Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Välkommen till oss på Svenska Mäklarhuset Kungsholmen! Vårt mål är att ge dig de absolut bästa förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär. Vi vill vara det självklara valet när du ska välja mäklare här på Kungsholmen och därför jobbar vi alltid stenhårt för att du ska bli nöjd med din nya bostad. Vi har koll på varenda gata...

218 omdömen om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Ivana C

Jag är väldigt nöjd med Marko som mäklare. Han är väldigt hjälpsam under hela proccesen, proffsig, duktig, kunning, pålitlig och med trevlig bemötande. Även nu efter affären är han fortfarande hjälpsam när jag hör av mig. Jag kan varmt rekommendera Marko!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Helene B
Kungsholmen

Marko skötte affären snabbt och smidigt med respekt för både säljare och köpare.

Mattias N

Marko sålde min 1a i Vasastan. Extremt trevligt och professionellt bemötande från Marko, och dessutom överträffade han mina förväntningar gällande pris.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Karin G
Kungsholmen/Stora Essingen

Jag uppfattar Michael som mycket kunnig, lyhörd och informativ. Han hade alltid tid att lyssna och svarade snabbt på sms och mail. Vi har sålt en bostadsrätt på Stora Essingen.

Svar från Michael Schlumpf

Tack Karin för din positiva och tydliga feedback. Det har varit jättekul och smidigt att ha kontakt med dig och Pelle.

Bengt R
Nedre Kungsholmen

Sålt mindre lägenhet på Kungsholmen. Dan sålde in sina tjänster på ett bra sätt. Prisförväntningarna uppfylldes nästan. Lyhörd och tillgänglig mäklare.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Johan I
Nedre Kungsholmen

Har köpt en 2:a på nedre Kungsholmen. Dan agerade proffsigt och med en hög servicenivå. Var informativ och gav svar på alla frågor.

Max H
Kungsholmen

Dan Andersson är en seriös mäklare som ger ett proffesionellt och seriöst intryck . Dan var även mycket behjälplig genom hela processen. Jag skulle absolut rekommendera Dan som mäklare.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Frida D
Kungsholmen - Fredhäll

Lugn och pedagogisk, gav ett stabilt och trevligt intryck. en person som man instinktivt litar på.

Felicia S
Kungsholmen

Dan förde en transparent process och var lätt att få tag på.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Olof M
Vasastan

Sål ttvåa på 40kvm i Wasastan Stockholm. Blivit mycket väl bemött. Förväntningar om visst pris uppfylldes. Rekomenderar Åslund på det bästa. Helt nöjd med Åslunds hantering i alla avseende. (Den enda mäklaren som vid förfrågan lämnade skriftlig offert)

Svar från Marko Åslund

Vad roligt att du känner dig mycket nöjd med försäljningen. En lite annorlunda försäljning med allt fixande med flytt av bohag och städning för dig. Tackar så mycket och ha en underbar sommar i Skellefteå med massor av sol.

Hanna M
Kungsholmen

Marko har sålt mina senaste tre lägenheter, han lever alltid upp till förväntningarna. Jag har även köpt lägenhet genom Marko så även från köparens perspektiv vet jag att han är suverän!

Svar från Marko Åslund

Tackar Hanna, alltid lika roligt att få hjälpa dig och familjen. Vill även tacka så mycket för dom rekommendationer som du skickat till mig under åren.

Anders H
Vasastan

Ett utmärkt bemötande och en helt igenom proffsig process. En mäklare jag starkt kan rekommendera.

FRIDA D

Jag har köpt en bostad. Upplever att Dan gav solida råd som gynnade både säljare och köpare. Han var inte pushig, vilket uppskattades, mer inkännande. Då det var första gången jag köpte lägenhet uppskattade jag även den pedagogiska genomgången av kontrakt etc.

Yann R

Jag har anlitat Marko Åslund två gånger med några år emellan för att sälja mina bostäder och han har vid bägge tillfällena hälpt mig med skicklighet, stor professionalism och äkta engagemang. Han kan sitt arbete i de minsta detaljerna och gör dessutom sitt jobb med glädje! Jag rekommenderar absolut honom för bostadsaffärer!

Svar från Marko Åslund

Stort tack Yann! Lika kul båda gångerna att få hjälpa dig med försäljningarna. Hoppas att du kommer att trivas bra i Eskilstuna.

Per B

En 5-rummare i Kristineberg på Kungsholmen. Alltid tillmötesgående. Man kan ju alltid hoppas på mer.

