Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Kungsholmstorg 4, 112 21 Stockholm — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 167 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

• Kjell L
    Kjell L skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Enbart positiv. Lättsam, kunnig, tillmötesgående. Dessutom mycket tillgänglig vid kontaktbehov.
    2016-04-20 Marko L svarar Kjell L
    Tackar, det var mycket kul att hjälpa få er med försäljningen och slå rekord i föreningen. Mvh Marko
  • Soile A
    Soile A skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Tydlig och hjälpsam. Kan rekommendera varmt!
    2016-04-11 Marko L svarar Soile A
    Stort tack Soile! Det var mycket kul att fått hjälpa dig med både köp och försäljning av din charmiga lägenhet. /Marko
  • Sten I
    Sten I skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med mäklartjänsten som helhet
    2016-04-07 Helena L svarar Sten I
    Tack Sten det var trevligt att samarbeta med dig i din försäljning! Hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten. // Helena
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag fick ett trevligt och bra bemötande. Upplevde köpet av lägenheten som tryggt och säkert. Det hela sköttes med en profitionell självklar enkelhet.Inga krångligheter.
    2016-04-26 Helena L svarar Anna Å
    Tack Anna för din fina rekomendation!
  • Cajsa J
    Cajsa J skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mäklaren skapade en god relation med oss som säljare
    2016-04-07 Helena L svarar Cajsa J
    Jag uppskattade också att vi hade en bra relation och mycket bra kommunikation igenom hela försäljningsprocessen. Tveka inte att återkomma om ni har frågor eller funderingar kring nya boendet, inför deklarationen eller vad det än månde vara! // Helena
  • Peter H
    Peter H skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Otroligt trevligt och professionellt bemötande från början till slutet!
    2016-04-11 Marko L svarar Peter H
    Hej Peter, roligt att höra att du är nöjda från början till slutet. Hoppas du trivs bra och välkommen tillbaka till Stockholm =)
  • Eva B
    Eva B skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket nöjd. Min upplevelse var att Dan jobbade för både nöjd säljare och nöjd köpare.
    2016-04-06 Dan A svarar Eva B
    Hej Eva, Kul att ni är nöjda, hoppas ni stortrivs med nya lägenheten. Med vänlig hälsning Dan
  • Cathrin C
    Cathrin C skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Helena är en jätteengagerad och proffsig mäklare som håller vad hon lovar. Jag har erfarenhet från bägge sidor dvs jag har både varit köpare och säljare och har i bägge fallen varit mycket nöjd.
    2016-04-07 Helena L svarar Cathrin C
    Tack Cathrin, vad roligt att du var lika nöjd både som köpare och som säljare och tack för den fina rekomendationen! // Helena
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Riktigt positiv upplevelse. Helena var väldigt professionell och hjälpsam med allt.
    2016-04-07 Helena L svarar Niklas B
    Tack för förtroendet att få förmedla din bostad. Lycka till med ditt nya boende!
  • Ingrid a
    Ingrid a skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Helena är inte bara professionell, påläst, pedagogisk, och trevlig vid själva visningen/köpet. Hennes exceptionella service-mindedness sträcker sig långt efter avslutat köp: det kan gälla renoveringstips/inspiration, hjälp med dokumentation, tips och rekommendationer i flera år efter köpet.

