Svenska Mäklargruppen Bromma

Svenska Mäklargruppen Bromma

Ring 08-26 08 40 www.smg.nu
4.3

Alla mäklare inom Svenska Mäklargruppen har mångårig erfarenhet och tillhör Fastighetsmäklarförbundet FMF. Hos oss träffar ni bara utbildade mäklare, inga assistenter. Vi använder den nyaste tekniken i kombination med erfarenhet. Välkommen!

7 omdömen om Svenska Mäklargruppen Bromma

TIFFANY S
Skrev om Svenska Mäklargruppen Bromma

Horribel erfarenhet av Ulf Neren! Genom hela processens gång har Ulfs återkoppling varit oerhört bristfällig, näst intill obefintlig. Han har dessutom begått rena tjänstefel som mäklare, som jag kommer lista nedan. Vi var med i budgivningen på ett hus och la det ledande budet onsdag den 13 April. Måndag den 18 April hade vi fortfarande inte hört ett ljud från Ulf, trots att han sa att han skulle återkoppla den 14e. Vi ser då dessutom att han lagt ut huset för ytterligare en tredje visning samma måndag, den 18e,...

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Ola J

Vi nyttja deras konsultjänst när vi sålde vår hus och vi får säga att vi är nöjda för utgångspriset var mucket lägre än vad vi fick ut av det äldre par som köpte huset av oss. Nästa gång väljer vi nog dom igen tror ja fast det är frugan som bestämmer sånt här igentligen-

Bibbi A

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Sammy L

Väldigt proffsigt och genomtänkt. Bra förarbetet och uppföljning. Snabbt och följsamt

Reino B

Jag är så glad att jag har fått kontakt med en sådan bra mäklare så jag finner inte ord,jag rekommenderar han till alla,och detta räcker inte han borde gå ut och lära andra mäklare det finna sätt han driver sin mäklarfirma jag ger honom högsta betyg.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Göran L

Den som vill ha en ärlig, objektiv och kunnig mäklare behöver inte leta längre. Efter 5 genomförda uppdrag åt mig och min familj så kan jag ge honom de bästa rekommendationer

Göran L

Ärlig, objektiv, socialt kompetent, kunnig i sitt yrke

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen