Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Sundbyberg

Svenska Mäklarhuset Sundbyberg

Sundbybergs Torg 3, 172 67 Sundbyberg — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 79 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg

• Amir A
    Amir A skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel Bilir sålde vår lägenhet på Kungsholms strand. Gabriel är trots sin ringa ålder en mycket kunnig och professionell mäklare som är närvarande med dig som säljare under hela processen. Han lade verkligen ner mycket tid och engagemang i vår försäljning, allt från fotografering där han och fotografen gick igenom varje vinkel till att han hade "minipresentationer" för spekulanterna på visningarna.

Bostadsmarknaden var något instabil när vi sålde vår lägenhet och det gick lite trögt i början. Men Gabriel gav inte upp utan såg med sitt engagemang till att få upp intresset för just vår lägenhet. Vi är supernöjda med resultatet!

Vi såg faktiskt Gabriel på en visning som vi var på och kände att han var vår mäklare trots att Kungsholmen inte var hans område.
    Vi kan varmt rekommendera Gabriel Bilir som mäklare!
  • Sara J
    Sara J skrev om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Safa kvist utan tvekan bästa och professionella mäklaren.

Även flera grannar som är super nöjda!
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Josephine Kvist är både en genuint trevlig person och en riktigt duktig säljare. Under 2016 har vi både sålt och köpt lägenhet med Josephine Kvist som mäklare och varit väldigt nöjda i båda affärerna. Rekommenderas!
  • Anders G
    Anders G skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Rekord försäljning utan visning, rekommenderar Gabriel starkt!
  • Hakim E
    Hakim E skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Väldigt tillmötesgående och engagerad mäklare man får lätt kontakt med. Josephine är kunnig, proffsig och förtroende ingivande. Skulle rekommendera Josephine starkt.
  • Anders J
    Anders J skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Bra bemötande. gav ett kunnigt intryck och väl påläst om objektet och omgivningen.
  • Moritz K
    Moritz K skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Josephine var gav ett mycket positivt intryck direkt från första kontakten vi hade och tycker att hela köpprocessen med tillhörande praktikaliteter gick väldigt smidigt. Josephine var en verkligen kundinriktad mäklare och kommer högst antagligen att anlita henne när hon jag behöver boende nästa gång.
  • Sebastian V
    Sebastian V skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag tyckte Gabriel var rakt igenom trevlig och enkel att jobba med. Han var duktig på att kommunicera de olika stegen i processen, lätt att nå, och gav ett ärligt intryck. Mycket nöjd med Gabriel som mäklare!
  • Frans H
    Frans H skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    En bra mäklare som jobbar snabbt.
    Har bra dialog med sina kunder.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag är jättenöjd med Gabriel och hur han hanterade affären. Mycket proffsigt jämfört med Notar som jag var i kontakt med först!
  • David P
    David P skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Han är en väldigt skicklig säljare.
  • Ida N
    Ida N skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel gick verkligen ur sin väg för att hjälpa mig i säljprocessen av min lägenhet och såg till att allt gick smidigt, det kändes väldigt tryggt att lämna försäljningen i hans händer. Han är en riktig stjärna!
  • Ronnie E
    Ronnie E skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Bra bemötande.
    Trevlig, professionell.
    Inger förtroende och hjälper till om kunden har några frågor.
  • Mia N
    Mia N skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    En rakt igenom professionell mäklare! Ärlig, hängiven, trygg och trevlig. Precis så som man önskar och vill att en mäklare ska vara!
  • Gianina O
    Gianina O skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel Bilir var mycket hjälpsam och jobbade hårt för att sälja vår lägenhet. Hans engagemang var stort och vi kommer definitivt att ringa till honom när det blir dags att sälja vår lägenhet.
  • Erik L
    Erik L skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag är mycket nöjd med Josephine, hon har de egenskaper jag tycker är viktigast hos en mäklare. Hon är noggrann, seriös, påläst och engagerad. Hon får både säljare och köpare att känna sig trygga under processen.
  • Malin H
    Malin H skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Min upplevelse var väldigt bra. Jag är mycket nöjd med Gabriels arbete!
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Trevlig, kunnig, vänlig.
    ..............................
  • John B
    John B skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel är en mycket professionell och duktig mäklare som har stor kunskap om bostadsförsäljning. Han har en ödmjuk framtoning och lyssnar ordentligt innan han lägger fram sina förslag som känns mycket väl underbyggda. Jag är utomordentligt nöjd med Gabriel och hur han hanterade försäljningen av min bostadsrätt. Jag rekommenderar honom reservationslöst.
  • Erik I
    Erik I skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag tyckte att Gabriel gjorde ett bra jobb. Han känns ganska junior, men var ärlig med saker han hade dålig koll och återkom alltid med svar när han hade fått input av sina kollegor.
  • Linda B
    Linda B skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag rekommenderar varmt Gabriel Bilir på Svenska mäklarhuset i Sundbyberg. Proffsig och påläst med ett mycket trevligt bemötande. Kommer anlita honom helt klart igen!
  • Behrang A
    Behrang A skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Högsta graden av professionalitet och transparens! Gabriel skötte sitt jobb utöver förväntan och levererade på alla leverabler under tiden som min mäklare. Jag skulle rekommendera Gabriel till alla som säljer någon form av fastighet/bostad.
  • Brf Kompassen
    Brf Kompassen skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel Bilir är väldigt serviceminded som mäklare.Gabriel känner till vårt område väl.
    Han är detaljerad och noggrann.
    Gabriel har på kort tid sålt 6-7 st lägenheter i vårt område dvs Brf Kompassen 1 ,det vill säga ganska mycket.

