Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Tjörn!

Står du inför en av livets största affärer? Att köpa eller sälja en bostad är inte något man gör varje dag. När du väl har bestämt dig kan vi på Svensk fastighetsförmedling hjälpa dig med hela processen. Allt från värderingar till försäljning eller köp. Vi kan även ge dig goda råd på vägen om du går i affärstankar men har svårt att bestämma dig.

Med över 80 år i branschen kan vi garantera att vi har den expertis som krävs. Vi har koll på hela den vackra ön Tjörn, som är Sveriges sjunde största, och kan guida dig till rätt läge och rätt typ av bostad. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 294 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn 2

• köpte sitt hus med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är väldigt nöjd med Nora Ask
    Hon har varit proffsig tålmodig serviceinriktad possessiva inte endast mot säljare utan även mot oss som spekulanter budgivare och köpare på en mänskligt och personligt sätt
    Vi har känt oss trygga genom hela processen
    Nora är grym 🤗
  • sålde sitt hus med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-11-15 Verifierad kund
    Nora har en trevlig attityd och är lätt att ha att göra med.
    Bra driv i arbetet och hon pushar lite extra - när det behövs.
    Det är lätt att prata med Nora - många korta avstämningar och frågor har lösts snabbt via telefon eller sms, vilket har bidragit till att processen har känts effektiv och hela tiden rört sig framåt.
    Hon är bra på ställa frågor om saker i huset för att undvika att ge svävande svar till en potentiell köpare. Hellre en fråga för mycket än för en lite; - kommunikationen oss emellan har därmed varit kontinuerlig och lätt. Jag har upplevt att hon verkligen vill känna att hon är insatt i och påläst om försäljningsobjektet, vilket har känts bra.
    2022-11-15 Verifierad kund
    I Nora mötte vi en professionell mäklare med en positiv och lättsam attityd. 😄
    Nora har ett bra momentum i sitt arbete och drev processen framåt på ett systematiskt och effektivt sätt. Bra balans mellan driv och lyhördhet, kombinerat med lite humor vilket vi uppskattade.
    Nora var personlig på en lagom nivå utan att tappa sin professionalism och yrkesroll. Nora är lätt att kommunicera med,
    hon känns alltid tillgänglig och hon har varit fantastiskt bra på att återkoppla till oss - både snabbt och effektivt.
    Det har känts avspänt och lätt att arbeta med Nora i vår försäljningsprocess.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vi upplevde att vi fick ett trevligt och professionellt bemötande av Nora.

Vi upplevde att vi fick de svar och den hjälp vi behövde.

Vi kan sammanfatta upplevelsen som helhet mycket god.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Kode
    2022-11-13 Verifierad kund
    Man känner sig väl omhändertagen och trygg.
    Därför är det andra gången vi gör affärer med Anna-Karin.
    Snabb och effektiv när vårt hus behövdes säljas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-11-13 Verifierad kund
    Anne er både profesjonell og hyggelig og hun har god kontakt med markedet. Hun har også vært en dyktig rådgiver for oss.
    Vi bor i Norge og gjennom hele salgsprosessen har hun bidratt med mer service og assistanse enn det som kan forventes.
    Kontrakten er nå signert og salgssummen ble omtrent som Anne hadde antydet.
    Tack så jättemycket för fint omdöme. Det är så roligt att kunna hjälpa till med det jag kan 🙏🏼🤗 Anne Kylemark
    • Kode
    2022-11-13 Verifierad kund
    Trygg, kunnig, alltid snabb att höra av sig och dessutom väldigt trevlig att ha att göra med. Du kan lita på att hon säger som det är. Vi har både köpt och sålt med Anna-Karins hjälp och rekommenderar henne varmt!
    2022-11-11 Verifierad kund
    Nora är extremt duktig och engagerad mäklare!
    Hon fick hela processen att kännas trygg och bra.
    Hon var informativ och uppdaterade oss under hela processen.

