Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Tjörn!

Står du inför en av livets största affärer? Att köpa eller sälja en bostad är inte något man gör varje dag. När du väl har bestämt dig kan vi på Svensk fastighetsförmedling hjälpa dig med hela processen. Allt från värderingar till försäljning eller köp. Vi kan även ge dig goda råd på vägen om du går i affärstankar men har svårt att bestämma dig.

Med över 80 år i branschen kan vi garantera att vi har den expertis som krävs. Vi har koll på hela den vackra ön Tjörn, som är Sveriges sjunde största, och kan guida dig till rätt läge och rätt typ av bostad. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 204 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn 2

• sålde sitt hus med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-11-29
    Saklig, lyssnande med stor energi att finna en utmärkt köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-11-23
    Positiv och engagerad person som var väl insatt i ärendet. Bra telefonkontakt efter första besöket fram till kontraktsskrivandet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-11-20
    Anna-Karin lyssnar in och sköter alla kontakter med besiktning, styling, fotograf, på ett snabbt och smidigt sätt, återkopplar inför visning. Vi är super nöjda med att det gick snabbt och smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-11-17
    Sonja stod ut med oss i ett helt år medan vi letade nytt hus och förberede vårt befintliga för försäljning.
    Fick stöd från början till slut vilket vi kändes tryggt hela vägen :)
    Tack så mycket för den fina bedömningen. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er att förverkliga era drömmar. Sonja Kurth
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Höviksnäs
    2021-11-17
    Detta betyg ger vi till Anne Kylemark eftersom hon tog över från Sonja. Så tyvärr kan vi inte ge nåt betyg för Sonja eftersom vi inte träffat henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-11-04
    Snabb och enkel hjälp/hantering sv ärendet, lätt att få kontakt med vid frågor.
    Tack för din bedömning. Sonja Kurth
  • köpte en tomt med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-10-29
    Anna-Karin har varit super bra från första kontakt, jag är jätte nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-10-22
    Imponerade med sin höga ambition och avsikt att ge vår sak sin totala ansträngning!
  • sålde sin bostad med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-10-08
    Jacob är driven, positiv, professionell, ser möjligheter och löser problem/frågor som uppstår på vägen.

Min bostad krävde mycket tanke för att få ut rätt och med rätt förväntningar. Supernöjd. Hade valt Jacob igenom om jag hade fler bostäder att sälja!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-10-06
    Kunnig och driftig mäklare som kan sitt jobb till 100%. Alltid trevlig.
    Tack Thomas för fina ord. Du är själv alltid trevlig så det är inte svårt att bemöta dig på samma vis ;) Anne Kylemark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Hallerna
    2021-10-04
    Vi kände förtroende för Anna-Karin direkt och vi upplever hennes insats som toppklass och väldigt professionell.
    Hon har ett mycket positivt bemötande, är fokuserad, noggrann och hör av sig löpande och i god tid , vilket har känts tryggt för oss som säljare.
    Kan varmt rekommendera Anna-Karin!
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att hjälpa er ☺️ Anna-Karin Vernberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Rönnäng
    2021-10-04
    Toppen, rak, tydlig och en högst likeable person
    Tack för fin återkoppling! Nöje att göra affärer med dig och hör av dig genast om det är något :) Anna-Karin Vernberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Valsäng
    2021-09-29
    Trevligt bemötande och verkar ärlig. Uppskattade verkligen att hon tog sig tid att åka med till huset efter försäljningen, trots att det var på "fritiden " Det har känts bra!
    Tack tuffingen ;) Kul att det gick så bra med försäljning av ditt egna hus också! Ser fram emot tillträdet då vi ses igen :) Anne Kylemark
    2021-09-23
    Jag kände mig väl omhändertagen och fick ett mycket trevligt bemötande samt tydliga svar på mina frågor. Mäklaren var hjälpsam och hanterade hela processen från start till slut mycket proffsigt. Kunde inte ha varit bättre!
    Härligt att det gick så smidigt med allt efter så många kunder på visningen. Tack för fina ord och ett bra samarbete :) Anne Kylemark
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-09-22
    Trevlig
    Snabb återkoppling
    Proffesionell men ändå lättsam
    2021-09-17
    Sonja får toppbetyg för sitt tålamod och sitt okonstlade sätt att vara. Den ”osliskigaste” mäklare jag haft med att göra. Vi satt i en trixig situation på ett trygghetsboende, mkt tacksam att Sonja jobbade utanför boxen.