Med Vänliga Hälsningar Carlo Musella Ordförande Brf Kompassen 1
  • Faraj A
    Faraj A skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Lovar mycket- gjorde fel i uträkningen vilket gjorde mig sömnlös en natt.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Allt med honom var superproffsigt
  • Alex M
    Alex M skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och allt kändes väldigt proffsigt. Världens bästa mäklare!
  • Sara P
    Sara P skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Josephine var skicklig från start. Hon lyckades sälja vår bostadsrätt till ett mycket bra pris och hade ett trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda.
  • Rebecca N
    Rebecca N skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Mycket bra upplevelse där mäklaren gav ett mycket professionellt, säkert och ödmjukt intryck! Dessutom en mycket glad och härlig tjej, vi kommer garanterat fråga efter Josephine när vi ska sälja!
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Josephine Kvist är en professionell mäklare ut i fingerspetsarna. Hon var mycket påläst på fastigheten och området. Hon har givit mig all tänkbar service och gjort ett gediget arbete för att min försäljning skulle gå så bra som möjligt, vilket den också gjorde. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Trevligt och sakligt bemötande
  • Inger B
    Inger B skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Seriös o kunnig mäklare som gav en god service,
  • Evelina M
    Evelina M skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Mycket trevlig tjej som gav ett väldigt positivt intryck och bemötande. Ödmjuk, glad och jordnära vilket uppskattas i en situation som ett lägenhetsköp. Kommer definitivt att tipsa om Josephine som mäklare och höra av mig till henne när jag skall sälja eller köpa.
  • Lucas R
    Lucas R skrev om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Utelämnade information gällande stambyte. Enligt henna fanns det inte några planer inom kort framtid att göra stambyte. Men när jag pratade med föreningen sa dom att dom visst planerar en sådan och att hon blivit informerad om detta.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Kompetent, service villig, snabb, åtkomlig, skapar goda värden, trevlig.
  • Dennis D
    Dennis D skrev om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Mäklarhuset i Sundbyberg var väldigt flexibla och hjälpsamma.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag tycker Josephine är en otroligt duktig mäklare! Gav vid första mötet ett proffesionellt intryck som fick mig som säljare att känna mig trygg. Hade genom hela försäljningsprocessen stenkoll på läget och fanns bara ett sms eller samtal bort om det var något som jag undrade över. Mycket personlig i sitt sätt att jobba och visar på stort engagemang för sitt yrke!

Jag skulle gärna rekommendera Josephine till andra säljare.

Med vänlig hälsning, Caroline Ström
  • Sara K
    Sara K skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Super nöjd med Josephin, kunde inte blivit bättre än det blev.
  • Anders B
    Anders B skrev om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Proffsig attityd, kunnig samt alltid tillgänglig. Snygg.
  • Lena N
    Lena N skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Josephine Kvist är en mycket professionell och förtroendeingivande mäklare!
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Vi är mycket nöjda med allt arbete Josephine la ner på vår försäljning och resultatet vi fick! Hon är mycket professionell och mycket engagerad. Vi kommer absolut kontakta henne vid framtida försäljning.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Som köpare av lägenhet gav Josephine ett mkt positivt intryck. Hon hade ett glatt och tillmötesgående sätt och höll oss väl informerade under budgivningen.
    Vänliga hälsningar
    Gunilla och Lars Börjesson
  • Ann J
    Ann J skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Josefin är ambitiös, jobbar hårt för att man som kund ska bli nöjd.
    Är mycket trevlig och har stor social kompetens.
    Vi är mycket nöjda med Josefin.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Vi vill bara säga att vi var supernöjda med Josephine. Hon får högst betyg. Det fanns verkligen absolut ingenting att anmärka på!!
  • Klas V
    Klas V skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Duktig och proffesionell. Hjälp till med allt man kan förvänta sig.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Trevligt bemötande, proffsiga bilder, snabba svar på allt och bra bankdeal!
  • Biljana K
    Biljana K skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Duktig mäklare som har hjälp oss med allt med försäljning av våran lägenhet.Jättetrevlig och bra mäklare som vi kan rekomendera.
  • Malin K
    Malin K skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Bra och effektivt genomförd försäljning av vår lägenhet!
  • Johan G
    Johan G skrev om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Trevligt bemötande och levde upp till min förväntningar.
  • Maja H
    Maja H skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Trevlig och har varit väldigt tillgänglig när jag velat få tag på henne. Hon känns också kunnig och påläst.
  • Malin A
    Malin A skrev om Josephine Kvist en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Josephine var fantastisk vid min försäljning. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer!

Sundbybergs Torg 3, 172 67 Sundbyberg