Svenska Mäklarhuset Östermalm

Svenska Mäklarhuset Östermalm

4.5

About company

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Östermalm! Vi här på kontoret kan allt om Östermalm och Gärdet och vill vara det självklara valet när du ska anlita en mäklare här i området. Vi jobbar stenhårt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär och ligger alltid i framkant när det gäller kvalitetssäkert arbete. När du anlitar oss...

4 omdömen om Svenska Mäklarhuset Östermalm

Jan T
Wrote about Svenska Mäklarhuset Östermalm

I det stora hela är vi mycket nöjda med vår mäklare. Han fick en tuff utmaning i en period av kraftigt prisfall, även på Östermalm. 8 visningar på två månader var lite mer än vad vi räknat med, ett 20 tal spekulanter men bara tre bud. Det (troligen) bästa nobbades av en petig styrelse i vår förening. De vill inte ha övernattningslägenheter. Det andra budet var ett skambud och först det tredje (utgångspriset) accepterades av oss och troligen även av styrelsen (ej klart). All heder åt en tålmodig och kämpande mäklare.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1362 omdömen 4.8 av 1362 omdömen

Klas A
Wrote about Svenska Mäklarhuset Östermalm

Jag fick ett väldigt professionellt bemötande av Nils. Han ingav både förtroende, kunskap och var väldigt trevlig. Mån om kunden och att anstränga sig extra mycket för att genomföra ett så bra arbete som möjligt. Både erfarenhet och ett väldigt serviceinriktat förhållningssätt gjorde att jag kände mig trygg i hur han hanterade processen.

Sven Olov Gustaf Å
Wrote about Svenska Mäklarhuset Östermalm

Mycket bra och korrekt bemötande.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2949 omdömen 4.8 av 2949 omdömen

Otroligt hjälpsam Förklarade på ett sätt som fick mig att förstå Väldigt flexibel och mån om att allt skulle gå så bra som möjligt

Beatrice M
Wrote about Svenska Mäklarhuset Östermalm

Hela tiden tillgänglig och bra återkoppling. Väldig trevlig och extremt proffsig!