Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Upplands Väsby

Svenska Mäklarhuset Upplands Väsby

Centralvägen 6d, 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Söker du en duktig mäklare i Upplands Väsby? Då är du välkommen till oss på Svenska Mäklarhuset. Vi arbetar lokalt och är verkligen experter på bostadsmarknaden här i området. Med vår breda kunskap, vårt driv och vår ambition kan du vara säker på att din bostadsaffär kommer leda till det allra bästa. Vi värdesätter alltid dig som kund och ser till att du får vara delaktig i hela köpet eller försäljningen.

Kontakta oss mäklare här på Svenska Mäklarhuset i Upplands Väsby så berättar vi mer om hur vi arbetar och bjuder på en kostnadsfri värdering.

Läs vad 2 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Upplands Väsby

• Kevin C
    Kevin C skrev om Svenska Mäklarhuset Upplands Väsby
    Med Kaveh som mäklare kändes allting väldigt tryggt o säkert. Allt var väl förberett o det gav väldigt mycket förtroende. Jag kommer definitivt att rekommendera Kaveh o mäklarhuset för mina vänner o bekanta. Tack för allt Läs mer
  • Ria Jannat S skrev om Svenska Mäklarhuset Upplands Väsby
    Vi är inte nöjda. Vi har inte fått tillräcklig information av bostaden och har betalat mycket. När min man kontaktade efter vi hade köpt bostaden fick han jätte otrevlig bemötande. Vi kommer att aldrig välja er när vi säljer vårt hus i framtiden. Läs mer

Centralvägen 6d, 194 76 Upplands väsby