Utmarks Bilar

Välkommen till Utmarks Bilar!

Vi har ett stort kontaktnät i hela Sverige och brinner för bilförsäljning. Hos oss kan du alltid vara trygg då vi har 25 års erfarenhet inom bilbranschen.

• Förmånliga garantier i samarbete med Autoconcept
  • Fri värdering av din bil samt annonsering och rekonditionering vid försäljning.

Vi värdesätter alltid ärlighet och noggrannhet för att du ska känna dig säker på din sak inför ditt nästa bilköp. Tveka inte att kontakta oss om du har funderingar över det finansiella. Vi har förmånliga samarbeten med Svea, Finans bolag, Mymoney och Moneygo.

Läs vad 58 kunder tycker om Utmarks Bilar 2

2022-01-01 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och okomplicerat ..
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande av personal, väldigt trevliga och hade bra koll. Jag köpte en bil som jag är väldigt nöjd med och den levde upp till förväntningarna.
    Tack så väldigt mycket för dina fina omdöme Mvh Utmarks Bilar
  • 2021-11-06 Insamlad av företaget
    Bra service, fina bilar 😍 jätte trevliga personal !
    Tack så väldigt mycket för dina fina omdöme

2021-11-06 Insamlad av företaget
    God service och erfarna säljare. Nöjd med mitt bilköp, rekomenderar starkt!
    Tack så mycket för din fina omdöme Utmarks Bilar
  • 2021-11-06 Insamlad av företaget
    Bra och trevlig service, kan rekomendera!
    Tackar för dina fina omdöme Utmarks Bilar
  • 2021-11-06 Insamlad av företaget
    Har bra bemötande . Vi är jätte nöjda med våra bil . Personalen va snälla o allt gick jätte bra
    Tack för dina fina omdöme Utmarks Bilar
  • Hakim R
    2021-11-06 Insamlad av företaget
    De är bästa bil säljare som jag vet i mitt liv
    Tack för dina fina omdöme Utmarks Bilar
  • 2021-11-06 Insamlad av företaget
    Jag har köpt en bil och jag är jättenöjd och jag skulle rekommendera gärna detta bilfirma
    Tack så mycket för din omdöme Utmarks Bilar
  • 2021-11-05 Spontant omdöme
    De lovade saker som de inte höll. Har sökt dem i ca 1 månad efter köp och vet aldrig vem som svarar.
    Har skickat mitt personliga konto nummer i god tro att de skall lösa saker men det är tyst.
    Första och sista gången.
    Hej Mikael,
    Det är väldigt tråkigt att höra och vi ursäktar att du uppfattat att det varit otydligt i kommunikationen.
    Vi ursäktar även att ärendet med transportstyrelsen dröjde och hoppas att lösningarna som vi har erbjudit/gjort har förenklat det något för dig. Vårt mål är att alltid leverera bra bilar, service och att man som kund ska känna sig trygg med oss!
    Ibland blir det inte som man tänkt sig och vi tar lärdom av detta. Om något fortsatt känns otydligt så är du mer än välkommen att höra av dig till oss på utmarksbilar@gmail.com.
    Med vänliga hälsningar,
  • 2021-10-31 Spontant omdöme
    Däckbyte.........................
    Hej Marcus
    Vi har gjort våran bästa för att du ska bli nöjd.Men om det står i annonsen finns det däck så får du 🙂 du har fått nya dubbade däck och vi hoppas du ska vara extra nöjd 🙏🏼

• 2021-10-21 Insamlad av företaget
    Det känns bra och trevlig säljare mycket hjälp vi har fått oxå
    Tack för din omdöme MVH Utmarks Bilar AB 👍 Utmarks Bilar Utmarks Bilar Utmarks Bilar
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Goa gubbar, gott te. snabb affär :)
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Köpte en bil en Kia-Rio och jag är jättenöjd jag fick ett år garanti och jag fick bra inbytespris för min bil och jag kan rekommenderar verkligen bra service och bra personal

