Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Hamngatan 12, 471 32 Skärhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Tjörn!

Står du inför en av livets största affärer? Att köpa eller sälja en bostad är inte något man gör varje dag. När du väl har bestämt dig kan vi på Svensk fastighetsförmedling hjälpa dig med hela processen. Allt från värderingar till försäljning eller köp. Vi kan även ge dig goda råd på vägen om du går i affärstankar men har svårt att bestämma dig.

Med över 80 år i branschen kan vi garantera att vi har den expertis som krävs. Vi har koll på hela den vackra ön Tjörn, som är Sveriges sjunde största, och kan guida dig till rätt läge och rätt typ av bostad. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 73 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

• Peter E

2019-10-18

Peter E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt bostadsrätt , snabbt i enkelt acceptabelt pris Läs mer
    2019-10-18 Helen R svarar Peter E
    Tack Peter! Jag hoppas du har det varmt och gott och att golfspelandet går lysande. Nu har jag hunnit med tre lektioner, funderar nu på hur snabbt det går att komma ner till 36 i handikapp så jag även kan spela på banor i Spanien. Må gott!

Ulf K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt
    Proffsigt
    Mycket kunnig
    Guldstjärna + till Helen Läs mer
    2019-10-18 Helen R svarar Ulf K
    Tack Ulf för rekommendationen! Var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen. Kul att vi fick till ett riktigt bra slutpris (tycker jag i alla fall ;-). Nu hoppas jag att ni stortrivs i ert nya fritidshus och att ni kan njuta av musiken från Slussens Pensionat på er altan.
  • 2019-10-18

Alexandra A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    fick hjälp att sälja en gård efter min pappas bortgång! Bemötandet var över förväntan då jag redan va supernöjd med mäklarn vi hade innan som tyvärr slutade. Helén tog över ärendet och det gjorde hon med bravur! En väldigt varm och vänlig person. Läs mer

Tomas E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kunnig, empatisk och med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-18

Lars Erik Krister H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte lägenhet och fick ett professionellt och trevligt bemötande. Allt gick som vi förväntade oss att det skulle. Läs mer
  • 2019-10-12

Bent W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde vårt fina hus i Grönvik genom SF med Helén Roth som ansvarig mäklare. Dom gjorde ett grymt förarbete, marknadsförde huset på ett fantastiskt sätt och genomförde visningarna väldigt professionellt. Upplever att Helén behandlade alla spekulanter med stor respekt och återkopplade konsekvent till oss. På så sätt lyckades vi hitta den perfekta köparen för just vårt hus. Kan varmt rekommendera SF och Helén Roth. Läs mer
    2019-10-14 Helen R svarar Bent W
    Tack Bent för alla värmande ord! Jag hoppas att ni snart hittar ert nya paradis på varmare breddgrader och att det kan bli hela familjens bodega framöver. Jag önskar er lycka till i sökandet!
  • 2019-10-01

Sune A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt en kustnära sommarstuga.
    Professionellt bemötande allt från värdering till försäljning. Dessutom är Helen en trevlig person att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-16 Helen R svarar Sune A
    Tack Sune! Det har varit mycket trevlig att ha ett samarbete med er. Nu hoppas jag att ni finner er väl tillrätta i ert nya boende som jag mer än gärna kommer ut och gör en värdering av. Vi syns och hörs!
  • 2019-09-28

Lena P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Hon har varit proffsig, kompetent, tillgänglig och ödmjuk. Läs mer
    2019-09-30 Helen R svarar Lena P
    Tack Lena! Jag önskar dig all lycka i ditt nya boende och jag är säker på att du kommer njuta av att inreda ditt nya hem (kul att stylingen gav lite tips).
  • 2019-09-23

Kerstin M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket professionell mäklare allt ifrån värdering till avslut. Extra plus för snyggt utarbetad presentation av objektet. Läs mer
  • 2019-09-16

Stig H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt vårt hus i Skärhamn.
    Vi vill uttrycka vår stora uppskattning av dina insatser med
    försäljningen av vårt hus. Vi fann i Helén en ytterst kunnig ock skicklig mäklare med ett engagemang, som tillsammans skapade stort förtroende. Du hade också förmågan att verka på ett personligt plan och visa prov på både värme och humor – bra jobbat. Läs mer
    2019-09-19 Helen R svarar Stig H
    Tack Stig och Birgitta! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. Det känns tomt nu, när vi inte längre har så täta kontakter. Ser fram emot att träffa er, när det är dags att deklarera. Vi hörs av!
    Mats P gillar detta
  • 2019-09-12

