Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svenska Mäklargruppen

Svenska Mäklargruppen

Frejgatan 38, 113 26 Stockholm — Visa karta

Vi är bäst på bostäder ! Från vårt kontor i Vasastan förmedlar vi bostäder i Stor-Stockholm. Med den senaste teknik och vårt stora kunnande hjälper vi våra kunder till en trygg och säker bostadsaffär. Det har vi gjort i 20 år. Välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om Svenska Mäklargruppen

• Marie H
    Marie H skrev om Svenska Mäklargruppen
  • carl s
    carl s skrev om Svenska Mäklargruppen
    Jag anlitade Jonas Wallin när jag sålde min lägenhet vid Sofia kyrka, på rekommendation av en vän. Otroligt proffsigt genomförd försäljning. Hög service rakt igenom. Mycket bra hjälp även efteråt när olika frågor dykt upp utan att det kostat något extra.

Jag kommer att anlita honom igen. Läs mer
  • Henning D
    Henning D skrev om Svenska Mäklargruppen
    Jag kan varmt rekommendera Jonas Wallin som engagerar sig för sin kund och tar väl hand projektet på bästa sätt. Läs mer
  • Henning D
    Henning D skrev om Svenska Mäklargruppen
    Vår mäklare har jobbat på ett bra sätt, både vad gäller försäljning och köp. Alltid hållit oss uppdaterade under resans gång och skött affärerna utmärkt. Läs mer
  • DANIEL F
    DANIEL F skrev om Svenska Mäklargruppen
    JAG VILL VARMT REKOMENDERA JONAS SOM JAG ANLITADE NÄR JAG SÅLDE MIN 4:A TIDIGARE I ÅR.HAN HADE STENKOLL PÅ ALLA TURER KRING OÄKTA BRF OCH HITTADE DESSUTOM EN BRA KÖPARE PÅ EN TRÖTT MARKNAD.MYCKET BRA GENOMFÖRT.ÄVEN TACK FÖR ALL HJÄLP MED MIN NYA BOSTAD. Läs mer
  • Kennet J
    Kennet J skrev om Svenska Mäklargruppen
    Jag har vid ett flertal tillfällen anlitat Jonas Wallin för försäljning av både LGH och Villa fastighet. Det bemötande jag har fått från början till avslut har varit positivt! Hela handläggningen har skötts med stor professionalism.
    Kennet Joelsson Läs mer

Bästa mäklarna i Vallentuna:

Marie B Marie B tycker:
“Josefine har hanterat vår förs...” Läs mer

Kung Agnes Väg 11, 19128, SOLLENTUNA