• 2021-10-18 Insamlad av företaget
    Trevlig och professionel personal, kändes som ett tryggt köp.
  • JONNY F
    2021-10-18 Spontant omdöme
    Inväntar lösning på vårat problem.
  • 2021-08-27 Insamlad av företaget
    Är mycket nöjd med både inbyte och köp av ny bil. Känns som att säljarna är mycket måna om att kunden ska gå där ifrån nöjd vilket de lyckats med i mitt fall :-) 5/5 stjärnor, hälsningar Anna-Maria
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Enkel och smidig affär och väldigt tillmötesgående personal kan rekommendera detta företag för både inbyte och köp av bil
    Tack för din omdöme MVH Utmarks Bilar AB 👍 Utmarks Bilar
  • Emina
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Kan verkligen rekommendera Utmarks Bilar. Mycket snäll säljare. Hittade de på blocket .
    Vi gjorde stor försäljning och samarbete på bara några minuter.
    Tack för din omdöme MVH Utmarks Bilar AB 👍 Utmarks Bilar
    2021-08-03 Insamlad av företaget
    Bästa bilar o bästa personal💐
    Rekommenderas starkt
    💐💐💐
    Tack för din omdöme MVH Utmarks Bilar AB 👍 Utmarks Bilar Utmarks Bilar
    2021-08-03 Insamlad av företaget
    Sålde min bil, fick bäst betalt från de. Jätte nöjd med servicen! 10/10
    Tack för din omdöme MVH Utmarks Bilar AB 👍 Utmarks Bilar Utmarks Bilar
    2021-07-23 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande, bra service och pålitlig bil. Rekommenderar starkt.
    Tack för din omdöme MVH Utmarks Bilar AB 👍
    2021-07-23 Insamlad av företaget
    Ett välkomnade och ett hej vid första besök, vilket gav upplevelsen om att alla kunder är viktiga och har en potential för säljaren.
    Ta kar för din fina omdömen

Mvh Utmarks Bilsr AB
    2021-07-22 Insamlad av företaget
    Toppenbra firma som är lyhörd till kundens önskemål och försöker tillmötesgå dom på alla tänkbara sätt. Rekommenderar verkligen dom. Tack för ett.mycket trevligt bemötande.
    Vi tackar dig för Omdöme om de har en bra kund och du är alltid välkommen för hjälp

MVH
    2021-07-21 Insamlad av företaget
    Hej
    rekommenderar starkt bra säljare och bra garanti och trevliga bemötande

mvh
    2021-07-20 Insamlad av företaget
    Snabb och smidig affär. Professionell personal med hög servicenivå. Rekommenderas till alla som vill ha en bekymmerfri bilaffär.
    2021-07-20 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och jätte nöjd med min nya bil nu blir de nya rundturer med massa färger inuti:)
    2021-07-20 Insamlad av företaget
    Det gick felfritt och bra utan några komplikationer
    2021-07-20 Insamlad av företaget
    Det gick felfritt och snabbt, utan komplikationer.
    Tack för dina fina omdöme
    Mvh Utmarks Bilar
  • 2021-07-10 Insamlad av företaget
    Nöjd kund. Efter lite bekymmer löste företaget det på ett bra sätt.
    2021-06-25 Insamlad av företaget
    Är nöjd med bilköpet! Stort tack för det trevliga bemötandet. Jag rekommenderar 🌷🌷🌷🌷🌷

MVH Utmarks Bilar
    2021-06-25 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med bilköpet! Supertrevliga personal.
    Rekommenderar starkt! Stort tack ❤️

MVH Utmarks Bilar
    2021-06-09 Insamlad av företaget
    Jättesmidig och snabb affär. Lämnade min gamla bil i inbyte, gick smidigt!
    Tack för din omdöme MVH Utmarks Bilar Kungälv AB Utmarks Bilar
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Hej jag har köpt en bil en BMW M sport och jag är jättenöjd bra Vem mötande och jag rekommenderar starkt
    Hej Momo! Superkul att höra att du är nöjd med din upplevelse. Tack för ditt omdöme och fem stjärnor, det uppskattar vi verkligen! Du är varmt välkommen åter! Ha en fin dag! Utmarks Bilar
  • 2021-06-08 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med både mitt köp och bemötande. Rekommenderas!!!
    Tack för fina omdömen Du är alltid välkommen vi gör bästa för att kunden ska vara nöjd Vi registrerar bilen via Bilvision Mvh Utmarks bilar Utmarks Bilar
  • Ylva F
    2021-05-06 Insamlad av företaget
    Bästa bilhandlaren hittils, fantastiskt bemötande och smidig affär med bra garantier! Rekommenderas starkt.
    2021-04-28 Insamlad av företaget
    Köpte en Kia för ett par månader sedan.
    Bra bemötande och fick bra hjälp när ägarbytet inte gick så snabbt som förväntat.
    Seriös bilfirma som är måna om att man är nöjd och ett bra bemötande hela vägen. Snabb och smidig bilaffär. Jag skulle köpa bil på samma bilfirma igen.
    Tack för fina omdömen
    Du är alltid välkommen vi gör bästa för att kunden ska vara nöjd
    Vi registrerar bilen via Bilvision

