Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Vasastan
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Vasastan

Svenska Mäklarhuset Vasastan

Upplandsgatan 37, 113 28 Stockholm — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 101 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vasastan

• Olof N
    Olof N skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Fantastiskt bra! Riktigt trevlig och med fötterna på jorden. Proffsig i sina bedömningar, lugn i hela processen (om det dyker upp märkliga spekulanter eller ingen vill börja buda) men ändå effektiv på att få igång intresse. Noggrann och enkel. Kunde inte vara mer nöjd.
  • Martin J
    Martin J skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mycket bra bemotande. Hanna skotte allt fran fotografering till kontrakt perfekt. Resultatet var langt over forvantan.
  • Emil B
    Emil B skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Väl genomfört uppdrag med mycket engagemang och glöd. Mycket nöjda!
  • Karl A
    Karl A skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Proffsig, trevlig. Levererade i slutändan vilket är vad som räknas
  • Claes G
    Claes G skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Vi fick ett mycket bra pris för vår lägenhet, och är mycket nöjda med Karins insats. Hon är väldigt professionell och ingen "mäcklare" utan ärlig och pålitlig för både säljare och köpare. Vi kan verkligen rekommendera henne då hon fått sälja båda våra lägenheter.
  • Emma L
    Emma L skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Proffsig, tillgänglig och ett stort engagemang
  • Anne L
    Anne L skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Grym! Jobbar hårt o brinner för det jobb hon gör!
  • Jenny G
    Jenny G skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    My Karlsson är en mycket professionell och kunnig mäklare som vi har det största förtroendet för. Hon har sålt tre lägenheter åt oss, med strålande resultat samtliga gånger. Engagerad, påläst, närvarande och tillgänglig. Mycket bra öga för vad som behöver justeras vid fotografering och hur man med enkla medel får bostaden att visa sig från sin allra bästa sida. Kan varmt rekommendera My!
  • Jaana W
    Jaana W skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Trevlig, tillmötesgående, positiv och lummig.
  • Aija W
    Aija W skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    My Karlsson har ända från början varit proffsig , kunnig, förtroendegivande och öppen.
    Hon har bemött oss med vänliga och snabba besked under hela affären.
    Vid framtida fastighetsaffärer i Stockholm kommer vi säkerligen att anlita henne .
  • Monica T
    Monica T skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mycket professionell och kunnig. Noggrann i sina efterforskningar inför försäljningen.
  • Lars L
    Lars L skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Alltid proffsig service med förmågan att tillgodose säljarens specifika önskemål kombinerat med den egna kompetensen och erfarenheten. Som köpare vet man också att man får det man betalar för pga det gedigna och tillitsfulla arbetet bakom kulisserna. Toppklass!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Helt fantastisk! Otroligt kunnig, noggrann och ordentlig.
    Inget lämnades åt slumpen och vi kände oss otroligt väl omhändertagna från första till sista stund.

Ord räcker inte till för att beskriva vår glädje över att ha valt denna mäklare, värt varenda krona. Vi har tidigare haft andra mäklare och tyvärr inte fått vad vi betalat för, men så var inte fallet här!
  • Brf Vilan 1820
    Brf Vilan 1820 skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    My är en kompetent och kunnig fastighetsmäklare. Hon har anlitats av oss två gånger vid försäljning av hyresrätt och vi är väldigt nöjda med hennes insats.
  • Maria S
    Maria S skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin ger ett professionellt och trevligt bemötande som skapar förtroende. Karin är otroligt kunnig, påläst, serviceminded och gör alltid det där lilla extra! Alltid nöjd med min mäklare och kommer att fortsätta anlita henne och Svenska Mäklarhuset i framtiden.
  • Kelly J
    Kelly J skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin var den mäklare som jag köpte min nya bostad av.
    Hon är saklig och effektiv.

Jag ger Karin min bästa rekommendation från en köpares perspektiv.
  • Marie B
    Marie B skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag tycker My har varit mycket proffsig och sympatisk.
    Kan verkligen rekommendera henne.
    mvh
    Marie Brumark
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Vi har gjort två affärer tidigare - så att jag återvänder igen är väl kanske det bästa betyget. Karin är realistisk i prisbedömning, aktiv och snabb och känns mycket "hederlig" och korrekt. Lätt att ha att göra med s a s utan onödiga "krusiduller". Martina känns på motsvarande sätt - man känner sig kompetent omhändertagen.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande av Karin Leyon. Bra information om processen och strategiskt upplagt. Jag uppskattade hennes ärlighet och tips inför fotogrefering och visning. Och framförallt uppskattade jag hennes stora engagemang vid försäljningen. Jag kände mig väldigt trygg med Karin.
  • Marie L
    Marie L skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag är nöjd, mäklaren är professionell har hög servicenivå och är lätt att samarbeta med.
  • Ove W
    Ove W skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Hon var bra.
    Ove
  • Linda W
    Linda W skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Bra engagemang och kontakt. Bra bilder och annonsen av lägenheten. Väldigt hjälpsam.
  • Maria S
    Maria S skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Hanna Ahlin var en mycket bra mälkare och jg är otroligt nöjd att ha varit hennes klient. Hon är kunnig, korrekt och trevlig. Rekommenderar henne starkt.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    En alldeles för snygg mäklare som förblindar en - håjaja.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Bra, seriös och påläst mäklare.
  • Mikael D
    Mikael D skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Trevligt och professionellt. Inte för påträngande. Återkom med svar på frågor.
  • Mari R
    Mari R skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mycket bra, vänligt och proffsigt bemötande och kunnande.
  • Barbara S
    Barbara S skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mycket engagerad och kunnig mäklare! Kan varmt rekommenderas!
  • Sara V
    Sara V skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mkt seriös mäklare som är mån om att få till en bra affär för alla parter. Samvetsgrann, ärlig, noggrann och en riktigt bra säljare.
  • Ingela L
    Ingela L skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag ger mina bästa rekommendationer till My Karlsson.
    mvh Ingela
  • Gösta H
    Gösta H skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Snabbt och proffsigt bemötande. Kunnig och med en fingertoppskänsla för styling och rätt inredning vid fotografering och visning.
    Kände oss mycket trygga med hennes råd.
    Lite oklart för oss att vi skulle ha en mätning av lgh gjord i samband med framtagande av broschyr och presentation av lgh. Men det blev till slut snabbt genomfört men dock i sista minuten.
    Otydlig planering av visningsdagar innebar för oss en inställd resa.
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Väldigt profsigt bemötande och väldigt serviceinriktad.