Sådant långsiktigt relationbyggande för "sällanköpsvaror" torde, mig veterligen, vara rätt unikt.
    2016-03-31 Helena L svarar Ingrid a
    Tack Ingrid för din fina rekomendation!
  • Nina T
    Nina T skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi var mycket nöjda med Svenska Mäklarhuset på Kungsholmen. Bra bemötande rakt igenom hela försäljningen.
    2016-04-06 Marko L svarar Nina T
    Stort tack! Grattis än en gång till den fjärde familjemedlemmen i familjen. Ha det fint! Med vänlig hälsning, Marko
  • Johan G
    Johan G skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Superkunnig och duktig mäklare. Kan varmt rekommendera Marko till framtida köpare och säljare.
  • Nicklas I
    Nicklas I skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Sjukt besviken på att han inte tog bort lägenheten ifrån hemnet när dealen var att jag la mitt bud med villkoret att lägenheten skulle plockas bort direkt ifrån Hemnet ifall det blev accepterat. Jag var tvungen att påpeka det en gång till och då hade det hunnit gå 2 timmar. Tänker därför vända mig till någon annan mäklare när jag säljer min lägenhet. I övrigt var det ett trevligt bemötande, men ärlighet är det viktigaste vid ett sånt stort köp.
    2016-04-11 Marko L svarar Nicklas I
    Hej Nicklas, synd att du känner dig besviken med tiden. Jag hoppas ändå att du trivs bra i din fina lägenhet.
  • Zara E
    Zara E skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Trevlig och kunnig mäklare med god lokalkännedom.
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Superproffsig!! Gör det bästa för båda parterna.
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket trevlig, strukturerad och kompetent i sitt yrke som fastighetsmäklare. Har både köpt och sålt med honom och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Han kan verkligen sitt Kungsholmen!
  • Peter A
    Peter A skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko var kunnig och påläst. Bemötandet som vi fick var utmärkt och vi kände att vi var i trygga händer.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Helena är flexibel, påläst och mycket förtroendegivande. Kan varit rekommendera henne!!
  • Therese H
    Therese H skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Proffsigt och välarbetat uppdrag! Kände mig trygg och lugn genom hela processen.
  • Agne A
    Agne A skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Professionell, erfaren och trevlig mäklare.
  • Teresia B
    Teresia B skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med mitt val av Marko som mäklare. Han har fått mig att känna mig trygg genom försäljningsprocessen och agerat mycket professionellt.
  • Staffan M
    Staffan M skrev om Therese Johansson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med de lägenhetsaffärer vi har gjort tillsammans med Svenska mäklarhuset. Vi kommer att anlita dem när vi säljer nuvarande bostad och kan rekommendera andra att göra det.
  • Malin R
    Malin R skrev om Therese Johansson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi fick ett mycket proffsigt bemötande av Therese redan vid visningen! Hon var mycket engagerad och svarade alltid snabbt i telefonen. Det kändes tryggt att genomföra hela lägenhetsaffären med henne. Skulle gärna vilja ha Therese som mäklare om vi i framtiden ska sälja!
    Med vänlig hälsning, Malin
  • Elisabet W
    Elisabet W skrev om Therese Johansson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra tips inför försäljning och bra mottagande vid köp.
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    helena är otroligt proffesionell , trevlig , engagerad och tillmötesgående. Kommer rekommendera både henne som mäklare och er som byrå
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Maria var toppen! Trevlig, proffsig och snabb på att svara om jag undrade något. Jag kände mig trygg och nöjd försäljningen igenom!
  • Maria M
    Maria M skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra koll på marknaden och bra information och hantering.
  • Johanna U
    Johanna U skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Maria är mycket proffsig och trevlig, jag kände mig trygg hela vägen igenom och allt funkade bra.
  • Oscar M
    Oscar M skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Väldigt proffsigt men ändå avslappnat skött! Att köpa lägenhet är en stor affär men Helena visade att man kan göra även det lättsamt och utan några problem.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Fantastisk mäklare och mäklarfirma!
    Allting funkade perfekt.
    Åsa Lagergren
  • Malin L
    Malin L skrev om Marko Lothsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra kontakt och allt har gått smidigt under köpprocessen.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Maria Fagernäs var den sjätte mäklaren som jag varit i kontakt med vid försäljning och köp av lägenheter i Stockholm.

Jag tycker att Maria Fagernäs var en duktig och kompetent mäklare.
    Hon var definitivt en av de bättre mäklarna jag varit i kontakt med. Maria Fagernäs var alltid snabb att svara eller att återkoppla. Vilket jag uppskattade mycket.