Björn O skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ja e otroligt nöjd med min mäklare Helen!! Smidigt å trevligt!! Läs mer
    2019-09-12 Helen R svarar Björn O
    Tack Björn! Jag önskar dig och din familj lycka till i er nya bostad. Som säljarna sa: Ett av Skärhamns bästa lägen!
  • 2019-09-06

Jan Ove A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt fritidshus.
    Professionellt och personligt bemötande.
    Vi fick ett pris i linje med vad prisstatistiken indikerar men tyvärr inte betalt för de plussvärden gällande skick och designe som vi anser fastigheten besitter. Detta kan inte mäklaren klandras för, som säkert gjort vad hon kunnat för att korrekt presentera objektet.
    Det gäller att ha turen på sin sida och locka de rätta spekulanterna till visningarna. Läs mer
  • 2019-09-04

Anna H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en sjobod.
    Proffsigt, trevligt bemötande. Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Anna H
    Tack Anna! Nu på sensommaren hoppas jag ni hinner njuta lite av förvärvet och nästa sommar fullt ut.
  • 2019-09-03

Pernilla W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har sålt ett radhus. Vi förberedde försäljningen ett år innan den genomfördes.
    Allt var bra planerat och organiserat!
    En väldigt smidig försäljning! Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Pernilla W
    Tack Pernilla! Blir spännande för er att flytta ut till Tjörn ett år innan ni kan flytta in i ert nybyggda hus. Om ni vill bjuder jag gärna på en värdering av villan när den är klar. Min inflyttningspresent till er.
  • 2019-09-03

Arijon A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kände mig trygg och mycket väl mött, redan från första mötet med mäklaren Helen Roth. Hon gick in i uppdraget med inspiration och professionalitet och sålde min bostadsrätt inom en månad, i juli månad. Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Arijon A
    Hej Arijon! Tack för alla snälla ord. Det har varit ett sant nöje att lära känna och hjälpa dej med din försäljning. Lycka till med allt framöver och jag hoppas att det blir en och annan resa.
  • 2019-09-02

Lanze T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Försäljning av Villa i Stenungsund.
    Alltid ett gott och trevligt bemötande.
    Trots ganska kort tid att nå en försäljningen så blev resultatet väldigt bra!
    En mäklare med bra kontakter och som arbetar aktivt och uppsökande! Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Lanze T
    Tack Lanze för rekommendationen! Var riktigt roligt att få hjälpa till att förmedla eran fastighet. Bra skick och bra läge. Nu hoppas jag att ni kommer trivas på er nya adress och att solblänket i havet inte förblindar er helt.
  • 2019-08-29

Ulrika D skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt min bostadsrätt på Uppegårdsvägen med hjälp av svensk fastighetsförmedling. Mäklare Helen Roth. Mycket bra bemötande. Helen är engagerad och proffsig. Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Ulrika D
    Tack Ulrika! Härligt att höra att dina förväntningar uppfylldes. Nu önskar jag dig all lycka med ditt nya boende.
  • 2019-08-16

Denny K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fort och smidigt med trevligt bemötande av mäklaren. Visningen var bra och tydlig. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Denny K
    Tack Denny! Å grattis än en gång till ett fantastiskt läge och hus. Jag är övertygad om att ni kommer stormtrivas!
  • Angelica W

2019-08-15

Angelica W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt ett småhus på Orust, ammedalen 450.
    Vi har träffat Helene vid ett flertal visningar då vi länge letat hus, alltid trevlig och kunnig. Ett varmt bemötande med proffsighet i ryggen.

Vår upplevelse är rakt igenom positiv då de kändes som hon även såg till vårt bästa som köpare i detta fallet.

