Svenska Mäklargruppen Bromma

Nockeby Torg, 167 74 Bromma — Visa karta

4.8 i betyg av av 6 omdömen

Alla mäklare inom Svenska Mäklargruppen har mångårig erfarenhet och tillhör Fastighetsmäklarförbundet FMF. Hos oss träffar ni bara utbildade mäklare, inga assistenter. Vi
använder den nyaste tekniken i kombination med erfarenhet. Välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om Svenska Mäklargruppen Bromma

• 2010-01-15

Ola J skrev om Ulf Nerén en del av Svenska Mäklargruppen Bromma
    Vi nyttja deras konsultjänst när vi sålde vår hus och vi får säga att vi är nöjda för utgångspriset var mucket lägre än vad vi fick ut av det äldre par som köpte huset av oss. Nästa gång väljer vi nog dom igen tror ja fast det är frugan som bestämmer sånt här igentligen- Läs mer
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    4.9 / 5 i betyg — 180 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kunnig och följde snabbt upp frågor till föreningen vilket medförde att jag snabbt kunde ta ett köpbeslut. Ingav ett tillförlitligt och gott"
  • 2009-12-13

Bibbi A skrev om Ulf Nerén en del av Svenska Mäklargruppen Bromma
  • 2009-12-07

Sammy L skrev om Ulf Nerén en del av Svenska Mäklargruppen Bromma
    Väldigt proffsigt och genomtänkt. Bra förarbetet och uppföljning. Snabbt och följsamt Läs mer
    HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    4.9 / 5 i betyg — 910 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Josefine hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på Söder och gjorde ett strålande arbete på alla sätt. Lägenheten jag sålde är otroligt fin o"
  • 2009-12-04

Reino B skrev om Ulf Nerén en del av Svenska Mäklargruppen Bromma
    Jag är så glad att jag har fått kontakt med en sådan bra mäklare så jag finner inte ord,jag rekommenderar han till alla,och detta räcker inte han borde gå ut och lära andra mäklare det finna sätt han driver sin mäklarfirma jag ger honom högsta betyg. Läs mer
  • 2009-12-03

Göran L skrev om Ulf Nerén en del av Svenska Mäklargruppen Bromma
    Den som vill ha en ärlig, objektiv och kunnig mäklare behöver inte leta längre. Efter 5 genomförda uppdrag åt mig och min familj så kan jag ge honom de bästa rekommendationer Läs mer
    Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    4.8 / 5 i betyg — 457 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sålde en tvåa. Bra genomgång av mäklaren inför utlägg och rätt verklighetsbild av hur marknaden ser ut,är supernöjd med tanke på hur snab"
    Daniel Zuher D
  • 2009-12-03

Göran L skrev om Ulf Nerén en del av Svenska Mäklargruppen Bromma
    Ärlig, objektiv, socialt kompetent, kunnig i sitt yrke Läs mer

Bästa Mäklarna nära Svenska Mäklargruppen Bromma:

Dennis M Dennis M tycker:
“Seriös mäklare snabb och smidi...” Läs mer
MOHV Bromma (1.4km)