Att huset gick upp 25% vid budgivningen tror jag vi har Sonja att tacka då hon agerade på proffsigt vis.

Mkt nöjd kund
    2021-09-11
    Engagerad, kunnig, snabb. Väldigt informativ om de olika alternativen.
    2021-09-11
    Jag upplever Jacob som en mycket seriös och kunnig mäklare. Han är omtänksam och får oss att känna oss trygga med försäljningen av huset. Han är tydlig och förklarar bra. Han var mycket noga med att hålla oss uppdaterade under hela processen. Vi är väldigt nöjda med affären.
    2021-09-11
    Väldigt trevlig mäklare som i jämförelse med nästan alla andra mäklare jag mött faktiskt ville sälja huset och hade svar på de flesta frågor redan på visningen!
  • Anette Ö
    • Centralt
    2021-09-10
    Proffsig och trevligt bemötande! Noggrann och tydlig i alla hänseenden. Om jag skulle sälja igen så skulle jag inte tveka att använda Jacob igen!
    2021-09-01
    Kanon kille, sakkunnig. Stort och stabil mäklarfirma.
    2021-08-31
    Bra bemötande, service och responstid.
    Lovande karriär! ;)

Allt gött,
    Tobbe
  • sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-08-30
    Engagerad effektiv målinritad lyhörd tillmötesgående välinformerad
    2021-08-27
  • Saime V
    2021-08-25
    Jag tycker att Anne är så snäll och jätte duktig mäklare👍
    Tack Saime,
    Härligt att det gick bra med er försäljning och snart flyttar ni ju in er nya boende. Ser fram emot nästa gång vi möts.
    Anne Kylemark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-08-24
    Vi har tittat på ett 30 tal boenden och har aldrig blivit så bra bemötta av en mäklare som William. Som förstagångsköpare svarar han på alla frågor, gav oss trygghet och råd i hela processen. Han är flexibel och vi känner oss fantastiskt nöjda med att ha hans stöttning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-08-21
    Riktigt skarp mäklare som med humor och självförtroende lotsade oss genom vår försäljning på ett mkt proffesionellt och enkelt vis. Hennes värdering av bostaden samt strategi vid försäljning var spot on och vi blev mycket nöjda med slutpriset.
    Men tusen tack för ett så fint omdöme. En riktigt bra start på söndagen ❤️ Anne Kylemark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-08-11
    Bra bemötande, det hela gick snabbt, proffsigt skött. Väldigt nöjd.
    2021-08-03
    Jättebra, trevlig mäklare. Vi är mycket nöjda med affären.
    2021-07-29
    Sålde min lägenhet i Hjälteby precis. Jacob och övriga kollegor på svensk fastighetsförmedling gjorde min försäljning väldigt smidig och bra. Jag uppskattade den täta dialog med Jacob under hela försäljningsprocessen och han guidade mig på ett bra sätt genom hela försäljningen.
    2021-07-12
    Trevlig, proffesionell, målinriktad, sätter kunderna högt på sin dagordning, både köpare och säljare.

Kan med förtroende rekommendera henne till vänner o bekanta.