Mvh Utmarks bilar
    2021-04-12 Insamlad av företaget
    Bra mycket trevligt bemötande bra säljare 👍👍

MVH Utmarks Bilar Kungälv AB
  • 2021-04-01 Insamlad av företaget
    Bytte bil, fick ett skäligt pris med en rättvis mellanskillnaden. Otrolig serviceanda från första kontakt.
    Tack för din omdöme och vi önskar dig lycka till med bilen 🌷

MVH Utmarks bil AB
    2021-03-25 Insamlad av företaget
    Hej jag hjälpt en snurrig god vän att köpa en bil och fick mycket gott bemötande och god hjälp att fixa allt. Kan verkligen rekommendera firman.Kjell!
  • 2021-03-23 Insamlad av företaget
    Köpte min Renault Clio härifrån. Är otroligt nöjd med bilen och den fantastiska service man får! Kan verkligen rekommendera om man har köp och sälj tankar med sin bil!

2021-03-23 Insamlad av företaget
    Rekommenderar starkt! Köpte min Kia härifrån och är mycket nöjd! Trevlig personal och bra bemötande. 10/10 från min sida!
  • 2021-03-22 Insamlad av företaget
    Köpt många bilar, har aldrig mött ett sämre kundbemötande, när ett fel som vi påpekade vid köpet skulle åtgärdas. De undrade varför jag ringde och berättade varför jag är besviken på deras bemötande. Jag förklarade att jag är kund och vill framföra min åsikt. Men det var helt ointressant. Allt ska vara inspelat enligt dem, så de är bara att spela upp. Pär Eistam
    Hej
    Vi är hemskt ledsna för hur du känner och vi har såld bil Volvo Med Regnr: Lyo968 Volvo , till din son som har köpt och är mkt nöjd och glad över sin bil ,han ringt för att batteri var lite dåligt så är vi som företagare och seriösa firma har hjälpt till din som med ny batteri och garanti på det 1 år och har varit extra snälla både med dig och din son så tycker vi att vi har gjort rätt men vad du tycker hur det har gått vi respektera din åsikt och du är alltid välkommen att återkomma så hjälper vi gärna till .

• 2021-03-22 Insamlad av företaget
    Dottern nöjd snabb affär, trevligt bemötande.
    2021-03-20 Insamlad av företaget
    Bra trevligt säljare rekommenderar alla dagar blir säkert flera affär i framtiden
    Razeq
    tack för din fina omdöme

• 2021-03-16 Insamlad av företaget
    Tittade å provkörde en bil och bestämde mig för å köpa den. Blev väl bemött å fick hjälp med en gång.
    Snabb å smidig affär.
    2021-03-13 Insamlad av företaget
    Tack för en bra service! Bilen som vi köpte hade en repa. Utmarks bilar åtgärdade det omgående.
    Hej

Vi gör allt för våran kunder 🌷🌷🌷

• 2021-03-11 Insamlad av företaget
    Har köpt en begagnad bil blev vänligt bemött av personal nöjd.
    Tack för fine omdöme

MVH Utmarks bilar AB
    2021-03-11 Insamlad av företaget
    Hej jag har köpt en bil en golf och jag vill tacka bilfirman bra Bil bra servis och jag rekommenderar verkligen att ni kan göra bra affärer.
    2021-03-09 Insamlad av företaget
    Jag har köpt en bil en golf och jag är jättenöjd bra personal bra service och jag rekommenderar verkligen det här en bra bilfirma och handla från MVH Arab
    Tack för din finne omdöme och du är välkommen !

MVH Utmarks bilar AB
    2021-03-09 Insamlad av företaget
    Supernöjd med mitt köp. Bra bemötande av trevlig personal som har en hög servicenivå! Tusen tack