Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Kungsholmstorg 4, 112 21 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Svenska Mäklarhuset Kungsholmen!

Vårt mål är att ge dig de absolut bästa förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär. Vi vill vara det självklara valet när du ska välja mäklare här på Kungsholmen och därför jobbar vi alltid stenhårt för att du ska bli nöjd med din nya bostad.

Vi har koll på varenda gata här i området. Vi vet precis var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna eller restaurangerna. Kontakta oss redan idag så ger vi dig en kostnadsfri värdering och hjälper dig genom hela processen!

Läs vad 204 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

• Yann R
    Yann R skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag har anlitat Marko Åslund två gånger med några år emellan för att sälja mina bostäder och han har vid bägge tillfällena hälpt mig med skicklighet, stor professionalism och äkta engagemang.
    Han kan sitt arbete i de minsta detaljerna och gör dessutom sitt jobb med glädje! Jag rekommenderar absolut honom för bostadsaffärer! Läs mer
    2018-05-07 Marko Å svarar Yann R
    Stort tack Yann! Lika kul båda gångerna att få hjälpa dig med försäljningarna. Hoppas att du kommer att trivas bra i Eskilstuna.
  • Per B
    Per B skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    En 5-rummare i Kristineberg på Kungsholmen.
    Alltid tillmötesgående.
    Man kan ju alltid hoppas på mer. Läs mer
  • Suzanne A
    Suzanne A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael har gjort ett utmärkt arbete och vi kan till 100% rekommendera honom till andra som funderar på att anlita honom som mäklare. Han har hjälpt oss med att sälja vår 2a på Kungsholmen och vi är väldigt tacksamma för hans engagemang, positiva attityd och noggrannhet genom hela processen. Han har en lång erfarenhet av att förmedla bostäder och det var en trygghet för oss. Särskilt under en tid då marknaden har varit lite skakig. Läs mer
    2018-05-07 Michael S svarar Suzanne A
    Tack Suzanne för din tydliga och positiva feedback samt för den varma rekommendationen! Roligt att höra att det känts så tryggt och bra genom försäljningsprocessen.
  • Åse A
    Åse A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt.Proffsig och informativ . Läs mer
    2018-05-07 Michael S svarar Åse A
    Tack Åse för din konkreta feedback. Roligt att du gillade servicen!
  • Liesen L
    Liesen L skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag väldigt nöjd med dig som mäklare och bemötandet jag fick av dig i min bostadsaffär. Högsta betyget är väl 5 så det vill jag ge dig.