Jag rekommenderar verkligen er där ute att kontakta Nora när ni skall sälja eran bostad.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Kanonbra. Under hela försäljningstiden kändes Nora både proffsig och engagerad. För egen del kändes det super personligt och tryggt.
    Vi var väldigt måna om att hitta rätt person att sälja huset och det tycker jag definitivt att vi hittade i Nora.
    • Svenshögen
    2022-11-10 Verifierad kund
    Hade önskat tydligare feedback och kommunikation men ändå lyhörd för kritik. Trevlig och duktig på sitt jobb, vågar vara personlig vilket uppskattas.
    • Svenshögen
    2022-11-10 Verifierad kund
    Proffesionellt utfört på alla sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-11-03 Verifierad kund
    Alltid trevlig, lätt att få tag. Jag tycker att det fungerat jättebra hela vägen allt från första mötet till vi skrev kontrakt igår. Jakob är kunnig, hjälpsam, trevlig, proffsig, går alltid att få tag, återkopplar snabbt. Jag ger Jakob högsta betyg och rekommenderar Jakob för framtida uppdrag och önskar honom lycka till.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-30 Verifierad kund
    Ett tydligt och professionellt bemötande från mäklaren. Bra på att följa upp och informera i alla försäljningssteg.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-29 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött av Jacob. Han var lätt att samarbeta med och han var tydlig i kommunikationen. Han gav tydlig information om hur köp-säljprocessen går till och han var tillgänglig för frågor när det behövdes.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-26 Verifierad kund
    Fokuserad, tydlig, tillmötesgående, tillgänglig
    Tack så mycket. Det är extra kul att göra affärer med så härliga människor. Lycka till med ert nya hus på ön. Övertygad om att det kommer att bli fantastiskt :) Anne Kylemark
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-24 Verifierad kund
    Dålig information på uterum 22m2 var bara 16m2!!!! Ingen information om det var vattenburen elvärme eller elektriskt i uterummets golv!!!!!!
    Hej,
    Informationen om kvm på uterummet var inte utsatt utan 22 kvm var garaget som felaktigt blivit registrerat på Lantmäteriet. Då detta var ett dödsbo så var det ju dösbodelägarna som gett oss information och det är klart att det inte är helt enkelt att veta alla detaljer om man inte äger huset. Därför tyckte jag att det var extra viktigt att belysa dom punkterna när vi hade kontraktet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset ändå när ni flyttar in och att alla detaljer hamnar på plats till slut 😊
    Tyckte ändå att vi hade en trevlig kontraktsskrivning tillsammans.
    • Bleket
    2022-10-19 Verifierad kund
    Kontakt från första samtal. Uppringd och snabba beslut.
    Härligt Sven-Olof. Vi hoppas ni kommer att få njuta av den vackra miljön lång tid fram över :) Anne Kylemark
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Jörlanda
    2022-10-13 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig.
    Flexibel gällande affären
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-12 Verifierad kund
    Nora har hjälpt mig, med kort varsel, att hitta en ny bostad. Hon har, med hjälp av kontinuerlig SMS och telefonkontakt, hållt mig uppdaterad under hela förloppet. Jag har kunnat känna mig lugn och trygg hela tiden.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Hon är bra mäklare, så trvlig. Jag så nöjd för köp mitt hus☺️.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-09 Verifierad kund
    Trevlig, inlyssnande och lätt att kontakta.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Vi är nöjda på köpet och hon är bra mäklare som man kan säga Tack
    2022-10-07 Verifierad kund
    bra bemöt
    att få huset sålt, det gick fint
    öppen och transparant , arbetsvillig och driven
    2022-10-01 Verifierad kund
    Gick att nå hel tiden, duktig!
    Tack Filip,
    Du är en enkel kund att tycka om och vara duktig ihop med. Lycka till med allt :)
    • Centralt
    2022-09-28 Verifierad kund
    Jag har från första mötet känns mig bra bemött och fått bra återkoppling mellan alla olika beslut som måste tas.
    Kan varmt rekommendera Jakob till andra.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Proffsig och väldigt hjälpsam
  • sålde en tomt med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Ödsmål
    2022-09-05 Verifierad kund
    Nora ger ett mycket trevligt och professionellt intryck. Man känner sig trygg som kund med henne som mäklare. Skulle det bli fler affärer får det gärna bli med Nora!
    • Rönnäng
    2022-09-02 Verifierad kund
    Hon var bäst på olika sätt såsom förklaring, motivering, kommunikation mm.
    Tack,
    Hoppas ni kommer att trivas riktigt bra nu :)
    • Rönnäng
    2022-08-31 Verifierad kund
    Tydlig, effektiv och påläst mäklare.
    Underbart roligt att vi kunde få ihop affärerna så ni fick flytta närmre varandra. En riktigt go krutgubbe med en underbart driftig dotter :) Anne Kylemark
    2022-08-25 Verifierad kund
    Lugnt och positivt bemötande. Informativ och tydlig. Gav oss all tid vi behövde för att uppleva och se objektet innan köp.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Jacob var trevlig och kompetent.
    Mycket bra återkoppling.
    Jacob levde absolut upp till alla mina förväntningar.

