt givande att att få träffa er och att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus.
  • 2020-09-14

Katarina S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har fått mycket bra hjälp av Anne att sälja vårt hus. Kommunikationen med var bra. Hon var snabb, kunnig och trevlig. Handläggning kändes säker och trygg. Läs mer
  • 2020-09-12

Amanda S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt bostadsrätt. Fick mycket bra hjälp med allt och upplevde att Anne verkligen förstod vad vi var ute efter!
    Gick alltid att få tag på och gav ett professionellt intryck. Läs mer
  • 2020-09-08

Björn S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde vårat hus och Anne Kylemark som var våran mäklare ingav ett erfaret och säkert sätt, vi blev väldigt nöjda, hon levde upp till våra förväntningar så vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-09-21 Anne K svarar Björn S
    Tusen tack för rekommendationen och att ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • 2020-09-07

Dan S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt fritidshus med viss renoveringsbehov. Anne sålde till ett pris som översteg mina förväntningar. Läs mer
    2020-09-21 Anne K svarar Dan S
    Tack :)
    Tänk att det inte är alltid man behöver lägga ut annons på sin bostad. En riktigt trevlig och bra försäljning där all blev nöjda.
  • 2020-09-07

Mattias A skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig och hjälpsam och sammanförde säljare och köpare på ett snabbt och ordnat sätt. Läs mer
    2020-09-21 Anne K svarar Mattias A
    Tack för fina ord och ett fint bemötande från alla parter :)
  • 2020-09-05

Linn A skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Snabba återkopplingar, trevlig Läs mer
    2020-09-05 Anne K svarar Linn A
    Tusen tack 🙏🏼
    Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra!
  • 2020-09-02

Denis N skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon hittade köpare till ett svårsålt hus. Läs mer
  • 2020-08-23

Viktor J skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2020 bjöd på en hel del utmaningar för bostadsförsäljningar men kände att Anne var med på banan från början till slut vilket resulterade i en mycket trevlig upplevelse och en bra försäljning! Läs mer
    2020-08-23 Anne K svarar Viktor J
    Tack Viktor 😃
    Det gäller att aldrig ge upp och ta vara på det som livet erbjuder i rätt stund 😉
    Du har varit en riktigt tålmodig och alltid lika trevlig kund.
    Tack för fint samarbete.
  • 2020-08-21

Reza A skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hej! hon jätte duktig på mäklare och snabbare på jobbet och bra svarar.
    Mvh Reza Läs mer
    2020-08-21 Anne K svarar Reza A
    Härligt med nöjda kunder! Du var också jättesnabb ;)
  • 2020-08-20

Agneta B skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Fritidsbostad. Under rådande omständigheter är jag mer än nöjd med allt stöd och hjälp från mäklaren!
    Tack! Läs mer
    2020-08-21 Lars-Åke J svarar Agneta B
    Tack Agneta!
    Ibland är vägen inte spikrak genom en bostadsaffär, då vill jag gärna vara till stöd och hjälp på alla sätt jag kan så att slutresultatet ändå blir bra.
    Ha en härlig slutkläm på sommaren nu!
    Lars Åke
  • 2020-08-18

Karolina S skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket trevlig, professionell och tillmötesgående. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-08-14

Rita P skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Proffsig, kunnig. Kan bara tala positivt om Anna-Karin. Läs mer
  • 2020-08-11

Marleen E skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt hus! Rask effektivt! Alltid nåbar. Engagerad. Tydlig o rak! Oerhört nöjd! Kommer använda igen! Läs mer
  • 2020-08-11

Annalill L skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har just sålt ett enplanshus med hjälp av Anna-Karin Vernberg. Försäljningen gick snabbt, smidigt och känns trygg och proffsigt genomförd!
    Jag rekommenderar absolut andra att anlita Svensk Fastighetsförmedling och
    Anna-Karin! Läs mer
  • 2020-07-19

Jonas S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag sålde en bostadsrätt. Jag fick ett mycket gott Intryck. Jag kände mig trygg genom hela affären sen hade jag väl hoppats på en lite högre peng så klart. Men det är inget som vi kan råda över. Marknaden sätter priset inte någon annan. Jag känner att Anne gjorde det som gick att göra. Jag kommer i framtiden gå till Anne om jag ska sälja något hus eller dylikt. Mvh Jonas Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Jonas S
    Tusen tack Jonas! Gubben tackar för den goda kompensationen också 😉
  • Görel S

