Svenska Mäklargruppen

Svenska Mäklargruppen

Ring 08-30 74 30 www.smg.nu

Vi är bäst på bostäder ! Från vårt kontor i Vasastan förmedlar vi bostäder i Stor-Stockholm. Med den senaste teknik och vårt stora kunnande hjälper vi våra kunder till en trygg och säker bostadsaffär. Det har vi gjort i 20 år. Välkommen!

6 omdömen om Svenska Mäklargruppen

Marie H

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
carl s
Skrev om Svenska Mäklargruppen

Jag anlitade Jonas Wallin när jag sålde min lägenhet vid Sofia kyrka, på rekommendation av en vän. Otroligt proffsigt genomförd försäljning. Hög service rakt igenom. Mycket bra hjälp även efteråt när olika frågor dykt upp utan att det kostat något extra. Jag kommer att anlita honom igen.

Henning D
Skrev om Svenska Mäklargruppen

Jag kan varmt rekommendera Jonas Wallin som engagerar sig för sin kund och tar väl hand projektet på bästa sätt.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Henning D
Skrev om Svenska Mäklargruppen

Vår mäklare har jobbat på ett bra sätt, både vad gäller försäljning och köp. Alltid hållit oss uppdaterade under resans gång och skött affärerna utmärkt.

Daniel F
Skrev om Svenska Mäklargruppen

JAG VILL VARMT REKOMENDERA JONAS SOM JAG ANLITADE NÄR JAG SÅLDE MIN 4:A TIDIGARE I ÅR.HAN HADE STENKOLL PÅ ALLA TURER KRING OÄKTA BRF OCH HITTADE DESSUTOM EN BRA KÖPARE PÅ EN TRÖTT MARKNAD.MYCKET BRA GENOMFÖRT.ÄVEN TACK FÖR ALL HJÄLP MED MIN NYA BOSTAD.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Kennet J
Skrev om Svenska Mäklargruppen

Jag har vid ett flertal tillfällen anlitat Jonas Wallin för försäljning av både LGH och Villa fastighet. Det bemötande jag har fått från början till avslut har varit positivt! Hela handläggningen har skötts med stor professionalism. Kennet Joelsson