Mvh Ulf
  • köpte en tomt med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Ödsmål
    2022-08-22 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande.
    Nora levde upp till mina förväntningar med ett rakt och bra bemötande
    Hon skaffade fram den relevanta informationen jag sökte inom rimlig tid för att affären skulle bli så smidig som möjligt
    2022-08-22 Verifierad kund
    De var bra allting !,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    2022-08-07 Verifierad kund
    Vårt gemensamma utlåtande har ni fått genom min mans svar
    Tack
    Tack!
    Det var ett väldigt fint omdöme dessutom!
    2022-08-06 Verifierad kund
    En mäklare som är framåt med en kul räv bakom örat. Kunnig och vet vad hon snackar om.
    Driver affären på ett positivt.sätt för både säljare och köpare som jag uppfattar det.
    MVH/Leif
    Underbart fint skrivet. Så tacksam för gott betyg. Lycka till med nya bostaden på ön :) Anne Kylemark
    2022-08-05 Verifierad kund
    Vi var mycket noggranna när vi valde vilken mäklare som skulle sälja vår fastighet. Efter flera intervjuer föll valet till slut på Anne Kylemark och det har vi inte ångrat.
    Hon erbjöd oss ett väl genomtänkt paket av tjänster som passade oss och vår fastighet väl. Anne har en fingertoppskänsla som gjorde att vårt smultronställe såldes till rätt pris och till en köpare som har förmågan att se värdet och utvecklings-möjligheterna med vår fastighet.
    Vi kan varmt rekommendera Anne Kylemark som en mycket professionell fastighetsmäklare.
    Jag kan inte med ord tacka så mycket för det fina omdömet. Jag hoppas ni hittar något riktigt bra i Spanien nu och tack för allt :) Anne Kylemark
    2022-08-01 Verifierad kund
    Bra bemötande, rutinerad och kunnig, kändes tryggt.
    Tack för omdömet. Kul att ni fick riktigt bra betalt också. Lycka till i Skåneland :) Anne Kylemark
    2022-07-21 Verifierad kund
    Nora var engagerad, nyansrik och ihärdig. Lätt att möta i samtal.
    Hittade perspektiv utan låsningar i ” givna” sätt att se på vårt hus.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Tillgänglig och snabb att svara på frågor. Kunde möjligen varit något mer insatt i detaljer om fastigheten.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Nora har varit mycket effektiv. Hon har varit behjälplig med strategier och är kunnig och driven.
    Vi är så nöjda med henne och husaffären.
    Dessutom är hon glad och positiv.
    Stort tack Maggan & Lars Ruckman
    2022-07-15 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, återkopplade väldigt snabbt, gjorde så att det blev en smidig affär och alla var nöjda!
    Informerade väldigt bra och vi fick god tid på oss att kolla på huset under visningen.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Nora är korrekt i sitt uppträdande som mäklare, lämnar tydlig information och återkoppling efter varje visning. Visar intresse för sitt åtagande och sett möjligheter i objektet.
    Hon tar reda på fakta, brinner för sitt arbete och
    visar stor respekt. Hon tar tag i sin uppgift och jobbar snabbt framåt med alla kontakter. Har tagit till sig vår information och önskemål på ett bra sätt.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb och enkel kommunikation som ledde till snabb och smidig affär.
    Hoppas att ni trivs och snart kan få resa hem till Ukraina. Allt gott och lyckt till med det nya lilla livet :) Anne Kylemark
    2022-07-01 Verifierad kund
    Noras bemötande är proffsigt och strukturerat. Ifall hon inte har svar på frågorna direkt er hon till att ta fram fakta och var mycket noggrann med att presentera detta för mig som köpare snabbt, ärligt och effektivt.

Hela processen var smidigt och hon såg till att både säljaren och jag som köpare var nöjd och att allt gick smidigt från början till slut. Jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare.

När jag ska sälja min bostad kommer Nora vara mitt självklara val.
    • Ucklum
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra mäklare som ordnade så det blev en smidig affär. Gick igenom all information jag behövde och återkopplade alla mina frågor jag hade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-06-27 Verifierad kund
    Väldigt professionell och driven mäklare. Försäljningen av bostaden har gått väldigt smidigt tack vare Nora.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Bra och engagerat bemötande. Affären gick snabbt och vi fick ett pris vi blev nöjda med.
    Härligt! Snart får era köpare nya grannar hoppas jag :) Anne Kylemark
    2022-06-25 Verifierad kund
    Trots svåra tider baxades försäljningen i mål, till ett - tyvärr - lite för litet pris jfr med vad vi hoppats på. Mötet med köparna var väl förberett och trevligt på alla sätt // Anders
    Tack för fint omdöme. Må gott :) Anne Kylemark
    • Höviksnäs
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi fick en bra känsla från början där personkemin stämde och försäljnings-presentationen var professionell.
    Anne fick till en snabb process med fotografering, besiktning, skapande av objektbeskrivning, marknadsföring etc.
    Hon var lätt att få tag på, kunde förhandla fram en bra affär som vi kände oss nöjda med. Hon ställde dessutom upp på kontrakt-skrivning sent på kvällen.

Stort tack!
    Per & Marie
    Så tacksam för ert fina omdöme som jag missat att svara på. Ibland blir det lite hektiska tider. Hoppas ni mår fint och att allt går er väg. Tack än en gång :) Anne Kylemark
    2022-06-02 Verifierad kund
    Bra från första stund. Att hon skulle göra ett bra jobb, vilket också infriades till fullo.
    Alltid lätt att få tag i, ringde tillbaka enligt ök.
    Jag har bara positiva erfarenheter av Anne.
    Tack för fin bedömning Lars Inge 🙏🏼 Ni var också lätta att få tag på 😉 Ett härligt samarbete med mycket humor och ömsesidig respekt. Så tacksam för att ni gav mig förtroendet att sälja ert underbara hus. Anne Kylemark