2020-07-14

Görel S skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Mäklaren har varit professionell och kunnig. Han sålde vårt hus i Myggenäs snabbt och elegant. Vi är mycket nöjda med honom. Läs mer
    2020-08-20 Lars-Åke J svarar Görel S
    Hej Görel!
    Jag blir både glad och tacksam när jag får så fina vitsord.
    Ha nu en riktigt bra avslutning på sommaren... fast ni lämnat Tjörn!
    Lars Åke
  • 2020-07-10

Anna W skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt villa. Mäklaren väldigt tydlig mot både säljare och köpare. Väldigt proffsig i sitt bemötande.
    Kände oss trygga Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Anna W
    Tack så mycket. Väldigt roligt att kunna hjälpa er till en bra affär efter en så lång process för er 🤗
  • 2020-07-09

Hannele C skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon var SUPER TOPPEN!
    Affären gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2020-06-27

Jan-olof J skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Bästa omdöme på alla punkter! Läs mer
  • 2020-06-26

Victor J skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastiskt bemötande samt att hon ser till att kunden blir så nöjd som möjligt! Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Victor J
    Tack. Hoppas att allt håller hela vägen nu och att ni snart får flytta med er lilla kille 🤗
  • 2020-06-19

Björn B skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Inger förtroende.
    Är wellknow med området
    Har gett bra information hur affären genomförs
    Kan verkligen rekommendera Lars Åke. Läs mer
    2020-06-22 Lars-Åke J svarar Björn B
    Tack Björn för att jag fick förtroendet att säja er fina fastighet som ni förädlat så bra och gjort så smakfull under era år som ägare.
  • 2020-06-10

Inger H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Är nöjd med Anne som mäklare, kunnig och löser allt på ett snabbt och bra sätt Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Inger H
    Tack så jättemycket. Alltid kul med en bra budgivning 🤗
  • 2020-06-09

Jörgen Ö skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt lägenhet.
    Mycket bra.
    Tycker hon levde upp till dom förväntningarna jag hade.
    Bra information om lägenheten. Tycker att Anne inte bara var trevlig hon gjorde ett proffsigt jobb också. Mvh jörgen Öbom Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Jörgen Ö
    Jag är glad att allt gick fint till sist för alla berörda parter. Inte alltid lätt att få ihop en trestegs affär 🙏🏻
  • 2020-05-28

Aina K skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Valde Anna-Karin för att jag visste att hon nyss sånt ett annat hus på gatan. Tänkte om hon hade kvar intresserade för hus i närheten. Visste inget om henne, mer än så.
    Fick snart klart att Anna-Karin är en driven och professionell mäklare med mycket god kännedom om vårt område.
    Hon är lätt att få kontakt med, bra och snabb återkoppling. Man känner sig avslappnad i hennes närvaro och kan lätt välja att få full tillit.
    Vi är inte klara med affären ännu, men hittills allt gott och hoppas och känner att det nog håller hela vägen ut. Läs mer
  • 2020-05-26

Britt-louise O skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt en villa.
    Upplevde Anna-Karin kunnig och engagerad,
    blev väl bemött.
    Anlitar gärna henne igen om det skulle behövas. Läs mer
  • 2020-05-13

Kerstin O skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Vi har köpt bostad. Vi har blivit bemötta på allra bästa sätt. Sakkunnig och mycket väl informerade om allt. Tålmodig med alla våra frågor. Läs mer
  • 2020-05-03

Johan B skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anna-Karin har varit jätte bra att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-05-03

Kristina M skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Jag gillade Lars-Åkes stil. Är så trött på mäklare med "backslick" och attityd. Lars-Åke var mycket proffsig och jag fick förtroende för honom. Han höll mig informerad under hela processen och huset blev sålt. Läs mer
    2020-05-04 Lars-Åke J svarar Kristina M
    Kristina!
    Tack för ert praktiska och pålitliga sammarbete under försäljningen, det var lätt att känna att vi var ett bra team som genomförde denna försäljning till en mycket nöjd och trevlig köpare.
  • 2020-05-02