Vid en eventuell försäljning skulle jag anlita Helene utan att tveka. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Angelica W
    Tack Angelica för alla värmande ord. Härligt att höra att ni skulle anlita mig igen utan att tveka. Nu hoppas jag dock att det inte kommer vara aktuellt, men ni får gärna rekommendera mig till era vänner och bekanta. Jag önskar er all lycka i ert nya fantastiska hem!
  • 2019-08-15

Robert M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har både köpt och sålt bostäder via Helen på Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund och bedömer Helen som genomgående proffsig och mycket duktig i sitt yrke. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Robert M
    Robert! Härligt att höra att du upplevde mig som duktig i min yrkesroll och att jag skötte mig proffsigt. Nu önskar jag dig och din familj lycka till och hoppas att ni kommer trivas med ett mer centralt läge.
  • 2019-07-24

Christer S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt hus på Orust.Helen har skött det hela med bravur.Hon skall ha de bästa rekommendationer så att jag talar om för alla att anlita henne. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Christer S
    Tack snälla Christer! Tack också för den utsökta middagen. Tråkigt däremot att du lämnar Svanesund men jag hoppas du kommer trivas, nu när du flyttar tillbaka till Göteborg.
  • 2019-07-12

Mats Johan Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Lennart is a very knowledgeable broker about the area and realy cares about his work. He kept us informed throughout the sale and managed to achieve the asking price by representing our plot to the fullest. I would recommend Lennart to sell your plot in this area. Läs mer
  • Lena Annika Christina W

2019-07-12

Lena Annika Christina W skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Sålt fritidshus.Positivt entusiasmerande bemötande. Förväntade mig kunskap vilket jag tycker mäklaren hade.Ibland lite väl pratig och upprepade en del. Nöjd men jag tycker det borde finnas ett arvode kopplat till budgivning som görs på köparens initiativ innan allmän visning och det budet avgör affären. Visningar o broschyrer faller bort vilket medför mindre arbetsuppgifter för mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-09

Eva C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Snabb, lyhörd och insatt. Helt enkelt toppen. Läs mer
  • 2019-07-07

Camilla B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi anlitade Svensk fastighetsförmedling, Helen Roth. Vi blev professionellt bemötta. Materialet som lade grunden till försäljningen var professionellt och trevligt presenterat. Vi fick goda råd om hur vi skulle gå till väga och vilka eventuella försäkringar mm som vi som säljare skulle använda för att få en trygg försäljning för både säljare och köpare. Läs mer
    2019-07-07 Helen R svarar Camilla B
    Tack Camilla! Tack för att jag än en gång fick förtroendet att hjälpa er med en försäljning. Tack också för att du alltid är så glad och positiv.
  • 2019-07-01

Anders L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Engagerad, professionell, snabb och mycket trevlig! Läs mer
    2019-07-01 Helen R svarar Anders L
    Tack Anders! Roligt att just ni blev köpare till fastigheten. Jag önskar er en riktigt trevlig sommar ute på Bohusläns svar till Saltkråkan. Hoppas inte badbollarna blåser bort första dagen. Lycka till!
  • 2019-06-25

Maria U skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en bostadsrätt i Stenungssund.
    Vi fick ett trevligt bemötande, bra och informativa svar på våra frågor.
    Mäklaren är kunnig och erfaren.
    Affären gick snabbt ett professionellt genomförd köp. Läs mer
    2019-06-26 Helen R svarar Maria U
    Tack Maria! Å grattis till er fantastiska lägenhet! Ni kommer behöva nypa er i armen varje morgon, när ni blickar ut över havet, för att förstå att det inte är en dröm. Snabbt gick det allt och det beror på er, tog väl max 12,5 minut innan ni sa, vi tar den! Tack och grattis än en gång!
  • 2019-06-24

Crister K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fick ett utmärkt bemötande av mäklaren Läs mer
    2019-07-09 Helen R svarar Crister K
    Tack Crister! Jag är så tacksam att jag fick hjälpa er att sälja ute på Flatholmen. Alltid roligt att få åka båt på arbetstid (vi måste dock träna på tilläggningar). Lycka till med allt nu!
  • 2019-06-10

Emil D skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helen Roth hjälpte oss förverkliga våra drömmar av att flytta till ett magiskt lantställe med mark och hav. Hon var otroligt kunnig, hjälpsam, trevlig och förtroendeingivande under hela processen. Hon var alltid tillgänglig för oss och gjorde så att alla parter blev nöjda. Nu när vi flyttar kommer vi aldrig göra oss av med detta paradis-ställe, men vi ser så fram emot att Helen kommer att vara den som representerar och hjälper oss i alla framtida bostadsaffärer! 6 av 5 till Helen!! Läs mer
    2019-07-17 Helen R svarar Emil D
    Tack Emil! 6 av 5, inte illa! Bästa betyg jag fått på reco! Ni är så välkomna ut till Orust och jag hoppas jag får komma och hälsa på när påfåglarna kommit på plats. Kanske checkar era mammor in på heltid i gästhuset? Då kan ni fly upp till altanen med 180 graders utsikt och dricka bubbel och bubbla ikapp med dem. TACK än en gång!
  • 2019-05-30