Var första bostadsköpet för vår del och allt blev väldigt tydligt beskrivet och lätt att förstå.

Har inget negativt att säga utan bara positivt.
  • Aleksi I
    Aleksi I skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Hanna är en välkomnande och vänligt bemötande fastighetsmäklare. Hon tog tid för att grundligt svara alla våra frågor när vi köpte lägenhet av henne.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    duktig och hörlig tjej sol har hjälpt till under hela processen. Är jättenöjd att jag haft Hanna!
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Bra på visningen, berättar utan att vara för säljande.

När vi lade bud etc dålig på att återkoppla.

När vi skrev på papprena mkt stressad och aningens ointresserad. Otryggt om man är förstagångs köpare. Kändes som att fokus var på att "åka hem".
  • Xian S
    Xian S skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Hanna was professional, informative and responsive.
  • Kjell L
    Kjell L skrev om My Karlsson en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    My har varit mkt professionell och saklig och dessutom på ett glatt och trevligt sätt. Stort tack ! /Kjell Lambert
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Har jobbat inom mäklarbranschen och känner en rad mäklare, branschen dras tyvärr med många dåliga, upplevde Karin som väldigt arrogant och otrevlig. Det uppstod en tvist där felet låg hos henne vilket påpekades. Fick ett tråkigt bemötande av henne för en småsak som hon kunde löst på ett smidigt sätt. Hon får ett bottenbetyg
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Proffsigt, effektivt och trevligt bemötande. Inger ett gott förtroende och skapar en bekväm och bra relation.
  • Dana H
    Dana H skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Hanna gjorde ett utmärkt jobb en mäklare med fötterna på jorden.
    Service på hög nivå! finns många trötta mäklare ute som slarvar pga bostadsbristen
    Men Hanna var proffsig kan starkt rekommendera henne om nån söker en vettig mäklare i denna djungel
    5+++++=)
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Hanna Ahlin hjälpte oss med att sälja vår lägenhet i Vasastan hon var otroligt duktig och kunnig väldigt noggrann och vi kände aldrig att vi saknade någon information om något . Jag rekommenderar Hanna varmt trevligare och gulligare mäklare är nog svårt att hitta .
  • Estelle P
    Estelle P skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Väldigt professionellt, seriöst och vänligt bemötande från min mäklare Hanna! Snabb återkoppling, pålitlig och tillgänglig genom hela processen. Kändes väldigt tryggt att anlita henne i min första lägenhetsförsäljning. Kan varmt rekommendera henne och Svenska Mäklarhuset.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Trevlig person, var väldigt engagerad att sälja min lägenhet
    Hon såg till att jag fick det pris jag ville ha.
  • Claes J
    Claes J skrev om Hanna Ahlin en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Vi fick ett mycket proffsigt uppträdande genom hela processen, då vi skulle förvärva en bostadsrätt.

När vi jämför Hannas kunskaper och trivsamma bemötande, så överträffar honom flera andra mäklare runt Vasastan.
  • Martti O
    Martti O skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mycket bra, best so far. Effektiv, lyhörd
  • Elin L
    Elin L skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin mäklade försäljningen av vår lägenhet. Vi tyckte om att hon identifierade alla fördelar med vår lägenhet som vi själva ser och kändes engagerad. Vidare är Karin seriös och var till stor hjälp att göra lägenheten fin innan fotograferingen. Processen sköttes genomgående väl. Möjligtvis att hon ville stänga affären lite tidigt; med flera budgivare högt upp tyckte vi att det fanns tid att vänta in en budgivare som behövde mer betänketid.
  • Anette R
    Anette R skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin är ett proffs! Vi har köpt en lägenhet genom henne och sålt två och är enormt nöjda med bemötande, kompetens, säljmaterial och hela processen.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Vid försäljning av vår bostadsrättslägenhet på Kungsholmen kontaktade vi Karin Leyon vars namn vi fått via rekommendationer.
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick samt genomförandet av försäljningsprocessen som sköttes mycket professionellt.
  • Christian H
    Christian H skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Professionellt bemötande av både mäklare och mäklarassistent samt ett slutbud över förväntan.
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag kom i kontakt med Karin på Svenska Mäklarhuset när jag behövde sälja min lägenhet med relativt kort varsel. Hon gjorde ett väldigt bra jobb hela vägen från första kontakt till uppföljningen efter avslutad affär. Förklarade, hade klara papper och tydlig information samt gav mig bra råd i stort som smått. Allt som allt ledde det till en problemfri och bra försäljning där jag från start kände mig lite ställd och osäker.

Upplandsgatan 37, 113 28 Stockholm