Du kommer definitivt vara den som får uppdraget när det är dags för mig att gå vidare i ny bostad om några år. Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Trevlig, engagerad, tydlig och saklig. Läs mer
    2018-05-07 Michael S svarar Erik B
    Tack Erik för din fina och konkreta feedback.
  • Martin S
    Martin S skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Proffsig och trevlig. Det var lite tufft säljklimat när vi sålde men det kändes som att Dan hjälpe oss igenom det. Bra stylinghjälp också. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt
    Artigt och vänligt bemötande Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Superduktig och professionell! Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Professionell, lyhörd och serviceminded. Vi kände oss trygga i processen rätt igenom och kan varmt rekommendera Marko! Läs mer
  • Stephan S
    Stephan S skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Dan agerar mycket professionellt hela processen. Högt engagemang (många samtal till köpare , extra visningar)
    Vigtigast: man kan litar på Dan!
    Mycket bra jobb! Läs mer
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko har bemött oss med ett stort lugn och mycket kunskap. Vidare har han varit kanon för oss som förstagångsköpare då han alltid funnits på tråden för att svara på såväl smarta som dumma frågor. Läs mer
  • Alice N
    Alice N skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko har varit en bra mäklare att ha kontakt med. Han har redovisat och tydligt förklarat vad som skall göras vid vårat lägenhetsköp och alltid svarat på frågor. Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Blev lurad när jag köpte min lägenhet, marknadsförde bostaden på ett sätt i prospektet som inte alls stämde. Hade ingen vilja att ge mig kompensation eller hjälpa till, trots att de erkände misstaget. Väldigt dåligt skött. Läs mer
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Sakkunnigt och effektivt bemötande. Allt fungerade som det skulle. Läs mer
  • Maja J
    Maja J skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Proffsig, snabb på att svara i telefon och flexibel med tider för kontraktsskrivning. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Annika E
    Annika E skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael är noggrann, lyhörd och inkännande. Han har öga för detaljer och använder sig av professionell fotograf. Våra bilder blev otroligt bra och det kom över 100 personer på våra visningar. Jag uppskattar även att han och en till jobbar i par vid visning, en i dörren som välkomnar och tar namn och en i lgh som svarar på frågor.
    Men det som betyder mest för oss som säljer är priset: Michael sålde två 2or (60kvm resp 64kvm) i mitt hus, på den ena uppnådde han försäljningsrekord per kvm och på den andra uppnådde han prisrekord. Läs mer
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag skulle rekommendera mäklaren till andra och kan själv tänka mig att använda mig av mäklaren igen.
    Vi fick ett stort förtroende för mäklaren och tyckte att han skötte hela affären på ett mycket bra och trovärdigt sätt.
    Mäklaren var både trevlig och tillgänglig. Läs mer
    2018-03-20 Michael S svarar Sarah H
    Tack Sarah för din varma rekommendation, positiva feedback och för den smidiga kontakten under hela försäljningsprocessen. Det har varit jätteroligt och trevligt att sköta försäljningen av er härliga bostad. Snyggt jobbat med förberedelserna inför foto och visningar!
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Trevligt och ett förtroendeingivande bemötande. Lättillgänglig och flexibel, kan varmt rekommendera Michael till andra! Läs mer
    2018-03-12 Michael S svarar Sofie E
    Tack för din varma rekommendation, konkreta och positiva feedback! Det har varit supertrevligt att ha kontakt med dig under försäljningsprocessen!
  • Anders F
    Anders F skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi upplever Michael som seriös, professionell och proaktiv. Han var engagerad under förberedelserna inför vår försäljning utan att för den delen hetsa; processen fick ta sin tid och vi är nöjda med resultatet. Bra på att kommunicera och återkoppla, flexibel när extravisningar blev aktuella med kort varsel och på udda tider. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-12 Michael S svarar Anders F
    Hej Anders! Tack för din tydliga och positiva feedback, och för era insatser inför foto och visningar! Det har varit jättetrevligt och roligt att jobba med försäljningen av er härliga lägenhet.
  • Philip N
    Philip N skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael är hjälpsam och tillgänglig genom hela processen och jag kan verkligen rekommendera honom för din bostadsförsäljning! Läs mer
    2018-02-28 Michael S svarar Philip N
    Hej Philip! Tack för din varma rekommendation! Jättetrevligt och roligt att ha kontakt med er, tack för förtroendet!
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Snabb på återkoppling, förtroendeingivande, seriös. Mycket lugn och informativ vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-02-27 Michael S svarar Sandra K
    Tack för din konkreta och positiva feedback Sandra. Det glädjer mig att du fått en så fin upplevelse av min mäklartjänst. Jättetrevligt att ha kontakt med er!
  • Anton W
    Anton W skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Tydlig, ärlig, villig att hjälpa till. Läs mer
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Engagerad, stöttande och kompetent mäklare! Kändes tryggt att sälja med hjälp av Dan Andersson. Kan varmt rekomendera Dan till alla i köp- eller säljtankar! Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Dan är dedikerad och entusiastisk. Han skapar förtroende både för säljare och köpare vilket gör att man kan känna sig trygg att bästa möjliga resultat uppnås. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket bra och professionell! Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
    2018-02-06 Michael S svarar Jonas L
    Tack för rekommendationen Jonas och tack för att ni gjort så fint i lägenheten inför foto och visningar!
  • Martin Karl Albin S
    Martin Karl Albin S skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Professionell och var tillgänglig när jag behövde hjälp som köpare. Rekommenderas! Läs mer
  • Susanna K
    Susanna K skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko har levt väl upp till mina förväntningar. Han är lyhörd, supporterande, duktig och lätt att ha att göra med. Vi har haft bra diskussioner kring allt från styling till prissättning. Läs mer
  • Emmie N
    Emmie N skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Han var väldigt trevlig och förtroendeingivande. Det kändes tryggt och bra genom hela affären. Läs mer
  • Jimena Beatriz M
    Jimena Beatriz M skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko var mycket tillgänglig och hjälpte mig att lätt boka in en extra visning. Han gjorde även allt möjligt för att hitta en tid långt efter kontorstiden för påskrivning av kontraktet då jag var upptagen med jobbet. Han var mycket hjälpsam och trevlig och hans insats underlättade hela processen! Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko levererade till 100% det han lovade
    Passionerad för sitt jobb , ser kunden , gör det lilla extra.
    jag kommer utan tvekan anlita Marko nästa gång det blir dags att sälja. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vad jag kan minnas fungerade allt alldeles utmärkt.
    Jag kan rekommendera Marko! Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Inlyssnande, snabb, tillgänglig och professionell. Supernöjd med Maria och hennes arbete. Läs mer
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag fick ett väldigt bra och professionellt intrycka av Micael.
    Han levererade även detta intryck under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-01-16 Michael S svarar Niklas B
    Tack Niclas för din trevliga och konkreta feedback! Tack för era ansträngningar inför fotografering av lägenheten. Det blev toppen!
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Hej!