Kai A skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Lars-Åke Johannesson vid Svensk fastighetsförmedling Tjörn. Hans bemötande har hela tiden varit mycket gott samt hans engagemang vid försäljningen av vår fastighet har varit mycket stort. Vi har fullt förtroende för honom och rekommender honom till 100 %. Läs mer
    2019-06-04 Lars-Åke J svarar Kai A
    Tack Kai för att jag fick förtroendet att genomföra försäljningen av er fina fastighet, det har verkligen kännts trevligt att få ta hand om affären och lära känna dig och Britt-Marie.
  • Jan Inge Oskar J

2019-05-20

Jan Inge Oskar J skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Trygg och Fin man.
    Man fick stort förtroende av honom han förklarade gången fint och kunde sin sak till fullo. Läs mer
    2019-05-21 Lars-Åke J svarar Jan Inge Oskar J
    Tack för dom fina orden!
    Trevliga kunder som er, får man aldrig nog av.
    Lars Åke
  • Günther L

2019-05-17

Günther L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålde en bostadsrätt. Mycket trevlig och pålitlig mäklare.
    Gjorde ett fantastiskt jobb och jag kan bara rekommendera henne vidare. Läs mer
    2019-05-18 Helen R svarar Günther L
    Tack Günther! Jag hoppas att allt blir bra nu när du flyttar tillbaka till Tyskland. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
  • 2019-05-11

Vigert B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har tidigare sålt en fastighet via Svensk Fastighetsförmedling, och även den här gången valde vi dem.
    Vid försäljningen av vår villa i Höviksnäs så föll valet på mäklaren Helén Roth.
    Hon har ett trevligt bemötande, är proffsig, aktiv och engagerad. Tydlig i kommunikationen och är mycket förtroendeingivande. Försäljningen i Läge+ gick snabbt och smidigt, från första besöket till besiktning, styling, fotografering och visning med avslut inom 3 veckor.
    Vi kan starkt rekommendera Helén och Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund. Läs mer
    2019-05-13 Helen R svarar Vigert B
    Tack Vigert och Lena! Ett stort nöje för oss på Svensk Fastighetsförmedling att än en gång få hjälpa er med en husförsäljning! Jag hoppas att det inte gick för fort för er. Jag hoppas också att ni känner er trygga med ett långt tillträde och att ni exakt vet vart ni står ekonomiskt nu när ni letar nytt boende. Min förhoppning är så klart att Svensk Fastighetsförmedling också är inblandade i ert nya köp. Lycka till!
  • Dimce P

2019-05-05

Dimce P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålde strandfastighet i Stenungsund
    Helene på Svensk Fastighetsförmedling är verkligen fullblodsproffs och noggrann , korrekt ,trevlig och kundfokuserad Läs mer
    2019-05-05 Helen R svarar Dimce P
    Dimce, det har varit fantastiskt att få hjälpa dig att sälja ett läge som definitivt är långt utöver det vanliga! Fullblodsproffs, ingen dålig komplemang. TACK!
  • 2019-04-03

Henrik L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt villa.
    Helén är påläst, rak och tillmötesgående.
    Om det blir försäljning i framtiden kommer vi använda oss av Helén. Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Henrik L
    Tack Henrik och Grattis till ett fantastiskt läge! Det ska bli ett nöje att följa eran ombyggnation av huset (om än från vägen). Jag hoppas att eran familj kommer trivas riktigt bra!
  • 2019-04-01

Anette G skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Som dödsbodelägare har min syster och jag sålt min pappas hus.
    Vi har haft väldigt bra kontakt med vår säljare, alltid funnits till hands och snabb återkoppling. UTMÄRKT! Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Anette G
    Tusen Tack för rekommendationen Anette! Det har varit ett nöje att hjälpa er. Ni har alltid varit otroligt glada och positiva trots alla känslor med att sälja föräldrarhemmet. Tack än en gång!
  • 2019-03-21

Elin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Lennart Thomsen gjorde verkligen allt för att få ihop vår affär! Imponerade! Läs mer
  • 2019-03-04