Stort tack till henne och hennes anlitade underkonsulter!
    Krister Lindgren
    Tack för fint omdöme Krister! Och ett extra stort tack för den goda honungen vi fick :) Anne Kylemark
  • köpte sitt hus med hjälp av William Stenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Kyrkesund
    2021-07-05
    Trevlig och lugn och saklig mäklare,
    • Höviksnäs
    2021-07-05
    Vänligt med snabb, lätt kommunikation.
    • Starrkärr
    2021-07-01
    Anna-Karin har tagit sig mycket tid att svara på frågor och funderingar från mig so köpare.
    2021-06-30
    Mycket professionell och har stöttat oss på bästa tänkbara sätt.
  • Saime V
    2021-06-27
    Jetti bra mäklaren de är hjälp mecket folk
    2021-06-25
    Det blev ett snabbt avslut, vilket jag uppskattar mycket. Det har varit en väldigt jobbig vår för mig, hade kanske tänkt bo kvar i huset något år men det var snabba beslut när lägenheten på Ekerö blev till salu.
    Tack Katarina :)
    Det kommer bli så bra med flytten till Stockholm. Härligt att få en nystart i livet :)
    • Jörlanda
    2021-06-24
    Vi har köpt hus genom Ann och är jättenöjda med hennes bemötande. Hon är väldigt trevlig, kunnig och kompetent, vilket har gjort hela processen otroligt lättsam. Vi kan varmt rekommendera Ann om man söker en driven och omtänksam mäklare!
    Tack Nathalie,
    Ni kommer säkert att trivas som fisken i vattnet med närhet till allt. Snart är det dags :)
    • Jörlanda
    2021-06-23
    Anne är en mycket proffsig och kompetent mäklare. Trevligt bemötande och snabba svar. Mycket hjälpsam. Levde upp till alla våra förväntningar. Vi rekommenderar henne varmt.
    Tack så mycket Anna-lena,
    Så kul att kunna hjälpa er till att kunna uppfylla era bostadsdrömmar. Vi ses snart :)
    • Hallerna
    2021-06-22
    William har varit toppen sen start och det blev en smidig affär. När det uppstod hinder jobbade han järnet för att få det löst. Rekomenderar starkt!
    2021-06-03
    Anne hjälpte mig sälja mitt lilla hus. Jag behövde komma igång med försäljning och få sålt snabbt vilket hon fixade exemplariskt. Anne är lättsam, trevlig och effektiv . Löser det man ber om och återkopplar snabbt.
    Jag är mycket nöjd med min försäljning .
    Tack Camilla,
    Så skönt att det gick så smidigt och att du fick fatt i ett boende till slut :)
    2021-06-01
    Anne hade ett trevligt bemötande och var hjälpsam och flexibel i köpeprocessen. Anne levde upp till alla förväntningar!
    Tack Victor för fina ord. Hoppas ni kommer att trivas :) Anne Kylemark
    2021-05-29
    Köpte vårt första hus av Anne, uppskattade verkligen att vi fick möjligheten att se huset dagen efter ordinarie visning då vi hade förhinder. Mycket bra kommunikativ och pålitlig mäklare.
    Så roligt att det blev just ni som fick köpa huset tycker jag. Det kändes som att det blev rätt familj som fick huset till slut. Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme 🤗 Anne Kylemark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-05-27
    Köpte en Brf via Anne och svensk fast. Anne är väldigt kunnig och ärlig! Hon är även lättsam och pedagogisk, rekommenderar henne som mäklare alla dagar i veckan!
    Riktigt stort tack för rekommendationen 🤗 Med trevliga kunder är det aldrig svårt att göra ett bra jobb 😉 Anne Kylemark
    2021-05-27
    Jag tyckte att Anne verkligen hjälpte oss i hela processen vid köpet av vår bostadsrätt. Vi fick ett härligt bemötande och ärliga svar på de frågor vi ställde, vilket vi verkligen uppskattade! Det är jätte glada att vi fick Anne som mäklare.
    Tack fina Linda 🌺 Det var så roligt att just ni blev köpare och jag önskar er all lycka framåt. Anne Kylemark
    2021-05-25
    Har sålt en villa.
    Tryggt och säkert genom hela affären.
    Finns alltid tillgänglig, till och med efter avslutad försäljning.
    Tusen tack för rekommendationen! Ni kan alltid höra av er till mig vare sig det gäller er nuvarande affär eller någon annan i framtiden. Frågor dyker upp längs livets väg och ni ska alltid känna er välkomna att kontakta mig. Lycka till med framtida boenden 🤗 Anne Kylemark
    2021-05-25
    Seriös och goda erfarenheter av bostadsläget i berört område
  • sålde en tomt med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-05-24
    Sålt bostad och är mycket nöjd med Anna-Karins hjälp
    2021-05-19
    Vi har köpt en bostadsrätt och det har än så länge gått väldigt smidigt.
    Tack Maria!
    Jag hoppas kunna vara behjälplig även fram över på bästa vis. Önskar er en skön sommar i båten 🤗
    Anne Kylemark
  • sålde sitt hus med hjälp av William Stenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Kyrkesund
    2021-05-17
    Trevligt , professionellt & kunnigt bemötande.
    Sålde mitt fritidshus på Tjörn.
    Levde upp till förväntningarna jag hade av en mäklare.