Utmarks Bilar

Utmarks Bilar

Läs vad 22 kunder tycker om Utmarks Bilar 2

2021-04-12
    Bra mycket trevligt bemötande bra säljare 👍👍
    Tack för din omdöme MVH Utmarks Bilar Kungälv AB Utmarks Bilar
  • 2021-04-01
    Bytte bil, fick ett skäligt pris med en rättvis mellanskillnaden. Otrolig serviceanda från första kontakt.
    Tack för din omdöme och vi önskar dig lycka till med bilen 🌷 MVH Utmarks bil AB Utmarks Bilar
    2021-03-25
    Hej jag hjälpt en snurrig god vän att köpa en bil och fick mycket gott bemötande och god hjälp att fixa allt. Kan verkligen rekommendera firman.Kjell!
  • 2021-03-23
    Köpte min Renault Clio härifrån. Är otroligt nöjd med bilen och den fantastiska service man får! Kan verkligen rekommendera om man har köp och sälj tankar med sin bil!
    2021-03-23
    Rekommenderar starkt! Köpte min Kia härifrån och är mycket nöjd! Trevlig personal och bra bemötande. 10/10 från min sida!
  • 2021-03-22
    Köpt många bilar, har aldrig mött ett sämre kundbemötande, när ett fel som vi påpekade vid köpet skulle åtgärdas. De undrade varför jag ringde och berättade varför jag är besviken på deras bemötande. Jag förklarade att jag är kund och vill framföra min åsikt. Men det var helt ointressant. Allt ska vara inspelat enligt dem, så de är bara att spela upp. Pär Eistam
    Hej Vi är hemskt ledsna för hur du känner och vi har såld bil Volvo Med Regnr: Lyo968 Volvo , till din son som har köpt och är mkt nöjd och glad över sin bil ,han ringt för att batteri var lite dåligt så är vi som företagare och seriösa firma har hjälpt till din som med ny batteri och garanti på det 1 år och har varit extra snälla både med dig och din son så tycker vi att vi har gjort rätt men vad du tycker hur det har gått vi respektera din åsikt och du är alltid välkommen att återkomma så hjälper vi gärna till . MVH Utmarks Bilar AB Utmarks Bilar
  • 2021-03-22
    Dottern nöjd snabb affär, trevligt bemötande.
    2021-03-20
    Bra trevligt säljare rekommenderar alla dagar blir säkert flera affär i framtiden
    Razeq
    tack för din fina omdöme MVH Utmarks Bilar AB Utmarks Bilar
  • 2021-03-16
    Tittade å provkörde en bil och bestämde mig för å köpa den. Blev väl bemött å fick hjälp med en gång.
    Snabb å smidig affär.
    2021-03-13
    Tack för en bra service! Bilen som vi köpte hade en repa. Utmarks bilar åtgärdade det omgående.
    Hej Vi gör allt för våran kunder 🌷🌷🌷 MVH Utmarks Bilar AB Utmarks Bilar
  • 2021-03-11
    Har köpt en begagnad bil blev vänligt bemött av personal nöjd.
    Tack för fine omdöme MVH Utmarks bilar AB Utmarks Bilar
    2021-03-11
    Hej jag har köpt en bil en golf och jag vill tacka bilfirman bra Bil bra servis och jag rekommenderar verkligen att ni kan göra bra affärer.
    2021-03-09
    Jag har köpt en bil en golf och jag är jättenöjd bra personal bra service och jag rekommenderar verkligen det här en bra bilfirma och handla från MVH Arab
    2021-03-09
    Supernöjd med mitt köp. Bra bemötande av trevlig personal som har en hög servicenivå! Tusen tack
    2021-03-09
    Hej jag har en köpt en bil BMW 05:25 paket och jag är jättenöjd jag fick sex månader garanti och jag fick en bra pris och jag vill jättegärna rekommendera att det här en bra bilfirma.
    MVH Samer
    Tackar för Omdöme ni är välkomna MVH Utmarks bilar AB Utmarks Bilar
    2021-03-09
    Jätte bra super trevliga och professionella säljare kan mycket om det dem gör så jag super nöjd
    Tack för din omdöme Utmarks bilar AB Utmarks Bilar
  • 2021-03-03
    Hej,
    Idag var jag på Utmarks bilar och köpte en bil.
    Jag blev bemött på bästa sättet av en jätte trevligt och hjälpsam säljare. Jag är jätte glad och nöjd över mitt köp och jag kommer defenetiv komma tillbaka till Utmarks bilar. Tack så mycket 🌺 🌺 🌺
  • 2021-03-01
    Hej

Ville bara tacka utmark s bilar med bil för medlingen tack för personalen och trevlig service rekommenderas starkt
    2021-02-21
    Stort tack till utmärks bilar för den fina bilen. Väldigt trevlig personal och bra service. Rekommenderar er stort.
    Tackar för Omdöme ni är välkomna MVH Utmarks bilar AB Utmarks Bilar
    2021-02-18
    Jag köpte en bil (BMW318). Jag är jättenöjd med både bilen och personalen på utmarks bilar AB. Trevliga och professionella. Rekommenderas starkt!
    Tack för din finne omdöme Utmark Bilar AB Utmarks Bilar
    2021-02-18
    Smidigaste affären jag upplevt med välbemötande personal. En väldigt fin och vårdad Prius fick jag hem med mig! Kan varmt rekommendera bilfirman!
    Tack för din omdöme Utmarks bilar AB Utmarks Bilar
    2021-02-16
    Hej jag har köpt en bil en Audi A6 mycket bra affär jag är jättenöjd och jag fick en garanti sex månader och jag vill rekommendera verkligen att det här en en bra bilfirma

MVH