Hans Mats E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt en fritidsbostad/villa. Vi är mycket nöjda med en aktiv och kommunikativ mäklare som möter våra förväntningar på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Hans Mats E
    Tack Mats för alla fina ord! Det har varit ett riktigt nöje att lära att känna dig och Anna. Jag hoppas innerligt att ni kommer stortrivas nu när ni ska bli "Tjörnbor" på heltid.
  • 2019-01-28

Henry Norton N skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Sålde en villafastighet och möttes av mycket professionellt och vänligt bemötande. Det hela gick mycket smidigt och kändes tryggt.
    Rekommenderas å det varmaste! Läs mer
  • 2019-01-21

Malin N skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Super bra bemötande från dag 1 vid försäljningen av vårt hus. Kände oss trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2018-12-23

Maud Z skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Hus Rönnäng 7300000Jag blev bra bemött och fick förtroende för min mäklare. Jag ville ha en lugn försäljning där jag kunde lita på de uppgifter som mäklaren lämnade. Allt gick bra och jag är supernöjd med mäklarens arbete. Rekommenderar gärna mäklaren Läs mer
  • 2018-12-20

Roland P skrev om Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemött.
    Goda förväntnigar,med råge.
    Bra samarbete, allt gick som på räls. Läs mer
  • 2018-11-11

Birgit E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en villa i Henån. Mäklaren var toppen. Engagerad, klar och tydlig i sin kommunikation, trevlig, förtroendeingivande, kunnig. Kunde inte vara bättre! 😊 Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Birgit E
    Tack Birigt för dessa värmande ord! Tack också för att ni alltid varit så positiva. Lycka till med all renovering och jag hoppas jag får bjuda på en omvärdering när ni är klara med allt.
  • 2018-10-27

Anna-Carin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Hus på Tjörn.
    Trevligt och lättsam, förklarade mycket enkelt olika paragrafer.
    Mycket bra visning! Läs mer
  • 2018-10-26

Laila G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Försäljning av Köleröd 71.
    Jag blev bemött på ett otroligt proffsigt sätt. "min " mäklare var som en frisk fläkt! Kunnig, intresserad, positiv, vetgirig , informativ. Jag behövde aldrig tvivla på att hon visste vad hon pratade om. Jag har svårt att tro att någon kan göra ett bättre jobbn Stephanie Wehage! Läs mer
  • 2018-10-22

Jan-Eric W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Har sålt en jordbruksfastighet. Fick en väldigt bra kontakt med mäklaren som visade stor förståelse för mina önskemål och som överträffade mina förväntningar. Kan bara ge henne bästa tänkbara betyg. Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Jan-Eric W
    Tack Jan Eric för dessa smickrande ord! Roligt att höra att jag överträffade dina förväntningar. Din fastighet överträffade alla förväntningar man kan ha på en välskött gård. Jag hoppas innerligt att du kommer trivas i din nya lägenhet och att du kommer njuta av havsutsikten, nu när utsikten över gröna ängar och får snart är ett minne blott.
  • 2018-10-09

Maria B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt fritidsbostad.
    Bemötandet från mäklaren kändes både proffsigt och trevligt.
    Bemötandet stämde med mina förväntningar.
    Upplevelsen var positiv och jag skulle utan vidare anlita samma mäklare igen. Läs mer
  • Ann-Louise S

2018-10-02

Ann-Louise S skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Carina Lundblad lotsade oss skickligt genom hela processen från nyfikna lägenhetsspekulanter till första steget i tankeprocessen för framtida försäljning, planering inför, fotografering och styling av vår villa på Tjörn till visning samt faktisk försäljning.
    Carina har en härlig personlighet med ett starkt engagemang som hon balanserar på ett proffsigt sätt. Hon är kunnig, tydlig, rak och omtänksam. Carina tog med oss på en resa som var hisnande, spännande och oväntat lärorik. Dessutom kände vi oss trygga hela vägen.
    Varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-10-01

Ingvar J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Vi köpte en fastighet på Tjörn och fick jättebra service av Anne Kylemark. Tydliga svar och snabb respons, vilket vi tycker är det viktigaste.
    Tack! Läs mer
  • 2018-07-21

Ulf K skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Carina Lundblad på Svensk Fastighetsförmedling har hjälpt oss sälja vårt hus i Rönnäng på allra bästa sätt. Stort personligt engagemang och mycket proffsigt genomförande av hela affären.
    Vi är mer än nöjda.
    Marina o Ulf Läs mer