Suzanne A

Michael har gjort ett utmärkt arbete och vi kan till 100% rekommendera honom till andra som funderar på att anlita honom som mäklare. Han har hjälpt oss med att sälja vår 2a på Kungsholmen och vi är väldigt tacksamma för hans engagemang, positiva attityd och noggrannhet genom hela processen. Han har en lång erfarenhet av att förmedla bostäder och det var en trygghet för oss. Särskilt under en tid då marknaden har varit lite skakig.

Svar från Michael Schlumpf

Tack Suzanne för din tydliga och positiva feedback samt för den varma rekommendationen! Roligt att höra att det känts så tryggt och bra genom försäljningsprocessen.

Åse A

Köpt bostadsrätt.Proffsig och informativ .

Svar från Michael Schlumpf

Tack Åse för din konkreta feedback. Roligt att du gillade servicen!

Liesen L

Jag väldigt nöjd med dig som mäklare och bemötandet jag fick av dig i min bostadsaffär. Högsta betyget är väl 5 så det vill jag ge dig. Du kommer definitivt vara den som får uppdraget när det är dags för mig att gå vidare i ny bostad om några år.

Erik B

Trevlig, engagerad, tydlig och saklig.

Svar från Michael Schlumpf

Tack Erik för din fina och konkreta feedback.

Martin S

Proffsig och trevlig. Det var lite tufft säljklimat när vi sålde men det kändes som att Dan hjälpe oss igenom det. Bra stylinghjälp också.

Johan L

Köpt bostadsrätt Artigt och vänligt bemötande

Andreas H

Superduktig och professionell!

Sofia H

Professionell, lyhörd och serviceminded. Vi kände oss trygga i processen rätt igenom och kan varmt rekommendera Marko!

Stephan S

Dan agerar mycket professionellt hela processen. Högt engagemang (många samtal till köpare , extra visningar) Vigtigast: man kan litar på Dan! Mycket bra jobb!

Alexander N

Marko har bemött oss med ett stort lugn och mycket kunskap. Vidare har han varit kanon för oss som förstagångsköpare då han alltid funnits på tråden för att svara på såväl smarta som dumma frågor.

Alice N

Marko har varit en bra mäklare att ha kontakt med. Han har redovisat och tydligt förklarat vad som skall göras vid vårat lägenhetsköp och alltid svarat på frågor.

Joakim L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Blev lurad när jag köpte min lägenhet, marknadsförde bostaden på ett sätt i prospektet som inte alls stämde. Hade ingen vilja att ge mig kompensation eller hjälpa till, trots att de erkände misstaget. Väldigt dåligt skött.

Stefan G

Sakkunnigt och effektivt bemötande. Allt fungerade som det skulle.

Maja J

Proffsig, snabb på att svara i telefon och flexibel med tider för kontraktsskrivning. Väldigt nöjd!

Annika E

Michael är noggrann, lyhörd och inkännande. Han har öga för detaljer och använder sig av professionell fotograf. Våra bilder blev otroligt bra och det kom över 100 personer på våra visningar. Jag uppskattar även att han och en till jobbar i par vid visning, en i dörren som välkomnar och tar namn och en i lgh som svarar på frågor. Men det som betyder mest för oss som säljer är priset: Michael sålde två 2or (60kvm resp 64kvm) i mitt hus, på den ena uppnådde han försäljningsrekord per kvm och på den andra uppnådde han prisrekord.

Sarah H

Jag skulle rekommendera mäklaren till andra och kan själv tänka mig att använda mig av mäklaren igen. Vi fick ett stort förtroende för mäklaren och tyckte att han skötte hela affären på ett mycket bra och trovärdigt sätt. Mäklaren var både trevlig och tillgänglig.

Svar från Michael Schlumpf

Tack Sarah för din varma rekommendation, positiva feedback och för den smidiga kontakten under hela försäljningsprocessen. Det har varit jätteroligt och trevligt att sköta försäljningen av er härliga bostad. Snyggt jobbat med förberedelserna inför foto och visningar!

Sofie E

Trevligt och ett förtroendeingivande bemötande. Lättillgänglig och flexibel, kan varmt rekommendera Michael till andra!

Svar från Michael Schlumpf

Tack för din varma rekommendation, konkreta och positiva feedback! Det har varit supertrevligt att ha kontakt med dig under försäljningsprocessen!

Anders F

Vi upplever Michael som seriös, professionell och proaktiv. Han var engagerad under förberedelserna inför vår försäljning utan att för den delen hetsa; processen fick ta sin tid och vi är nöjda med resultatet. Bra på att kommunicera och återkoppla, flexibel när extravisningar blev aktuella med kort varsel och på udda tider. Rekommenderas!

Svar från Michael Schlumpf

Hej Anders! Tack för din tydliga och positiva feedback, och för era insatser inför foto och visningar! Det har varit jättetrevligt och roligt att jobba med försäljningen av er härliga lägenhet.

Philip N

Michael är hjälpsam och tillgänglig genom hela processen och jag kan verkligen rekommendera honom för din bostadsförsäljning!

Svar från Michael Schlumpf

Hej Philip! Tack för din varma rekommendation! Jättetrevligt och roligt att ha kontakt med er, tack för förtroendet!

SANDRA K

Snabb på återkoppling, förtroendeingivande, seriös. Mycket lugn och informativ vid kontraktsskrivning.

Svar från Michael Schlumpf

Tack för din konkreta och positiva feedback Sandra. Det glädjer mig att du fått en så fin upplevelse av min mäklartjänst. Jättetrevligt att ha kontakt med er!

Anton W

Tydlig, ärlig, villig att hjälpa till.

Lisa E

Engagerad, stöttande och kompetent mäklare! Kändes tryggt att sälja med hjälp av Dan Andersson. Kan varmt rekomendera Dan till alla i köp- eller säljtankar!

Kenneth S

Dan är dedikerad och entusiastisk. Han skapar förtroende både för säljare och köpare vilket gör att man kan känna sig trygg att bästa möjliga resultat uppnås.

Jonas L

Mycket bra och professionell! Kan starkt rekommendera honom!

Svar från Michael Schlumpf

Tack för rekommendationen Jonas och tack för att ni gjort så fint i lägenheten inför foto och visningar!

Martin Karl Albin S

Professionell och var tillgänglig när jag behövde hjälp som köpare. Rekommenderas!

Susanna K

Marko har levt väl upp till mina förväntningar. Han är lyhörd, supporterande, duktig och lätt att ha att göra med. Vi har haft bra diskussioner kring allt från styling till prissättning.

Emmie N

Han var väldigt trevlig och förtroendeingivande. Det kändes tryggt och bra genom hela affären.

Jimena Beatriz M

Marko var mycket tillgänglig och hjälpte mig att lätt boka in en extra visning. Han gjorde även allt möjligt för att hitta en tid långt efter kontorstiden för påskrivning av kontraktet då jag var upptagen med jobbet. Han var mycket hjälpsam och trevlig och hans insats underlättade hela processen!

Fredrik K

Marko levererade till 100% det han lovade Passionerad för sitt jobb , ser kunden , gör det lilla extra. jag kommer utan tvekan anlita Marko nästa gång det blir dags att sälja.

Jan B

Vad jag kan minnas fungerade allt alldeles utmärkt. Jag kan rekommendera Marko!

Emma B

Inlyssnande, snabb, tillgänglig och professionell. Supernöjd med Maria och hennes arbete.

Niklas B

Jag fick ett väldigt bra och professionellt intrycka av Micael. Han levererade även detta intryck under hela försäljningsprocessen.

Svar från Michael Schlumpf

Tack Niclas för din trevliga och konkreta feedback! Tack för era ansträngningar inför fotografering av lägenheten. Det blev toppen!

Fredrik T

Hej! Det blev ytterligare en positiv erfarenhet att ha använts sig Michael Schlumpf på Svenska Mäklarhuset, Kungsholmen. Michael var även med och bidrog med tips och samarbete med ett företag som fick uppdrag att styla lägenheten samt val av proffsig fotograf för finaste möjliga bildresultat. Kände ett engagemang från början till slut. Michael visade dessutom en "cool" sida genom att inte pusha på avslut utan att istället vänta så att köpare inte heller kände att det var något jagande för att bara snabbt få ett...

Svar från Michael Schlumpf

Hej Fredrik! Vad roligt att du är så nöjd! Tack för dina fina ord och omdömen, känns fantastiskt att få så fin feedback!

Elisabet W

Dan var en mycket bra mäklare. Har träffat många andra mäklare i samband med att jag letade lägenhet och han var absolut den bästa och mest förtroendeingivande. Lugn och sansad och inte för "gåpåig" som jag har haft erfarenhet av tidigare. Även då affären var avslutad var han hjälpsam då jag hade ett smärre problem med den nyinköpta lägenheten.

Matilda P

Bra bemötande, levde upp till mina förväntningar! Bra mäklare som jag rekommenderat till andra.