Det blev ytterligare en positiv erfarenhet att ha använts sig Michael Schlumpf på Svenska Mäklarhuset, Kungsholmen.

Michael var även med och bidrog med tips och samarbete med ett företag som fick uppdrag att styla lägenheten samt val av proffsig fotograf för finaste möjliga bildresultat.

Kände ett engagemang från början till slut. Michael visade dessutom en "cool" sida genom att inte pusha på avslut utan att istället vänta så att köpare inte heller kände att det var något jagande för att bara snabbt få ett avslut.

Han är helt enkelt ett duktig, erfaren och klarsynt mäklare som också tar hänsyn till de enskilda önskemål som säljare och köpare har i denna försäljningsprocess.

På tillträdesdagen var det också bara positiva miner från både köpare och säljare samt, inte minst, mäklaren själv.

Det säger väl egentligen allt.

Önskar Michael fortsatt lycka till med arbetet som fastighetsmäklare. Mvh/Fredrik Ternstrand Läs mer
    2018-01-16 Michael S svarar Fredrik T
    Hej Fredrik! Vad roligt att du är så nöjd! Tack för dina fina ord och omdömen, känns fantastiskt att få så fin feedback!
  • Elisabet W
    Elisabet W skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Dan var en mycket bra mäklare. Har träffat många andra mäklare i samband med att jag letade lägenhet och han var absolut den bästa och mest förtroendeingivande. Lugn och sansad och inte för "gåpåig" som jag har haft erfarenhet av tidigare. Även då affären var avslutad var han hjälpsam då jag hade ett smärre problem med den nyinköpta lägenheten. Läs mer
  • Matilda P
    Matilda P skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra bemötande, levde upp till mina förväntningar! Bra mäklare som jag rekommenderat till andra. Läs mer
  • Eric B
    Eric B skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Lågt engagemang. Ville avsluta affären snabbt utan att jobba för bästa pris. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Duktig, pålitlig, lagom ”säljig”, professionell, trevlig! Kan absolut räekimmendera honom. Jag var köpare o han sålde lgh till mig men jag hade fullt förtroende från honom o han skötte affären snyggt hela vägen, på alla sätt! Läs mer
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko gjorde ett fantastiskt bra jobb. Skicklig, tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag tycker Mäklaren var positiv och tillmötes gående, så i efterhand är de några frågor jag skulle velat ha svar på men detta beror på mig själv Läs mer
  • Tove J
    Tove J skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi fick ett proffesionellt och tryggt bemötande. Dan tog hand om vår affär på bästa sätt. Alltid tillgänglig och flexibel för sin kund. Vi var supernöjda! Läs mer
  • Lars-Erik M
    Lars-Erik M skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra och seriöst/noggrannt bemötande. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Lars-Erik M
    Tack Lars-Erik för din positiva, konkreta feedback och trevlig kontakt!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Trevlig och tillmötesgående. Kunde svara på alla frågor jag hade kring lgh:en och föreningen på ett tillfredsställande sätt.
    Lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi upplevde Marko som lugn, sansad och seriös person som gav svar på alla frågor och var behjälplig med allt det praktiska i samband med vårt lägenhetsköp. Läs mer
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Gjorde allt rätt som skulle göras Läs mer
  • Petra K
    Petra K skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Tillgänglig, lyhörd, kunnig och engagerad.
    Hel nöjd med mitt val av mäklare, kändes tryggt. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Kunnig, proffsig, vänlig och allt man kan önska sig av en mäklare. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Linda B
    Tack för din positiva feedback Linda! Det var ett rent nöje att jobba med din försäljning. Du förberedde så fint inför foto och visning. Balkongerna såg magiska ut!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael var serviceinriktad och trevlig. Han informerade och höll mig väl insatt i vad som hände i försäljningen. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Jenny W
    Hej Jenny, tack för konkret och positiv feedback. Det var jätteroligt och trevligt att ha kontakt och jobba med din försäljning!
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi använde Michael som mäklare vid försäljning av vår två på söder och blev väldigt nöjda! Michael är väldigt professionell och engagerad och det är tydligt att han har lång erfarenhet och stor kunskap av branschen. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Cecilia R
    Tack Cecilia för konkret och positiv feedback. Väldigt roligt att höra att ni blev så nöjda!

Kungsholmstorg 4, 112 21 Stockholm