Dock har mäklare för vana att vända kappan efter vinden. Alla som tittade på min lägenhet inkl. Maria Fagernäs gav positivt besked. Men när intresset för visningen inte visade sig vara lika stort, så var det något som hon ansåg drog ned intresset. Då var man tvungen att hitta en "syndabocken/problemet". Men det gäller de allra flesta mäklare jag har haft i kontakt med vid försäljning.

Jag kan dock rekommendera Maria Fagernäs. Men om jag skulle sälja min nuvarande lägenhet, så hade jag kontaktat en annan mäklare.
    När man söker en mäklare är det ett tips att kolla på visningar och se mäklaren jobba.

Ha en fin dag!
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag tyckte Maria gjorde ett fantastiskt jobb och jag tyckte företaget gjorde likaså!
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet som Dan sålde, var jättenöjda med Dan!
  • Nils P
    Nils P skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Proffsig! På läst! Trevlig!
  • Hedvig Å
    Hedvig Å skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Proffsig, snabb, trevlig - en riktigt bra mäklare som vi kände att vi litade på till 100%
  • Noreddine A
    Noreddine A skrev om Helena Larsson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Ja jag har träffat många mäklare men ingen att jämföra med Helena Larsson.trevlig,ödmjuk,proforionell och erfaren vi fick direkt förtroende för henne.vi skulle rekommendera henne.
  • Anders J
    Anders J skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra bemötande var engagerad i lgh.försäljningen.
    Fick till ett bra prospekt.
  • Leila A
    Leila A skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mina erfarenheter av Maria som mäklare är enbart positiva. Hon är trevlig, vänlig och professionell. Det var lätt att få kontakt med henne, hon hörde alltid av sig snabbt. Hon förklarade allt pedagogiskt för oss som inte tidigare sålt lgh. Hon gav råd och tips ang vad vi ska tänka på ang iordningställandet till visningen. Under budgivningen höll hon oss ajour hela tiden. Hon hjälpte till med ifyllandet av alla nödvändiga papper och deklarationen. Vi blev mycket nöjda med försäljningsresultatet. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Ninnie K
    Ninnie K skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket bra, alltid hjälpsam dygnet runt.
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Super på alla sätt. Proffsigt, trevligt och helt smärtfritt att byta bostad. Starkt rekommenderad!
  • Froukje B
    Froukje B skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Maria Fagernäs är en mycket professionell mäklare. Jag var under en tid och tittade på en mängd lägenheter och hon var den ända som var riktigt påläst och tog sig tid med kunderna. Kände också att jag fick ärliga svar som gjorde att jag köpte en lägenhet av henne.Högsta betyg en femma!
    Froukje Bouius
  • Johan A
    Johan A skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Strålande assistans vid försäljning av bostadsrätt, tillmötesgående och seriös. Ovärderlig hjälp vid deklaration efter försäljning.
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Köpte lägenhet där Maria och valde sedan att anlita henne som mäklare när den skulle säljas igen. Maria är otroligt pålitlig och professionell, rekommenderar henne skarpt!
  • Sofia V
    Sofia V skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag tycker Maria är en grym mäklare, då jag både köpt och sålt genom henne. Jag har känt mig väldigt trygg och sedd både som köpare och säljare. Rekommenderas varmt!
  • Malin K
    Malin K skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Proffsig, kunnig, pålitlig och snabb!
  • Kia H
    Kia H skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket nöjd med Svenska Mäklarhuset. Kan varmt rekommendera!
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket hjälpsam och trvlig.Proffsigt bemötande
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket hjälpsam och trvlig.Proffsigt bemötande
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Engagerad, professionell och supertrevlig! Köpte min första lägenhet som hon var mäklare för då och kommer definitivt kontakta henne den dagen jag ska sälja!

Kungsholmstorg 4, 112 21 Stockholm