Kaia S skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Lars Åke är en kunnig och engagerad man som koordinerade salut av vårat vackra hus. Han har en personlig stil som får allt att kännas möjligt och ett "nere på jorden"-drag som känns väldigt ärligt. Läs mer
    2020-05-04 Lars-Åke J svarar Kaia S
    Kaia!
    Tack för dina uppskattande ord, mitt arbet underlättas också när jag har kunder som er som sammarbetar smidigt och också "har båda fötterna nere på jorden".
  • 2020-04-29

Helga Sofie P skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Kjøpt eiendom Tolleby 1. Fikk svært god hjelp til hvordan jeg skulle gå fram, hvordan det hele fungerer (juridisk) og ekstra morsomt at eiendommens historikk følger med i kjøpspapirene. Profesjonell og god menneskekjenner. Anbefales varmt! Läs mer
    2020-05-04 Lars-Åke J svarar Helga Sofie P
    Tack Helga Sofie!
    Alltid trevligt för oss här på Tjörn att få in lite norska grannar i stugorna. Tack för dina vänliga ord och välkommen till Tolleby!
  • 2020-04-17

Kristoffer I skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vårt bostadsköp har gått snabbt och enkelt tack vare Anne. Vi har fått återkoppling direkt på mejl och telefonsamtal. Nu flyttar vi snart in i vår nybyggda bostad med havsutsikt, kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-04-17 Anne K svarar Kristoffer I
    Tusen tack för fin rekommendation 😃
    Är övertygad om att ni kommer att stormtrivas!
  • 2020-04-14

Lukas J skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte ett radhus genom Anne, det fungerade utmärkt och hon levde upp till förväntningarna vi hade. Läs mer
    2020-04-17 Anne K svarar Lukas J
    Tack Lukas för rekommendationen och hoppas att ni kommer att trivas ☀️
  • 2020-04-08

Viktor T skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anne Hjälpte mig sälja min lägenhet, en 2a i Stenungsund under corona oroligheterna.
    Hon la mycket fokus på sina uppgifter och hon mötte alla mina förväntningar som jag hade på mäklaren.
    Jag kan starkt rekommendera Anne som mäklare! Läs mer
    2020-04-08 Anne K svarar Viktor T
    Tack för fina ord Viktor. Med alla oroligheter i världen blev det ganska bra ändå. Tack för fint samarbete 😃
  • Malin J

2020-03-13

Malin J skrev om Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Sonja har hjälpt mig sälja villa som visat sig svårsåld där andra mäklare gått bet. Hon har med sin aldrig sinande energi och optimism lyckat hålla farten upp under de sex månader det tog oss att sälja. Hon är helt outstanding! Läs mer
    2020-03-18 Sonja H svarar Malin J
    Tack Malin för de fina orden! Det var varit otroligt trevligt att kunna hjälpa dig med att fullfölja försäljningen.
    Sonja H gillar detta
  • 2020-03-12

Amel V skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bättre mäklare får man leta efter, vi sålde våran lägenhet på Barnens Byväg med hjälp av Anne.
    Redan från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer.
    Kan varmt rekommendera Anne Kylemark från svensk fastighetsförmedling Stenungsund.
    Amel och Ghada Läs mer
    2020-03-12 Anne K svarar Amel V
    Tack! Vad underbara ni är. Väldigt roligt att jag fick hjälpa er med denna rekordförsäljning :)
  • 2020-03-04

Lisbeth B skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Är mycket nöjd med LarsÅke, har skött försäljningen av villan
    på ett proffsigt och bra sätt, till ötesgående och lyssnade väl
    på mina önskemål.
    Snabb och bra affär.
    Vänlig och lyssnande person,med många bra råd.
    Ät mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-05 Lars-Åke J svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth!
    Tack för ditt omdöme, det har varit ett rent nöje att få bistå dig i försäljningen av din fina villa.
    Hälsningar// Lars Åke
  • 2020-03-02

Björn O skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt min fastighet på Olas väg! Väldigt nöjd med allt!! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte