Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tjörn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Hamngatan 12, 471 32 Skärhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Tjörn!

Står du inför en av livets största affärer? Att köpa eller sälja en bostad är inte något man gör varje dag. När du väl har bestämt dig kan vi på Svensk fastighetsförmedling hjälpa dig med hela processen. Allt från värderingar till försäljning eller köp. Vi kan även ge dig goda råd på vägen om du går i affärstankar men har svårt att bestämma dig.

Med över 80 år i branschen kan vi garantera att vi har den expertis som krävs. Vi har koll på hela den vackra ön Tjörn, som är Sveriges sjunde största, och kan guida dig till rätt läge och rätt typ av bostad. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

• Nette J
    Nette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Bemötandet var bra och proffsigt, känslan av att mäklaren hade kunskap och erfarenhet av området fanns med en gång,återkopplingarna var snabba och upp to date.
    upplevelsen som kund kändes personlig och trygg.
    Vill med varmt hjärta rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till andra. Läs mer
    Helen R gillar detta
  • Åke N
    Åke N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Mycket kompetent och påläst. Trevligt bemötande vi fick förtroende direkt. Läs mer
    Helen R gillar detta
  • Lennart D
    Lennart D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    En fantastisk prestation av Helen Roth. Allt ifrån infallsvinkel på fotografier av tomterna, upplägg av tomtvisning samt försäljning överträffade hon våra högt ställda förväntningar! Läs mer
    2017-09-03 Helen R svarar Lennart D
    Tack Lennart! Bättre köpare till de två tomterna kunde vi inte få. Nöjet var helt på min sida och det var trevligt att lära känna dig och Kerstin.
  • Tomas B
    Engagerat
    Inlyssnat Läs mer
  • Linda E
    Linda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Får man bara lite hjälp med deklarationen också så kommer vi vara jättenöjda:) Läs mer

Hamngatan 12, 471 32 Skärhamn